» »

Ali je embalažo potrebno obdržati?

eVro ::

Zanima me, kdaj je za določen izdelek embalažo potrebno spraviti. Ali je za uveljavljanje garancije potrebna originalna embalaža, sploh če ti izdelek zamenjajo?

Vem da je potrebno spraviti v teh primerih:

- če dobimo kakršnokoli opremo na reverz, ponavadi pri ISPjih: modemi, STBji, USB UMTS modemi...
- 15 ali 30 dni od datuma nakupa, če hočemo določen izdelek vrniti
- če vemo, da bomo izdelek prodali naprej, je fino, da ima priloženo originalno embalažo

Mogoče sem še kaj pozabil, ampak kaj pa za uveljavljanje garancije?

Kaj pa vi storite s svojo embalažo, ki vam ostane od nakupljenih naprav?

D3m ::

Spravim v omaro, da mam za hude cajte v primeru, da plina spet zmanjka :))
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

billy ::

Za garancijo se embalaža ne potrebuje. Potrebuje pa se, če se zadevo vrne v roku 15 dni.

DJ MartiNi ::

Nekateri kar zahtevajo original embalažo. Tako da jaz vse spravim.
1:Athlon II X4 630/ASUS M5A78L-M USB3/2x8GB Crucial PC3-12800/Radeon 3000
2:Sempron X1 140@X2/ASUS M4A78-E/2x2GB Mushkin HP2 PC2-6400/Radeon HD3300
3:Athlon 64 3700+/Gigabyte GA-K8NXP-SLI/2x1GB OCZ PC-3200/GeForce 6600 GT

billy ::

Je nimajo pravice. Garancija velja za izdelek in ne embalažo.

MadMax ::

Lahko pa se izgovarjajo na dodatne poškodbe pri transportu ker izdelek ni ustrezno zapakiran... Če seveda ne prineseš zadeve osebno v servis.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

kmetek ::

Je nimajo pravice. Garancija velja za izdelek in ne embalažo.


ti prodamo izdelek brez embalaže, boš vzel?

billy ::

kmete; Ne mešah hrušk in jabolk. Pokaži mi kje v zakonu piše, da mora biti izdelek vrnjen na servis v original embalaži.

MadMax, lahko bi se. A ponavadi je "home made" emblaža bolj odporna kot pa tisto, v čem je artikl zapakiran. Škatla..not natlačen časopisni papir, vstavljen izdelek..in nima da se kaj zgodi, razen če res grdo delajo z škatlo, potem pa je kriv kurir, oz dostavna služba.

kmetek ::

Mel enkrat fino težavo, ko so prinesli LCD TV na servis, seveda 4-5 dni sem iskal ustrezno škatlo. Ne, hvala.

billy ::

Servis je nekaj drugega. Na servis zadeve ne rabiš sprejet, je odločitev serviserja.

Garancija je pa nekaj drugega, se mora izdelek sprejet brez pardona.

Žal...slovenski zakon za zaščito potrošnikov je prav svinjski.

StreetRacer ::

Jaz original embalažo vedno shranim. Sploh, če kdaj prodam zadevo, je lepše, da je original embalaža zraven in original račun. Jaz mam tako navado.
Intel i5 3570K ~ G.Skill RipjawsX 16GB ~ Sapphire 7950 ~ Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Samsung SSD 120GB ~ Seagate Barracuda 3TB ~ WD Green 4TB ~ Zalman CNPS11X
Corsair Gaming 700W ~ Antec 902 V3 ~ Roccat Kone Pure Black ~ Logitech Z906

Brane2 ::

Servis je nekaj drugega. Na servis zadeve ne rabiš sprejet, je odločitev serviserja.

Garancija je pa nekaj drugega, se mora izdelek sprejet brez pardona.

Žal...slovenski zakon za zaščito potrošnikov je prav svinjski.



Ne vem zakaj je to "svinjsko". Dolžnost maloprodaje je da skrbi za take stvari.

Ne bom zdaj mel embalaže hladilnika ali televizorja ( škatla s stiroporjem itd) v bajti samo zato, ker bom mogoče enkrat rabil servis.
Kaj zdaj če bom kupil 5-10 malo večjih stvari, po tvojem rabim extra dve prazni sobi, kjer bodo stale samo škatle tekom recimo 3 let, kot traja garancija pa mogoče še kaj več, če gre za stvarne napake ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Seveda, lahko se zmenimo tudi drugače. Lahko vse urejam mimo tebe, garancijo uveljavim direkt pri proizvajalcu itd.

Ampak ne mi potem opalit 50% provizije na bogato veleprodajno ceno. Evo ti 5% za pisanje računa in za stroške nakazil.

A si prodaja ali si skladišče. Ne moreš bit enkrat eno enkrat drugo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

billy ::

Stvarno napako uveljavljaš pri prodajalcu in ne serviserju.

Itak pa so serviserji radi, da dobijo cim manj škatle in nepotrebne navlake zraven. Recimo za prenosnike je tak najboljše da se doma pusti baterija in adapter, da je potem vsega čim manj. Problem je, če stranka ne pride osebno po robo in je potrebno poslat domov, ker so potem tu stroški embalaže. Vsaj tu bi lahko bil ZVP malce bolj prijazen do servisa in bi bilo urejeno tako, da bi stranka sama krila stroške embalaže, če ne bi že prej ustrezno poskrbela za le-to.

Brane2 ::

No, tega nisem vedel. Sem mislu, da jim stroške pakiranja lahko računaš, če gre zadeva po pošti.

Pravzaprav nikoli nisem ničesar pošiljal po pošti na servis zaenkrat...
On the journey of life, I chose the psycho path.

billy ::

Koliko je meni znano stroški dostave ne smejo biti obračunani, se pa vzame za ceno najcenejši možni način dostavi. Da ne bi nekdo poslal preko kakega ups express pa bi moral servis plačati 50 eur.

Kako je pa z dejansko embalažo pa ne vem, čeprav bi rekel, da jo mora kriti servise. Se bom malce pozanimal.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DIRT 2- Problem (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
511604 (1211) tKBurek
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
883447 (2037) Zheegec
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5810328 (8448) >>><<<
»

[Fork]Trgovine in odpiranje embalaže.

Oddelek: Kaj kupiti
451333 (947) dzinks63
»

Mlacom -NUJNO rabim škatlo od Epox 8k3A+ (garancija)

Oddelek: Kaj kupiti
271152 (650) Sami

Več podobnih tem