Forum » Na cesti » Nakup rabljenega avta
Nakup rabljenega avta
Temo vidijo: vsi
solatko ::
hojnikb - Ne samo uvoženih Nemcev, če je bil avto kupljen v Rimu. Vsem lux avtomobilom, preprodajalci najprej zbijejo km, saj so s 500kkm, skoraj kot novi. To pomeni 10-15k€ zaslužka čez noč, če kupec ne gre na original računalnik (med 50-150€, če hočeš kompleten izpis). Zato take avte naročiš pri poznavalcu, ki ve kaj in kje gledat.
Je pa nakup Nemca, glede na ceste po kakršnih se vozijo, boljša izbira, kot katerikoli slovenski avto, ki se vozi po teh naših kolovozih, 30-50km/dan.
V tujini se kupuje avto pri uradnem zastopniku firme ali res velikem dealerju, ker se s temi rečmi ne ukvajajo. Itak odkupijo avto po Evrotax-u -20-30%-ov, tako, da zaslužek imajo v vsakem primeru zagotovljen.
Popravljajo pa to balkanci in turki v tujini ali pa naši uvozniki.
bobi_palčka - Dacia, Clio, Astra, Ceed in podobni avtomobili so blazno priporočljivi za vožnje 200-300k/dan. Poznam kar nekaj serviserjev, ki so jim taki avti zhebal hrbtenice in jih sedaj rehabilitacije, tablete in podobno, košta nekaj k€, vsako leto.
Če z avtom delaš posel, ti mora stroške pokrit cena dela, za fiakat doma, je pa čisto dober 10 let star Kia Rio, ki se ne kvari, sigurno pa nebi kupil Francoza.
Je pa nakup Nemca, glede na ceste po kakršnih se vozijo, boljša izbira, kot katerikoli slovenski avto, ki se vozi po teh naših kolovozih, 30-50km/dan.
V tujini se kupuje avto pri uradnem zastopniku firme ali res velikem dealerju, ker se s temi rečmi ne ukvajajo. Itak odkupijo avto po Evrotax-u -20-30%-ov, tako, da zaslužek imajo v vsakem primeru zagotovljen.
Popravljajo pa to balkanci in turki v tujini ali pa naši uvozniki.
bobi_palčka - Dacia, Clio, Astra, Ceed in podobni avtomobili so blazno priporočljivi za vožnje 200-300k/dan. Poznam kar nekaj serviserjev, ki so jim taki avti zhebal hrbtenice in jih sedaj rehabilitacije, tablete in podobno, košta nekaj k€, vsako leto.
Če z avtom delaš posel, ti mora stroške pokrit cena dela, za fiakat doma, je pa čisto dober 10 let star Kia Rio, ki se ne kvari, sigurno pa nebi kupil Francoza.
Delo krepa človeka
fuck_it_ ::
hojnikb - Ne samo uvoženih Nemcev, če je bil avto kupljen v Rimu. Vsem lux avtomobilom, preprodajalci najprej zbijejo km, saj so s 500kkm, skoraj kot novi. To pomeni 10-15kEUR zaslužka čez noč, če kupec ne gre na original računalnik (med 50-150EUR, če hočeš kompleten izpis). Zato take avte naročiš pri poznavalcu, ki ve kaj in kje gledat.
Je pa nakup Nemca, glede na ceste po kakršnih se vozijo, boljša izbira, kot katerikoli slovenski avto, ki se vozi po teh naših kolovozih, 30-50km/dan.
V tujini se kupuje avto pri uradnem zastopniku firme ali res velikem dealerju, ker se s temi rečmi ne ukvajajo. Itak odkupijo avto po Evrotax-u -20-30%-ov, tako, da zaslužek imajo v vsakem primeru zagotovljen.
Popravljajo pa to balkanci in turki v tujini ali pa naši uvozniki.
bobi_palčka - Dacia, Clio, Astra, Ceed in podobni avtomobili so blazno priporočljivi za vožnje 200-300k/dan. Poznam kar nekaj serviserjev, ki so jim taki avti zhebal hrbtenice in jih sedaj rehabilitacije, tablete in podobno, košta nekaj kEUR, vsako leto.
Če z avtom delaš posel, ti mora stroške pokrit cena dela, za fiakat doma, je pa čisto dober 10 let star Kia Rio, ki se ne kvari, sigurno pa nebi kupil Francoza.
bolj verjetno je da so nepravilno sedeli za volanom.
Ogromno ljudi takole leži za volanom in potem imajo seveda zjeban hrbet:
Kljub temu pa se povsem strinjam da če ti avto nosi denar (se pravi z njim letno narediš 200 do 300 tisoč kilometrov), boš kupil ustrezno delovno orodje in ne Cliota. Že zaradi lastne varnosti, pa tudi zaradi udobja vožnje in robustnosti izdelave (s Hondo boš hudo redko moral delat optiko, s Cliotom boš zapeljal čez 1 luknjo in ti bo optika strigla za 1 stopinjo).
Fuck you, you fucking fuck.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuck_it_ ()
Utk ::
Če delaš 200,000 letno sigurno ne boš kupil starega mercedesa. Če ti to ne prinese denarja za novo E klaso, delaš nekaj zelo narobe.
m0LN4r ::
Za 200.000 letno se splaca premislit o firmi in operativnem lizingu, ker privat dvomim, da je 200.000km smiselno pocetje. Avto zvozis in zamenjas, hkrati pa imas odlicen support v casu najema.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
Če delaš 200,000 letno sigurno ne boš kupil starega mercedesa. Če ti to ne prinese denarja za novo E klaso, delaš nekaj zelo narobe.
Pri 200.000 km/leto je amortizacija vozila precej majhen strošek.
Za 200.000 letno se splaca premislit o firmi in operativnem lizingu, ker privat dvomim, da je 200.000km smiselno pocetje. Avto zvozis in zamenjas, hkrati pa imas odlicen support v casu najema.
Nikakor. Operativni lizing ima omejene kilometre. Operativni lizing se ti splača, če avtomobil potrebuješ za tistih nekaj izjem na mesec, ko moraš na pot pa da ne izpadeš kot tazadn klošar ko se na Hof pripelješ.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Valvoline ::
Je povzetek zadnjih strani teme, da je to racionalen nakup?:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Tist motor 320cdi je po vzdrzljivosti takoj za legendarnim neunicivim MB 300TD. Za tole masino milijon ni nic. Se kako se splaca taka makina, vendar cena do 4-5k, pa obvezno z rocnim menjalnikom, kar pa je seveda mission impossible dobit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Raptor F16 ::
Je povzetek zadnjih strani teme, da je to racionalen nakup?:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Tist motor 320cdi je po vzdrzljivosti takoj za legendarnim neunicivim MB 300TD. Za tole masino milijon ni nic. Se kako se splaca taka makina, vendar cena do 4-5k, pa obvezno z rocnim menjalnikom, kar pa je seveda mission impossible dobit.
Ročni menjalnik v katerem nikoli niso olja menjali, je pa res topšit izbira ja
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Valvoline ::
Če delaš 200,000 letno sigurno ne boš kupil starega mercedesa. Če ti to ne prinese denarja za novo E klaso, delaš nekaj zelo narobe.
Wrong, kupis par let rabljenega, vozis eno leto prodas. Vsako leto ponovis vajo.
kradeno iz drugega foruma
Kolega je pri znanih celjskih prodajalcih kupil podobno zadevo z nekaj več kot 200 000 km in avto na pogled niti ni bil švoh. drugi dan po nakupu pelje avto k svojemu mehaniku, da bi opravil redni servis...mu je mehanik naročil naj gre najprej na AC po izpis zgodovine. Trajalo je dobro uro in dobil cca 90 strani. Avto je bil kupljen v Rimu od taxista s prevoženimi 850 000 km...takoj ga je peljal nazaj, jim dal na pult izpis zgodovine in brez besed so vrnili celotno kupnino in vse nastale stroške. No naslednji dan se je avto spet oglaševal in po nekaj dneh oglasa ni bilo več. Nekdo se očitno bolj ali manj veselo vozi.
To je realnost uvoženih nemcov, dečki.
To je realnost o kakovosti in vzdrzvljivosti prestiznih limuzin. 10 let star meco, a8, 530ka itn bo zdrzal vec k vsak nov nizkocenovnik, ne glede na km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
m0LN4r ::
My Bad, da za 200kkm letno si avto kupis seveda.
V glavi sem imel 25k letno, kot ma moj bivsi sef ene 5 novih vozil od skode in vsako leto menja, tako da je edini strosek gorivo in najem, to pa gre potem pod stroske vse, pa se zavarovanja so ugodnejsa.
https://www.sixt-neuwagen.de/?customerT...
Kokr sem se menil, jih ima vecina od tu.
V glavi sem imel 25k letno, kot ma moj bivsi sef ene 5 novih vozil od skode in vsako leto menja, tako da je edini strosek gorivo in najem, to pa gre potem pod stroske vse, pa se zavarovanja so ugodnejsa.
https://www.sixt-neuwagen.de/?customerT...
Kokr sem se menil, jih ima vecina od tu.
Wrong, kupis par let rabljenega, vozis eno leto prodas. Vsako leto ponovis vajo.Hmm pol pa se srecata dva ista pri nakupu/prodaji
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
To je realnost o kakovosti in vzdrzvljivosti prestiznih limuzin. 10 let star meco, a8, 530ka itn bo zdrzal vec k vsak nov nizkocenovnik, ne glede na km.
Dokler si ga ne bo kupil povprečen Janez, ki ga bo vozil še kakih 100kkm, servise bo šušmaril pod kozolcem in ga potem podtaknil naprej.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
m0LN4r ::
Sicer pa 200kkm ni glih realen primer za Slovenijo. Za to se moras prakticno vozit 7ur konstantno brez pavze, vsak delovni dan z povprecno 90kmh. Dalec od realnosti prinas.
Ja nekaj takega je delal nas bivsi gostilnicar, nekega hudega rabljenega merdzoja iz avstrije, pol pa je po dveh letih ta merdzo boljkone samo stal pod kozolcem na vsake tolko, ampak on itak ni bil navezan na avto, tako da je slo.
Po dele v GMT se je vozil z renojem xD mehanik do njega pa z starim civicom xD
Ampak, vglavnem on je imel hudega merdzoja.
Raptor F16 je izjavil:
To je realnost o kakovosti in vzdrzvljivosti prestiznih limuzin. 10 let star meco, a8, 530ka itn bo zdrzal vec k vsak nov nizkocenovnik, ne glede na km.
Dokler si ga ne bo kupil povprečen Janez, ki ga bo vozil še kakih 100kkm, servise bo šušmaril pod kozolcem in ga potem podtaknil naprej.
Ja nekaj takega je delal nas bivsi gostilnicar, nekega hudega rabljenega merdzoja iz avstrije, pol pa je po dveh letih ta merdzo boljkone samo stal pod kozolcem na vsake tolko, ampak on itak ni bil navezan na avto, tako da je slo.
Po dele v GMT se je vozil z renojem xD mehanik do njega pa z starim civicom xD
Ampak, vglavnem on je imel hudega merdzoja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
facepalm ::
To je realnost o kakovosti in vzdrzvljivosti prestiznih limuzin. 10 let star meco, a8, 530ka itn bo zdrzal vec k vsak nov nizkocenovnik, ne glede na km.
Dokler ne crkne kaksna tretja zadeva vredna nekaj tisocakov (nadzorna enota xenonk or sth).
Avto ni samo motor in menjalnik. Pri lux vozilih se najvecji stroski skrivajo drugje.
Valvoline ::
Raptor F16 je izjavil:
Je povzetek zadnjih strani teme, da je to racionalen nakup?:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Tist motor 320cdi je po vzdrzljivosti takoj za legendarnim neunicivim MB 300TD. Za tole masino milijon ni nic. Se kako se splaca taka makina, vendar cena do 4-5k, pa obvezno z rocnim menjalnikom, kar pa je seveda mission impossible dobit.
Ročni menjalnik v katerem nikoli niso olja menjali, je pa res topšit izbira ja
Servis je servis, vseeno pod kozolcem ali pr luksuznem zastopnistvu. Za menjavo olja in filtrov, mogoce se kak del podvozja res ni potrebe po jedrskem doktoratu.
To je realnost o kakovosti in vzdrzvljivosti prestiznih limuzin. 10 let star meco, a8, 530ka itn bo zdrzal vec k vsak nov nizkocenovnik, ne glede na km.
Dokler ne crkne kaksna tretja zadeva vredna nekaj tisocakov (nadzorna enota xenonk or sth).
Avto ni samo motor in menjalnik. Pri lux vozilih se najvecji stroski skrivajo drugje.
Pa ne crkuje. Najbolj tvegana zadeva so razna aktivna podvozja, ce tega sranja ni se prakticno nima kaj pokvarit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Raptor F16 ::
Servis je servis, vseeno pod kozolcem ali pr luksuznem zastopnistvu. Za menjavo olja in filtrov, mogoce se kak del podvozja res ni potrebe po jedrskem doktoratu.
Pri pooblaščencu (čeprav tudi ne povsod na žalost zaradi človeške malomarnosti) so vsaj postavljeni neki standardi kaj, kdaj in kako je treba zamenjat. Dosti domačih mojstrov samo gleda kje bi se lahko šparalo. "ah sej to je še dobro"
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Udobje je itak relativno, tudi odvisno od cest po katerih se vozis.
Midva imava avta, ki sta si po karakteristikah kot noc in dan. Pa se po dveh tednih vsedem v polota, ki je tovarnisko znizan, pa je kot da bi se vsedel v marmelado napram drugemu, ki je drazji, ampak trdi kot satan. Tam je pa tko, da hitreje kot gres, manj cutis cesto, ker pocasi cutis se razpoke na asfaltu.
Ko pa se vsedem v neko ladjo pa ugotovis, da je kot moj polo, brez tovarniskega znizanja in manj napumpanimi gumami. To je pa tudi to. Edino na sreco nisem 200cm visok, tako da karavana ali 4 metrske limuzine ne rabim za udobje.
PS: Pod kozolcem se dela vecinoma popravila, ko je avto ze izven garancije. Servis se lahko naredi doma.
Midva imava avta, ki sta si po karakteristikah kot noc in dan. Pa se po dveh tednih vsedem v polota, ki je tovarnisko znizan, pa je kot da bi se vsedel v marmelado napram drugemu, ki je drazji, ampak trdi kot satan. Tam je pa tko, da hitreje kot gres, manj cutis cesto, ker pocasi cutis se razpoke na asfaltu.
Ko pa se vsedem v neko ladjo pa ugotovis, da je kot moj polo, brez tovarniskega znizanja in manj napumpanimi gumami. To je pa tudi to. Edino na sreco nisem 200cm visok, tako da karavana ali 4 metrske limuzine ne rabim za udobje.
PS: Pod kozolcem se dela vecinoma popravila, ko je avto ze izven garancije. Servis se lahko naredi doma.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
PS: Pod kozolcem se dela vecinoma popravila, ko je avto ze izven garancije. Servis se lahko naredi doma.
Ali lahko kot hipotetično naslednji kupec sploh zaupam človeku da je servise doma opravil spodobno ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
m0LN4r ::
Raptor F16 je izjavil:
Domaci mojstri imajo najrajsi taksne, ki mu vse zaupajo, ker ni nobenih papirjev, dokazil, stemplov, markiranj z barvo na sraufih, da so bili res odviti itn.
Servis je servis, vseeno pod kozolcem ali pr luksuznem zastopnistvu. Za menjavo olja in filtrov, mogoce se kak del podvozja res ni potrebe po jedrskem doktoratu.
Pri pooblaščencu (čeprav tudi ne povsod na žalost zaradi človeške malomarnosti) so vsaj postavljeni neki standardi kaj, kdaj in kako je treba zamenjat. Dosti domačih mojstrov samo gleda kje bi se lahko šparalo. "ah sej to je še dobro
Raptor F16 je izjavil:
Ce imas v rodbini mehaniki, bi se zadevi zaupal, drugace pa ni sans. Servisno knjigo, ti postempla vsak za 50eur pod mizo tudi po 10 letih.
PS: Pod kozolcem se dela vecinoma popravila, ko je avto ze izven garancije. Servis se lahko naredi doma.
Ali lahko kot hipotetično naslednji kupec sploh zaupam človeku da je servise doma opravil spodobno ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Valvoline ::
Raptor F16 je izjavil:
PS: Pod kozolcem se dela vecinoma popravila, ko je avto ze izven garancije. Servis se lahko naredi doma.
Ali lahko kot hipotetično naslednji kupec sploh zaupam človeku da je servise doma opravil spodobno ?
Kdo ti pa garantira da bo pr pooblascencu vse zrihtano u nulo? Pa ti ves kolk nesposobnih mehanikov je zaposleno pr servisih, ker kadra ne dobijo nikjer? Raje kupim od nekogar k zna sam sraufat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
PS: Pod kozolcem se dela vecinoma popravila, ko je avto ze izven garancije. Servis se lahko naredi doma.
Ali lahko kot hipotetično naslednji kupec sploh zaupam človeku da je servise doma opravil spodobno ?
Kdo ti pa garantira da bo pr pooblascencu vse zrihtano u nulo? Raje kupim od nekogar k zna sam sraufat.
Pooblaščenc te težje nategne oz. si pravno bolje zaščiten ker mora delat po papirjih in vodit evidenco.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Valvoline ::
Raptor F16 je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
PS: Pod kozolcem se dela vecinoma popravila, ko je avto ze izven garancije. Servis se lahko naredi doma.
Ali lahko kot hipotetično naslednji kupec sploh zaupam človeku da je servise doma opravil spodobno ?
Kdo ti pa garantira da bo pr pooblascencu vse zrihtano u nulo? Raje kupim od nekogar k zna sam sraufat.
Pooblaščenc te težje nategne oz. si pravno bolje zaščiten ker mora delat po papirjih in vodit evidenco.
Kaj ti pomaga pravna zascita ce si preplacal storitev in ti nek zelenec z diplomo in 0 prakse sfuka avto? Ce pride do tega, se bos vlekel po sodiscih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
m0LN4r ::
Lahko neses olje na test, ce se sekiras, ampak pooblascenci tega ne rabijo delat, ker se jim tako zelo ne gre za prezivetje. Pri meni je tko, da me celo vprasajo ali hocem pocakati pred steklenimi vrati in piti zraven kavico, pa ali naj zaracunajo za odpad, lahko pa odnesem vse s sabo domov ce hocem, ampak to je odvisno od spostljivega odnosa, kot v vsakem poklicu.Raptor F16 je izjavil:
PS: Pod kozolcem se dela vecinoma popravila, ko je avto ze izven garancije. Servis se lahko naredi doma.
Ali lahko kot hipotetično naslednji kupec sploh zaupam človeku da je servise doma opravil spodobno ?
Kdo ti pa garantira da bo pr pooblascencu vse zrihtano u nulo? Raje kupim od nekogar k zna sam sraufat.
Clovek doma je pa naravno nagnjen k temu, da gleda na vsak evro in ta evro tudi, ce to pomeni, da se stvar ne naredi tako, kot treba.
Seveda izjeme so izjeme, jaz govorim o ljudeh, ki se na to ne spoznajo in jim te stvari nic ne pomenijo.
Na sreco poznam nekaj uradnih servisov in imam tudi whatsapp skupino z nekaj taksnimi notr in vem da morajo delati po tocno dolocenem protokolu. V nemciji je to pac tako, da nadzor deluje in ce ne deluje te ponavadi v 4 mescih odpustijo. Pol pa lahko gres olje menjavat k univerzalni turkish werkstatt, za tam bos pa dober.Raptor F16 je izjavil:
PS: Pod kozolcem se dela vecinoma popravila, ko je avto ze izven garancije. Servis se lahko naredi doma.
Ali lahko kot hipotetično naslednji kupec sploh zaupam človeku da je servise doma opravil spodobno ?
Kdo ti pa garantira da bo pr pooblascencu vse zrihtano u nulo? Pa ti ves kolk nesposobnih mehanikov je zaposleno pr servisih, ker kadra ne dobijo nikjer? Raje kupim od nekogar k zna sam sraufat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
matobeli ::
A pa mate čez trojane dejansko take težave z privat mehaniki?
Pri nas lažje dobiš dobrega kot pa enega ki te nategne.
Pri nas lažje dobiš dobrega kot pa enega ki te nategne.
Raptor F16 ::
Kaj ti pomaga pravna zascita ce si preplacal storitev in ti nek zelenec z diplomo in 0 prakse sfuka avto? Ce pride do tega, se bos vlekel po sodiscih?
To se hitro zrihta, brez skrbi. In še nadomestno vozilo ali pa povračilo izrednih stroškov prevoza lahko pri poravnavi izsiliš.
Na sreco poznam nekaj uradnih servisov in imam tudi whatsapp skupino z nekaj taksnimi notr in vem da morajo delati po tocno dolocenem protokolu. V nemciji je to pac tako, da nadzor deluje in ce ne deluje te ponavadi v 4 mescih odpustijo. Pol pa lahko gres olje menjavat k univerzalni turkish werkstatt, za tam bos pa dober.
Del nadzora je tudi dosledno upoštevanje prijav pomanjkljivosti. V Sloveniji pa hitro pride do izsiljevanja. Če mutijo preveč in se stranka odloči da bo zastopniku poslala izpolnjen vprašalnik z iskreno oceno te v roku 5 minut pokličejo nazaj z vsemi opravičili in prošnjami da izjavo umakneš. Potem se pogajajo z raznimi ugodnostmi, da se vse skupaj pozabi in da jim ne nakoplješ še kakšne inšpekcije iz koncerna.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
Raje kupim od nekogar k zna sam sraufat.Pr teh se je moja zgodba koncala, ko se jim pr novejsih avtih zatakne pri elektroniki in senzorjih. Tisti h katerim zdaj hodim, hodijo redno na izobrazevanje in izpite, ce kaj novega pride na trg. No nevem, mogoce je v sloveniji se vedno teksas stanje, ampak dvomim da je tako grozno, kot je bilo 30 let nazaj. Danes je itak vse javno in se takoj razve.
Samo gres google ocene prebrat in tega ugleda si nihce noce dandanes pokvariti.
Jaz sem reklamiral pr novem vozilu custom havbo za par tisocakov zaradi dveh tankih praskic na robu, ki jih sploh ne vidis in mi jo menjajo brez kompliciranja. Dvomim, da bi to v Sloveniji slo tako gladko skozi. No pomenjavi havbe, dobijo od mene 5 zvezdic na googlu, ker so se decki potrudili. Aja pa sedez za par jurjev mi bodo zaradi ene praskice, ce pod dolocenim kotom gledas, tudi menjali.
Pa ni to luksusno vozilo, ampak tako se tu pac dela in ce se tako ne dela, jim lahko ugled hitro pokvaris na googlu in jih bo to na dolgi rok stalo se vec.
Recimo, olje lahko grem menjat k dvema servisoma. En je poceni in ima oceno 3,5/5 ali pa mal drazjemu, ki ima oceno 4,7/5. Jaz bom sel k ta mal drazjemu rajsi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Valvoline ::
In kaj ima elektronika skupnega z menjavo olja? Vsak avto ima gumb hack kako resetiras servisni interval. Enivej, je kak problem nabavit kak obd code reader za par evrckov? Poberes kode, na spletu pogledas kaj pomeni posamezna koda in dokaj natancno kaj bi lahko bilo v okvari/za zamenjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
profii ::
Za svoj cas je bil ta Volvo raketa. Danes pa ga pusti zadaj ze kak star 2.5tdi.
Casi se spreminjajo. Za dobrih 10k dobis modernejsega Clia 4 RS s podobnim performanceom ter svetlobna leta boljsim udobjem, featurji ter varnostjo.
Ja, vendar takrat je to stroj. Sploh za ceno cca 2k€. Clio RS je bil 10x dražji. Dvomim, da je letni strošek cliota, pri istem načinu vožnje nižji za več kot 30%. Vozim že 6 let nekaj z podobnimi konji, zato vem, o čem govorim.
Kvinta ::
Kolega je pri znanih celjskih prodajalcih kupil podobno zadevo z nekaj več kot 200 000 km in avto na pogled niti ni bil švoh. drugi dan po nakupu pelje avto k svojemu mehaniku, da bi opravil redni servis...mu je mehanik naročil naj gre najprej na AC po izpis zgodovine. Trajalo je dobro uro in dobil cca 90 strani. Avto je bil kupljen v Rimu od taxista s prevoženimi 850 000 km
Ne razumem da se to še dandanes dogaja leta 2020 oz 2021 da je folk tak naivn pa da ne grejo preverit ,ne rečem 20 let nazaj ko se nobenemu ni sanjalo razn redki so vedli.
Drugo je če ni znane zgodovine lahko da je nekdo bil 1 lastnik pa je vozil k fušarjem tud taki obstajajo pa to z dobrimi avti
Žalostno pa je da je pri vsem tak ti vrneš jaz kupim polj jaz vrnem in spet nekdo kupi kateremu je to top lol
A.C.A.B
Utk ::
Pri 200.000 km/leto je amortizacija vozila precej majhen strošek.
Sej zato. Pri tolk km, tudi pol manj, je razlika v ceni avta med meganom in mercedesom zelo majhna, zato je brez veze šparat.
Wrong, kupis par let rabljenega, vozis eno leto prodas. Vsako leto ponovis vajo.
Wrong. Če boš par dni na leto zarad tega brez avta, bo ta strošek višji od prihranka. Avto stane vsaj 20 evrov na 100 km. Pri 100,000 letno je to 20 jurjev. Samo več. Ti bi pa prišparal s švercanjem kolk, jurja?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
m0LN4r ::
Ocitno je tak dober ta 200.000km biznis, da ni dohodkov za vec kot 10 let mlajse in vozilo z garancijo.
Je pa biznis tolk fleksibilen, da ce je pokvarjen ima nekdo cas rihtati ali nabavljati zamenjavo.
Cuden je ta 200kkm biznis, pa kot receno to je 7ur na dan, vsak delovnik z povprecno ca. 90khm.
Kaksen biznis je to ali govorimo o tovornjakarju Bolgarija/Francija ali flixbus?
Je pa biznis tolk fleksibilen, da ce je pokvarjen ima nekdo cas rihtati ali nabavljati zamenjavo.
Cuden je ta 200kkm biznis, pa kot receno to je 7ur na dan, vsak delovnik z povprecno ca. 90khm.
Kaksen biznis je to ali govorimo o tovornjakarju Bolgarija/Francija ali flixbus?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
val46 ::
To bi tudi mene zanimalo. Morda ima pisarno v avtu, ker je ugotovil, da je vrednost avta večja od 30kvadratnih metrov ene pisarne in se počuti bolj pomemben v takem avtu kot v tisti pisarni. Al pa po solatkovem, je to biznis taxi službe. Edino to mi pride na pamet, da bi lahko sklamfal skupaj 2000000km na leto v službene namene. Pa še te boš težko naštepal v sloveniji, ker če recimo delaš 5 dni na teden celo leto, za prevozit 200kkm, moraš na dan prevozit najmanj 770km. To pa slovenski taksist lohk naredi, edino če ma vsak dan furo iz murske sobote do portoroža in nazaj, pa še malo vmes kam zavit, sicer mu ne bo uspelo.
m0LN4r ::
Pa se to brez pavze za kavo, burek in lulat, ce delas 8 ur na dan se moras peljati _kostantno_ 100km/h brez prekinitve.
Ampak tipicno slotechovsko, taksne surrealne primere se potem prinasa v debato.
Ampak tipicno slotechovsko, taksne surrealne primere se potem prinasa v debato.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
facepalm ::
Kaj pa en avto, stirje vozniki (3 izmene/365 dni)?
Sej ce vozilo naredi 200kkm v enem letu ne pomeni, da je vedno z istim voznikom.
Sej ce vozilo naredi 200kkm v enem letu ne pomeni, da je vedno z istim voznikom.
val46 ::
No, zdej mi pa povej en primer, kje bi tak avto v sloveniji lahko deloval in naštepal 200kkm v enem letu. Govorimo o osebnem vezilu višjega cenovnega razreda, ne o raznih dostavnih službah ali prevoznikih s kombi prevozi ok. In ne mi zdej z nekimi taxi službami, ker je ni taxi službe ali šoferja v sloveniji, ki bi vsak dan imel neke relacijske vožnje, kjer bi teh 200000km lahko naštepal. Verjetno se zavedaš, da je 3/4 slovenskih taksijev v LJ in tisti dlje kot do kakega brnika morda 2x na dan ne gredo. Po sami LJ pa tudi ce se voziš 24h na dan iz enega konca LJ na drug konc, ne boš naštepal teh 550km na dan, kolikor bi jih dnevno potreboval, da bi v enem letu, se pravi v 365ih dneh, za 200kkm.
Raptor F16 ::
100.000 km je bolj realno
Doba lastništva 5 let potem pa avto prodat.
Doba lastništva 5 let potem pa avto prodat.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
facepalm ::
No, zdej mi pa povej en primer, kje bi tak avto v sloveniji lahko deloval in naštepal 200kkm v enem letu. Govorimo o osebnem vezilu višjega cenovnega razreda, ne o raznih dostavnih službah ali prevoznikih s kombi prevozi ok. In ne mi zdej z nekimi taxi službami, ker je ni taxi službe ali šoferja v sloveniji, ki bi vsak dan imel neke relacijske vožnje, kjer bi teh 200000km lahko naštepal. Verjetno se zavedaš, da je 3/4 slovenskih taksijev v LJ in tisti dlje kot do kakega brnika morda 2x na dan ne gredo. Po sami LJ pa tudi ce se voziš 24h na dan iz enega konca LJ na drug konc, ne boš naštepal teh 550km na dan, kolikor bi jih dnevno potreboval, da bi v enem letu, se pravi v 365ih dneh, za 200kkm.
Po Sloveniji zelo malo verjetno. Afaik pa lahko v SLO registrirana vozila nabijajo kilometrazo tudi cez mejo.
solatko ::
Med 50 in 100kkm za normalnega komercialista na terenu, je bilo, ko še ni bilo toliko interneta, čisto normalno, posli so se praviloma sklepali osebno, sedaj pa se stranke, osebno skoraj ne poznajo, če prav sklepajo miljonske posle in seveda tudi potreba po takih km/leto, ni več aktualna, zato se danes bolj kot za uporabo, kupuje lux avte za image, ego, razkazovanje in si to omogoči skoraj vsak bedak, ki na nek način pride do malo več denarja.
Delo krepa človeka
oemdzi ::
Torej na kratko, če nimaš zaupanja vrednega mehanika, ki ti povrh tega še kaj "mimo računa naredi", je bolje vzeti novo Dačo? S tem, da je primarni cilj, da so čim nižji stroški vožnje (gorivo + popravila&vzdrževanje) in avto razmeroma zanesljiv.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Raptor F16 ::
Torej na kratko, če nimaš zaupanja vrednega mehanika, ki ti povrh tega še kaj "mimo računa naredi", je bolje vzeti novo Dačo? S tem, da je primarni cilj, da so čim nižji stroški vožnje (gorivo + popravila&vzdrževanje) in avto razmeroma zanesljiv.
Dacia nikakor ni zanesljiv avtomobil če delaš dosti kilometrov.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
m0LN4r ::
Lahko gremo na mobile.de iskat kolko je eno leto starih avtov z 200kkm ali dve leti starih z 500kkm.No, zdej mi pa povej en primer, kje bi tak avto v sloveniji lahko deloval in naštepal 200kkm v enem letu. Govorimo o osebnem vezilu višjega cenovnega razreda, ne o raznih dostavnih službah ali prevoznikih s kombi prevozi ok. In ne mi zdej z nekimi taxi službami, ker je ni taxi službe ali šoferja v sloveniji, ki bi vsak dan imel neke relacijske vožnje, kjer bi teh 200000km lahko naštepal. Verjetno se zavedaš, da je 3/4 slovenskih taksijev v LJ in tisti dlje kot do kakega brnika morda 2x na dan ne gredo. Po sami LJ pa tudi ce se voziš 24h na dan iz enega konca LJ na drug konc, ne boš naštepal teh 550km na dan, kolikor bi jih dnevno potreboval, da bi v enem letu, se pravi v 365ih dneh, za 200kkm.
Po Sloveniji zelo malo verjetno. Afaik pa lahko v SLO registrirana vozila nabijajo kilometrazo tudi cez mejo.
Ampak se vedno je to izjema v izjema in dalec karkoli relevatnega za debato.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
m0LN4r - V glavnem civilni avti policije in rentacar z voznikom, v privat je takih bolj malo, je preveč poslov po netu in manj na cesti iz kraja v kraj.
Delo krepa človeka
val46 ::
No, zdej mi pa povej en primer, kje bi tak avto v sloveniji lahko deloval in naštepal 200kkm v enem letu. Govorimo o osebnem vezilu višjega cenovnega razreda, ne o raznih dostavnih službah ali prevoznikih s kombi prevozi ok. In ne mi zdej z nekimi taxi službami, ker je ni taxi službe ali šoferja v sloveniji, ki bi vsak dan imel neke relacijske vožnje, kjer bi teh 200000km lahko naštepal. Verjetno se zavedaš, da je 3/4 slovenskih taksijev v LJ in tisti dlje kot do kakega brnika morda 2x na dan ne gredo. Po sami LJ pa tudi ce se voziš 24h na dan iz enega konca LJ na drug konc, ne boš naštepal teh 550km na dan, kolikor bi jih dnevno potreboval, da bi v enem letu, se pravi v 365ih dneh, za 200kkm.
Po Sloveniji zelo malo verjetno. Afaik pa lahko v SLO registrirana vozila nabijajo kilometrazo tudi cez mejo.
Ja seveda jih. Sam to ne delajo v treh izmenah 365 dni na leto, kot si ti napisal. Kaj, gre vsako jutro nekdo iz na Dunaj, se za kosilo vrne, da gre nekdo drug potem do Zagreba recimo in ta isti pride zvečer nazaj, da gre lahko nekdo v nočno nekam proti Milanu al kako si ti to predstavljaš? Še solatko, ki tako rad naklada, je tokrat realno povedal, da so včasih komercialisti, ko še ni bilo tolk interneta in teh stvari, delali med 50 in 100kkm na leto. Solatko man! Pa naj povem, da je že to dosti. Morda če je take vrste komercialist, ki ima morda eno do dve stranki na dan, ki sta oddaljeni ena od druge 200km ali več, razni trgovski potniki, ki se ustavljajo v vsakem mercatorju ali morda v vsaki vaški gostilni ali pri vsakem salonu(odvisno pač od profesije), pa bolj težko. Sem sam opravljal tak poklic kar nekaj let. Delal vsaki dan od 7h do nekje 17,18h zvečer, nisem pa naredil skoraj noben dan več kot kakih 150km. Pa še to le tiste dneve, ko sem imel teren malo odaljen od svojega bivanja, se pravi, do prve stranke cca 40km, pol pa tam po terenu in popoldan oz.zvečer nazaj kakih 50km do doma.
solatko ::
val46 - Tako je kot praviš, danes se nekih silnih dnevnih km ne dela več, v 70-90-ih pa 500km/dnevno, ni bilo tako redko.
Delo krepa človeka
oemdzi ::
Torej, če bi se teoretično odločil, da bi za avto lahko dal 10k, kaj bi potem bila najboljša izbira, če seveda nimam svojega mehanika, ki mi lahko kolikor toliko ugodno in pa seveda zanesljivo zrihta avto, ko je to potrebno? Olje z vsemi filtri si že sedaj menjam sam, bolj zato, da vem, da je res zamenjano, kot pa da blazno privarčujem, se pa tudi slednje pozna.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
m0LN4r ::
m0LN4r - V glavnem civilni avti policije in rentacar z voznikom, v privat je takih bolj malo, je preveč poslov po netu in manj na cesti iz kraja v kraj.Ce sklepas posle, se 200kkm casovno matematicno ne izide, razen ce delas 12 ur na dan ali pa pogovor oz. sestanek poteka v avtu med voznjo.
100kkm ja, to ni nobena posebnost, ce se vozis 150kmh+
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
val46 ::
val46 - Tako je kot praviš, danes se nekih silnih dnevnih km ne dela več, v 70-90-ih pa 500km/dnevno, ni bilo tako redko.
No ja solatko...prej sem te malo prehitro pohvalil zgleda. Ne vem kje si ti ali kdorkoli v 70-90ih delal po 500km dnevno? Spet malo pretiravaš. A ti veš, da je nekje do 1995 bil edini del slovenske avtoceste med Ljubljano in Razdrtim?Cca 40km avtoceste? In da si za pot iz MB do KP rabil cca 3 do 4h časa? Da o avtomobilih in sposobnostih le teh iz tistega časa niti ne začnem govorit. Ti pa trdiš, da so se takrat vozili po 500km na dan? Ja, enkrat na leto, ko so se odpravili na morje v dalmacijo. Ampak je bila to cela procedura, ki je ponavadi trajala vsaj dan, še raje dva, ko se je nekje na pol poti prespalo ob avtu na kakem travniku.
Vem da so in obstajajo izjeme, ampak jih spet ni bilo toliko, da bi to lahko vzeli za neko merodajno oceno narejenih kilometrov na leto. Niso ne avti, še manj pa cestna infrastrutura tega dopuščala.
matobeli ::
Verjetno je mislil na trg kjer so bile izdelelane, in mu tudi namenjene, vse te limuzine. Nemčijo.
Slovenija je statistična napaka v prodajnih številkah teh avtov.
Slovenija je statistična napaka v prodajnih številkah teh avtov.
D3m ::
Med 50 in 100kkm za normalnega komercialista na terenu, je bilo, ko še ni bilo toliko interneta, čisto normalno, posli so se praviloma sklepali osebno, sedaj pa se stranke, osebno skoraj ne poznajo, če prav sklepajo miljonske posle in seveda tudi potreba po takih km/leto, ni več aktualna, zato se danes bolj kot za uporabo, kupuje lux avte za image, ego, razkazovanje in si to omogoči skoraj vsak bedak, ki na nek način pride do malo več denarja.
Še zmeraj se sklepajo posli osebno.
|HP EliteBook|R5 6650U|
con28 ::
Če prodaš rabljen avto fizični osebi na kakšen način se ponavadi sklepajo kupčije? Gre za 2-3k€. Vem, da je najbolje, da dobiš denar preden mu avto izročiš. Kako pa ostali prodate? Dokler vam ne da vsega denarja, mu ključev preprosto ne date, ne podpišete pogodbe ter ne opravite prepisa?
matobeli ::
Ko pride kupec pogledat avto in ga želi vzeti se gre lahko takoj na prepis, ali pa plača aro v višini 10%, oziroma po dogovoru.
V tej fazi lahko dobi fotokopijo prometnega če želi urejati lastno zavarovanje.
Na prepisu se v pogodbo zapiše načine plačila, ponavadi se gre za gotovino ki zamenja roke ob podpisu pogodbe, takrat se tudi opravi prepis in izroči ključe.
Prek TRRja bi sam naredil tako da se podpiše pogodba kjer se to opredeli, ko denar pride na trr pa se opravi prepis izroči ključe.
Če kupec noče preveč pisat in kazat denarja je nekaj narobe ;)
V tej fazi lahko dobi fotokopijo prometnega če želi urejati lastno zavarovanje.
Na prepisu se v pogodbo zapiše načine plačila, ponavadi se gre za gotovino ki zamenja roke ob podpisu pogodbe, takrat se tudi opravi prepis in izroči ključe.
Prek TRRja bi sam naredil tako da se podpiše pogodba kjer se to opredeli, ko denar pride na trr pa se opravi prepis izroči ključe.
Če kupec noče preveč pisat in kazat denarja je nekaj narobe ;)
m0LN4r ::
Če kupec noče preveč pisat in kazat denarja je nekaj narobe ;)Exactly. Ce se kdo upira cistim racunom in poteku, se ga izogni ali mu pac poves tako ali pa nic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 27773 (5277) | KTr1sk |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20563 (15340) | zobnik |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19518 (16372) | zobnik |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25635 (20060) | KAVINSKY |
» | Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31060 (26287) | Heavy |