» »

PayPal - pomoč pri reševanju težave

PayPal - pomoč pri reševanju težave

JOKER ::

Pozdravljeni,

najprej se opravičujem, če sem mojo težavo "vtaknil" v napačno kategorijo. Sem prebiral ostale teme in iskal, ampak ni neke rešitve - pomoči nikjer napisane, predvsem pa je po nekaterih temah ogromno neke "solate" in ne želim, da se moje vprašanje porazgubi.
Torej, hotel sem vnuku podaljšat Xbox Live račun in sem šel na eBay, ter kodo za račun kupil - plačal preko PayPala.

Prodajalec je neka trgovina v Nemčiji, ki se ukvarja z temi kodami in dodatki za igre, prav tako kodami. Pisalo je brezplačna poštnina, saj kodo pošljejo takoj po emailu. No, ko se po dveh urah ni nič zgodilo sem jih kontaktiral po mailu, da še vedno čakam na kodo, katero sem plačal in jim naredil printscreen iz PayPala, čeprav so bili obveščeni, da jim je nekdo nakazal, saj sem dobil povratni mail kot "račun", kaj sem kupil.

No, zdaj je minilo že cca. 8 ur, pa še vedno nisem dobil kode. Ponovno sem jih kontaktiral, ampak se nihče več ne oglasi. Sploh ne odgovarjajo na mail, tako, da sem na PayPal računu sedaj odprl "spor" (open dispute). Ker PayPal strmi k temu, da se spor reši po mirni poti (predvidevam), sem obavil njihov prvi korak, da sem potem, ko sem odprl spor, poslal prodajalcu sporočilo, kjer sem mu napisal, da prosim, da mi vrnejo denar, katerega sem plačal kodo, katere mi niso poslali. Seveda so vsi podatki avtomatsko zraven ... številka transakcije, datum, vsota ....

Ker pa ne razumem vsega najbolje me zanima, kako je zdaj naprej?
Ali zdaj pustim in čakam ali je na meni, da moram še kaj naredit? Kolk sem nekaj prebiral, sem (če sem razumel prav) oziroma moram v roku 20 dni ta spor v kolikor ne bo rešen spremenit v zahtevek. Ampak, kako to naredim? Ne bi rad zamudil in bi na koncu ostal brez vsega.
Konec koncev, zakaj bi nekomu pustil denar, saj ga nisem našel na cesti.

Zato pa zdaj vas oziroma nekoga prosim, da mi razloži, kako sedaj naprej, da ne bom kaj zamočil ali "prešvical" kakšen rok.
Kako je zdaj s tem? Ali se PayPal avtomatsko po določenem času vmeša oziroma vključi v spor med strankama (kupec/prodajalec), ali je na meni, da moram kje kaj kliknit, da bom dobil denar nazaj. Nikjer nisem zasledil, da bi pisalo Refund, tako da .......

Torej, kaj mi je zdaj storiti? Hvaležen bom za res vsak koristen namig oziroma pomoč. Hvala vnaprej.
________________________________________________________
Ka te češ ....

konspirator ::

Daj link od prodajalca.
--

amacar ::

Verjetno ima napisano v kolikšnem času bo odgovoril, vsekakor pa ne delaj panike po 8 urah, vsaj 24-48 ur mu pusti. Pa če ni skrivnost, daj še link do oglasa.

JOKER ::

konspirator je izjavil:

Daj link od prodajalca.


Evo link: https://www.mmoga.de/

Dejstvo je, da je pisalo, da dobim kodo v 5ih minutah. 8 ur je več kot 5 minut, mar ne?
S takšnim odgovorom mi nič ne pomagaš. Preberi še 1x kakšno pomoč potrebujem in kaj me zanima zvezi z PayPalom.

Zanima me, kdaj zadeva iz spora preide v zahtevek za povračilo denarja. Dejstvo je, da mi takšni vaši odgovori, daj link prodajalca in ne delaj panike ne koristijo, ampak vseeno hvala. Pričakoval sem bolj konstruktivno debato, ki bo koristila še drugim dokaj neveščim uporabnikom.
Dejstvo je, da v 10 letih uporabe PP in eBaya me še nihče ni "nategnil", pa sem kupoval dražje stvari 200 in več €.

Vseeno vama hvala, čeprav si ne morem z vajinimi odgovori čisto nič pomagat.
________________________________________________________
Ka te češ ....

MH0 ::

Po nakupu je ne vidiš samo po mailu pošljejo?
V junk mail si pogledal?

juroz ::

Najbrž ti bodo stvar rešili danes tekom dneva, ne paničari. Daj jim normalen čas da rešijo.
Tudi prodajalec je samo človek.
Sem imel ta teden primer ko je stranka naročila 2. maja, 3 maja je šlo na pošto, 4 maja je dobila.

Ker ji nisem odgovoril na mail 3. maja, ko ga je poslala nekaj minut do 4. ure mi je odprla dispute na paypalu. Povsod nam lepo piše kakšen je dobavni rok pa vseeno imaš stranke ki mislijo da se samo njih čaka.

JOKER ::

juroz je izjavil:

Najbrž ti bodo stvar rešili danes tekom dneva, ne paničari. Daj jim normalen čas da rešijo.
Tudi prodajalec je samo človek.
Sem imel ta teden primer ko je stranka naročila 2. maja, 3 maja je šlo na pošto, 4 maja je dobila.

Ker ji nisem odgovoril na mail 3. maja, ko ga je poslala nekaj minut do 4. ure mi je odprla dispute na paypalu. Povsod nam lepo piše kakšen je dobavni rok pa vseeno imaš stranke ki mislijo da se samo njih čaka.


Ne ne, ne paničarim. Kako je človeka tako težko razumet?
Dejstvo je, da sem hotel vas vprašat in se pripravit na naslednje postopke, ki mi niso znani, samo to.
Zdaj so mi denar vrnili - Refund, ampak kolk sem bral bodo iz PP naložili na mojo kartico v roku 30 dni glede na to, da sem plačal z kartico. Imam prav, si prav tolmačim?
________________________________________________________
Ka te češ ....

JOKER ::

Zdaj so mi vrnili denar ... na PayPal računu piše Refund in z zeleno barvo +vsota in, da bo vrnjena na CreditCard .
Zdaj pa me zanima iz vaših izkušenj .... v kolkem času zadeva pride dejansko na moj račun - kartico?
________________________________________________________
Ka te češ ....

Mare2 ::

Zelo hitro, kot bi mignil. :)

V PON bi moglo bit že vidno.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

amacar ::

Pride nazaj na kartico v roku 3-4 dni.

JOKER ::

Aha .... hvala fantje.
________________________________________________________
Ka te češ ....


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4108 109 110 111 )

Oddelek: Kaj kupiti
5521994949 (1110) predi
»

PayPal (strani: 1 2 3 474 75 76 77 )

Oddelek: Loža
3800772255 (1866) Machete
»

PayPal placilo,sumljiv prodajalec (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
12220608 (16128) St235
»

Prodaja v tujino

Oddelek: Loža
275828 (4936) grepun05
»

eBay - vračilo denarja (PayPal)

Oddelek: Pomoč in nasveti
329577 (7428) refosk

Več podobnih tem