» »

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa

1 2 3
4
5

BlaY0 ::

Ej, nisem vsega bral sem pa zasledil da si zadevo kupil za delo. A si jo kupil na firmo ali kot privat?

solatko ::

Niti enkrat ti je ne bodo menjali, če je njihov servis ugotovil, da s kartico ni nič narobe. Kartico so namreč poslali na pooblaščen servis v tujino, s tem, da si zavrnil pošiljko, si si samo 14 dni podaljšal čakanje.
Verjemi, da bi na GB servisu, kartico takoj zamenjali, če bi bilo karkoli narobe z njo, testirajo jo pa v vseh možnih načinih uporabe. Imel sem primer brezhibnega računalnika, ki pri stranki enostavno ni hotel delovati - problem je bil v tem, da ni imel ozemljene vtičnice, ko smo ga priklopili na drugo, je čudežno pričel delat in dela b.p. še danes.

Kako bi izgledalo po trgovinah, če bi vsak kupil najmanj dve kartici, da bi ugotovil okvaro na svojem računalniku?

Imel sem kar nekaj RMA postopkov, ko so naši pooblaščeni servisi odkrili, da stvar deluje in je reklamacija neupravičena, vedno in od vseh firm, sem dobil nazaj novo ali popravljeno zadevo (asus, gb, wd, abit, lenovo, hp, seagate,.....), z obveznim opravičilom.
Delo krepa človeka

Vanquish ::

Marvin - ne ignoriram kaj Aleks pise, ampak je irelevantno za to kaj te sprasujem - odgovor pa bo vseeno dobil takoj, ko odgovoris na direktno vprasanje z direktnim odgovorom - do sedaj si ignoriral.

Torej ponavljam vprasanje: So po tvojem mnenju mi v tem trenutku po zakonu dolzni dati novo kartico ali vracilo denarja, ker sem uveljavljal stvarno napako?

in prosim odgovori z DA/NE

Ales ::

Aleš ne Aleks. Ne daje te bralno razumevanje samo pri imenih, tudi Marvin ti je namreč že odgovoril z DA/NE, pa se isto delaš bedaka.

Glede odgovora na moj post - ne trudi se. Ga ne rabim, kakor tudi nihče drug v tej temi že nekaj časa ne rabi tvojih "prispevkov", kot bi ti lahko že zdavnaj potegnilo. Od zdaj naprej si na off kar se mene tiče.

solatko ::

Vanquish - V konkretnem hipotetičnem, primeru - NE.
Delo krepa človeka

Vanquish ::

solatko - in tocno to je moja poanta in zato Marvin ne zeli odgovoriti.

Namrec njegovo izhodisce, ki ga vedno ponavlja je - da je zahteval uveljavljanje stvarne napake in vracilo denarja. Kar pa ne more - lahko uveljavlja stvarno napako - ki pa ni nujno, da dejansko obstaja - zato so poslali kartico na analizo.
Vidi samo svoje pravice kaj lahko uveljavi, ne pa pravice trgovca, da preveri prisotnost napake in vzrok nastanka - v zakonskih rokih, ki veljajo za uveljavljanje stvarne napake.
Sedaj pa se vedno bolj izkazuje, da na koncu sploh ni stvarna napaka ali defektna graficna ampak njegov sistem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vanquish ()

blackbfm ::

Vidi samo svoje pravice kaj lahko uveljavi, ne pa pravice trgovca, da preveri prisotnost napake in vzrok nastanka - v zakonskih rokih, ki veljajo za uveljavljanje stvarne napake.


http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.


Sedaj pa se vedno bolj izkazuje, da na koncu sploh ni stvarna napaka ali defektna graficna ampak njegov sistem.


kje/kako se to izkazuje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Vanquish ::

blackbfm - v tem, da ni naredo nobenega testa, ki bi potrdil njegovo tezo. Ni probal kartice v drugem sistmeu ali v istem sistemu identicne kartice, ki bi delovala, hkrati pa ma vsaj napajalnik nizjega cenovnega razreda, ki bi lahko bil en izmed vzrokov.

blackbfm ::

Vanquish je izjavil:

blackbfm - v tem, da ni naredo nobenega testa, ki bi potrdil njegovo tezo. Ni probal kartice v drugem sistmeu ali v istem sistemu identicne kartice, ki bi delovala, hkrati pa ma vsaj napajalnik nizjega cenovnega razreda, ki bi lahko bil en izmed vzrokov.


ja vse drugo bo fuč no, na hitro naštancan čip z miljardami traznistorjev pa je ziher ok:)) sicer je pa tudi servis zaznal neko napako

Marvin ::

BlaY0 je izjavil:

Ej, nisem vsega bral sem pa zasledil da si zadevo kupil za delo. A si jo kupil na firmo ali kot privat?


Privat. Uporabljam v domači pisarni.

solatko je izjavil:

Niti enkrat ti je ne bodo menjali, če je njihov servis ugotovil, da s kartico ni nič narobe. Kartico so namreč poslali na pooblaščen servis v tujino, s tem, da si zavrnil pošiljko, si si samo 14 dni podaljšal čakanje.
Verjemi, da bi na GB servisu, kartico takoj zamenjali, če bi bilo karkoli narobe z njo, testirajo jo pa v vseh možnih načinih uporabe. Imel sem primer brezhibnega računalnika, ki pri stranki enostavno ni hotel delovati - problem je bil v tem, da ni imel ozemljene vtičnice, ko smo ga priklopili na drugo, je čudežno pričel delat in dela b.p. še danes.

Kako bi izgledalo po trgovinah, če bi vsak kupil najmanj dve kartici, da bi ugotovil okvaro na svojem računalniku?

Imel sem kar nekaj RMA postopkov, ko so naši pooblaščeni servisi odkrili, da stvar deluje in je reklamacija neupravičena, vedno in od vseh firm, sem dobil nazaj novo ali popravljeno zadevo (asus, gb, wd, abit, lenovo, hp, seagate,.....), z obveznim opravičilom.


Zdaj ne vem a se hecaš, ali dejansko ne bereš mojih postov? Ker sem že sigurno vsaj 5x razložil, da je njihov servis Elkotex potrdil napako, nato pa si premislil, ker sem uveljavljal stvarno napako. Lej, 5x se mi še da pisati isto, zdaj je pa čas, da dejansko poskrolaš nazaj in prebereš.

Vanquish je izjavil:

Marvin - ne ignoriram kaj Aleks pise, ampak je irelevantno za to kaj te sprasujem - odgovor pa bo vseeno dobil takoj, ko odgovoris na direktno vprasanje z direktnim odgovorom - do sedaj si ignoriral.

Torej ponavljam vprasanje: So po tvojem mnenju mi v tem trenutku po zakonu dolzni dati novo kartico ali vracilo denarja, ker sem uveljavljal stvarno napako?

in prosim odgovori z DA/NE


Ti ignoriraš vse, ker sem ti na ista vprašanja odgovoril že nekajkrat. Ali trolaš, ali pa ne bereš oz. ne znaš brat.

Vanquish je izjavil:

blackbfm - v tem, da ni naredo nobenega testa, ki bi potrdil njegovo tezo. Ni probal kartice v drugem sistmeu ali v istem sistemu identicne kartice, ki bi delovala, hkrati pa ma vsaj napajalnik nizjega cenovnega razreda, ki bi lahko bil en izmed vzrokov.


Ne govori neumnosti, noben zakon ne zahteva tega od potrošnika, niti večina nima nobene možnosti za to. Niti tega ni zahteval Elkotex, KI JE NAJPREJ POTRDIL NAPAKO. Preden sem kartico poslal nazaj sem imel obsežne pogovore z njimi kaj vse naj poskusim sam prej, preden kartico vrnem. Napajalnik je normalnega srednjega razreda, spet govoriš neumnosti. Nižji cenovni razred je HKC in podobni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

solatko ::

Njihov servis ni merilo za stvarno napako, temveč je to pooblaščeni servis, na katerega so kartico poslali in po njihovh (merodajnih) merilih, je kartica b.p., zato so ti jo poslali nazaj.
Ko so kartico preizkusili drugič ali tak mojster, ki to obvlada, so ti še isti dan povedali, da je kartica brez napake in, da jo bodo za vsak slučaj poslali v tujino (verjetno tja, kjer je original GB servis) samo zato, da se prepričajo o tem ali napaka na kartici je ali je ni. Dobili so potrditev svojega drugega pregleda, ki je pokazal, da napak ni.

Merodajen za ugotovitve te vrste je proizvajalec ali njegov uradni servis, ne neki šalabajzerji pri nas.
Zakaj pri tebi kartica ne deluje tako kot tam, pa je drugo vprašanje, na katerega smo ti dali nekaj predlogov, katerih pa ti nebi izvedel.
Dobre kartice ti ne bodo zamenjali z drugo, razen, če bi kupil preko neta in bi imel 30 dni časa za razveljavitev pogodbe, brez razloga.
Glede na to, da ti trdiš, da kartica ne dela, oni pa potrjujejo brezhibnost, bo na tebi iskanje izvedenca, ki bo ugotovil dejansko stanje. Stranka, ki ne bo imela prav bo pa nosilec stroškov!

Zato sem ti v tvoje dobro svetoval, da kartico sprejmeš, jo pod snemanjem vgradiš, zaženeš in snemaš delovanje. Če bi se napaka pojavila, bi ti servis na podlagi posnetka, verjetno predlagav ustrezno rešitev, tako pa si trmast in znaš imeti kar dobre stroške, preden boš razrešil sadevo.
Pa mimo grede - tvoja kartica potrebuje 120W-ov moči, jaz imam 5770 Amd, ki rabi 105W-ov in mi jo podoben PSU ni hotel laufat, drugi nov LCPOWER 650W, pa je v enem mesecu crknil zaradi preobremenitve. OCZ 550W-ov pa jo je gnal dobrih 5 let in je tudi izpustil dušo.
Zato sem ti predlagal kvalitetnejši napajalnik z eno 12V linijo.
Delo krepa človeka

Ales ::

solatko je izjavil:

... če bi kupil preko neta in bi imel 30 dni časa za razveljavitev pogodbe, brez razloga ...
... bo na tebi iskanje izvedenca, ki bo ugotovil dejansko stanje ...

A bejš. Kar trideset dni za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo. In pri uveljavljanju stvarne napake v prvih šestih mesecih po nakupu je dokazno breme na kupcu..? Ojoj no.

Po toliko temah na Slo-techu o pravicah potrošnikov, o uveljavljanju stvarne napake, itd.... še kar isto. Vse bolj mi je jasno, zakaj Lakotnik29 včasih koga pošlje u tri pm po prvem stavku. Čudno da se ni človeku do sedaj že čisto utrgalo. :))

solatko ::

Ales - To sem omenil, če bi kupil po netu, pač 15+15, razlagat drobnarije je off-topic, ker ni kupil na ta način.
Stvarne napake na delujoči napravi, brez napak, ne moreš uveljavljat!
Če je napaka na tvoji strani, za to ni kriva naprava, ki si jo kupil. Menda je to jasno.
Delo krepa človeka

Vanquish ::

solatko - in tega eni nocejo/ne morejo razumeti.
Bo pa dobil odgovor trzne inspekcije, kjer bo prodajalec dobil opozotilo/kazen za krsenje rokov on pa zavrnjeno stvarno napako.

Marvin ::

solatko je izjavil:

Njihov servis ni merilo za stvarno napako, temveč je to pooblaščeni servis, na katerega so kartico poslali in po njihovh (merodajnih) merilih, je kartica b.p., zato so ti jo poslali nazaj.
Ko so kartico preizkusili drugič ali tak mojster, ki to obvlada, so ti še isti dan povedali, da je kartica brez napake in, da jo bodo za vsak slučaj poslali v tujino (verjetno tja, kjer je original GB servis) samo zato, da se prepričajo o tem ali napaka na kartici je ali je ni. Dobili so potrditev svojega drugega pregleda, ki je pokazal, da napak ni.

Merodajen za ugotovitve te vrste je proizvajalec ali njegov uradni servis, ne neki šalabajzerji pri nas.
Zakaj pri tebi kartica ne deluje tako kot tam, pa je drugo vprašanje, na katerega smo ti dali nekaj predlogov, katerih pa ti nebi izvedel.
Dobre kartice ti ne bodo zamenjali z drugo, razen, če bi kupil preko neta in bi imel 30 dni časa za razveljavitev pogodbe, brez razloga.
Glede na to, da ti trdiš, da kartica ne dela, oni pa potrjujejo brezhibnost, bo na tebi iskanje izvedenca, ki bo ugotovil dejansko stanje. Stranka, ki ne bo imela prav bo pa nosilec stroškov!

Zato sem ti v tvoje dobro svetoval, da kartico sprejmeš, jo pod snemanjem vgradiš, zaženeš in snemaš delovanje. Če bi se napaka pojavila, bi ti servis na podlagi posnetka, verjetno predlagav ustrezno rešitev, tako pa si trmast in znaš imeti kar dobre stroške, preden boš razrešil sadevo.
Pa mimo grede - tvoja kartica potrebuje 120W-ov moči, jaz imam 5770 Amd, ki rabi 105W-ov in mi jo podoben PSU ni hotel laufat, drugi nov LCPOWER 650W, pa je v enem mesecu crknil zaradi preobremenitve. OCZ 550W-ov pa jo je gnal dobrih 5 let in je tudi izpustil dušo.
Zato sem ti predlagal kvalitetnejši napajalnik z eno 12V linijo.


Poglej, saj mi je jasno, da hočeš predstaviti svojo naracijo, ker ti je bolj privlačna od dejanskih dogodkov, poteka zadeve, dejstev in zakonskih določil, ki sem jih omenil v tej temi že nekajkrat. Meni se pa res ne da več. Pač razumem, da tako kot Vanquish goniš naprej svoje in ignoriraš dejstva, ki sem jih za benefit tistih, ki jim je težko brat, ponovil tukaj že najbrž 10x. Have fun, kaj naj rečem. Še novega napajalnika sigurno ne bom šel kupovat in razdirat celega sistema samo za testiranje razen če mi ne ostane nobena druga opcija.

Moje opozorilo na začetku teme je bilo pač namenjeno normalnim uporabnikom. Pametnjakovičem, ki imajo vedno prav in so vedno bolj pametni od vseh ostalih se kaj takega itak pod nobenim pogojem ne more zgoditi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

Vanquish ::

mogoce pa probaj prebrat kar si napisal in se najdes v tem.
Namesto, da bi 10x pisal bi raje 1x prebral kaj ti drugi pisejo in razmislil o tem.

solatko ::

Marvin - Preden odgovarjam, post praviloma preberem temeljito - na kratko, pojavljale so se ti napake in si poklical trgovino, ki ti je dal kontakt s serviserjem in ta ti je razlagal, kaj poizkušaj,.. ker ni pomagalo, si po dogovoru odnesel kartico na servis, kjer so ti zjutraj sporočili, da ima kartica neko okvaro, vendar ne to, ki jo navajaš ti.
Potem so ti sporočili, da bodo vsled ugotovitve, da kartica deluje v redu, poslali v preizkus na pooblaščen servis, od koder je prišel odgovor, da je kartica b.p..
Kartico so ti poslali, ti pa vztrajaš na stvarni napaki, če prav je kartica po njihovih zagotovilih delujoča po vseh parametrih (verjemi, da so preizkusili tudi glede napake, ki si jim jo opisal). Od tu naprej, si stranka z neupravičeno reklamacijo, po njihovem strokovnem mnenju, zato smo ti predlagali nekaj stvari, ki pa jih ti nočeš narediti, dokler ti sodni izvedenec ne bo dopovedal, da je kartica v redu in se motiš.
Koliko te bo to koštalo, ker na srečo te do sedaj ni nič, boš povedal, ko bo zadeva zaključena.
Glede na to, da si trmast, kljub temu, da morda nimaš prav, te prepuščamo rokam pravice, le toliko se pobrigaj, da boš po končanem postopku, sporočil rezultat. Adijo.
Delo krepa človeka

Marvin ::

solatko je izjavil:

Marvin - Preden odgovarjam, post praviloma preberem temeljito - na kratko, pojavljale so se ti napake in si poklical trgovino, ki ti je dal kontakt s serviserjem in ta ti je razlagal, kaj poizkušaj,.. ker ni pomagalo, si po dogovoru odnesel kartico na servis, kjer so ti zjutraj sporočili, da ima kartica neko okvaro, vendar ne to, ki jo navajaš ti.
Potem so ti sporočili, da bodo vsled ugotovitve, da kartica deluje v redu, poslali v preizkus na pooblaščen servis, od koder je prišel odgovor, da je kartica b.p..
Kartico so ti poslali, ti pa vztrajaš na stvarni napaki, če prav je kartica po njihovih zagotovilih delujoča po vseh parametrih (verjemi, da so preizkusili tudi glede napake, ki si jim jo opisal). Od tu naprej, si stranka z neupravičeno reklamacijo, po njihovem strokovnem mnenju, zato smo ti predlagali nekaj stvari, ki pa jih ti nočeš narediti, dokler ti sodni izvedenec ne bo dopovedal, da je kartica v redu in se motiš.
Koliko te bo to koštalo, ker na srečo te do sedaj ni nič, boš povedal, ko bo zadeva zaključena.
Glede na to, da si trmast, kljub temu, da morda nimaš prav, te prepuščamo rokam pravice, le toliko se pobrigaj, da boš po končanem postopku, sporočil rezultat. Adijo.


Glede na to da je že od drugega stavka naprej tvoja zgodbica netočna ker površno bereš in potem nadaljuješ svojo pripoved kakor si si jo ti zamislil in ne kakor se je zares zgodilo in kakor sem napisal sigurno 5x že tukaj... ni ti pomoči. Bralno razumevanje je za nekatere pač pretrd oreh. Saj da človek narobe razume enkrat, dvakrat se še zgodi, da mu pa razložiš 5x pa še vedno prodaja svojo netočno verzijo je pa že kar fenomen. Ali pa pač trolanje, kaj vem.

Adijo, res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

Ahim ::

No, vsekakor smo radovedni kako se bo koncalo ;)

Vanquish ::

Horejšio ::

Za naslednjič, gledaš kdo ima 99% na ebay in je prodal več kot 3

Marvin ::

Rezultat inšpekcijskega postopka: napotitev na pravdo

Vse kar je inšpektor uspel "pametnega" zaključiti je, da naj plačam izvedenca, da dokažem napako na kartici, drugače oni ne bodo naredili nič. Sicer izvedenca za grafične kartice v Sloveniji najbrž sploh ni, ampak nima veze.

To, da so me pri Elkotexu in PROFIservisu nalagali oz. namerno zavedli, da naj kartico za uveljavljanje stvarne napake pošljem na Elkotex inšpektorata ne zanima, lahko pa jih za zavajanje tožim. Da je Elkotex napako najprej priznal, nato pa čez nekaj ur kasneje zanikal, ker sem vztrajal na uveljavljanju stvarne napake, inšpektorata ne zanima, ker, pazi:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! po navedbah PROFIservisa Elkotex ni imel pooblastila z njihove strani, da bi stvarno napako sprovedel. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To, da so mi na PROFIservisu rekli, da naj kartico pošljem na Elkotex, ker jo bojo zanje testirali oni, ker sami nimajo servisa za grafične kartice, inšpektorata ne zanima. Ker po telefonu vsak lahko laže kolikor mu paše, ker ne moreš dokazati, da je to res rekel.

Inšpektorat je na koncu celo presenetil z dejstvom, da po zakonu prodajalec lahko pooblasti kogarkoli (!), da v njegovem imenu sprovede stvarno napako, torej je jasna podlaga, da to za PROFIservis stori Elkotex, kot v mojem primeru. Ko pa so to preverili, sta PROFIservis oz. Elkotex zanikala, da bi tako pooblastilo med njima obstajalo. Ne glede na vsa dejstva, vse maile glede stvarne napake poslane obema podjetjema istočasno, mail od Elkotexa, da naj kartico za uveljavljanje stvarne napake pošljem njim, telefonske pogovore, itd. Glede česarkoli so me nalagali po telefonu inšpektorat priporoča, naj jih pač tožim, oni pa tega ne morejo upoštevati.

Inšpektorju sem predlagal edino praktično rešitev, da jim dostavim servisno potrdilo prodajalca računalnika, da je računalnik brezhiben, a tudi tega ne morejo upoštevati.

tl;dr, kar se inšpektorata tiče ena stran lahko po mili volji zavaja in kupca nategne, kupcu pa niti servisno potrdilo, da je njegov sistem brezhiben, ne pomaga nič. Edino, kar lahko kupcu priporočijo, je tožba zaradi zavajanja ali pa plačilo par sto ali tisoč € za izvedenca. Ali pa uveljavljanje stvarne napake še enkrat, tokrat vse skupaj poslano na PROFIservis. Ker drugič bi bilo zelo verjetno, da bi še enkrat priznali napako tako kot prvič, ha ha.

Tako je to pri nas, ko kupec zaupa v besede in poštene namene prodajalca. Meni gre na kozlanje, po domače.

roCkY ::

Še en primer, ki kaže, da imamo inšpektorje oz. sistem nadzora in varstva potrošnika predvsem zato, da ljudje, ki so večinoma dokončali nek "fax" niso brezposelni in prejemajo ne ravno slabo plačo in državne malhe?

bambam20 ::

Naši inšpektorati so izguba čas in denarja. Nesposobni osebki, ki slabo delajo po liniji najmanjšega odpora.

Furbo ::

Jap, krasni so za jebat, če imaš gasilni aparat obešen 10cm prenizko, da bi bili pa koristni, pa ni za pričakovat.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Wrop ::

Skozi slabe izkušnje se človek nauči, da ni dobro preveč zaupati ustnim dogovorom, ko je v dogovoru (posredno) vpleten tudi denar. Vse ustne dogovore oz. vsebino dogovora je potrebno napisati na papir ali mail, da jih na drugi strani nekdo potrdi. Žal je taka realnost.

Ker ko pride do spora, so vsi dogovori, pri katerih obstaja spor, ki jih ne more tretja osebna neizpodbitno preveriti, brez vrednosti. Vsak lahko spreminja ustne izjave in žal ne moreš nič.

Jaz sem se iz tega primera nekaj naučil. -> vso vsebino ustnega dogovora na papir/mail nato pa v potrditev, šele nato ravnanje po dogovoru.

[SkA] ::

Pa ne, da si kaj drugega pričakoval, če je uradni servis zadevo zavrnil?

Prodaš na bolhi malo ceneje in odkrito poveš, da tebi zadeva v računalniku povzroča težave. Saj je še v garanciji - naj nekdo drug naredi RMA še enkrat, če tudi njemu ne deluje. Izgubiš nekaj denarja, seveda, ampak prihraniš živce in čas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SkA] ()

bambam20 ::

vse je potrebno posneti.

Marvin ::

bambam20 je izjavil:

vse je potrebno posneti.


Tudi posnetka inšpektorat ne bi upošteval, ker Elkotex trdi, da je napaka v računalniku in ne kartici. Za neko še sprejemljivo ceno servisnega testiranja bi jaz lahko dokazal, da je računalnik brezhiben, ampak inšpektorata tudi to ne zanima.

Sem poskušal z logiko, da kartica pač ne more delovati v vakuumu in da brez računalnika kartica ne more delovati in kaj drugega se še lahko razumno pričakuje od kupca, kot da dokaže, da je njegov sistem brezhiben, ampak je bilo vse bob ob steno. Za prodajalca je ok, da zvali krivdo na računalnik, če njihov domači servis napako opazi, Poljski pa ne, kupec pa krivde ne more zvaliti na grafično, četudi dokaže, da je njegov računalnik brezhiben.

Vanquish ::

Elkotex je potrdil obstoj napake ne pa stvarno napako.

Zal mi je, da se ti ni izslo - nas pa je kar nekaj ti to tudi napovedalo.

Marvin ::

A ti si še vedno pri tem... heh. No, še vedno tvoja teorija o stvarni in "nestvarni" napaki ni pravilna. Kar se inšpektorata tiče je problem samo v tem, da je napako sprovedel Elkotex in ne PROFIservis. Ker se zdaj PROFIservis pač dela neumnega, da med njimi in Elkotexom ni bilo nobenega dogovora o obravnavi stvarne napake. Je pa še vedno in kot vedno priznana napaka bila stvarna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

solatko ::

Marvin - Ob predlogu, da kartico prevzameš in jo s snemanjem ponovno vložiš in poženeš, ter snemaš morebitno napako, si me prav cinično zavrnil.
Stvar je namreč v tem, da si ti naredil napako, saj je za stvarno napako odgovoren PRODAJALEC in ne servis.
Kaj so ti dejali vmes, ko so zadevo še testirali je nepomembno, važno je, kaj je dejal pooblaščenec in ta je dejal - kartica je o.k..
Lepo smo ti napovedali izzid, saj drugače ne gre. Inšpektor nima izvedenca, da bi lahko napisal odločbo in naložil servisu menjavo, zato moraš ti dobit drugo mnenje in to seveda plačati, ob dobljeni sodbi, pa bi dobil stroške povrnjene.

Sedaj pa pameten nasvet, če ti je do tega:

Prevzemi kartico in jo pod kamero vstavi, snemaj celoten postopek. Računalnik zaženi in kartico obremeni po vseh performansah, ki jih imaš po specifikaciji na voljo. Potem snemaj celotno delovanje. Če se napaka ne bo pojavila, je kartica res v redu in ima servis prav, če pa se bo napaka pokazala, se pa vrneš na inšpekcijo in predaš inšpektorju posneto gradivo in mu razložiš, kje so napake. Potem pač počakaš na izzid.

Lahko pa greš v tožbo, ki pa jo boš po vsej verjetnosti izgubil.

Lahko pa si še naprej aroganten in delaš po svoje, samo vedi, da sem imel več kot 20 let servis in sem se kar nekajkrat srečal s podobnimi problemi.
Delo krepa človeka

tomaz- ::

Tudi če bo snemal, to za inšpektorja ne bo noben dokaz.. Dajte si že dopovedat, da inšpektor ne more in ne sme ugotavljat, ali stvarna napaka res obstaja.. Inšpektor je naredil točno to, kar zakon od njega zahteva.. Preveril je vso "korespondenco" in ugotovil, da gre za spor med prodajalcem in potrošnikom.. Kdo rešuje spore: sodišča.. In to je inšpektor tudi navedel in ga napotil.. Dokazuje pa lahko samo preko izvedenca.. Domače snemanje in pametovanje mu ne bo prav nič pomagalo.. Lahko pa se seveda še naprej "zaganja" in zgublja čas.. ŽAL..

Marvin ::

solatko, sicer sem že večkrat napisal sam in še par drugih že - inšpektorat NE PRIZNAVA nobenih dokazov razen izvedenskih, torej tistih, ki stanejo med €€€ in €€€€. Lahko mu pošljem video, ko mi ob testiranju eksplodirajo monitorji, se vname računalnik in pogori hiša, pa jih še vedno ne zanima. Sem vprašal, ja.

tomy5 ::

Postopek si peljal napačno - to pomeni ne tako kot te zakonodaja ščiti.
To ti je inšpektor potrdil. Inšpektor ne varuje samo tebe, ampak vse udeležence v postopku.

Case closed.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tomy5 ()

Cveto ::

Samo da postavim zadeve v neko perspektivo: v firmi imam čez 80+ računalnikov, s tem pa se ukvarjam že 20+ let.

Ravno zaradi zgoraj navedenih razlogov imam vedno na zalogi po ene par vsakih komponent, da lahko zadevo ponovim na drugi strojni opremi. Če drugje dela ok, grem menjat komponente v računalniku s katerim problemi in v večini primerov je to ali napajalnik ali disk. Imamo tudi precej LC power napajalnikov in po mojih izkušnjah da tale GP2 napajlnik vem tam nekje kot "brand name" napajalnik z 400w. Problem pa seveda v takih primerih kot je zgornji ni moč, saj kartica dela probleme tudi ko ni obremenjena in takrat je več kot dovolj moči. Bolj je problem da te nizkocenovne firme uporabljajo nekvalitetne komponente, ki s časom degradirajo, ali pa že v osnovi zaradi slabe kakovosti delajo v določenih primerih (torej ne v vsaki kombinaciji) težave. Moja statistika po par sto računalnikih je sicer da LC power precej crkuje oziroma v veliko primerih povzroča težave v določenih kombinacijah (lahko pokažem mojo omaro v firmi, kjer jih imam 15+, saj velikorat potem z kakšnim drugim računalnikov ne delujejo).

En pameten serviser bi sicer naredil tako, da bi te ob tem, ko je javil da ni napake, pozval da prideš z računalnikov na servis in bi tam probala skupaj. Če bi se problem ponovil (kar bi se moral, razno če imam doma kak čuden štrom, tudi na to sem že naletel), bi lahko za test probala zamenjat še recimo napajalnik ali ram in bi se hitro videlo koliko je ura. Če bi zadeva tudi z menjanimi komponentami delovala nepravilno, bi jaz kot serviser (svoje dni sem delal tudi na servisu) zadevo menjal in reševal sam z proizvajalcem.

Tisti klic, da zadeva ne dela pa žal v dokaznem postopku ne pomeni nič, saj bo lahko rekel da ni mislil tako oziroma da je mislil na tisto napako, ki jo je proznal tudi popoldne (btw, da ne bi kod kaj snemal telefonskih pogovorov, zaradi take zadeve lahko fašeš orenk kazen, tudi če onemu rečeš da ga boš snemal).

BTW: zakaj si pa kupoval tako drago kartico? Praviš da zadeva dela v pisarni in da ni nikoli obremenjena? Potem bi bilo dovolj tudi kaj takega:

http://www.mindfactory.de/product_info....

Ales ::

Cveto je izjavil:

...
Tisti klic, da zadeva ne dela pa žal v dokaznem postopku ne pomeni nič, saj bo lahko rekel da ni mislil tako oziroma da je mislil na tisto napako, ki jo je proznal tudi popoldne (btw, da ne bi kod kaj snemal telefonskih pogovorov, zaradi take zadeve lahko fašeš orenk kazen, tudi če onemu rečeš da ga boš snemal).
...

IMHO si narobe predstavljaš, kaj fizična oseba sme snemati in kaj naj ne bi. Hkrati pa se je potrebno zavedati, da na sodišču velja načelo proste presoje dokazov. Nikakor ne gre npr. medsebojno mešati prikritega snemanja pogovora s strani policije in neprikritega snemanja pogovora s strani fizične osebe.

Marvin ::

tomy5 je izjavil:

Postopek si peljal napačno - to pomeni ne tako kot te zakonodaja ščiti.
To ti je inšpektor potrdil. Inšpektor ne varuje samo tebe, ampak vse udeležence v postopku.

Case closed.


Vsekakor, to da sem zaupal v resničnost in točnost navedb prodajalca in servisa je bila moja huda napaka. Ker vsak normalen človek, ko vpraša trgovca in servis, kako pri njih uveljavlja stvarno napako in mu dajo navodila, tega seveda NE naredi tako. Ampak gre najprej h odvetniku po pravno mnenje ali pa klicat inšpektorat, ali je to kar so mu povedali, resnično.

Človek res ne bi mogel pozabit da smo v Sloveniji, kjer ni večjega veselja, kot če sosedu crkne krava in se ostali lahko naslajajo.

Marvin ::

Cveto je izjavil:

Samo da postavim zadeve v neko perspektivo: v firmi imam čez 80+ računalnikov, s tem pa se ukvarjam že 20+ let.

Ravno zaradi zgoraj navedenih razlogov imam vedno na zalogi po ene par vsakih komponent, da lahko zadevo ponovim na drugi strojni opremi. Če drugje dela ok, grem menjat komponente v računalniku s katerim problemi in v večini primerov je to ali napajalnik ali disk. Imamo tudi precej LC power napajalnikov in po mojih izkušnjah da tale GP2 napajlnik vem tam nekje kot "brand name" napajalnik z 400w. Problem pa seveda v takih primerih kot je zgornji ni moč, saj kartica dela probleme tudi ko ni obremenjena in takrat je več kot dovolj moči. Bolj je problem da te nizkocenovne firme uporabljajo nekvalitetne komponente, ki s časom degradirajo, ali pa že v osnovi zaradi slabe kakovosti delajo v določenih primerih (torej ne v vsaki kombinaciji) težave. Moja statistika po par sto računalnikih je sicer da LC power precej crkuje oziroma v veliko primerih povzroča težave v določenih kombinacijah (lahko pokažem mojo omaro v firmi, kjer jih imam 15+, saj velikorat potem z kakšnim drugim računalnikov ne delujejo).

En pameten serviser bi sicer naredil tako, da bi te ob tem, ko je javil da ni napake, pozval da prideš z računalnikov na servis in bi tam probala skupaj. Če bi se problem ponovil (kar bi se moral, razno če imam doma kak čuden štrom, tudi na to sem že naletel), bi lahko za test probala zamenjat še recimo napajalnik ali ram in bi se hitro videlo koliko je ura. Če bi zadeva tudi z menjanimi komponentami delovala nepravilno, bi jaz kot serviser (svoje dni sem delal tudi na servisu) zadevo menjal in reševal sam z proizvajalcem.

Tisti klic, da zadeva ne dela pa žal v dokaznem postopku ne pomeni nič, saj bo lahko rekel da ni mislil tako oziroma da je mislil na tisto napako, ki jo je proznal tudi popoldne (btw, da ne bi kod kaj snemal telefonskih pogovorov, zaradi take zadeve lahko fašeš orenk kazen, tudi če onemu rečeš da ga boš snemal).

BTW: zakaj si pa kupoval tako drago kartico? Praviš da zadeva dela v pisarni in da ni nikoli obremenjena? Potem bi bilo dovolj tudi kaj takega:

http://www.mindfactory.de/product_info....


Če bi jo vedno uporabljal izključno samo za pisarniško delo, računam pa, da bom kdaj v prihodnosti imel tudi kaj časa za pognat kakšen malo bolj zahteven špil. Glede napajanja smo pa tu že parkrat predebatirali. Stara kartica, ki jo zdaj uporabljam namesto te reklamirane je še bolj požrešna kar se tiče napajanja in z njo vse deluje BP brez kakršnekoli napake.

Sem klical na servis prodajalca računalnika in mu opisal situacijo. Mnenje glavnega serviserja je, da je po njegovih izkušnjah zelo verjetno defekten RAM na kartici. Seveda pa veliko sreče z dokazovanjem, če se napaka pojavlja na redke intervale in zgolj za delček sekunde, prodajalcu pa ni v interesu, da te kot stranko obdrži in spoštuje reklamacijo.

solatko ::

Marvin - Spet preskakuješ - lepo po vrsti - prevzameš, po njihovih izjavah, delujočo kartico, jo instaliraš in testiraš, če pokaže napako, jo s filmskim posnetkom vrneš v trgovino in zahtevaš zamenjavo (stvarna napaka), če kartica dela, jo uporabljaš.
Če ponovno zavrnejo, greš s posnetim gradivom na inšpektorat.

Seveda je pa pogoj, da je tvoj PC brezhiben.
Imata obe kartice enak priklop napajanja?

Cveto - Serviser posamezne komponente, pregleda na svoji opremi delovanje te naprave in poda mnenje o delovanju, kam stranka priklopi to napravo, ga v končni fazi ne briga.
Seveda pa bo serviser, proti plačilu, z veseljem stestiral cel sistem, ugotovil vzrok nedelovanja in napako tudi odstranil, na željo stranke.
Delo krepa človeka

Cveto ::

@solatko: načeloma je seveda tako, lahko ti pa gre na roko in ti pomaga s tem (in ima v primeru da se najde slaba komponenta tudi sam za naprej manj dela).

crniangeo ::

zakaj se preprosto ne zmenis z enim iz foruma da pride do tebe, das mu pir dva, on s sabo prinese svoj napajalnik in stestirata delovanje. Predhodno pa seveda prevzames graficno kartico in jo skupaj stestirata.
Glede na kilometerske izkusnje predlagam da povabis solatka in poskusita vse potrebno :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

tomaz- ::

In obvezno vse posnameta.. Sicer še vedno ne vem, komu bo to dokaz, ampak vseeno, video mora bit :)

crniangeo ::

in posnetek bosta objavila na kaksno stran z mesenimi uzitki ? :)
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Vanquish ::

problem je, da kupec nima moznosti definiranja kar je stvarna napaka, temvec lahko samo uveljavlja garancijo iz naslova stvarne napake.
Avtor teme, pa vseskozi trdi, da ima njegova graficna stvarno napako, pa ceprav v tem primeru niti ni usposobljen niti ni naredil osnovnih testov, ki bi njegovo tezo potrjevalo.

In v koncni fazi mu je to tudi inspektor povedal. Ce misli, da je stvarna napaka naj placa izvedenca.

Ko pa bo nehal biti zaverovan v svojo trditev in bo sel malo pretestirat z drugimi komponentami bo pa mogoce ugotovil, da je pac nekompatibilnost.


Samo za obcutek: sam sem kupil nov telefon, ki se je spraznil v 8 urah, ceprav ni bila instalirana nobena aplikacija, nobena aplikacija ni imela dovoljenja, da laufa v background ali lokacijskega deljenja. Vse icloud aplikacije so bile vgasnjene, telefon pa se kljub temu nenormalno grel in ispraznil v 8 urah, brez da sem se ga dotaknil. Seveda na prvi pogled zgleda, da sem dobil telefon z napako - po tem, ko sem se cel dan igral s telefonom sem ugotovil, da ima tezavo icloud (core zadeva) in ko sem izbrisal ostale naprave iz icloud je tudi tezava izginila.

Marvin ::

solatko je izjavil:

Marvin - Spet preskakuješ - lepo po vrsti - prevzameš, po njihovih izjavah, delujočo kartico, jo instaliraš in testiraš, če pokaže napako, jo s filmskim posnetkom vrneš v trgovino in zahtevaš zamenjavo (stvarna napaka), če kartica dela, jo uporabljaš.
Če ponovno zavrnejo, greš s posnetim gradivom na inšpektorat.

Seveda je pa pogoj, da je tvoj PC brezhiben.
Imata obe kartice enak priklop napajanja?

Cveto - Serviser posamezne komponente, pregleda na svoji opremi delovanje te naprave in poda mnenje o delovanju, kam stranka priklopi to napravo, ga v končni fazi ne briga.
Seveda pa bo serviser, proti plačilu, z veseljem stestiral cel sistem, ugotovil vzrok nedelovanja in napako tudi odstranil, na željo stranke.


Ne vem a se hecaš ali ti resno misliš, da bo PROFIservis sploh pogledal karkoli jim pošljem še enkrat, glede na to da je edini način da spodbijam njihove dozdajšnje navedbe, da inšpektoratu dostavim plačano izvedensko mnenje. Edino kar se bo zgodilo, če jim še enkrat pošljem kartico, je da bom to lahko delal na lastne stroške tja in nazaj. Če bi bilo govora o normalnem trgovcu s poštenimi poslovnimi praksami in nekim spoštovanjem do kupca še ne rečem, bi poskusil še enkrat. Tukaj mi je pa jasno, da gre vse samo po liniji najmanjšega odpora kako reklamacijo zavrniti.

In ja, obe kartici imata enak priklop napajanja.

crniangeo je izjavil:

zakaj se preprosto ne zmenis z enim iz foruma da pride do tebe, das mu pir dva, on s sabo prinese svoj napajalnik in stestirata delovanje. Predhodno pa seveda prevzames graficno kartico in jo skupaj stestirata.
Glede na kilometerske izkusnje predlagam da povabis solatka in poskusita vse potrebno :)


Hahaha, dobra. Kartico bom za vsak slučaj še enkrat sprobal in dal na Furmark kot so jo Poljaki in bomo videli. Imam tudi zdaj možnost testirat na drugem napajalniku in bomo videli.

Han ::

Temeljito stestiraj in če se bo defekt ponovil, ga dokumentiraj in uveljavi garancijo (RMA postopek) direktno pri proizvajalcu.

solatko ::

Marvin - Pa kaj je s teboj človek božji, nič ti na servis, ti neseš kartico v trgovino in jim poveš, da kljub njihovim trditvam ne deluje, kot bi morala in jim podkrepiš trditve s posnetkom. Če pa bo delala, pa tako nimaš kaj vračat.

V primeru, da se bo pokazala napaka na napajalniku, si pa tako že ves čas brcal v temo.
Glede na to, da pooblaščeni servis trdi, da je kartica b.p., je na tebi, da odstraniš morebitna nesoglasja na tvoji mašini in prvo je napajalnik.
Delo krepa človeka

solatko ::

crniangeo - To sploh ni problem, če je v bližini Ljubljane, forum ima tudi ZS in še nikoli nisem odklonil pomoči.
Delo krepa človeka

scipascapa ::

torej marvin od samega začetka ni zamenjal/stestiral z drugim napajalnikom?

pa še tega, ki ima so jajca od lc-power nek 420/550w model, nisem bral cele teme, priznam.

Zgodovina sprememb…

1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
386120 (2471) DePalmo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016400 (6328) TOP
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
347196 (6131) St235
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7512578 (8630) ziggy89
»

Kupljena komponenta ne deluje - Imam pravcio do takojšnje menjave izdelka oz. vračilo

Oddelek: Loža
304873 (3953) Trololololol

Več podobnih tem