Forum » Na cesti » Počasni vozniki
Počasni vozniki
Aston_11 ::
negotiator je izjavil:
Ko boš ti kaj razumel, bo itak konec sveta. Beli plašček pa to.Dejanska vožnja je pri tebi in vseh ostalih naključna kontrola vozila po principu, če rata rata. Nič posebnega torej, do daske zna vsak stisniti, potem se vas pa vidi vse povsod po cesti, kot iztrelke. Dokler bo trajajalo, bo pač trajalo. Tudi to ni nič novega.
Kot izstrelke? lol
A, ko tebe prehiti, ko se po regionalki voziš 60?
sheeshkar ::
next3steps je izjavil:
Za vse znalce:
Ste rdeče vozilo. Imate namen prehiteti enko, ki se šverca v prometu po prenizki hitrosti (pod 30) zato zavijete na levi pas stisnete po gasu in nato vrnete nazaj na desnega:
Pot vam prekriža enka, ki ne zna uporabiti smernikov in ogledal in zapelje pred/v vas z desnega pasu. Zaviti na desno ne morete, pospešiti tudi ne, zabremzati pa tudi ne, saj je vozilo že za vami.
Kaj storiti, da jo odnesete vsi celi in zdravi?
Odločno premalo podatkov za nek "strokoven" odgovor. Za kakšno cesto sploh gre? Regionalka? Avtocesta? Kakšne so hitrosti vseh vozil? Kakšna je varnostna razdalja vozila za teboj? Ali bi se dalo na podlagi obnašanja vozila na levi kakorkoli predvidevati, da bo zavilo na desni pas (ali je naprimer pred njim bilo še kakšno počasnejše vozilo, naprimer kakšni tovornjaki na obzorju, četudi ne direktno pred njim)? Itd.
Kljub temu pa je nekaj povsem jasno, ne glede na vse ostale spremenljivke - če rdeče vozilo vozi po omejitvi (in tukaj seveda predvidevamo, da razmere to dopuščajo), bo morebitna škoda ter tveganje za smrtne žrtve ob zelo verjetni nesreči v tem primeru bistveno manjše kot v primeru, da bi rdeče vozilo tukaj vozilo preko omejitev (ker predpostavljamo, da kadar razmere dopuščajo vožnjo po omejitvah, za ultra sposobne voznike dopuščajo tudi vožnjo preko omejitev). Zaključek - vožnja preko omejitev je nepotrebno tveganje in zaradi tega nevarno početje v vseh okoliščinah, medtem ko počasnejša vožnja tudi v tem primeru ni ogrožala nikogar (enka je tukaj kriva za nekaj povsem drugega kot za morebitno počasnejšo vožnjo s katero na desni brez nenadnega spreminjanja pasu ne ogroža prav nikogar, torej zaradi počasnejše vožnje vsaj glede na zgornjo razlago ni niti v prekršku - predvidevam da "pod 30" pomeni 30km/h pod omejitvijo na tisti cesti in glede na to, da v naselju še nikoli v življenju nisem doživel, da bi kdo brez očitnega razloga, kot je pokvarjen avto, vozil 20km/h, bom predvideval, da gre za primer iz avtoceste, hitre ceste ali regionalke).
Formula 1 ::
Ko smo že pri vključevanju na avtocesto, zakaj si en kup ljudi ne upa orng pritisnit gasa pri vključevanju? Če vozijo pred tabo se še ti ne moreš normalno vključit in se moreš postavit za njega s tistimi 80-90 km/h in čakat, da se prehitevalni pas sprazni dovolj, da lahko s prenizko hitrostjo zaviješ na prehitevalnega. Sej je kul če imaš dizla s 150 KM samo jaz ga nimam in morem vozit pametno, predvdevat in razmišljat kaj bom naredil ne pa vsi z močnimi avtomobili k lahko stisnejo gas in so mimo ko jim zapaše.
bambam20 ::
Ko smo že pri vključevanju na avtocesto, zakaj si en kup ljudi ne upa orng pritisnit gasa pri vključevanju? Če vozijo pred tabo se še ti ne moreš normalno vključit in se moreš postavit za njega s tistimi 80-90 km/h in čakat, da se prehitevalni pas sprazni dovolj, da lahko s prenizko hitrostjo zaviješ na prehitevalnega. Sej je kul če imaš dizla s 150 KM samo jaz ga nimam in morem vozit pametno, predvdevat in razmišljat kaj bom naredil ne pa vsi z močnimi avtomobili k lahko stisnejo gas in so mimo ko jim zapaše.
ne rabiš dizla z 150 konji.
ne vem kako danes učijo v avtošoli. Mene je inštruktor naučil, da na vključevalnem pasu dobim notri čim višjo hitrost. OPonavadi se lepo vključim na avtocesto s hitrostjo 90- 100 km/H iz vključevalega pasu. je dovolj dolg.
Po mmoje slabo poučujejo v avtošolah.
Pa še eno je. Fobija pred višjo hitrostjo. Maš ogromno ljudi, ki gredo na avtocesto po sili razmer , ker morjao, jih je pa strah, da bis e peljali vsaj 130 km/H in imajo nelagoen občutek.
Mma kolega, ki vozi po avtocesti 90 km/h. Konstantno. Katastrofa. Enkrat se nam je zgodilo, da je on vozil in smo se peljali na ac-ju po potovalnem pasu nekje 80 km/h in nas je prehitel šlepar. . Šlepar! Škoda besed.
Samo kaj naj.
Formula 1 ::
Jaz imam izpit leto in pol in inštruktor mi je rekel, da je vključevalni pas za to, da se hitrost čim bolj približa hitrosti prometa torej 130 ( ponavadi) in da se izkoristi cel pospeševalni pas ne pa da se na začetku zapelje na voznega z 60 km/h. Pa še eno stvar mi je rekel. Če si na prehitevalnem pasu in voziš 130 km/h in za tabo prihaja kdo, ki vozi hitreje se mu odmakneš, tudi če vozi čez omejitev. Je bil kar presenečen, ko sem rekel da to razumem in da se pač ne bom igral policaja. Je rekel, da ga večina ko jim to reče sprašuje ja zakaj pa saj je v prekršku, pa vidim, da jih je tudi v tej temi mnogo takih, ki tega ne razumejo.
pegasus ::
negotiator ::
Sej je kul če imaš dizla s 150 KM samo jaz ga nimam in morem vozit pametno, predvdevat in razmišljat kaj bom naredil ne pa vsi z močnimi avtomobili k lahko stisnejo gas in so mimo ko jim zapaše.
Zakaj pa dizla? Mimogrede, jaz nisem imel v prometu nobenih težav z 1.0 50KM bencinarjem - redkokdo me je šel prehitevat, ostale sem pa ponavadi pri zeleni luči pustil na semaforju, saj noben ne zna hitro speljat. V avtošoli me je vedno priganjal, naj čimprej naberem hitrost - pa izven naselja je vedno govoril "pejmo 90!..." Toliko o teh, ki zagovarjajo počasno vožnjo - očitno avtošola pravi drugače.
All easy problems have already been solved.
Utk ::
Jaz ne razumem kaksno vezo ima koliko vozis ti na prehitevalnem in kolk tist zadaj. Ce prehitevas, si na prehitevalnem in se bos umaknil ko se bos lahk, in takrat se moras tudi ce ni nikogar zadaj.
Formula 1 ::
Jaz ne razumem kaksno vezo ima koliko vozis ti na prehitevalnem in kolk tist zadaj. Ce prehitevas, si na prehitevalnem in se bos umaknil ko se bos lahk, in takrat se moras tudi ce ni nikogar zadaj.
Pa se vsi umaknejo? Iz prejšnjih strani dobiš občutek, da nekateri mislijo da imajo pravico vozit po svoje na prehitevalnem pasu.
Utk ::
Seveda se ne, glih zarad tega ker se debatira o tvoji hitrosti, guzvi, hitrosti tistega zadaj in potem lahko vsak naplete svojo teorijo zakaj se tam vozi. Pa v resnici sploh ni kaj debatirat in komplicirat, ce je desni prosto gres desno, drugo te nic ne briga.
Spajky ::
Mislim, da bi temo (naslov) morali spremeniti v "Pošastni vozniki" ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
D3m ::
Sem probal kako gre nov avto pa sem pičil 200 po AC.
Končno ima 205.
Not bad.
Končno ima 205.
Not bad.
|HP EliteBook|R5 6650U|
solatko ::
Se je hitro začelo:
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Pa tole tudi, da ne bo ablasti dolgčas:
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Pa tole tudi, da ne bo ablasti dolgčas:
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Delo krepa človeka
negotiator ::
Se je hitro začelo:
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Pa tole tudi, da ne bo ablasti dolgčas:
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Še tole: http://m.24ur.com/novice/crna-kronika/v...
Potem smo pa mi krivi, ki se razmeram prilagajamo. Počasnela pa itak vozi neprilagojeno na neki svoji izmišljeni hitrosti, neglede na vrsto podlage ali vremenske in druge prometne razmere.
All easy problems have already been solved.
St235 ::
Od kje ti v tvoji sveti omejenosti prepričanje, da so počasnejši vozniki tisti, ki ne znajo ustrezno prilagoditi hitrosti kadar je sneg?
Ker glede na idiotizme v tej temi o štirikolkesnem pogonu, prehitevanje po desni, vožnjo po pločniku in še in še, je precej bolj verjetno, da so v jarku končali vele sposobni pametnjakoviči, ki pa ja obvladajo.
Dve stvari, ki jih velekreteni, ki jih počasna vožnja popolnoma znervira niso soposobni naredit. Tako, da mislim, da je precej jasno kateri kategoriji pripada večina udeležencev iz novice.
Ker glede na idiotizme v tej temi o štirikolkesnem pogonu, prehitevanje po desni, vožnjo po pločniku in še in še, je precej bolj verjetno, da so v jarku končali vele sposobni pametnjakoviči, ki pa ja obvladajo.
''Vozniki naj hitrost zmanjšajo in prilagodijo razmeram na cesti, prilagodijo pa naj tudi varnostno razdaljo do vozil, ki vozijo pred njimi. Vozniki naj se izogibajo situacijam, v katerih bi bilo potrebno nenadno zavirati, vožnja skozi ovinke pa naj bo umirjena in počasnejša kot v razmerah, ko so ceste suhe,'' svetujejo policisti.
Dve stvari, ki jih velekreteni, ki jih počasna vožnja popolnoma znervira niso soposobni naredit. Tako, da mislim, da je precej jasno kateri kategoriji pripada večina udeležencev iz novice.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
sheeshkar ::
negotiator je izjavil:
Potem smo pa mi krivi, ki se razmeram prilagajamo...
... z vožnjo po pločnikih ter prehitevanjem po desni. (srečnga pa zdravga )
negotiator ::
Od kje ti v tvoji sveti omejenosti prepričanje, da so počasnejši vozniki tisti, ki ne znajo ustrezno prilagoditi hitrosti kadar je sneg?
Ker glede na idiotizme v tej temi o štirikolkesnem pogonu, prehitevanje po desni, vožnjo po pločniku in še in še, je precej bolj verjetno, da so v jarku končali vele sposobni pametnjakoviči, ki pa ja obvladajo.
''Vozniki naj hitrost zmanjšajo in prilagodijo razmeram na cesti, prilagodijo pa naj tudi varnostno razdaljo do vozil, ki vozijo pred njimi. Vozniki naj se izogibajo situacijam, v katerih bi bilo potrebno nenadno zavirati, vožnja skozi ovinke pa naj bo umirjena in počasnejša kot v razmerah, ko so ceste suhe,'' svetujejo policisti.
Dve stvari, ki jih velekreteni, ki jih počasna vožnja popolnoma znervira niso soposobni naredit. Tako, da mislim, da je precej jasno kateri kategoriji pripada večina udeležencev iz novice.
To lahko vidiš na cesti - v naselju se vleče 30, potem pa gre izven naselja 70 (kao varno, ker je manj, kot 90), kljub temu, da je cesta nesplužena.
Če je tisto zadnje res, potem jaz nisem niti velekreten niti ne pripadam takim udeležencem, saj prilagajam hitrost na cesti in ne zmanjšujem varnostne razdalje, kljub temu, da me tisti, ki vozijo prepočasi, glede na razmere, nervirajo.
negotiator je izjavil:
Potem smo pa mi krivi, ki se razmeram prilagajamo...
... z vožnjo po pločnikih ter prehitevanjem po desni. (srečnga pa zdravga )
Enako
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
St235 ::
Če je tisto zadnje res, potem jaz nisem niti velekreten niti ne pripadam takim udeležencem, saj prilagajam hitrost na cesti in ne zmanjšujem varnostne razdalje, kljub temu, da me tisti, ki vozijo prepočasi, glede na razmere, nervirajo.
Tako, da voziš po pločniku in prehitevaš po desni?
To lahko vidiš na cesti - v naselju se vleče 30, potem pa gre izven naselja 70 (kao varno, ker je manj, kot 90), kljub temu, da je cesta nesplužena.
In take, ki peljejo po snegu 120, ker imajo 4 kolesni pogon. Misli, da oba veva kdo bo prej v jarku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
negotiator ::
In take, ki peljejo po snegu 120, ker imajo 4 kolesni pogon. Misli, da oba veva kdo bo prej v jarku.
Ja, ampak če misliš, da smo to mi, se motiš.
Tako, da voziš po pločniku in prehitevaš po desni?
Kaj pa ima vožnja po pločniku in prehitevanje po desni veze z neprilagojeno hitrostjo ali premajhno varnostno razdaljo? Če takole razmišljaš v službi, si ne predstavljam, kako besni morajo biti tisti, za katere delaš.
All easy problems have already been solved.
St235 ::
Kaj pa ima vožnja po pločniku in prehitevanje po desni veze z neprilagojeno hitrostjo ali premajhno varnostno razdaljo?
Enostavno, vse našteto je posledica erektilne disfunkcionalnosti in manjvrednostnega kompleksa, ki ga duševni bolniki zdravijo za volanom.
negotiator ::
Kaj pa ima vožnja po pločniku in prehitevanje po desni veze z neprilagojeno hitrostjo ali premajhno varnostno razdaljo?
Enostavno, vse našteto je posledica erektilne disfunkcionalnosti in manjvrednostnega kompleksa, ki ga duševni bolniki zdravijo za volanom.
Kar še vedno ne pomeni, da je kje kakšna povezava med temi stvarmi. Tvoj odgovor pa je preprosto rezultat zavedanja lastnih napak pri tipkanju in je namenjen izključno obrambi tvojega ega. (po domače: da ti ne bi slučajno krona z glave padla, ko si pogruntal, da si se zatipkal).
All easy problems have already been solved.
St235 ::
Zatipkal? Po čem to sklepaš? Sistematično kršenje prometnih predpisov (pa naj bo to s prekratko varnostno razdaljo ali vožnjo po pločniku) je pač odraz resnih duševnih težav. Da pa sistematično kršiš prometne predpise pa se hvališ že 30 strani.
GrimReaper ::
Danes pa končno ena lepa gesta, vozim za avtobusom, mal pred ovinkom dam levi smernik, potem na ravnini pa prehitim.
Vse normalno, ampak kar pa ni običajno, avtobus je dal takoj za ovinkom desni smernik, verjetno tudi mal upočasnil, ampak nisem opazil, ker mu itak nisem bil takoj za ritjo in imam dovolj moči.
Tega od avtomobilistov ne boš videl nikoli, ker se jim jebe za ostale. Ker vozijo enako kot pa če ti ne bi dal smernika, tudi ne veš ali sploh gledajo ogledala, potem boš pa vedel če so dobri vozniki, kot nekateri tukaj zatrjujejo da so (ali pač zatrjujejo da je ravno zaradi ostalih treba vozit previdno, s čimer se tudi sam strinjam, si nismo še na jasnem). Avtobusarji pa tudi tovornjakarji so eni redkih, ki niso kupili izpita.
No potem sem pa en čas vozil za kolono treh vozil, seveda tista smotana vožnja okol 70, tko da sem imel v vseh možnih prestavah, tudi 3. Ne more folk lepo enakomerno 80 vozit.
Po naseljih pa ni nobene bojazni da te bo kdo zjutraj oviral, to je bolj problem popoldne, ker se očitno nobenemu ne mudi nazaj domov k ženi in obratno.
Vse normalno, ampak kar pa ni običajno, avtobus je dal takoj za ovinkom desni smernik, verjetno tudi mal upočasnil, ampak nisem opazil, ker mu itak nisem bil takoj za ritjo in imam dovolj moči.
Tega od avtomobilistov ne boš videl nikoli, ker se jim jebe za ostale. Ker vozijo enako kot pa če ti ne bi dal smernika, tudi ne veš ali sploh gledajo ogledala, potem boš pa vedel če so dobri vozniki, kot nekateri tukaj zatrjujejo da so (ali pač zatrjujejo da je ravno zaradi ostalih treba vozit previdno, s čimer se tudi sam strinjam, si nismo še na jasnem). Avtobusarji pa tudi tovornjakarji so eni redkih, ki niso kupili izpita.
No potem sem pa en čas vozil za kolono treh vozil, seveda tista smotana vožnja okol 70, tko da sem imel v vseh možnih prestavah, tudi 3. Ne more folk lepo enakomerno 80 vozit.
Po naseljih pa ni nobene bojazni da te bo kdo zjutraj oviral, to je bolj problem popoldne, ker se očitno nobenemu ne mudi nazaj domov k ženi in obratno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
solatko ::
Lakotnik29 - Saj ne krši predpisov sistematično, opisuje dogodke, za katere sploh ne ve, da so kršenje predpisov, zato ga raje pošlji na tečaj CPP, da bo sploh vedel kako mora voziti.
Čisto druga zgodba je, ko nek predpis kršiš namerno in si pripravljen za to tudi odgovarjat.
On ima pač srečo, da še ni naletel na podobnega butla, nič drugega.
GrimReaper - Vozilo pred teboj da lahko kolikor hoče smernikov, pa moraš ti še vedno pogledat in se prepričat, da je nasprotni vozni pas prazen, tako, da je čisto dovolj, da voznik, ki te v ovinkih ovira, ne pritisne takoj, ko vidi konec ovinka, gas do omejitve, temveč pelje z nespremenjeno hitrostjo, dokler niso vsi mimo.
In dejansko vozniki tega ne počno, zato se jim v ovinkih nabere kolona, na ravnini pa ne more nihče mimo, varno.
negotiator - V prometu je več stvari povezano, kot si ti lahko sploh predstavljaš.
Čisto druga zgodba je, ko nek predpis kršiš namerno in si pripravljen za to tudi odgovarjat.
On ima pač srečo, da še ni naletel na podobnega butla, nič drugega.
GrimReaper - Vozilo pred teboj da lahko kolikor hoče smernikov, pa moraš ti še vedno pogledat in se prepričat, da je nasprotni vozni pas prazen, tako, da je čisto dovolj, da voznik, ki te v ovinkih ovira, ne pritisne takoj, ko vidi konec ovinka, gas do omejitve, temveč pelje z nespremenjeno hitrostjo, dokler niso vsi mimo.
In dejansko vozniki tega ne počno, zato se jim v ovinkih nabere kolona, na ravnini pa ne more nihče mimo, varno.
negotiator - V prometu je več stvari povezano, kot si ti lahko sploh predstavljaš.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
GrimReaper ::
Vem da je to dovolj. Samo res pa večkrat nisem siguren, če tisti pred tabo opazuje dogajanje za sabo. Ker sem že večkrat prehiteval in vmes pogledal v avto, pa videl čuda stvari.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
solatko ::
GrimReaper - V Avstriji in Italiji, so prišli do spoznanj, da razne dejavnosti, ki jih opravljajo vozniki, namesto, da bi pazili na promet (telefonirajo, pisanje SMS-ov, gledanje video,.....), povzročijo okoli 30%-ov nesreč in zato so od 1.1.2017 krepko dvignili globe za te prekrške. Uporaba telefona, te v Italiji lahko stane 2 meseca prepovedi vožnje motornega vozila,.....
Skoz se z vami prepiram, da prekoračitev hitrosti, na nekaterih mestih, ni tako nevarno, kot je nevarno to, da v območju omejitve, ne voziš zbran.
To, da veliko voznikov ne opazuje dogajanj okoli sebe, je rezultat tega, da se veliko voznikov in drugih udeležencev v prometu ne zaveda, da je potrebno biti v prometu zbran in predvsem opazovati dogajanje, da lahko v vsekem momentu, popraviš napake drugih ali njihovo nezbranost. Gledanje v ogledala, predstavlja nekaterim voznikom avtomatizem, drugim je to dodatno opravilo, zaradi katerega, v tem času ne vidijo, kaj se dogaja spredaj in, ker so prepričani, da zadaj ni nevarnosti, enostavno niso sposobni odvrnit pogleda iz točke pred seboj.
In vsi počasni vozniki, ki za seboj vlačijo počasne kolone, sploh ne vedo, da je nekdo za njimi in, da imajo vsi zadaj, neizmerno željo, vozit hitreje.
V prometu je veliko opravil, ki morajo z leti nabiranja izkušenj, postati avtomatizirane, tako kot speljevanje, menjanje brzin, držanje varnostne razdalje, ocenjevanje širine in dolžine vozila, ki ga upravljamo,........ kar je pa za večino udeležencev v prometu, tabu tema.
In samo ta razlika, koliko dejanj se opravi podzavestno, praktično nagonsko in koliko situacij je potrebno preračunat in ukrepat, je tista razlika, ki loči dobrega voznika od ostalih.
Največji problem v vsakdanjem prometu je to, da dve sekundi v življenju, nista popolnoma enaki, zato rutine v prometu ni, so pa lahko določena opravila, ob določenih situacijah, avtomatična, saj so skozi toliko in toliko hipotetičnih situacij, natrenirana takrat, ko niso potrebna - treningi varne vožnje.
Kolikor več časa in situacij voznik naštudira, toliko bolj varen in dober voznik postane, tako kot v vsaki dejavnosti človeka. Vaja dela mojstra.
Nikakor pa vse to, ne izključuje možnost napak tudi, še tako dobrega voznika.
Skoz se z vami prepiram, da prekoračitev hitrosti, na nekaterih mestih, ni tako nevarno, kot je nevarno to, da v območju omejitve, ne voziš zbran.
To, da veliko voznikov ne opazuje dogajanj okoli sebe, je rezultat tega, da se veliko voznikov in drugih udeležencev v prometu ne zaveda, da je potrebno biti v prometu zbran in predvsem opazovati dogajanje, da lahko v vsekem momentu, popraviš napake drugih ali njihovo nezbranost. Gledanje v ogledala, predstavlja nekaterim voznikom avtomatizem, drugim je to dodatno opravilo, zaradi katerega, v tem času ne vidijo, kaj se dogaja spredaj in, ker so prepričani, da zadaj ni nevarnosti, enostavno niso sposobni odvrnit pogleda iz točke pred seboj.
In vsi počasni vozniki, ki za seboj vlačijo počasne kolone, sploh ne vedo, da je nekdo za njimi in, da imajo vsi zadaj, neizmerno željo, vozit hitreje.
V prometu je veliko opravil, ki morajo z leti nabiranja izkušenj, postati avtomatizirane, tako kot speljevanje, menjanje brzin, držanje varnostne razdalje, ocenjevanje širine in dolžine vozila, ki ga upravljamo,........ kar je pa za večino udeležencev v prometu, tabu tema.
In samo ta razlika, koliko dejanj se opravi podzavestno, praktično nagonsko in koliko situacij je potrebno preračunat in ukrepat, je tista razlika, ki loči dobrega voznika od ostalih.
Največji problem v vsakdanjem prometu je to, da dve sekundi v življenju, nista popolnoma enaki, zato rutine v prometu ni, so pa lahko določena opravila, ob določenih situacijah, avtomatična, saj so skozi toliko in toliko hipotetičnih situacij, natrenirana takrat, ko niso potrebna - treningi varne vožnje.
Kolikor več časa in situacij voznik naštudira, toliko bolj varen in dober voznik postane, tako kot v vsaki dejavnosti človeka. Vaja dela mojstra.
Nikakor pa vse to, ne izključuje možnost napak tudi, še tako dobrega voznika.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
St235 ::
Skoz se z vami prepiram, da prekoračitev hitrosti, na nekaterih mestih, ni tako nevarno, kot je nevarno to, da v območju omejitve, ne voziš zbran.
Mi ti pa dopovedujem, da je še bistveno bolj varno in tudi zahtevano, da zbran voziš v območju omejitve.
negotiator ::
@Lakotnik29
Spet - samo, da ti ne bi krona z glave padla.
@solatko
Pričakovano - ko drugi kršijo nekatere predpise, so butli in se tega ne zavedajo in s tem ogrožajo ostale. Ko jih pa ti, je pa seveda vse v redu, bravo
Spet - samo, da ti ne bi krona z glave padla.
@solatko
Pričakovano - ko drugi kršijo nekatere predpise, so butli in se tega ne zavedajo in s tem ogrožajo ostale. Ko jih pa ti, je pa seveda vse v redu, bravo
All easy problems have already been solved.
m0LN4r ::
Ko smo že pri vključevanju na avtocesto, zakaj si en kup ljudi ne upa orng pritisnit gasa pri vključevanju? Če vozijo pred tabo se še ti ne moreš normalno vključit in se moreš postavit za njega s tistimi 80-90 km/h in čakat, da se prehitevalni pas sprazni dovolj, da lahko s prenizko hitrostjo zaviješ na prehitevalnega. Sej je kul če imaš dizla s 150 KM samo jaz ga nimam in morem vozit pametno, predvdevat in razmišljat kaj bom naredil ne pa vsi z močnimi avtomobili k lahko stisnejo gas in so mimo ko jim zapaše.
Ne samo to.
Meni se redno dogaja, da ko se vkljucujem naletim na tovornjak pred mano. Lahko pritiskam gas kolko cem pa nebo slo hitreje.
Polek tega je treba tem inzenirjem, ki so planirali te pasove odvzeti te mastne place, ki so jih skasirali, ko so podpisovali nacrte.
V primerjavo dam zelo kratek vkljucevalni pas, polek tega je pred tem pasom se ovinek, pred tem krozni, vse to skupaj pa gre v hrib.
Zdaj mi pa naj tele "prometni inzenirji" razlozijo, kok naj sleper / avto, ki prideta iz kroznega takoj v ovinek se vkljucujeta v breg potegneta na 100km/h na 100m dolgem pasu.
Ne recem, da niso dovolj dolgi. So nekateri, vecinoma tisti pri kakem pocivaliscu, bencinski na ravnici. Ampak tam je itak brezveze.
Sam sem toliko posten, da vedno omogocim vkljucevanje tudi tistim, ki se pocasi pripeljejo iz vkljucevalnega za razliko od tistih, ki jih boli kurac in se vstric pripeljejo z 130 ravno takrat, ko clovek pred sabo zagleda ze konc tega pasa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
PS:
Po dolgem casu, sem spet sel iz slovenske bistrice preko podcetrtka dol do krskega, kdor se tam vozi, ve katero pot mislim.
Prehiteti sem moral ene vsaj 10 avtov, ampak okej, to me ne moti, ker se da prehitet na vsake tolko.
Moti me pa kvaliteta ceste tam, katastrofa. V teh 6 letih, ko se tam vozim niso popravili vseskup posteno niti 3km ceste. Bokibogme, da obstajajo makedamske ceste, kjer se lahko lepse peljes, kot na tem asfaltu.
Me sploh ne cudi, ce se kdo tam pelje 70, kjer bi se drugi 100 jih povsem razumem, konec koncev se eni radi vozijo kolko tolko udobno.
Na tej cesti je udobna voznja enostavno nemogoca.
Cesta je pokrpana na toliko mestih, da za novo krpanje vec sploh ni mesta pa se kr pokrpajo nekaj nekje. Kvaliteta tega krpanja pa je, kot da so prvic v zivljenju asfalt delali.
Po dolgem casu, sem spet sel iz slovenske bistrice preko podcetrtka dol do krskega, kdor se tam vozi, ve katero pot mislim.
Prehiteti sem moral ene vsaj 10 avtov, ampak okej, to me ne moti, ker se da prehitet na vsake tolko.
Moti me pa kvaliteta ceste tam, katastrofa. V teh 6 letih, ko se tam vozim niso popravili vseskup posteno niti 3km ceste. Bokibogme, da obstajajo makedamske ceste, kjer se lahko lepse peljes, kot na tem asfaltu.
Me sploh ne cudi, ce se kdo tam pelje 70, kjer bi se drugi 100 jih povsem razumem, konec koncev se eni radi vozijo kolko tolko udobno.
Na tej cesti je udobna voznja enostavno nemogoca.
Cesta je pokrpana na toliko mestih, da za novo krpanje vec sploh ni mesta pa se kr pokrpajo nekaj nekje. Kvaliteta tega krpanja pa je, kot da so prvic v zivljenju asfalt delali.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
solatko ::
negotiator - Velika razlika je, kadar kršiš najvišjo dovoljeno hitrost, na cesti, ki je prazna in vidljivost več kot km, pa med tvojimi opisi, prehitevanje po desni (kjer je vsaj še en udeleženec),.....
Lakotnik29 - Saj imaš prav, samo tista žilica, ki želi hitreje, višje, daljše včasih prevzame kontorlo nad nogo, ki se nahaja na pedalki za gas, vendar vseeno, nikoli ne peljem prehitro. Imam pa z leti vedno manj takih želja, tako, da nič bat.
Druga pesem je pa motor, kar pa že razmišljam, da ga bom postavil v kot, za zmeraj.
Saj vedno pravim, ko se ne bom več počutil sposobnega, upravljati motornega vozila, bo šel izpit s ključi v predal in kot kaže, bo to najprej A in motor, zato pa več kolo.
Lakotnik29 - Saj imaš prav, samo tista žilica, ki želi hitreje, višje, daljše včasih prevzame kontorlo nad nogo, ki se nahaja na pedalki za gas, vendar vseeno, nikoli ne peljem prehitro. Imam pa z leti vedno manj takih želja, tako, da nič bat.
Druga pesem je pa motor, kar pa že razmišljam, da ga bom postavil v kot, za zmeraj.
Saj vedno pravim, ko se ne bom več počutil sposobnega, upravljati motornega vozila, bo šel izpit s ključi v predal in kot kaže, bo to najprej A in motor, zato pa več kolo.
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
sheeshkar ::
negotiator - Velika razlika je, kadar kršiš najvišjo dovoljeno hitrost, na cesti, ki je prazna in vidljivost več kot km, pa med tvojimi opisi, prehitevanje po desni (kjer je vsaj še en udeleženec),.....
No ja, razlika med teboj in negotiatorjem vsekakor je, vendar je ta veliko manjša, kot med teboj in tistimi, ki poleg vsega spoštujemo omejitve tudi tam, kjer jih ti zavestno kršiš.
GrimReaper ::
Prehiteti sem moralAjde, kaj te je gnalo, da si moral. Meni recimo nikoli ni treba.
Če ti nikoli ni treba, potem se voziš 60-70 izven naselja (mogoče na res lepih ravninah 80-90), taka vožnja pa tudi ni odraz dobrega voznika, počasi zna vsak vozit.
Resno, kaj točno lahko zajebeš, če se voziš tolk počasi, za tako vožnjo imaš več kot dovolj znanja že 1 teden po izpitu. Voziš lepo v miru, opazuješ naravo in si žvižgaš. Zna pa biti to še bolj nevarno kot če voziš hitreje in si res skoncentriran na vožnjo. Tako da sam mislim da tam okol 100 ti je idealna hitrost izven naselja. Pa če sem že pri teh, v naselju 50 in na AC 140.
negotiator - Velika razlika je, kadar kršiš najvišjo dovoljeno hitrost, na cesti, ki je prazna in vidljivost več kot km, pa med tvojimi opisi, prehitevanje po desni (kjer je vsaj še en udeleženec),.....
No ja, razlika med teboj in negotiatorjem vsekakor je, vendar je ta veliko manjša, kot med teboj in tistimi, ki poleg vsega spoštujemo omejitve tudi tam, kjer jih ti zavestno kršiš.
Če je njegova kršitev samo vožnja 110 izven naselja (mislim max, ne kar konstantna hitrost), potem je tvoje razmišljanje precej napačno. To ni nobene primerjave s tem če ga res serješ po cesti, kot ga tudi sam 1% časa.
Čeprav se trudim da nebi, ampak na žalost si na cesti odvisen tudi od drugih, npr. kot danes se ti eden pelje, da na svojem števcu vidiš številke 60, 55, potem mal potrobiš, vidiš da si spremenil stvari kvečjem za +5km/h, valda boš prehitel tudi na takem mestu, kjer bi te nekdo, če bi priletel s 140, že mogoče zadel, ampak verjetnost za to je precej majhna. Tako da iz prve roke točno vem kakšna je razlika, med njim in vami 5%, v primerjavi s hujšimi primerki (sam se nikoli ne bom dal med te, če bi se, bi že razmišljal o spremembi svoje vožnje, sem pa verjetno nekje vmes) pa 50%+.
110 sem se sam še dons peljal popoldne, pa niso ravno idealne razmere, seveda na cesti kot jo opisuje solatko.
Mislim, resno, tukaj v tej temi ni videti dobrega voznika, ker samo glede na zadnje poste sta tudi Aston in sheeshkar daleč od idealnega voznika. Za Lakotnika se pa itak ne ve veliko kako točno vozi, razen tega da 100% spoštuje pravila, kar je tudi že precej nečloveško, razen če je iz drugega planeta.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
Če ti nikoli ni treba, potem se voziš 60-70 izven naselja (mogoče na res lepih ravninah 80-90), taka vožnja pa tudi ni odraz dobrega voznika, počasi zna vsak vozit.Logika ne štima. 1. Jaz tako redko koga dohitim, ko vozim med 80-90, da praktično nobenega ne dohitim, tako da to ni merilo ničesar. 2. Počasi zna ali pa ne zna, tako da tudi to ni merilo ničesar.
GrimReaper je izjavil:
Zna pa biti to še bolj nevarno kot če voziš hitreje in si res skoncentriran na vožnjo. .Ko bom videl prvega, ki je skoncentriran, se bom 1 teden vozil z biciklom v službo, ne glede na vreme, če boste dovolili, pa bom izločil vožnjo v dežju, 25 km v vsako smer. Amen.
GrimReaper je izjavil:
idealnega voznika.To je še ena kategorija neobstoječega voznika poleg neobstoječe kategorije skoncentriranega voznika.
GrimReaper je izjavil:
110 sem se sam še dons peljal popoldne, pa niso ravno idealne razmere, seveda na cesti kot jo opisuje solatko.Jaz tudi, na AC smo morali celo 80 voziti, zaradi znakov, mind me.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
negotiator ::
negotiator - Velika razlika je, kadar kršiš najvišjo dovoljeno hitrost, na cesti, ki je prazna in vidljivost več kot km, pa med tvojimi opisi, prehitevanje po desni (kjer je vsaj še en udeleženec),.....
Niti ne, razen, če si me predstavljaš, kot tistega RTV mulca - v tem primeru pa si me itak predstavljaš narobe ampak jaz sem svoj opis prehitevanja po desni napisal že prevečkrat, pa ga še vedno ne poštekaš - se ne mislim več trudit, če gre skozi eno oko noter in skozi drugo ven. Dejstvo je, da je prehitevanje po desni (po opisu, ki sem ga že dostikrat podal), nič bolj nevarno, kot normalna vožnja po desni. Ko boš poštekal, se pa oglasi (čeprav dvomim, da boš).
All easy problems have already been solved.
solatko ::
negotiator - Po desni se ne prehiteva, razen v primmerih, ki so opisani v zakonu.
Vozniki, ki ne vidijo zadaj kolone, ne gledajo tudi kaj se dogaja desno in levo od njih - zadaj in tak voznik, tudi če si vštric, te ne bo opazil, če bi se slučajno odločil za vozni pas. Ker so hitrosti 80+, so trki v teh primerih lahko zelo hudi, zato je to početje prepovedano.
Tist mulc je pa dobil šolo, če prav ga nisem spravil v nevarnost, lahko pa bi naredil tisto, kar sem mu nakazal, se pa v tem primeru, seveda nebi sedaj pogovarjali.
Napisal sem tudi primer, ko sem dohitel kolono na prehitevalnem pasu, prilagodil hitrost in s svetlobnimi znaki poizkušal spravit tiste iz prehitevalnega, ker so v dolžini 1-ga km, prehitevali samo svoje sence in mladci so nekaj časa blendali za menoj, potem pa pričeli prehitevati po odstavnem pasu.
Početje, ki ga lahko vidiš samo na you tube - fun trafic in rusia.
Začuda pa se taka kolona spravi na vozni pas v momentu, ko se zadaj pripelje policijsko vozilo!!!!!!
Dejstvo je tudi, da na prehitevalnem pasu nimaš kaj počet, če ne prehitevaš, ampak to je druga zgodba.
Sicer pa vozniki, ki niso sposobni bit skoncentrirani ves čas vožnje, niso za v promet. Dve sekundi v prometu nista nikoli popolnoma enaki in zaradi voznikov, ki ne premorejo 100%-ne koncentracije v prometu, vsak dan poka, enkrat manj, drugič bolj. Kdaj vam bo postalo jasno, da je vožnja opravilo, ki ne trpi nezbranosti in površnosti, ravno tako ne živčnosti in nestrpnosti.
Nekajkrat sem imel priložnost preživeti vožnjo z ljudmi, ki počnejo v vozilu vse drugo, samo vozit ne znajo, seveda z vsakim samo enkrat.
Vozniki, ki ne vidijo zadaj kolone, ne gledajo tudi kaj se dogaja desno in levo od njih - zadaj in tak voznik, tudi če si vštric, te ne bo opazil, če bi se slučajno odločil za vozni pas. Ker so hitrosti 80+, so trki v teh primerih lahko zelo hudi, zato je to početje prepovedano.
Tist mulc je pa dobil šolo, če prav ga nisem spravil v nevarnost, lahko pa bi naredil tisto, kar sem mu nakazal, se pa v tem primeru, seveda nebi sedaj pogovarjali.
Napisal sem tudi primer, ko sem dohitel kolono na prehitevalnem pasu, prilagodil hitrost in s svetlobnimi znaki poizkušal spravit tiste iz prehitevalnega, ker so v dolžini 1-ga km, prehitevali samo svoje sence in mladci so nekaj časa blendali za menoj, potem pa pričeli prehitevati po odstavnem pasu.
Početje, ki ga lahko vidiš samo na you tube - fun trafic in rusia.
Začuda pa se taka kolona spravi na vozni pas v momentu, ko se zadaj pripelje policijsko vozilo!!!!!!
Dejstvo je tudi, da na prehitevalnem pasu nimaš kaj počet, če ne prehitevaš, ampak to je druga zgodba.
Sicer pa vozniki, ki niso sposobni bit skoncentrirani ves čas vožnje, niso za v promet. Dve sekundi v prometu nista nikoli popolnoma enaki in zaradi voznikov, ki ne premorejo 100%-ne koncentracije v prometu, vsak dan poka, enkrat manj, drugič bolj. Kdaj vam bo postalo jasno, da je vožnja opravilo, ki ne trpi nezbranosti in površnosti, ravno tako ne živčnosti in nestrpnosti.
Nekajkrat sem imel priložnost preživeti vožnjo z ljudmi, ki počnejo v vozilu vse drugo, samo vozit ne znajo, seveda z vsakim samo enkrat.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
solatko ::
Včeraj se je, za ženin 60.-ti rojstni dan zgodilo, da sem ključe motorja in motor predal nasledniku (pa ne sinu, ker nima izpita A), temveč sorodniku, ki je na motorjih tudi že več kot 40 let, saj je bil med drugim tudi nekaj časa leteči pri ljudski milici.
S tem poglavjem mojega življenja smo tako zaključili - cel.
Sedaj se bova na zbore motoristov lepo pripelajla z avtomobilom in bom še vedno po svojih močeh pomagal mladim ali novim motoristom z nasveti.
S tem poglavjem mojega življenja smo tako zaključili - cel.
Sedaj se bova na zbore motoristov lepo pripelajla z avtomobilom in bom še vedno po svojih močeh pomagal mladim ali novim motoristom z nasveti.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
krneki0001 ::
m0LN4r ::
Prehiteti sem moralAjde, kaj te je gnalo, da si moral. Meni recimo nikoli ni treba.
Nic posebnega, stil voznje avta pred mano ni ustrezal mojemu prestavnemu razmerju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
negotiator ::
negotiator - Po desni se ne prehiteva, razen v primmerih, ki so opisani v zakonu.
Vozniki, ki ne vidijo zadaj kolone, ne gledajo tudi kaj se dogaja desno in levo od njih - zadaj in tak voznik, tudi če si vštric, te ne bo opazil, če bi se slučajno odločil za vozni pas. Ker so hitrosti 80+, so trki v teh primerih lahko zelo hudi, zato je to početje prepovedano.
Tist mulc je pa dobil šolo, če prav ga nisem spravil v nevarnost, lahko pa bi naredil tisto, kar sem mu nakazal, se pa v tem primeru, seveda nebi sedaj pogovarjali.
Napisal sem tudi primer, ko sem dohitel kolono na prehitevalnem pasu, prilagodil hitrost in s svetlobnimi znaki poizkušal spravit tiste iz prehitevalnega, ker so v dolžini 1-ga km, prehitevali samo svoje sence in mladci so nekaj časa blendali za menoj, potem pa pričeli prehitevati po odstavnem pasu.
Početje, ki ga lahko vidiš samo na you tube - fun trafic in rusia.
Začuda pa se taka kolona spravi na vozni pas v momentu, ko se zadaj pripelje policijsko vozilo!!!!!!
Dejstvo je tudi, da na prehitevalnem pasu nimaš kaj počet, če ne prehitevaš, ampak to je druga zgodba.
Sicer pa vozniki, ki niso sposobni bit skoncentrirani ves čas vožnje, niso za v promet. Dve sekundi v prometu nista nikoli popolnoma enaki in zaradi voznikov, ki ne premorejo 100%-ne koncentracije v prometu, vsak dan poka, enkrat manj, drugič bolj. Kdaj vam bo postalo jasno, da je vožnja opravilo, ki ne trpi nezbranosti in površnosti, ravno tako ne živčnosti in nestrpnosti.
Nekajkrat sem imel priložnost preživeti vožnjo z ljudmi, ki počnejo v vozilu vse drugo, samo vozit ne znajo, seveda z vsakim samo enkrat.
Saj sem rekel, da se oglasi, ko boš poštekal (vidim, da še nisi, ker so tvoji opisi popolnoma čudaški). In ja, tistega mulca si spravil v nevarnost - ker se je ustrašil, bi lahko po nesreči pretirano odreagiral in se razkantal - ti pa nič videl in nič kriv, ane? Sploh pa, da greš zavestno to delat...
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
krneki0001 ::
Na križišču stojiš, zraven se pripelje motorist, ves napaljen, kako ga bo tišal. Pa pri rdeči luči v avtu pohodiš gas in spustiš sklopko, da avto skoči kak meter naprej in pohodiš bremzo. Motorist pa na polno v rdečo luč skozi križišče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
negotiator ::
krneki0001 je izjavil:
Na križišču stojiš, zraven se pripelje motorist, ves napaljen, kako ga bo tišal. Pa pri rdeči luči v avtu pohodiš gas in spustiš sklopko, da avto skoči kak meter naprej in pohodiš bremzo. Motorist pa na polno v rdečo luč skozi križišče.
Si že videl kaj takega?
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
scipascapa ::
Solatko: normalno, da se je začelo...če jim sodišča vračajo izpite po tekočem traku, namesto, da bi jih dodatno privili. Slovenija je balzam za prekrškarje.
krneki0001 ::
negotiator je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Na križišču stojiš, zraven se pripelje motorist, ves napaljen, kako ga bo tišal. Pa pri rdeči luči v avtu pohodiš gas in spustiš sklopko, da avto skoči kak meter naprej in pohodiš bremzo. Motorist pa na polno v rdečo luč skozi križišče.
Si že videl kaj takega?
Ja, v živo sem to videl. Pa ne samo z motorjem, tudi z avtomobilom. Samo gledajo, kako bo tisti zraven speljal in nič na semafor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35405 (33157) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123176 (100198) | solatko |