» »

Komu POST AG (AT) posreduje pošto v SLO?

Komu POST AG (AT) posreduje pošto v SLO?

Infusion ::

Na začetku tedna sem naročil paket iz Amazon.co.uk z opcijo expedited shipping (torej hitra dostava). Paket naj bi mi dostavili že včeraj vendar še kar ni prišel. Tudi v trackingu na strani POST AG piše da je paket v "PLZ Ljubljana" in v dostavi (k meni) že dva dni. Se komu kaj sanja komu POST AG posreduje paket v Sloveniji? Pošti Sloveniji ali kaki drugi dostavni službi?

Če paket ne bo prišel v času, ali lahko zahtevam od Amazona denar nazaj? (Če bi izbral normalno dostavo bi paket prejel med 4. in 6 decembrom.)

next3steps ::

DPD verjetno.

Furbo ::

Meni večino stvari od Amazona nosi PS, poglej če se ne skriva tisti mali listek iz minitiskalnika v nabiralniku.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Redorange ::

Poglej sledenje na PS če pravijo v avstriji da je pri nas

Torx ::

Try City Express

Infusion ::

Torx je izjavil:

Try City Express

Hvala! Sem preveril kodo na trackingu City Expressa in očitno imajo paket res oni. Me zanima pa zakaj ga že dva dni imajo "out for delivery". Ne vem a hodijo k nam na Goriško samo na določene dneve ali kaj... najbolje da jih pokličem.

Uros!no ::

Tudi meni se dogaja podobno. Vedno kadar prevzame pošiljko CityExpress se pošiljka zadržuje v mojem mestu po nekaj dni. Glede na tracking imaš občutek kot da bo dostavljeno danes ampak nekako ni.

Nazadnje sem jih moral kontaktirati, da so mi dostavli potem naslednji dan.

Katastrofa.

Uros!no ::

Primer paketa, ki ga čakam ampak ga nekako ni.

leil ::

Je blo že v drugi temi. Fantje ne hendlajo zadeve in je potrebno pisat
Amazonu
, da jih malo zresni. Men konstantno zamujajo, a napišejo da so mi poskušali dostaviti, pa me ni bilo doma. Potem pa po parih dneh pred vrati najdem razcapan paket, ki je bil že 4-5 dni nazaj v Sloveniji.

Uros!no ::

Primer paketa, ki ga čakam ampak ga nekako ni. Tudi po sedmih dneh čeprav ja na lokalni "pošti".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Uros!no ()

Infusion ::

Joj, očitno pa res katastrofalno poslujejo. Najbolje da jih kar takoj jutri pokličem če slučajno njihove pisarne delajo pa malce zatežim. Ne vem zakaj dodatno plačujem za hitro dostavo če mi na koncu paket pride ob istem času kakor normalna dostava. Se bom res pritožil Amazonu če tega takoj ne zrihtajo.

Uros!no ::

leil je izjavil:

Je blo že v drugi temi. Fantje ne hendlajo zadeve in je potrebno pisat
Amazonu
, da jih malo zresni. Men konstantno zamujajo, a napišejo da so mi poskušali dostaviti, pa me ni bilo doma. Potem pa po parih dneh pred vrati najdem razcapan paket, ki je bil že 4-5 dni nazaj v Sloveniji.


Se strinjam. Ali nimajo kadra ali pa so na robu bankrota. Resno jih vsekakor ne moremo jemati.

Infusion ::

Čista katastrofa. Še sami ne vedo da jim druga telefonska linija za info glede paketov ne deluje. Prvo sem namreč klical nanjo in dobil samo piskanje in prekinjen klic. Drugič pustim klic za več časa da dobim operaterja iz kakšnega drugega oddelka da mi pomaga. Ta me preveže spet na nedelujočo linijo kar mi prekine klic. Tretjič se oglasi ženska kateri povem kodo, ta mi pove da to ni njen oddelek in da me bodo poklicali nazaj takoj ko bo delavec iz pravilnega oddelka ugotovil kje je moj paket.

Najbolj sumljivo pri vsem skupaj je da se mi je ene 15 minut po zadnjem klicu spremenil cel status trackinga naročila ki ni niti malo podoben tistemu od prej ki je deloval bolj pravilno in v skladu s trackingom avstrijske POST AG pošte.

Zakaj za vraga je sploh omenjeno "dostavljeno" in da je nekdo prevzel moj paket. Glede na avstrijski tracking takrat sploh še ni bilo paketa v SLO.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Infusion ()

Uros!no ::

Tudi pri meni je zgodba enaka.

Po Amazon trackingu naj bi bil paket pri njih že 11. dan in še danes mi niso dostavili paketa.

Vsak dan napišejo "out for delivery" ampak nič. Kljub zagotovilu luka.glavan@cityexpress.si da bo paket dostavljen.

Katastrofa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Uros!no ()

Furbo ::

Shit, jaz tudi čakam paket, pa vidim, da je prišel v njihove kremplje. Zakaj ne morejo bedaki lepo poslati s Pošto Slovenije?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Enron x86 ::

Isto jaz. Naročil nekaj za očeta z nemškega Amazona. Paket bi moral priti začetek prejšnjega tedna, pa ga tile City Express majstri naokoli sankajo (kao poskus dostave neuspel in podobne neumnosti, čeprav ga sploh niso poskusili dostaviti).

Sem že dostikrat naročil z Amazona, ampak takšnih komplikacij ni bilo še nikoli. Do zdaj je vedno prišlo v roku in brez problemov.
Predlagam, da vsi, ki imamo težave, pišemo na Amazon support in zahtevamo, naj ne uporabljajo te firme za dostavo po Sloveniji.

Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4

koyotee ::

A to je po novem? Do zdaj so mi vedno dostavili s pošto slovenije amazon.de paket.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Furbo ::

Ja meni so dostavili del naročila s pošto, ostanek je prišel v soboto v Slovenijo k njim in zdaj tema. Če bi šlo preko pošte, bi ga že imel. Ampak amazon predvideva dostavo jutri, prej se zato ne bom usajal.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Infusion ::

Ne vem, pri meni je šlo verjetno preko njih ker sem naročil expedited shipping, torej hitrejšo dostavo. No izgleda da bo zaradi njih še počasnejša dostava kakor pri normalni... Živa žalost.

@Enron x86 Jaz se bom definitivno pritožil Amazonu in še avstrijski pošti če bo kaj pomagalo.

Uros!no ::

Po pisanju na Amazon imam občutek, da je problem ker Post.at preda pošto CityExpressu če produkt ni v njihovi "last", ampak tretje podjetje uporablja Amazon kot fulfillment center.

Tu je odgovor:

Dear Customer,

I'm very sorry to hear that your order #xxx has not arrived. The order seems to be lost in transit.

Normally, in this situation, I'd create a replacement order for the lost item right away, to be sent to you as soon as possible at no additional charge. But these items was ordered with the third party sellers "xxx" and "xxx" , labelled "Fulfilled By Amazon". Such items are dispatched to you directly from an Amazon fulfilment centre. Because seller's inventory is constantly changing, we can't replace any items sold by them that are Fulfilled By Amazon.

Therefore, to help you, I have just arranged a refund for your order. The amount will be credited back to the bank account or credit card account provided with your order.

You will receive another e-mail confirming processing of the refund.

There is no need for any action from your side for the moment. From experience we know that it can take some time until the amount appears on the bank statement or credit card statement.

By the way, you can also view refunds online under "Your Account" (https://www.amazon.de/youraccount).

Trust me xxx, if there was any option with me, I would have taken the ownership and have sent you the replacement right away and I hope being a understanding and loyal customer of amazon, you would understand my limitation on this matter and bear with us.

If the original order does arrive, please either refuse delivery or send the goods back to us. You'll find all the necessary information in our Returns Support Centre:

https://www.amazon.de/ruecksendezentrum

Please select the reason for return as "Missed estimated delivery date" and in the comment field below add "Original order has arrived and replacement delivery no longer required".

I hope you understand that we would never want to disappoint a valuable customer like you, we always endeavour to assist our customer with the best of our service so we can ensure that we fulfil all of their needs, however sometimes we fail to do due to factors out of our control.

Rest assured that we are here to make things easier for you and we will do whatever we can do to prevent you from bearing any loss.

I hope this helps. If we can be more assistance than please let us know by replying to this email. We would be more than happy to assist you.

Thank you for being a valuable customer of Amazon. We appreciate your business with us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Uros!no ()

Furbo ::

Jaz sem danes povsem točno dobil paket prek CityExpresa.. čeprav se mi zdi, da je bil kombi UPS rjave barve. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Infusion ::

Danes sem dobil drugega telefonista, ki se je očitno malce bolj pozanimal in poklical vse voznike. Očitno noben voznik ne ve kje je paket in bodo zdaj nardil podrobnejši pregled. Prejšnji petek naj bi se jim sesul cel sistem in se zdej iščejo. Ta moment je paket izgubljen, če ga danes ne najdejo ga očitno ne bo in so rekli da bodo sami obvestili Amazon o izgubi. Ahjej...

Na koncu še vedno itak jaz nasrkam ker rabim nujno naročene stvari...

miha1135899 ::

Enako je moj paket iz Amazon.de bil poslan preko POST AG AT kot express in je tracking zgledal v redu, kot da bo na rok (petek). Na sledenju je tudi meni v petek (nekaj cez 19:00!) napisalo, da je hotel bit paket dostavljen, pa ni bilo nikogar za prevzem in je bil puscen listek (laz, listka nikjer). Prislo je potem v ponedeljek zgodaj zjutraj, kdo je pripeljal pa nimam pojma, ker nisem prevzel jaz. Kdo te lazi o puscenih listkih pise ne vem, hocejo pokrit svoje neazurne riti in lazejo sistemu... sem pa o tem pisal na Amazon in dobil nazaj celotno postnino, ne samo express dodatek brez pregovarjanj - verjetno jim je jasno s kaksnimi salabajzerji imajo v Sloveniji pogodbo in so pritozbe ze stalnica...

jernejl ::

napisalo, da je hotel bit paket dostavljen, pa ni bilo nikogar za prevzem in je bil puscen listek (laz, listka nikjer)

Tudi pri meni se je zgodilo enako.

Enron x86 ::

Saj na Amazonu je po navadi zelo korekten support - so odzivni in prijazni.
Tudi meni so danes za to naročilo napisali, da res traja predolgo in da bodo poslali še enkrat, seveda brezplačno.

 Slow Mail Deluxe Express Šalabajz Services

Slow Mail Deluxe Express Šalabajz Services

Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4

koyotee ::

Zgleda so dobili DPD sindrom :))
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Infusion ::

City Express so mi uradno izgubili paket. Sem že napisal pritožbo Amazonu in podrobno opisal vse kar se je dogajalo. Amazon mi je brez problema vrnil denar (itemov niso mogli ponovno poslat iz istega razloga kot @Uros!no), zraven pa so mi dodali na račun še darilni bon za 20 funtov. Amazon gredo pa res daleč za nezadovoljne stranke moram rečt.

Uros!no ::

Problem je ker ni Amazon tisti, ki izbere CityExpress ampak Post.at

Imam občutek, da se bomo morali obrniti na njih.

boocko ::

CityExpress sedaj predaja pakete Pošti Slovenije. Expedited shipping pošiljka z Amazon.de je prišla kot predvideno (naročeno v sredo, prišlo v petek). Izgleda Amazon k pošiljki doda še email in GSM, tako da je Pošta o dostavi poslala še email in SMS z novo slovensko tracking številko, ker tista od Amazona dela samo pri avstrijski pošti.

d0rK ::

Ali to počne še vedno? Zdaj so v stečaju in nihče tam na CE ne ve kdo naj bi bil nov partner v Sloveniji. Avstrijsko sledenje pa pravi da je bil paket že predan.

LeQuack ::

d0rK je izjavil:

Ali to počne še vedno? Zdaj so v stečaju in nihče tam na CE ne ve kdo naj bi bil nov partner v Sloveniji. Avstrijsko sledenje pa pravi da je bil paket že predan.


City Express so zgleda šli res v stečaj. Jaz sem nazadnje dobil kar od Pošte Slovenije se mi zdi, čeprav ko sem jih pa klical da preverijo kje je paket pa niso imel pojma in da jim je tracking številka tuja. To je res amatersko pošiljanje Avstrijske pošte in sem jezen da Amazon uporablja te čudake.
Quack !

d0rK ::

Meni je potem tisti paket prinesla posta Slovenije.

nokaut240 ::

Tudi jaz sem na Amazon de kupil paket. Ta bi moral priti najpozneje v sredo 9.12. ampak zadnji update na trackingu je bil v soboto. Sem pisal mail avstrijski pošti in nisem dobil odgovora. Naj čakam do 15. decembra,ko lahko zahtevam vračilo kupnine ali naj že danes naročim isti izdelek pri drugem prodajalcu (v Sloveniji)?

Now expected 10 December - 15 December

We're very sorry your delivery is late. Most late packages arrive in a day. If you have not received your package by 15 December, you can come back here the next day for a refund.

Delivery By Österreichische Post

Saturday, 5 December
2:46 AM
Package transferred to another courier for delivery
Hagenbrunn,
2:37 AM
Parcel arrived at a carrier facility
Hagenbrunn,
Friday, 4 December
2:24 AM
Package departed an Amazon facility
Eggolsheim, Bayern DE
Thursday, 3 December
11:04 PM
Package arrived at an Amazon facility
Eggolsheim, Forchheim DE
Package has shipped

Zimonem ::

nokaut240 je izjavil:

Tudi jaz sem na Amazon de kupil paket. Ta bi moral priti najpozneje v sredo 9.12. ampak zadnji update na trackingu je bil v soboto. Sem pisal mail avstrijski pošti in nisem dobil odgovora. Naj čakam do 15. decembra,ko lahko zahtevam vračilo kupnine ali naj že danes naročim isti izdelek pri drugem prodajalcu (v Sloveniji)?

Now expected 10 December - 15 December

We're very sorry your delivery is late. Most late packages arrive in a day. If you have not received your package by 15 December, you can come back here the next day for a refund.

Delivery By Österreichische Post

Saturday, 5 December
2:46 AM
Package transferred to another courier for delivery
Hagenbrunn,
2:37 AM
Parcel arrived at a carrier facility
Hagenbrunn,
Friday, 4 December
2:24 AM
Package departed an Amazon facility
Eggolsheim, Bayern DE
Thursday, 3 December
11:04 PM
Package arrived at an Amazon facility
Eggolsheim, Forchheim DE
Package has shipped


Kar sem zadnje čase dobival prek te linije je šlo če Evridika GmbH Maribor. Dostavljeno pa z pošto. Refund imam od 12ge , danes pošta pošlje mail, da je v dostavi.

starfotr ::

EURODIS GMBH pošilja pošiljke od Amazona v Sloveniji.

deleted ::

@nokaut240, mam isto situacijo z Amazona, zadnji update mam 5. 12.

Kak dan pred petnajstim bomo dobil, ponavadi je tko. :)

JDawg ::

deleted je izjavil:

@nokaut240, mam isto situacijo z Amazona, zadnji update mam 5. 12.

Kak dan pred petnajstim bomo dobil, ponavadi je tko. :)

Tudi jaz imam to težavo, vendar mi amazon javla kot da je paket izgubljen, na at post pa vidim da je bil predan eurodisu, ma kdo kakšen kontakt od eurodisa

starfotr ::

Potem dajo naprej na Pošto Slovenije. Pač boš čakal, tako kot vsi v tem času.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s spletno trgovino Alza Shop (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
7525746 (1751) DirkDiggler
»

Izkusnje z Amazon.de (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8124441 (4015) carlosk1966
»

Pošta Avstrija problem (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7412215 (7507) Gregex
»

Pošta mi izgubila 2 paketa :( (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8531407 (25434) darkolord

Več podobnih tem