» »

Kanadsko mestece bo javni transport nadomestilo z Uberjem

Kanadsko mestece bo javni transport nadomestilo z Uberjem

citynews.ca - Kanadsko mestece Innisfil, ki šteje malo manj kot 40 tisoč prebivalcev, se je odločilo rešiti problem javnega transporta na inovativen način. Povezali so se namreč z Uberjem. Lokalni politiki so izračunali, da bi jih vzpostavitev le ene avtobusne linije stala približno 300 tisoč dolarjev na leto. Vendar avtobusna storitev v takem finančnem obsegu ne bi rešila vseh transportnih problemov mesteca in okolice in posledično bi bila za del prebivalcev neuporabna. Javni transport pa bi financirali vsi davkoplačevalci v mestu. Zato so se Kanadčani raje dogovorili z Uberjem za delno financiranje voženj za prebivalce. Mesto bo tako v letošnjem letu namenilo 100 tisoč dolarjev za subvencije, naslednje leto pa še 25 tisoč dolarjev več.

Del dogovora z Uberjem prinaša tudi fiksne cene za vožnjo med različnimi lokacijami, tako da na prebivalce ne bodo negativno vplivale spremembe cen vožnje. Spomnimo, Uber cene vožnje prilagaja glede na povpraševanje.

Seveda so se takoj po najavi ideje pojavile kritike. Vsi Kanadčani pač nimajo pametnega telefona, kako bodo torej naročali prevoze? Rešitev so politiki našli v postavitvi javnih iPadov po mestu, prek katerih lahko vsak naroči prevoz. Edini problem, ki ga še niso uspeli rešiti, je kaj naj stori prebivalec, ki nima kreditne kartice. In posledično ne more plačati vožnje prek Uberjevega sistema.

Javni-Uber-prevoz bo zaživel 1. maja letos in mnoga manjša mesta že željno čakajo prve rezultate.

53 komentarjev

«
1
2

Truga ::

rip Innisfil

zmaugy ::

V čem je problem? Še lokalci bodo zaposleni.

RegulusDraco ::

Neumnost. Za vsak prevoz se dogovarjat namesto stopit na avtobus. Menda večje neumnosti danes še nisem prebral. Tole je samo izgovor da manjšim mestom ne bo treba skrbeti za javni prevoz iz mest v neke rovte kjer hillbiliji tečejo za volkovi.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

Truga ::

zmaugy je izjavil:

V čem je problem? Še lokalci bodo zaposleni.

Problem je v Uberju:
http://fortune.com/2016/12/11/uber-driv...
Titled “Sweated Labour: Uber and the ‘Gig Economy’”, the report finds that drivers sometimes earned less than 1/3rd of the national minimum wage after expenses like fuel, and had to put in extremely long hours, potentially putting public safety at risk.

Jasno je poceni, ce voznike placujejo smesno nizko, in z njimi ravnajo slabse kot z zivino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

jlpktnst ::

Neumnost je, ker uber pobere kar lep % zase. Mimogrede bi se tak projekt naredil drugače na odprt način in bi pobirali nižji %. O zaslužku voznikov raje ne, ker bi težko temu sploh rekli zaslužek.

#000000 ::

Pa sej u končni fazi pomojem lahko vsak privatnik ki vozi autobus dal ponudbo in prevzel posel, ampak so zgleda predragi, in gredo raje na uber, sej končno igra vlogo le cena.

mtosev ::

Truga je izjavil:

zmaugy je izjavil:

V čem je problem? Še lokalci bodo zaposleni.

Problem je v Uberju:
http://fortune.com/2016/12/11/uber-driv...
Titled “Sweated Labour: Uber and the ‘Gig Economy’”, the report finds that drivers sometimes earned less than 1/3rd of the national minimum wage after expenses like fuel, and had to put in extremely long hours, potentially putting public safety at risk.

Jasno je poceni, ce voznike placujejo smesno nizko, in z njimi ravnajo slabse kot z zivino.
a slučajno kdo sili koga, da postane uber driver?

okoli novice. inovativen in zanimiv pristop.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

M-XXXX ::

RegulusDraco je izjavil:

Neumnost. Za vsak prevoz se dogovarjat namesto stopit na avtobus. Menda večje neumnosti danes še nisem prebral. Tole je samo izgovor da manjšim mestom ne bo treba skrbeti za javni prevoz iz mest v neke rovte kjer hillbiliji tečejo za volkovi.

Taxi (po podobni ceni) ki te pobere pred vrati in zapelje do vrat? Kenslam javni prevoz isto sekundo (no saj ga tako ali tako ne uporabljam razen taxijev).

Zdaj pa upajmo, da bo to čim prej tudi drugod po svetu prišlo, pa bo mogoče javni prevoz celo valid opcija ratala.

Invictus ::

Praktično vsako javno podjetje bi lahko za svoje storitve napisalo enako aplikacijo.

Ampak taka podjetja so ponavadi globoko v preteklosti in jim je to znanstvena fantastika.

Drug problem so pa butasti šefi, ker je prvo vprašanje pri predlogu... zakaj pa mi to rabimo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Looooooka ::

Niti tega ne rabijo. Ce prav vidim na storu imajo nasi taxiji neko genericno aplikacijo. Zgleda nekdo ponuja whitelabel resitev.

Truga ::

mtosev je izjavil:

slučajno kdo sili koga, da postane uber driver?

Noben nobenega ne sili. Uber placuje polovico minimalca ljudjem ki delajo vec kot 8 ur na dan kot vozniki? LPP bi tud bil konkurencen uberju, ce bi zaposleni delali zastonj, pa mamo pri nas na sreco zakonodajo ki to preprecuje.

#000000 ::

Invictus je izjavil:

Praktično vsako javno podjetje bi lahko za svoje storitve napisalo enako aplikacijo.

Ampak taka podjetja so ponavadi globoko v preteklosti in jim je to znanstvena fantastika.

Drug problem so pa butasti šefi, ker je prvo vprašanje pri predlogu... zakaj pa mi to rabimo...


NE zakaj pa mi to rabimo ampak, zakaj pa SPLOH BI karkoli počeli, sej smo tko JAVNO podjetje in nas boli K.

Ravno zato se redko redko peljem s TROLO, Slo železnice pa nisem uporabil ne vem ajde 20 let po tamalem, taxi pa redno ker pač pelje od točke A do B za neko še znosno ceno, če pa bi bila cena cca 3-4 eur kakorkoli v MOL pa sploh nebi več drugega nucal kot samo izključno taxi, nit svojega avta ne, kolo in taxi sta dovolj, ne rabiš avta sploh, ne dizla ne bencinca še najmanj pa električnega.

mtosev ::

@truga
lahko vedno najdejo drugo službo ali tožijo uberja, če mislijo, da jim kratijo pravice
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

fujtajksel ::

#000000 je izjavil:

...taxi pa redno ker pač pelje od točke A do B za neko še znosno ceno, če pa bi bila cena cca 3-4 eur kakorkoli v MOL pa sploh nebi več drugega nucal kot samo izključno taxi...


Ti in jaz mogoče ne, ampak kakšnim šolarjem itd to mogoče ni sprejemljiva cena.
Marsikje po svetu v takem segmentu furajo minibus prevozi. Sicer je ponavadi javni prevoz bolj organiziran v nerazvitem svetu kot v razvitem (z izjemo velemest). Čisto komercialno, financirajo potniki s plačilom voznine, ne z nekim mestnim financiranjem.

Truga ::

mtosev je izjavil:

@truga
lahko vedno najdejo drugo službo ali tožijo uberja, če mislijo, da jim kratijo pravice

In ko bo oblast strafala uber ker deluje protizakonito, in bo 2x drazji od "predragega javnega prevoza" bo to se vedno super in inovativna resitev?

In ne, vecinoma ljudje delajo v sluzbah z absurdno nizkimi placami, ker jim je bila to zadnja izbira. Noben jih ne sili delat za uber, razen ekonomske razmere. Pa tudi precej mafijskih prijemov se posluzujejo. Ravno zadnjic sem bral, kako taksistom ki niso pri uberju vandalizirajo vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

3furious ::

To bo še zanimivo, podjetje brez zaposlenih voznikov bo "zagotovaljalo" ves javni prevoz po fiksni ceni. Dvomim, da bodo lahko pokrili prometne konice, ko gredo vsi v službo. Da ne omenjam povečanja prometa in onesnaženja, ko bo namesto vsakega avtobusa na cesti 20 avtomobilov.
In the age of information, ignorance is a choice.

mtosev ::

če niso zadovoljni v službi in tolerirajo, da jih zlorabljajo je to njihov problem. lahko sedijo doma in delajo nič
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Truga ::

Ko imas moznost "zlorabo" ali "nezaposlenost" pac zberes boljso opcijo, in vsaka drzava pac ni socjalisticen raj kot slovenija.

codeMonkey ::

Me prav zanima kdo je koga poklical prvi za to "inovativno rešitev". Taxi službe v velkem mestu še poj(**)eš, za ves preostali oz. javni prevoz zraven, se je pa zadeve potrebno lotiti postopoma.

Zgodovina sprememb…

mtosev ::

Truga je izjavil:

Ko imas moznost "zlorabo" ali "nezaposlenost" pac zberes boljso opcijo, in vsaka drzava pac ni socjalisticen raj kot slovenija.
kolk vem je canada welfare state.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

koyotee ::

mtosev je izjavil:

če niso zadovoljni v službi in tolerirajo, da jih zlorabljajo je to njihov problem. lahko sedijo doma in delajo nič


A to govoriš iz lastnih izkušenj ane
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

tigrr ::

Dober eksperiment bo tole, uber trenutno sicer ni ravno nadomestek trole, če pa doseže kritično maso in se postavi ustrezna regulativa, pa se zraven doda še samovozečime avte, kako sploh še lahko zboljšamo udobje in učinkovitost urbanega transporta ?

BTW, pri uberju manjka veter v laseh, pa manj pleha v mestu, simpl rešitev je pa nekej v tem smislu: www.egret.si

jlpktnst ::

Invictus je izjavil:

Praktično vsako javno podjetje bi lahko za svoje storitve napisalo enako aplikacijo.

Ampak taka podjetja so ponavadi globoko v preteklosti in jim je to znanstvena fantastika.

Drug problem so pa butasti šefi, ker je prvo vprašanje pri predlogu... zakaj pa mi to rabimo...


Ali pa imamo kar skupno opensource platformo za celo eu/cel svet? Pa ne rabi nihče nič pisat... heck, celo zastonj je lahko če bi prepričal ljudi, da namestijo na svoje naprave in se greš p2p.

mtosev ::

koyotee je izjavil:

mtosev je izjavil:

če niso zadovoljni v službi in tolerirajo, da jih zlorabljajo je to njihov problem. lahko sedijo doma in delajo nič


A to govoriš iz lastnih izkušenj ane
sem bil na enem podjetju pa vem kakšne so razmere pri nekaterih delodajalcih. bolj so bilo problem odnosi med zapslenimi zato me več ni tam. lepo sedim doma in pišem po slo-techu.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

krucymucy ::

mtosev je izjavil:

sem bil na enem podjetju pa vem kakšne so razmere pri nekaterih delodajalcih. bolj so bilo problem odnosi med zapslenimi zato me več ni tam. lepo sedim doma in pišem po slo-techu.


Odlicno ti gre, pohvale tudi iz moje strani.

BigWhale ::

mtosev je izjavil:

če niso zadovoljni v službi in tolerirajo, da jih zlorabljajo je to njihov problem. lahko sedijo doma in delajo nič


Koliko ur delovne dobe pa ze imas za sabo?

Tear_DR0P ::

Zasebna taksi služba plačana delno iz javne blagajne, delno pa iz zasebnega žepa je eknonomsko dosti bolj smotrna, kakor pa uvedit proper javni prevoz. To velja sploh za razvite države, kjer je amortizacija prevoznega sredstva mnogo dražja, kakor pa plačilo delovne sile.

Tudi zanesljivost voznega reda prevoznega sredstva, ki se zanaša na razpoložljivost voznikov in vozil, ki jih nihče ne sili v delo ob določenem času, hkrati pa so namenjena prevozu manjših količin potnikov je preizkušeno mnogo bolj uporabna za množični prevoz potnikov.

Če te do tu še ni doletel "Oh wait" moment, preberi zgoraj napisano še enkrat.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

mtosev ::

BigWhale je izjavil:

mtosev je izjavil:

če niso zadovoljni v službi in tolerirajo, da jih zlorabljajo je to njihov problem. lahko sedijo doma in delajo nič


Koliko ur delovne dobe pa ze imas za sabo?
uradno nič
sš servis in delo prek zavoda za zapslovanje ne šteje nič.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

MrStein ::

Truga je izjavil:

LPP bi tud bil konkurencen uberju, ce bi zaposleni delali zastonj, pa mamo pri nas na sreco zakonodajo ki to preprecuje.

Delavci ostali brez plač
Obupani delavci Konstruktorja še vedno brez plač ali stečaja
Delavci Mure danes niso dobili plač (2009)
Delavci Agroinda niso dobili plač
Kako naj preživijo? Zaposleni znova niso dobili plač (Mura, 2013)

V katerem paralelnem vesolju pa živiš? C-137?

Truga je izjavil:

rip Innisfil

Balkanski analitik napovedal hiter konec.
Obeti: Stvar bo živela vsaj 1000 let.

Edini problem, ki ga še niso uspeli rešiti, je kaj naj stori prebivalec, ki nima kreditne kartice. In posledično ne more plačati vožnje prek Uberjevega sistema.

Predplačniške (napolnjene) MasterCard kartice v vsaki trafiki.
Tako kot imamo pri nas kartice za mestni avtobus, le da pri nas ni MasterCard.

Problem solved
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Alencica ::

A je uber sploh mozno uporabljat anonimno? Tale sharing ekonomija je navaden blef.

SkipEU ::

RegulusDraco je izjavil:

Neumnost. Za vsak prevoz se dogovarjat namesto stopit na avtobus. Menda večje neumnosti danes še nisem prebral. Tole je samo izgovor da manjšim mestom ne bo treba skrbeti za javni prevoz iz mest v neke rovte kjer hillbiliji tečejo za volkovi.


Zakaj hočeš po vsej sili zapravit več mojega denarja za nekaj, kar skoraj nihče ne uporablja? Na našem lokalnem avtobusu še nikoli nisem videl več kot 2 potnikov, velikokrat pa je popolnoma prazen. Pa sem že leta nazaj predlagal, da bi za teh par potnikov bilo ceneje, če bi jim vsakokrat iz javnega denarja plačali taksi ...

In sploh ne vem, čemu je namen države, da skrbi za prevoz? To skrb naj opravljajo zasebna podjetja.

BigWhale ::

Alencica je izjavil:

A je uber sploh mozno uporabljat anonimno? Tale sharing ekonomija je navaden blef.


Uber ni share ekonomija. ZipCars so ze skoraj share ekonomija.

Prava share ekonomija bi bla, ce bi midva in se trije drugi kolege skupaj kupili avto in ga uporabljali. Problem bi bil samo potem, ko bi morali iti v sluzbo. Pa bi moral bit ta shared avto vsako jutro ob pol devetih hkrati na Vicu, Siski in na Jezici. Lahko bi se pa na eno tako krozno voznjo odpeljali, samo potem si je ze tezje razdeliti stroske za voznjo.

Za vikend bi bil pa avto hkrati v Portorozu in hkrati v Kranjski Gori. :>

joze67 ::

SkipEU je izjavil:

In sploh ne vem, čemu je namen države, da skrbi za prevoz? To skrb naj opravljajo zasebna podjetja.

Marsičesa ne veste, mladi mož.

Kjer ni ustreznega javnega prevoza, si manj premožni prebivalci (in ne pozabimo, da je več kot 1/2 prebivalstva pod državnim povprečjem) ne morejo privoščiti dolgih poti in so se zato prisiljeni seliti bližje delu. Torej v mesta. Posledično to požene ceno prebivališč v mestu navzgor in si prebivanja v samem centru ne morejo privoščiti niti (vsi) staroselci. Končamo z nekaj središči (finančnimi, industrijskimi, karkoli), ki so prazna (poslovna) ali redko poseljena z bogataši; okoli so v varni oddaljenosti cenena opustošena naselja (slums); podeželje pa je izpraznjeno.

Karkoli si misliš o komunistih - z ukrepi, kot so plačan prevoz na delo, dokaj dobra mreža javnega prevoza in tovarna v vsaki vasi je Slovenija ostala relativno enakomerno poseljena. (Seveda so jim po drugi strani uspele tudi kozlarije, kot so geto naselja delavcev iz drugih republik, ampak to nima neposredne zveze s prometom.)

Unknown_001 ::

mtosev je izjavil:

koyotee je izjavil:

mtosev je izjavil:

če niso zadovoljni v službi in tolerirajo, da jih zlorabljajo je to njihov problem. lahko sedijo doma in delajo nič


A to govoriš iz lastnih izkušenj ane
sem bil na enem podjetju pa vem kakšne so razmere pri nekaterih delodajalcih. bolj so bilo problem odnosi med zapslenimi zato me več ni tam. lepo sedim doma in pišem po slo-techu.


Koliko te plačajo na uro trollanja?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

fujtajksel ::

joze67 je izjavil:

SkipEU je izjavil:

In sploh ne vem, čemu je namen države, da skrbi za prevoz? To skrb naj opravljajo zasebna podjetja.

Marsičesa ne veste, mladi mož.

Kjer ni ustreznega javnega prevoza, si manj premožni prebivalci (in ne pozabimo, da je več kot 1/2 prebivalstva pod državnim povprečjem) ne morejo privoščiti dolgih poti in so se zato prisiljeni seliti bližje delu. Torej v mesta. Posledično to požene ceno prebivališč v mestu navzgor in si prebivanja v samem centru ne morejo privoščiti niti (vsi) staroselci. Končamo z nekaj središči (finančnimi, industrijskimi, karkoli), ki so prazna (poslovna) ali redko poseljena z bogataši; okoli so v varni oddaljenosti cenena opustošena naselja (slums); podeželje pa je izpraznjeno.

Karkoli si misliš o komunistih - z ukrepi, kot so plačan prevoz na delo, dokaj dobra mreža javnega prevoza in tovarna v vsaki vasi je Slovenija ostala relativno enakomerno poseljena. (Seveda so jim po drugi strani uspele tudi kozlarije, kot so geto naselja delavcev iz drugih republik, ampak to nima neposredne zveze s prometom.)


Fenomen je da po svetu lahko vidiš da je "javni" prevoz tipično najbolje organiziran ravno v državah z velikim deležem revnih prebivalcev, tam kjer jih večina nima lastnega avta - in ravno zato. V narekovajih javni zato, ker pretežno država nič ne subvencionira, kvečjemu ureja glavne linije in postaje ter včasih pravila konkuriranja med prevozniki. Najslabše jo odnesejo reveži na periferiji v bogatih državah.

BigWhale ::

Koliko vas bi pustilo, da vas 11 letni otrok sede v vozilo neznanega Uber voznika, da se odpelje v glasbeno solo? :)

MrStein ::

Enako kot v vozilo taksista Azimi-ja, ugibam.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mtosev ::

BigWhale je izjavil:

Koliko vas bi pustilo, da vas 11 letni otrok sede v vozilo neznanega Uber voznika, da se odpelje v glasbeno solo? :)
jaz bi.

avtobus pa je bolj varen ane?

google india bus gang rape
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

NikolormousB ::

Uber bi moral biti povsod subvencioniran iz proračuna.

According to a working paper by Jessica Lynn Peck of the Graduate Centre at the City University of New York, the arrival of Uber to New York City may have helped reduce alcohol-related traffic accidents by 25-35%.


http://www.economist.com/blogs/graphicd...

MrStein ::

Zmanjša škodo in manj mrtvih? meh... dolgočasno.... daj nekaj udarnega. O Britney Spears! Ali teroristih!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

joze67 ::

fujtajksel je izjavil:

Fenomen je da po svetu lahko vidiš da je "javni" prevoz tipično najbolje organiziran ravno v državah z velikim deležem revnih prebivalcev, tam kjer jih večina nima lastnega avta - in ravno zato.

Vir?

Na hitro sem zgooglal "best public transport" in našel kot 2 zadetek (prvi se ukvarja z mesti) "The Global Competetive Index 2014-2015" z naslednjimi top 10:
  1. Hong Kong
  2. Singapur
  3. ZAE
  4. Nizozemska
  5. Švica
  6. Japonska
  7. Nemčija
  8. Francija
  9. Španija
  10. VB


Tukaj je citirano in od tukaj je citirano.

Ni sicer avtoritativen seznam, ampak je pa vsekakor popolnoma v nasprotju s tvojim fenomenom.

Unknown_001 ::

mtosev je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Koliko vas bi pustilo, da vas 11 letni otrok sede v vozilo neznanega Uber voznika, da se odpelje v glasbeno solo? :)
jaz bi.

avtobus pa je bolj varen ane?

google india bus gang rape


Avtobus je v razvitem svetu vsekakor bolj varen in zanesljiv prevoz. Vsaka primerjava z indijo je odveč.

Mimgrede, kakor vem nimaš otrok zato ne govori na slepo "jst bi". Verjemi da s perspektive starša 2x pomisliš preden dete komu zaupaš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

mtosev ::

ja otroka se rabi naučit, da ga lahko kdo ugrabi ali mu kaj žalega stori. živimo v sloveniji. in ne jaz bi otroka pustil v taxi.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Unknown_001 ::

mtosev je izjavil:

ja otroka se rabi naučit, da ga lahko kdo ugrabi ali mu kaj žalega stori. živimo v sloveniji. in ne jaz bi otroka pustil v taxi.


Pa človek kaj ti kadiš? Saj ne veš kaj pišeš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

mtosev ::

jaz, če bi imel otroka ga ne bi učil, da ga rabi biti vsega in vsakogar strah. slovenija je varna država.

jaz ko grem iz hiše dost krat sploh ne zaklenem vrat. se počutim 100% varnega.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

fujtajksel ::

joze67 je izjavil:

fujtajksel je izjavil:

Fenomen je da po svetu lahko vidiš da je "javni" prevoz tipično najbolje organiziran ravno v državah z velikim deležem revnih prebivalcev, tam kjer jih večina nima lastnega avta - in ravno zato.

Vir?

Na hitro sem zgooglal "best public transport" in našel kot 2 zadetek (prvi se ukvarja z mesti) "The Global Competetive Index 2014-2015" z naslednjimi top 10:
  1. Hong Kong
  2. Singapur
  3. ZAE
  4. Nizozemska
  5. Švica
  6. Japonska
  7. Nemčija
  8. Francija
  9. Španija
  10. VB


Tukaj je citirano in od tukaj je citirano.

Ni sicer avtoritativen seznam, ampak je pa vsekakor popolnoma v nasprotju s tvojim fenomenom.


A bejž bejž, za vire boš težil, pa me selektivno citiraš ;)
Valjda je v mestih v razvitem svetu dober javni prevoz. Problem se začne tam, kjer se linije končajo.

Okapi ::

Točno tako. Pri nas, ali pa v Angliji, da ne bo kdo rekel, da je pri nas slab javni prevoz, imaš v podeželskih mestih, kot je Tolmin, skrajno slab javni prevoz. Natančno moraš planirati potovanje, da ne prideš ob treh popoldan na avtobusno postajo in izveš, da je šel zadnji avtobus tisti dan pred pol ure. V Indoneziji ali recimo na Sri Lanki je v takih krajih ob praktično katerikoli uri kakšen kombi pripravljen na prevoz.

Unknown_001 ::

mtosev je izjavil:

jaz, če bi imel otroka ga ne bi učil, da ga rabi biti vsega in vsakogar strah. slovenija je varna država.

jaz ko grem iz hiše dost krat sploh ne zaklenem vrat. se počutim 100% varnega.


Oprosti, ampak po vsem napisanem lahko rečem samo to, da si popolnoma neodgovoren junc.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Avtobus je v razvitem svetu vsekakor bolj varen in zanesljiv prevoz. Vsaka primerjava z indijo je odveč.


Link?
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

General Motors predstavil avtonomno vozilo za urbani potniški prevoz Origin

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
83240 (1919) stara mama
»

Popolna prepoved Uberja v Italiji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Tožbe
12430890 (26357) konspirator
»

Kanadsko mestece bo javni transport nadomestilo z Uberjem (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5313558 (11616) BigWhale
»

Pametna navigacija proti načrtovalcem prometne ureditve (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6219712 (17400) BigWhale
»

Uber bi vozil tudi tovor

Oddelek: Novice / Ostalo
2412273 (9370) Okapi

Več podobnih tem