Forum » Na cesti » Obnašanje voznikov
Obnašanje voznikov
Temo vidijo: vsi
St235 ::
Povrhu, nihče od voznikov ne zanalašč zapelje v pešca. Lahko pa pride do nesreče kot posledica nepazljivosti. Recimo - v enem mesecu, ko se ne voziš po tisti ulici postavijo novi prehod za pešce, ali pa tista zapornica, ki je po navadi odprta je naenkrat zaprta.
Če dejansko verjameš, da se ti kaj od navedenega lahko zgodi ali da je to celo pričakovano potem ti je nemudoma potrebno prepovedat uporabo motornih vozil. Kolo ti pustimo, ker je verjetnost omembe vredne škode minimalna, bo pa tvoja nesposobnost nedvomno zabavala številne gledalce fail videov na youtube.
jype ::
Markus386> Jype je v kar nekaj temah hvalil svoje popolne sposobnosti, potem pa nalepil video, kako se je z biciklom zaletel v živobarvno rampo.
Ej, moje popolne sposobnosti pomenijo, da meni ni nič, rampa je pa dobila lekcijo.
Ej, moje popolne sposobnosti pomenijo, da meni ni nič, rampa je pa dobila lekcijo.
perci ::
V bistvu bi rampa morala biti označena. Lastnik bi namreč moral pričakovati, da bo tam prpizdil en jype, in ustrezno zavarovati nevarno stvar - rampo.
solatko ::
r3dkv1c4 - Na srečo nisem edini popolnež v prometu, res pa je, da nas je malo, saj bi bila statistika prometnih nesreč precej boljša, če bi nas bilo več. Je pa potrebno za popolnost izredno malo - paziš nase in to je to.
perci - Izmišljen je tudi voznik reševalnega vozila. Daj se malo umiri in samo nekaj minut opazuj, kako nepremišljeno se obnašate pešci, celo na kolesarski stezi, kaj šele na cesti.
Ko sem na kolesu, vas moram praktično metat s kolesarske steze, da se ne zakantam v vas.
perci - Izmišljen je tudi voznik reševalnega vozila. Daj se malo umiri in samo nekaj minut opazuj, kako nepremišljeno se obnašate pešci, celo na kolesarski stezi, kaj šele na cesti.
Ko sem na kolesu, vas moram praktično metat s kolesarske steze, da se ne zakantam v vas.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
perci ::
solatko> - Izmišljen je tudi voznik reševalnega vozila.
my bad
solatko> Daj se malo umiri in samo nekaj minut opazuj, kako nepremišljeno se obnašate pešci, celo na kolesarski stezi, kaj šele na cesti.
Ko sem na kolesu, vas moram praktično metat s kolesarske steze, da se ne zakantam v vas.
Ko z avtom voziš po kolesarski stezi, moraš najprej pregnat pešce, da je frej?
my bad
solatko> Daj se malo umiri in samo nekaj minut opazuj, kako nepremišljeno se obnašate pešci, celo na kolesarski stezi, kaj šele na cesti.
Ko sem na kolesu, vas moram praktično metat s kolesarske steze, da se ne zakantam v vas.
Ko z avtom voziš po kolesarski stezi, moraš najprej pregnat pešce, da je frej?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
jype ::
perci> V bistvu bi rampa morala biti označena.
IMO ni naključje, da tisto rampo ves čas šraufajo.
perci> Ko z avtom voziš po kolesarski stezi, moraš najprej pregnat pešce, da je frej?
Yup. Eden tak mi je po kolesarski stezi ob Letališki cesti pripeljal nasproti, ko je bila še aktualna carinska cona in so cesto pogosto zamašili šleparji.
IMO ni naključje, da tisto rampo ves čas šraufajo.
perci> Ko z avtom voziš po kolesarski stezi, moraš najprej pregnat pešce, da je frej?
Yup. Eden tak mi je po kolesarski stezi ob Letališki cesti pripeljal nasproti, ko je bila še aktualna carinska cona in so cesto pogosto zamašili šleparji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
solatko ::
perci - Za človeka, ki se ukvarja z davki, bi pričakoval, da zna vsaj čitat.
Delo krepa človeka
matic492 ::
Da ne odpiram nove tmee, včeraj se mi je zgodilo nekaj na cesti, na srečo se je drugi voznik pravočasno ustavil ampak smo debatirali kdo bi bil kriv.
Slika za boljšo predstavo:
Torej vozilo 2 sem jaz.
Vozilo 3 je tisti majhen avtiček, za katerega potrebuješ izpit za skuter in je omejen na maks 50kmh.
Vozilo 1 se priključuje na cesto in gre desno.
3 pred mano je peljal okoli 30-35kmh, omejitev je 50 km na tem odesku, nasproti ni bilo 500m naprej nobenega vozila.
Cesta je na obrobju mesta in je črtkana, torej prehitavnje dovoljeno. Jaz dam levi žmigavc in grem prehitevat vozilo 3, ker je vozil vsaj 15kmh pod omejitvijo. Drugače je to blizu mojega doma in še nikoli prej nisem nobenega tu prhiteval.
Ko sem ŽE bil na levem pasu pride vozilo 1 in kar zavije desno, voznik me je prej zgleda spregledal. Jaz sem njega videl prej(tam so sicer drevesa tako da ga nisem videl ko sem začel prehitevat), ampak nisem predvidel da me bo spregledal. Umaknem se na desni pas nekje 3-5 metrov pred njim, bil je že vsaj 1 meter na cesti in zadnji moment je zabremzal ker me je opazil. Vozilo 1 je zapeljalo desno na cesto ko sem jaz bil vzporedno z 3.
Kdo je tukaj kriv če bi ga jaz udaril? Ali je krivda nesporno njegova? Bi se lahko zgovarjal nato da sem (verjetno) peljal malo čez omejitev? Pri prehitevanju sicer nisem gledal na števec, ampak glede nato da ima avto 150 konjev, je težek 1,4 tone in sem prehiteval v 2 prestavi je verjetno šlo vsaj do 60.
Slika za boljšo predstavo:
Torej vozilo 2 sem jaz.
Vozilo 3 je tisti majhen avtiček, za katerega potrebuješ izpit za skuter in je omejen na maks 50kmh.
Vozilo 1 se priključuje na cesto in gre desno.
3 pred mano je peljal okoli 30-35kmh, omejitev je 50 km na tem odesku, nasproti ni bilo 500m naprej nobenega vozila.
Cesta je na obrobju mesta in je črtkana, torej prehitavnje dovoljeno. Jaz dam levi žmigavc in grem prehitevat vozilo 3, ker je vozil vsaj 15kmh pod omejitvijo. Drugače je to blizu mojega doma in še nikoli prej nisem nobenega tu prhiteval.
Ko sem ŽE bil na levem pasu pride vozilo 1 in kar zavije desno, voznik me je prej zgleda spregledal. Jaz sem njega videl prej(tam so sicer drevesa tako da ga nisem videl ko sem začel prehitevat), ampak nisem predvidel da me bo spregledal. Umaknem se na desni pas nekje 3-5 metrov pred njim, bil je že vsaj 1 meter na cesti in zadnji moment je zabremzal ker me je opazil. Vozilo 1 je zapeljalo desno na cesto ko sem jaz bil vzporedno z 3.
Kdo je tukaj kriv če bi ga jaz udaril? Ali je krivda nesporno njegova? Bi se lahko zgovarjal nato da sem (verjetno) peljal malo čez omejitev? Pri prehitevanju sicer nisem gledal na števec, ampak glede nato da ima avto 150 konjev, je težek 1,4 tone in sem prehiteval v 2 prestavi je verjetno šlo vsaj do 60.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Invictus ::
Ti si kriv.
V križišču se ne prehiteva.
Poleg tega bi se sklicevali na člen, da se nisi prepričal, če je prehitevanje varno.
V križišču se ne prehiteva.
Poleg tega bi se sklicevali na člen, da se nisi prepričal, če je prehitevanje varno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
matic492 ::
Ti si kriv.
V križišču se ne prehiteva.
Poleg tega bi se sklicevali na člen, da se nisi prepričal, če je prehitevanje varno.
Ampak moja cesta je prednostna. On se priključuje iz cone 30. Na desnem pasu sem bil pred odcepom.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Unknown_001 ::
Ti si kriv.
V križišču se ne prehiteva.
Poleg tega bi se sklicevali na člen, da se nisi prepričal, če je prehitevanje varno.
Če je bil na prednostni je kriv tisti z neprednostne. End of discussion.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
http://pisrs.si/Pis.web/sodnaPraksaRSSe...
Za nejeverneže. Da si preberete primere razsodb podobnih primerov.
Ti odzivi "nimaš kaj prehitevat" so zgolj rezultat slabega poznavanja sistema prednosti neprednosti. Ljudje so si kar prisvojili prednost za primer prehitevanja.
Če si na neprednostni cesti v nobenem primeru nimaš prednosti pred tistimi na prednostni. Zato drugič ne vozite na slepo v desno.
Za nejeverneže. Da si preberete primere razsodb podobnih primerov.
Ti odzivi "nimaš kaj prehitevat" so zgolj rezultat slabega poznavanja sistema prednosti neprednosti. Ljudje so si kar prisvojili prednost za primer prehitevanja.
Če si na neprednostni cesti v nobenem primeru nimaš prednosti pred tistimi na prednostni. Zato drugič ne vozite na slepo v desno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Aston_11 ::
(prepoved prehitevanja)
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
12. na križišču, razen vozilo, ki zavija levo v skladu z 50. členom tega zakona, vozilo, ki vozi po prednostni cesti in vozilo, ki pri zeleni luči vozi preko križišča, na katerem je promet urejen s svetlobnimi prometnimi znaki;
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
12. na križišču, razen vozilo, ki zavija levo v skladu z 50. členom tega zakona, vozilo, ki vozi po prednostni cesti in vozilo, ki pri zeleni luči vozi preko križišča, na katerem je promet urejen s svetlobnimi prometnimi znaki;
Unknown_001 je izjavil:
http://pisrs.si/Pis.web/sodnaPraksaRSSe...Sedaj naj bi mi iskali, kaj je tvoja trditev, in kateri link izmed linkov si imel v mislih?
Ampak moja cesta je prednostna. On se priključuje iz cone 30. Na desnem pasu sem bil pred odcepom.Tole je globoka logika voznika začetnika. Si voznik začetnik?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Unknown_001 ::
@Aston11
Če si len ko fuks, si pač len.
Če si len ko fuks, si pač len.
Voznik tožnikovega vozila, ki je vozil po prednostni cesti in prehiteval vozilo pred seboj, ni kršil predpisov, ker je prehiteval na preglednem delu ceste, kjer je bila prekinjena črta. Pri takem položaju sta sodišči pravilno odločili, da odgovarja tožena stranka tožniku za vso nastalo škodo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Invictus ::
Unknown_001 je izjavil:
Če si na neprednostni cesti v nobenem primeru nimaš prednosti pred tistimi na prednostni. Zato drugič ne vozite na slepo v desno.
Samo on je bil na napačni strani PREDNOSTNE ceste. A tega ne bo nihče upošteval?
Glede na narisano sliko je tisto dvopasovnica...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Aston_11 ::
Unknown_001 je izjavil:
Če si len ko fuks, si pač len.Sem bil v gozdu, zlagal drva, torej sem utrujen, len si pa ti, sedaj pa skušaš svojo lenobo prevaliti name - vendar ti je le uspelo opraviti domačo nalogo. Pohvaljen. Sedaj bom še prebral, kar si postal.
Ampak on pravi, da bi prehiteval na nepreglednem delu ceste. Tvoj link pa je o preglednem delu ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Če si len ko fuks, si pač len.Sem bil v gozdu, zlagal drva, torej sem utrujen, len si pa ti, sedaj pa skušaš svojo lenobo prevaliti name - vendar ti je le uspelo opraviti domačo nalogo. Pohvaljen. Sedaj bom še prebral, kar si postal.
Ampak on pravi, da bi prehiteval na nepreglednem delu ceste. Tvoj link pa je o preglednem delu ceste.
A bejž a mislš da jst sem se pa po rit praskal cel dan al kaj? Sj nis edin s kmetov doma.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
MaliJanez ::
Da ne odpiram nove tmee, včeraj se mi je zgodilo nekaj na cesti, na srečo se je drugi voznik pravočasno ustavil ampak smo debatirali kdo bi bil kriv.
Slika za boljšo predstavo:
Torej vozilo 2 sem jaz.
Vozilo 3 je tisti majhen avtiček, za katerega potrebuješ izpit za skuter in je omejen na maks 50kmh.
Vozilo 1 se priključuje na cesto in gre desno.
3 pred mano je peljal okoli 30-35kmh, omejitev je 50 km na tem odesku, nasproti ni bilo 500m naprej nobenega vozila.
Cesta je na obrobju mesta in je črtkana, torej prehitavnje dovoljeno. Jaz dam levi žmigavc in grem prehitevat vozilo 3, ker je vozil vsaj 15kmh pod omejitvijo. Drugače je to blizu mojega doma in še nikoli prej nisem nobenega tu prhiteval.
Ko sem ŽE bil na levem pasu pride vozilo 1 in kar zavije desno, voznik me je prej zgleda spregledal. Jaz sem njega videl prej(tam so sicer drevesa tako da ga nisem videl ko sem začel prehitevat), ampak nisem predvidel da me bo spregledal. Umaknem se na desni pas nekje 3-5 metrov pred njim, bil je že vsaj 1 meter na cesti in zadnji moment je zabremzal ker me je opazil. Vozilo 1 je zapeljalo desno na cesto ko sem jaz bil vzporedno z 3.
Kdo je tukaj kriv če bi ga jaz udaril? Ali je krivda nesporno njegova? Bi se lahko zgovarjal nato da sem (verjetno) peljal malo čez omejitev? Pri prehitevanju sicer nisem gledal na števec, ampak glede nato da ima avto 150 konjev, je težek 1,4 tone in sem prehiteval v 2 prestavi je verjetno šlo vsaj do 60.
Pravi novodobni picasso
Unknown_001 ::
Pob zasluži pohvale za skico. Eden redkih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
matic492 ::
@Aston,
Izpit imam že 4 leta in vsaj 30,000 km za sabo. 8000 od tega v zadnjih 6 mescih. Tako da ja, če me smatraš za mladega voznika je to tvoja stvar. Je pa res da večino časa prevozim na avtocestah, tako kot verjetno večina.
Prehitevati nisem začel na križišču ampak pred križiščem. Če se prav spomnem je tam celo stop znak(pri #1).
Kot sem rekel. vozil 1 je PRIPELJALO do stop znaka (ali vsaj znaka za neprednostno) ko sem jaz bil VZPOREDNO z vozilom 3. Na desnem pasu sem bil par metrov pred križiščem.
Torej ko je prišel sem jaz že bil na levem pasu. Takrat sem se pač v tistem delčku sekunde odločil da je dovolj varno zaključit prehitevanje kot pa močno bremzat in peljat desno. Ker ne vem kaj bi pa naredil #3, lahko da bi on tudi zabremzal in potem bi lahko šel bočno v njega.
Po moji logiki je krivda #1. Ker ko zavijaš na prednostno cesto se pač moraš prepričati če je prosta. Je pa res da je bilo okoli pol 7 tvečer, in je možno da je predvideval da so moje "luči" za vozilom 2, ne pa vzporedno z njim.
Izpit imam že 4 leta in vsaj 30,000 km za sabo. 8000 od tega v zadnjih 6 mescih. Tako da ja, če me smatraš za mladega voznika je to tvoja stvar. Je pa res da večino časa prevozim na avtocestah, tako kot verjetno večina.
Prehitevati nisem začel na križišču ampak pred križiščem. Če se prav spomnem je tam celo stop znak(pri #1).
Kot sem rekel. vozil 1 je PRIPELJALO do stop znaka (ali vsaj znaka za neprednostno) ko sem jaz bil VZPOREDNO z vozilom 3. Na desnem pasu sem bil par metrov pred križiščem.
Torej ko je prišel sem jaz že bil na levem pasu. Takrat sem se pač v tistem delčku sekunde odločil da je dovolj varno zaključit prehitevanje kot pa močno bremzat in peljat desno. Ker ne vem kaj bi pa naredil #3, lahko da bi on tudi zabremzal in potem bi lahko šel bočno v njega.
Po moji logiki je krivda #1. Ker ko zavijaš na prednostno cesto se pač moraš prepričati če je prosta. Je pa res da je bilo okoli pol 7 tvečer, in je možno da je predvideval da so moje "luči" za vozilom 2, ne pa vzporedno z njim.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Če si na neprednostni cesti v nobenem primeru nimaš prednosti pred tistimi na prednostni. Zato drugič ne vozite na slepo v desno.
Samo on je bil na napačni strani PREDNOSTNE ceste. A tega ne bo nihče upošteval?
Glede na narisano sliko je tisto dvopasovnica...
Sorry. Prednostna nima zastonj takega naziva.
@Aston,
Izpit imam že 4 leta in vsaj 30,000 km za sabo. 8000 od tega v zadnjih 6 mescih. Tako da ja, če me smatraš za mladega voznika je to tvoja stvar.
V bistvu je to dokaj malo kilometrov za 3 leta. Jaz imam dvakrat toliko pa imam izpit 2 leti in pol.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Aston_11 ::
Tako da ja, če me smatraš za mladega voznika je to tvoja stvar.Kako se na cesti obnašaš, je stvar od vseh. Jaz vem, da nočem, da mi nasproti pripelje nekdo, ki bo prehiteval v nepreglednem delu ceste. Torej pri tebi ne gre, da nimaš izkušenj, temveč za golo malomarnost in brezbrižnost, tako kot pri večini na tem forumu.
Unknown_001 je izjavil:
A bejž a mislš da jst sem se pa po rit praskal cel dan al kaj? Sj nis edin s kmetov doma.Kaj živčnariš, se nisi nič na cesti sproščal?
Unknown_001 je izjavil:
V bistvu je to dokaj malo kilometrov za 3 leta. Jaz imam dvakrat toliko pa imam izpit 2 leti in pol.To tudi. S tem, da sta oba velika n00ba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
matic492 ::
Tako da ja, če me smatraš za mladega voznika je to tvoja stvar.Kako se na cesti obnašaš, je stvar od vseh. Jaz vem, da nočem, da mi nasproti pripelje nekdo, ki bo prehiteval v nepreglednem delu ceste. Torej pri tebi ne gre, da nimaš izkušenj, temveč za golo malomarnost in brezbrižnost, tako kot pri večini na tem forumu.
Cesta je ravna še vsaj 1-2 kilometra naprej(ta po kateri sem jaz peljal), za tem je rahel ovinek levo in začetek cone 30. Odcep je pod kotom 90 stopinj iz cone 30 in ima stop znak.
Drugače pa če smo že pri tej temi sem jaz največja pi**a ko pride do prehitevanja. Ker nikoli nisem dovolj siguren da bi prehiteval, prehitim samo skuterje, kolesarje in pa seveda na avtocesti, samo tam je čisto druga zgodba.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Unknown_001 ::
@Aston11
Nejsm nč živčn. Jst sm povem tku ku je. Len sem ti pa zato reku ker si raj prvo skritiziral nego pogledal. A skor vsi primeri na linku obravnavajo sizuacijo prehitevanja na prednostni.
Lej sej jst zase nč ne rečm da sm popoln voznik. Sam razumem pa da v križišč ni pametn prehitevat ker je pr nasv Sloveniji logičn da pol folka voz na pamet. Čeprov je zakon glede tega jasen pa je že jype enkrat omenil da slepo sledit pravilom ni najbol zdravo. Isto so me v avtošoli učil da naj ostale smagram za debile ki se čjo vame zabit. Evoga.
Nejsm nč živčn. Jst sm povem tku ku je. Len sem ti pa zato reku ker si raj prvo skritiziral nego pogledal. A skor vsi primeri na linku obravnavajo sizuacijo prehitevanja na prednostni.
Lej sej jst zase nč ne rečm da sm popoln voznik. Sam razumem pa da v križišč ni pametn prehitevat ker je pr nasv Sloveniji logičn da pol folka voz na pamet. Čeprov je zakon glede tega jasen pa je že jype enkrat omenil da slepo sledit pravilom ni najbol zdravo. Isto so me v avtošoli učil da naj ostale smagram za debile ki se čjo vame zabit. Evoga.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Invictus ::
Unknown_001 je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Če si na neprednostni cesti v nobenem primeru nimaš prednosti pred tistimi na prednostni. Zato drugič ne vozite na slepo v desno.
Samo on je bil na napačni strani PREDNOSTNE ceste. A tega ne bo nihče upošteval?
Glede na narisano sliko je tisto dvopasovnica...
Sorry. Prednostna nima zastonj takega naziva.
Sorry, tudi po prednostni se nimaš kaj vozit po nasprotnem pasu.
pa še velika verjetnost je, da bo voznik v drugem avtu mrtev zaradi čelnega trčenja, in pomanjkanje hitrosti. Bo pobasal večino kinetičlne energije trčenja.
Skratka, lahko bi šel avtor v čuzo, kot tale smrkavec s Celovške...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Aston_11 ::
Unknown_001 je izjavil:
Kaku neb. Sj če si s kmetov menda znaš po damač gavort. Al?Bolj po horiško. Kmeti pa bolj tako. Drva pa 2 mački in par cib pri starših.
Invictus ::
@
Po moji logiki je krivda #1. Ker ko zavijaš na prednostno cesto se pač moraš prepričati če je prosta. Je pa res da je bilo okoli pol 7 tvečer, in je možno da je predvideval da so moje "luči" za vozilom 2, ne pa vzporedno z njim.
Tvoja logika fali, ker kršiš cel kup predpisov, poleg tega si pa zaradi offenzivne vožnje ti povzročitelj.
En člen CPP te ne reši, če kršiš cel kup drugih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Če si na neprednostni cesti v nobenem primeru nimaš prednosti pred tistimi na prednostni. Zato drugič ne vozite na slepo v desno.
Samo on je bil na napačni strani PREDNOSTNE ceste. A tega ne bo nihče upošteval?
Glede na narisano sliko je tisto dvopasovnica...
Sorry. Prednostna nima zastonj takega naziva.
Sorry, tudi po prednostni se nimaš kaj vozit po nasprotnem pasu.
pa še velika verjetnost je, da bo voznik v drugem avtu mrtev zaradi čelnega trčenja, in pomanjkanje hitrosti. Bo pobasal večino kinetičlne energije trčenja.
Skratka, lahko bi šel avtor v čuzo, kot tale smrkavec s Celovške...
Govoriš na blef. Kaj čm. Če si tako tolmačiš zakon naj bo. Jst te nč ne prepričujem. Sam po črno/beli praksi je v teh primerih vedno kriv z neorednostne, ker tud on nima kaj se vključevat če bi s tem ogrožal tiste s prednostne.
Unknown_001 je izjavil:
Kaku neb. Sj če si s kmetov menda znaš po damač gavort. Al?Bolj po horiško. Kmeti pa bolj tako. Drva pa 2 mački in par cib pri starših.
Pa dobr. Razumel smo se.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
matic492 ::
Tudi jaz ne trdim da sem popoln voznik. Baje rabiš za sabo 150,000km da se ti zgodi toliko stvari da si izkušen.
No če že gremo na temo neprevidnih voznikov, za mene kot nekoga, ki se ne vozi vsak dan 1 uro do LJ v službo je vožnja vedno užitek in nekaj najlepšega. Včasih se peljem samo zato da se peljem (še posebej odkar imam svoj avto).
Ko vozim, se posvetim vožnji in to je to.
Enkrat sem avto peljal na servis v domžale ob 7 ih zjutraj sem torej bil na avtocesti iz smeri celja do izvoza za domžale. Kolona se pelje 60-70 in je par kilometrov. Tam so osebki, ki skačejo iz levega na desni pas brez žmigavcev vsakih 5 metrov. Takega odnosa ne vem če sem videl kjerkoli drugje. Samo okoli sebe lahko gledaš in držiš noge na bremzi ker se ti bo vsakih par minut en audi vrinil pred tebe. Upam da mi tega nikoli več ni treba doživet.
Se grem STAVIT da sem jaz mnogo bolj varen voznik kot pa nekdo, ki se 10 let zjutraj vozi po isti cesti do šihta med tem ko še napol spi.
Torej ofenzivna vožnja je prehitevanje vozila, ki vozi krepko pod omejitvijo, na ravnem odesku ceste, kjer je prehitevanje dovoljeno? Če bi bil normalen avto mi sploh nebi prišlo prehitevanje na misel, verjetno sploh zato ker bi vozil 50 ne pa 30.
PS: Good ol' slo-tech, kot vedno smo že na osebnih žaljivkah :D
No če že gremo na temo neprevidnih voznikov, za mene kot nekoga, ki se ne vozi vsak dan 1 uro do LJ v službo je vožnja vedno užitek in nekaj najlepšega. Včasih se peljem samo zato da se peljem (še posebej odkar imam svoj avto).
Ko vozim, se posvetim vožnji in to je to.
Enkrat sem avto peljal na servis v domžale ob 7 ih zjutraj sem torej bil na avtocesti iz smeri celja do izvoza za domžale. Kolona se pelje 60-70 in je par kilometrov. Tam so osebki, ki skačejo iz levega na desni pas brez žmigavcev vsakih 5 metrov. Takega odnosa ne vem če sem videl kjerkoli drugje. Samo okoli sebe lahko gledaš in držiš noge na bremzi ker se ti bo vsakih par minut en audi vrinil pred tebe. Upam da mi tega nikoli več ni treba doživet.
Se grem STAVIT da sem jaz mnogo bolj varen voznik kot pa nekdo, ki se 10 let zjutraj vozi po isti cesti do šihta med tem ko še napol spi.
@
Po moji logiki je krivda #1. Ker ko zavijaš na prednostno cesto se pač moraš prepričati če je prosta. Je pa res da je bilo okoli pol 7 tvečer, in je možno da je predvideval da so moje "luči" za vozilom 2, ne pa vzporedno z njim.
Tvoja logika fali, ker kršiš cel kup predpisov, poleg tega si pa zaradi offenzivne vožnje ti povzročitelj.
En člen CPP te ne reši, če kršiš cel kup drugih...
Torej ofenzivna vožnja je prehitevanje vozila, ki vozi krepko pod omejitvijo, na ravnem odesku ceste, kjer je prehitevanje dovoljeno? Če bi bil normalen avto mi sploh nebi prišlo prehitevanje na misel, verjetno sploh zato ker bi vozil 50 ne pa 30.
PS: Good ol' slo-tech, kot vedno smo že na osebnih žaljivkah :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
facepalm ::
Kolikor jz vidim, je to prehitevanje v kriziscu oz cez krizisce. Prehitet bi ga moral prej ali pozneje (sploh ker poznas cesto).
Povprasaj se to:
Ce bi bilo na mestu tega krizisca, semaforizirano krizisce ali krozni, bi vseeno prehiteval vozilo ne da bi se preprical, da bo manever koncan pred kriziscem?
Povprasaj se to:
Ce bi bilo na mestu tega krizisca, semaforizirano krizisce ali krozni, bi vseeno prehiteval vozilo ne da bi se preprical, da bo manever koncan pred kriziscem?
matic492 ::
Kolikor jz vidim, je to prehitevanje v kriziscu oz cez krizisce. Prehitet bi ga moral prej ali pozneje (sploh ker poznas cesto).
Povprasaj se to:
Ce bi bilo na mestu tega krizisca, semaforizirano krizisce ali krozni, bi vseeno prehiteval vozilo ne da bi se preprical, da bo manever koncan pred kriziscem?
Verjetno ne, ker če bi bilo semaforizirano bi moral biti tudi pas za levo po katerem ne smeš prehitevati. Če pa krožno bi pa verjetno bil prej otok.
Ampak dejstvo je še vedno da sem bil na desnem pasu pred križiščem. Če bi trčila bi bil tudi on že ravno na cesti.
Kaj bi moral zdaj jaz predvidevat da me on nebo opazil ko bo zavijal desno? Sploh pa če gremo v detajle je 99% da je prevozil stop znak, ker se itak nobeden ne ustavi čisto tako kot so nas učili v avtošoli.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Unknown_001 ::
Kolikor jz vidim, je to prehitevanje v kriziscu oz cez krizisce. Prehitet bi ga moral prej ali pozneje (sploh ker poznas cesto).
Povprasaj se to:
Ce bi bilo na mestu tega krizisca, semaforizirano krizisce ali krozni, bi vseeno prehiteval vozilo ne da bi se preprical, da bo manever koncan pred kriziscem?
V semaforiziranem križišču je druga pesem. Tam imajo prosto pot tisti na prednostni (zelena). V tem primeru da semafor deluje gre za enakovredni cesti. Primerjava ni na mestu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
matic492 ::
Moram dodati disclaimer: "Picture not to scale" :D Madona jutri vam grem slikat križišče, pa bomo vidli.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Spxy ::
matic492 ::
Moram dodati disclaimer: "Picture not to scale" :D Madona jutri vam grem slikat križišče, pa bomo vidli.
Lahko ga pa najdeš na street view
Map prav, upam da slo-tech ne zjebe linka:
https://www.google.si/maps/@46.3594274,...!3m6!1e1!3m4!1sYqyQmc_9lEp1Eg-lOVUnaQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=sl
EDIT:
/maps/@46.3594274,15.1260273,3a,60y,146.08h,68.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYqyQmc_9lEp1Eg-lOVUnaQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=sl
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
facepalm ::
Ce bi tako prehiteval pred kroznim, bi pristal na drugi strani otoka in bi vozil v napacno smer, v semaforiziranem, pa bi bil solski primer prehitevanja v kriziscu.
Torej en primer s hudimi posledicami in en solski primer. Oba prekrska enaka kot v opisanem primeru, z razlicnimi posledicami.
Ampak bistvo je, da bi moral voznik predvidevati, da bi se lahko nekdo pripeljal s stranske ceste. Izkusnje pac. Spet pa, ce bi se avto vkljucil in popolnoma poravnal ter pospesil na 30, bi po trku tezko dokazali od kod je prisel:)
Torej en primer s hudimi posledicami in en solski primer. Oba prekrska enaka kot v opisanem primeru, z razlicnimi posledicami.
Ampak bistvo je, da bi moral voznik predvidevati, da bi se lahko nekdo pripeljal s stranske ceste. Izkusnje pac. Spet pa, ce bi se avto vkljucil in popolnoma poravnal ter pospesil na 30, bi po trku tezko dokazali od kod je prisel:)
matic492 ::
Spet pa, ce bi se avto vkljucil in popolnoma poravnal ter pospesil na 30, bi po trku tezko dokazali od kod je prisel:)
Good point.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
perci ::
Osebno sem skor prepričan, da ne smeš prehitevat, čeprav si na prednostni cesti.
Sej konec koncev so križišča z enakovrednimi cestami precej redka.
Sej konec koncev so križišča z enakovrednimi cestami precej redka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
facepalm ::
Pri cppju smo se ucili, da se v kriziscu ne sme prehitevati je tako?
Mogoce bi kdo pomislil "to pa ni ravno pravo krizisce" in vseeno prehiteval.
Ce bi pa pred takim kriziscem veljala omejitev 40, bi po kriziscu takoj pospesili, ker bi vedeli, da je omejitve konec.
Torej, to je polnokrvno krizisce v katerem je prehitevanje prepovedano. Kazen, bi verjetno dobila oba voznika. Kdo bi odgovarjal za skodo pa ugibam da prehitevajoci:)
Mogoce bi kdo pomislil "to pa ni ravno pravo krizisce" in vseeno prehiteval.
Ce bi pa pred takim kriziscem veljala omejitev 40, bi po kriziscu takoj pospesili, ker bi vedeli, da je omejitve konec.
Torej, to je polnokrvno krizisce v katerem je prehitevanje prepovedano. Kazen, bi verjetno dobila oba voznika. Kdo bi odgovarjal za skodo pa ugibam da prehitevajoci:)
Spxy ::
Jaz pa bi rekel da če si na stranski se moraš pač prepričat da se varno vključiš na prednostno, ne glede na situacijo. Vsaj jaz tako razmišljam, ne bi zapeljal na prednostno če tega ne morem varno storiti. Sicer nisem šel brat Raportjevega linka, ampak če pravi da so v teh primerih sodili v prid tistega ki je prehiteval potem je to to.
matic492 ::
Pri cppju smo se ucili, da se v kriziscu ne sme prehitevati je tako?
Saj glih tu je "catch" jaz sem bil desno že malo pred križiščem. Ampak kje se začne križišče ? Točno tam kjer se cesta priključi? 5 metrov prej? 10 metrov prej?
Voznik #1 se je sigurno ustrašil, nimam kaj rečt. Jaz sem ga videl in sem bil "pripravljen" da me spregleda. Ampak saj vsi vemo, to so zadeve ki se zgodijo 1-2 sekundah, tu nimaš cajta razmišljat, tu so samo refleksi.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Unknown_001 ::
Osebno sem skor prepričan, da ne smeš prehitevat, čeprav si na prednostni cesti.
Sej konec koncev so križišča z enakovrednimi cestami precej redka.
Lej... le zakaj je potem tam prekinjena črta. Imaš tudi taka križišča s polno črto (cesta med Krško - Laško). Le čemu polna črta če je baje po defaultu prepovedano prehitevat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
facepalm ::
Krizisce se zacne 150 do 250m po znaku.
Crta je crtkana ker lahko zavijes levo. Btw kj bi bilo, da bi mr 30, zavil levo brez zmigavca?
V vsakem primeru je bil manever ZELO nevaren. Nauci se kaj od njega. Tako se nabira izkusnje in se postane boljsi voznik.
Crta je crtkana ker lahko zavijes levo. Btw kj bi bilo, da bi mr 30, zavil levo brez zmigavca?
V vsakem primeru je bil manever ZELO nevaren. Nauci se kaj od njega. Tako se nabira izkusnje in se postane boljsi voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Unknown_001 ::
Krizisce se zacne 150 do 250m po znaku.
Crta je crtkana ker lahko zavijes levo. Btw kj bi bilo, da bi mr 30, zavil levo brez zmigavca?
Navadno je v križiščih prednostne in neprednostne prepived prehitevanja urejena tako da je pred križiščem polna črta, potem pa črtkana in soet polna.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
šernk ::
dejansko deljena krivda za moje pojme, potem pa pojdi na sodišče kaj odloči.
1. ni se prepričal da lahko zapelje na cesto brez ogrožanja drugih udeležencev
2. prehitevanje skozi križišče, z agresivno vožnjo povzročanje nevarnosti
sodišče lahko v tem primeru potem odloči, da je prvi lahko pričakoval da na desni strani na njegovem pasu ni vozil, saj lahko voziš na način da pričakuješ, da drugi ne kršijo grobo cestnoprometnih predpisov. lahko pa odloči da je izsiljeval prednost.
ti pa namesto spraševanja kdo bi bil kriv, bodi vesel da si se naučil ene dodatne lekcije kaj se ne sme delat brezplačno. Če hočeš biti res varen voznik pa še en nasvet: vedno vozi defenzivno predvsem ko imaš druge voznike okoli, vedno pričakuj da te nekdo ne vidi čeprav bi te moral in vedno pričakuj, da tistega ko ti čakaš nima pojma kaj počne.
te dve stvari sta me rešili že ničkolikokrat. v 99% situacij, ki sem jih zaradi take vožnje dosedaj rešil, če se bi zabil ne bi bil kriv, enkrat bi pa grobo izsilil človeka. v vseh primerih bi pa namesto 2 izgubljenih sekund imel razbit avto in izgubljene ure. tisto izsiljevanje bi se zgodilo, pa ko sem čakal za na glavno cesto in je oseba namesto zavila desno v križišču ustavila na avtobusni 40m po križišču. torej vedno predvidevaj, da čeprav ima nekdo desni žmigovc bo morda prevozil križišče.
1. ni se prepričal da lahko zapelje na cesto brez ogrožanja drugih udeležencev
2. prehitevanje skozi križišče, z agresivno vožnjo povzročanje nevarnosti
sodišče lahko v tem primeru potem odloči, da je prvi lahko pričakoval da na desni strani na njegovem pasu ni vozil, saj lahko voziš na način da pričakuješ, da drugi ne kršijo grobo cestnoprometnih predpisov. lahko pa odloči da je izsiljeval prednost.
ti pa namesto spraševanja kdo bi bil kriv, bodi vesel da si se naučil ene dodatne lekcije kaj se ne sme delat brezplačno. Če hočeš biti res varen voznik pa še en nasvet: vedno vozi defenzivno predvsem ko imaš druge voznike okoli, vedno pričakuj da te nekdo ne vidi čeprav bi te moral in vedno pričakuj, da tistega ko ti čakaš nima pojma kaj počne.
te dve stvari sta me rešili že ničkolikokrat. v 99% situacij, ki sem jih zaradi take vožnje dosedaj rešil, če se bi zabil ne bi bil kriv, enkrat bi pa grobo izsilil človeka. v vseh primerih bi pa namesto 2 izgubljenih sekund imel razbit avto in izgubljene ure. tisto izsiljevanje bi se zgodilo, pa ko sem čakal za na glavno cesto in je oseba namesto zavila desno v križišču ustavila na avtobusni 40m po križišču. torej vedno predvidevaj, da čeprav ima nekdo desni žmigovc bo morda prevozil križišče.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
matic492 ::
ti pa namesto spraševanja kdo bi bil kriv, bodi vesel da si se naučil ene dodatne lekcije kaj se ne sme delat brezplačno. Če hočeš biti res varen voznik pa še en nasvet: vedno vozi defenzivno predvsem ko imaš druge voznike okoli, vedno pričakuj da te nekdo ne vidi čeprav bi te moral in vedno pričakuj, da tistega ko ti čakaš nima pojma kaj počne.
Ja mislim da je to jasno vsem, tudi meni. Zakaj imamo pa drugače forume kot da debatiramo zadeve? :)
100% nikoli več ne prehitevam tam, tudi če je samo skuter.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40713 (35584) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40044 (36103) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61603 (54793) | jype |