Forum » Na cesti » Obnašanje voznikov
Obnašanje voznikov
Temo vidijo: vsi
m0LN4r ::
RegulusDraco je izjavil:
negotiator je izjavil:
. Osebno dolgih luči skorajda ne uporabljam.
To je jasen znak da ti kratke luči svetijo predaleč. Drugače bi nujno uporabljal dolge luči za vožnjo ponoči po neosvetljeni cesti.
Em sploh ni res. Jaz isto ne uporabljam dolgih, hell tudi kratke vcasih pozabim in imam samo tiste, ki so na nuli. Dolge vklopim zelo redko, na kaki dolgi gozdni ravnici, da pogledam vnaprej ce se kake oci zasvetijo v dzungli, drugace res skoraj nikoli.
In ne kratke luci mi ne svetijo predalec, vsak avto ki se bok ob bok pele zmano mu luci svetijo preko, da mojim dela senco. In ne nimam xenon, so se kr prve zarnice notr.
Jaz se pridruzujem tistim ki pravijo, da je to boljkone posledica kurje slepote, preutrujenih oci, sladkor v krvi itd. Je pa se par ljudi, ki bi meli cesto pred sabo razsvetljeno kot nogometno igrisce in jim na kraj pameti ne pade, da to mogoce nasprotnega voznika moti. Vcasih me kr prime, da si ponoci dam gor soncna ocala, ker ko se mi nasproti pripelje avto, zaradi njega dobesedno tiste 2-3 sekunde ne vidim nic.
PS:
Evo ob tej uri ponavadi startam domov. Ce na parkplacu pozabim vklopit kratke, ker je se svetlo - se brez problema pripeljem domov v temi z tistimi luckami na nuli. Sele ko zavijam v svojo ulico vidim, da je res malo temno mogoce.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
jalovec09 ::
Kultura na cesti je adijo pamet pri nekaterih. Ne vem kaj eni hočejo dosečt, če čez naselje peljem 58km/h oni pa 2m za zadkom vozila vozjo. To se dogaja na območju LJ-okolice.
m0LN4r ::
To se dogaja na območju LJ-okolice.
To se dogaja povsod. Ponavadi mladina in taki, ki so se mladi v glavi. Ker seveda ne more prehitet tam kjer bi on rad, se rajsi vozi ti v riti, da te sili da se pred njim vozis hitreje po naselju. V takem primeru bi mu kr pritisnil eno lepo kazen za varnostno razdaljo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
perci ::
Jst tudi ne uporabljam pogosto dolgih, imam pa Mondea s xenonom. In nihče mi ne blenda, tko da so očitno OK.
bambam20 ::
negotiator je izjavil:
@perci
Ne, je pa res, da nekatere xenonske tudi mene motijo - se kar vprašam "zakaj je treba neke kitajske homologirat, medtem ko pa so že na novih avtomobilih, direktno iz tovarne zanič luči, ki svetijo v vse smeri".
Ti ne ločiš , kaj je original xenom in kaj je xenom kit. Original xeniom ne moti in ne slepi, ker ima žaromet lečo.
To ste spet "pametni" forumaši, ko niste imeli ne enega in ne drugega.
Kultura na cesti je adijo pamet pri nekaterih. Ne vem kaj eni hočejo dosečt, če čez naselje peljem 58km/h oni pa 2m za zadkom vozila vozjo. To se dogaja na območju LJ-okolice.
Sta ob v prekršku. Možno, da se to dogaja v LJ- okolici, ker tam se po večini ne znate vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Mare2 ::
pol bi oni zadaj živčnega fasal če bi vozil točno 50
Japajade.
Oni je v resnici 89 letna babi. Se približa avtu, da bolj natančno vidi. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
bambam20 ::
GrimReaper ::
Kdor je pameten, da v takih primerih desni smernik in ga spusti naprej. Meni nikol noben ne vozi na zadku, ker že prej v ogledalu vidim da vozi hitreje in imam več kot dovolj časa da se pripravim na umik.
Recimo če ga vidim pred naseljem, je najbolj primerno mesto za umik prva avtobusna v naselju. Drugače se pa tudi sredi glavne ceste da spustit naprej, saj ni noben problem zmanjšat na 50-60.
Oz. se da v skoraj vsakem primeru prej kot v 500m, tudi če so sami ovinki, je vmes sigurno kakšna ravnina, in 100m je več kot dovolj da ti tolk zmanjšaš, da te lahko prehiti.
Kdaj mi kdo v zahvalo tudi požmiga z vsemi štirimi, kar mi sploh da neko veselje. Vsekakor na cesti ni treba podjebavat en drugega, ampak je treba zastopit da kdaj en hoče vozit hitreje kot ti, kdaj pa hočeš ti hitreje kot on.
Ampak kot kaže to nekaterim dela probleme:
Zanimivo je bilo pa zadnjič, ko sem v daljavi videl (iz strani) kar je meni zgledalo kot šleper, čeprav čez to ovinkasto cesto ne smejo vozit. Pridem bližje, pa vidim traktor, za njim pa dva avtomobila.
Pa večkrat se po tej cesti vozijo vlakca, tudi samo trije ali štirje avtomobili, ne rabi biti traktor, tovornjak ali avtobus.
Meni je to neumno početje, sam se ali ustavim na strani ceste, ali pa prehitim najprej en avto, nato drugega itd., vlakca se pa vsekakor ne grem, ker zgleda res retardirano.
Recimo če ga vidim pred naseljem, je najbolj primerno mesto za umik prva avtobusna v naselju. Drugače se pa tudi sredi glavne ceste da spustit naprej, saj ni noben problem zmanjšat na 50-60.
Oz. se da v skoraj vsakem primeru prej kot v 500m, tudi če so sami ovinki, je vmes sigurno kakšna ravnina, in 100m je več kot dovolj da ti tolk zmanjšaš, da te lahko prehiti.
Kdaj mi kdo v zahvalo tudi požmiga z vsemi štirimi, kar mi sploh da neko veselje. Vsekakor na cesti ni treba podjebavat en drugega, ampak je treba zastopit da kdaj en hoče vozit hitreje kot ti, kdaj pa hočeš ti hitreje kot on.
Ampak kot kaže to nekaterim dela probleme:
Včeraj je za mano vozil bmw i8 s tistimi groznimi belimi lučmi ... po ovinkasti cesti, gozd z obeh strani ceste. Pred mano ni bilo nikogar, imel sem dolge luči, a je bila svetloba od zadaj vseeno tako močna, da so znaki ob cesti metali take sence, da so me plašile v perifernem vidu. Skrajno neprijetna izkušnja. Sem moral to prenašati nekaj kilometrov in ga spustiti naprej na prvem primernem odcepu.
Kultura na cesti je adijo pamet pri nekaterih. Ne vem kaj eni hočejo dosečt, če čez naselje peljem 58km/h oni pa 2m za zadkom vozila vozjo. To se dogaja na območju LJ-okolice.
Ker seveda ne more prehitet tam kjer bi on rad, se rajsi vozi ti v riti, da te sili da se pred njim vozis hitreje po naselju. V takem primeru bi mu kr pritisnil eno lepo kazen za varnostno razdaljo.
Zanimivo je bilo pa zadnjič, ko sem v daljavi videl (iz strani) kar je meni zgledalo kot šleper, čeprav čez to ovinkasto cesto ne smejo vozit. Pridem bližje, pa vidim traktor, za njim pa dva avtomobila.
Pa večkrat se po tej cesti vozijo vlakca, tudi samo trije ali štirje avtomobili, ne rabi biti traktor, tovornjak ali avtobus.
Meni je to neumno početje, sam se ali ustavim na strani ceste, ali pa prehitim najprej en avto, nato drugega itd., vlakca se pa vsekakor ne grem, ker zgleda res retardirano.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
jype ::
GrimReaper> Kdor je pameten, da v takih primerih desni smernik in ga spusti naprej.
Drži, to je najboljše, kar lahko storiš.
Drži, to je najboljše, kar lahko storiš.
FTad ::
GrimReaper je izjavil:
Kdor je pameten, da v takih primerih desni smernik in ga spusti naprej. Meni nikol noben ne vozi na zadku, ker že prej v ogledalu vidim da vozi hitreje in imam več kot dovolj časa da se pripravim na umik.
Recimo če ga vidim pred naseljem, je najbolj primerno mesto za umik prva avtobusna v naselju. Drugače se pa tudi sredi glavne ceste da spustit naprej, saj ni noben problem zmanjšat na 50-60.
Oz. se da v skoraj vsakem primeru prej kot v 500m, tudi če so sami ovinki, je vmes sigurno kakšna ravnina, in 100m je več kot dovolj da ti tolk zmanjšaš, da te lahko prehiti.
Kdaj mi kdo v zahvalo tudi požmiga z vsemi štirimi, kar mi sploh da neko veselje. Vsekakor na cesti ni treba podjebavat en drugega, ampak je treba zastopit da kdaj en hoče vozit hitreje kot ti, kdaj pa hočeš ti hitreje kot on.
Ko bi bilo vsaj več takih na cesti, kot si ti :)
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
Kdor je pameten, da v takih primerih desni smernik in ga spusti naprej. Meni nikol noben ne vozi na zadku, ker že prej v ogledalu vidim da vozi hitreje in imam več kot dovolj časa da se pripravim na umik.
Recimo če ga vidim pred naseljem, je najbolj primerno mesto za umik prva avtobusna v naselju. Drugače se pa tudi sredi glavne ceste da spustit naprej, saj ni noben problem zmanjšat na 50-60.
Oz. se da v skoraj vsakem primeru prej kot v 500m, tudi če so sami ovinki, je vmes sigurno kakšna ravnina, in 100m je več kot dovolj da ti tolk zmanjšaš, da te lahko prehiti.
Kdaj mi kdo v zahvalo tudi požmiga z vsemi štirimi, kar mi sploh da neko veselje. Vsekakor na cesti ni treba podjebavat en drugega, ampak je treba zastopit da kdaj en hoče vozit hitreje kot ti, kdaj pa hočeš ti hitreje kot on.
Ko bi bilo vsaj več takih na cesti, kot si ti :)
Sej takšnih ni malo. Samo določeni slo-techovci so očitne izjeme.
cekr ::
Jest pa že zelo dolgo opažam, da zgleda avtošole mladih ne učijo več vklapljanje smernikov.
Predvsem registrske z LJ v tem prednjačijo.
Ljudem je zgleda pod častjo, da bi nakazali, kam se bodo usmerili.
Pri ženskah je pa sploh v navadi, da najprej pogledajo, če jih sploh kdo vidi.
Predvsem registrske z LJ v tem prednjačijo.
Ljudem je zgleda pod častjo, da bi nakazali, kam se bodo usmerili.
Pri ženskah je pa sploh v navadi, da najprej pogledajo, če jih sploh kdo vidi.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
bambam20 ::
Jest pa že zelo dolgo opažam, da zgleda avtošole mladih ne učijo več vklapljanje smernikov.
Predvsem registrske z LJ v tem prednjačijo.
Ljudem je zgleda pod častjo, da bi nakazali, kam se bodo usmerili.
Pri ženskah je pa sploh v navadi, da najprej pogledajo, če jih sploh kdo vidi.
Dvomim. Avtošole jih že učijo in brez pravilne uporabe smenrikov ne narediš izpita. Samo slab vzgled preostalih udeležencev v prometu, ko se je ta grda navada močno zakoreninila in načeloma vsi bolj ali manj sploh ne dajemo več smernikov. Tudi sebe smatram med voznike, ki bi lahko bolj dosledno uporabljal smernike, pa jih občasno ne.
Zelo nevarna je ta razvada na avtocesti, kjer te lahko stane življenja ali pa dolge rehabilitacije. Zato,če je kje obvezna uporaba smernikov so to avtoceste, dvopasovnice, popoldanski čas, ko se odhaja iz služb, v večjih mestih je obveza uporaba smernikov in še bolj uporaba vseh treh ogledal.
m0LN4r ::
Kdor je pameten, da v takih primerih desni smernik in ga spusti naprej.
Sem jaz to nardil enkrat v Mariboru pod pohorjem, dobil sem trobljenje pa se skor fasu sn ga, tip se je ustavil, stopil iz avta in mi grozil cez okno, da ces kaj ga zajebavam, ce nevem kdo je on itn.
100 ljudi 100 cudi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
cekr ::
Vsaj zase vem, da me je inštruktorica toliko driblala s smerniki, da mi je prišlo pod kožo.
Ko voziš, sploh ne smeš razmišljat. To moraš narediti čisto avtomatično.
Zadnje čase sem se navadil, da opazujem druge, kako nakazujejo.
Veliko mlajših jih nakaže šele, ko je že vse mimo.
Če bi se v avtošolah malo bolj potrudili v tej smeri, bi v mestih tudi promet potekal malo hitrejše.
Včasih bi šel lahko kje hitreje skozi pa ne moreš, ker ne veš, kaj bo naredil nekdo drugi.
Ko voziš, sploh ne smeš razmišljat. To moraš narediti čisto avtomatično.
Zadnje čase sem se navadil, da opazujem druge, kako nakazujejo.
Veliko mlajših jih nakaže šele, ko je že vse mimo.
Če bi se v avtošolah malo bolj potrudili v tej smeri, bi v mestih tudi promet potekal malo hitrejše.
Včasih bi šel lahko kje hitreje skozi pa ne moreš, ker ne veš, kaj bo naredil nekdo drugi.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cekr ()
m0LN4r ::
Jest pa že zelo dolgo opažam, da zgleda avtošole mladih ne učijo več vklapljanje smernikov.
Predvsem registrske z LJ v tem prednjačijo.
Ljudem je zgleda pod častjo, da bi nakazali, kam se bodo usmerili.
Pri ženskah je pa sploh v navadi, da najprej pogledajo, če jih sploh kdo vidi.
V avtosoli nimas telefona v drugi roki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
cekr ::
Jest pa že zelo dolgo opažam, da zgleda avtošole mladih ne učijo več vklapljanje smernikov.
Predvsem registrske z LJ v tem prednjačijo.
Ljudem je zgleda pod častjo, da bi nakazali, kam se bodo usmerili.
Pri ženskah je pa sploh v navadi, da najprej pogledajo, če jih sploh kdo vidi.
V avtosoli nimas telefona v drugi roki.
Se strinjam. To je opravičljivo. Hm? Težko je zraven pisat še sms.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
m0LN4r ::
Včasih bi šel lahko kje hitreje skozi pa ne moreš, ker ne veš, kaj bo naredil nekdo drugi.
Uff ja, kak to mene razp. ko bi lahko sel ravno. Pa se ustavm pr kroznem (recimo) za brezveze. Pedri suvereno potem zavijejo ven brez smerokaza.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: cekr ()
cekr ::
Še to: takšne teme so mi zelo všeč.
Če ne zaradi drugega, zato da se vsak sam zamisli, kaj dela narobe.
Polno tem na tem forumu je čisto izgubljanje časa. Ta pa je tisto pravo.
Čim več takšnih tem, ki gredo oz. bi morale v dušo.
Bolje, da počakaš, kot da poči.
Nakazovanje v krožiščih naj sploh ne bi bilo potrebno. Upam, da se motim.
Če ne zaradi drugega, zato da se vsak sam zamisli, kaj dela narobe.
Polno tem na tem forumu je čisto izgubljanje časa. Ta pa je tisto pravo.
Čim več takšnih tem, ki gredo oz. bi morale v dušo.
Včasih bi šel lahko kje hitreje skozi pa ne moreš, ker ne veš, kaj bo naredil nekdo drugi.
Uff ja, kak to mene razp. ko bi lahko sel ravno. Pa se ustavm pr kroznem (recimo) za brezveze. Pedri suvereno potem zavijejo ven brez smerokaza.
Bolje, da počakaš, kot da poči.
Nakazovanje v krožiščih naj sploh ne bi bilo potrebno. Upam, da se motim.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cekr ()
bambam20 ::
Nakazovanje v krožiščih naj sploh ne bi bilo potrebno. Upam, da se motim.
Pred vstopom v krožišče ne, je pa problem, ker ne dajejo smernikov pred izvozom iz krožišč!, kar je bistvenega pomena.
Kot tudi to, da večina ne znajo oceniti razdaljo vozečih vozil v krožiščih in se zato ama 99% nesposobnih kurcev ustavi predno se zapeljejo v krožišče, tudi če zato ni nobenega razloga in bi lahko speljali v njega.
Krožišča so bila ustvarjena z mislijo hitrejše pretošnosti, vendar je problem, ker 99% slovenskih voznikov ima motorične sposobnosti na nivoju crknjene kamele.
Če ne zaradi drugega, zato da se vsak sam zamisli, kaj dela narobe.
Tisti, ki delajo narobe in so vase zaverovani bodo to delali še naprej zaradi kljubovanja. Rešitev pri slovenčkih je zgolj več policije na cestah in na polno pisat kazni. Samo tako slovenčke izučiš. Visoka položnica.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
m0LN4r ::
Mja, ce prinas 1x na leto srecas kontrolo si dosegel normo za tisto leto.
Moje povprecje je, da te ustavijo 1x na 3 leta.
Definitivno premalo kontrole na cesti. Ze tako nasplosno, ko te ne ustavijo se ne spomnim ce sem videl vseskup 10x neko posteno kontrolo oz. ustavljanje/preverjanje ali podobno.
Tisto, ko so sparkirani pa spijo v avtu se ne steje.
Moje povprecje je, da te ustavijo 1x na 3 leta.
Definitivno premalo kontrole na cesti. Ze tako nasplosno, ko te ne ustavijo se ne spomnim ce sem videl vseskup 10x neko posteno kontrolo oz. ustavljanje/preverjanje ali podobno.
Tisto, ko so sparkirani pa spijo v avtu se ne steje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
zk_eu ::
Mja, ce prinas 1x na leto srecas kontrolo si dosegel normo za tisto leto.
Moje povprecje je, da te ustavijo 1x na 3 leta.
Definitivno premalo kontrole na cesti. Ze tako nasplosno, ko te ne ustavijo se ne spomnim ce sem videl vseskup 10x neko posteno kontrolo oz. ustavljanje/preverjanje ali podobno.
Tisto, ko so sparkirani pa spijo v avtu se ne steje.
No, s tem se pa zelo strinjam. Mene so v 8 letih odkar imam izpit, ustavili 3 - krat, od tega sem 1 - krat pihal :). Pa nisem malo na cesti. In tudi kontrol veliko srečam, saj jih je ob vikendih v okolici Celja kar dosti, samo ustavijo me ne. Vendar ja, več bi morali ustavljati in preverjati. Ampak ne oglobiti nekoga, ki je pozabil vozniško. Včeraj sem se recimo na Mariborski cesti v Celju ponoči (ura hmm, pol 23 recimo) počutil kot počasnela. 50 km/h sem se vozil kolikor je omejitev, oziroma še kak kilometer ali dva čez, pa me večina ljudi prehiti, pa to ne za malo, ampak tako za 10 - 20 km/h hitreje, kontrol pa nikjer.
Drugače pa si lahko luči umerite tudi sami (predvsem tisti, ki imate klasične žaromete): http://www.vxronline.co.uk/forum/showth....
Jaz sem si jih predlani prvič in letos spet, čeprav ni bilo takšne potrebe kot lani. Pa ne morem verjeti kako se je zadeva poznala in mi tudi nikoli niso na tehničnem pregledu nič rekli.
Sicer pa tudi jaz ne uporabljam več dolge luči tako veliko (kot je eden že napisal) odkar sem si kupil kvalitetne žarnice. Včasih sem te kupoval v Eurospinu, ker sem si rekel, da ni razlike, vendar sem se res veliko uštel, sploh, ko je dež in tema je razlika neverjetna. Bi sicer vrgel notri nove Osram Night Breaker Laser, ki so bojda bolane, ampak meni se luči avtomatsko prižgejo ob vžigu avta in mi ves čas gorijo ter bi lahko potem žarnice menjaval res na 2 - 3 mesece. Osram Silvestar kar imam sedaj notri za zasenčene luči (dolge so Night Breaker U.) so vseeno kar OK razmerje med življenjsko dobo in svetilnostjo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
šernk ::
Samo na slo-tech se lahko enači uporabo dolgih luči pri vožnji s slepoto
pri 90km/h po temi s kratkimi lučmi varno ne moreš vozit, ker svetloba nima dovolj dolgega dosega, da bi ti omogočala pravočasno videt oviro. Sem par dni nazaj vozil za takim cca 70km/h. Če bi uporabljal dolge luči, bi ga lahko prehitel na prvi krajši ravnini, ker pa nisem poznal ceste in ni uporabljal dolgih luči sem vozil za njim skoraj 15km, dokler nisem bil precej prepričan da je spredaj dolga ravnina, pa še takrat da sem ga prehitel sem moral za 2s vklopit dolge luči ko sem bil še za njim, da sem se 100% prepričal da je sploh varno prehiteti.
dolge luči v avtu so z namenom da se jih uporablja, če sedim kot sovoznik in voznik ne uporablja dolgih luči mu rečem naj obrne in grem sam z avtom.
pri 90km/h po temi s kratkimi lučmi varno ne moreš vozit, ker svetloba nima dovolj dolgega dosega, da bi ti omogočala pravočasno videt oviro. Sem par dni nazaj vozil za takim cca 70km/h. Če bi uporabljal dolge luči, bi ga lahko prehitel na prvi krajši ravnini, ker pa nisem poznal ceste in ni uporabljal dolgih luči sem vozil za njim skoraj 15km, dokler nisem bil precej prepričan da je spredaj dolga ravnina, pa še takrat da sem ga prehitel sem moral za 2s vklopit dolge luči ko sem bil še za njim, da sem se 100% prepričal da je sploh varno prehiteti.
dolge luči v avtu so z namenom da se jih uporablja, če sedim kot sovoznik in voznik ne uporablja dolgih luči mu rečem naj obrne in grem sam z avtom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
Kaj se cudis, 90 procentov ljudi tu se nikoli ne vozi 90, razen po avtocesti, pa se tam nisem glih ziher.
krneki0001 ::
Potem očitno še nisi vozil za takim pacientom?
Vsaj meni je vožnja za takim ponoči manj moteča, kot pa bit na semaforju, kjer ima avto pred mano prižgane zavorne luči.
Na žalost jih nekateri moramo imet - avtomatski menjalnik. Razen če dam iz presave in vsakič zategnem ročno, da se avto ne bo premikal.
[D]emon ::
> Ponavadi mladina in taki, ki so se mladi v glavi.
In taki, ki mislijo, da z voznjo kompenzirajo. Vsi vemo kaj.
Kar pa se tice krozisc, jaz predvsem opazam, da folk nima pojma, kako se po kroziscih sploh vozi, potem se ti pa talent, ki se pelje 3/4 kroga, naserje na zunanji pas. Da rondoja Tomacevo niti ne omenjam.
In taki, ki mislijo, da z voznjo kompenzirajo. Vsi vemo kaj.
Kar pa se tice krozisc, jaz predvsem opazam, da folk nima pojma, kako se po kroziscih sploh vozi, potem se ti pa talent, ki se pelje 3/4 kroga, naserje na zunanji pas. Da rondoja Tomacevo niti ne omenjam.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
bambam20 ::
pri 90km/h po temi s kratkimi lučmi varno ne moreš vozit, ker svetloba nima dovolj dolgega dosega, da bi ti omogočala pravočasno videt oviro.
dolge luči v avtu so z namenom da se jih uporablja, če sedim kot sovoznik in voznik ne uporablja dolgih luči mu rečem naj obrne in grem sam z avtom.
Oh jej. kaj se tukaj vse prebere.
če imaš navadne halogenke je to res, da potrebuješ za vožnjo ponoči dolge luči.
Če imaš pa xenom žaromete ali pa LED pa odpade potreba po dolgih lučeh, ker dovolj osvetlijo v 99%.
Če sem ne bi imel xenoma tega ne bi nikoli napisal. No, imam bixenom, vendar dolgi snop uporabljam zgolj v 1% .
MacGyver141 ::
Ne vem, zakaj bi se matral samo z kratkimi lučmi. Če je možnost, zmeraj prižgem dolge luči na neosvetljenih delih ceste (tako so me tudi v avtošoli naučil). Imam pa bixenon.
šernk ::
Če sem ne bi imel xenoma tega ne bi nikoli napisal. No, imam bixenom, vendar dolgi snop uporabljam zgolj v 1% .
aha sedaj pa najbolj vrhunski LED žarometi ne uporabljajo dolgih luči...ta je pa nova. Tej se namreč samodejno krajšajo ob zaznavanju nasprotnega vozila. ni problem koliko zadeve osvetlijo vozišče, dejstvo je da lahko imaš tud jedrski reaktor pa če imaš snop odrezan na 55m kar je pravilno vidiš en kurac (oprostite besedi) kaj se dogaja 150m pred teboj. To je pa že kar minimalna razdalja, za varno vožnjo pri 90km/h (zavorna pot je tu če se ne motim okoli 60m, reakcijski čas 2s = 50m, ostane ti cca 40m). In temu so tudi dolgi žarometi namenjeni, da zaznaš recimo srno na 800m (vidiš je ne, se ji pa zasvetijo oči). Poleg tega te tudi nasproti vozeči avti zaznajo pred ovinkom in se lahko pripravijo v naprej na skrajšanje dolgih luči. Prednosti je še miljon, vi pa ostanite na vašem 1% uporabe meni je pač vsak odstotek svetlobe ponoči na cesti pomemben.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
Ni nic narobe z uporabo dolgih, problem je ko jih en kup ljudi, kot si rekel naj bi:
kljub temu po ovinku ne izklopijo ali pozabijo ali se jim jebe.
Jebe se meni za srno, jo povozim pa spakiram v prtljaznik za bograc, odbijac mi pa menja zavarovalnica.
Problem je ravno to, ko je recimo kak manjsi dvignjen most z rahlim ovinkom in se ti nasproti vozece budalo pripelje z dolgimi pa ti dobesedno ne vidis nic v momentu srecanja. Ne tistih tvojih 50metrov, ampak 2-3 sekunde nic.
Me je bistveno bolj strah in motece, ko se peljes ponoci imas oci prilagojene in potem ti nekdo z reflektorji v ovinku posveti v oci... In ko se ti to zgodi 2-3x na 20km to vec ni kul.
Evo en tipicni primer: https://www.google.de/maps/@46.6613881,...!3m6!1e1!3m4!1szkuToA0k3XL-Dl5ax6BXFw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Ovinek na mostu, most je dvignjen - Pazi v google maps je kamera 2 metra visje iz avta ne vidis na drugo stran. Skoraj vedno me en majmun tle oslepi.
Enako tu:
https://www.google.de/maps/@46.6447521,...!3m6!1e1!3m4!1ssF6gpNoNI5ojoYE8Y9Ttlw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Tu je pa se bolj interesantno, ker je ozka cesta:
https://www.google.de/maps/@46.6807369,...!3m6!1e1!3m4!1sdmI_2Ig1cXyWHIxbCfJwpQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Srne se nisem pomotoma povozil (zanalasc sem), sem pa po tej cesti zaradi takih dolgoluckasev nonstop na bankini.
nasproti vozeči avti zaznajo pred ovinkom in se lahko pripravijo v naprej na skrajšanje dolgih luči.
kljub temu po ovinku ne izklopijo ali pozabijo ali se jim jebe.
Jebe se meni za srno, jo povozim pa spakiram v prtljaznik za bograc, odbijac mi pa menja zavarovalnica.
Problem je ravno to, ko je recimo kak manjsi dvignjen most z rahlim ovinkom in se ti nasproti vozece budalo pripelje z dolgimi pa ti dobesedno ne vidis nic v momentu srecanja. Ne tistih tvojih 50metrov, ampak 2-3 sekunde nic.
Me je bistveno bolj strah in motece, ko se peljes ponoci imas oci prilagojene in potem ti nekdo z reflektorji v ovinku posveti v oci... In ko se ti to zgodi 2-3x na 20km to vec ni kul.
Evo en tipicni primer: https://www.google.de/maps/@46.6613881,...!3m6!1e1!3m4!1szkuToA0k3XL-Dl5ax6BXFw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Ovinek na mostu, most je dvignjen - Pazi v google maps je kamera 2 metra visje iz avta ne vidis na drugo stran. Skoraj vedno me en majmun tle oslepi.
Enako tu:
https://www.google.de/maps/@46.6447521,...!3m6!1e1!3m4!1ssF6gpNoNI5ojoYE8Y9Ttlw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Tu je pa se bolj interesantno, ker je ozka cesta:
https://www.google.de/maps/@46.6807369,...!3m6!1e1!3m4!1sdmI_2Ig1cXyWHIxbCfJwpQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Srne se nisem pomotoma povozil (zanalasc sem), sem pa po tej cesti zaradi takih dolgoluckasev nonstop na bankini.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
negotiator ::
To je jasen znak da ti kratke luči svetijo predaleč. Drugače bi nujno uporabljal dolge luči za vožnjo ponoči po neosvetljeni cesti.
Prej jasen znak, da nisem slep. Ko sem se enkrat s fotrom peljal, pa še ni bila čisto tema, je prižgal dolge in sem se spraševal "čemu, če se pa še čisto dobro vidi več 100m naprej", pa on sploh še nima tako poslabšanega vida.
verjetno imaš umazane žaromete in zato bleščijo.
Bi rekel, da jih kar redno čistim.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
krneki0001 ::
Če se vidi več kot 100m naprej so kratke luči previsoko nastavljene. Kratke luči naj bi svetile med 40 in 80 metri.
negotiator ::
Imas mogoce notri kaksne boljse zarnice kot so Osram Nightbreaker, Narva sport ali Philips Racing? ker se je tudi meni to dogajalo, ce sem imel tele +110%, bolj mocno in belo svetijo, pol voznikov je pa tako blesavih s kurjo slepoto.
Ne, neke običajne za 15eur. Tudi modre niso ali kaj takega, ne spomnim se pa, katera znamka/model so.
krneki0001 je izjavil:
Če se vidi več kot 100m naprej so kratke luči previsoko nastavljene. Kratke luči naj bi svetile med 40 in 80 metri.
Si mogoče spregledal, da še ni bila čisto tema? Poleg tega je šlo v tem primeru za njegov avto - a zdaj imajo pa kar vsi narobe nastavljene luči, samo tisti jih imajo prav, ki se z dolgimi peljejo meni nasproti?
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
krneki0001 ::
negotiator je izjavil:
Si mogoče spregledal, da še ni bila čisto tema? Poleg tega je šlo v tem primeru za njegov avto - a zdaj imajo pa kar vsi narobe nastavljene luči, samo tisti jih imajo prav, ki se z dolgimi peljejo meni nasproti?
Uh, smo zajedljivi. Ja, predvideval sem, da si razlagal, da so kratke luči osvetljevale več kot 100m daleč, ko se že ravno o tem pogovarjamo.
negotiator ::
krneki0001 je izjavil:
negotiator je izjavil:
Si mogoče spregledal, da še ni bila čisto tema? Poleg tega je šlo v tem primeru za njegov avto - a zdaj imajo pa kar vsi narobe nastavljene luči, samo tisti jih imajo prav, ki se z dolgimi peljejo meni nasproti?
Uh, smo zajedljivi. Ja, predvideval sem, da si razlagal, da so kratke luči osvetljevale več kot 100m daleč, ko se že ravno o tem pogovarjamo.
Didn't wanna hurt your feelings...
Ne, point je bil v tem, da nekateri pač ne vidijo tako dobro in zato vklopijo dolge - hotel sem reči, da nastavitev luči ni edini razlog, zaradi katerega bi nekdo uporabljal/ne uporabljal dolge luči.
All easy problems have already been solved.
negotiator ::
Včeraj grem po notranjem pasu z namenom, da na tretjem izvozu zapustim krožišče - nikjer nobenega (eden je šel na drugem izvozu ven) pogledam desno, nikogar. Dam desni smernik in se skoraj že pomaknem na zunanji pas, nakar je enih 20-30 cm od mene bela octavia - očitno je kar prinorel iz drugega dovoza ali pa me že od katerega drugega dovoza prehiteval po zunanjem, skratka, pojavil se je od nikoder - na srečo imam navado, da pogledam, preden menjam pas. Potem sem mu potrobil in me je prav debelo pogledal. Pa sploh nerad trobim, če kdo ne naredi česa res neumnega (izsili prednost). Potem se je kmalu za tem, ko sem se vozil za njim, lotil še prav agresivno prehitevati (ostali so vozili po omejitvi), medtem, ko cesta sploh ni bila dolga, tako da si itak ni nabral neke prednosti, razen če se je meni hotel izognit, po tisti prigodi.
Danes se pa peljem 70 za kamionom in nekaj avti, nakar se na ovinkasti cesti en s karavanom odloči prehitevat kamion in mislim, da še enega ali dva avtomobila. Takoj sem si rekel "pa ne zdajle" (nasproti je že peljal drug kamion). Karavan se je vlekel (tudi zaleta ni imel), izšlo se ne bi, če ne bi prehitevani kamion, predvsem pa tisti nasproti skoraj iz ceste zapeljal (na pločnik) (je bilo videti že, kot, da se bo prevrnil). Me je kar stisnilo. Ne vem, zakaj ljudje prehitevajo tam, kjer sploh ne vidijo, če gre kdo nasproti.
Danes se pa peljem 70 za kamionom in nekaj avti, nakar se na ovinkasti cesti en s karavanom odloči prehitevat kamion in mislim, da še enega ali dva avtomobila. Takoj sem si rekel "pa ne zdajle" (nasproti je že peljal drug kamion). Karavan se je vlekel (tudi zaleta ni imel), izšlo se ne bi, če ne bi prehitevani kamion, predvsem pa tisti nasproti skoraj iz ceste zapeljal (na pločnik) (je bilo videti že, kot, da se bo prevrnil). Me je kar stisnilo. Ne vem, zakaj ljudje prehitevajo tam, kjer sploh ne vidijo, če gre kdo nasproti.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
joze67 ::
Povzetek: hotel si zamenjat pas in tam je bil avto in si mu trobil, čeprav nerad trobiš.
Poanta: ?
Poanta: ?
Mare2 ::
Povzetek: hotel si zamenjat pas in tam je bil avto in si mu trobil, čeprav nerad trobiš.
Poanta: ?
Hja, nekateri so res čudni. Potrobi se npr. če s tem morda lahko odvrneš nevarnost, ne pa ...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
negotiator ::
Povzetek: hotel si zamenjat pas in tam je bil avto in si mu trobil, čeprav nerad trobiš.
Poanta: ?
Hja, nekateri so res čudni. Potrobi se npr. če s tem morda lahko odvrneš nevarnost, ne pa ...
Potrobiš tudi, da daš nekomu vedeti, da nekaj dela narobe. Jaz sem bil že pri izvozu, on pa butne v krožišče in me gre blokirat, ko sem hotel krožišče zapustit. Ne vem, kaj ste eni taki kritiki za vsako stvar...
All easy problems have already been solved.
GrimReaper ::
negotiator je izjavil:
Potem se je kmalu za tem, ko sem se vozil za njim, lotil še prav agresivno prehitevati (ostali so vozili po omejitvi), medtem, ko cesta sploh ni bila dolga, tako da si itak ni nabral neke prednosti, razen če se je meni hotel izognit, po tisti prigodi.
To tud jest delam, po omejitvi je za večino 50-60 in ne 90, tako da prehitim iz razloga, ker se na omejitvi 90 ne pelje 60, ter iz razloga da se mal več dogaja, ker vozit 60 se mi zdi neumno, čeprav je samo za 200m.
Ne delam pa tega agresivno kot ti opisuješ, ampak normalno prehitim, če vidim da je prosto.
Prehitevat pa ostali s 100KM avti itak nimajo kaj na ovinkasti cesti, tudi že dolgo nisem videl da kdo bi, seveda sem pa že doživel situacije ko so prehitevali na pamet.
Še sam z bolj zaspanimi 185 konji (kot je razvidno iz posnetka, res počasi nabira obrate) sem se zadnjič kar namatral da sem v 2. od 50 do 90 prehitel avtobus.
Poštopano imam 3,8s, rabil bi kakšno sekundo manj, kar ima recimo Polo GTI 192KM.
Me pa nikakor ni hotel spustit naprej že kak km, čeprav mi avtobus ob tej uri ponavadi odstopi prednost, mogoče se je zamenjal voznik, ki je manj uvideven do ostalih.
Potrobim pa sam vedno, ko kdo pred mano zapelje iz stranske ceste. Vem da sam ne morem naučit vseh, ampak že tolk da ve, da je naredil resno napako.
Tisto kar je v pravilih, da je samo za opozarjanje na nevarnost, v praksi pač redko pride v poštev, tako da je treba trobljo uporabit tudi v druge namene.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
negotiator ::
Povzetek: hotel si zamenjat pas in tam je bil avto in si mu trobil, čeprav nerad trobiš.
Poanta: ?
Si spregledal naslov teme? Tukaj se objavlja opažanja neprimernih obnašanj voznikov na cesti - mimogrede se lahko še kaj pokomentira in, če kdo pri sebi opaža kakšno od tukaj opisanih "slabih vedenj", lahko razmisli v smeri izboljšanja svojega vedenja na cesti.
All easy problems have already been solved.
negotiator ::
GrimReaper je izjavil:
negotiator je izjavil:
Potem se je kmalu za tem, ko sem se vozil za njim, lotil še prav agresivno prehitevati (ostali so vozili po omejitvi), medtem, ko cesta sploh ni bila dolga, tako da si itak ni nabral neke prednosti, razen če se je meni hotel izognit, po tisti prigodi.
To tud jest delam, po omejitvi je za večino 50-60 in ne 90, tako da prehitim iz razloga, ker se na omejitvi 90 ne pelje 60, ter iz razloga da se mal več dogaja, ker vozit 60 se mi zdi neumno, čeprav je samo za 200m.
Ne delam pa tega agresivno kot ti opisuješ, ampak normalno prehitim, če vidim da je prosto.
Prehitevat pa ostali s 100KM avti itak nimajo kaj na ovinkasti cesti, tudi že dolgo nisem videl da kdo bi, seveda sem pa že doživel situacije ko so prehitevali na pamet.
Še sam z bolj zaspanimi 185 konji (kot je razvidno iz posnetka, res počasi nabira obrate) sem se zadnjič kar namatral da sem v 2. od 50 do 90 prehitel avtobus.
Poštopano imam 3,8s, rabil bi kakšno sekundo manj, kar ima recimo Polo GTI 192KM.
Me pa nikakor ni hotel spustit naprej že kak km, čeprav mi avtobus ob tej uri ponavadi odstopi prednost, mogoče se je zamenjal voznik, ki je manj uvideven do ostalih.
Potrobim pa sam vedno, ko kdo pred mano zapelje iz stranske ceste. Vem da sam ne morem naučit vseh, ampak že tolk da ve, da je naredil resno napako.
Tisto kar je v pravilih, da je samo za opozarjanje na nevarnost, v praksi pač redko pride v poštev, tako da je treba trobljo uporabit tudi v druge namene.
Da, ponavadi peljejo 60, kjer je omejitev 90 ampak tokrat so začuda peljali kar blizu omejitve. Z agresivnim mislim, da je sunkovito zamenjal pas (kot, da bi hotel zapeljat v levo ograjo ob cesti), poleg tega se je bližal rondo, prehitel je pa celo kolono. Če bi kdo tačas iz rondoja pripeljal nasproti, bi bila kriza.
100KM še ni vse, odvisno je od teže, aerodinamike, od tega, s katero prestavo začneš in pri kakšnih obratih prestavljaš, pa še kaj bi se našlo. Jaz imam 98KM, avto naj bi imel sicer 945kg ampak piše v prometni 1100, tako da ne vem zdaj. Je pa dokaj nizek (139cm), kar doda nekaj k aerodinamiki. Do zdaj še nisem imel nekih težav pri prehitevanju, razen če mi to poskuša kdo preprečit, kot nazadnje ena smrklja v polotu - najprej se vleče, potem pa po gasu, ko se jo začne prehitevat, na srečo ni imela neke sport verzije.
All easy problems have already been solved.
jype ::
negotiator> Tukaj se objavlja opažanja neprimernih obnašanj voznikov na cesti
A primerno obnašanje lahko?
V 20 letih se je stanje v Ljubljani močno popravilo. Čeprav je napredek vedno prepočasen, sem presenečen, da je tako hiter, kot je zdaj, še bolj pa sem vesel, da je Ljubljanska kolesarska mreža (skupaj z Mariborsko, ki se mi zdi še bolj dejavna) dosegla nivo, ko mestnim oblastem pomaga reševati konkretne probleme (o dejavnosti sem redno obveščen prek elektronske pošte).
Skratka, vozniki so vedno bolj spoštljivi do drugih udeležencev v prometu, in vsaj v povprečju vedno bolj pazijo nanje - ob zavijanju levo, desno in včasih celo ob vožnji naravnost preverijo, če imajo zares prosto pot.
A primerno obnašanje lahko?
V 20 letih se je stanje v Ljubljani močno popravilo. Čeprav je napredek vedno prepočasen, sem presenečen, da je tako hiter, kot je zdaj, še bolj pa sem vesel, da je Ljubljanska kolesarska mreža (skupaj z Mariborsko, ki se mi zdi še bolj dejavna) dosegla nivo, ko mestnim oblastem pomaga reševati konkretne probleme (o dejavnosti sem redno obveščen prek elektronske pošte).
Skratka, vozniki so vedno bolj spoštljivi do drugih udeležencev v prometu, in vsaj v povprečju vedno bolj pazijo nanje - ob zavijanju levo, desno in včasih celo ob vožnji naravnost preverijo, če imajo zares prosto pot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
perci ::
Ma dej ga srat, vsako jutro in popoldan mi na prehodu za pešce vozniki dokazujejo nasprotno.
jype ::
perci> Ma dej ga srat, vsako jutro in popoldan mi na prehodu za pešce vozniki dokazujejo nasprotno.
In vendar vsak dan manj. Tudi ljubljanska statistika to potrjuje.
In vendar vsak dan manj. Tudi ljubljanska statistika to potrjuje.
perci ::
Ne vem ce res. Zenino babico so v pol leta enkrat zbili v pes coni, enkrat pa so zbili njeno kolegico, s katero sta takrat skupaj preckali cesto. Sreca, da nje niso.
Zeno je pred kratkim na kolesarski stezi zbila ena budala.
Na savski cesti pri sparu skoraj vsak dan bezim iz prehoda za pesce oz ne morem stopiti gor.
Fake statistika je tole, pomojem. Kvecjemu se mi zdi da se vozniska kultura poslabsuje.
Zeno je pred kratkim na kolesarski stezi zbila ena budala.
Na savski cesti pri sparu skoraj vsak dan bezim iz prehoda za pesce oz ne morem stopiti gor.
Fake statistika je tole, pomojem. Kvecjemu se mi zdi da se vozniska kultura poslabsuje.
krneki0001 ::
Kvecjemu se mi zdi da se vozniska kultura poslabsuje.
Se strinjam. Vozniki so vedno bolj brezobzirni.
Sem danes enega gledal na križišču. 2 pasova, en desno drugi levo in tip se postavi na sredino, da blokira oba pasova, brez smernika. Ko se je prižgala zelena je pa zavil malo desno in potem orenk na levo (seveda spet brez smernika) in se potem čisto počasi odpeljal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41076 (35947) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40318 (36377) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62264 (55454) | jype |