Novice » Tožbe » Popolna prepoved Uberja v Italiji
jernejl ::
Ne. Delodajalec ti mora nakazati plačo, ne glede na to, koliko strank ima.
Saj če FURS ugotovi, da gre za delovno razmerje, se to (skupaj s prispevki) poračuna tudi za nazaj.
Če nekdo ne prejema redne mesečne plače, še ne pomeni, da ne gre za delovno razmerje. Morda ga je treba samo legalizirati.
NikolormousB ::
Saj če FURS ugotovi, da gre za delovno razmerje, se to (skupaj s prispevki) poračuna tudi za nazaj.
In kdaj bodo začeli profesionalne Youtubarje smatrati za zaposlene?
r3dkv1c4 ::
Če je na tako tehničnem portalu toliko nelogičnih sklepanj in zavor okrog Uberja, potem mi postaja jasno zakaj ga v tej državi še nekaj časa ne bo. Slo-tech bi moral biti leader "pro uber" in "pro airbnb" iniciativ.
Zakaj že?
Ker trdiš, da je tvoje prepričanje edino pravo......bullshit.
Najboljše, da se preseliš na Novo Zelandijo in se furaš z Uberjem.
Boš srečen in zadovoljen, pa še z ST-jem ne boš imel opravka.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
zee ::
V Singapurju delajo ST, Uber in Grab (=Lyft) in taxiji.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
_IKE_ ::
Ker nimam izkušenj z lj Taxi sluzbami me zanima:
V lj bi se zelel peljati :
a) od A do B ob 15 30
b) od A do B ob 19.00
ob predpostavki da obe vožnji opravi ista služba po isti poti.
Bo cena vožnje ob 15 30 in 19 enaka ?
V lj bi se zelel peljati :
a) od A do B ob 15 30
b) od A do B ob 19.00
ob predpostavki da obe vožnji opravi ista služba po isti poti.
Bo cena vožnje ob 15 30 in 19 enaka ?
#000000 ::
Ne razlike bo kvečjemu za 50 centov do mogoče 1 eur, če maš nesrečo da padeš v rdeči val, ampak večinoma se to ne zgodi, če pa se pa pač se.
Okapi ::
Ni samo rdeči val, bolj problem so stoječe kolone v prometni konici. V praksi pride kakšnih 10 do 15, največ 20% razlike.
whatson ::
V Singapurju delajo ST, Uber in Grab (=Lyft) in taxiji.
Pa še self-driving taxi :).
http://nutonomy.com/
Čas včlanitve v Slo-Tech - 6. nov 2000 ob 20:39
LordNacho ::
Unknown_001 je izjavil:
Edit: Jbg, me zanima kaj boš komentiral; star sem 21, sem član MENSA.
Človek z IQ nad 140 se s tem ne hvalisa okoli. Pravtako imam občutek, da si zgolj še en "pametnjakovič", ki živi v prepričanju, da je njegova logika superior ostalim. Kolega moram te razočarati ampak, ta stavek ti ne daje nobene avtoritete. Tudi jaz lahko napišem da imam črni pas v karateju, ali pa da sem zmagovalec Mr. Olympia a to ni žal nikakršen omembe vreden argument na forumski debati, kar pa bi ti kot "visokointeligenten" posameznik lahko že sam dojel.
Edit: Jbg, me zanima kaj boš komentiral; star sem 21, sem član MENSA.
Visok iq ne pomeni da veš več kot ostali. Vbistvu z svojimi trditvami dokazuješ, da nimaš pojma o podjetništvu.
Heh, mogoče pa res nisem tolk pameten.... Bi morda res moral se vzdržat tistega edit-a.
Ampak mogoče bi pa vseeno lahko malo pokomentirala moje argumente huh? Mogoče s kaj več vsebine kot "ti nimaš pojma, jaz vem več."? Recimo tako, kot je to storil @BigWhale?
Ali pa, you know, še naprej smetita temo z nerelevantnimi napadi.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Edit: Jbg, me zanima kaj boš komentiral; star sem 21, sem član MENSA.
Človek z IQ nad 140 se s tem ne hvalisa okoli. Pravtako imam občutek, da si zgolj še en "pametnjakovič", ki živi v prepričanju, da je njegova logika superior ostalim. Kolega moram te razočarati ampak, ta stavek ti ne daje nobene avtoritete. Tudi jaz lahko napišem da imam črni pas v karateju, ali pa da sem zmagovalec Mr. Olympia a to ni žal nikakršen omembe vreden argument na forumski debati, kar pa bi ti kot "visokointeligenten" posameznik lahko že sam dojel.
Edit: Jbg, me zanima kaj boš komentiral; star sem 21, sem član MENSA.
Visok iq ne pomeni da veš več kot ostali. Vbistvu z svojimi trditvami dokazuješ, da nimaš pojma o podjetništvu.
Heh, mogoče pa res nisem tolk pameten.... Bi morda res moral se vzdržat tistega edit-a.
Ampak mogoče bi pa vseeno lahko malo pokomentirala moje argumente huh? Mogoče s kaj več vsebine kot "ti nimaš pojma, jaz vem več."? Recimo tako, kot je to storil @BigWhale?
Ali pa, you know, še naprej smetita temo z nerelevantnimi napadi.
Z napadanjem si začel ti kar se dialoga med nama tiče, za ostale ne vem. Jaz sem zgolj predstavil svoj rahlo piker vidik na tvoj zapis. Odzval si se z izjemno otročjim popravkom citata in očitkom da nisem izjavil nič pametnega. Ok, to je tvoje mnenje in ti ga ne omejujem, pravtako ti spoštuj moje in se bomo razumeli. Jaz gledam iz vidika trajnostnega razvoja, če ti je ta pojem tuj ti priporočam da se o tem informiraš. Je še kako pomemben v današnjem svetu kov gospodarstvu delamo enormnimi količinami naravnih virov. Na vso to norijo so vezane vse storitvene dejavnosti kot tudi potrošniki.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
PaX_MaN ::
NikolormousB je izjavil:
Ne, ni res. Uber je platforma, preko katerega jaz, stranka, sporočim vozniku kje naj me pobere. Tudi njeogovo plačilo pride od strank, Uber je samo posrednik.
"Samo" posrednik, mhm:
At the end of the trip the driver presses the “end trip” button on the Driver App screen
on his Smartphone. If the vehicle is a black cab, the driver will be prompted to enter
the fare shown on the taximeter on his Smartphone through the Driver App. That is
the fare. However if the vehicle is a private hire vehicle the fare is calculated by
Uber’s servers, to which I shall come. The fare is not calculated and displayed on a
running basis, as with a black cab taximeter. The customer will be sent a fare receipt
by email within seconds of the trip ending. The receipt shows the total fare charged, a
map of the route, distance travelled and time taken. It provides a breakdown of the
fare showing the costs of the trip, the base fare, distance and time. The fare is
automatically charged to the credit or debit card of the customer. The information
about the total fare charged is sent by Uber’s service to the driver on the Driver App
at the same time as the customer receives his receipt. There are ways in which issue
can be taken by the customer with the fare charged in this way.
The issue in this case relates to how the fare is calculated for PHVs on the Uber
network, and not to black cabs on it. The calculation is carried out by one of two
servers operated by Uber in the United States.Signals are sent to the servers by the
driver’s Smartphone, providing GPS data from the driver’s Smartphone, and time
details. Server 2 calculates the fare to be paid using what Uber calls its fare
calculation model, effectively a software based algorithm. Server 2 determines which
fare structure applies, in this case the London fare structure. It obtains the structure
from the fare structure in Server 1 which keeps the long term data for Uber.
Pa iz te sodbe se vidi, da (lahko) deluje Uber tudi v "popolnem taksi načinu". Zato je tisto izmotavanje kako jih obveznost taksimetra čist pojebe - samo izmotavanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
nejcek74 ::
exactly
Pri Uberju mene ravno to zanima, zakaj se nikakor nocejo prilagodit lokalnim zakonodajam. Meni deluje, kot da jim taxi prevozi sploh niso pomebni, prav tako ne delez na trgu, niti ne dobicek. A so samo laboratorij za preizkus globalne platforme na trgu dela? Ampak to tudi ni smiselno, ker ko bi dosegli neko mejo bi jih tako ali tako morali neako obdavcit.
p.s. ali pa so samo skupina mulcev ki na velko snifa koko, pije redbul, zabija cas in krade denar vlagateljem kot je zgoraj ze nekdo napisal.
Pri Uberju mene ravno to zanima, zakaj se nikakor nocejo prilagodit lokalnim zakonodajam. Meni deluje, kot da jim taxi prevozi sploh niso pomebni, prav tako ne delez na trgu, niti ne dobicek. A so samo laboratorij za preizkus globalne platforme na trgu dela? Ampak to tudi ni smiselno, ker ko bi dosegli neko mejo bi jih tako ali tako morali neako obdavcit.
p.s. ali pa so samo skupina mulcev ki na velko snifa koko, pije redbul, zabija cas in krade denar vlagateljem kot je zgoraj ze nekdo napisal.
BigWhale ::
Saul Goodman ::
mlamat ::
One Florida driver told The Times he earned less than $20,000 a year before expenses like gas and maintenance. In New York City, an Uber drivers group affiliated with the machinists union said that more than one-fifth of its members earn less than $30,000 before expenses.
NYT
NikolormousB ::
Se pravi, 20% jih zasluži bistveno več od minimalne plače po plačilu vseh stroškov (cca. 14k USD letno ob polnem delovniku). S tem, da nič ne piše koliko časa dejansko delajo.
80% jih zasluži več kot 30.000 USD letno (kar je median personal income).
Not bad.
80% jih zasluži več kot 30.000 USD letno (kar je median personal income).
Not bad.
_IKE_ ::
NikolormousB je izjavil:
Se pravi, 20% jih zasluži bistveno več od minimalne plače po plačilu vseh stroškov (cca. 14k USD letno ob polnem delovniku). S tem, da nič ne piše koliko časa dejansko delajo.
80% jih zasluži več kot 30.000 USD letno (kar je median personal income).
Not bad.
30.000 before expenses...
NikolormousB ::
A se tebi sploh sanja, koliko stane recimo zdravstvo v ZDA?
Ja, mi je, precej dobro. Kaj ima cena zdravstva veze z zaslužkom Uber driverjev?
Dejstvo je, da je median income v USA okoli 30 jurjev letno, minimalna plača pa okoli 14 jurjev.
30.000 before expenses...
Ja, 80% jih zasluži več kot toliko. S tem, da so te številke povsem nepomembne, če vključujejo vozniki, ki ne delajo full time.
Koliko je stroškov imaš pa napisano v članku, ki sem ga prilepil par dni nazaj.
konspirator ::
KAKO JE ZAPLIJENJENO PRVO UBEROVO VOZILO U RH Inspektori naručili prijevoz pa vozača šokirali: Vozite nas na Robne terminale, vaš auto je konfisciran!
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska...
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska...
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | London prepovedal Uber, slednji se ne predajaOddelek: Novice / Ostale najave | 17124 (15550) | leiito |
» | Uber dela izguboOddelek: Novice / Rezultati | 15809 (13058) | BigWhale |
» | Tudi Italija prepovedala Uber (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 59049 (48397) | Glugy |
» | Uber v Nemčiji prepovedan (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 72966 (61151) | hotwheels |
» | Hamburg in Berlin prepovedala Uber, ta zaganja UberTaxiOddelek: Novice / Ostale najave | 10449 (8804) | Tody |