» »

Veriga ali zobati jermen.

Veriga ali zobati jermen.

1
2
»

TheBlueOne ::

videc je izjavil:

Žvižganje je ponavadi jermen. Turbina bolj ne kot ja.


Jermen bolj cvili, zvizgajo pa turbine.

krepki ::

Domobrancek je izjavil:

krepki je izjavil:

Menda je veriga bolezen teh golfov v vsakem primeru se bo menjala pa naj stane kolikor bo pač stalo,samo me je zanimalo,če je kdo na forumu menjal verigo na tem golfu in kakšen je bil strošek?


Jaz imam isti avto. Veriga je že bila menjana pri prejšnjem lastniku leta 2016 ampak sem vseeno (bolj za foro) na porsche verovškova uprašal koliko pride menjava in so mi rekli, da pride cca. 600EUR. To je bilo rečeno bolj čez prst. Kakšna je dejanska cena nebi vedel. Bi ti pa predlagal, da najprej dobro preveriš, če imaš res z verigo problem. Pri teh avtih so težave tudi s camshaft adjuster-ji (pojma nimam kako se po slovensko reče temu :))), kar naredi ob hladnem motorju podoben ropot kot pri razvlečeni verigi. Kakor sem gledal to naj ne bi bilo preveč problematično in naj nebi povzročilo okvar na motorju, se pa velikokrat to narobe diagostnicira kot raztegnjena veriga, čeprav je z verigo vse ok. Več o tem si lahko prebereš tule na postu 9.

Imam tudi jaz tak zvok, ko avto zalaufam zjutraj. Danes ga ravno peljem k mehaniku zaradi menjave olja. Bom poročal, kaj bo rekel glede tega in koliko bi prišla menjava.

Edit: Typo

Ok hvala za informacijo avto je sicer od hčerke,ker je bila na servisu prav tako menjava olja,so ji rekli,da se sliši veriga ob zagonu in da menda ni imela nekje ne vem kje pravega pokrova tesnila ne vem kaj točno so ji rekli in da bi menda to lahko bilo od tega.Noben pa ji ni povedal kako je to zdaj kritično ali se lahko še vozi ali ne na kaj mora pazit itd.Ja in tudi njej so najprej rekli,da bo strošek okrog 500EUR ko so vse preračunali pa je naneslo 840EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krepki ()

Dimnik ::

To je govora o 140KM motorju?

krepki ::

Ne motor je 125KM

Dimnik ::

Aha, saj isto sranje na 140KM, sicer touran, trenutno 112.000 prevoženih, zamenjano pri prejšnjem lastniku preventivno. A imaš kak posnetek tega zvoka, me zanima kako se to sliši...sicer upam, da mi ne bo potrebno it v to

krepki ::

Ne nimam kakega posnetka.

Domobrancek ::

Kratek update: Avto sem večraj pustil pri mehaniku. Danes me je že klical. Ketno bo treba menjati, težava je pa tudi v tem, da mu je ob tem, ko je odtegoval svečke ena ostala notri (oz se je razletela?) in bo sedaj (če sem prav razumel) treba razdreti zgornji del motorja, da jo bo lahko dobil ven.. Poročam o strošku (predvem menjave verige, ker vem, da vas to najbolj zanima..)

Dimnik je izjavil:

Aha, saj isto sranje na 140KM, sicer touran, trenutno 112.000 prevoženih, zamenjano pri prejšnjem lastniku preventivno. A imaš kak posnetek tega zvoka, me zanima kako se to sliši...sicer upam, da mi ne bo potrebno it v to

Nekaj posnetko je tule: http://www.volkswagenforum.co.uk/showth... Na postu 9

Zgodovina sprememb…

Dimnik ::

Če je samo ostala notri in se zlomila, se da izvrtat ven z posebnim orodjem, potem se da noter puša in se ponovno naredi navoj za novo svečko.....imel primer na bmw, sicer dizel

Domobrancek ::

Dimnik je izjavil:

Če je samo ostala notri in se zlomila, se da izvrtat ven z posebnim orodjem, potem se da noter puša in se ponovno naredi navoj za novo svečko.....imel primer na bmw, sicer dizel

Hvala za info. Ne vem kaj točno se je naredilo. Grem danes popoldne do njega, da stvar skupaj pogledava in dorečeva kaj naredit glede tega.

val46 ::

Skyfall je izjavil:

val46 je izjavil:

Kaj pa Fiatovi multijet JTD motorji? ma kdo kake izkušnje? Sam imam grande puntota, 1.3, 90KM, letnik 2007 in ima zdej 160000km. Pred cca 10000km ko sm delal redni servis, mi je moj mehanik na moje vprašanje, kdaj se menjuje veriga, se sam nasmejal, da se verige ne menjuje, dokler je ni slišat. Problem je le ta, da ne vem, kaj in kako naj bi se to slišalo, k sej veste, da pri fiatu je marsikaj slišat ;)


Moram te razočarati, ampak na 1.3 Multijet motorjih kar pogosto ribajo motorji ravno zaradi ketne. Na internetu se prodaja veliko Puntorov, ki so imeli preventivno menjane verige ravno pri tvojih kilometrih. Če imaš uvožen avto iz italije in se sliši verigo jo le menjaj.
Sicer pa malo poguglaj pa boš vedel o čem govorim.



Sej ravno to je, ker se je ne sliši. Oz.ni nobenega takega "čudnega" zvoka, ki bi ga lahko pripisal verigi.

krepki ::

Domobrancek je izjavil:

Kratek update: Avto sem večraj pustil pri mehaniku. Danes me je že klical. Ketno bo treba menjati, težava je pa tudi v tem, da mu je ob tem, ko je odtegoval svečke ena ostala notri (oz se je razletela?) in bo sedaj (če sem prav razumel) treba razdreti zgornji del motorja, da jo bo lahko dobil ven.. Poročam o strošku (predvem menjave verige, ker vem, da vas to najbolj zanima..)

Dimnik je izjavil:

Aha, saj isto sranje na 140KM, sicer touran, trenutno 112.000 prevoženih, zamenjano pri prejšnjem lastniku preventivno. A imaš kak posnetek tega zvoka, me zanima kako se to sliši...sicer upam, da mi ne bo potrebno it v to

Nekaj posnetko je tule: http://www.volkswagenforum.co.uk/showth... Na postu 9

Sva pogledala ta posnetek,je nekaj podobnega z zvokom vendar malenkost tišje,če že boš šel do mehanika ga vprašaj koko rizična je sedaj vožnja do popravila ali se lahko voziš ko čakaš na datum servisa in dele.Ker pri tem ne veš ali se lahko voziš še leto dve ali ti bo danes ali jutri,kaj zaribalo.

Domobrancek ::

krepki je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

Kratek update: Avto sem večraj pustil pri mehaniku. Danes me je že klical. Ketno bo treba menjati, težava je pa tudi v tem, da mu je ob tem, ko je odtegoval svečke ena ostala notri (oz se je razletela?) in bo sedaj (če sem prav razumel) treba razdreti zgornji del motorja, da jo bo lahko dobil ven.. Poročam o strošku (predvem menjave verige, ker vem, da vas to najbolj zanima..)

Dimnik je izjavil:

Aha, saj isto sranje na 140KM, sicer touran, trenutno 112.000 prevoženih, zamenjano pri prejšnjem lastniku preventivno. A imaš kak posnetek tega zvoka, me zanima kako se to sliši...sicer upam, da mi ne bo potrebno it v to

Nekaj posnetko je tule: http://www.volkswagenforum.co.uk/showth... Na postu 9

Sva pogledala ta posnetek,je nekaj podobnega z zvokom vendar malenkost tišje,če že boš šel do mehanika ga vprašaj koko rizična je sedaj vožnja do popravila ali se lahko voziš ko čakaš na datum servisa in dele.Ker pri tem ne veš ali se lahko voziš še leto dve ali ti bo danes ali jutri,kaj zaribalo.

Vožnja z raztegnjeno verigo ni varna. Preskoči lahko kadarkoli. Nihče ti ne bo mogel zagotovo povedati kdaj bo preskočila oz če sploh bo. Pri nekaterih avtih se tudi prižge lučka za motor in avto preide v "limp mode" zaradi tega, vendar ne vedno. Predlagam, da če se že boste vozili s tem avtom še nekaj časa ga ne puščajte v prvi prestavi, ko se avto parkira. Veliko je forumskih tem na spletu, ko je to povzročilo, da je ketna preskočila zob ali dva in okvarila motor.

Osebno ne bi preveč tvegal. Če se naredi, da ketna preskoči ti običajno med drugim zvije/polomi ventile, kar pomeni, da je v tem primeru potrebno zamenjati praktično celoten zgornji del motorja (včasih je celo ceneje najti kakšen deluječ motor iz avta, ki je biv karamboliran in ga vgraditi). Obe rešitvi sta nekaj x dražji od menjave verige same. Pomojem je bolje, da verigo menjaš in si miren.

Če boš menjal verigo se prepričaj, da uporabljajo nove originalne komponente od VW, da preprečiš, da se ta stvar še kdaj ponovi.

krepki ::

še nekaj časa ga ne puščajte v prvi prestavi, ko se avto parkiratega ne razumem najbolje ali to pomeni,ko parkiraš ali ko je avto že parkiran torej ugasnjen,avtomobila ne pustiš v prvi prestavi.Speljat pa ja moraš z prvo,večinoma pa se parkira ritensko.

Domobrancek ::

Sem od mehanika. Stvar je precej slaba: Od svečke je v motorju ostal samo navoj. Rekel je, da drugega kot razdreti glavo in jo poslati specialistu, da to dobi ven ni za nardit. Ob tem, ko bo glava stran je dobro še menjati dihtenge in neke druge stvari. Potrebna bo tudi menjava verige, napenjalcev in vsega tega. Vse skupaj me bo prišlo nekje okrog 1500€..Happy days :| Glede ketne: Rekel je, da so original VW deli nekje 1000€, zelo dobri ponaredki pa okrog 500€. Presenetljivo je rekel, da so ponaredki skoraj enako dobri kot original tako, da sem se odločil za slednje..

krepki je izjavil:

še nekaj časa ga ne puščajte v prvi prestavi, ko se avto parkiratega ne razumem najbolje ali to pomeni,ko parkiraš ali ko je avto že parkiran torej ugasnjen,avtomobila ne pustiš v prvi prestavi.Speljat pa ja moraš z prvo,večinoma pa se parkira ritensko.

Ko avto parkiraš in ga pustiš ga ne pusti v prestavi. V primeru, da avto malo zdrsne ti bo (zaradi ne napete verige)le ta preskočila za en zob (no ja, ni rečeno da ti bo. Se pa velikokrat naredi ob nenapeti verigi). Potem, ko avto nič hudega sluteč vžgeš ti grejo ventili zaradi tega..

Zgodovina sprememb…

perci ::

To se mi zdi bolj problem, če ga vžigaš na potisk, ne pa toliko pri parkiranem avtu. Kaj pa boš, se zanašal samo na ročno?

Kinjorts ::

perci je izjavil:

To se mi zdi bolj problem, če ga vžigaš na potisk, ne pa toliko pri parkiranem avtu. Kaj pa boš, se zanašal samo na ročno?


In kakšna je razlika če vžigaš avto z zaganjačem ali na potisk?

Naj ti jaz povem. Med vžigom moramo zavrteti ročično gred, ali to storimo z zaganjačem ali z menjalnikom (pri potiskanju kolesa zavrtijo menjalnik ta pa ročično gred motorja) je čisto vseeno.

icko ::

Veriga ne more preskočiti lahko se samo utrga. Jermen je druga pesem.

perci ::

Kinjorts je izjavil:

perci je izjavil:

To se mi zdi bolj problem, če ga vžigaš na potisk, ne pa toliko pri parkiranem avtu. Kaj pa boš, se zanašal samo na ročno?


In kakšna je razlika če vžigaš avto z zaganjačem ali na potisk?

Naj ti jaz povem. Med vžigom moramo zavrteti ročično gred, ali to storimo z zaganjačem ali z menjalnikom (pri potiskanju kolesa zavrtijo menjalnik ta pa ročično gred motorja) je čisto vseeno.

Nisem strokovnjak...si pa predstavljam zakaj. Ko vžigaš z zaganjačem vžigaš v leru in takrat ročično gre zavrtiš in ko pride do eksplozije, se zavrti sama naprej. Ko pa jo zavrtiš prek menjalnika in pride do eksplozije, je avto že v prestavi. Takrat lahko pride do relatvino velike nesinhronosti sil med menjalnikom in silo v batih (od eksplozije) in posledično lahko preskoči jermen.

Sicer pa, če ni problem pri potisku, potem najbrž tudi ne more biti problema pri parkiranju, kot domobranček piše, ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Domobrancek ::

perci je izjavil:

Kinjorts je izjavil:

perci je izjavil:

To se mi zdi bolj problem, če ga vžigaš na potisk, ne pa toliko pri parkiranem avtu. Kaj pa boš, se zanašal samo na ročno?


In kakšna je razlika če vžigaš avto z zaganjačem ali na potisk?

Naj ti jaz povem. Med vžigom moramo zavrteti ročično gred, ali to storimo z zaganjačem ali z menjalnikom (pri potiskanju kolesa zavrtijo menjalnik ta pa ročično gred motorja) je čisto vseeno.

Nisem strokovnjak...si pa predstavljam zakaj. Ko vžigaš z zaganjačem vžigaš v leru in takrat ročično gre zavrtiš in ko pride do eksplozije, se zavrti sama naprej. Ko pa jo zavrtiš prek menjalnika in pride do eksplozije, je avto že v prestavi. Takrat lahko pride do relatvino velike nesinhronosti sil med menjalnikom in silo v batih (od eksplozije) in posledično lahko preskoči jermen.

Sicer pa, če ni problem pri potisku, potem najbrž tudi ne more biti problema pri parkiranju, kot domobranček piše, ne?

Problem pri parkiranju je, če avto parkiraš na klančini in ti spusti ročna ter ti avto zdrsne. V primeru, da je veriga okvarjena in ni napeta se lahko nardit, da ti, ko avto zdrsne, veriga preskoči za en zob torej sistem ni več časovno sinhron. Po tem, ko avto užgeš (ko je že zdrsnil) se doseže enak učinek, kot če bi na avtu veriga preskočila med vožnjo. En tak primer se najde tule.

icko je izjavil:

Veriga ne more preskočiti lahko se samo utrga. Jermen je druga pesem.

Veriga vsekakor lahko preskoči. Poglej malo po forumih. Veliko ljudem se je naredilo ravno to. Veriga se raztegne in zato preskoči za en zob, ker je že več kot preveč.

Zgodovina sprememb…

icko ::

Na hitro sem prečekiral in je bolj kot ne tako kot sem napisal. Veriga preskoči zelo redko, če sploh. Lahko pa je močno izrabljena kot tudi pogon le-te in posledično ne odmika več po tovarniških tolerancah, zato je možno da se bat zaleti v ventile.
Samo to že veliko prej opozorilno tako ropoče, da noben normalen ne bi takšnega avta vozil.
So pa imeli nekateri avti "iztek" tako da se v nobenem primeru bat ne zaleti v odprt ventil. En od takšnih motorjev je bil v Suzuki Swiftu. Smart solution če se mene vpraša.

Domobrancek ::

icko je izjavil:

Na hitro sem prečekiral in je bolj kot ne tako kot sem napisal. Veriga preskoči zelo redko, če sploh. Lahko pa je močno izrabljena kot tudi pogon le-te in posledično ne odmika več po tovarniških tolerancah, zato je možno da se bat zaleti v ventile.
Samo to že veliko prej opozorilno tako ropoče, da noben normalen ne bi takšnega avta vozil.
So pa imeli nekateri avti "iztek" tako da se v nobenem primeru bat ne zaleti v odprt ventil. En od takšnih motorjev je bil v Suzuki Swiftu. Smart solution če se mene vpraša.

Kljub temu, da so možnosti za to (po tvojem mnenju) majhne se jaz ne bi šel s tem igrat. Menjava verige pride nekje 800-1000€ med tem, ko bo za popravilo okvar, če ketna preskoči treba odšteta vsaj 3-4x toliko. Ne vem, če se splača s tem igrat. Sploh pa je tem o preskočeni verigi kar nekaj tako, da tudi ne vem, če so šanse res tako majhne, da se to zgodi..

SuperVeloce ::

Po lastnih izkušnjah lahko samo preferiram verigo in popolnoma sovražim jermenske...

Pri mojem prejšnem avtu (hyundai accent 1.5crdi) je po mnenju mehanika veriga še vedno tiptop (sedaj ga ima brat), avto ima cca. 300.000km.

Kia ceed: hja, v petek je strgalo zobati jermen. Je "stari" 2.0 crdi motor, kateri nima verige... Zakaj in kakšno škodo je povzročil, zvem v torek. Prvič je bil menjan na uradnem servisu pri 180.000km in 6 letih, pač skupaj z rednim servisom (po servisni knjigi bi sicer moral biti menjan pri 160k/8let). Na računu je jermen, črpalka, tesnilo, valjček, napenjalec in klinasti jermen. Vse z internimi kodami
Jermen je notri manj kot 80k km in manj kot 3 leta, torej niti polovico svoje življenske dobe. Predvidevam, da se po več kot 2 letih od vgradnje nihče več ne sekira, oziroma niso odgovorni, niti delno, za poškodbe? Pri njih se je sicer nazadnje servisiralo pri 228kkm (kolesni ležaj), potem pa se je vozil drugam. Zakaj? Ravno zato, ker se mi je zdelo, da avta ob rednem servisu ne pregledajo, četudi omenim kakšno težavo, pa tudi zadovoljni nismo bili vedno z opravljenim. Sedaj se sumi na slabe vgradne dele in mogoče tudi nepravilno montirano zadevo.

Če bi pogruntal takoj, bi ga odpeljal direkt na njihov servis in kipnal v izložbo. Tako pa je avto cca. 100km stran :| na neuradnem servisu
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

Zakaj na neuradnem? Saj verjetno imaš asistenco. Naj te peljejo na pooblaščenega, kjer uveljavljaš garancijo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

SuperVeloce ::

Ker na jermen niti pomislil nisem, čeprav znaki za to so bili. Če bi to pogruntal, bi ga na tisti uradni servis peljal s prve (z asistenco ja).
Garancija na delo naj bi bila 1 leto, na dele 2 leti.. prav tako bodo verjetno ugovarjali, da na zadnjem rednem servisu vozilo ni bilo pregledano s strani pooblaščenca (čeprav ga itak nikoli ne pregledajo), ker sem servis delal drugje, saj nisem bil ravno zadovoljen z zadnjim obiskom. Prav tako se sklopka in vztrajnik nista menjala na uradnem servisu...

Ve kdo kaj definitivnega glede tega? So sploh kaj dolžni kriti v mojem primeru? Nočem tudi, da ga med pregovarjanjem vozim tja, potem pa mi naknadno povedo, da lahko pozabim na kakršno koli garancijo, le na ultra drago popravilo
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Tilen ::

SuperVeloce je izjavil:


Ve kdo kaj definitivnega glede tega?


Definitivno bom svoje vozilo še naprej servisiral na pooblaščenem servisu.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

SuperVeloce ::

In kaj ti to pomaga v mojem primeru? Avto je iz splošne 7.letne kiine garancije, garancija na servisno delo za menjavo jermena pa naj bi bila 1 leto, od menjave pa je že več kot 2 leti in pol. Ampak točne informacije glede tega je težko najti.

Zato pa sprašujem, če je pooblaščenec zagotovo s tem rešen vsakršne odgovornosti ali popravil pod garancijo...

Pa še glede splošnih garancij, za prerjavenje na notranji strani vrat (pri tesnilih) so si zmišljevali marsikaj in ob vsakem servisu "pozabili" napisati, kdaj je bila rja prvič opažena. Ker prejšni lastnik (član družine) ni bil dovolj tečen na servisih, se popravilo nikoli ni zgodilo, prav tako niso niti poslali nikakšnega zahtevka "naprej" tistemu, ki se za oddobritev odloča.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

moat ::

Eno vprašanje. Sem malce na hitro pogledal v knjižici vzdrževanja preko neta, pa nisem našel. Če mogoče kdo ve ali je v Peugeot-u 207 1.4 Trendy zobati jermena ali veriga. Hvala. Razlog, zanimam se za ta avto. LP moat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: moat ()

Mavrik ::

Peugeot 207 1.4 16V VTI (lenik 2007+) bi naj imel verigo. Če misliš točno tega.
The truth is rarely pure and never simple.

Siddh ::

Domobrancek je izjavil:

Sem od mehanika. Stvar je precej slaba: Od svečke je v motorju ostal samo navoj. Rekel je, da drugega kot razdreti glavo in jo poslati specialistu, da to dobi ven ni za nardit. Ob tem, ko bo glava stran je dobro še menjati dihtenge in neke druge stvari. Potrebna bo tudi menjava verige, napenjalcev in vsega tega. Vse skupaj me bo prišlo nekje okrog 1500€..Happy days :| Glede ketne: Rekel je, da so original VW deli nekje 1000€, zelo dobri ponaredki pa okrog 500€. Presenetljivo je rekel, da so ponaredki skoraj enako dobri kot original tako, da sem se odločil za slednje..



Jaz bi od mehanika zahteval, da popravi škodo zaradi svečke na svoje stroške. Ni tvoja krivda, da se je njemu svečka zdrobila.


bambam20 ::

Domobrancek je izjavil:

Sploh pa je tem o preskočeni verigi kar nekaj tako, da tudi ne vem, če so šanse res tako majhne, da se to zgodi..



Vprašaj mal BMW lastnike obdobja 2007- 2011. ;((

Domobrancek je izjavil:

Menjava verige pride nekje 800-1000€ med tem,


Je brezplačna. Če je avto redno servisiran na poblaščencu.

Ker pa poznamo Slovence, ti servisirajo pod kozolcem brez računa. Potem je pa jurja ali dva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

moat ::

Mavrik je izjavil:

Peugeot 207 1.4 16V VTI (lenik 2007+) bi naj imel verigo. Če misliš točno tega.


Mavrik hvala. Torej ima verigo le VTi različica z bencinskim motorjem 1397 ccm, 70 kW (95 KM), "navadni" 207 1.6 16V s 65 kW/89 KM ali 54 kW/74 KM, pa zobati jermen. LP, moat.

shadeX ::

Na koliko časa se menja verigo? Kako veš da je veriga potrebna menjave?

bambam20 ::

shadeX je izjavil:

Na koliko časa se menja verigo? Kako veš da je veriga potrebna menjave?



Sliši se rožljanje. Drugače pa bi naj veriga zdražala zelo dolgo. Tam 450.000 km brez problema.

shadeX ::

Kolega ima tale avto in kot si sam napisal se ob zagonu avta sliši "rožljanje", ki ne pojenja. Avto ima 50k km (realni kilometri, 1 lastnik). Kaj se zgodi, če verige ne menja?

Pri zobatem jermenu, gre motor v franže kolikor sem seznanjen. Kaj pa pri verigi?

P.S Pri privatniku, cena menjava verige.. koliko cca? (Seat Leon)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Dimnik ::

Naj povpraša na uradnem, če ima 50k km, mislim da mu odobrijo delno kulanco....

Če ne menja oz se strga ali preskoči, je enako kot če se utrga jermen...

shadeX ::

mislim da mu odobrijo delno kulanco....


Res je.

Ampak avto pravi da je servisiral vedno na pooblaščenemu razen zadnji servis pri privatniku (ker je ravno iz garancije, pa pravi naj se mu nebi več splačalo na pooblaščenemu) ;((. Bi moralo še vedno veljat?

Privat mehanik, pravi da je menjava cca 700EUR. Sedaj še čaka odgovor od uradnega serviserja, koliko naj bi ta zadeva stala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Domobrancek ::

shadeX je izjavil:

mislim da mu odobrijo delno kulanco....


Res je.

Ampak avto pravi da je servisiral vedno na pooblaščenemu razen zadnji servis pri privatniku (ker je ravno iz garancije, pa pravi naj se mu nebi več splačalo na pooblaščenemu) ;((. Bi moralo še vedno veljat?

Privat mehanik, pravi da je menjava cca 700EUR. Sedaj še čaka odgovor od uradnega serviserja, koliko naj bi ta zadeva stala.


Kako zaropota, ko je veriga fuč lahko tudi na YT pogledaš. Sigurno je kak posnetek gor. Stroški menjave pa so verjetno odvisno tudi od avtomobila. Pri mojem je bilo ravno nekje 700€ s tem, da sem menjal pri lokalnem mojstru (dopoldne dela na avtoservisu, popoldne pa še doma kdaj pa kdaj kak avto urihta). Mi pa ni dal OEM verige ampak nek zelo dober ponaredek (po njegovih besedah zdrži približno enako dolgo kot original. Je rekel, da zamenja veliko verig pri tem motorju (1.4TSI :8)) Pri OEM verigi vsi deli, ki jih je potrebno menjat nanesejo na nekje 1000€8-O.

damjandfdf ::

Lp,prosil bi Äe mi kdo pove ĹĄtevilko tipa motorja pri ĹĄkodi yeti 1.2 tsi letnik 2011-12.Lp

K0l1br1 ::

Ti piše v prometnem

damjandfdf ::

Že da piše ali nevem kateri tipi motorjia so bili na jermen in kateri na verigo.

K0l1br1 ::

Verjetno izhodišče za googlanje pa vseeno je...
Težko tu ugibamo, kaj imaš, brez da vsaj kaj poveš

Ganon ::

Zmeden sem. V čem je razlika med temi tremi kompleti?

https://www.rezervniavtodeli24.si/87368...
https://www.rezervniavtodeli24.si/11915...
https://www.rezervniavtodeli24.si/73107...

Sem primerjal z Eurotonom in imajo samo prvega, številka 1 987 946 941. Cena pa 207 evrov, v primerjavi z 88 evri na RAD24. 8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

Pac-Man ::

Vprašaj njih oz. guglaj kataloške. Na hitro ni razlike.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

kr3ten ::

Pravijo da je jermen bolše od ketne ... Zakaj že? Pri jermenu nikoli ne veš kdaj ga bo utrgalo, pri verigi pa se najprej pokažejo simptomi, ki te opozorijo da je ketna raztegnjena (baje se sliši).
???

hojnikb ::

ni nujno, ketna lahko preskoc oz se utrga tudi ce se jo ne slisi prej.

okoli teh stvari je najbols motor, ki ni interferencen. Tako je cisto vseeno kaj imas, ce utrga, neke hude skode ne bo.

Ali pa seveda pushrod, ampak tega zal v EU ne poznamo vec ze dolgo (amerikanci pa se vedno furajo z recimo V8 LS motorji)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Ganon ::

Kako to, da niso iznašli zaščite, ki bi preprečila poškodbe delov motorja v primeru strganega jermena?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

Utk ::

Ker niti niso iznašli zaščite, če ti klavir pade na streho. Ker se to ne dogaja, če se držiš navodil.

hojnikb ::

Ganon je izjavil:

Kako to, da niso iznašli zaščite, ki bi preprečila poškodbe delov motorja v primeru strganega jermena?

Sj so. Temu se reče non interference motor.
#brezpodpisa

Utk ::

In kater motor mlajši od 15 let je tak?

hojnikb ::

prakticno noben. Still, je mozna "zascita"
#brezpodpisa
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16149009 (14401) hojnikb
»

Jermen v avtomobilu

Oddelek: Na cesti
215311 (4557) kremenko1
»

Kontrolna lučka - Seat Ibiza (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5510415 (9028) bambam20
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10549165 (46498) Pyr0Beast
»

Servis avtomobila

Oddelek: Pomoč in nasveti
183398 (2965) Blinder

Več podobnih tem