» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
62 / 62
»
»»

Wallflower ::

Zdravo,
prišel je čas, da zamenjam svoj avto. Trenutno imam 1.6 Megana 2007 s 134.000km, ki se nič ne kvari.
Vsakodnevno se vozim v službo 40km, tako da mogoče pride dizel bolj v poštev. Moj mi na AC porablja okrog 7.5l/100km.
Budgeta imam do 10.000€. Kupil bi pa avto, ki je zanesljiv in se čim manj kvari-seveda odvisno od vzdrževanja in prejšnjega lastnika, a vseeno se nekateri kvarijo bolj od drugih a la bmw.
Ker sem popolni laik me zanima, kaj bi mi priporočili? 2.0 TDI ali HDI? 1.5dci? Golfa, Octavio, C4, Megana?
Gledal bi pa vsaj rang hatchbackov ala Golf, Megane, lahko tudi karavane in coupeje.
Hvala

OutOfTheBox ::

Zakaj sploh kupuješ drug avto je potreba najprej odgovorit. Za manjšo porabo, več udobja,.. oboje?

Za 10 jurjev si boš kupil nekaj udobja, kakšen liter manj porabe ampak več nesigurnosti glede same mašine (gledano relativno, glede na tvoje trenutno stanje). Avti ki jih želiš bodo imeli krepko čez 200 jurjev km.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Megana 2020 1.5 dci-ja bi znal dobit za cca 10k. Raje malo vec.

Je pa to seveda eden najbolj zanesljivih avtov nasploh.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Wallflower ::

Avto menjam zato, ker se zaradi službe v Ljubljani več vozim in bom naredil več kilometrov na leto. Računam na okrog 25000km letno. Bolj se mi gre za nižjo porabo, za udobje mi je načeloma vseeno.
Kar se tiče nesigurnosti me je najbolj strah, ker se je moj prijatelj pei nakupu Golfa 2.0tdi uštel-preprodajalec ga je po domače povedano "nategnil".
Torej motor 1.5dci je dokaj preverjen motor?

zodiak ::

Koliko pa imaš hitrost na avtocesti? Poraba se zna zelo znižat, če voziš 10km na uro manj...

sbawe64 ::

Dodaš lpg ?
2020 is new 1984
Corona World order

Twixz ::

Za udobje bi pomoje gledal avtomatike. Čeprav za 10k€ ni dost izbire. Mogoče kaka mazda oz. japonc no, ker se po mojem mnenju najmanj nafukaš mehansko z japonci, kar se rabljenih avtov tiče. Švabi so najslabš. Mogoč kaka škoda, SEAT... Odvisno no..

Naprimer TOLE ali pa TOLE.

OutOfTheBox ::

Wallflower je izjavil:


Torej motor 1.5dci je dokaj preverjen motor?


1.5 dci je eden najboljših dizelskih motorjev drugače. Te motorje (z oznako K9K), jih delajo že 25 let stavili pa so jih še ne dolgo nazaj tudi v mercedeze. Po zanesljivosti bi trdil da se lahko primerja z VW-jevim 1.9 TDI (iz enakega obdobja). Normalno pa da ne moremo primerjat 1.9 TDI, ker je že cca 15 let star (najnovejši) z npr 5 let starim K9K.

Skratka, s tem motorjem ne boš falil nič.

Zgodovina sprememb…

mancini ::

Tega megana, ki ga imaš lahko komot voziš do 300 tisoč in še preko.
Če se ti gre samo za porabo pa si preračunaj ali se splača in kdaj se ti amortizira teh 10 jučkov

sbawe64 ::

OutOfTheBox
1.5 dci, ki so bili v cliotih (so problematični, nekaj s slabimi ležaji ojnic, ki jih je potrebno zamenjati po 150k km), so druga vrsta kot tale v meganu K9K ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Wallflower ::

Hitrost na AC je 130, v 5. prestavi je to okrog 4000 obratov, zato pa je poraba malo višja. Drugače pa je z avtom vse top. Po besedah mehanika je bil dobro servisiran čez celotno zgodovino.
Za lpg ne vem, če se mi splača. Že tako je star avtomobil.
Za japonce sem slišal, da so v njih najboljši bencinski motorji. Pa tudi rjavijo radi-ima sosed mazdo 3, ki je kljub 10 letim razlike kar lepo rjast.
Vidim 1.5dci in pa tudi 1.33tce v meganu. Kateri bi bil boljši?

zobnik ::

Wallflower je izjavil:

ker se je moj prijatelj pei nakupu Golfa 2.0tdi uštel-preprodajalec ga je po domače povedano "nategnil".
?


Kaj ima veze prodajalec z avtom ki ga je prodal, kupec k avto kupi ga porihta in vozi dalje saj ga bo kupec vozil ne prodajalec.
Danes imaš servise ki ti avto pregledajo in če te opcije kot kupec ne izkoristiš si si pač sam kriv.

OutOfTheBox ::

sbawe64 je izjavil:

OutOfTheBox
1.5 dci, ki so bili v cliotih (so problematični, nekaj s slabimi ležaji ojnic, ki jih je potrebno zamenjati po 150k km), so druga vrsta kot tale v meganu K9K ?


Tako podrobno ne bi vedel. Če je bila slaba serija je to čisto mogoče. Kar sem jaz slišal naj bi samo bili problemi med letom 2001 in 2007, torej začetni. Novejši motorji torej tam po letu 2010 so zrihtani v nulo. Zelo težko boš mel kakšne probleme*, razen če res obstajajo kakšne slabe serije.

*Ob predpostavki da se je za motor skrbelo. Najmanj redni servisi (olje, filter) in to da se je počakalo na delovno temperaturo preden se ga je teralo.

Zgodovina sprememb…

Telbanc ::

Ni jasno, zakaj prodat vzdrževan avto z relativno malo kilometri. Še sploh ker je znano, da ma v Sloveniji vsaki tretji avto kilometre frizirane, modern pogovor med prepredojalci pa je, (kako s tem obogatiš) je "sam reveži se ti ne smejo smilit".

Kupiš lah rabljenega od kakega sovaščana, znanca sorodnika, prijatelja...kjer boš siguren da ni nič frizirano. Spremljam določene znamke na netu. Uleti zgleda poštenjak ki potrebuje denar, prodaja avto za 2600 evrov. Avto zgine v nekaj dneh ker je blo ugodno, pred pa dnevi (po 14 dneh) se pojavi spet pri firmi prodajalcu za 3700 evrov. Isti abto, ker je mel kilometre pod 200.000 niso nič odvijali.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

fikus_ ::

sbawe64 je izjavil:

OutOfTheBox
1.5 dci, ki so bili v cliotih (so problematični, nekaj s slabimi ležaji ojnic, ki jih je potrebno zamenjati po 150k km), so druga vrsta kot tale v meganu K9K ?


Navadni 1.5 dci brez turbine niso imeli tezav, s turbino pa, te so kasneje uredili.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

tony1 ::

mancini je izjavil:

Tega megana, ki ga imaš lahko komot voziš do 300 tisoč in še preko.
Če se ti gre samo za porabo pa si preračunaj ali se splača in kdaj se ti amortizira teh 10 jučkov


This. Samo zaradi porabe se avta ne splača menjati, goni ga dokler te ne začne je6ati mehanikarija. Pa še potem se ga bolj splača popravljati kot kupiti drug avto, katerega stanja ne poznaš.

Blinder ::

Ima avto vreden slabe dva jurja, lahko si privošči kaj boljšega. Porabi 2800 € letno za gorivo, zato, če že gleda za zamenjat avto, želi nekaj primernega. Mogoče bi moral poiskat automatik pa da vozi sam v koloni, ne vem, če je sploh možno pridet do ljubljane brez, da se obtiči v kakšnem zastoju

Telbanc je izjavil:

Ni jasno, zakaj prodat vzdrževan avto z relativno malo kilometri.


ima denarja na voljo za porabit

fikus_ je izjavil:



Navadni 1.5 dci brez turbine niso imeli tezav, s turbino pa, te so kasneje uredili.

ne bodi smesen, vsi 1.5 dci so imeli turbino
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Utk ::

18 let star bmw čez 3, 2, 1...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

tony1 je izjavil:

mancini je izjavil:

Tega megana, ki ga imaš lahko komot voziš do 300 tisoč in še preko.
Če se ti gre samo za porabo pa si preračunaj ali se splača in kdaj se ti amortizira teh 10 jučkov


This. Samo zaradi porabe se avta ne splača menjati, goni ga dokler te ne začne je6ati mehanikarija. Pa še potem se ga bolj splača popravljati kot kupiti drug avto, katerega stanja ne poznaš.


Avto je letnik 2007, rja ga verjetno ze precej načenja.

Blinder je izjavil:


ne bodi smesen, vsi 1.5 dci so imeli turbino


Kaže da ti moram razširiti obzorje, ker se motiš in smešiš!

So bili tudi 1.5 DCI brez turbine, oznaka motorja K9K M7, moč 50kW
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

IL_DIAVOLO ::

tony1 je izjavil:

mancini je izjavil:

Tega megana, ki ga imaš lahko komot voziš do 300 tisoč in še preko.
Če se ti gre samo za porabo pa si preračunaj ali se splača in kdaj se ti amortizira teh 10 jučkov


This. Samo zaradi porabe se avta ne splača menjati, goni ga dokler te ne začne je6ati mehanikarija. Pa še potem se ga bolj splača popravljati kot kupiti drug avto, katerega stanja ne poznaš.


2020 avto je čisto nekaj drugega, ce ze poraba 5l ni dovolj dober razlog.

Imamo 2 pri bajti, 2019 in 2020. Z nobenim nobenih tezav. Tankaj in vozi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kixs ::

fikus_ je izjavil:

tony1 je izjavil:

mancini je izjavil:

Tega megana, ki ga imaš lahko komot voziš do 300 tisoč in še preko.
Če se ti gre samo za porabo pa si preračunaj ali se splača in kdaj se ti amortizira teh 10 jučkov


This. Samo zaradi porabe se avta ne splača menjati, goni ga dokler te ne začne je6ati mehanikarija. Pa še potem se ga bolj splača popravljati kot kupiti drug avto, katerega stanja ne poznaš.


Avto je letnik 2007, rja ga verjetno ze precej načenja.

Blinder je izjavil:


ne bodi smesen, vsi 1.5 dci so imeli turbino


Kaže da ti moram razširiti obzorje, ker se motiš in smešiš!

So bili tudi 1.5 DCI brez turbine, oznaka motorja K9K M7, moč 50kW


Me res zanima tale K9K brez turbine. Ampak ne najdem nekih informacij.

Na splosno je povsod omenjen turbo:
Renault K-Type engine @ Wikipedia
https://www.motorreviewer.com/engine.ph...

Na tem forumu so se razpisali glede razlik in vse verzije imajo turbo:
https://www.team-bhp.com/forum/technica...

65 bhp -

No blue letters in the word DCI on the sidestrip.
No intercooler.
Turbo is a 5435 970 0000 Borg warner K series.
JB3 gearbox pretty much same as 1.6 16v.
Engine codes - K9K 704, K9K 700
OVAL PLATE CB07 (Inside of drivers door)
Standard Turbo Boost Pressure = 1 Bar (14.5psi)
Standard Fuel Pressure = 1400psi
No intercooler



80 bhp -

Blue I in the word DCI on the sidestrip.
Large Intercooler located infront of the radiator.
Injectors 15% more efficient than 65's.
Slightly different turbo to 65 (5435 970 0002 Borg warner K series).
JC5 gearbox pretty much same as 2.0 16v. From 2004 onwards JH3 and JR5 boxes were also fitted.
Engine code - K9K 702
OVAL PLATE CB08
Standard Turbo Boost Pressure = 1.2 Bar (17.4psi)
Standard Fuel Pressure = 1400psi


100 bhp -

Blue CI in the word DCI on the sidestrip.
Small fat intercooler (17% more efficient than 80 ic). Located infront of the radiator at the bottom.
Same injectors as 80.
Same fuel pump as 65 & 80 but runs at 1600 bar
Again, more efficient, variable geometry turbo (5439 970 0030 Borg warner K series)
Different block and head and different injection set up to 65 & 80 with the 100 having a stronger crank, stronger rods and pistons.
Inlets on the head are bigger, different cam and ex manifold.
Gearstick, reverse is down and right as opposed to up and left with the lift.
Gearbox is a JR5 120. (5 Speed box as fitted to petrol lagunas, no renault 6 speed box fits!)
Engine code - K9K 712.
OVAL PLATE CB2G
Standard Turbo Boost Pressure = 1.25 Bar (18.1psi)
Standard Fuel Pressure = 1600psi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

ZveeZ ::

V novejsih Renaultih (recimo 2012+) pa najdemo se dci (1.5l) 75hp, 90hp, 110hp.
Vsi seveda s turbino.

zodiak ::

Jaz bi kupoval dizla starega največ 3,4 leta. Kaj starejšega pa ni govora... Moj predlog je da zgoniš tega do večjega popravila potem pa kupiš 3 leta starega dizla z 100 k prevoženih. Vseeno ali je Reno ali karkoli drugega...

J.McLane ::

Kupi 3 leta star EV za 13k €, seveda če imaš možnost filat doma, ponoči.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ZveeZ ::

J.McLane je izjavil:

Kupi 3 leta star EV za 13k €, seveda če imaš možnost filat doma, ponoči.

Naprimer?

deco16 ::

driftwood ::

A ve kdo, kje prodajajo okrasne pokrove za platišča, pa da so imitacija znanih avtomobilskih znamk?
Ker original so drage. Še rabljene so drage.

IL_DIAVOLO ::

zodiak je izjavil:

Jaz bi kupoval dizla starega največ 3,4 leta. Kaj starejšega pa ni govora... Moj predlog je da zgoniš tega do večjega popravila potem pa kupiš 3 leta starega dizla z 100 k prevoženih. Vseeno ali je Reno ali karkoli drugega...


Denar ki ga nima pa mu bos ti posodil ali se boljse kar dal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Wallflower ::

Avto ni nič rjast, ker je bil garažiran in redno pran v pralnicah. Prejšnja starejša lastnika sta odlično skrbela zanj. Čez zimo sta vsak mesec oprala podvozje, kar se sedaj tudi pozna. Mogoče bi bilo res najbolje, da ga "zvozim" in potem menjam.
Za začetek bom poskusil voziti 120kmh po AC,da preverim, koliko bo sploh razlike.

OutOfTheBox ::

Ja če kupuješ sam zarad manjše porabe, se ti zadeva ne bo amortizirala. Če je faktor še drugi (udobje, oprema,..) potem je zgodba druga.

mn ::

OutOfTheBox je izjavil:

Ja če kupuješ sam zarad manjše porabe, se ti zadeva ne bo amortizirala. Če je faktor še drugi (udobje, oprema,..) potem je zgodba druga.


Sem ravno hotel napisasti, 25000 km letno pomeni 250l goriva letno ali manj kot 400 EUR letno za vsak liter manjše porabe. Sedaj pa računaj dodatne stroške, ki jih boš imel z novejšim avtom, ne pozabi razlike v ceni servisov, razlike v ceni zavarovanja če se odločiš za kasko, cene gum, višje izgube vrednosti, ...

Finančno bo vsaj do dražjega popravila verjetno racionalno voziti starega. Vseeno pa postavi na lestvico tudi kako boš v službo prišel ko bo avto v okvari - kar se ti sicer pri obeh lahko naredi, ampak če boš dobro kupil je pri novejšem manjša verjetnost

matobeli ::

Wallflower je izjavil:


Za lpg ne vem, če se mi splača. Že tako je star avtomobil.


Pri 25kkm letno se ti investicija v LPG povrne v 1 letu, pri 20% višji porabi z LPG (kar pokrije tudi bencinske zagone) pride preračunana poraba cca 5.5l bencina proti 7.5l kar imaš brez LPG.
Oziroma, če daješ sedaj 2750€ za bencin boš potem dajal 2000€ za LPG.

J.McLane ::

Ampak za varčen LPG rabiš že varčen osnoven avto, potem pa daš številke skup in vidiš, da gre za en drobiž od prihranka.

Imam Subija na LPG, je nepremičnina 1.6 mmotor, porabil povprečno v treh letih 7,7 l/100 km plina + 1,6 l/100 km bencina kar nanese 9 €/100 km ali ekvivalent bencin/dizel 6 l/100 km. Pa še kašen dodaten servis za plin računaj zraven.

Razmerje cene med LPG in bencin zadnja leta ni dosti veliko, da bi se to ful splačalo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

matobeli ::

Ja pri 2750eur ki jih letno porabi model za bencin je težko zares nardit 3k prihranka.
Več prihranka naredi če ne kupuje drugega avta in obdrži tega ki dela.

Če je cca 750eur dovolj prihranka bo pa sam ugotovil. Ajd, pa rečmo 600eur da se ne obešamo na vsak eur.

Nova plinska naprava ima tudi garancijo, servisi pa kot veš niso pretirano dragi.

J.McLane ::

Ok, s prihrankom se kar nekako strinjam, ampak predelat avto letnik 2007 in potem leto dve čakat, da se ti investicija povrne, tretje leto bo pa ugotovil, da je 21 let star avto že res mal preveč in bo v treh letih prihranil koliko? Nima smisla komplicirat na tako starem avtu.

Da ne rečem kakšen sufer je držat tisti gum na črpalki ene 3 min da se avto napolne, pa črpalke z LPG tudi niso za vsakim vogalom in iskal jo bo vsakih 500 km, oz. vsak teden.

Vzameš en EV lahko 5 let star za 10k EUR (recimo Zoe ZE50), polniš doma ponoči, nobenega obiska črplake in v celem letu za gorivo zapraviš 800EUR.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Tale megan je požrešen 7l+, pri dizlu boš imel porabo 4.5-5l.
Pa dizli zdržijo 500.000km, vmes mogoče kak vztrajnik crkne al turbina, ampak če kupiš vzdrževan avto in ga tud vzdržuješ naprej ti bo tud turbina zdržala lahko 300.000+ Pa vztrajnik tud 300.000+, pač folk danes kupi te avte zato da jih rabi in ne špara

Mam 1.3 dizla, starega 10 let po dolini poraba 3-4l.
Povprečje tam tam 4.5l. ker živim v hribih

Ampak seveda ker se izživljam iz avta kot na kakšnih dirkah je poraba 5-5.5l....ampak zdej se bo to končal ker listje pa mokre ceste pa divjad, to počnem sam poleti v vročini ker gume primejo

V glavnem megan prodaj in kupi dizla O PLIN pa ne sanjaj, 3 vozil in pri vseh požre sedeže ventile tud če je mazanje pa še točit moraš pogosteje, plina ti bo pil 8-9l pa pri teh cenah plina 90 centov se boš dražje vozil, + tekočina za mazanje je draga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

iloveboobz ::

pa vi niste normaln.. 1.5dci? Stare kante? Pr 10kEUR budgeta?

Če je namen sparanje, en in edin odgovor samo elektrika. Vse ostalo je brezveze.

Malo raztegni budget (neki bos se tako dobil za starega) in kupis recimo tole

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

po odsteti subvenciji si na 11.900EUR + strosek prevoza (glede na to da je relativno blizu slovenije, lahk računas kake par 100EUR). Rečmo 12500EUR čez palec do registracije.

No brainer za 2 leti star avto, sploh če je cilj sparanje. Z manjkom servisov in izrednih okvar (k bi te čakale z 10 jurjov vrednim dizl shitoxom) si teh 2500EUR dobis noter ze v prvem letu ali dveh. Da ne govorim o tem, koliko cenejsa je elektrika od dizla, pa tudi letni operativni stroski so nizji (cenejse zavarovanje zarad trajnih konjev, registracija je kot pri 1.0 itd..)

Uglavnem, to je to.
smoki

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Elektrika pri 10k budgeta? Ocitno ti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

20 let star avto s 130,000 km...človek si brez problema kupi leafa za 5 jurjev in se vozi toliko časa z njim da si ga prek goriva odplača.

mtošev ::

EV je kvečjem pol cenejši protiK9K pri zmerni vožnji, pa še to, če polni doma. Nikjer ni omenjena še investicija v polnilnico...

Utk ::

"Polnilnica" stane 150 evrov, če je slučajno ne dobi že z avtom.
In če je pol cenejši pri vožnji in pol cenejši od njegovega budgeta, potem ne vem kaj je tu za razmišljat. Za razmislit je edino ali kupit za 5 jurjev ali za 10. Tist za 10 bi znal dejansko trajat 2x več, ampak oba bosta naredila svoj posel in oba se bosta sama odplačala.
Da ne govorimo o prednosti kot je gretje na daljavo in najverjetneje več ostale opreme kot je bo dobil pri nekem dizlu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

globoko grlo ::

Porab teh 10K za počitnce :)
Če ti avto dela, ga ne menjaj, sploh če ma 134K km. Pejt 5 min prej od doma, pa se voz 100, pa boš mel manjšo porabo.

Avta ne menjaš za 2 l manjšo porabo! Pa tko kot so ti že rekl, kar boš kupu bo neznanega izvora z 200K+ km.

ZZa štrom ti pa ne znam povedat, se sam odloč.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
««
62 / 62
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22134447 (11951) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17424443 (19220) zobnik
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10022057 (18911) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15829584 (24009) KAVINSKY
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15334675 (29902) Heavy

Več podobnih tem