Forum » Na cesti » Zrak v sistemu hidravlične sklopke
Zrak v sistemu hidravlične sklopke
negotiator ::
Pozdravljeni!
Pred kratkim se mi je zgodilo, da sploh nisem mogel dat menjalnika v prestavo, oz. je šel zelo težko - ko sem hotel dat npr. v vzvratno, so zobniki kar drgnili med sabo - se pravi, da sklopka ni bila dovolj narazen... Potem sem se spomnil, da je mogoče zmanjkalo tekočine za sklopko - in res, rezervoar je bil prazen. Ko sem nalil tekočino, je bilo v trenutku vse v redu, problem je le to, da še vedno traja nekaj časa, da se zobniki nehajo vrtet, ko prestavim v vzvratno - če prestavim takoj, še vedno malo zaškrta, če pa počakam kakšno sekundo, po pritisku pedala, pa lahko brez težav prestavim. Domneval sem, da je v sistemu zrak in sem probal odzračit. Najprej je bilo še slabše, potem pa mi je uspelo malo izboljšat situacijo - ne pa še toliko, da ne bi zaškrtalo pri prestavljanju v vzvratno. Poleg tega zdaj sklopka zagrabi šele, ko je pedal skoraj čisto spuščen, kar pa mi ni jasno, ker narazen gre pa tudi šele, ko je pedal skoraj pri tleh - prestavit se da, ko je pribl. 2cm od tal. To mi ne gre v glavo; kako se lahko hkrati razmakne, ko je pedal skoraj pri tleh in stisne, ko je spuščen skoraj do vrha?
Odzračeval sem pa tako, da sem odvil tist vijak pri cilindru, na menjalniku in nato do konca stisnil pedal za sklopko, hkrati sem pa cilinder še stisnil skupaj. Preden sem spustil cilinder in pedal, sem nazaj zategnil vijak, tako da je po sprostitvi pedala vsrkalo tekočino iz rezervoarja - to sem nekajkrat ponovil. Zrak je prišel ven le na začetku, potem pa ne več ampak pedal je še vedno nekako "elastičen", tam nekje, do polovice hoda - šele nato postane trši, kar mi daje občutek, da je notri še vedno zrak, pa ne vem, kje...
Ima kdo kakšno idejo?
Hvala, LP
Pred kratkim se mi je zgodilo, da sploh nisem mogel dat menjalnika v prestavo, oz. je šel zelo težko - ko sem hotel dat npr. v vzvratno, so zobniki kar drgnili med sabo - se pravi, da sklopka ni bila dovolj narazen... Potem sem se spomnil, da je mogoče zmanjkalo tekočine za sklopko - in res, rezervoar je bil prazen. Ko sem nalil tekočino, je bilo v trenutku vse v redu, problem je le to, da še vedno traja nekaj časa, da se zobniki nehajo vrtet, ko prestavim v vzvratno - če prestavim takoj, še vedno malo zaškrta, če pa počakam kakšno sekundo, po pritisku pedala, pa lahko brez težav prestavim. Domneval sem, da je v sistemu zrak in sem probal odzračit. Najprej je bilo še slabše, potem pa mi je uspelo malo izboljšat situacijo - ne pa še toliko, da ne bi zaškrtalo pri prestavljanju v vzvratno. Poleg tega zdaj sklopka zagrabi šele, ko je pedal skoraj čisto spuščen, kar pa mi ni jasno, ker narazen gre pa tudi šele, ko je pedal skoraj pri tleh - prestavit se da, ko je pribl. 2cm od tal. To mi ne gre v glavo; kako se lahko hkrati razmakne, ko je pedal skoraj pri tleh in stisne, ko je spuščen skoraj do vrha?
Odzračeval sem pa tako, da sem odvil tist vijak pri cilindru, na menjalniku in nato do konca stisnil pedal za sklopko, hkrati sem pa cilinder še stisnil skupaj. Preden sem spustil cilinder in pedal, sem nazaj zategnil vijak, tako da je po sprostitvi pedala vsrkalo tekočino iz rezervoarja - to sem nekajkrat ponovil. Zrak je prišel ven le na začetku, potem pa ne več ampak pedal je še vedno nekako "elastičen", tam nekje, do polovice hoda - šele nato postane trši, kar mi daje občutek, da je notri še vedno zrak, pa ne vem, kje...
Ima kdo kakšno idejo?
Hvala, LP
All easy problems have already been solved.
Aston_11 ::
negotiator je izjavil:
ko prestavim v vzvratno - če prestavim takoj, še vedno malo zaškrta, če pa počakam kakšno sekundo, po pritisku pedala, pa lahko brez težav prestavim. LPŠe nisem imel avta, ki ne bi delal tako. Razmisli, kako je sinhronizirana prestava za nazaj z ostalimi, pa ti bo vse jasno. (če nisi uničil kaj v menjalniku v teh poskusih).
negotiator ::
negotiator je izjavil:
ko prestavim v vzvratno - če prestavim takoj, še vedno malo zaškrta, če pa počakam kakšno sekundo, po pritisku pedala, pa lahko brez težav prestavim. LPŠe nisem imel avta, ki ne bi delal tako. Razmisli, kako je sinhronizirana prestava za nazaj z ostalimi, pa ti bo vse jasno. (če nisi uničil kaj v menjalniku v teh poskusih).
Ja, vzvratna ni sinhronizirana ampak to se mi prej ni dogajalo, da sem rabil čakat - so se zobniki ustavili takoj, sem 100% glede tega.
(če nisi uničil kaj v menjalniku v teh poskusih)
Kaj bi pa uničil? Saj ne uživam v zvoku škrtanja zobnikov - ničesar nisem silil...
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
steev ::
Pač u rikverc prestavljaš tako, da je avto čisto na miru, počakaš kako sekundo, potem pa počasi porineš notri.
Aja, glede sklopke. Kako je bilo čisto prazno? A ni isti sistem kot za zavore, torej bi ti morala lučka za manjko zavorne tekočine zasvetiti. Kar se pa tiče odzračevanja pa pelji serviserju. Majo en tak sesalec, ki ti ga priklopi na ventil, da ne bi prišel zrak notri.
Aja, glede sklopke. Kako je bilo čisto prazno? A ni isti sistem kot za zavore, torej bi ti morala lučka za manjko zavorne tekočine zasvetiti. Kar se pa tiče odzračevanja pa pelji serviserju. Majo en tak sesalec, ki ti ga priklopi na ventil, da ne bi prišel zrak notri.
:|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: steev ()
negotiator ::
Pač u rikverc prestavljaš tako, da je avto čisto na miru, počakaš kako sekundo, potem pa počasi porineš notri.
Aja, glede sklopke. Kako je bilo čisto prazno? A ni isti sistem kot za zavore, torej bi ti morala lučka za manjko zavorne tekočine zasvetiti. Kar se pa tiče odzračevanja pa pelji serviserju. Majo en tak sesalec, ki ti ga priklopi na ventil, da ne bi prišel zrak notri.
Saj je bil avto pri miru ves čas prestavljanja, vmes sem samo spuščal sklopko (ko je bilo izven prestave) to seveda zavrti nekatere zobnike ampak saj pravim, da ponavadi ni bilo treba čakat pred prestavljanjem. Ne vem, razen, če sem prej toliko časa držal sklopko, pa se ne spomnim.
Ne, posebej je ta sistem, vsaj pri meni - tekočino sem pa uporabil za zavore, ja. Sem poskušal nekaj z eno tisto veliko injekcijo ustvarit vakuum, pa ni ravno najbolje pasala gor in je zrak uhajal noter na robovih luknje - mogoče bom poskusil še eno cevko najti, da bo gor pasala.
Mimogrede, a kdo ve, kaj bi bilo tisto s pedalom, kar sem opisal, ker se mi res nenavadno zdi.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
steev ::
negotiator je izjavil:
Mimogrede, a kdo ve, kaj bi bilo tisto s pedalom, kar sem opisal, ker se mi res nenavadno zdi.
Verjetno to, kar sam predvidevaš - ujet zrak. Res ti svetujem, naj ti z vakum sesalcem to odzračijo. Poleg pa zamenjaš še zavorno tekočino pa bo.
:|
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Mimogrede, a kdo ve, kaj bi bilo tisto s pedalom, kar sem opisal, ker se mi res nenavadno zdi.
Verjetno to, kar sam predvidevaš - ujet zrak. Res ti svetujem, naj ti z vakum sesalcem to odzračijo. Poleg pa zamenjaš še zavorno tekočino pa bo.
Ja ampak ni logično - če se sklopka razmakne šele pri koncu hoda pedala, zagrabi pa šele, ko je skoraj čisto spuščen. Kako je to možno? Tudi, če upoštevamo zrak v sistemu, ni logično. Zavorna tekočina je bila pa zamenjana pred enim mesecem, ko se je menjal cilinder na zavornem bobnu.
All easy problems have already been solved.
69charger ::
Ma kakšen zrak, bolj razmišljaj v smeri pokvarjenega potisnega ležaja.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
gorazdkop ::
Mogoče tudi ne bi bilo slabo ugotoviti, kam je izginila tekočina. V rezervoarju bi je moralo biti dovolj tudi za primer ko so zavore obrabljene. poglej, kje spušča.
krneki0001 ::
2 morata odzračevat sistem. Eden je premalo.
Eden pritiska na pedal, drugi vijači vijak. Losaš vijak, da se ga da šraufat, nastaviš gor ključ in prozorno cevko speljano v posodo. Potem tisti za vijakom zategne vijak, tisti za pedalom pa pritisne 5x na pedal in ga drži do konca stisnjenega. Tisti pri vijaku samo malo odvije vijak, da gre zrak ven (se vidi v cevki, ko so mehurčki) in spet nazaj zavije. Ne sme predolgo čakat, da zrak ne pride spet nazaj. To ponavljata toliko časa, dokler ni v cevki samo tekočina.
Enako se odzračujejo zavore.
Eden pritiska na pedal, drugi vijači vijak. Losaš vijak, da se ga da šraufat, nastaviš gor ključ in prozorno cevko speljano v posodo. Potem tisti za vijakom zategne vijak, tisti za pedalom pa pritisne 5x na pedal in ga drži do konca stisnjenega. Tisti pri vijaku samo malo odvije vijak, da gre zrak ven (se vidi v cevki, ko so mehurčki) in spet nazaj zavije. Ne sme predolgo čakat, da zrak ne pride spet nazaj. To ponavljata toliko časa, dokler ni v cevki samo tekočina.
Enako se odzračujejo zavore.
steev ::
Ali pa preprosto daš serviserju 15 eur in ti sigurno odzrači vse tako kot je treba. Pojdi najprej odzračit kot je potrebno, da eliminiraš zadevo. Potem pa razmišljaj naprej, če še ne bo v redu.
:|
konspirator ::
Samo ne smeš verjeti uradnim Slo servisom, kjer menjave olja v avtomatiku ne delajo, tako da je at menjalnik po 5 letih zanič, posledično se vozilom z at menjalnikom v Eu drži slab sloves.
http://www.avtomatski-menjalniki.si/Tim...
http://www.avtomatski-menjalniki.si/Tim...
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
krneki0001 ::
V navodilih za moj avto lepo piše, da je treba olje v avtomatskem menjalniku menjat na 60.000km in to se tudi dela. (pa na ročnem se tudi menja na 60.000km prevoženih, na vseh subarujih)
negotiator ::
Ma kakšen zrak, bolj razmišljaj v smeri pokvarjenega potisnega ležaja.
Hmm, če je pa prej v redu delovalo, preden je zmanjkalo. Verjetno je zajelo zrak, ker je bila posoda čisto prazna.
Mogoče tudi ne bi bilo slabo ugotoviti, kam je izginila tekočina. V rezervoarju bi je moralo biti dovolj tudi za primer ko so zavore obrabljene. poglej, kje spušča.
Za zavore imam ločen sistem ;) Bi bilo pa dobro ugotovit, kje uhaja, ja. Verjetno pri enem od cilindrov.
krneki0001 je izjavil:
2 morata odzračevat sistem. Eden je premalo.
Eden pritiska na pedal, drugi vijači vijak. Losaš vijak, da se ga da šraufat, nastaviš gor ključ in prozorno cevko speljano v posodo. Potem tisti za vijakom zategne vijak, tisti za pedalom pa pritisne 5x na pedal in ga drži do konca stisnjenega. Tisti pri vijaku samo malo odvije vijak, da gre zrak ven (se vidi v cevki, ko so mehurčki) in spet nazaj zavije. Ne sme predolgo čakat, da zrak ne pride spet nazaj. To ponavljata toliko časa, dokler ni v cevki samo tekočina.
Enako se odzračujejo zavore.
Sem se znašel s kosom lesa - takrat nisem imel druge osebe, ki bi pritiskala na pedal :)
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26780 (15942) | FireSnake |
» | Menjava zavorne tekočine (olja?)Oddelek: Na cesti | 23806 (14373) | jozekuch |
» | Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19490 (15328) | bambam20 |
» | Pedal za sklopko se slabo odziva (predvsem v desnih ovinkih)Oddelek: Na cesti | 2711 (2283) | dronyx |
» | Kar naenkrat sprememba delovanj bremz v avtu.Oddelek: Loža | 4993 (4556) | SkIDiver |