Forum » Loža » Nesreča dveh kolesarjev
Nesreča dveh kolesarjev
jype ::
garamond> Tako je, po taki logiki to niso kolesa. Kar ni butasto, kajti kot omenjeno, v praksi večina kolesarjev vozi manj kot 25 km/h. Sklepamo lahko, da je zakonodajalec to opažanje uporabil v zakonu, da bi preprečil vožnjo 50 km/h majhnemu deležu kolesarjev -- ker imajo nepričakovano hitrost glede na vse druge kolesarje.
Kaj pa so, če niso kolesa? Saj problem zakona ni v tem, da ga nekateri tako berejo, kot da bicikl, ki šiba hitreje od 25km/h ni več kolo, temveč v tem, da tisti, ki ga tako berejo, ne znajo pokazat na navedbe v zakonu, ki bi določale pravila za to "ne-več-kolo" vozilo.
garamond> Monokolo sem pa res spregledal. Kljub temu je žalostno, da monociklisti nimajo enakih omejitev kot biciklisti.
Glede na tvoje navedbe o tem, da večina vozi počasneje od 25km/h, je sicer pričakovati, da boš zagovarjal tudi omejitve za monokolo: Zelo redko se ga namreč vozi znatno hitreje, kot se pešači.
Kaj pa so, če niso kolesa? Saj problem zakona ni v tem, da ga nekateri tako berejo, kot da bicikl, ki šiba hitreje od 25km/h ni več kolo, temveč v tem, da tisti, ki ga tako berejo, ne znajo pokazat na navedbe v zakonu, ki bi določale pravila za to "ne-več-kolo" vozilo.
garamond> Monokolo sem pa res spregledal. Kljub temu je žalostno, da monociklisti nimajo enakih omejitev kot biciklisti.
Glede na tvoje navedbe o tem, da večina vozi počasneje od 25km/h, je sicer pričakovati, da boš zagovarjal tudi omejitve za monokolo: Zelo redko se ga namreč vozi znatno hitreje, kot se pešači.
krneki0001 ::
Specialka gor, dol, omejitev je 25kmh.
Ko bo enkrat nekdo za ta kretenizen sposoben dat vir...
Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.
vir: http://www.promet.preporod.net/si/koles...
Torej, omejitev 25km/h velja samo in izključno za kolesarske poti, ne za ceste.
GizmoX ::
Mislim, da ne! Te omejitve 25km/h ni!Seveda ne, je bistveno višja. Namreč, na tej spletni strani jasno piše, da je omejitev za kolesarje 133 km/h, za kolesarske steze pa 139km/h.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
Unknown_001 ::
Mislim, da ne! Te omejitve 25km/h ni!Seveda ne, je bistveno višja. Namreč, na tej spletni strani jasno piše, da je omejitev za kolesarje 133 km/h, za kolesarske steze pa 139km/h.
You have too much time
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
SeMiNeSanja ::
Pri nas imamo na začetku vasi tisto famozno tablo, ki ti izmeri hitrost (omejitev 40km/h)...
Meni je s kolesom vedno najbolj zabavno na tisti tabli 'dokazat' kršitev hitrosti.
Kot da te izziva 'saj še nisi tako star, da nebi zmogel!'
Se pa sprašujem, kako bi bilo, če bi v mestih imeli splošno omejitev 30 km/h. Se namreč bojim, da bi večina malo bolj kondicioniranih rekreativcev bila večino časa v prekršku. Kaos bi bil popoln, saj bi se avtomobile s kolesom prehitevalo na vseh koncih in krajih.
Meni je s kolesom vedno najbolj zabavno na tisti tabli 'dokazat' kršitev hitrosti.
Kot da te izziva 'saj še nisi tako star, da nebi zmogel!'
Se pa sprašujem, kako bi bilo, če bi v mestih imeli splošno omejitev 30 km/h. Se namreč bojim, da bi večina malo bolj kondicioniranih rekreativcev bila večino časa v prekršku. Kaos bi bil popoln, saj bi se avtomobile s kolesom prehitevalo na vseh koncih in krajih.
Buggy ::
Kaos bi bil popoln, saj bi se avtomobile s kolesom prehitevalo na vseh koncih in krajih.
to eni ze pocnejo tudi na zgornjih posnetkih. Pa to, da se pred oviro ne ustavis, ampak jo enostavno obvozis je tudi zanimivo izhodisce za debato, ko govorimo o kulturi voznje kolesarjev. Jah, ce sem ze na kolesarski stezi, ki je samo moja in lahko vozim kolikor pac zelim, sem pa do drugih udelezencev samo se resevalec zivljenj..praise me vsi ki sem vas resil! Ko zapeljem na cesto so pa vsi avti grdi, ker me ne pustijo se rekreirat, pa ce nasprotni strani kolesarske ceste pridem me tudi na krizscu glejte, ker sem sibkejsi clen.
Od Turjaka dol do Ponove vasi imas omejitev 50km/h cez ovinke, potem v naselju (se vedno spust) pa 30km/h in jaz sem tam fasal radar za 42km/h, po klancu pa drvijo kolesarji tako kot si rekel...z vecjo hitrostjo kot avto. Nic nenavadnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
SeMiNeSanja ::
Po pravici povedano se 100x bolj bojim nafiksanega hipsterja s slušalkami v ušesih, ki z 10 km/h vijuga po cesti, kot 'zbezljanega' Jype-a.
Slednjemu sem celo fovš, če na biciklu piči mimo mene, medtem ko z avtom čakam v koloni sanjačev, ki se v križišču ne znajo premakniti, ko zasveti zelena luč.
Ampak moja fovšija ni tiste vrste, da bi mu spustil zrak iz zračnic, ampak tiste vrste, da mi je žal, da nisem tudi jaz na biciklu, namesto ujet v pločevinasti škatli.
V bistvu se gre zgolj za to in nič drugega. Zdravo - pozitivno in negativno fovšijo.
Kot mulc sem tudi sam na podoben način vsakodnevno od Zg. Kašlja (j* ga - sem bil očitno Jypetov sosed) pa do Aškerčeve prešibal v 20 minutah in nisem nikoli nikogar zgazil ali ogrozil. Čudno, kajne? Stavim, da tudi Jype nima zarezic na balanci, za vsakega 'odstreljenega' pešca. Pozabljate namreč, da tak 'slog' kolesarjenja nima kolesar začetnik, ampak moraš že imet kar nekaj kilometrine za seboj. Neredko več kilometrine od marsikaterega voznika v pločevinasti škatli, ki ti potem pametuje, kako bi moral voziti.
Druge udeležence v prometu običajno ogrožajo tisti, ki sedejo 1x na X mesecev na bicikel in se z njim vlačijo kot megla po cestah ali pa mašijo kolesarske steze, da postanejo neuporabne za tiste, ki imajo povprečno hitrost višjo od 10-15 km/h. Ti nimajo niti izkušenj, ne znajo predvidevati dogajanja, še manj pa imajo reflekse, da bi odreagirali, ko je to potrebno. Drugi pa so mulci pa prdolinčkih, po možnosti z navitimi motorji. Včeraj nabavili danes pa gas do konca ni več dovolj hitro za frajerja. Probaj to na kolesu, da ga en dan kupiš, naslednji pa več kot par minut po ravnem teraš nad 25 km/h, kaj šele nad 30 ali 40...
Potem pa je problem kolesar, ki se kje z 60 km/h spusti po hribu? Začuda niso časopisi polni člankov z naslovi 'kolesar zaradi neprilagojene hitrosti zalepil ob drevo' ampak so polni člankov 'avtomobilist izsilil kolesarja'. Pa ne, da je mogoče bicikel dokaj varen tudi pri višji hitrosti - dokler ne pride v igro kakšen voznik avtomobila? In vse, kar ima ta voznik za povedat je to, da kolesar krši predpise. Ko jih pa sam z avtom krši, pa bog ne daj, da bi se kdo obregnil ob njega.
Slednjemu sem celo fovš, če na biciklu piči mimo mene, medtem ko z avtom čakam v koloni sanjačev, ki se v križišču ne znajo premakniti, ko zasveti zelena luč.
Ampak moja fovšija ni tiste vrste, da bi mu spustil zrak iz zračnic, ampak tiste vrste, da mi je žal, da nisem tudi jaz na biciklu, namesto ujet v pločevinasti škatli.
V bistvu se gre zgolj za to in nič drugega. Zdravo - pozitivno in negativno fovšijo.
Kot mulc sem tudi sam na podoben način vsakodnevno od Zg. Kašlja (j* ga - sem bil očitno Jypetov sosed) pa do Aškerčeve prešibal v 20 minutah in nisem nikoli nikogar zgazil ali ogrozil. Čudno, kajne? Stavim, da tudi Jype nima zarezic na balanci, za vsakega 'odstreljenega' pešca. Pozabljate namreč, da tak 'slog' kolesarjenja nima kolesar začetnik, ampak moraš že imet kar nekaj kilometrine za seboj. Neredko več kilometrine od marsikaterega voznika v pločevinasti škatli, ki ti potem pametuje, kako bi moral voziti.
Druge udeležence v prometu običajno ogrožajo tisti, ki sedejo 1x na X mesecev na bicikel in se z njim vlačijo kot megla po cestah ali pa mašijo kolesarske steze, da postanejo neuporabne za tiste, ki imajo povprečno hitrost višjo od 10-15 km/h. Ti nimajo niti izkušenj, ne znajo predvidevati dogajanja, še manj pa imajo reflekse, da bi odreagirali, ko je to potrebno. Drugi pa so mulci pa prdolinčkih, po možnosti z navitimi motorji. Včeraj nabavili danes pa gas do konca ni več dovolj hitro za frajerja. Probaj to na kolesu, da ga en dan kupiš, naslednji pa več kot par minut po ravnem teraš nad 25 km/h, kaj šele nad 30 ali 40...
Potem pa je problem kolesar, ki se kje z 60 km/h spusti po hribu? Začuda niso časopisi polni člankov z naslovi 'kolesar zaradi neprilagojene hitrosti zalepil ob drevo' ampak so polni člankov 'avtomobilist izsilil kolesarja'. Pa ne, da je mogoče bicikel dokaj varen tudi pri višji hitrosti - dokler ne pride v igro kakšen voznik avtomobila? In vse, kar ima ta voznik za povedat je to, da kolesar krši predpise. Ko jih pa sam z avtom krši, pa bog ne daj, da bi se kdo obregnil ob njega.
kotanyi ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Pa ne, da je mogoče bicikel dokaj varen tudi pri višji hitrosti - dokler ne pride v igro kakšen voznik avtomobila? In vse, kar ima ta voznik za povedat je to, da kolesar krši predpise. Ko jih pa sam z avtom krši, pa bog ne daj, da bi se kdo obregnil ob njega.
Malce si falil poanto. Ta je da če že misliš drugim srat po glavi zaradi idiotizmov ki jih izvajajo po cesti, bodi vsaj toliko fer pa se ne hvalisat kako isti predpisi zate ne veljajo, v isti sapi pa jokcat kako te vsi zaradi kršenja le-teh napadajo. Jesus, man!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
SeMiNeSanja ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Pa ne, da je mogoče bicikel dokaj varen tudi pri višji hitrosti - dokler ne pride v igro kakšen voznik avtomobila? In vse, kar ima ta voznik za povedat je to, da kolesar krši predpise. Ko jih pa sam z avtom krši, pa bog ne daj, da bi se kdo obregnil ob njega.
Malce si falil poanto. Ta je da če že misliš drugim srat po glavi zaradi idiotizmov ki jih izvajajo po cesti, bodi vsaj toliko fer pa se ne hvalisat kako isti predpisi zate ne veljajo, v isti sapi pa jokcat kako te vsi zaradi kršenja le-teh napadajo. Jesus, man!
Ne vem, ali sem morda preglup, ampak ne uspem razvozljati, kaj si želel povedat.
Jaz sem v citiranem odstavku samo to rekel, da naj vsak najprej pomete pred lastnim pragom - ne glede na to, kakšno vozilo uporablja.
jype ::
SeMiNeSanja> Jaz sem v citiranem odstavku samo to rekel, da naj vsak najprej pomete pred lastnim pragom - ne glede na to, kakšno vozilo uporablja.
Saj bom eventuelno montiral metlice na vse svoje bicikle, pa bo.
Eni verjamejo, da smo hinavci vsi, ki se trudimo zmanjšati prometno obremenitev mestnih središč, ker ne razumejo, da bodo ljudje, če se infrastrukturo prilagodi tako, da je uporaba avtomobila najbolj udobna, vedno izbrali osebne avtomobile, kar privede do močne degradacije okolja, del katere je tudi visoka cena v smrtnih žrtvah in poškodovanih.
Pri nas se to dogaja predvsem zaradi inercije in ker cestne odseke pogosto načrtujejo cestarji, namesto da bi jih urbanisti. Razlika je bistvena: V Sloveniji mora kolesar vijugati in skakati iz nivoja na nivo v taki meri, da tega ni mogoče storiti brez akrobacij. _Nobeno_ križišče ni urejeno tako, da je vožnja s kolesom udobnejša od vožnje z avtomobilom. V mestih, kjer resno jemljejo trajnostni razvoj, so taka križišča pogosta: Vozniki motornih vozil morajo čakati znatno dlje in se premikati čisto počasi, pešci in kolesarji pa lahko drvijo poljubno hitro. V takih razmerah se za avtomobile potem odloča znatno manj ljudi.
Saj bom eventuelno montiral metlice na vse svoje bicikle, pa bo.
Eni verjamejo, da smo hinavci vsi, ki se trudimo zmanjšati prometno obremenitev mestnih središč, ker ne razumejo, da bodo ljudje, če se infrastrukturo prilagodi tako, da je uporaba avtomobila najbolj udobna, vedno izbrali osebne avtomobile, kar privede do močne degradacije okolja, del katere je tudi visoka cena v smrtnih žrtvah in poškodovanih.
Pri nas se to dogaja predvsem zaradi inercije in ker cestne odseke pogosto načrtujejo cestarji, namesto da bi jih urbanisti. Razlika je bistvena: V Sloveniji mora kolesar vijugati in skakati iz nivoja na nivo v taki meri, da tega ni mogoče storiti brez akrobacij. _Nobeno_ križišče ni urejeno tako, da je vožnja s kolesom udobnejša od vožnje z avtomobilom. V mestih, kjer resno jemljejo trajnostni razvoj, so taka križišča pogosta: Vozniki motornih vozil morajo čakati znatno dlje in se premikati čisto počasi, pešci in kolesarji pa lahko drvijo poljubno hitro. V takih razmerah se za avtomobile potem odloča znatno manj ljudi.
Mare2 ::
V mestih, kjer resno jemljejo trajnostni razvoj, so taka križišča pogosta: Vozniki motornih vozil morajo čakati znatno dlje in se premikati čisto počasi, pešci in kolesarji pa lahko drvijo poljubno hitro. V takih razmerah se za avtomobile potem odloča znatno manj ljudi.
Ups... Kje je to? ;)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
garamond ::
Ne moreš vedeti, zakaj in sploh čemu je nekaj napisano tako kot je (razen če je to tudi eksplicitno napisano). Velja samo tisto, kar piše. Toda če že imaš obširen vpogled, lahko razložiš tole: zakaj je v novem zakonu iz definicije kolesa izginilo "z najmanj dvema kolesoma"? Sam ne najdem nobenega dobrega razloga, razen tega, da se je nekdo v prvi verziji zmotil.Sklepamo lahko, da je zakonodajalec to opažanje uporabil v zakonu, da bi preprečil vožnjo 50 km/h majhnemu deležu kolesarjev -- ker imajo nepričakovano hitrost glede na vse druge kolesarje.Če bi zakonodajalec hotel prepovedat vožnjo 50 km/h na uro s kolesom bi napisal omejitev hitrosti za kolesa. Pa je ni.
Če bi zakonodajalec hotel omejit hitrost vožnje na kolesarski stezi na 25 km/h, bi napisal omejitev hitrosti. Pa je ni.
garamond> Tako je, po taki logiki to niso kolesa. Kar ni butasto, kajti kot omenjeno, v praksi večina kolesarjev vozi manj kot 25 km/h. Sklepamo lahko, da je zakonodajalec to opažanje uporabil v zakonu, da bi preprečil vožnjo 50 km/h majhnemu deležu kolesarjev -- ker imajo nepričakovano hitrost glede na vse druge kolesarje.Pravila za ne-kolesa bi potem veljala pod pravilom za pešča, ki uporablja za gibanje drugo prevozno sredstvo, ki po zakonu ni definirano kot vozilo.
Kaj pa so, če niso kolesa? Saj problem zakona ni v tem, da ga nekateri tako berejo, kot da bicikl, ki šiba hitreje od 25km/h ni več kolo, temveč v tem, da tisti, ki ga tako berejo, ne znajo pokazat na navedbe v zakonu, ki bi določale pravila za to "ne-več-kolo" vozilo.
garamond> Monokolo sem pa res spregledal. Kljub temu je žalostno, da monociklisti nimajo enakih omejitev kot biciklisti.
Glede na tvoje navedbe o tem, da večina vozi počasneje od 25km/h, je sicer pričakovati, da boš zagovarjal tudi omejitve za monokolo: Zelo redko se ga namreč vozi znatno hitreje, kot se pešači.
Glede monokolesa: sem že mislil, da ni v zakonu niso jasna definirana pravila. Sem si že pripravljal teren za zagovarjanje, da bi monokolesa imela enak status kot kolesa. Torej 50 km/h v naselju in 90 km/h uro zunaj naselja. Če na primer dve osebi vozita vsak svojo monokolo, en za drugim, držeč za rame - je to praktično že kolo. Druga stališča namreč niso zanimiva za zagovarjanje (razen še eno stališče popolne prepovedi monokoles).
Kar mi da nove ideje. Kaj, če se dve osebi z monokolesom vozita vzporedno, držeč za roke? Kaj, če samo ena oseba poganja pedala? V tem primeru imamo dvosledno vozilo, ki se vozi samo po dveh kolesih, kar pa je prepovedano in bi moral plačati globo 300 €.
Predstavljajte si dva zaljubljenca, ki se po Tivoliju vozita vzporedno, držeča za roke, moški poganja še svojo ljubo. Lahko sta oglobljena, ker zakon ne predvideva te izjeme!
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
Mare2 ::
Naši bivši sodržavljani so temu rekli međunožno guralo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
jype ::
garamond> Predstavljajte si dva zaljubljenca, ki se po Tivoliju vozita vzporedno, držeča za roke, moški poganja še svojo ljubo. Lahko sta oglobljena, ker zakon ne predvideva te izjeme!
Definitivno, a k sreči so policisti pripravljeni takim parom običajno pogledat skozi prste.
Mare2> Ups... Kje je to? ;)
V Nemčiji, Avstriji in skandinavskih državah so se v zadnjih 20 letih razrastla križišča, ki so dvignjena, tako da morajo motorna vozila čez "speed bump", če hočejo skozi križišče, medtem ko kolesarji in pešci nimajo nobenih ovir. Varnost takih križišč je statistično dokazana, njihov glavni problem so pa vozniki motornih vozil, ki so si pripravljeni izmisliti vse živo, da bi lahko ohranili privilegij hitre vožnje po ravni cesti. Na Nizozemskem in na Danskem so taka križišča že dolgo mainstream.
Definitivno, a k sreči so policisti pripravljeni takim parom običajno pogledat skozi prste.
Mare2> Ups... Kje je to? ;)
V Nemčiji, Avstriji in skandinavskih državah so se v zadnjih 20 letih razrastla križišča, ki so dvignjena, tako da morajo motorna vozila čez "speed bump", če hočejo skozi križišče, medtem ko kolesarji in pešci nimajo nobenih ovir. Varnost takih križišč je statistično dokazana, njihov glavni problem so pa vozniki motornih vozil, ki so si pripravljeni izmisliti vse živo, da bi lahko ohranili privilegij hitre vožnje po ravni cesti. Na Nizozemskem in na Danskem so taka križišča že dolgo mainstream.
kotanyi ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Ne vem, ali sem morda preglup, ampak ne uspem razvozljati, kaj si želel povedat.
Jaz sem v citiranem odstavku samo to rekel, da naj vsak najprej pomete pred lastnim pragom - ne glede na to, kakšno vozilo uporablja.
Eh, nič takega, le konteksta ne dojameš. Bi moral dodat podnapise. Ti pa pravijo, da se pravzaprav strinjava - da naj vsak pomete pred lastnim pragom. Da neka prepotentna seronja, ki s kolesom veselo brez potrebe in brez razloga krši cpp predpise nima kej dosti pravice šimfat idiotskih voznikov železnih šajtrg ko le-ti kršijo taiste predpise.
RejZoR ::
garamond> Predstavljajte si dva zaljubljenca, ki se po Tivoliju vozita vzporedno, držeča za roke, moški poganja še svojo ljubo. Lahko sta oglobljena, ker zakon ne predvideva te izjeme!
Definitivno, a k sreči so policisti pripravljeni takim parom običajno pogledat skozi prste.
Mare2> Ups... Kje je to? ;)
V Nemčiji, Avstriji in skandinavskih državah so se v zadnjih 20 letih razrastla križišča, ki so dvignjena, tako da morajo motorna vozila čez "speed bump", če hočejo skozi križišče, medtem ko kolesarji in pešci nimajo nobenih ovir. Varnost takih križišč je statistično dokazana, njihov glavni problem so pa vozniki motornih vozil, ki so si pripravljeni izmisliti vse živo, da bi lahko ohranili privilegij hitre vožnje po ravni cesti. Na Nizozemskem in na Danskem so taka križišča že dolgo mainstream.
Kultura biciklistov je pri nas tud zelo v penisu. Letijo v križišča in prehode kot da so glavni na svetu, bog ne daj, da bi se pri prehodu ustavil in pogledal promet, kje pa, fuk čez cesto, po možnosti pri 20+ na uro, da ga ja z lahkoto spregledaš, tud če paziš na folk. Sploh ločeni pasovi za zavijanje desno v križiščih kjer noben nima semaforja so najslabša lokacija za te debile. Ko non stop videvam take debile se mi zdi kot da sem jezst edini glup kolesar, ki se ustavi pred prehodom in pazi na avtomobile in ne obratno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
s1m0n ::
Tudi to je res!
Opažam, da jih večina sploh ne pogleda, ne ustavi ali upočasni...
Najbolj mi pa gredo na živce na kolesarskih in krožiščih, ko ga dobiš v nasprotno smer pa se mu moram jaz umikat.
Vozniki avtomobilom pa meni niso več tako problematični kot včasih, prehitevajo z kar veliko prostora, počakajo...
Edino kjer opažam, da ne vedo kaj počno je v krožiščih in križiščih s kolesarsko stezo. Tukaj se mi zdi, da jih večina nima pojma kdo ima prednost pred kom.
Opažam, da jih večina sploh ne pogleda, ne ustavi ali upočasni...
Najbolj mi pa gredo na živce na kolesarskih in krožiščih, ko ga dobiš v nasprotno smer pa se mu moram jaz umikat.
Vozniki avtomobilom pa meni niso več tako problematični kot včasih, prehitevajo z kar veliko prostora, počakajo...
Edino kjer opažam, da ne vedo kaj počno je v krožiščih in križiščih s kolesarsko stezo. Tukaj se mi zdi, da jih večina nima pojma kdo ima prednost pred kom.
Invictus ::
Kultura biciklistov je pri nas tud zelo v penisu. Letijo v križišča in prehode kot da so glavni na svetu, bog ne daj, da bi se pri prehodu ustavil in pogledal promet, kje pa, fuk čez cesto, po možnosti pri 20+ na uro, da ga ja z lahkoto spregledaš, tud če paziš na folk. Sploh ločeni pasovi za zavijanje desno v križiščih kjer noben nima semaforja so najslabša lokacija za te debile. Ko non stop videvam take debile se mi zdi kot da sem jezst edini glup kolesar, ki se ustavi pred prehodom in pazi na avtomobile in ne obratno...
Sploh pa so moteči debili v avtih, ki ne ibvladajo desnega pogleda in ne prerveroijo ali kdo pelje po kolesarki.
Taki zbijejo kolesarje pri zeleni luči. Njim ne pomaga nič.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
RejZoR ::
Kaj ti pomaga desni pogled če ti debil prileti s specialko 35 na uro dobesedno od nikoder čez križišče. To je pa tisto nad čemer sem bentil zgoraj. Že tko biciklista ni vse skup nič, vedno so v nekih fancy črno belih urbanih kamuflažnih cunjah in nakoncu je kriv voznik avtomobila, ker je spregledal letečo nevidno ninjo na biciklu. Sam sem voznik avtomobila in bicikliram za hobi in mi grejo bolj na živce arogantni biciklisti, kot pa šoferji avtov, ki mogoče ne pogledajo vedno nazaj. Še vedno velja pravilo šibkejšega, ampak ne tako, da zato ker si šibkejši morajo vsi pazit nate ampak tako, da moraš sam pazit nase. Kar pomeni, da imaš oblečene žive cunje, da te vsak takoj opazi in da vsaj upočasniš če ne celo ustaviš preden letiš čez cesto. A je res tolk težko?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
s1m0n ::
Odvisno kje ti prileti?
Če po kolesarski pa ga podereš ali se ti zaleti v tebe, ko zavijaš ne bo enako kot pa, da te gre na križišču, ko zavijaš po tvoji desni prehitevat.
Če po kolesarski pa ga podereš ali se ti zaleti v tebe, ko zavijaš ne bo enako kot pa, da te gre na križišču, ko zavijaš po tvoji desni prehitevat.
Invictus ::
Kaj ti pomaga desni pogled če ti debil prileti s specialko 35 na uro dobesedno od nikoder čez križišče. To je pa tisto nad čemer sem bentil zgoraj. Že tko biciklista ni vse skup nič, vedno so v nekih fancy črno belih urbanih kamuflažnih cunjah in nakoncu je kriv voznik avtomobila, ker je spregledal letečo nevidno ninjo na biciklu. Sam sem voznik avtomobila in bicikliram za hobi in mi grejo bolj na živce arogantni biciklisti, kot pa šoferji avtov, ki mogoče ne pogledajo vedno nazaj. Še vedno velja pravilo šibkejšega, ampak ne tako, da zato ker si šibkejši morajo vsi pazit nate ampak tako, da moraš sam pazit nase. Kar pomeni, da imaš oblečene žive cunje, da te vsak takoj opazi in da vsaj upočasniš če ne celo ustaviš preden letiš čez cesto. A je res tolk težko?
Seveda si kriv, kaj si ga pa spregledal. To je tvoja dolžnost. Ni pobijanje kolesarjev.
In po ljubljanskih kolesarskih potem nihče ne more peljati 35 na uro... Poleg tega je to samo 10m/s. 50 metrov nazaj pa že lahlko pogledaš.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
specing ::
_IKE_ ::
Tele kolesarske teme vedno znova prikazejo dvoličnost nekaterih; kritizirajo druge, ki kršijo predpise medtem ko sami počnejo popolnoma isto. Seveda pa svoje kršitve opravičujejo z vstavi po želji.
RejZoR ::
Kaj ti pomaga desni pogled če ti debil prileti s specialko 35 na uro dobesedno od nikoder čez križišče. To je pa tisto nad čemer sem bentil zgoraj. Že tko biciklista ni vse skup nič, vedno so v nekih fancy črno belih urbanih kamuflažnih cunjah in nakoncu je kriv voznik avtomobila, ker je spregledal letečo nevidno ninjo na biciklu. Sam sem voznik avtomobila in bicikliram za hobi in mi grejo bolj na živce arogantni biciklisti, kot pa šoferji avtov, ki mogoče ne pogledajo vedno nazaj. Še vedno velja pravilo šibkejšega, ampak ne tako, da zato ker si šibkejši morajo vsi pazit nate ampak tako, da moraš sam pazit nase. Kar pomeni, da imaš oblečene žive cunje, da te vsak takoj opazi in da vsaj upočasniš če ne celo ustaviš preden letiš čez cesto. A je res tolk težko?
Seveda si kriv, kaj si ga pa spregledal. To je tvoja dolžnost. Ni pobijanje kolesarjev.
In po ljubljanskih kolesarskih potem nihče ne more peljati 35 na uro... Poleg tega je to samo 10m/s. 50 metrov nazaj pa že lahlko pogledaš.
Nem, to kaže samo absolutno aroganco kurčevih biciklistov in nič drugega. Naj si že kupijo avto jebemo če ne znajo ustavit pred prehodom, prednost ali ne. Ne vem kako naj ti opišem tak odnos, kot neko splošno kulturo do soljudi mogoče? Ampak ne, pri nas je biciklist bog in batina, naj vsi bežijo stran, ko oni romajo po cestah. Nič čudnega, da se pol vsi sovražimo, ko pa ima folk tak splošen odnos. Če bi biciklisti sam mal gledal tud na avtomobile, pa bi vse lepše laufalo in se ne bi noben pizdil čez nikogar, ker bi vsak prevzemal del odgovornosti. Ko pa prisilno vso vržete na avtomobiliste pa je odziv čist pričakovan. Kot sem reku, očitno sem sam eden redkih čudakov, ki to dejansko počne, mogoče zato ker si lastim tud avto in razumem obe plati, eni imajo očitno samo bicikel in jim pol kurca ni jasno kaj delajo drugim na cestah...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
jype ::
_IKE_> Tele kolesarske teme vedno znova prikazejo dvoličnost nekaterih; kritizirajo druge, ki kršijo predpise medtem ko sami počnejo popolnoma isto. Seveda pa svoje kršitve opravičujejo z vstavi po želji.
Mhm, imamo dve skupini ljudi - eno, ki pobije več sto ljudi vsako leto in so zaradi nje tisoči pohabljeni, bolni in obnemogli, ter drugo, od katere je zrak bolj svež, voda bolj prozorna, ropot pa nadomesti nežno šumenje sapic.
Jasno je, kateri so hinavci, ki si radi domišljajo, da njih pravice sežejo daleč v škodo slehernika, ki jim stoji na poti, kateri pa ustvarjajo družbo in okolje, ki sta vredna življenja.
RejZoR> Nem, to kaže samo absolutno aroganco kurčevih biciklistov in nič drugega.
Edini, ki je aroganten, je debil v jeklenem oklepu. Vsi ostali so prisiljeni, da se pred njim branijo kakor vedo in znajo:
Mhm, imamo dve skupini ljudi - eno, ki pobije več sto ljudi vsako leto in so zaradi nje tisoči pohabljeni, bolni in obnemogli, ter drugo, od katere je zrak bolj svež, voda bolj prozorna, ropot pa nadomesti nežno šumenje sapic.
Jasno je, kateri so hinavci, ki si radi domišljajo, da njih pravice sežejo daleč v škodo slehernika, ki jim stoji na poti, kateri pa ustvarjajo družbo in okolje, ki sta vredna življenja.
RejZoR> Nem, to kaže samo absolutno aroganco kurčevih biciklistov in nič drugega.
Edini, ki je aroganten, je debil v jeklenem oklepu. Vsi ostali so prisiljeni, da se pred njim branijo kakor vedo in znajo:
RejZoR ::
Branijo ja, bogi revčki. Tko da arogantno letijo čez ceste češ "jezst sem biciklist, merki me". Fuck off dude. Ker boš zamudil pol svojega lajfa, če boš prišel do ceste in bil 100% prepričan, da se bo avto res ustavil (oz mu daš čas, da te res vidi in upošteva). Too fucking hard to do that eh? Ja, aroganca in nič drugega. Ja, jezst se tud vozim s kolesom, pa nisem tak aroganten pizdek kot si očitno ti.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
_IKE_ ::
_IKE_> Tele kolesarske teme vedno znova prikazejo dvoličnost nekaterih; kritizirajo druge, ki kršijo predpise medtem ko sami počnejo popolnoma isto. Seveda pa svoje kršitve opravičujejo z vstavi po želji.
Mhm, imamo dve skupini ljudi - eno, ki pobije več sto ljudi vsako leto in so zaradi nje tisoči pohabljeni, bolni in obnemogli, ter drugo, od katere je zrak bolj svež, voda bolj prozorna, ropot pa nadomesti nežno šumenje sapic
Glede izgovorov sem ti boldal, ti pa vseen dam kost: Zato ker skrbis za okolje zate cpp pravila ne bi smela veljati?
RejZoR> Nem, to kaže samo absolutno aroganco kurčevih biciklistov in nič drugega
Edini, ki je aroganten, je debil v jeklenem oklepu. Vsi ostali so prisiljeni, da se pred njim branijo kakor vedo in znajo:
Drugače si baje poln strpnosti, zgornji zapis pa ravno ne kaže na to. Ali pa si strpn samo tam kjer ti to ustreza?
RejZoR ::
Tud sicer, a ne veli zakon, da moraš pri prehodih stopit iz kolesa in it čez peš vzporedno s kolesom? Torej si potem že po defaultu kot biciklist v prekršku če pičiš čez prehod s polno hitrostjo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Kenpachi ::
Če zavijaš desno z avtomobilom z glavne ceste na stransko, ima seveda kolesar prednost, saj pelje po glavni cesti vzporedno/skoraj vzporedno z avtomobili v smeri prometa, kaj ma aroganca veze s tem?
Saj če zavijaš levo, menda tudi ne izsiljuješ nasprotno vozečih vozil? Butlji na nasprotnem pasu bi lahko bli malo manj arogantni, pa spustili RejZoRja čez.
Saj če zavijaš levo, menda tudi ne izsiljuješ nasprotno vozečih vozil? Butlji na nasprotnem pasu bi lahko bli malo manj arogantni, pa spustili RejZoRja čez.
Zaraki Kenpachi.
Mare2 ::
Če zavijaš desno z avtomobilom z glavne ceste na stransko, ima seveda kolesar prednost, saj pelje po glavni cesti vzporedno/skoraj vzporedno z avtomobili v smeri prometa, kaj ma aroganca veze s tem?
Saj če zavijaš levo, menda tudi ne izsiljuješ nasprotno vozečih vozil? Butlji na nasprotnem pasu bi lahko bli malo manj arogantni, pa spustili RejZoRja čez.
Kenpachi Malo pogooglaj v zakonih. Ne vedno. O tem smo že govorili. Se mi ne da sedaj še 1x it skoz to. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Invictus ::
Nem, to kaže samo absolutno aroganco kurčevih biciklistov in nič drugega. Naj si že kupijo avto jebemo če ne znajo ustavit pred prehodom, prednost ali ne. Ne vem kako naj ti opišem tak odnos, kot neko splošno kulturo do soljudi mogoče? Ampak ne, pri nas je biciklist bog in batina, naj vsi bežijo stran, ko oni romajo po cestah. Nič čudnega, da se pol vsi sovražimo, ko pa ima folk tak splošen odnos. Če bi biciklisti sam mal gledal tud na avtomobile, pa bi vse lepše laufalo in se ne bi noben pizdil čez nikogar, ker bi vsak prevzemal del odgovornosti. Ko pa prisilno vso vržete na avtomobiliste pa je odziv čist pričakovan. Kot sem reku, očitno sem sam eden redkih čudakov, ki to dejansko počne, mogoče zato ker si lastim tud avto in razumem obe plati, eni imajo očitno samo bicikel in jim pol kurca ni jasno kaj delajo drugim na cestah...
Kakšen odnos naj pa imam do šoferjev, ko me hočejo povozit na bicilku? Ponavadi pri zeleni luči ko prečkam cesto?!?!?!
Da ne govorim o avtih, parkiranih na kolesarski stezi, ali pa kar malo tam vozijo, ker je lažje malo bluzit levo/desno ko že buljijo v telefon.
In dečko, nisi edini tukaj, ki ima bicikel in avto. Sam zgleda tistega prvega bolj malo uporabljaš.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
GizmoX ::
Še vedno velja pravilo šibkejšega, ampak ne tako, da zato ker si šibkejši morajo vsi pazit nate ampak tako, da moraš sam pazit nase.A tako to deluje? Kaj pa je potem po tvoje pravilo močnejšega?
Vprašanje za voznike: ali se strinjate, da se pri železniških prehodih odstrani zapornice, rdeče utripajoče luči pa se zamenja z zelenimi semaforji (zelena seveda sveti takrat, ko je vlak v bližini)?
udirač => uni. dipl. inž. rač.
St235 ::
Pravila za ne-kolesa bi potem veljala pod pravilom za pešča, ki uporablja za gibanje drugo prevozno sredstvo, ki po zakonu ni definirano kot vozilo.
jap, in moraš bit kronan idiot, da smatraš, da za kolesa veljajo enaka pravila kot pešce, pri čemer ta sklep opreš na lastno nepismenost in nerazumevanje zapisanega.
Ne moreš vedeti, zakaj in sploh čemu je nekaj napisano tako kot je (razen če je to tudi eksplicitno napisano). Velja samo tisto, kar piše.
ja, če si funkcionalno nepismen in imaš omejen IQ potem nisi sposoben razumet, da so zakoni notranje smiselno razdeljeni glede na materijo, ki jo pokrivajo posamezna poglavja in znotraj njih členi. Takšno neznanje nato vodi v sklepe, da se omejitve hitrosti definira v členu, ki je namenjen definiciji uporabljenih izrazov. Podoben iditotizem je na primer izjava, da je za traktorje prepovedano vozit po avtocesti. Povsem enak logičen fail, kot ga ti prodajaš.
Toda če že imaš obširen vpogled, lahko razložiš tole: zakaj je v novem zakonu iz definicije kolesa izginilo "z najmanj dvema kolesoma"? Sam ne najdem nobenega dobrega razloga, razen tega, da se je nekdo v prvi verziji zmotil.
Zakaj bi se zmotili? Monokolesa so bila lepo zajeta v drugi definiciji (celo eksplicitno so bila zapsiana) ampak zakoni obravnavajo živo materijo, ki se s časoma spreminja in kot drugo zakoni odražajo namene, ki jih je zakonodajalec imel. Tako je prišlo do odločitve, da monokolesa več ne bodo druga posebna vozila ampak sodijo med kolesa. Tudi traktroji so bili svoj čas samo vozila, ki konstrukcijsko niso smela več kot 60 km/h pa se je to spremenilo. Seveda pa se je potem našla cela horda polpismenih kretenov, ki je trdila, da v zakonu piše, da traktorji kot takšni ne smejo na avtocesto, pa čeprav to dejansko ni bilo tako zapisano. Kako je že tisto: nije žvaka za seljaka, oziroma prebiranje tekstov, daljših od ene vrstice za polpismene.
Kar mi da nove ideje. Kaj, če se dve osebi z monokolesom vozita vzporedno, držeč za roke? Kaj, če samo ena oseba poganja pedala? V tem primeru imamo dvosledno vozilo, ki se vozi samo po dveh kolesih, kar pa je prepovedano in bi moral plačati globo 300 EUR.
Ja, če si doma v Butalah. Tam na primer rabiš vozniško za kamion, če z laksom povežeš štiri vozila. Enak laks uporabljate tudi, da vam ušesa ne padejo z glave.
Predstavljajte si dva zaljubljenca, ki se po Tivoliju vozita vzporedno, držeča za roke, moški poganja še svojo ljubo. Lahko sta oglobljena, ker zakon ne predvideva te izjeme!
Edina stvar, ki jo zakon ne predvideva je odvzem opravilne sposobnosti bedaku, ki pride do takih sklepov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Utk ::
Cudno,v eni drugi temi so pisali, da je milina vozit bicikl po ljubljani, tu pa jamrajo, da jih hoce vsak drug avto ubit...
GizmoX ::
Cudno,v eni drugi temi so pisali, da je milina vozit bicikl po ljubljani, tu pa jamrajo, da jih hoce vsak drug avto ubit...V kateri temi pa?
Mogoče imajo pa izjemoma pozitivne izkušnje, ali pa so se navadili stanja, kakršnega imamo.
takle 'mamo
udirač => uni. dipl. inž. rač.
RejZoR ::
Cudno,v eni drugi temi so pisali, da je milina vozit bicikl po ljubljani, tu pa jamrajo, da jih hoce vsak drug avto ubit...
Glede na to kakšne kozlarije berem tukaj me vbistvu ne čudi zakaj jih vsi hočejo povozit in it še enkrat v rikverc čez, da preverijo če so slučajno še ok...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
_IKE_ ::
Ko se bodo eni na cesto odpravil z mislijo; "od drugih udeležencev pričakujem da bodo naredili največjo neumnost katero lahko", in temu PRILAGODILI svoj način vožnje, bodo na cesti imeli bistveno manj težav.
D3m ::
V tem je že pritisnil na plin in me pustil v njegovih izpuhih.
Kot ponosni kretenski lastnik VAG dizla ti bom storil enako Invictus. ^^
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
RejZoR ::
Se vozim po manjših naseljih, po manjših mestih, podeželjih in tud Ljubljani, pa nisem imel nikol problemov z avtombili. Ne vem, a se ne bi kdaj vprašal, da pa je mogoče problem v vas in ne v ostalih?
Kolesarji so ogrožena vrsta samo zaradi svoje vsemogočne arogance, ignorance in debilizma. Tko mal je treba, da za vse lepše teče, ampak ne, čist vedno so neki biciklistični pametnjakoviči, ki mislijo, da so na cesti bohgovi, ker se drkajo naokol na dvokolesnih jajcih.
Kolesarji so ogrožena vrsta samo zaradi svoje vsemogočne arogance, ignorance in debilizma. Tko mal je treba, da za vse lepše teče, ampak ne, čist vedno so neki biciklistični pametnjakoviči, ki mislijo, da so na cesti bohgovi, ker se drkajo naokol na dvokolesnih jajcih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
s1m0n ::
Saj nihče ne pravi, da so problemi z vsakim voznikom na cesti!
So eni, ki jim kot zgleda kolesarji gredo na živce :)
Včeraj pri narejenih 30km sem opazil samo dva takšna.
Eden je prehiteval, ko je na nasprotnem pasu imel vozilo (ni bil niti 20cm z ogledalom od mojega levega robu) Pa še po vrh potrobil za zabavo...
Drug pa sploh ni gledal kaj dela in mi je na prednostni cesti skoraj vzel prednost (če se ne bi umaknil bi bilo drugače) Ampak tudi, ko se umakneš te lahko gre vozilo od zadaj prehitevat pol se pa stvar konča drugače a ne!
Pa, da še kolesarji dobijo svoje!
Jih je včeraj bilo polno na našem koncu (pohvalno) a kaj, ko je večina skupin kolesarjev zasedala širino dveh koles. To tudi mene osebno moti.
Ter ti "športniki" s specialkami, ki te prehitijo na najbolj neprimernih nepredvidljivih odsekih.
So eni, ki jim kot zgleda kolesarji gredo na živce :)
Včeraj pri narejenih 30km sem opazil samo dva takšna.
Eden je prehiteval, ko je na nasprotnem pasu imel vozilo (ni bil niti 20cm z ogledalom od mojega levega robu) Pa še po vrh potrobil za zabavo...
Drug pa sploh ni gledal kaj dela in mi je na prednostni cesti skoraj vzel prednost (če se ne bi umaknil bi bilo drugače) Ampak tudi, ko se umakneš te lahko gre vozilo od zadaj prehitevat pol se pa stvar konča drugače a ne!
Pa, da še kolesarji dobijo svoje!
Jih je včeraj bilo polno na našem koncu (pohvalno) a kaj, ko je večina skupin kolesarjev zasedala širino dveh koles. To tudi mene osebno moti.
Ter ti "športniki" s specialkami, ki te prehitijo na najbolj neprimernih nepredvidljivih odsekih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Mare2 ::
Pazite na kolesarke, ne pogovarjajte se z njimi. Sezona prometnih nesreč s kolesarkami:
http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...
http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...
http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...
http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
RejZoR ::
Nakoncu bo prišlo ven, da jo je še posilil or some shit...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Zaradi takih situacij je vedno in povsod smiselno, da si udeleženci prometne nesreče izmenjajo podatke. Namesto idiotizmov, ki smo jih bili deležni v začetku te teme.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22785 (15612) | zmaugy |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19616 (7912) | Invictus |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61771 (54961) | jype |