» »

Amazon fax?

Amazon fax?

qlabfgerka ::

Naročil sem iz amazona, zdaj sem pa dobil mail, če prav razumem, da jim morem na fax poslat nekaj z mojo kreditno kartico(??), ime, telefonsko, email in naslov.
Mi lahko kdo pomaga kaj morem tukaj naredit? Prvič sem zdaj naročal iz amazona, in se še s tem nisem ukvarjal.

qlabfgerka ::

Amazonu moram poslati izjavo o moji kreditni kartici. Lahko to dobim preko bankanet ali kje drugje?

rook912 ::

daj copy/pastaj kaj si dobil.

qlabfgerka ::

Dear Customer,

We have removed your access to this account because we have not been able to confirm your payment information. You will not be able to access your account or place orders until we can confirm this information.

For security reasons, we may ask you for identification. This is to protect our customers when they conduct transactions on our website.

To resolve this issue, please send the following information to our secure fax line:

- A copy of your credit card statement ending with xx, with your billing address
- Your name, phone number and e-mail address registered in your Amazon account

You will find our fax number and more information about security procedures on the Amazon.com Help page:

www.amazon.fr/demande-fax

We will convert your fax to a secure digital image.

To protect your information, we restrict access to your payment information to a team of account specialists. Our Customer Service can confirm that we have sent this email, but can not see your fax or learn more about this issue.

If you do not have a fax, you can send us your information to the following address:

C / O Address Verification
Amazon FR, 4th floor
Beaufort House,
15 St. Botolph Street,
Aldgate, London EC3A 7DT

We will reply within 24 hours of receiving your fax or letter.

We ask that you do not open a new account because any new orders you place may be delayed.

Regards,

Account Specialist
Amazon.fr

shintaro ::

bad lajf !!!! moreš jim poslati od kreditne kartice izpisek ! če maš virtualen dostop samo pastaj screenshote, bi moglo bit cool ampak nism zihr, (za paypal je blo ql screenshoti)

qlabfgerka ::

shintaro je izjavil:

bad lajf !!!! moreš jim poslati od kreditne kartice izpisek ! če maš virtualen dostop samo pastaj screenshote, bi moglo bit cool ampak nism zihr, (za paypal je blo ql screenshoti)


Imam dostop do bankanet, kjer lahko dobim pdf dokumente za izpiske od vsakega meseca. Ampak čudno mi je da jim morem poslat preko faksa..
Bi jim poslal pdf dokument zadnjega izpiska preko faksa?

The Wiber ::

Daj prilepi še screenshot od email naslova, ker mi tule nekaj smrdi.

qlabfgerka ::

The Wiber je izjavil:

Daj prilepi še screenshot od email naslova, ker mi tule nekaj smrdi.


Email je od: adresse-verification@amazon.fr
Ampak zgleda de je res legit...

To dobim ko se hočem prijavit:
https://gyazo.com/ccc4632ab26a300028fdd...

Faks na katerega hočejo da jim pošljem pa je linkan v mailu:
https://www.amazon.fr/gp/help/customer/...


Sem jim iz mojega drugega amazon accounta (kjer nimam nobenih naslovov ali kartic dodanih, vglavnem nič) napisal mail glede tega, zakaj morem to delat in da malo smrdi..

The Wiber ::

qlabfgerka je izjavil:

The Wiber je izjavil:

Daj prilepi še screenshot od email naslova, ker mi tule nekaj smrdi.

To dobim ko se hočem prijavit:
https://gyazo.com/ccc4632ab26a300028fdd...

A si se poskusil prijaviti na amazon preko poslanega linka v emailu, ali si šel na njihovo stran preko googla? Ker se mi čudno zdi, da bi na francoskem amazonu pisalo v angleščini.

rook912 ::

Kaki angleščini? V linku, ki ga je pripastal je vse v francoščini.

qlabfgerka ::

Vse je v francoščini. Veliki email ki sem ga copy pastal sem prevedel z google prevajalnikom, na screenshotu (ko mi piše da sem blokiran) pa je v angleščini, ker imam nareto da mi chrome avtomatsko prevaja iz francoščine v angleščino, ker francosko ne razumem.

Probal sem se tudi prijavit v amazon.com in piše isto da sem blokiran.

Invictus ::

A si nor?

Amazon ima svoj sistem za plačevanje in po faksu ne pošiljaj NIČ.

Če to zahtevajo, storniraj naročilo in naroči kje drugje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

qlabfgerka ::

Invictus je izjavil:

A si nor?

Amazon ima svoj sistem za plačevanje in po faksu ne pošiljaj NIČ.

Če to zahtevajo, storniraj naročilo in naroči kje drugje.



Predvidevam da so naročilo oni preklicali, ker se v amazon z tistim računom ne morem prijavit da bi ga sam preklical.

aerie ::

qlabfgerka je izjavil:


Sem jim iz mojega drugega amazon accounta (kjer nimam nobenih naslovov ali kartic dodanih, vglavnem nič) napisal mail glede tega, zakaj morem to delat in da malo smrdi..

Kako si pa uspel ustvariti račun na kateremkoli Amazonu brez, da bi vpisal naslov oz. vse podatke, ki jih zahtevajo?

qlabfgerka ::

aerie je izjavil:

qlabfgerka je izjavil:


Sem jim iz mojega drugega amazon accounta (kjer nimam nobenih naslovov ali kartic dodanih, vglavnem nič) napisal mail glede tega, zakaj morem to delat in da malo smrdi..

Kako si pa uspel ustvariti račun na kateremkoli Amazonu brez, da bi vpisal naslov oz. vse podatke, ki jih zahtevajo?


Za ta account, ki sem ga naključno našel da sem pisal amazonu se ne spomnim.
Za račun s katerim sem pa naročil in je zdaj suspendiran, pa mislim da sem samo normalno ustvaril račun kot na vsaki strani, potem pa naknadno, ko je že bil račun ustvarjen pa sem še dodal kartico.

Sem se pa zdaj spomnil da s tem računom, ki je zdaj suspendiran sem že imel ustvarjen račun, ampak sem ga na enakem mailu ustvaril še enkrat.. Mislim da sem dobil opcijo da starega zbrišem in na istem mailu naredim novega. Mogoče je zaradi tega prišlo do komplikacij? Sicer dvomim, ampak mogoče.

Lahko probam naredit še en mail in popolnoma nov račun in probam kupiti še enkrat. Ampak me je strah da mi odtrgajo denar iz kartice, če slučajno naročilo ni preklicano. Ker sam ga ne morem preklicat, nimam dostopa do računa.

qlabfgerka ::

Odpisali so mi iz amazona. Napisali pa so več ali manj ENAKO pismo kot prvič. Malo je vrstni red drugačen, besede malo zamenjane, še vedno pa od mene želijo:
- A copy of the statement of the payment card you used, which must include the billing address
- The last two digits of the payment card
- Your name, phone number and email address

Zdaj bom še probal če lahko v chatu kaj več dosežem

blue ::

prevec kompliciras.
Poslji jim statement.

qlabfgerka ::

Sem šel na pošto, poslal dokument na +33 1 84 88 42 53 oz. 0033 1 84 88 42 53. Ni šlo. Perfekten sistem ima ta francoski amazon...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

mailboxde.com (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
33587615 (1026) lorenzo
»

Komu POST AG (AT) posreduje pošto v SLO?

Oddelek: Loža
377046 (3407) starfotr
»

Amazon.com Account on Hold: Response Required

Oddelek: Loža
132348 (973) T_F_7
»

Prvi nakup pri Amazon.de

Oddelek: Pomoč in nasveti
203836 (2428) dennix

Več podobnih tem