» »

Izkušnje s pritožbo/reklamacijo telekomunikacijskih storitev

Izkušnje s pritožbo/reklamacijo telekomunikacijskih storitev

PetarG ::

Pozdravljeni, v okviru priprave magistrskega dela na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani izvajam anketo o izkušnjah uporabnikov telekomunikacij (mobilne, internetne, televizijske in storitve fiksne telefonije) z reševanjem pritožb in reklamacij. V kolikor ste se v obdobju zadnjih 6 mesecev pritožili vašemu ponudniku in prejeli dokončen odgovor, s katerim se je pritožbeni postopek zaključil, vas prosim, da si vzamete nekaj minut in sodelujete v anketi. V anketi lahko sodelujete ne glede na način (telefonsko, email, pismo, spletna stran, osebno v poslovalnici, itd.) ali predmet (reklamacija, nedelujoče strotive, itd.) pritožbe. Do vprašalnika pridete s klikom na tole povezavo: https://www.1ka.si/a/108202?Q1=8589676

Za sodelovanje se vam že v naprej zahvaljujem!
  • predlagalo izbris: zee ()

PetarG ::

zee, smem vprašati, zakaj si predlagal izbris mojega vabila za sodelovanje v anketi? Menim, da je med uporabniki tega foruma precej takšnih, ki imajo nedavne izkušnje s pritožbami/reklamacijami telekomunikacijskih storitev. Verjamem, da bom na podlagi ugotovitev raziskave, ki jo izvajam, lahko predlagal konkretna priporočila telekomunikacijskim operaterjem, kako naj izboljšajo ravnanje s pritožbami, kar je v končni fazi v interesu tako ponudnikov kot tudi uporabnikov.

Ziga Dolhar ::

https://dolhar.si/

[D]emon ::

Verjemi da se ponudnikom v 99% sladko jebe. Njih zanima samo $$$.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

PetarG ::

Žiga Dolhar, menim, da v veliki meri sledim pravilom za objavo anket. Edino kar manjka je email naslov, za katerega nujnost objave nisem vedel in ga dodajam sedaj: petar.gidakovic@student.uni-lj.si Kar se tiče rezultatov ankete pa bodo obdelani in predstavljeni v magistrskem delu, ki bo javno dostopno in ga bo mogoče najti v Centralni ekonomski knjižnici in na spletnih straneh le-te.

Demon, tudi sam menim, da ponudniki telekomunikacijskih storitev in slovenska podjetja na sploh premalo pozornosti in truda namenjajo ravnanju s pritožbami svojih odjemalcev, zato sem si to temo tudi izbral za magistrsko delo. Zanimivo je tudi, da na tem področju v slovenskem prostoru ni moč najti praktično nobenih raziskav in bore malo strokovne literature. Morda pa tudi to prispeva k "pišmevuhovskemu" odnosu do pritožb. Zato menim, da bo lahko moje magistrsko delo skromen prispevek k izboljšanju kulture ravnanja s pritožbami odjemalcev v slovenskem prostoru. :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Računalniške igre in slovenščina -.^

Oddelek: Igre
243099 (2031) link_up

Potrebujem igralce in igralke računalniških iger!

Oddelek: Konzole
101268 (737) bluefish
»

Kako zvesti smo avtomobilskim blagovnim znamkam?

Oddelek: Na cesti
71486 (1084) HotBurek
»

Kratka anketa (5 min)

Oddelek: Šola
183520 (2680) Machete
»

Mnenje: totalitarni vzgibi slovenskih oblasti pri odnosu do interneta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Nova vsebina
29136292 (28414) driver_x

Več podobnih tem