» »

Starfield

Starfield

««
19 / 40
»»

oo7 ::

BigWhale je izjavil:

oo7 je izjavil:

Tole mi ni preveč všeč ?

Starfield "Doesn't Even Really Get Going" Until You Finish The Main Quest, Says Pete Hines
Don't neglect the main story, because it only gets better after that, says Bethesda's Pete Hines.


A to pomeni, da bo main story shit in da pricakujejo, da bodo ljudi potem navlekli na ves building in side queste? :>



Ja odvisno od igralcev nekateri bodo preigrali samo glavno zgodbo in končali drugi bodo igrali naprej. Verjetno bo pa kar veliko igralcev tudi gradilo tako kto v F4.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Jaz vedno preigram vse drugo šele potem končam glavno zgodbo. Ko končam glavno zgodbo me potem ponavadi mine igrati naprej... ah jaz bom preigral tako kot ponavadi vse ostalo in na koncu glavno zgodbo.

Starfield ne bo imel nekega definitivnega konca, tako kot ga tudi Fallout 4 nima. Glavna zgodba se konča, igra pa nikoli. Pravijo, da tudi questov ne bo bo nikoli zmanjkalo.
Če res končaš prav vse kar so ročno pripravili, potem ti še vedno ostane kup naključnih dogodkov in questov, ki se bodo vedno naključno pojavljali prav na vseh izmed 1000 planetov med raziskovanjem, če pa še to ne bo dovolj pa na koncu pridejo še "Radiant" questi, ki jih sama izdeluje "umetna inteligenca". Ti bodo vedno na voljo na raznih oglasnih deskah po mestih in jih ne bo nikoli zmanjkalo.

Če boš hotel preigrati "vse" preden nadaljuješ z glavno zgodbo, le te ne boš nikoli končal :P
Pa vmes boš dosegel level cap, če ta sploh obstaja, in potem boš lahko Bogovsko močan že na začetku glavne zgodbe in le ta verjetno ne bo več tako zanimiva.
Ko imaš svojo floto super vesoljskih ladij in imperij postojank na desetinah planetov, ki ti prinašajo milijone, se vendar ne boš ukvarjal s problemi malih ljudi in opravljal neke male naloge za razne politične frakcije. Saj jih lahko vse kupiš ali pa zmelješ v prah? :D

Tako da mogoče le ni tako pametno preveč čakati z glavno zgodbo. ;)



Questov ne bo nikoli zmanjkalo ? Ja samo verjetno bodo to tisti ponavljajoči questi ubij tega, ugrabi to ladjo, najdi ta materjal... ?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Verjetno bo pa kar veliko igralcev tudi gradilo tako kto v F4.

Absolutno. Jaz sem v F4 čisto vsa naselja ogradil z debelim zidovjem in razpostavil toliko strojnic, da se niti miš ni mogla priplaziti v nobeno naselje. To je bil en najboljših delov F4.

V Starfieldu načrtujem izgradnjo mega rudarskega imperija "Izi". Galaktičnih razsežnosti :D

oo7 je izjavil:

Questov ne bo nikoli zmanjkalo ? Ja samo verjetno bodo to tisti ponavljajoči questi ubij tega, ugrabi to ladjo, najdi ta materjal... ?
Ja, tako nekako. Radiant questi se reče zadevi.
Bili so že v F4 in močno upam, da so od takrat bistveno napredovali, ker tisti so se kar preveč ponavljali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Furbo ::

Mato989 je izjavil:

Epic fail tip je v 200 urah 15x preigral game... res svetovno lol.

Epic fail? Verjetno je enostavno shranil igro in probal par različnih koncev.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Buggy ::

me zanima, ce se bo dalo zaplenit kasno "nevarovano" ladjo v smislu, da z razisovanjem pridobis head-start in jo najdes, brez da jo sestavis znotraj svijega skill-seta in resursov. Torej neke vrste galaxy pirat stil igranja?

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Verjetno bo pa kar veliko igralcev tudi gradilo tako kto v F4.

Absolutno. Jaz sem v F4 čisto vsa naselja ogradil z debelim zidovjem in razpostavil toliko strojnic, da se niti miš ni mogla priplaziti v nobeno naselje. To je bil en najboljših delov F4.

V Starfieldu načrtujem izgradnjo mega rudarskega imperija "Izi". Galaktičnih razsežnosti :D

oo7 je izjavil:

Questov ne bo nikoli zmanjkalo ? Ja samo verjetno bodo to tisti ponavljajoči questi ubij tega, ugrabi to ladjo, najdi ta materjal... ?
Ja, tako nekako. Radiant questi se reče zadevi.
Bili so že v F4 in močno upam, da so od takrat bistveno napredovali, ker tisti so se kar preveč ponavljali.



Tudi jaz sem veliko gradil v Fallout 4 ampak večinoma v domačem Sanctuary Hills.

"Izi". Galaktičnih razsežnosti :))

Poleg teh radiant questov upam, da bo čim več tistih različnih v glavni zgodbi, stranskih misijah in frakcijah kot si prej napisal.

Mato989 ::

Buggy je izjavil:

me zanima, ce se bo dalo zaplenit kasno "nevarovano" ladjo v smislu, da z razisovanjem pridobis head-start in jo najdes, brez da jo sestavis znotraj svijega skill-seta in resursov. Torej neke vrste galaxy pirat stil igranja?



To bi blo super, se boljse bi bilo ce bi ladja bila random za ukrast ne da je vsak playthrough enaka
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

oo7 ::

Buggy je izjavil:

me zanima, ce se bo dalo zaplenit kasno "nevarovano" ladjo v smislu, da z razisovanjem pridobis head-start in jo najdes, brez da jo sestavis znotraj svijega skill-seta in resursov. Torej neke vrste galaxy pirat stil igranja?



Kaj takega imaš v mislih ?

Buggy ::

oo7 je izjavil:

Buggy je izjavil:

me zanima, ce se bo dalo zaplenit kasno "nevarovano" ladjo v smislu, da z razisovanjem pridobis head-start in jo najdes, brez da jo sestavis znotraj svijega skill-seta in resursov. Torej neke vrste galaxy pirat stil igranja?



Kaj takega imaš v mislih ?




woohoo...stupid me ker se puscam presenetiti...to ja! TNX

oo7 ::

AMD boss says DLSS in Starfield could happen if Bethesda wants it

AMD gaming chief Frank Azor has gone on record stating that Starfield could have Nvidia's DLSS added to the game, as long as Bethesda asks for it.

https://www.dexerto.com/tech/amd-boss-s...

111111111111 ::

HolyFuck1 je izjavil:

Če Phil Spencer igro igra po dolgem in počez verjamem, da igra ne more biti slaba.

Od kdaj je pa on merilo kakovosti igre? Tip je šef pri Microsoft Gaming, ki guess what, je lastnik Bethesde. Gre za marketing, nič drugega.

Ob vsem tem velikem hypu, ki ga zganjate tukaj (ter za Diablote ter RPG-je Izi v ostalih temah) mi gre na bruhanje. Same špekulacije in onaniranje na neizdano igro, ki bo po vsej verjetnosti slabši No Man's Sky (trenuten release) z radiant questi.

Dajte vsake toliko tudi malo skeptičnosti v roke, gre namreč za Bethesda game :))

Saj lahko temo mirno preskočiš. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

BorutO ::

oo7 je izjavil:

Tole mi ni preveč všeč ?

Starfield "Doesn't Even Really Get Going" Until You Finish The Main Quest, Says Pete Hines
Don't neglect the main story, because it only gets better after that, says Bethesda's Pete Hines.

https://www.gamespot.com/articles/starf...


Jaz vedno preigram vse drugo šele potem končam glavno zgodbo. Ko končam glavno zgodbo me potem ponavadi mine igrati naprej... ah jaz bom preigral tako kot ponavadi vse ostalo in na koncu glavno zgodbo.

To verjetno namigujejo na Skyrim, kjer ne moreš začeti igrati brez, da ne končaš prvega main questa, ko prideš iz jame, po zmajevem napadu. Verjetno bo tu isto. Tudi GTA5 ima tak princip, da prvo narediš en quest, ali dva, preden postaneš svoboden... Sem že pozabil. Tam niti v Online ne moreš iti, dokler ne naredtiš prvega questa. Saj je prav tako. Prvi questi bodo verjetno za spoznavanje igre, kje je kaj, kaj je kaj pa kako s čim. Hvala bogu, če bodo prvi questi velik tutorial.

BigWhale ::

Za moraliziranje o tem kaj je prav kupit in kaj ne, si odprite drugo temo.

oo7 ::

BorutO je izjavil:

oo7 je izjavil:

Tole mi ni preveč všeč ?

Starfield "Doesn't Even Really Get Going" Until You Finish The Main Quest, Says Pete Hines
Don't neglect the main story, because it only gets better after that, says Bethesda's Pete Hines.

https://www.gamespot.com/articles/starf...


Jaz vedno preigram vse drugo šele potem končam glavno zgodbo. Ko končam glavno zgodbo me potem ponavadi mine igrati naprej... ah jaz bom preigral tako kot ponavadi vse ostalo in na koncu glavno zgodbo.

To verjetno namigujejo na Skyrim, kjer ne moreš začeti igrati brez, da ne končaš prvega main questa, ko prideš iz jame, po zmajevem napadu. Verjetno bo tu isto. Tudi GTA5 ima tak princip, da prvo narediš en quest, ali dva, preden postaneš svoboden... Sem že pozabil. Tam niti v Online ne moreš iti, dokler ne naredtiš prvega questa. Saj je prav tako. Prvi questi bodo verjetno za spoznavanje igre, kje je kaj, kaj je kaj pa kako s čim. Hvala bogu, če bodo prvi questi velik tutorial.



Saj je bilo rečeno, da bo prvih nekaj ur bolj počasnih preden te bo vrglo v odprt svet. Saj je prav tako.

oo7 ::

Ja Starfield bo raj za MODerje :)

Starfield Creation Kit will Let Modders Make Their Own Planets, Stories, and More
https://wccftech.com/starfield-creation...


No pa ima Bethesda še eno igro katero bodo MODi držali pri življenju 10 let in več.

oo7 ::

Starfield Level Cap, Explained

Will the XP grind ever end in Starfield? Here's what players need to know about the max level cap in Bethesda's space RPG.

https://gamerant.com/starfield-level-ca...

Since there's no maximum level limit in Starfield, the game is expected to employ a level-scaling mechanism for enemies, similar to that seen in Fallout 4. Essentially, as players progress and increase their level, they will come across progressively stronger enemies.


Se pravi, da ne boš nikoli preveč močnejši od nasprotnikov ?

Mato989 ::

oo7 je izjavil:

Starfield Level Cap, Explained

Will the XP grind ever end in Starfield? Here's what players need to know about the max level cap in Bethesda's space RPG.

https://gamerant.com/starfield-level-ca...

Since there's no maximum level limit in Starfield, the game is expected to employ a level-scaling mechanism for enemies, similar to that seen in Fallout 4. Essentially, as players progress and increase their level, they will come across progressively stronger enemies.


Se pravi, da ne boš nikoli preveč močnejši od nasprotnikov ?


Spet ta lvl scaling debilizem... namesto tega bi morali pač po nekem smiselnem lvlu nehat izboljševat tvojega karakterja pač bi lvl bil samo cifra brez bonusov mogoče samo +1 HP ali karkoli pač.

Sovražim ta lvl scaling... ok če je lvl scaling -5 lvlov pol je ok da je vseeno mob za 15% slabši od tebe od oka.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Izi ::

Spet zganjate paniko brez osnove. oo7 je narobe razumel zapisano. Tisti pisec članka je napisal, da on osebno pričakuje level scaling ker leveli nimajo omejitev. Ampak se moti.
Todd Howard je na direktno vprašanje glede level scalinga v Starfieldu izrecno povedal, da Stafield ne bo imel nobenega level scalinga.
Ta intervju je bil sicer že 8 mesecev nazaj, ampak močno dvomim, da bi v tem času tako drastično spermenili celotno igro.
Vsak sončni sistem bo imel svoj določen fiksni level:
 Alpha Centauri - Level 1

Alpha Centauri - Level 1

 Forrima - Level 30

Forrima - Level 30

Ta level ob imenu sončnega sistema nam bo že od daleč povedal ob katerem levelu se je pametno odpraviti tja.
Naše sosednje osončje Alpha Centauri bo level 1 in čim dlje od našega rodnega osončja se bomo odpravili višji level bo potreben da bomo tam preživeli. V Forrimi lahko pričakujemo sovražnike tam okoli level 30.

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:


Sovražim ta lvl scaling... ok če je lvl scaling -5 lvlov pol je ok da je vseeno mob za 15% slabši od tebe od oka.


What? Ne. Jaz hocem srecat mobe, ki me ubijejo z dvema udarcema. Katere pol s pomocjo spellov/techa cez par levelov uspem premagati.

Ce igra nima proper in balanced scalinga potem grindas side queste (katerih ocitno tle ne bo zmanjkal) do onemoglosti, potem se pa sprehodis skozi glavno zgodbo, kar je men resnicno butasto. Ce tazadnjih nekaj fightov ni narjenih tko da moram vsakega vsaj ene petkrat reloadat, potem so nekje failal.

Level scaling mora bit narjen tko, da bo monster, ki je petkrat vecji od tebe in mocnejsi, to v vsakem primeru ne glede na tvoj level. Pri visjih levelih se lahko razlika malenkost izravna ampak ne prav dosti.

Zdaj kako tocno to avtorji igre dosezeje je njihov problem ampak boss fight mora bit boss fight, drugace stvari niso zabavne in niso rewarding.

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Sovražim ta lvl scaling... ok če je lvl scaling -5 lvlov pol je ok da je vseeno mob za 15% slabši od tebe od oka.


What? Ne. Jaz hocem srecat mobe, ki me ubijejo z dvema udarcema. Katere pol s pomocjo spellov/techa cez par levelov uspem premagati.

Ce igra nima proper in balanced scalinga potem grindas side queste (katerih ocitno tle ne bo zmanjkal) do onemoglosti, potem se pa sprehodis skozi glavno zgodbo, kar je men resnicno butasto. Ce tazadnjih nekaj fightov ni narjenih tko da moram vsakega vsaj ene petkrat reloadat, potem so nekje failal.

Level scaling mora bit narjen tko, da bo monster, ki je petkrat vecji od tebe in mocnejsi, to v vsakem primeru ne glede na tvoj level. Pri visjih levelih se lahko razlika malenkost izravna ampak ne prav dosti.

Zdaj kako tocno to avtorji igre dosezeje je njihov problem ampak boss fight mora bit boss fight, drugace stvari niso zabavne in niso rewarding.



Kdo ti je kriv da nabijaš side queste?

Bistvo igranja je to da več kot vložiš časa močnejši si in ti je potem LAŽJE... ne pa da praktično ni razlike...

Saj lahko srečaš mobe ki te z 1 udarcem ubijejo pojdi pri lvl 5 na world kjer so lvl 40...


Nič ni bolj glupega kot to da te 1 podganica ubije v 2 hitih pri lvl 1, pol pa se nabildaš do lvl 40 in prideš do enake podgane in te spet ubije v 2 hitih... fuck off

Ali obratno da pri lvl 1 podganico ubiješ v 6 hitih, pol pa pri lvl 40 spet rabiš 5 ali 6 hitov...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

BigWhale ::

Pa si ti sploh prebral kaj sem napisal? A kje govorim o podganah? Govora je o raznih boss fightih in end game questih in properly balanced igri, ki mora biti balanced ne glede na to a nekdo nabija side queste ali pa ne.

To, da prides do konca glavne zgodbe in se sprehodis skozi zadnjih nekaj fightov, je pac butasto.

BorutO ::

BigWhale je izjavil:

Ce tazadnjih nekaj fightov ni narjenih tko da moram vsakega vsaj ene petkrat reloadat, potem so nekje failal.

Level scaling mora bit narjen tko, da bo monster, ki je petkrat vecji od tebe in mocnejsi, to v vsakem primeru ne glede na tvoj level. Pri visjih levelih se lahko razlika malenkost izravna ampak ne prav dosti.


Sliši se lepo, še posebej v online igrah, kot so ESO, WOW ipd to prav pride, ko v questih kolješ bose, katere je skoraj težko sam ga ubiti ... ampak single player? Ne vem no ... Ko sem Skyrim igral (okoli 1000 ur) sem stalno probal igrati normalno, da bi klal bose in zmaje ... ampak me je recimo en boss ubil 5x, en zmaj 5x in sem imel vsega dovolj, pa sem šel si moč orožja povečat za nekajkrat, ker se mi ni dalo časa zapravljat za ene pixle. Če bodo v tej igri tudi taki bugi, da boš lahko s kombinacijo česa povečal moč in vse drugo, bom itak uporabil tudi to. Pa predvidevam, da nas je kar veliko takih. Je zelo zanimivo igrati po klasičnih poteh ... ampak ko ne gre, uporabiš bližnjico. :)

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Pa si ti sploh prebral kaj sem napisal? A kje govorim o podganah? Govora je o raznih boss fightih in end game questih in properly balanced igri, ki mora biti balanced ne glede na to a nekdo nabija side queste ali pa ne.

To, da prides do konca glavne zgodbe in se sprehodis skozi zadnjih nekaj fightov, je pac butasto.



Butasto je da ne odigras potem prvo zgodbe ce ti je to tako pomembno

Ce ti je lvl scaling problem v smislu da rabis relevant tezki content pol pac pojdi takoj nardit main story pol pa side queste

Eni ki pa raje mamo obratno pa nardimo pac kontra
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

oo7 ::

Izi je izjavil:

Spet zganjate paniko brez osnove. oo7 je narobe razumel zapisano. Tisti pisec članka je napisal, da on osebno pričakuje level scaling ker leveli nimajo omejitev. Ampak se moti.
Todd Howard je na direktno vprašanje glede level scalinga v Starfieldu izrecno povedal, da Stafield ne bo imel nobenega level scalinga.
Ta intervju je bil sicer že 8 mesecev nazaj, ampak močno dvomim, da bi v tem času tako drastično spermenili celotno igro.
Vsak sončni sistem bo imel svoj določen fiksni level:
 Alpha Centauri - Level 1

Alpha Centauri - Level 1

 Forrima - Level 30

Forrima - Level 30

Ta level ob imenu sončnega sistema nam bo že od daleč povedal ob katerem levelu se je pametno odpraviti tja.
Naše sosednje osončje Alpha Centauri bo level 1 in čim dlje od našega rodnega osončja se bomo odpravili višji level bo potreben da bomo tam preživeli. V Forrimi lahko pričakujemo sovražnike tam okoli level 30.



Torej če prvo odigraš glavno zgodbo kot je rekel Phil Spencer in za na koncu pustiš queste od frakcij potem bi morali imeti frakcijski questi po logiki višji level ? Potem ti mora biti že po tem jasno katere queste delati prvo in katere na koncu ?

oo7 ::

Kot kaže je tudi to možno ?

Hines shares a story about how he accidentally got sucked into space because he boarded an enemy ship and the pilot took off without him.

Ahiles ::

Evo dobil potrdilo planeti so random x km by x km mape k majo fixno landing zono vsak planet je sestavljen z x mapam med mapami ne mores potovat na planetu zato tudi ni vozil.
More info:
>can't land anywhere you want, only designated landing zones which contradicts what Todd said in the direct
>if you keep walking you get a screen that stops you from moving forward
>can't reland the ship on the boundary that blocks you from exploring to generate more of the planet
>planet-to-planet travel might be possible, but might as well be impossible because of how far they are, most likely after you fly for 30 minutes or so you'll get a pop-up stoppng you from continuing, same as on the planet
>when you loot an enemy you don't open their inventory and you can't take the things they have equipped, you just get some randomly generated ????
So basically: the "space" portion is just fast-travelling to a planet and then fighting some pirates above the atmosphere and interacting with any randomly generated NPCs that are also right near the planet.

HolyFuck1 ::

Ahiles je izjavil:

Evo dobil potrdilo planeti so random x km by x km mape k majo fixno landing zono vsak planet je sestavljen z x mapam med mapami ne mores potovat na planetu zato tudi ni vozil.


Ne! :'( Kako je to mogoče? Todd nam je lagal? :O :'(

Ahiles ::

Izi ::

Vse to je znano že vsaj pol leta. Sem že takrat razlagal kako so sestavljeni planeti. Todd je podrobno razložil kako so sestavljeni ti kosi v katere je "oblečen" planet.
Bolj je čudno, da je nekdo sploh pomislil, da bi se lahko v računalnik naložil kar cel planet v enem samem kosu in tega tudi nihče ni nikoli rekel. Tako zmogljivih PCjev še desetletja ne bomo imeli.
Bistvo je da lahko pristaneš kjerkoli na planetu in teoretično lahko tudi celega obhodiš, samo ne v enem kosu. Planet je "oblečen" v posamezne kose, ki pa so velikanski in pokrivajo popolnoma cel planet. Nekdo je že probal in od ladje je hodil 40 minut, da je prišel do obvestila. In to v katerikoli smeri, kar pomeni, da so območja velika za približno eno uro in pol hoje. Praktično noben normalen igralec ne bo nikoli naletel na konec območja.
Če pa že, se od tam lahko teleportiraš direkt nazaj na svojo ladjo in odletel na naslednje območje.

Ali se da z normalnim letom priti od enega do drugega planeta pa verjetno ne bomo nikoli izvedeli, ker bi moral brez prestanka leteti nekaj mesecev :P

HolyFuck1 ::

Izi je izjavil:

Vse to je znano že vsaj pol leta.




Izi je izjavil:

Bolj je čudno, da je nekdo sploh pomislil, da bi se lahko v računalnik naložil kar cel planet v enem samem kosu in tega tudi nihče ni nikoli rekel. Tako zmogljivih PCjev še desetletja ne bomo imeli.


Razen, da je to že en cajt izvedljivo in na dosegu roke - No Man's Sky.

Za vse zainteresirane ? https://old.reddit.com/r/GamingLeaksAnd...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HolyFuck1 ()

oo7 ::

HolyFuck1 je izjavil:

Ahiles je izjavil:

Evo dobil potrdilo planeti so random x km by x km mape k majo fixno landing zono vsak planet je sestavljen z x mapam med mapami ne mores potovat na planetu zato tudi ni vozil.


Ne! :'( Kako je to mogoče? Todd nam je lagal? :O :'(


O tem smo imeli debato že 1 leto nazaj, da imaš fiksno pristajalno zono...

Ahiles je izjavil:

oo7 je izjavil:

Bethesda bo s Starfildom prehitela star citizen :P pa, ko imaš enkrat kupljeno Starfield igro so ladje zastonj ne rabiš nič več kupovat :)


SC je MMO Starfield pa singleplayer game pa mal si poglejte demo bolj natačno tud pod razno ne boš mogu pristat kjer koli na planetu ker maš X gumb land on planet kjer bo cutscene in potem normalna SP mapa ala fallout4.
Tko da primerjat SC z Starfiled je retardet. Skupno je sam da je Sci-fi.

oo7 ::

HolyFuck1 je izjavil:



Izi je izjavil:

Bolj je čudno, da je nekdo sploh pomislil, da bi se lahko v računalnik naložil kar cel planet v enem samem kosu in tega tudi nihče ni nikoli rekel. Tako zmogljivih PCjev še desetletja ne bomo imeli.


Razen, da je to že en cajt izvedljivo in na dosegu roke - No Man's Sky.




Če je 1000 planetov pa če je na vsakem vsaj 1 dogodek zanimiv za raziskat pa bo vrh glave dovolj. Ni potrebe po celotnem planetu bi verjetno prehitro postalo dolgočasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

HolyFuck1 ::

Če je 1000 planetov pa če je na vsakem vsaj 1 dogodek zanimiv za raziskat pa bo vrh glave dovolj. Ni potrebe po celotnem planetu bi verjetno prehitro postalo dolgočasno.

Ne bom se kregal. Je vaša tema za nabijanje hypa in krogodrk. Bi pa od 40+ fotrov pričakoval malce samoreflekcije ter zmožnosti kritičnega razmišljanja. Da ne govorimo o konstantnem premikanju vratnic, vedno, ko pride ven nov leak...

BorutO ::

Izi je izjavil:

Vse to je znano že vsaj pol leta. Sem že takrat razlagal kako so sestavljeni planeti. Todd je podrobno razložil kako so sestavljeni ti kosi v katere je "oblečen" planet.
Bolj je čudno, da je nekdo sploh pomislil, da bi se lahko v računalnik naložil kar cel planet v enem samem kosu in tega tudi nihče ni nikoli rekel. Tako zmogljivih PCjev še desetletja ne bomo imeli.
Bistvo je da lahko pristaneš kjerkoli na planetu in teoretično lahko tudi celega obhodiš, samo ne v enem kosu. Planet je "oblečen" v posamezne kose, ki pa so velikanski in pokrivajo popolnoma cel planet. Nekdo je že probal in od ladje je hodil 40 minut, da je prišel do obvestila. In to v katerikoli smeri, kar pomeni, da so območja velika za približno eno uro in pol hoje. Praktično noben normalen igralec ne bo nikoli naletel na konec območja.
Če pa že, se od tam lahko teleportiraš direkt nazaj na svojo ladjo in odletel na naslednje območje.

Ali se da z normalnim letom priti od enega do drugega planeta pa verjetno ne bomo nikoli izvedeli, ker bi moral brez prestanka leteti nekaj mesecev :P

Tako je. Če je že kdo igral igra Space Engineering, je točno to lahko izkusil... Neskončno dolgo vesolje, ogromni planeti, kjer lahko letiš z ladjo po njem, pa ne prideš okoli planeta, neprehodna območja zaradi hribov ali kanjonov, ogromno surovin... In ko imaš enkrat vsega v igri, ti začne igra štekat, ker je prevelika. V igri ni loading sekvenc, tako, da je vse združeno. Neskončno velika igra, ki je za današnji računalnik prevelika.

Izi ::

HolyFuck1 je izjavil:

Bi pa od 40+ fotrov pričakoval malce samoreflekcije ter zmožnosti kritičnega razmišljanja.

To je tisto kar tudi tebi močno manjka, samo da gre pri tebi v drugo skrajnost. Ljudje se delimo na optimiste in pesimiste. Večina na tem forumu je zmernih optimistov, medtem ko si ti skrajni pesimist. Tvoje življenje mora biti kar težko :P

Da te malo poučim:
V No Man's Sky so planeti male kuglice, povprečen planet ima tam površino okoli 5000 km², ozemlje pa je patetično grdo kot v kakšni stari risanki in v celoti naključno računalniško generirano.
V realnosti ima planet Zemlja površino 510.100.000 km². Se pravi planeti v No Man's Sky so pomanjšani za več kot 100.000-krat. Koliko so pomanjšani v Starfield, če sploh kaj, se ne ve. Ve pa se, da je vesolje v Starfieldu realno in narejeno podrobno po NASINIH načrtih našega dejanskega vesolja.

Kar se tiče pa površja planetov v Starfield pa so osnovni gradniki planetov, ki so velikosti nekaj km², izdelani popolnoma ročno. Število teh ročno izdelanih osnovnih gradnikov se razlikuje od planeta do planeta. Nekateri imajo samo par različnih, nekateri pa precej več, če imajo več različnih Biomov. Za vsak planet je točno določeno katere izmed teh gradnikov lahko uporabi in na katerih področjih. Pri računalniškem generiranju so potem vedno uporabljeni ti ročno izdelani gradniki, ki jih je računalnik potem naključno vrtel, raztegoval, zrcalil in podobno, dokler ni "oblekel" celega planeta. Prav nič ni popolnoma naključno. Vsak tako nastali planet pa so na koncu še (kolikor se je seveda dalo) ročno pregledali in popravili, če se je pri generiranju računalnik kje zmotil ali pretiraval.
Planeti so torej kar precej ročno izdelani, se pa zato znajo malo ponavljati.

Mato989 ::

Mene samo zanima ce bo spil res dober...

Obljublja toliko da si bom samo zaradi spila kupil nov pc pocasi da bo laufalo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

oo7 ::

Mato989 je izjavil:

Mene samo zanima ce bo spil res dober...

Obljublja toliko da si bom samo zaradi spila kupil nov pc pocasi da bo laufalo


Ali bo igra dobra ali ne bo kmalu znano :) do vzleta manj kot 1 teden ;)

BorutO ::

Hehe, še dobro, da je vikend takrat :D

HolyFuck1 ::

To je tisto kar tudi tebi močno manjka, samo da gre pri tebi v drugo skrajnost. Ljudje se delimo na optimiste in pesimiste. Večina na tem forumu je zmernih optimistov, medtem ko si ti skrajni pesimist. Tvoje življenje mora biti kar težko :P

Ni mi težko, ker nisem nikoli razočaran. Še posebej ne, ker ne verjamem marketinškim izcedkom Bethesde glede njihovih iger.

Da te malo poučim

Se pravi ti je prioriteta, da so planeti dejanskih velikosti, čeprav jih ne moreš obhoditi? Ti je pomembno, da so dejanskih velikosti, čeprav jih ne moreš obleteti? Ti "dejanska velikost" odtehta to, da je tranzicija pristajanja/vzletanja zapakirana v cutscene/loading screen? Da ne moreš leteti po planetu, temveč na njemu samo pristaneš?

Kar se tiče pa površja planetov v Starfield pa so osnovni gradniki planetov...

V tem sestavku zopet piješ Bethesdin marketing Cool Aid. Naj te spomnim:

Furbo ::

Ti pa v isti sapi zagovarjaš Bethesdo in kritiziraš druge, ki naj bi ji nasedali?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Mato989 ::

Mislim meni osebno na planetu ni pomembno da je ekstra veliko obmocje mora pa biti tolko veliko da potrebujem lep cas da ga prehodim da je vsaj relativno immersive

Ker ce pristanem na planetu in po par minutah laufanja me spil obrne mi to unici immersion celega planeta

Dejansko bi moralo bit tam za 2 uri hoje najmanj da samo prehodis ravno crto od kraja do kraja
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Planeti v Elite Dangerous so vsi velikost 1:1. Zemlja je tako velika kot Zemlja. Dwarf planeti so dwarf planeti. :> So pa pretezno dolgocasni za gledat ampak to je kar precej podobno IRL planetom. :))

Bolj pomembno od tega kako veliki so planeti je to, kaj je na njih. Meni je bilo v No Man's Sky extremno dolgcas.

oo7 ::

BigWhale je izjavil:



Bolj pomembno od tega kako veliki so planeti je to, kaj je na njih. Meni je bilo v No Man's Sky extremno dolgcas.


Točno to je najbolj pomembno kaj je na njih in če so zanimivi za raziskovati.

mahone ::

Ne vem kako se vedno znova in znova nekateri ujamete v ta hype Bethesde.
Na koncu bo pa podobnos skropucalo kot F76

BorutO ::

Brezveze delati dramo v naprej ... Ko iz muhe narediš slona, potem pa ugotoviš, da ne gre niti za muho, ampak za mušico ... Čisto brezveze. Kar koli bo, bo 100% bolje, kot to, da nimamo nobene dobre vesoljske igre. Star Citizen, ki sem ga trikrat poskusil igrati med dolgimi pavzami med vmes, sem ugotovil, da je ekstremno brezvezen. Grafiko ima lepo, ampak kaj, ko nimaš pojma kaj sploh moreš delati tam. Po eni uri sem jo vsakič izbrisal dol in mislim, da je nikoli več ne bom namestil.

oo7 ::

mahone je izjavil:

Ne vem kako se vedno znova in znova nekateri ujamete v ta hype Bethesde.
Na koncu bo pa podobnos skropucalo kot F76


Ko sem videl, da bo F76 MMO ni bilo več hypa pri meni tako, da nisem nikoli kupil te igre.
Starfield je SP igra in SP igra od Bethesde me še niso razočarale.

111111111111 ::

oo7 je izjavil:

Če je 1000 planetov pa če je na vsakem vsaj 1 dogodek zanimiv za raziskat pa bo vrh glave dovolj. Ni potrebe po celotnem planetu bi verjetno prehitro postalo dolgočasno.

Men bi bil vsekakor velik plus, da si lahko iz vesoljske ladje zložim mini Puddle Jumper in obletim planet, pristanem na kakšni gori, se spustim v brezno ali ocean in se delam norca po celem planetu. :) Sploh ne bi pristajal z ogromno ladjo na planetu, če ne bi bilo potrebno.

HolyFuck1 je izjavil:

Ne bom se kregal. Je vaša tema za nabijanje hypa in krogodrk. Bi pa od 40+ fotrov pričakoval malce samoreflekcije ter zmožnosti kritičnega razmišljanja. Da ne govorimo o konstantnem premikanju vratnic, vedno, ko pride ven nov leak...

POzabi. :) Fotri 40+ smo vseeno romantiki in take špile čakamo že celo življenje. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Zgodovina sprememb…

oo7 ::

111111111111 je izjavil:


Men bi bil vsekakor velik plus, da si lahko iz vesoljske ladje zložim mini Puddle Jumper in obletim planet, pristanem na kakšni gori, se spustim v brezno ali ocean in se delam norca po celem planetu. :) Sploh ne bi pristajal z ogromno ladjo na planetu, če ne bi bilo potrebno.



Razumem :)
Ampak bo tudi od tebe odvisno kako veliko ladjo si boš zgradil.

oo7 ::

Takole naj bi zgledala tabla s misijami.

Mato989 ::

oo7 je izjavil:

Takole naj bi zgledala tabla s misijami.




Zgleda grdo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
««
19 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Fallout 5 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
14329884 (1097) oo7
»

Fallout New Vegas 2

Oddelek: Igre
303691 (225) matobeli
»

Avowed (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
747889 (1071) TucoX
»

Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Igre
36884308 (9065) todman74

Več podobnih tem