Forum » Na cesti » Obnašanje voznikov
Obnašanje voznikov
Temo vidijo: vsi
solatko ::
perci - Če bi pozorno spremljal teme o prometu, bi do danes že vedel, da Solatko krši samo en predpis in to je občasna kršitev omejitve hitrosti na odprti cesti, sicer pa spada med najbolj varne voznike, saj ne pije, ne uporablja telefona, ima vedno prižgane zasenčene luči, daje smerokaze, se striktno drži omejitev v naseljih in vozi s prilagojeno hitrostjo (vedno).
Poleg tega je Solatko večino življenja delal na izpopolnjevanju vozniških sposobnosti, tako z dvo, kot enoslednimi vozili.
Solatko tudi ne vozi BMW 530d, pa še kaj bi se našlo, kar je skregano s tvojimi napačnimi ugotovitvami.
Invictus - Zakon določa, da se morajo vsi v prometu obnašat pazljivo do drugih, v bivši yugi pa je zakon določal posebno pazljivost za otroke, invalide in starejše osebe, ki niso sposobne dojemat dogajanj v prometu.
Za pešce pa je bilo predpisano, da lahko prečkajo cesto, ko je to za njih varno, da imajo dolžnost nedvoumno nakazat namen prečkanja, pogledati levo in desno, ter še enkrat levo in, če je varno, hitro in po najkrajši poti prečkati cesto (tudi na prehodu za pešce).
V prejšnji državi, voznik ni bil avtomatsko kriv, če je povozil pešca na prehodu!!!
Zakon pravilno predvideva, da se v prometu udeleženci ne obnašajo vedno v skladu s predpisi (namerno ali nenamerno), zato vsem predpisuje pazljivost in po možnosti zmanjševanje napak drugih, da pride do čim manjših posledic.
Če bi se striktno vsi držali predpisov, nebi rabili sodišč, represivnih organov in statistike bi bile čiste pri kategorijah kršitev.
Kršitve se dogajajo, za njih so predpisane kazni in to v stopnjah po velikosti povzorčene nevarnosti ali škode. Celo za uboj, kazen ni enaka za vse primere.
V prometu, velikokrat opomin pomeni več, kot globa, sploh če se izreče osebi, ki ni redni prekrškar, zato so imeli v yugi tudi lestvico kazni za večkratne kršitelje, prvič opomin, drugič mala kahzen, tretjič višja kazen,.........
V bivši yugi, si redko dobil denarno kazen, recimo pri vožni s kolesom ponoči, brez luči, se ti je zgodilo, da ti je miličnik, poleg pridige o nevarnosti takega početja, odvil ventilček in ti tako preprečil vožnjo s takim biciklom. Kazen je bila veliko bolj vzgojna, kot so današnje, ko dobiš plačilni nalog, kadar imaš to srečo, da te ujamejo.
Poleg tega je Solatko večino življenja delal na izpopolnjevanju vozniških sposobnosti, tako z dvo, kot enoslednimi vozili.
Solatko tudi ne vozi BMW 530d, pa še kaj bi se našlo, kar je skregano s tvojimi napačnimi ugotovitvami.
Invictus - Zakon določa, da se morajo vsi v prometu obnašat pazljivo do drugih, v bivši yugi pa je zakon določal posebno pazljivost za otroke, invalide in starejše osebe, ki niso sposobne dojemat dogajanj v prometu.
Za pešce pa je bilo predpisano, da lahko prečkajo cesto, ko je to za njih varno, da imajo dolžnost nedvoumno nakazat namen prečkanja, pogledati levo in desno, ter še enkrat levo in, če je varno, hitro in po najkrajši poti prečkati cesto (tudi na prehodu za pešce).
V prejšnji državi, voznik ni bil avtomatsko kriv, če je povozil pešca na prehodu!!!
Zakon pravilno predvideva, da se v prometu udeleženci ne obnašajo vedno v skladu s predpisi (namerno ali nenamerno), zato vsem predpisuje pazljivost in po možnosti zmanjševanje napak drugih, da pride do čim manjših posledic.
Če bi se striktno vsi držali predpisov, nebi rabili sodišč, represivnih organov in statistike bi bile čiste pri kategorijah kršitev.
Kršitve se dogajajo, za njih so predpisane kazni in to v stopnjah po velikosti povzorčene nevarnosti ali škode. Celo za uboj, kazen ni enaka za vse primere.
V prometu, velikokrat opomin pomeni več, kot globa, sploh če se izreče osebi, ki ni redni prekrškar, zato so imeli v yugi tudi lestvico kazni za večkratne kršitelje, prvič opomin, drugič mala kahzen, tretjič višja kazen,.........
V bivši yugi, si redko dobil denarno kazen, recimo pri vožni s kolesom ponoči, brez luči, se ti je zgodilo, da ti je miličnik, poleg pridige o nevarnosti takega početja, odvil ventilček in ti tako preprečil vožnjo s takim biciklom. Kazen je bila veliko bolj vzgojna, kot so današnje, ko dobiš plačilni nalog, kadar imaš to srečo, da te ujamejo.
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> V prejšnji državi, voznik ni bil avtomatsko kriv, če je povozil pešca na prehodu!!!
Ja, je bil.
Ja, je bil.
joze67 ::
V bivši yugi, si redko dobil denarno kazen, recimo pri vožni s kolesom ponoči, brez luči, se ti je zgodilo, da ti je miličnik, poleg pridige o nevarnosti takega početja, odvil ventilček in ti tako preprečil vožnjo s takim biciklom. Kazen je bila veliko bolj vzgojna, kot so današnje, ko dobiš plačilni nalog, kadar imaš to srečo, da te ujamejo.
Zakaj je bilo to bolj vzgojno? Ker se nisi mogel več peljati, je bilo bolj varno (torej so v bivši državi domnevali, da pridiga ne bo zalegla). Danes se s kolesom odvlečeš do prve bencinske črpalke in pri tem policaju v mislih kažeš fakiča. Varno ni sinonim za vzgojno.
Denarna kazen bolj boli, posebej v družbi, kjer je vse sprojecirano na denarno os.
FTad ::
V bivši yugi, si redko dobil denarno kazen, recimo pri vožni s kolesom ponoči, brez luči, se ti je zgodilo, da ti je miličnik, poleg pridige o nevarnosti takega početja, odvil ventilček in ti tako preprečil vožnjo s takim biciklom. Kazen je bila veliko bolj vzgojna, kot so današnje, ko dobiš plačilni nalog, kadar imaš to srečo, da te ujamejo.
Zakaj je bilo to bolj vzgojno? Ker se nisi mogel več peljati, je bilo bolj varno (torej so v bivši državi domnevali, da pridiga ne bo zalegla). Danes se s kolesom odvlečeš do prve bencinske črpalke in pri tem policaju v mislih kažeš fakiča. Varno ni sinonim za vzgojno.
Denarna kazen bolj boli, posebej v družbi, kjer je vse sprojecirano na denarno os.
To je dejansko takrat delovalo, saj so ljudje imeli vec spostovanja (tudi strahu) pred avtoritetami (in ucitelji, ipd).
Invictus ::
To je dejansko takrat delovalo, saj so ljudje imeli vec spostovanja (tudi strahu) pred avtoritetami (in ucitelji, ipd).
Zato, ker so te "avtoritete" imele neprimerno veliko pooblastil po "defaultu".
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
jype - Ko so mi povozili kolega, voznik ni bil kriv, ker je pešec iznenada iz pločnika zavil na zebro, brez da bi nakazal namen. Priče so voznikovo izjavo potrdile in voznik je bil oproščen krivde, saj ni mogel preprečiti prometne nesreče. Peljal je v skladu s predpisi, oziroma še malenkost počasneje. Del vozila je bil že na zebri, ko mu je pešec stopil na prehod, tako da ga je v bistvu zadel z zunanjim ogledalom in stebričkom vetrobranskega stekla.
Tudi tebi ni jasno, da za svojo varnost največ narediš lahko sam in ne predpisi. V prometu peš in z biciklom, še nikoli nisem dopustil, da bi me vozniki spravili v nevarnost.
Ti pa kolikor si navajal v svojih postih, si se večkrat srečal s haubami avtomobilov, ki tvojih kolesarskih akrobacij niso razumeli ali predvideli, mogoče pa so te, glede na tvoje hitrosti, celo spregledali. Ti pa dam prav, če boš to povezal z nezbranostjo voznikov, kar pa je resen problem v našem prometu.
Tudi tebi ni jasno, da za svojo varnost največ narediš lahko sam in ne predpisi. V prometu peš in z biciklom, še nikoli nisem dopustil, da bi me vozniki spravili v nevarnost.
Ti pa kolikor si navajal v svojih postih, si se večkrat srečal s haubami avtomobilov, ki tvojih kolesarskih akrobacij niso razumeli ali predvideli, mogoče pa so te, glede na tvoje hitrosti, celo spregledali. Ti pa dam prav, če boš to povezal z nezbranostjo voznikov, kar pa je resen problem v našem prometu.
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
jype - Ko so mi povozili kolega, voznik ni bil kriv, ker je pešec iznenada iz pločnika zavil na zebro, brez da bi nakazal namen. Priče so voznikovo izjavo potrdile in voznik je bil oproščen krivde, saj ni mogel preprečiti prometne nesreče. Peljal je v skladu s predpisi, oziroma še malenkost počasneje. Del vozila je bil že na zebri, ko mu je pešec stopil na prehod, tako da ga je v bistvu zadel z zunanjim ogledalom in stebričkom vetrobranskega stekla.Tole je bolj čudno sodstvo, kot kaj drugega, če ni bil kaznovan za to, ker ni mogel preprečiti. Če greš 200 in dobiš pešca 100 metrov pred tabo, tudi ne moreš ničesar več preprečiti.
Tudi tebi ni jasno, da za svojo varnost največ narediš lahko sam in ne predpisi. V prometu peš in z biciklom, še nikoli nisem dopustil, da bi me vozniki spravili v nevarnost.
Ti pa kolikor si navajal v svojih postih, si se večkrat srečal s haubami avtomobilov, ki tvojih kolesarskih akrobacij niso razumeli ali predvideli, mogoče pa so te, glede na tvoje hitrosti, celo spregledali. Ti pa dam prav, če boš to povezal z nezbranostjo voznikov, kar pa je resen problem v našem prometu.
St235 ::
Ne, ni sodstvo čudno. To je samo še ena v paleti Solatkovih pravljic za lahko noč. Kot po navadi brez virov, brez konkretnih naved in popolnoma brez verodostojnosti. Kot vedno ni sposoben svojih blodenj podpreti s konkretnimi preverljivimi dejstvi in privleče v debato namišljene prijatelje in fiktivne izkušnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Aston_11 - Poglej si starejšo prometno zakonodajo in boš ugotovil, da je pešec opustil vsa dolžna dejanja in voznik niti slučajno ni mogel preprečiti nesreče, saj se mu je pešec praktično zaletel v avto (ni skočil pred vozilo, temveč v prvo kolo), kvečjemu je bila zakonodaja čudna, ker ni dovoljevala šibkim udeležencem v prometu, iznenadnega skakanja na cesto, podobno zakonodajo imajo še danes v prometno najbolj razvitih ZDA. Tam moraš svoj namen obvezno nakazati, saj noben voznik ni dolžen ustavit, razen ko vidi ob prehodu starega, invalida ali otroka.
Lakotnik29 - da so moje trditve pravilne, pa lahko pogledaš v pravni praksi, koliko pešcev je bilo spoznanih za krive prometne nesreče, na prehodu za pešce v 80,90-ih letih.
Lakotnik29 - da so moje trditve pravilne, pa lahko pogledaš v pravni praksi, koliko pešcev je bilo spoznanih za krive prometne nesreče, na prehodu za pešce v 80,90-ih letih.
Delo krepa človeka
next3steps ::
negotiator je izjavil:
GrimReaper je izjavil:
negotiator je izjavil:
Potem se je kmalu za tem, ko sem se vozil za njim, lotil še prav agresivno prehitevati (ostali so vozili po omejitvi), medtem, ko cesta sploh ni bila dolga, tako da si itak ni nabral neke prednosti, razen če se je meni hotel izognit, po tisti prigodi.
To tud jest delam, po omejitvi je za večino 50-60 in ne 90, tako da prehitim iz razloga, ker se na omejitvi 90 ne pelje 60, ter iz razloga da se mal več dogaja, ker vozit 60 se mi zdi neumno, čeprav je samo za 200m.
Ne delam pa tega agresivno kot ti opisuješ, ampak normalno prehitim, če vidim da je prosto.
Prehitevat pa ostali s 100KM avti itak nimajo kaj na ovinkasti cesti, tudi že dolgo nisem videl da kdo bi, seveda sem pa že doživel situacije ko so prehitevali na pamet.
Še sam z bolj zaspanimi 185 konji (kot je razvidno iz posnetka, res počasi nabira obrate) sem se zadnjič kar namatral da sem v 2. od 50 do 90 prehitel avtobus.
Poštopano imam 3,8s, rabil bi kakšno sekundo manj, kar ima recimo Polo GTI 192KM.
Me pa nikakor ni hotel spustit naprej že kak km, čeprav mi avtobus ob tej uri ponavadi odstopi prednost, mogoče se je zamenjal voznik, ki je manj uvideven do ostalih.
Potrobim pa sam vedno, ko kdo pred mano zapelje iz stranske ceste. Vem da sam ne morem naučit vseh, ampak že tolk da ve, da je naredil resno napako.
Tisto kar je v pravilih, da je samo za opozarjanje na nevarnost, v praksi pač redko pride v poštev, tako da je treba trobljo uporabit tudi v druge namene.
Da, ponavadi peljejo 60, kjer je omejitev 90 ampak tokrat so začuda peljali kar blizu omejitve. Z agresivnim mislim, da je sunkovito zamenjal pas (kot, da bi hotel zapeljat v levo ograjo ob cesti), poleg tega se je bližal rondo, prehitel je pa celo kolono. Če bi kdo tačas iz rondoja pripeljal nasproti, bi bila kriza.
100KM še ni vse, odvisno je od teže, aerodinamike, od tega, s katero prestavo začneš in pri kakšnih obratih prestavljaš, pa še kaj bi se našlo. Jaz imam 98KM, avto naj bi imel sicer 945kg ampak piše v prometni 1100, tako da ne vem zdaj. Je pa dokaj nizek (139cm), kar doda nekaj k aerodinamiki. Do zdaj še nisem imel nekih težav pri prehitevanju, razen če mi to poskuša kdo preprečit, kot nazadnje ena smrklja v polotu - najprej se vleče, potem pa po gasu, ko se jo začne prehitevat, na srečo ni imela neke sport verzije.
Kako to, da lahko sam varno v ovinek prehitevanje s svojo 60konjsko jajčko?
Vprašanje je retorično.
St235 ::
Aston_11 - Poglej si starejšo prometno zakonodajo in boš ugotovil, da je pešec opustil vsa dolžna dejanja in voznik niti slučajno ni mogel preprečiti nesreče, saj se mu je pešec praktično zaletel v avto (ni skočil pred vozilo, temveč v prvo kolo), kvečjemu je bila zakonodaja čudna, ker ni dovoljevala šibkim udeležencem v prometu, iznenadnega skakanja na cesto, podobno zakonodajo imajo še danes v prometno najbolj razvitih ZDA. Tam moraš svoj namen obvezno nakazati, saj noben voznik ni dolžen ustavit, razen ko vidi ob prehodu starega, invalida ali otroka.
Lakotnik29 - da so moje trditve pravilne, pa lahko pogledaš v pravni praksi, koliko pešcev je bilo spoznanih za krive prometne nesreče, na prehodu za pešce v 80,90-ih letih.
Sem pogledal in nisem našel niti enega primera, ki bi potrjeval tvojo pravljico. Ker žal ni mogoče dokazat, da nečesa ni v sodni praksi bom vesel vira, ki dokazuje, da se motim.
Kot po navadi, pa že v naprej vem, da razen sklicevanja na lastno (dokazano ničvredno) avtoriteto, ne bomo dočakali.
dottor ::
Sicer nisem bral teme ampak sam predvsem opažam da folk vozi na pamet in preveč na sigurno. Večina ljudi se itak vsak dan vozi dom-služba-trgovina-dom in zato vozijo na pamet in se ne ozirajo na okolico in druge udeležence v prometu (da o pešcih sploh ne govorimo). Pol pa imaš tiste ki imajo vedno prednost, tudi ko jo nimajo in ti pol mahajo z rokama ko greš pred njimi češ da imajo oni prednost (iz stranske ceste na glavno, iz podhoda na cesto, ...). Najhujši so pa tisti kamikaziji ki ne vejo kako krožno deluje pa se vozijo malo povsod.
Jaz bi vsakih 5 let uvedel obvezni 2 uri vožnje z inštruktorjem in tečaj CPPja, če ne ni podaljšanja izpita.
Jaz bi vsakih 5 let uvedel obvezni 2 uri vožnje z inštruktorjem in tečaj CPPja, če ne ni podaljšanja izpita.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
perci ::
podobno zakonodajo imajo še danes v prometno najbolj razvitih ZDA. Tam moraš svoj namen obvezno nakazati, saj noben voznik ni dolžen ustavit, razen ko vidi ob prehodu starega, invalida ali otroka
Jaja, Solatko, gotovo. V resnici je pa tako, da v ZDA pešca samo malo bolj grdo pogledaš in se usedeš za kak dan za rešetke.
next3steps ::
V Rusiji pa so žarometi kar magneti za pešce. Vozniki kar delijo denarje tem pešcem - not.
dottor ::
V Rusiji imajo tudi precej preprost način izkazovanja prednosti na cesti... AK47
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
sivistol ::
Torerj kaksno je vaso obnasanje na cesti , vozite varno?ekonomicno ?
Kok nardite z enim tankom?
Sam nardim 900 km , mam pa 1.9 tdi letnik 1999
Kok nardite z enim tankom?
Sam nardim 900 km , mam pa 1.9 tdi letnik 1999
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864
sivistol ::
ja, in kako velik rezervoar imas? A vozis relacije, a se vozis 110km/h po AC?
50l , vecinoma podezelje , okolica mb , tudi po ac
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864
RedDrake ::
Torerj kaksno je vaso obnasanje na cesti , vozite varno?ekonomicno ?
Kok nardite z enim tankom?
Sam nardim 900 km , mam pa 1.9 tdi letnik 1999
Jaz se obnašam normalno. Na semaforjih in krožiščih izkoriščam polnih 500KM, ki jih nudi moj 12 let star avto, dokler se ne kadi izpod gum in iz izpuha. Tiste polže, ki me po AC ovirajo z vožnjo 160 po prehitevalnem pasu, hitro postavim na svoje mesto, ko padem mimo po desni in imam pred njim že 200+. No, če je kaka kul bejba v avtu, potem se držim blizu, tolk cajta da me opazi, saj to je bistvo, a ni?
Ekonomičnost mi ni bistvena, z avtom se furam samo par sto km na mesec, nardim pa tam 300KM na tank benza.
...
sivistol ::
Torerj kaksno je vaso obnasanje na cesti , vozite varno?ekonomicno ?
Kok nardite z enim tankom?
Sam nardim 900 km , mam pa 1.9 tdi letnik 1999
Jaz se obnašam normalno. Na semaforjih in krožiščih izkoriščam polnih 500KM, ki jih nudi moj 12 let star avto, dokler se ne kadi izpod gum in iz izpuha. Tiste polže, ki me po AC ovirajo z vožnjo 160 po prehitevalnem pasu, hitro postavim na svoje mesto, ko padem mimo po desni in imam pred njim že 200+. No, če je kaka kul bejba v avtu, potem se držim blizu, tolk cajta da me opazi, saj to je bistvo, a ni?
Ekonomičnost mi ni bistvena, z avtom se furam samo par sto km na mesec, nardim pa tam 300KM na tank benza.
...
kva maš za wagen ?
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864
St235 ::
Torerj kaksno je vaso obnasanje na cesti , vozite varno?ekonomicno ?
Kok nardite z enim tankom?
Sam nardim 900 km , mam pa 1.9 tdi letnik 1999
Jaz se obnašam normalno. Na semaforjih in krožiščih izkoriščam polnih 500KM, ki jih nudi moj 12 let star avto, dokler se ne kadi izpod gum in iz izpuha. Tiste polže, ki me po AC ovirajo z vožnjo 160 po prehitevalnem pasu, hitro postavim na svoje mesto, ko padem mimo po desni in imam pred njim že 200+. No, če je kaka kul bejba v avtu, potem se držim blizu, tolk cajta da me opazi, saj to je bistvo, a ni?
Ekonomičnost mi ni bistvena, z avtom se furam samo par sto km na mesec, nardim pa tam 300KM na tank benza.
...
Pozabil si še dopisat, da tako malo prevoziš zato, ker te drugače nadprovprečno velika jajca preveč žulijo na športnih sedežih.
perci ::
Pozabil si še dopisat, da tako malo prevoziš zato, ker te drugače nadprovprečno velika jajca preveč žulijo na športnih sedežih.
Pa zato, ker se je vseeno bolj praktično naokol prevažat z lastnim helikopterjem.
RedDrake ::
Jasno, vse to tudi drži.
@sivistol: Sarkazem, sarkazem (pa malo parodije na par ljudi, ki v tem stilu pišejo povsem resno)
@sivistol: Sarkazem, sarkazem (pa malo parodije na par ljudi, ki v tem stilu pišejo povsem resno)
ahac ::
...podobno zakonodajo imajo še danes v prometno najbolj razvitih ZDA. Tam moraš svoj namen obvezno nakazati, saj noben voznik ni dolžen ustavit, razen ko vidi ob prehodu starega, invalida ali otroka
V ZDA ti kar lepo ustavijo na prehodu (enako kot povsod v Evropi severno/zahodno od nas).
Spomnim se tudi, da jaz enkrat nekomu pešcu nisem ustavil (ker nisem vedel kam bo šel) in me je nek drug voznik gledal kot, da sem največja baraba na svetu.
Poleg tega imajo včasih še na na sredi ceste tak znak:
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
next3steps ::
Torerj kaksno je vaso obnasanje na cesti , vozite varno?ekonomicno ?
Kok nardite z enim tankom?
Sam nardim 900 km , mam pa 1.9 tdi letnik 1999
Če se kdo jajca, stisnem po gasu. Če se mi zdi, da jaz jajcam, stisnem po gasu. Če ni nikogar, vozim po želji (več od 0 in nekje okrog omejitve).
Če kdo naredi napako, mu ne trobim. Če kdo trobi, mu ne trobim nazaj. Če treba koga spustiti iz stranske ceste na glavno, da se ne zabašejo vse bližnje ceste, to storim.
Če mi kdo vozi za ritjo, ne bremzam. Če kdo vozi za ritjo, sam pa se vozim maksimalno po omejitvi, takih ne spuščam naprej.
Če vidim idiotizme na cesti ali v bližini nje, ne krilim z rokami. Ne blendam kot en retardiran mulc.
Tank: okrog 670 kilometrov.
PS Ah, pa krožne pravilno vozim, kar nekaterim, ki so vajeni, da iz notranjega pasa direkt zapustijo krožišče več kot očitno predstavlja oviro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
solatko ::
Lakotnik29- glej začuda, vsi bremzajo, ko hočeta čez cesto ali pa si poglej kako učijo in takih filmov imaš na youtube, kolikor hočeš in v nobenem ne boš videl, da vozniki brezmzajo kot idioti, ko hoče nekdo čez cesto.
Delo krepa človeka
St235 ::
Kaj točno ima to s tvojim brezzveznim posploševanjem o prometni ureditvi v ZDA o kateri nimaš pojma?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Lakotnik29 - Samo to, da tam ni potrebno voznikom ustavljat pred prehodom za pešce, ko so na pločniku ljudje. Nič drugega.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
St235 ::
In to sklepaš na podlagi učnih videov o obnašanju v prometu? Jao se ti je skisalo.
Tako kot pri vseh stvareh je v ZDA ureditev odvisna od zvezne države do zvezne ali ima pešec zgolj prednost pri prečkanju ali pa mora vozilo ustavit v vsakem primeru. V Minessota je naprimer celo kaznivo, če voznik spelje preden je pešec v celoti prečkal cesto.
Tako kot pri vseh stvareh je v ZDA ureditev odvisna od zvezne države do zvezne ali ima pešec zgolj prednost pri prečkanju ali pa mora vozilo ustavit v vsakem primeru. V Minessota je naprimer celo kaznivo, če voznik spelje preden je pešec v celoti prečkal cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Unknown_001 ::
No evo... danes izkusil še promet v Lj kot biciklist. Polovici folka se jebe za kolesarje. 2x so me skoraj zbil. Enkrat ko je ena iz neprednostne potegnila direkt predme na prednostno a jaz s polno brzino... in drugič ko me je nek drekač s špeglom butnu v komolc od zadaj. In proklet pizdek se je mel še živce pezdakat čez šipo... jebela cesta da sem mu preklel cel rodovnik pr semaforju pol je pa lahk utihnu... matr še en razlog več da ljubljane ne maram. Kolesarska infrasteuktura je pa polomija. Enkrat steza na pločnku čez 100 metrov po šodri na cest in potem čez 200 metrov spet mal po pločniku in potem spet vklučevanje na cesto... idioti vozniki in tisti ki so infrastrukturo urejali.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Unknown_001 ::
Raptor, ne se sekirat, vozniska kultura se izboljsuje. Pravi jype.
Malo se moram. Kakšen bi pa bil svet če bi za vsako stavr rekl "jebiga". Nekje bi se ustavilo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
perci ::
No, pol pa vsaj sarkazem detektor vklopi - jst se ne strinjam, da se kultura izboljšuje. Prej obratno.
Sicer pa razni solatkoti, nebivedu in kompanija. Zelo enostavno je s prehodom za pešce. Predstavljaj si, da imaš kot voznik, če je pred prehodom za pešce človek, prižgano rdečo luč. Sej to poznaš, Nebivedu. V sosednji temi si zelo jasno povedal nekomu, da se čez rdečo luč ne hodi. No, sedaj še povej avtomobilistom, da se ne vozi čez prehod za pešce, če je pred njim pešec. In nehajte bluzit o tem, kako mora bit pešec odgovoren in pazit na kretenske voznike, ker je to povsem druga debata.
Sicer pa razni solatkoti, nebivedu in kompanija. Zelo enostavno je s prehodom za pešce. Predstavljaj si, da imaš kot voznik, če je pred prehodom za pešce človek, prižgano rdečo luč. Sej to poznaš, Nebivedu. V sosednji temi si zelo jasno povedal nekomu, da se čez rdečo luč ne hodi. No, sedaj še povej avtomobilistom, da se ne vozi čez prehod za pešce, če je pred njim pešec. In nehajte bluzit o tem, kako mora bit pešec odgovoren in pazit na kretenske voznike, ker je to povsem druga debata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Unknown_001 ::
No, pol pa vsaj sarkazem detektor vklopi - jst se ne strinjam, da se kultura izboljšuje. Prej obratno.
Actually took it as a joke. Secer te žal ne poznam dovolj dobro da bi bil zmožen presodit ali se zezaš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
next3steps ::
jype ::
3much5me> Vsaki novopečeni biciklist, ki se odreče smrdpjivim štirikolesom pripomore k boljši kulturi.
Tako je. Kultura se očitno izboljšuje, ampak perci tega ne vidi, ker je on še vedno isti kot je vedno bil.
Tako je. Kultura se očitno izboljšuje, ampak perci tega ne vidi, ker je on še vedno isti kot je vedno bil.
Unknown_001 ::
3much5me> Vsaki novopečeni biciklist, ki se odreče smrdpjivim štirikolesom pripomore k boljši kulturi.
Tako je. Kultura se očitno izboljšuje, ampak perci tega ne vidi, ker je on še vedno isti kot je vedno bil.
Na nek način imata prav ker subjekt ki se postavi v kožo šibkejšega v prometu kmalu razume zakaj je pomembno pazit na druge. Sicer meni je bilo to samoumevno, ker doma precej kolesarim ampak šele tu v Ljubljani res lahko kot kolesar vidiš kak teksas je na cesti, ko imaš en kup nervoznih ljudi ki bi čimprej radi prišli skozi gužvo. Posledično nahebe... veste kdo. Že ko se z avtomobilom vozim po Lj je jeba ker nihče ne gleda na druge. Čudi me da ni več avtomobilov zbutanih... Razmišljam da bi si namontiral svetlobno tablo zad v prtljažnik na kateri bi se izrisala roka z iztegnjenim sredincem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
Samo manire moraš popravit, pa te ne bo nihče zbil (z izjemo ramp, ki se ne znajo obnašat na cesti):
Unknown_001 ::
Eh? O kakšnih oz. čigavih manirah ti to?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
Raptor F16> Eh? O kakšnih oz. čigavih manirah ti to?
Tvojih. When in Rome, do like Romanians do.
Tvojih. When in Rome, do like Romanians do.
Unknown_001 ::
Raptor F16> Eh? O kakšnih oz. čigavih manirah ti to?
Tvojih. When in Rome, do like Romanians do.
Ahhh razumem: Če hočeš preživeti med volkovi moraš tuliti z njimi ali nekaj takega. Se lahko prilagodim, če je potreba.
Lahko se z vami pogovarjam tudi v zborni slovenščini. Če bo občutek o meni kot sogovorcu boljši, nimam zadržkov do spremembe. Ich bin doch Flexibil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
Ja, knjižna slovenščina pomaga, ker zmanjšuje možnosti za nesporazume pri komunikaciji.
Defenzivno kolesarjenje (prikazano na posnetku) pa zmanjšuje možnosti, da bi prišel v konflikt z drugimi prometnimi udeleženci. Ker se na kameri tega ne vidi, naj omenim direktno: Opazovati moraš obraze voznikov, kam imajo uperjen pogled ter reči, ki jih opazujejo. Šele tako pridobiš teoretične možnosti, za pravilno obnašanje v prometu, ki postaja vedno bolj prisotno v naši družbi.
Defenzivno kolesarjenje (prikazano na posnetku) pa zmanjšuje možnosti, da bi prišel v konflikt z drugimi prometnimi udeleženci. Ker se na kameri tega ne vidi, naj omenim direktno: Opazovati moraš obraze voznikov, kam imajo uperjen pogled ter reči, ki jih opazujejo. Šele tako pridobiš teoretične možnosti, za pravilno obnašanje v prometu, ki postaja vedno bolj prisotno v naši družbi.
Unknown_001 ::
Defenzivno kolesarjenje (prikazano na posnetku) pa zmanjšuje možnosti, da bi prišel v konflikt z drugimi prometnimi udeleženci. Ker se na kameri tega ne vidi, naj omenim direktno: Opazovati moraš obraze voznikov, kam imajo uperjen pogled ter reči, ki jih opazujejo. Šele tako pridobiš teoretične možnosti, za pravilno obnašanje v prometu, ki postaja vedno bolj prisotno v naši družbi.
S tem nimam problemov. Okolico opazujem dobro. Problem nastane, ko se kot kolesar ne moreš umakniti. V primeru gospe, ki je kar zapeljala sem pogledal če me je videla. Gledala je v mojo smer, da sem jo videl v oči ampak očitno me je vseeno spregledala. Seveda sem rahlo zmanjšal hitrost pa vendar je bilo potrebno s sunkovitim manevrom obvoziti oviro od zadaj, saj se nisem bil zmožen ustaviti v ravni smeri. Voznika, ki me je zadel v roko sem tudi opazoval preden se je lotil prehitevanja. Storil sem vse, kar sem lahko, da ne bi bilo težav. Že tako sem bil pri robu ceste pa še bankine ali nižjega pločnika ni bilo da bi se lahko umaknil.
Prilagodljivost ni problematična, vendar ne morem jaz vplivati na vozniške sposobnosti drugih. Žal. Če nima prostorske predstave ali pa je po domače povedano "čorav" -> slep lahko poskusim samo ubežati in se čim prej umakniti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
jype ::
Raptor F16> Problem nastane, ko se kot kolesar ne moreš umakniti.
Taka situacija ne obstaja.
Raptor F16> Gledala je v mojo smer, da sem jo videl v oči ampak očitno me je vseeno spregledala. Seveda sem rahlo zmanjšal hitrost pa vendar je bilo potrebno s sunkovitim manevrom obvoziti oviro od zadaj, saj se nisem bil zmožen ustaviti v ravni smeri.
Ja, torej ni bilo problema, ne?
Raptor F16> Storil sem vse, kar sem lahko, da ne bi bilo težav.
Ne, to ni res. Če bi storil vse, do kontakta ne bi prišlo. To je tvoja naloga. Naloga voznikov je, da so popolnoma čoravi, kar zagotavljajo tudi njihova vozila.
Taka situacija ne obstaja.
Raptor F16> Gledala je v mojo smer, da sem jo videl v oči ampak očitno me je vseeno spregledala. Seveda sem rahlo zmanjšal hitrost pa vendar je bilo potrebno s sunkovitim manevrom obvoziti oviro od zadaj, saj se nisem bil zmožen ustaviti v ravni smeri.
Ja, torej ni bilo problema, ne?
Raptor F16> Storil sem vse, kar sem lahko, da ne bi bilo težav.
Ne, to ni res. Če bi storil vse, do kontakta ne bi prišlo. To je tvoja naloga. Naloga voznikov je, da so popolnoma čoravi, kar zagotavljajo tudi njihova vozila.
Unknown_001 ::
Raptor F16> Problem nastane, ko se kot kolesar ne moreš umakniti.
Taka situacija ne obstaja.
Mar res? Primer: ozek most brez pločnika, ti pa tik ob ograji. Promet za tabo in tebi naproti. Kam bi se umaknil? Bi kar čez ograjo zapeljal v vodo?
Raptor F16> Storil sem vse, kar sem lahko, da ne bi bilo težav.
Ne, to ni res. Če bi storil vse, do kontakta ne bi prišlo. To je tvoja naloga. Naloga voznikov je, da so popolnoma čoravi, kar zagotavljajo tudi njihova vozila.
Torej tudi če me nekdo namerno zbije sem na koncu jaz kriv ker nisem poskrbel za to da ne bi prišlo do kontakta. Tako trenutno razumem poanto tega odstavka.
Po tej logiki je narobe že to, da sem živ.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
jype ::
Raptor F16> Mar res? Primer: ozek most brez pločnika, ti pa tik ob ograji. Promet za tabo in tebi naproti. Kam bi se umaknil? Bi kar čez ograjo zapeljal v vodo?
Saj vidiš na posnetku: Pospešiš toliko, da si vsaj enako hiter, če ne hitrejši od avtomobilov. Glede na to da imaš znatno manjšo gibalno količino, lahko tudi znatno hitreje pospešuješ/zaviraš.
Raptor F16> Torej tudi če me nekdo namerno zbije sem na koncu jaz kriv ker nisem poskrbel za to da ne bi prišlo do kontakta.
Ne kriv. Tudi odgovoren ne. Ti si tisti, ki je najebal. Temu se hočeš izogniti.
Raptor F16> Po tej logiki je narobe že to, da sem živ.
To je verjetno zgolj napaka v evoluciji vesolja, ampak to je neka druga tema.
Saj vidiš na posnetku: Pospešiš toliko, da si vsaj enako hiter, če ne hitrejši od avtomobilov. Glede na to da imaš znatno manjšo gibalno količino, lahko tudi znatno hitreje pospešuješ/zaviraš.
Raptor F16> Torej tudi če me nekdo namerno zbije sem na koncu jaz kriv ker nisem poskrbel za to da ne bi prišlo do kontakta.
Ne kriv. Tudi odgovoren ne. Ti si tisti, ki je najebal. Temu se hočeš izogniti.
Raptor F16> Po tej logiki je narobe že to, da sem živ.
To je verjetno zgolj napaka v evoluciji vesolja, ampak to je neka druga tema.
Unknown_001 ::
Raptor F16> Gledala je v mojo smer, da sem jo videl v oči ampak očitno me je vseeno spregledala. Seveda sem rahlo zmanjšal hitrost pa vendar je bilo potrebno s sunkovitim manevrom obvoziti oviro od zadaj, saj se nisem bil zmožen ustaviti v ravni smeri.
Ja, torej ni bilo problema, ne?
Tok tok po lesu. Še sem cel, živ in zdrav. Kljub temu je zelo neprijetna situacija v kateri bi lahko gladko poletel čez pokrov motorja. Točno to se je zgodilo prijatelju ki se je s tomosom peljal domov. Voznik mu je izsilil prednost, in ni mogel ustaviti pri 40 km/h na mastni cesti. Tomos se je zapičil pod avtomobil on pa poletel par metrov čez avtomobil. Vsa sreča da je imel čelado. Dogodku sem bil priča v živo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
Raptor F16> Tok tok po lesu. Še sem cel, živ in zdrav. Kljub temu je zelo neprijetna situacija v kateri bi lahko gladko poletel čez pokrov motorja. Točno to se je zgodilo prijatelju ki se je s tomosom peljal domov. Voznik mu je izsilil prednost, in ni mogel ustaviti pri 40 km/h na mastni cesti. Tomos se je zapičil pod avtomobil on pa poletel par metrov čez avtomobil. Vsa sreča da je imel čelado. Dogodku sem bil priča v živo.
Ja, ne smeš vozit 40, če je mastna cesta, pa če je promet, pa moraš zavijat. Če je suha cesta pa v resnici niti ni problema:
Ja, ne smeš vozit 40, če je mastna cesta, pa če je promet, pa moraš zavijat. Če je suha cesta pa v resnici niti ni problema:
Unknown_001 ::
jype> Saj vidiš na posnetku: Pospešiš toliko, da si vsaj enako hiter, če ne hitrejši od avtomobilov. Glede na to da imaš znatno manjšo gibalno količino, lahko tudi znatno hitreje pospešuješ/zaviraš.
Zmanjkalo prestav.
jype> Ne kriv. Tudi odgovoren ne. Ti si tisti, ki je najebal. Temu se hočeš izogniti.
Agree.
jype> Ja, ne smeš vozit 40, če je mastna cesta, pa če je promet, pa moraš zavijat. Če je suha cesta pa v resnici niti ni problema:
Bojim se da rezultat ne bi bil drugačen kljub suhi cesti. Govorimo o razdalji 5 metrov.
Zmanjkalo prestav.
jype> Ne kriv. Tudi odgovoren ne. Ti si tisti, ki je najebal. Temu se hočeš izogniti.
Agree.
jype> Ja, ne smeš vozit 40, če je mastna cesta, pa če je promet, pa moraš zavijat. Če je suha cesta pa v resnici niti ni problema:
Bojim se da rezultat ne bi bil drugačen kljub suhi cesti. Govorimo o razdalji 5 metrov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41225 (36096) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40493 (36552) | jype |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62561 (55751) | jype |