» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
10 / 61
»»

zmaugy ::

Tudi karavan se dobi.

D3m ::

Za enkrat sem zadovoljen. Hvala.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Sparkxl ::

hojnikb je izjavil:

turbo bencinar vs turbo dizl nebo neke razlike pri servisih...


30% je razlike. Izvoli vprašat na servis. Ampak verjetno je lažje spamat na pamet po forumih

D3m ::

Izvoli razložiti 30% razliko.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Meizu ::

Sparkxl je izjavil:

hojnikb je izjavil:

turbo bencinar vs turbo dizl nebo neke razlike pri servisih...


30% je razlike. Izvoli vprašat na servis. Ampak verjetno je lažje spamat na pamet po forumih


Haha. Pa nas razsvetli s podatki.

30% je mogoce razlike ce primerjas turbo dizle z atmosferci bencinarji ja. To je seveda tudi kot da bi primerjal rozine s spomladanskimi zvoncki.

Primerjaj potem atmosferskega dizla z atm bencinarjem. Ker tale rec pa enostavno ne crkne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

D3m ::

Pa razliko v olju. Novi turbo bencinarji rabijo 5w-30 longlife, atmosferci 10w-40.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Wrop ::

Meizu je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

hojnikb je izjavil:

turbo bencinar vs turbo dizl nebo neke razlike pri servisih...


30% je razlike. Izvoli vprašat na servis. Ampak verjetno je lažje spamat na pamet po forumih


Haha. Pa nas razsvetli s podatki.

30% je mogoce razlike ce primerjas turbo dizle z atmosferci bencinarji ja. To je seveda tudi kot da bi primerjal rozine s spomladanskimi zvoncki.

Primerjaj potem atmosferskega dizla z atm bencinarjem. Ker tale rec pa enostavno ne crkne.


Renault:
Clio.
tce 90 (842 €) vs dci 90 (1335 €)

Megane.
tce 100/115/140 (996 €) vs blue dci 95/115 (1.020 €)

Scenic.
tce 115-160 (995 €) vs blue dci 115-150 (1.376 €)

Talisman.
tce 225 (1.901 €) vs blue dci 120/150 (1.987 €)

Espace.
tce 225 (2.068 €) vs blue dci 160/200 (2.427 €)

Tu imaš podatke enega proizvajalca. Pri cliotu je razlika 500 €, captur zelo podobno. Pri meganu razlike praktično ni. Mogoče je kaka napaka, ker je pri sceniku spet razlike 400 €. Pri talismanu je tudi razlika zanemarljiva, nista pa motorja primerljiva. Pri Ecpace pa je razlike za 350 €.
30 % več za servis dizla ni ravno iz riti potegnjena številka, je pa zgleda odvisno od modela do modela. Je pa treba pri clio, megane vzeti številke malo z rezervo ker so ravno pri nekaterih modelih motorje posodabljali in očitno ne vejo kje se jih glava drži.

Meizu ::

Wrop je izjavil:

Meizu je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

hojnikb je izjavil:

turbo bencinar vs turbo dizl nebo neke razlike pri servisih...


30% je razlike. Izvoli vprašat na servis. Ampak verjetno je lažje spamat na pamet po forumih


Haha. Pa nas razsvetli s podatki.

30% je mogoce razlike ce primerjas turbo dizle z atmosferci bencinarji ja. To je seveda tudi kot da bi primerjal rozine s spomladanskimi zvoncki.

Primerjaj potem atmosferskega dizla z atm bencinarjem. Ker tale rec pa enostavno ne crkne.


Renault:
Clio.
tce 90 (842 €) vs dci 90 (1335 €)

Megane.
tce 100/115/140 (996 €) vs blue dci 95/115 (1.020 €)

Scenic.
tce 115-160 (995 €) vs blue dci 115-150 (1.376 €)

Talisman.
tce 225 (1.901 €) vs blue dci 120/150 (1.987 €)

Espace.
tce 225 (2.068 €) vs blue dci 160/200 (2.427 €)

Tu imaš podatke enega proizvajalca. Pri cliotu je razlika 500 €, captur zelo podobno. Pri meganu razlike praktično ni. Mogoče je kaka napaka, ker je pri sceniku spet razlike 400 €. Pri talismanu je tudi razlika zanemarljiva, nista pa motorja primerljiva. Pri Ecpace pa je razlike za 350 €.
30 % več za servis dizla ni ravno iz riti potegnjena številka, je pa zgleda odvisno od modela do modela. Je pa treba pri clio, megane vzeti številke malo z rezervo ker so ravno pri nekaterih modelih motorje posodabljali in očitno ne vejo kje se jih glava drži.


Raje naj se gleda realne cifre v smislu vrednosti materiala potrebnega za servis. To, da nekateri servisi namerno dvigujejo cene servisov dizlom (ali obratno) zato, da bolje razporedijo prodajo dizlov in bencinarjev ni neka skrivnost.

Neodvisen mehanik, ki nima nalepke renault ti bo najverjetneje povedal drugacno zgodbo. Treba sicer se malce pocakat, da se ti stari atmosferci skidajo s prometa.

Pri turbo bencinarjih in turbo dizlih je interval menjave olja enak ze zaradi turbine. Filtri so prakticno isti, nabavna cena je tam-tam. Kar se tice vecjih napak imajo neumnosti in tdizli in tbencinarji. Potem je pa samo odvisno od srece in nesrece.

Statistika lahko vcasih tudi dobro zavaja, sploh ce je v trenutni uporabi precej vec turbo dizlov kot bencinarjev in je statistika dizlov veliko trdnejsa zaradi boljsega vzorca kot pri bencinarjih, kar lahko med drugim tudi pojasni zgornje stevilke.

m0LN4r ::

Sparkxl je izjavil:

Ni treba znanosti delat okrog cen servisov. Vprašajte tam. Meni so pri vw rekli da so servisi ca. 30% dražji za dizle in verjetno je zelo podobno pri ostalih. Zakaj je temu tako, je seveda jasno: dizli so danes potujoče kemične tovarne z vsaj 5 3 črkovnimi sklopi, da so jih sploh še spustili na cesto. Za štepanje kilometrov na AC so še vedno zakon in dvomim da se bo tu kaj spremenilo v bližnji prihodnosti. Pri klasični povprečni janez vožnji, dolgi 4 km (šiht-interšapar-vrtec-kuča), pa se pojavljajo znane težave. Zato pa se dizli pospešeno umikajo iz malih avtov. V velikih še bodo verjetno en čas na voljo.
Zadnja slaba novica za dizle se je pojavila ta teden. Peugeot ustavlja razvoj dizlov do nadaljnega, ker prodaja preveč strmo pada. Razvoj so preusmerili v elektro in hibrid.

Pri klasični povprečni janez vožnji, dolgi 4 km (šiht-interšapar-vrtec-kuča), pa se pojavljajo znane težave.
V nasih koncih je to za povprecnega janeza od 35-70km na dan. Ne zivijo vsi janezi v mestu. Ze v MB nastepas vec kot to, razen ce imas res vse v blizini 4km, ampak ponavadi ni tako. Je vrtec na drugem koncu, siht pa spet na tretjem in malokdo ima tako sreco (caosvno), da obavi vse z eno furo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

PS:
Menjava olja v TSIju in TDIju je razlicna, ker je v racunalniku, kjer tipkajo racune, za TDIja vtipkana malo visja cena, a opravlja se isto delo.
Pr domacemu mojstru pa to ne igra vloge, je cena ista bilokateri avto mu pripeljem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

LOL.

5w-30 pri obeh a različni ceni. Pure komerciala. Me like.

Ta teden imam servis dveh Oplov me zanima, če me bodo prepričali, da je njihovo olje boljše od originala, ki sem ga kupil. ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Timurlenk ::

Meizu je izjavil:

Wrop je izjavil:

Meizu je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

hojnikb je izjavil:

turbo bencinar vs turbo dizl nebo neke razlike pri servisih...


30% je razlike. Izvoli vprašat na servis. Ampak verjetno je lažje spamat na pamet po forumih


Haha. Pa nas razsvetli s podatki.

30% je mogoce razlike ce primerjas turbo dizle z atmosferci bencinarji ja. To je seveda tudi kot da bi primerjal rozine s spomladanskimi zvoncki.

Primerjaj potem atmosferskega dizla z atm bencinarjem. Ker tale rec pa enostavno ne crkne.


Renault:
Clio.
tce 90 (842 €) vs dci 90 (1335 €)

Megane.
tce 100/115/140 (996 €) vs blue dci 95/115 (1.020 €)

Scenic.
tce 115-160 (995 €) vs blue dci 115-150 (1.376 €)

Talisman.
tce 225 (1.901 €) vs blue dci 120/150 (1.987 €)

Espace.
tce 225 (2.068 €) vs blue dci 160/200 (2.427 €)

Tu imaš podatke enega proizvajalca. Pri cliotu je razlika 500 €, captur zelo podobno. Pri meganu razlike praktično ni. Mogoče je kaka napaka, ker je pri sceniku spet razlike 400 €. Pri talismanu je tudi razlika zanemarljiva, nista pa motorja primerljiva. Pri Ecpace pa je razlike za 350 €.
30 % več za servis dizla ni ravno iz riti potegnjena številka, je pa zgleda odvisno od modela do modela. Je pa treba pri clio, megane vzeti številke malo z rezervo ker so ravno pri nekaterih modelih motorje posodabljali in očitno ne vejo kje se jih glava drži.


Raje naj se gleda realne cifre v smislu vrednosti materiala potrebnega za servis. To, da nekateri servisi namerno dvigujejo cene servisov dizlom (ali obratno) zato, da bolje razporedijo prodajo dizlov in bencinarjev ni neka skrivnost.

Neodvisen mehanik, ki nima nalepke renault ti bo najverjetneje povedal drugacno zgodbo. Treba sicer se malce pocakat, da se ti stari atmosferci skidajo s prometa.

Pri turbo bencinarjih in turbo dizlih je interval menjave olja enak ze zaradi turbine. Filtri so prakticno isti, nabavna cena je tam-tam. Kar se tice vecjih napak imajo neumnosti in tdizli in tbencinarji. Potem je pa samo odvisno od srece in nesrece.

Statistika lahko vcasih tudi dobro zavaja, sploh ce je v trenutni uporabi precej vec turbo dizlov kot bencinarjev in je statistika dizlov veliko trdnejsa zaradi boljsega vzorca kot pri bencinarjih, kar lahko med drugim tudi pojasni zgornje stevilke.

ja kuga pa maš prot navadnim bencinarjem - najbolj stabilni, malo okvar, gre do neskončnosti

Also tnx wrop za primerjavo cen :D
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Vsem samo eno... Korektno vzdrževani dizelski motorji zdržijo veliko dlje kot bencinski.

Utk ::

Vsak vzdrzevan avto zdrzi veliko vec kot ga je kdorkoli dolgo pripravljen vozit. Kaksni so stroski pri tem je pa druga stvar.

SimplyMiha ::

Ker bencinarji praviloma tečejo pri višjih obratih, se hitreje obrabijo, pa če greš samo do trgovino ali pa na Obalo. Kaj to pomeni za stroške, pa prepuščam presojo drugim.

Timurlenk ::

SimplyMiha je izjavil:

Vsem samo eno... Korektno vzdrževani dizelski motorji zdržijo veliko dlje kot bencinski.

navaden dizel ja, sam kdo bo pa še danes traktor vozil
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

SimplyMiha ::

Vsak vaški mulc, zgleda.

Utk ::

SimplyMiha je izjavil:

Ker bencinarji praviloma tečejo pri višjih obratih, se hitreje obrabijo, pa če greš samo do trgovino ali pa na Obalo. Kaj to pomeni za stroške, pa prepuščam presojo drugim.

Od vrtenja se prakticno noben avto ne obrabi. Velika velika vecina avtov se na odpad komot sama odpelje.

Meizu ::

To, da bencinarji drzijo toliko kot dizli lahko ustrelijo samo tisti, ki slepo verjamejo da je bencinar edini alfa in omega. Dizel masine so z razlogom industrijski standard med drugim ravno zaradi vecje vzdrzljivosti. Mocnejse narejene masine zaradi kompresije, manjsi obrati, manjsi stres za daljse delovanje, boljse interno lubriciranje motorja itd.

Rad bi videl bencinarje v povprecju delat 300-400kkm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Utk ::

To je res za malo vecje in malo drazje dizle, ne pa za male navite dizlcke v astrah in podobnih poceni avtih.
300,400 jurjev drugace naredi vsak avto, razlika nastane kasneje, po 500, ki jih pa malokater naredi ze zarad tega, ker to pri povprecni kilometrini traja 20,25 let, tako dolgo pa malokdo drzi avto. Drugace imas sluzbene dacie na plin, ki tolcejo cez 500 kkm brez problema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GreenT ::

Jah odvisno. Če delaš vsak dan zutri z mrzlim kakih 5km, ti bo dizel verjetno precej crknil. (v familiji smo mel dva bencinarja s preko 300.000km: Astro 1.6 16V in Volva S60 2.4. Astra je sicer zacela puščat nakonc in bi rabla orenk servis, dočim volvo zgleda, kot da jih bo še 300 naredu brez problema.

Meizu ::

Utk je izjavil:

To je res za malo vecje in malo drazje dizle, ne pa za male navite dizlcke v astrah in podobnih poceni avtih.
300,400 jurjev drugace naredi vsak avto, razlika nastane kasneje, po 500, ki jih pa malokater naredi ze zarad tega, ker to pri povprecni kilometrini traja 20,25 let, tako dolgo pa malokdo drzi avto. Drugace imas sluzbene dacie na plin, ki tolcejo cez 500 kkm brez problema.


Dizelcek v poceni astrah ni ravno dizelcek - od 1.7 dalje.

Edit: poglej statistiko nemskega trga, ki dela precej vec km kot mi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

RedDrake ::

Meizu je izjavil:

To, da bencinarji drzijo toliko kot dizli lahko ustrelijo samo tisti, ki slepo verjamejo da je bencinar edini alfa in omega. Dizel masine so z razlogom industrijski standard med drugim ravno zaradi vecje vzdrzljivosti. Mocnejse narejene masine zaradi kompresije, manjsi obrati, manjsi stres za daljse delovanje, boljse interno lubriciranje motorja itd.

Rad bi videl bencinarje v povprecju delat 300-400kkm.

Večino motorjev ubije starost in ne število kilometrov (oz. delovnih ur).
Po 10+ letih gredo gumijasti kosi počasi po gobe in mašine ne delujejo več kot so bile načrtovane. Rezultat so okvare.
Iz tega razloga gredo bencinarji "manj". Ker ljudje z njimi ne delajo po 40kkm letno, ampak tam ~10kkm.
Jasno da je tak bencinar z 200kkm in 15+ leti samo še za v smeti. Predvsem, ker si nekdo ni vzel časa (in denarja) in po tam cca 8-ih letih dal mašino generalno zrihtat.
Ampak primerljivo je tudi dizel z 15+ leti in resda 500kkm (uradno 220kkm a seveda vmes dvakrat "pomlajen" na tam ~120kkm) samo še za v prešo. No, ljudje jih vozijo, ampak za njimi nastajajo modri/beli/črni oblaki. Ampak to unga za volanom itak ne gane. Važn da njegov traktor s 300kkm+ še vedno gre "kot nov".

sandmat ::

RedDrake je izjavil:


Jasno da je tak bencinar z 200kkm in 15+ leti samo še za v smeti. Predvsem, ker si nekdo ni vzel časa (in denarja) in po tam cca 8-ih letih dal mašino generalno zrihtat.
Ampak primerljivo je tudi dizel z 15+ leti in resda 500kkm (uradno 220kkm a seveda vmes dvakrat "pomlajen" na tam ~120kkm) samo še za v prešo. No, ljudje jih vozijo, ampak za njimi nastajajo modri/beli/črni oblaki. Ampak to unga za volanom itak ne gane. Važn da njegov traktor s 300kkm+ še vedno gre "kot nov".


a si bencinarja vozil nazadnje za časa stoenke, da si na 8 let delal generalko? :D

Utk ::

Meizu je izjavil:

Utk je izjavil:

To je res za malo vecje in malo drazje dizle, ne pa za male navite dizlcke v astrah in podobnih poceni avtih.
300,400 jurjev drugace naredi vsak avto, razlika nastane kasneje, po 500, ki jih pa malokater naredi ze zarad tega, ker to pri povprecni kilometrini traja 20,25 let, tako dolgo pa malokdo drzi avto. Drugace imas sluzbene dacie na plin, ki tolcejo cez 500 kkm brez problema.


Dizelcek v poceni astrah ni ravno dizelcek - od 1.7 dalje.

Edit: poglej statistiko nemskega trga, ki dela precej vec km kot mi.

Vse kar je pod 2,0 je dizelček. 2,0 je tudi tako tako. Dizli za nemške taksiste, ki delajo po mio km se tu začnejo šele začnejo. Nek 2,0 dizel je lahko tudi "velik", ampak če je to v nekem poceni avtu za 18 jurjev, lahko samo sanjaš, da bo naredil ne vem kakšne kilometre. Pa ne zaradi same mašine, ta bo že delala, samo lastnik se bo prej naveličal menjat vztrajnike, šobe, sklopke (če ne celo kar menjalnike) in podobno, ko bo šla vrednost avta proti jurju, cena popravila pa čez. Nek taksist si komot izračuna, da se mu splača tudi vsako leto menjat sklopko, če imaš avto zase pa ne boš tega delal. Za ta denar ne more bit vse neke kvalitete. Pri audijih in drugih za 50 jurjev je že lahko malo bolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

sandmat je izjavil:


a si bencinarja vozil nazadnje za časa stoenke, da si na 8 let delal generalko? :D

V bistvu vozim bencince od kar imam izpit, kar je več kot ST sploh obstaja.
Vem kaj dela starost mašinam, tudi če so praktično nove, ker sem imel priliko kot moj prvi avto vozit Škodo staro 10 let z 40kkm. Resda je to še bila generacija vozil, kjer si pri 80-90 delal generalno in ne "samo" velik servis, ampak teoretično je bil avto še skoraj "nov".
Pa je šla dihtunga glave, pa kolektorja, pa vsak gumijast kos na podvozju posebej je bil za zamenjat, pa ...
Danes občasno vozim R5 letnik '91 z 22kkm na števcu.
Praktično vsakič, ko grem z avtom več kot 10km kamorkoli se prižge kaka opozorilna lučka.
Pušča praktično vse, tesnila so kot iz papirja.
Ampak po vaši logiki ima avto še vsaj 100kkm pred sabo.
Realno pa brez generalke naredi morda 1000km po AC, potem bo pa za na odpad.
Imam dober sluh, in točno vem, kako se zvok mašine tekom let spreminja.
Samo za primer.
Imaš atmosferskega bencinca, novejše izdelave.
Avto začne po tam 6-7 letih malce bolj glasno "tik-takat" ko je hladen.
Gre normalno, nobenih opaznih težav.
V realnosti ti pa tefloni malce puščajo, rezultat je pa, da deluje mašina drugače, kot pa je bilo zamišljeno.
Če bi to zrihtal, bi bilo vse ok.
Ker tega marsikdo sploh ne opazi, večini je pa vseeno (na servisu itak rečejo da je vse OK, tudi če avto spušča totalno defektne zvoke, ker tester pravi "0 napak"), je rezultat da bo mašina do nadaljnega imela napačno mazanje, napačno porazdelitev toplotnega odvajanja, ipd ...
Končni efekt je, da "avto spije še tam 2-3L olja na servisni interval", ampak gre pa še vedno ok!
Take kripe potem počasi končajo najprej pri revežih, ki nimajo za boljši voz, potem pa na odpadu.
Z dobrim vzdrževanjem, bi se dalo vsemu temu ognit, a servisi so še vedno naravnani samo na odpravljanje simptomov in zelo malo na preventivi.
Menjava filtra in olja je nujna, a realno bi moral v roku 8-12 let zamenjat praktično pol mašine, če bi hotel, da vse deluje normalno v nadaljne.
kilometri tu so brezpredmetni.
Imam dve vozili istega proizvajalca, s skoraj enakim bencinskim turbo motorjem. En je star 14 let, drugi 13.
En ima 280kkm, drugi 90kkm.
Težave, ki se pojavljajo pri obeh, so enake. Pa je bil en vedno v garaži, drugi na elementih, en vožen zgolj poleti, drugi v vseh pogojih, ipd ...
Ja, tisti "zimski" ima poleg motornih težav na spisku tudi površinsko rjo, ampak to je pa edina "bistvena" razlika.
Zakaj le, če pa samo kilometri odločajo?

Meizu ::

Utk je izjavil:

Meizu je izjavil:

Utk je izjavil:

To je res za malo vecje in malo drazje dizle, ne pa za male navite dizlcke v astrah in podobnih poceni avtih.
300,400 jurjev drugace naredi vsak avto, razlika nastane kasneje, po 500, ki jih pa malokater naredi ze zarad tega, ker to pri povprecni kilometrini traja 20,25 let, tako dolgo pa malokdo drzi avto. Drugace imas sluzbene dacie na plin, ki tolcejo cez 500 kkm brez problema.


Dizelcek v poceni astrah ni ravno dizelcek - od 1.7 dalje.

Edit: poglej statistiko nemskega trga, ki dela precej vec km kot mi.

Vse kar je pod 2,0 je dizelček. 2,0 je tudi tako tako. Dizli za nemške taksiste, ki delajo po mio km se tu začnejo šele začnejo. Nek 2,0 dizel je lahko tudi "velik", ampak če je to v nekem poceni avtu za 18 jurjev, lahko samo sanjaš, da bo naredil ne vem kakšne kilometre. Pa ne zaradi same mašine, ta bo že delala, samo lastnik se bo prej naveličal menjat vztrajnike, šobe, sklopke (če ne celo kar menjalnike) in podobno, ko bo šla vrednost avta proti jurju, cena popravila pa čez. Nek taksist si komot izračuna, da se mu splača tudi vsako leto menjat sklopko, če imaš avto zase pa ne boš tega delal. Za ta denar ne more bit vse neke kvalitete. Pri audijih in drugih za 50 jurjev je že lahko malo bolje.


Poceni Oplu zacne cena z 2.0 dizel masino trenutno pri 28.000€.

https://sicmsimages.carusseldwt.com/get...

Ceprav ne razumem, kaj tocno zelis povedat. 1.7 CDTI pri starejsih Astrah npr. je dobesedno neunicljiv. Za bencinarje tega ne mores ravno trdit.

Utk ::

Da ne mešaj dizlov nemških taksistov s temi poceni dizli. A ti moram še narisat? Nekega audija lahko pri 1000 obratih pritiskaš na polno, pa ti bo vztrajnik vzdržal vsaj 400,000. Pri tej insigniji bi pri 200 še menjalnik menjal, ne samo vztrajnika.
Motor je pa zadnji problem, pri bencinarji in pri dizlih. Raje preberi kaj je RedDrake napisal.

zk_eu ::

Kakšne bedarije eni pišete. Vsako solidno vzdrževano vozilo gladko zdrži 300.000 km, pa če je to benciner ali pa dizel.

Sam sem imel Astro G z 1.6 16v motorjem in sem jo prodal pri 320.000 km (17 let pa je bila starost vozila) in je motor tekel kot urica ter mirneje kot marsikateremu navitemu bencinskemu motorju. Seveda je bilo nekaj okvar (štarter, tesnilo glave, semering, tesnilno karterja), kaj večjega pa ne. Kolega je na istem motorju naredil že 650.000 km in jo še vedno ima ter je rekel,da jo sploh noče prodati. Kaj pa mislite, da so prej imeli policaji? Avti so bili večinoma bencinski, veliko pa je bilo točno teh Aster G, ki so vse imele, ko so jih začeli umikati, okoli 400.000 kilometrov. Ko sem se menil s policistko, pa je rekla, da jim zaradi zveze oziroma povezave, ti avti skoraj ves čas gorijo. Oče (smo družina bencinskih avtov) je enako Tourana in Vectro zvozil preko 300.000 km predenj ju je prodal.

Vozila so bila pač vzdrževana, zamudil se ni niti en servis in notri se ni metalo ravno najcenejšo robo, ampak nekaj vmesnega ali malo več. In ja, tudi jaz vem kakšen je zdrav zvok bencinskega motorja, tako da vem kaj govorim. Za dizla pa seveda ne pametujem, ker jih ne vozim. Moja Insignija (1.8 16v) ima sedaj 7 let in 189.000 km že. Servisi se delajo na 15.000 km, pa čeprav je predpisano 30.000. V tem času pa mi spije mogoče 1 dcl - 2 dcl olja.

Vzdržujte vozila tako kot treba, pa bo.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Meizu ::

Utk je izjavil:

Da ne mešaj dizlov nemških taksistov s temi poceni dizli. A ti moram še narisat? Nekega audija lahko pri 1000 obratih pritiskaš na polno, pa ti bo vztrajnik vzdržal vsaj 400,000. Pri tej insigniji bi pri 200 še menjalnik menjal, ne samo vztrajnika.
Motor je pa zadnji problem, pri bencinarji in pri dizlih. Raje preberi kaj je RedDrake napisal.


Ravno nasprotno, VAG vztrajniki so narejeni tesnejse (sploh pri mrzli masini, da se ga ne slisi toliko) in imajo vecjo obrabo kot pa oplovi npr. Kar poglej koliko vztrajnikov se menja pri VAG grupi in koliko pri Fordih/Oplih itd.

Utk ::

Poznam enga audija s 400,000 kako je vozen od novega in ti garantiram, da tega noben opel ne bi prezivel z original vztrajnikom. Verjetno niti passat ali golf ne.

Meizu ::

Utk je izjavil:

Poznam enga audija s 400,000 kako je vozen od novega in ti garantiram, da tega noben opel ne bi prezivel z original vztrajnikom. Verjetno niti passat ali golf ne.


Dejstvo ostaja, da se ravno VAG vztrajnike menjuje precej prej kot ostale "zanic vztrajnike".

Jaz poznam eno Lada Njivo, ki ima 500kkm in glede na to, kako je vozena ti garantiram, da noben audi tega ne prezivi. Mislim, bullshit, stekas? Dajmo gledat reprezentativne vzorce.

Utk ::

Prav imas. Dajmo.

Insignia:

Težke okvare
Pogoste težave z dvomasnimi vztrajniki pri bencinskih in dizelskih motorjih. Težave se kažejo, kot pojav vibracij in ropota med pospeševanji in v prostem teku motorja. Za odpravo težave je potrebno menjati vztrajnik ter ponavadi tudi celo sklopko.
...
Vse večje število lastnikov poroča o težavah z ročnimi menjalniki. Težava se pojavlja zaradi obrabljenih ležajev, kar se kaže kot glasen zavijajoč zvok. Težava je še posebej prisotna pri nižjih prestavah.
Za težave pri prestavljanju ročnega menjalnika je pogosto kriva okvara mehanizma sklopke

http://avtonasveti.com/opel-insignia-20...

zk_eu ::

Kar se tiče vztrajnika, ti enako piše za Passata...

Pa ne moreš primerjati vozil z enomastnim vztrajnikom za katerega je skoraj nemogoče, da odpove. Za bencinsko Insignijo razen v povezavi, ki si jo prilepil, nisem nikjer zaznal, da bi vztrajniki, odpovedovali. Jaz imam na svoji še originalno sklopko in vztrajnik, pa ni videti, da bi kaj kmalu crknilo in imam 60% - 70% mestne vožnje... Pri dizlih pa so ljudje pač smotani, da lahko potem vse kar so prihranili pri gorivu, dajo za nov vztrajnik (in sklopko).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Meizu ::

Utk je izjavil:

Prav imas. Dajmo.

Insignia:

Težke okvare
Pogoste težave z dvomasnimi vztrajniki pri bencinskih in dizelskih motorjih. Težave se kažejo, kot pojav vibracij in ropota med pospeševanji in v prostem teku motorja. Za odpravo težave je potrebno menjati vztrajnik ter ponavadi tudi celo sklopko.
...
Vse večje število lastnikov poroča o težavah z ročnimi menjalniki. Težava se pojavlja zaradi obrabljenih ležajev, kar se kaže kot glasen zavijajoč zvok. Težava je še posebej prisotna pri nižjih prestavah.
Za težave pri prestavljanju ročnega menjalnika je pogosto kriva okvara mehanizma sklopke

http://avtonasveti.com/opel-insignia-20...


No pa bodi fer pa izpisi ven se tezave BMWjev in VAGovcev. Mercedesa lahko das tudi zraven. :)

Utk ::

Ja vsem kdaj crkne vztrajnik, za crknjen menjalnik pa potrebujes opla. Takrat strosek vztrajnika postane zanemarljiv. Itak pa tu ne pise o km, samo da se dogaja. Enim prej drugim kasneje.

zk_eu ::

Tebe je pa res ujezil Opel, da ga tako izpostavljaš. Iz vztrajnika si sedaj prišel na menjalnik :).

Ja, M32 je imel težave z ležaji v menjalniku, ki so odpovedali. Vendar, če se je zadeva pravočasno odkrila in odprla, večje škode ni bilo, menjalniki pa so držali. Te menjalnike so vgrajevali tudi v Alfe. Od polovice 2012, pa je menjalnik nadgrajen z močnejšimi ležaji in ni nobenih težav.

Spet govoriš bedarije, ker drugim znamkam pa menjalniki ne crkujejo. Mogoče samo prvo stran foruma avtomobilizma za začetek pogledaš. :) Imaš kar dosti težav na temo DSG menjalnikov od VAGa :D.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Utk ::

Ne, nimam nic posebnega proti oplu, sigurno manj kot proti vagu. Ampak omenjat nemske taksiste z e klasami in audiji a6 kot dokaz, da je dizel tudi v oplu bistveno bolj vzdrzljiv kot bencinarji pa pri meni pac ne bo slo cez. Dizel je lahko vzdrzljiv, stari dizli so tudi bili res, ampak te novi v poceni avtih pa pac niso nic posebnega. Niti v oplu niti renoju niti nobenem.

Zakaj pa mislis da dizle umikajo v cenejsih avtih. Ta hec je postal predrag. Ne mores naredit dobrega dizla z vsem kar spada zraven in prodajat avto za 15 jurjev. Nekje nekaj zmanjka. Ce ne pri masini pa pri menjalniku, ce ne pri menjalniku pa nekje drugje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zk_eu ::

No, s tem se pa strinjam :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

MostWanted ::

malo pleha malo žice evo ti opelice / oplove kolice

Timurlenk ::

Meizu je izjavil:

To, da bencinarji drzijo toliko kot dizli lahko ustrelijo samo tisti, ki slepo verjamejo da je bencinar edini alfa in omega. Dizel masine so z razlogom industrijski standard med drugim ravno zaradi vecje vzdrzljivosti. Mocnejse narejene masine zaradi kompresije, manjsi obrati, manjsi stres za daljse delovanje, boljse interno lubriciranje motorja itd.

Rad bi videl bencinarje v povprecju delat 300-400kkm.

rad bi videl turbodizle, ki prevladujejo nad atmosferci dizli, delat 300 400 k km v ene šusu :D
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Meizu ::

Utk je izjavil:

Ne, nimam nic posebnega proti oplu, sigurno manj kot proti vagu. Ampak omenjat nemske taksiste z e klasami in audiji a6 kot dokaz, da je dizel tudi v oplu bistveno bolj vzdrzljiv kot bencinarji pa pri meni pac ne bo slo cez. Dizel je lahko vzdrzljiv, stari dizli so tudi bili res, ampak te novi v poceni avtih pa pac niso nic posebnega. Niti v oplu niti renoju niti nobenem.

Zakaj pa mislis da dizle umikajo v cenejsih avtih. Ta hec je postal predrag. Ne mores naredit dobrega dizla z vsem kar spada zraven in prodajat avto za 15 jurjev. Nekje nekaj zmanjka. Ce ne pri masini pa pri menjalniku, ce ne pri menjalniku pa nekje drugje.


Preskakujes oziroma ignoriras plasirane podatke. Prej sem ti navrgel link, da proper 2.0 dizel pri Oplu v nobeni varianti ne stane manj kot 28.000 eur.

Opel je do nedavnega (do prevzema PSA grupe) uporabljal dizle osnovane na podlagi JTDM tehnologije, ki veljajo kar se mehanike tice za prakticno najboljse dizle. BMW in Mercedes npr. ima vecje tezave z dizli kot Opel in Fiat skupaj. Da o VW ne govorimo, kjer so bile cele serije in generacije TDIjev (Pasat itd.) tako zanic, da se avta sploh pod nobenim pogojem ni splacalo kupit (sobe, vztrajniki, sonde itd.).

Tezave z menjalniki so pa danes redke, ni to tehnologija od vceraj, kjer bi slo kaj konkretno narobe razen ce imas res ponesreceno serijo iz tovarne. Avtomatski menjalniki? Tu gre pa lahko marsikaj narobe.

In ja, "tudi pri Oplu" so dizli precej vzdrzljivejsi od bencinarjev. Kaj hoces tu dokazat? Reliability je vedno bil in bo na strani dizlov. Lahko mi pa dokazes nasprotno in pokazes kje se je kdajkoli in kjerkoli za dejansko resno rabo (industrija, prevoznistvo) uporabljalo karkoli drugega kot dizel.

Utk ::

Na tisto insignio gre vsaj 5 jurjev popusta, da jo kdorkoli povoha.
In pravim ti, da nimajo motorji niti dizli niti bencinarji tezav, ampak drage stvari okoli njih.
Menjalniki so stara rec ja, ampak opel je uspel tudi to zajebat. Ce so novi kaj boljsi bomo pa se videli.

Se enkrat, ne primerjaj tega poceni dizla z industrijsko rabo. In avto ni sestavljen samo iz masine.

zk_eu ::

Heh, no kar se tiče Oplovih CDTI dizel motorjev, so veselo ribali med letom 2009 - 2012, če si delal kratke (sam mestne) relacije :D. Potem so to pošlihtali in težav z motorji ni več. Tisti, ki pa je delal vsak dan AC, pa mu je bil to odličen motor z skoraj nič težavami.

Pa težave z dizelskimi motorji imajo vsi. TDI tudi ni zdaj tako briljanten motor. Znanec je kupil novega Pasata, pa mu med servisi požre po 2,5 litra olja in pravijo, da je to normalno. TSI je VW v začetku totalno zajebal. Po 150.000 km pa spijejo po 2 litra olja na intervale. Ali pa, ko so celi seriji TDI motorjem v letu 2017 ropota vakum pumpa.

Zdaj pa nehaj že enkrat govoriti na pamet in pojdi malo pogledati kakšne težave so tudi imeli VW z menjalniki pred 15 leti, ali pa Ford v nekaterih svojih vozilih ali pa kakšne ima VW še vedno sedaj z DSG menjalniki, ki crkujejo.

Opel ni imel pred Insignijo oziroma pred letom 2009 in nato po letu 2012 nikoli težav z menjalniki (ne z ročnimi, ne avtomatskimi). Vmes pa so bile težave z ročnimi M32 menjalniki (menjalniki F40, ki so ga takrat tudi vgrajevali v vozila, ni imel recimo nobenih težav), ki pa, če si pravočasno menjal ležaje, zdrži tako kot vsak menjalnik. Ko so tovarniško nadgradili menjalnik v letu 2012, ni bilo nikoli več težav in so praktično bulet prof.

Ne zagovarjam ne enega ne drugega koncerna, ker vse kar crkuje zaradi tovarniških napak je sramota. Pravim samo, da zaradi hitrosti in tempa proizvodnje, ni takšne razlike med znamkami več.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

sreda ::

Vozim ford mondea od 1997
bencinar 1.8 naredil 400000km prodal v ok stanju
bencinar 2.5 V6 naredil 220000 km prodal v ok stanju (menjana vodna črpalka in razdelilnik za elektriko al neki tazga)
dizel 2.0 sedaj imam 160000 km
Na nobenem nisem nikoli imel problemov ne z motorjem ne z vztrajniki ali sklopko.

D3m ::

Utk je izjavil:

Na tisto insignio gre vsaj 5 jurjev popusta, da jo kdorkoli povoha.
In pravim ti, da nimajo motorji niti dizli niti bencinarji tezav, ampak drage stvari okoli njih.
Menjalniki so stara rec ja, ampak opel je uspel tudi to zajebat. Ce so novi kaj boljsi bomo pa se videli.

Se enkrat, ne primerjaj tega poceni dizla z industrijsko rabo. In avto ni sestavljen samo iz masine.


Ne vem o čem govoriš pa imamo Insignio zadnji model 2016.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Meizu ::

Utk je izjavil:

Na tisto insignio gre vsaj 5 jurjev popusta, da jo kdorkoli povoha.
In pravim ti, da nimajo motorji niti dizli niti bencinarji tezav, ampak drage stvari okoli njih.
Menjalniki so stara rec ja, ampak opel je uspel tudi to zajebat. Ce so novi kaj boljsi bomo pa se videli.

Se enkrat, ne primerjaj tega poceni dizla z industrijsko rabo. In avto ni sestavljen samo iz masine.


Kak menjalnik je uspel Opel zajebat? V moji Astri J 2013 je F40 menjalnik (tudi insignije ga imajo, ne vem kaj tocno je zdaj v teh novih), ki razen preventivne menjave lezajev nima niti enega problema in velja za enega robustnejsih menjalnikov v avto industriji.

Utk ::

D3m je izjavil:

Utk je izjavil:

Na tisto insignio gre vsaj 5 jurjev popusta, da jo kdorkoli povoha.
In pravim ti, da nimajo motorji niti dizli niti bencinarji tezav, ampak drage stvari okoli njih.
Menjalniki so stara rec ja, ampak opel je uspel tudi to zajebat. Ce so novi kaj boljsi bomo pa se videli.

Se enkrat, ne primerjaj tega poceni dizla z industrijsko rabo. In avto ni sestavljen samo iz masine.


Ne vem o čem govoriš pa imamo Insignio zadnji model 2016.

Sej niti zase ne veš kaj govoriš. Prvič, imaš insignio na plin, ne? Sploh ni dizel. Drugič, ti bi moral čestitat, ker se po dveh letih še ni razpadla al kako? Raje vprašaj meizuta, on pravi, da bencinarji crkujejo.

ki razen preventivne menjave lezajev nima niti enega problema in velja za enega robustnejsih menjalnikov v avto industriji.

Kaj naj še dodam?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

D3m ::

Kaj ima veze, če je na plin? Osnova je bencin.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Meizu ::

Kaj naj še dodam?


Kdo je rekel da moras dodajat? V cem je tocno problem?

Edit: Pa lezaje se preventivno menja pri M32, F40 nima teh problemov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()
««
10 / 61
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22127971 (5475) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17420753 (15530) zobnik
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10019627 (16481) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15825743 (20168) KAVINSKY
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15331237 (26464) Heavy

Več podobnih tem