Forum » Na cesti » Servis avta
Servis avta
Heavy ::
Američani so imeli do naftne krize drugačno filozofijo izdelave avtomobilov.
Fordov modularni V8 5.0 motor, je recimo imel ogromnih 125 konjev (odvisno od izvedbe).
Sam blok motorja prenese ogromno več, a zanalašč niso navijali motorja. Tako imaš avtomobile, kateri so narejeni kot tanki. Vključeno z menjalnikom.
Pa v goratih predelih avtomatiki niso bili popularni. Stari so znali občasno ne metat v nižjo brzino. In kar se tiče športne vožnje tudi niso nek presežek.
Fordov modularni V8 5.0 motor, je recimo imel ogromnih 125 konjev (odvisno od izvedbe).
Sam blok motorja prenese ogromno več, a zanalašč niso navijali motorja. Tako imaš avtomobile, kateri so narejeni kot tanki. Vključeno z menjalnikom.
Pa v goratih predelih avtomatiki niso bili popularni. Stari so znali občasno ne metat v nižjo brzino. In kar se tiče športne vožnje tudi niso nek presežek.
#TeamFelix
Ishmael ::
Avtomatik s torque converterjem je čisto druga zadeva kakor avtomatik z internimi clutch packi. Prvi je trajen, drugi ni.
Američani imajo tq converter avtomatike ki so bolj vzdržljivi a porabijo veliko več goriva in za njih so 3 brzine dovolj.
V evropi takih skoraj ni izključno zaradi porabe, 10 litrov minimalno.
Tq converter avtomatik je na naših cestah bolj izjema kot pravilo (skoraj samo uvoženi avtomobili)
Sam res, američani že 50 let vozijo avtomatike po vseh možnih pogojih in hribih, avti komot zdržijo po 250.000milj+... v Sloveniji pa je nenadoma problem v 2017? :D
Američani imajo tq converter avtomatike ki so bolj vzdržljivi a porabijo veliko več goriva in za njih so 3 brzine dovolj.
V evropi takih skoraj ni izključno zaradi porabe, 10 litrov minimalno.
Tq converter avtomatik je na naših cestah bolj izjema kot pravilo (skoraj samo uvoženi avtomobili)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ishmael ()
blay44 ::
Avtomatik s torque converterjem je čisto druga zadeva kakor avtomatik z internimi clutch packi. Prvi je trajen, drugi ni.
Sam res, američani že 50 let vozijo avtomatike po vseh možnih pogojih in hribih, avti komot zdržijo po 250.000milj+... v Sloveniji pa je nenadoma problem v 2017? :D
V evropi takih skoraj ni izključno zaradi porabe, 10 litrov minimalno.
Tq converter avtomatik je na naših cestah bolj izjema kot pravilo (skoraj samo uvoženi avtomobili)
Če odšteješ mlinčke, jih je prav veliko. Recimo serija G menjalnikov pri merčki, itd.
Je pa res, da gre več energije v vrtenje in segrevanje olja v turbini menjalnika.
Tista reč, robotizirana, itd, je pa urarska tehnika za šminkiranje po mestu :-))
Veron ::
Velika večina BMW in MB vozil uporabja torque converter.
Nova MB C-klasa C220CDI je poraba 6.5-7 (torque converter in 7 speed).
Nova MB C-klasa C220CDI je poraba 6.5-7 (torque converter in 7 speed).
Ishmael ::
krneki0001 ::
Američani so imeli do naftne krize drugačno filozofijo izdelave avtomobilov.
Fordov modularni V8 5.0 motor, je recimo imel ogromnih 125 konjev (odvisno od izvedbe).
Sam blok motorja prenese ogromno več, a zanalašč niso navijali motorja. Tako imaš avtomobile, kateri so narejeni kot tanki. Vključeno z menjalnikom.
Pa v goratih predelih avtomatiki niso bili popularni. Stari so znali občasno ne metat v nižjo brzino. In kar se tiče športne vožnje tudi niso nek presežek.
V goratih predelih starejši avtomatiki niso popularni, ker ne zavirajo z motorjem po hribu navzdol, kar pomeni veliko obremenitev za zavore, ker moraš stalno zavirat z njimi, poleg tega pozimi v snegu in ledu je to zelo velik problem. Ne zato, ker bi ne znali metat v nižjo brzino.
Novejši imajo to rešeno z elektroniko.
Športna vožnja? S torque converterjem se je večina AT avtomobilov približala ali celo prehitela ročne menjalnike v istem modelu avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Avtomatik s torque converterjem je čisto druga zadeva kakor avtomatik z internimi clutch packi. Prvi je trajen, drugi ni.
Sam res, američani že 50 let vozijo avtomatike po vseh možnih pogojih in hribih, avti komot zdržijo po 250.000milj+... v Sloveniji pa je nenadoma problem v 2017? :D
Američani imajo tq converter avtomatike ki so bolj vzdržljivi a porabijo veliko več goriva in za njih so 3 brzine dovolj.
V evropi takih skoraj ni izključno zaradi porabe, 10 litrov minimalno.
Tq converter avtomatik je na naših cestah bolj izjema kot pravilo (skoraj samo uvoženi avtomobili)
Spet nakladanje.
TQ imajo vsi subaruji z AT menjalniki, mercedesi, fordi, vag grupa,.... TQ je danes bolj pravilo, poleg CVT in avtomatizirani menjalniki so bolj ko ne izjema.
Poraba 2500ccm subaruja z AT menjalnikom, ki ima TQ je pod 9 litrov, tako da tudi natolcevanja o 10+ porabi ne držijo. Pa ima samo 4 prestave.
Na testu smo celo pri 4.7 V8 grand cherokeejem s quadra pogonom imeli na relacijo pod 9 litrov porabo. (quadra pogon je stalni štirikolesni pogon, tako da se vsi sklopi takrat vrtio in obremenjujejo motor)
feryz ::
Ni res, popolnoma avtomatski menjalniki so bili pravilo pred letom 2010, zdaj niso več.
Naš Mondeo iz leta 2007 ima takega, 485 000 prevoženih km, brez da se ga dira. Tudi ne vem, zakaj bi se ga.
Ostali Mondeo-ti pri bajti, letnik 2012 in 2016 in 2017, imajo robotiziran menjalnik. Pri teh je menjava olja mus in se krepko pozna razlika pri prestavljanju. Od odzivnega časa do mehkobe.
Naš Mondeo iz leta 2007 ima takega, 485 000 prevoženih km, brez da se ga dira. Tudi ne vem, zakaj bi se ga.
Ostali Mondeo-ti pri bajti, letnik 2012 in 2016 in 2017, imajo robotiziran menjalnik. Pri teh je menjava olja mus in se krepko pozna razlika pri prestavljanju. Od odzivnega časa do mehkobe.
krneki0001 ::
robotiziran menjalnik je navaden menjalnik z dodano elektroniko in servo motorji, ki prestavljajo namesto tebe.
Pa ne verjamem, da se je ford tako nizko spustil in ta šrot dal v svoje avtomobile.
Pa ne verjamem, da se je ford tako nizko spustil in ta šrot dal v svoje avtomobile.
feryz ::
Naroči si enega, pa se boš prepričal.
In ja, še vedno pri Ford-u dobiš največ za svoj denar, vendar je to, največ, zelo dvomljive kvalitete.
In ja, še vedno pri Ford-u dobiš največ za svoj denar, vendar je to, največ, zelo dvomljive kvalitete.
smacker ::
feryz ::
Ne gledam na to, kaj oni trdijo. Tisto korejsko škatlo si lahko nekam vtaknejo.
Da ne govorim o škartariji, tipa Škoda. Zgolj od daleč je podobno avtu. Če bi bila pol cenejša...
Passat? Hmmm, hvala, ampak ne hvala. Opel? Brrr.
Kaj dosti izbire v tem razredu ni.
Da ne govorim o škartariji, tipa Škoda. Zgolj od daleč je podobno avtu. Če bi bila pol cenejša...
Passat? Hmmm, hvala, ampak ne hvala. Opel? Brrr.
Kaj dosti izbire v tem razredu ni.
Mavrik ::
krneki0001 je izjavil:
robotiziran menjalnik je navaden menjalnik z dodano elektroniko in servo motorji, ki prestavljajo namesto tebe.
Pa ne verjamem, da se je ford tako nizko spustil in ta šrot dal v svoje avtomobile.
Novi Fordi imajo DCT menjalnike, ki so robotizirani. Začetne verzije izped leta ali dveh nazaj niso bile kaj prida udobne.
The truth is rarely pure and never simple.
jero_no1 ::
krneki0001 ::
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
robotiziran menjalnik je navaden menjalnik z dodano elektroniko in servo motorji, ki prestavljajo namesto tebe.
Pa ne verjamem, da se je ford tako nizko spustil in ta šrot dal v svoje avtomobile.
Novi Fordi imajo DCT menjalnike, ki so robotizirani. Začetne verzije izped leta ali dveh nazaj niso bile kaj prida udobne.
Misliš poweshift? z dvojno sklopko in delno avtomatiziranega od Getrag-a? To je v bistvu DSG pod drugim imenom. Prva sklopa ima prvo, tretjo in peto prestavo, druga sklopka pa usmerja drugo, četrto in šesto prestavo. Ko prestaviš iz prve v drugo menjalnik prestavi na prvi sklopki že v tretjo in čaka.
Mavrik ::
krneki0001 je izjavil:
Misliš poweshift? z dvojno sklopko in delno avtomatiziranega od Getrag-a? To je v bistvu DSG pod drugim imenom. Prva sklopa ima prvo, tretjo in peto prestavo, druga sklopka pa usmerja drugo, četrto in šesto prestavo. Ko prestaviš iz prve v drugo menjalnik prestavi na prvi sklopki že v tretjo in čaka.
Jap, tega mislim - Fordov DSG :) Precej pritožb je bilo da cukajoče menjuje (čeprav so potem rekli da so nekaj zrihtali s firmware updati). Podobne probleme je mel DSG-like menjalnik v novem Meganu in so isto posodabljali firmware.
The truth is rarely pure and never simple.
krneki0001 ::
to je samo delni avtomatik. V bistvu je avtomatski del samo šiftanje dveh prestav naenkrat. S tem imaš naslednjo prestavo že nastavljeno, zato je hitrejši (hitrejše menja) in prišpara nekje do 10% na gorivu s tem.
Kako trpežen pa je, bomo pa še videli. Za at menjalnike s TQ lahko rečem da so zanesljivi in da zdržijo lahko ogromno ob rednem servisiranju (to vem iz prve roke, ker imam takega avtomatika). DSG je malo slabši od AT s TQ. S CVT pa nimam ravno izkušenj, pravijo pa da če ga redno ne servisiraš, da zna delat hude probleme.
Kako trpežen pa je, bomo pa še videli. Za at menjalnike s TQ lahko rečem da so zanesljivi in da zdržijo lahko ogromno ob rednem servisiranju (to vem iz prve roke, ker imam takega avtomatika). DSG je malo slabši od AT s TQ. S CVT pa nimam ravno izkušenj, pravijo pa da če ga redno ne servisiraš, da zna delat hude probleme.
blackbfm ::
S CVT pa nimam ravno izkušenj, pravijo pa da če ga redno ne servisiraš, da zna delat hude probleme.
Kaksne servise in probleme?
Imamo enga pri hisi skor 10 let, nic problemov
jinzo ::
Zdaj pa bo rekel Citroen C4 Picasso - ki iz fabrike menjuje tako, da mi ni jasno kdo sploh to kupi :D
QuickEdit: Drgač Packistan, ma stari mojstri marsikaj radi rečejo, ko česa ne razumejo.
QuickEdit: Drgač Packistan, ma stari mojstri marsikaj radi rečejo, ko česa ne razumejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jinzo ()
hojnikb ::
Američani so imeli do naftne krize drugačno filozofijo izdelave avtomobilov.
Fordov modularni V8 5.0 motor, je recimo imel ogromnih 125 konjev (odvisno od izvedbe).
Sam blok motorja prenese ogromno več, a zanalašč niso navijali motorja. Tako imaš avtomobile, kateri so narejeni kot tanki. Vključeno z menjalnikom.
Pa v goratih predelih avtomatiki niso bili popularni. Stari so znali občasno ne metat v nižjo brzino. In kar se tiče športne vožnje tudi niso nek presežek.
seveda ga niso "navijal", če je samo v najbol zadušeni obliki dosegel takrat strožje emijskiske standarde.
#brezpodpisa
blackbfm ::
krneki0001 je izjavil:
Katerega pa imate že 10 let? Redno servisiran?
C-crosser
Menjalnik deluje isto kot prvi dan, to nic ni blo posebej servisirano
Heavy ::
krneki0001 je izjavil:
Ne! Jaz vozim samo subaruje. Vse ostalo so samo avtomobili. Povprečni, brez duše in zgolj samo avtomobili.
Excuse me sir do you have a moment to talk about Alfa Romeo?
BTW: ono prej na menjalnike - govora je bilo o 50+ starih avtomatikih, kateri nimajo elektro asitenc.
#TeamFelix
jero_no1 ::
Prejšnji mesec? Glanz nova Octavia? Prevozil 1000 km?
Aja, to verjetno ne šteje.
Pol cenejša od Octavie še Dacia ni (kot recimo en primer low budget avta na našem trgu).
Pejt še na test z Dacio, da vidim tvoje mnenje. Jz pa ko se vsedem iz francoza ali korejca v VAG ali japonca, mislm da sm preskoču ene par let in prišel na drug planet :) Vse je stvar okusa in mislm, da je Škoda v zadnjih leti postala nadpovprečen avto.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ne! Jaz vozim samo subaruje. Vse ostalo so samo avtomobili. Povprečni, brez duše in zgolj samo avtomobili.
Excuse me sir do you have a moment to talk about Alfa Romeo?
Alfa je čist v redu avto. Samo redno moraš zadevo servisirat. Oblike so lepe. Od alfe oblika, od subaruja tehnika, pa bi imel orenk in lep avto. Subaru se ni pa še noben zaradi lepega izgleda prodal.
perci ::
Subaru se ni pa še noben zaradi lepega izgleda prodal.
Tudi sicer se jih v Evropi zelo malo proda.
krneki0001 ::
Smacker, to je toyota bila zraven. V bistvu je subaru dal samo pogon in blok motorja, ostalo je toyotino.
Perci, okoli 55.000 vsako leto se jih proda v evropi. Glede na to, da se jih v ameriki proda med 35 in 37.000 se jih še veliko proda.
Še zanimivost Nov outback z2.5 motorjem in osnovno opremo je v ameriki 21.000 dolarjev, pri nas pa 38.000 evrov, s 3.6 motorjem in vso opremo je v ameriki 32.000 dolarjev, pri nas pa čez 70.000 evrov.
Perci, okoli 55.000 vsako leto se jih proda v evropi. Glede na to, da se jih v ameriki proda med 35 in 37.000 se jih še veliko proda.
Še zanimivost Nov outback z2.5 motorjem in osnovno opremo je v ameriki 21.000 dolarjev, pri nas pa 38.000 evrov, s 3.6 motorjem in vso opremo je v ameriki 32.000 dolarjev, pri nas pa čez 70.000 evrov.
hojnikb ::
pa davki na večje motorje so pr nas tudi kr veliki, za razliko od amerov. Zato je tudi recimo mustang v8 obsceno dražji od ecoboost izvedbe, čeprav je v US razlika dosti manjša
#brezpodpisa
smacker ::
Tut športni coupeji so dost poceni čez lužo. Recimo hyundai genesis coupe z 3.8L v6 348HP za 27k. Pri nas ta rang starta okoli 50k.
MaliJanez ::
Prejšnji mesec? Glanz nova Octavia? Prevozil 1000 km?
Aja, to verjetno ne šteje.
Pol cenejša od Octavie še Dacia ni (kot recimo en primer low budget avta na našem trgu).
Pejt še na test z Dacio, da vidim tvoje mnenje. Jz pa ko se vsedem iz francoza ali korejca v VAG ali japonca, mislm da sm preskoču ene par let in prišel na drug planet :) Vse je stvar okusa in mislm, da je Škoda v zadnjih leti postala nadpovprečen avto.
To bi lahko vedel da od dobrih francozov, tistih malo dražjih C5, 508 so boljši kar se tiče udobja samo nemci za 100k€+(a8, MB S klasa). Mam C5 ter sem tudi vozil že ogromno avtov, tudi do svete trojice in je bil bolj udoben le Audi A8. Tak da nevem na katerem planetu ti živiš, sploh ko začneš z škodo, ki je VW za bolj revne.
next3steps ::
krneki0001 ::
Včasih je bil drag avto pokazatelj kolčiko imaš denarja, danes pa koliko imaš kredita. In ker se večina zapufa do grla, je težko potem dobro servisirat avto in kupit 4 dobre gume.
jero_no1 ::
Prejšnji mesec? Glanz nova Octavia? Prevozil 1000 km?
Aja, to verjetno ne šteje.
Pol cenejša od Octavie še Dacia ni (kot recimo en primer low budget avta na našem trgu).
Pejt še na test z Dacio, da vidim tvoje mnenje. Jz pa ko se vsedem iz francoza ali korejca v VAG ali japonca, mislm da sm preskoču ene par let in prišel na drug planet :) Vse je stvar okusa in mislm, da je Škoda v zadnjih leti postala nadpovprečen avto.
To bi lahko vedel da od dobrih francozov, tistih malo dražjih C5, 508 so boljši kar se tiče udobja samo nemci za 100k€+(a8, MB S klasa). Mam C5 ter sem tudi vozil že ogromno avtov, tudi do svete trojice in je bil bolj udoben le Audi A8. Tak da nevem na katerem planetu ti živiš, sploh ko začneš z škodo, ki je VW za bolj revne.
Meni francoske 'zračne blazine' ne ustrezajo, ker imam občutek, da bom slej kot prej pristal v kakem jarku (samo občutek, vem da se to ne bo zgodilo).
VAG avti so že v osnovi malo trši in meni to ustreza. Da je Škoda za reveže, je le še en predsodek izpred 15, 20 let nazaj...
Imam kolega, ki dela velike relacije (tudi do 1000km v kosu) in pravi, da je zanj Volvo najbolj udoben avto in da je sveta trojica en velik krš za tako pot (A8 klase ni nikol mel, ostalo pa).
Over and out :)
krneki0001 ::
Sem sprobal tako volvote kot subaruje in je meni osebno recimo subaru bolj udoben, bolj vodljiv in ima boljši 4x4 pogon kot volvo.
Po 1000km vožnje iz subaru outbacka izstopim normalno in nisem ko kaka cunja za ožet, kot recimo v škodi oktaviji po 250km. Res pa cenovno outback sploh ni poceni avto. Nov s toliko opreme, kot jo ima moj, stane od 44.000 evrov naprej.
Po 1000km vožnje iz subaru outbacka izstopim normalno in nisem ko kaka cunja za ožet, kot recimo v škodi oktaviji po 250km. Res pa cenovno outback sploh ni poceni avto. Nov s toliko opreme, kot jo ima moj, stane od 44.000 evrov naprej.
smacker ::
Ti pa tvoji subaruji Za 1000km po AC ne rabiš 4x4, pri vodljivosti (na asfaltu) pa ga vsaka limuzina nese po celi črti. Škoda in udobje nikoli ni šlo skupaj + "golfov" razred ni namenjen za ture po 1000km zato je nesmisel vlačit octavio v to debato.
krneki0001 ::
Ne, ne rabiš 4x4 za 1000km avtoceste, rabiš pa za kam drugam (recimo 300km brezpotij, kolovozov in makadamov).
Samo povedal sem da volvo ni tok udoben, kot ga nekateri hvalijo in da je golfov razred drek od avtov že za 250km dolge razdalje.
Samo povedal sem da volvo ni tok udoben, kot ga nekateri hvalijo in da je golfov razred drek od avtov že za 250km dolge razdalje.
Borut H ::
krneki0001 je izjavil:
Sem sprobal tako volvote kot subaruje in je meni osebno recimo subaru bolj udoben, bolj vodljiv in ima boljši 4x4 pogon kot volvo.
Po 1000km vožnje iz subaru outbacka izstopim normalno in nisem ko kaka cunja za ožet, kot recimo v škodi oktaviji po 250km. Res pa cenovno outback sploh ni poceni avto. Nov s toliko opreme, kot jo ima moj, stane od 44.000 evrov naprej.
Mi zaupaš prosim kje delaš servise za Subaru?
Heavy ::
Mi zaupaš prosim kje delaš servise za Subaru?
Kot je vsem razlagal, jih dela doma. Dele pa naroči iz nemčije. Pa termostat menja letno. Četudi star deluje v redu
#TeamFelix
smacker ::
Izpostavit je treba še, da je nebivedu extremist, ki čez vikend čisto spontano skoči malo v Saharo pogledat, zato pač more menjat stvari preden odpovejo (je ceneje vsako leto "pol avta" menjat kot 1x plačat vleko v puščavi) Za povprečnega janeza še vedno velja pravilo - vozi dokler dela (razen olje in druge stvari ki imajo predpisano menjavo na X km).
krneki0001 ::
Ob rednem servisu preveriš malo več stvari, kot samo olje, svečke in filtre. Ko vidiš, da je kakšna komponenta slabša, jo naročiš in jo ob naslednjem rednem servisu zamenjaš. Ne rabi zadeva crknit, da bi jo moral menjat.
Če bi večina ljudi to počela, bi bil tudi vozni park veliko bolj varen, ne pa da čakaš, dokler se ne pokvari in potem menjaš.
Če bi večina ljudi to počela, bi bil tudi vozni park veliko bolj varen, ne pa da čakaš, dokler se ne pokvari in potem menjaš.
-valvoline- ::
Pred leti sen mev golfa dvojko, legendarni 1.6d seveda, v mojih 300.000km z njim sem 3x zamenjal zgolj zobati jermen (samo jermen, spaner ostal). Vodna crpalka je tudi zdrzala 300k vprasanje kolk je ze mela gor k sem golfa kupu, aja enkrat sem menjal termostat ker ga je prepihalo pa gretje ni delovalo pozimi in sem 1x zamenjal zadnji lezaj za rabljebega z bobnem komplet dobil seveda zastojn. Furan nonstop na 100% cvicek. Tolko o servisih in preventivnih idiotizmov.
Trenutni lanos 1.3 na lpg se mi zdi se bolj vzdrzljiv tenk k golf, zaenkrat v 80tkm zanenjana le bencinska crpalka dobu jo za 10e na lokalnem odpadu.
Trenutni lanos 1.3 na lpg se mi zdi se bolj vzdrzljiv tenk k golf, zaenkrat v 80tkm zanenjana le bencinska crpalka dobu jo za 10e na lokalnem odpadu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
krneki0001 ::
Lej, slabši volanski končnik recimo. Ker ima luft (pa je po tehničnem pregledu še vedno v mejah normale) ti premika gumo med vožnjo in guma se neenakomerno obrablja in na volanu čutiš luft. Končnik je 27 evrov. Zakaj ga recimo nebi zamenjal, če je pa potem vožnja boljša.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 23515 (11392) | m0LN4r |
» | Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13376 (9918) | WizzardOfOZ |
» | Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15787 (13417) | jest10 |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43914 (39902) | WizzardOfOZ |
» | Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 49084 (46417) | Pyr0Beast |