Forum » Na cesti » Počasni vozniki
Počasni vozniki
negotiator ::
boolsheat ::
Se oproščam, če je kdo že napisal, nisem prebral vsega, ampak - kaj boste pa naredili, ko bodo na cestah samovozeča vozila? Ta se ne bodo odzivala na psihološke pritiske od zadaj. ;)
Samovozeča vozila ne bodo ovirala prometa, ker je to prekršek. Sprogramirana bodo tako, da se bodo v primeru, če bo zadaj kolona, ob prvem primernem mestu umaknila in varno sprostila promet naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: boolsheat ()
Aston_11 ::
boolsheat ::
Aston_11 ::
solatko ::
Vsakih 10 let bi morali imeti vsi vozniki preizkus vožnje in to bi morala častit država in zavarovalnice. Vozniki, ki nebi znali peljat po omejitvi, nebi opravili izpita, tako kot ga sedaj ne.
Aston_11 ::
če bi normano obvaladali svoja vozila, ker jih ne, bi morali taki vozniki ponovno na opravljanje izpita ali pa ga vrniti na upravno enoto.Sploh ne bi bilo potrebno, glede na to, da bi ostali vsi tisti, ki ogrožate voznike, ki seveda ničesar ne kršijo, v enem dnevu ali pa na relaciji 10km brez izpita (18+ KT) in bi le-ti lahko v miru, brez psihiranja, vozili.
p5380365Vsakih 10 let bi morali imeti vsi vozniki preizkus vožnje in to bi morala častit država in zavarovalnice. Vozniki, ki nebi znali peljat po omejitvi, nebi opravili izpita, tako kot ga sedaj ne.[/st.citat naj bi izjavil:
Vozniki, ki bi kršili vse živo, v arest, avto pa v stiskalnico. Seveda bi tisti dan špilali pussije, in še jim ne bi šlo, če bi morali kaj več kot poligonVozniki, ki bi kršili vse živo, v arest, avto pa v stiskalnico. Seveda bi tisti dan špilali pussije, in še jim ne bi šlo, če bi morali kaj več kot poligon odpeljati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
frudi ::
solatko ::
frudi - meni se razen v naseljih, ob vožnji omejitev +5, ni še nihče nalimal na rit, pa tudi želje po prehitevanju ima le tu in tam, kak domačin. Vse ostalo je vaše nakladanje, ker pač niste sposobni vozit po omejitvah in še varno poleg.
Saj niti ni važno kako vozite, le spuščajte hitrejše naprej, pa bo vse v redu.
frudi ::
Aston_11 ::
negotiator je izjavil:
Zanimivo vprašanje - ne, nisem hvaležen počasnim voznikom, da mi kradejo čas in užitek v vožnji.Bi moral biti, zaradi nas si očitno še živ.
negotiator je izjavil:
e razmere in predpisi to dopuščajo.To je novo. Bravo!
negotiator je izjavil:
Kaj pa je sobna hitrost?Izraz, ki ga vsi razumejo, če to seveda hočejo.
negotiator je izjavil:
Očitno pač niste pismeni, ker pomeni točno to, da nekdo ni zmožen varno peljati hitreje, npr.: zaradi svoje starosti.Večina voznikov, ki vozi počasi, vozi počasi zato, ker lahko, ne zato ker mora.
negotiator je izjavil:
In tak nima kaj delati na cesti - potem pa poslušamo, kako je 65 letnik peljal v nasprotno smer, ti in tebi podobni, pa to enačite s sposobnostjoTo si nekaj zamešal. Nesposoben nima kaj delati na cesti, vendar počasen voznik ni nesposoben voznik. Kljub mokrim sanjam.
negotiator je izjavil:
Očitno ne znate niti slovarja uporabljat potemNaka, je čisto dovolj dobro razloženo, da počasnost ni v vsakem primeru posledica nesposobnosti, medtem ko nekaj omenja, da bi lahko bila to nezmožnost vožnje po omejitvah, ne glede na to, kako obskurne so.
negotiator je izjavil:
In, kaj to meni govoriš?Da me ne bi povozil, ker si nekam živčen danes.
negotiator je izjavil:
Ko boš pa ti drsal po kakšnem jarku, se pa na nas spomni, smo ti tudi dobro želeli in vedeli, da ti ni pomoči, kot tudi drugim tvoje sorte ne.Ni šans. Počasni in previdni vozniki imamo vozilo ves čas pod nadzorom in to takim, kot ga opisuje solatko (sicer za voznike, ki vozijo 200+, vendar mu tega itak nihče ne verjame). Nevarno je zgolj to, da fašemo kakšen živčen projektil ali pa jelena v avto. Če bi vozil po vaše, pa bi bil zagotovo že v kakšnem jarku, ker je enostavno neizogibno, da se to kršiteljem prej ali slej zgodi, ker fizike pa ne zmorejo obvladovati. Ne gre drugače.
Saj niti ni važno kako vozite, le spuščajte hitrejše naprej, pa bo vse v redu.Sedaj boš rekel, da vas oviramo, da ne morete naprej? To se imenuje prehitevanje, kdo vam kaj hoče?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
negotiator ::
Aston_11 ::
negotiator je izjavil:
zaslediti ignoriranje?Skoraj vse, kar si napisal, sem citiral. Celo pohvalil sem te. To pa res ni ignoriranje. Ignoriranje bi bilo, če ne bi odgovoril na tvoj post, kar pa se ne bi spodobilo, glede na to, da si se potrudil.
negotiator ::
Bi moral biti, zaradi nas si očitno še živ.
Ne, očitno nisi citiral:
Čudno, da potem še nisem 3x pokojen, ker jih v veliki večini primerov prehitim, če razmere in predpisi to dopuščajo.
solatko ::
Aston_11 - Večina voznikov, ki vozi počasi, ni sposobna vozit na zgornji meji omejitve in tudi v vzratna ogladala niso sposobni gledat, največkrat pa tudi smerokazov ne dajejo, ker ne vedo zakaj so.
Vozniki, ki vozijo počasi zaradi drugih objektivnih ali subjektivnih vzrokih pod omejitvijo, se lepo umaknejo hitrejšim, zato ne seri s takimi nebulozami. Gre za voznike, ki niso sposobni vozit v dandanašnjih prometnih situacijah, zato bi bilo najvarneje za njih in za ostale, če bi pričeli uporabljati javni prevoz.
Na vozniškem izpitu padeš, če se ne pelješ na zgornji meji omejitve, razlog je neobvladanje vozila! Mene je zajebaval na izpitu daljnega 1972, ker sem po 10 cm snežni brozgi, vozil okoli 50, omejitev v LJ pa je bila takrat splošna 60.
Aston_11 ::
Aston_11 - Večina voznikov, ki vozi počasi, ni sposobna vozit na zgornji meji omejitveMotiš se. Takšni, ki niso sposobni, so manjšina, morda sem pa tja kakšen (X). Nato je del voznikov, ki jih je mogoče šteti za povsem normalne (Y), vozijo počasi pa zgolj zato, ker lahko. Preostanek voznikov sodi v skupino tistih, ki niso zmožni voziti brez kršitev (Z) (to pa je večina). Z delnim prekrivanjem množic jasno, ma nima veze. V glavnem se motiš.
negotiator je izjavil:
Bi moral biti, zaradi nas si očitno še živ.
Ne, očitno nisi citiral:
Čudno, da potem še nisem 3x pokojen, ker jih v veliki večini primerov prehitim, če razmere in predpisi to dopuščajo.
Aja, pardon, nisem citiral cele povedi, samo relevanten del.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
solatko ::
Teh voznikov je okoli 10%-ov in nikoli se ne bodo umaknili hitrejšim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pa pište nebuloze kakršne hočete, to so vozniki, ki jih je povozil čas ali pa se nikoli niso imeli možnosti naučiti upravaljanja motornega vozila.
Poglejte jih kako sedijo, držijo se za volan, pogled usmerjen naprej, malo pogrbljen hrbet in furajo svojo vožnjo, prehitevajočega vidijo šele, ko se pomika na vozni pas.
To so vozniki, ki so imeli denar za opravit vozniški izpit (redki pod 60-100 ur), izpitno vožnjo drugič ali tretjič jim je uspelo odpeljat v kakšni mestni gužvi, potem so si kupili avto in ga upoorabljali enkrat do dvakrat na mesec, za nedlejski izlet (zato smo včasih rekli - nedeljski vozniki), ko pa so šli v penzijo, pa imajo več časa, za sranje na cestah. Po vsaki vožnji, dajo za mašo, ker so prišli celi, utrujeni so pa kot bi premetali 5 ton kolma.
Enako vožnjo pa imajo tudi njihovi 40-50 let stari otroci, s to razliko, da včasih za volan sedejo tudi okajeni. Tako gre to iz roda v rod.
Poznam nekaj familij v katerih so čisto vsi problematični vozniki in seveda nekaj takih, kjer so vsi dobri ali celo odlični.
Je pač tako, da kar se Janezek nauči, to Janez zna.
Če Janezka nima kdo naučiti, pač ne bo znal. Kako je to preprosto.
Aston_11 ::
Aston_11 - Vozniki, ki konstantno vozijo počasneje, niso sposobni voziti normalno in ne delaj bedake iz nas.Tu imaš že napako v sklepanju. Tako da nisem jaz tisti, ki dela bedake iz vas.
Teh voznikov je okoli 10%-ov in nikoli se ne bodo umaknili hitrejšim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Verjetno ti to temelji na kakšni raziskavi, ker tega fenomena še nisem opazil ali slišal zanj, opazil pa sem tisto, kar že vseskozi pišem, torej vaše kalibre, ki niso zmožni ali sposobni voziti po omejitvah.
to so vozniki, ki jih je povozil čas ali pa se nikoli niso imeli možnosti naučiti upravaljanja motornega vozila.Tole si sproti zmišljuješ, cajt za pravljice je šel mimo.
Poglejte jih kako sedijo, držijo se za volan, pogled usmerjen naprej, malo pogrbljen hrbet in furajo svojo vožnjo, prehitevajočega vidijo šele, ko se pomika na vozni pas.Ja, take sem pa opazil, vendar na 1000 vaših nisem opazil 1 takega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
SimplyMiha ::
Aston_11 ::
To so vozniki, ki so imeli denar za opravit vozniški izpit (redki pod 60-100 ur), izpitno vožnjo drugič ali tretjič jim je uspelo odpeljat v kakšni mestni gužvi, potem so si kupili avto in ga upoorabljali enkrat do dvakrat na mesec, za nedlejski izlet (zato smo včasih rekli - nedeljski vozniki), ko pa so šli v penzijo, pa imajo več časa, za sranje na cestah. Po vsaki vožnji, dajo za mašo, ker so prišli celi, utrujeni so pa kot bi premetali 5 ton kolma.Moje mnenje je, da ko si razburjen, si začneš zmišljevati podatke.
Enako vožnjo pa imajo tudi njihovi 40-50 let stari otroci, s to razliko, da včasih za volan sedejo tudi okajeni. Tako gre to iz roda v rod.Iz roda v rod gre kvečjemu ideja o tem, kako ultrasposobnega očeta ste imeli, kako ultrasposobni vozniki ste sedaj vi, in to kopirajo vaši otroci. Potem pa beremo na forumu, kaj vse uganjajo.
Je pač tako, da kar se Janezek nauči, to Janez zna.Si slišal @solatkota @negotiator, pravi isto, kar jaz. S tem, da noče slišati za svojo stran, da velja zanje isto.
Če Janezka nima kdo naučiti, pač ne bo znal. Kako je to preprosto.
SimplyMiha je izjavil:
solatka živcirajo vozniki, ki vozijo po omejitvi. Ignorirajte ga,Ne smem. Se mi je že @negotiator razburjal, ker ga nisem citiral v celoti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
solatko ::
Sem imel pač prednike, ki so bili dobri vozniki in so del tega znanja prenesli name, del pa sem se naučil pri še boljših, motor vozit sem se pa učil sploh pri najboljših, ker v družini pred menoj ni nihče vozil tega, pa za v bodoče tudi bolj slabo kaže, saj še vedno v naši familiji motor vozim samo jaz.
Iz roda v rod gredo čisto vse izkušnje prednikov, nekatere otroci izboljšajo, nekatere pa celo poslabšajo, če ti misliš, da s seboj ne nosiš izkušenj svojih prednikov, potem si bil spočet v laboratoriju in so mi tvoja razmišljanja malo bolj jasna. Si pač v svojem rodu prva enota.
SimplyMiha - Če bi bral več mojih postov, bi vedel, da mene v prometu ne živcira nobena stvar in se prilagajam, nekatere na tem forumu pa moti, da sam, včasih kršim omejitev hitrosti, tam, kjer lahko to počnem varno in nobenih drugi kršitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
negotiator ::
Aja, pardon, nisem citiral cele povedi, samo relevanten del.
Ah, pa smo spet pri ignoriranju...
Aston_11 ::
Si pač v svojem rodu prva enota.Niti ne, moj prednik tudi nikoli ni bil agresiven voznik, in če bo veljalo tvoje, tudi moji otroci ne bodo.
negotiator je izjavil:
Ah, pa smo spet pri ignoriranju...Ne smeš biti tako občutljiv, ignoriram samo nepomembne podatke, vsega se pa res ne spodobi citirati. .
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
solatko ::
In tvoji predniki niso znali voziti po omejitvah, ti pa ravno tako ne, ker so ti vcepili, da moraš pri vsaki omejitvi imeti varnostno rezervo, ker vozila ob določeni hitrosti ne obvladaš!!!!!!!!!!!
Saj ne gre za drugo ali ste sposobni peljati po omejitvah ali ne. Če niste potem ne znate vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
negotiator ::
ignoriram samo nepomembne podatke,
Ja, saj, ravno v tem je problem - odgovarjaš samo na tisto, kar tvoji možgani dojemajo kot bistvo, zato pa s tabo žal ne moremo normalno debatirat - kaj češ, tako je pa življenje duševno motene osebe.
Aston_11 - Pri meni zadnje, kar boš našel je agresivnost, tako vljudnega in razumevajočega voznika kot sem jaz, boš težko našel. Drugo pa je strah, ki ga občutim, ko srečam počasno kolono na magistralni cesti!!!!!!
In tvoji predniki niso znali voziti po omejitvah, ti pa ravno tako ne, ker so ti vcepili, da moraš pri vsaki omejitvi imeti varnostno rezervo, ker vozila ob določeni hitrosti ne obvladaš!!!!!!!!!!!
Saj ne gre za drugo ali ste sposobni peljati po omejitvah ali ne. Če niste potem ne znate vozit.
Saj veš, da jih je stara mama naučila, da bodo šli v pekel, če bodo vozili nad omejitvijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
solatko ::
Ne gre za to. Ko so naredili VD se niso nikoli vozili v spremstvu res dobrega voznika, ki bi jim sproti svetoval, kako se vozi, da ne predstavljaš ovire ali problem v prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
frudi ::
frudi - Sem razumel, ti ne razumeš, če se meni ne limajo, se tudi samovozečim ne bojo, ob vožnji po omejitvi!
Ah daj no, še v tej temi imamo dirkače, ki vsi ponosni razlagajo, kako se lepijo ljudem na rit in prehitevajo druge, ki vozijo celo čez omejitev.
Tudi sam vozim po omejitvah, pa vidim v vzvratnem ogledalu daleč preveč divjakov in kolerikov, ki mi želijo voziti meter za ritjo.
Pa gredo tudi meni na živce vozniki, ki vozijo 60-70, ne glede ali je omejitev 50 ali 90. Celo se strinjam v tem, da jim tudi sam ne zaupam, ker dajejo vtis, kot da so na robu svojih voznih sposobnosti in čisto možno da ne zmorejo pozorno spremljati situacij v prometu okoli sebe, kaj šele pravočasno in ustrezno odreagirati nanje.
Ampak še vedno dosti raje vidim takšne voznike pred in za seboj, kot divjake, ki si mislijo, da pri 30 km/h nad omejitvijo še vedno obvladajo vozilo in so sposobni nadnaravnega predvidevanja in refleksov. Ker počasnim voznikom se lahko sam prilagodim, pač se ne predam živcem in jezi, ampak mirno nadaljujem vožnjo za njimi. Moja reakcija na počasnega voznika je povsem pod mojim nadzorom, torej me ne ogroža, dokler ohranim mirno kri in sam skrbim za svojo varnost. Divjak pa ogroža vse okrog sebe na cesti in nad tem sam nimam nobenega nadzora.
negotiator ::
negotiator - ne smeš bit žaljiv, človek pač nima izkušenj, imel je slabe učitelje pa še povsod vidi strah, niti slučajno pa ni motena osebnost, zate pa ne vem!
Imaš prav, hvala za opozorilo. Astonu se pa opravičujem, saj vem, kako hudo mu je.
solatko ::
Dejte se fantje navadit, odgovarjat na poste pravih piscev, ne da mešate vse vprek in potem drugi ne vedo za koga pravzaprav gre.
Solatko niti najmanj ni tak, kot ga predsatavljajo nekateri tu gor. Je vzoren, varen in preudaren voznik, ki pa ima toliko znanja in izkušenj, da včasih, tam kjer je varno, malo hitreje potegne. Ima pa vozilo, tako kot piše v zakonu, VEDNO IN V VSAKI SITUACIJI POD KONTROLO, torej ne vozi nikoli PREHITRO.
solatko ::
18-letnica mrtva na kraju nesreče: v ovinku jo je zaneslo čez vozišče, avto je padel v strugo reke Soče
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
m0LN4r ::
Danes na AC eni vozniki s 90-100km/h
Jaz to vidim vsak dan, v nemciji. Po vsaj 1 komad na kilometer, nic posebnega.
Sodelavci svabi, ko hodijo knam na pocitnice so rekl, da slovenci vozijo hitro kot norci, kot da je vsak mal pritisnjen v glavo v teh rovtah.
Pa nismo lih neka avto-moto dezela.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
dzinks63 ::
Kaj pa če varčujejo gorivo? Sedaj ima že skoraj vsak novejši avtomobil prikazovalnik trenutne porabe goriva na 100 prevoženih km. In ko šparaven vozniki zagleda na monitorju preveliko porabo za njegove pojme, pač vozi počasneje in ja tudi v naselju je prevelika poraba, če voziš 50 v četrti prestavi, da ne gorimo o tretji in takšni vozniki veselo natepavajo skozi naselja 60-70 v peti ali šesti prestavi, če jo imajo. Na ta način se da privarčevati vsaj 1 liter goriva na 100 km, v primerjavi z bolj energično vožnjo pa tudi več. Plus tega gredo takšni vozniki vedno pravočasno od doma, da se jim nikamor ne mudi in lepo prikruzajo do cilja.
Folk pa ves penast ugotavlja, da so to nesposobni vozniki. Sam ne spadam med te, če vozne razmere dopuščajo,vozim na zgornji meji + 5 km/h več, kolikor laže skoraj vsak števec hitrosti plus radarska toleranca in si še vedno v mejah normale.
Torej poglejte na počasno vožnjo tudi iz tega zornega kota, ker ni vse tako črno belo kot zgleda na prvi pogled.
Utk ::
RedDrake ::
Za mojo običajno pot sem potreboval 1h 59 min za 117km.
Rekord, postavljen v dobrih pogojih poleti ponoči z močnim avtom in prazno cesto je bil 1h 41 min.
V običajnih pogojih hitra vožnja nanese tam 1h 50. Res ne vem, če je vredno živcev, za tistih 10 minut.
Btw, dvema, ki sta me dohitela na celotni poti sem se umaknil _takoj_ (i.e. sploh nista imela prilike vozit za menoj).
Btw, solatko, za smrti, kot je bila tista punca včeraj, si v mikro deležu odgovoren tudi ti.
Pišeš o tem, kako sposobni vozniki lahko vozijo hitreje, ker so pač boljši, bolj pozorni.
Mladež to potem bere, in je še bolj prepričana, da lahko vozi hitreje, ker oni so pa itak vedno ultra top šit pozorni na cesto in vse kar se dogaja. Tudi, če si ti sposoben, tvoje pisanje zgolj podžiga nesposobneže v divjanje, rezultati so pa na dlani.
Divjake se da odvrniti od divjanja s kakšnimi obiski Soče v LJ, potem jih hitro mine ...
GrimReaper ::
Že prvi teden ko sem dobil prvi avto, P106 1.0 50KM, sem po ravninah regionalk teral 120 in po AC 150. Tukaj je tut dokaz da moč avta nima veze s hitrostjo, ker sam in večina ostalih ne bi vozila nič hitreje niti s 500KM.
Pač to kakšen je kdo voznik, imaš že v krvi. Enako kot je v DNA na primer zapisano kakšno glasbo boš poslušal.
Tako da mimo tega se ne da, se pa vseeno da premišljeno vozit, če ne bi se sam že 10x skantal, sem pa še vsak avto prodal lepše ohranjen kot je bil kupljen.
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
solatko ::
So pa sicer ekonomski analfabeti, saj bi največ prišparali, če bi uporabljali javna prevozna sredstva, ker si izračuna ali avto sploh potrebujejo ali ne, ne znajo nardit, znajo pa "šparat na gorivu".
Ta zorni kot uporabljajo kreteni, ki pojma nimajo o varni in varčni vožnji.
RedDrake - Spet en bralno nepismen - nikoli ne priporočam prehitre vožnje, temveč učenje, pridobivanje izkušenj, da se hitreje vozit naučiš, saj moraš imeti vozilo vedno pod kontrolo. Mladi nastradajo, ker ne spoštujejo tega. Hitro zna vozit vsaka opica, potrebno je včasih tudi ustavit, kar pa vse opice ne znajo!!!!
GrimReaper - Če rad dirkaš sam s seboj, potem se poslužuj tekmovalnih pist, ne ceste. Želja naj ti bo, da voziš čim bolj tekoče, nestresno in, da imaš vozilo vedno pod kontrolo in ne vozilo tebe.
Pa spet eden, malo starejši, ki je precenil svoje sposobnosti:
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
zenith1 ::
Pač to kakšen je kdo voznik, imaš že v krvi
Se strinjam, da se idiot na cesti, rodi kot idiot. Potem taki obiskujejo Kuzmičeve tečaje varne vožnje in blefirajo, da so postali bolj odgovorni vozniki ter kazenske točke podarjajo drugim družinskim članom.
solatko ::
Idioti na cestah nastanejo takrat, ko bi jim morali starši dat osnove prometne vzgoje, pa jim jo ne znajo, jim dajo popolnoma zgrešeno ali pa sploh nimajo časa za vzgojo.
Prirojene so lahko samo preddispozicije za določene aktivnosti, eni bolj tehnični, drugi bolj športni, eni se lažje učijo jezike, eni pa postanejo strokovnjaki v vožnji.
Problem nastane, ko se ljudje brez osnovnih dispozicij, lotijo stvari, ki jim niti slučajno ne ležijo. Nekateri, brez kančka muzikalnosti, vložijo ogromno sredstev v učenje klavirja in nikoli ne postanejo vrhunski pianisti, so pa dobri za kakšne domače zabave, da pokažejo laikom, kako se igra klavir.
Enako je v upravljanju vozil, nekateri se trudijo, vložijo ogromno časa in sredstev, da bi postali dobri vozniki, pa jim manjka sposobnost zbranosti. To je eno redkih opravil, kjer je vsaka sekunda popolnoma drugačna in v življenju ne doživiš dveh popolnoma enakih situacij. V prometu ljudje, ki nimajo predispozicij za večopravilnost, nimajo kaj delati.
Za napako je dovolj sekunda, za popravit napako, sta včasih na voljo dve, do tri in v tem času je potrebno odreagirat pravilno in kontrolirano.
Vsa umetnost za dobro vožnjo je možnost opazovanja, predvidevanja in hitrost, ki nikoli ni prehitra, to pa lahko pridobiš samo s treningi, opazovanjem, učenjem in hitrim dojemanjem, potem pa z leti pridobiš potrebne izkušnje.
Za doseč katerokoli hitrost je dovolj noga in močno vozilo, za ustavit, pa je potrebno malenkost več, če so ovire pred zaustavitvijo, je to znak, da smo prehitri.
Na tečajih se da spoznati ogromno stvari (po navadi preveč na kupu), uporabljat to znanje v praksi, pa pomeni, da je potrebno preizkušat pridobljeno, uporabljat vsak dan, da to pride v kri in postanejo, določena potrebna opravila, podzavestna, saj za razmišljanje, v situaciji, ko neko znanje rabimo, po navadi ni časa in nam tako pridobljeno znanje, ne koristi prav nič.
Dober voznik ne postaneš na enodnevnem tečaju, vidiš pa tam, kaj se zgodi, če hočeš it mimo fizikalnih zakonov. Za to, da to, kar si videl izkoristiš v svoj prid in ti zdrsavanje v določenih situacijah pomaga priti iz sranja, pa je tako, kot pri borbenih veščinah, kjer mojstri uporabijo moč nasprotnika v svojo korist.
Problem je ravno v tem, da se razlika med dobrim in slabim ali povprečnim voznikom, vidi in pride do izraza, šele v kritičnih situacijah, v katere pa dobri vozniki pridemo veliko bolj poredko, kot povprečni in slabi.
En Kuzmič, doživi v real lifeu zelo malo situacij, kjer mora uporabit ves svoj repertuar znanja in izkušenj, en podpovprečen voznik je v takih situacijah, nekaj krat na dan.
Utk ::
solatko ::
RegulusDraco ::
Utk - Na rallyih! Tam se vozi na 130%, ker je važen čas in ne samo to da prideš iz kraja A v kraj B.
več kot očitno je tudi tebi važen izključno samo čas da prideš čimprej na cilj, ne glede na to da si absolutno prestar za stil vožnje, ki ga opisuješ.
zenith1 - noben se ne rodi z znanjem, če prav nekateri mislijo, da so jim znanje položili v zibko in v življenju nikoli ne upoštevajo mnenja drugih.
Idioti na cestah nastanejo takrat, ko bi jim morali starši dat osnove prometne vzgoje, pa jim jo ne znajo, jim dajo popolnoma zgrešeno ali pa sploh nimajo časa za vzgojo.
Prirojene so lahko samo preddispozicije za določene aktivnosti, eni bolj tehnični, drugi bolj športni, eni se lažje učijo jezike, eni pa postanejo strokovnjaki v vožnji.
Problem nastane, ko se ljudje brez osnovnih dispozicij, lotijo stvari, ki jim niti slučajno ne ležijo. Nekateri, brez kančka muzikalnosti, vložijo ogromno sredstev v učenje klavirja in nikoli ne postanejo vrhunski pianisti, so pa dobri za kakšne domače zabave, da pokažejo laikom, kako se igra klavir.
Enako je v upravljanju vozil, nekateri se trudijo, vložijo ogromno časa in sredstev, da bi postali dobri vozniki, pa jim manjka sposobnost zbranosti. To je eno redkih opravil, kjer je vsaka sekunda popolnoma drugačna in v življenju ne doživiš dveh popolnoma enakih situacij. V prometu ljudje, ki nimajo predispozicij za večopravilnost, nimajo kaj delati.
Za napako je dovolj sekunda, za popravit napako, sta včasih na voljo dve, do tri in v tem času je potrebno odreagirat pravilno in kontrolirano.
Vsa umetnost za dobro vožnjo je možnost opazovanja, predvidevanja in hitrost, ki nikoli ni prehitra, to pa lahko pridobiš samo s treningi, opazovanjem, učenjem in hitrim dojemanjem, potem pa z leti pridobiš potrebne izkušnje.
Za doseč katerokoli hitrost je dovolj noga in močno vozilo, za ustavit, pa je potrebno malenkost več, če so ovire pred zaustavitvijo, je to znak, da smo prehitri.
Na tečajih se da spoznati ogromno stvari (po navadi preveč na kupu), uporabljat to znanje v praksi, pa pomeni, da je potrebno preizkušat pridobljeno, uporabljat vsak dan, da to pride v kri in postanejo, določena potrebna opravila, podzavestna, saj za razmišljanje, v situaciji, ko neko znanje rabimo, po navadi ni časa in nam tako pridobljeno znanje, ne koristi prav nič.
Dober voznik ne postaneš na enodnevnem tečaju, vidiš pa tam, kaj se zgodi, če hočeš it mimo fizikalnih zakonov. Za to, da to, kar si videl izkoristiš v svoj prid in ti zdrsavanje v določenih situacijah pomaga priti iz sranja, pa je tako, kot pri borbenih veščinah, kjer mojstri uporabijo moč nasprotnika v svojo korist.
Problem je ravno v tem, da se razlika med dobrim in slabim ali povprečnim voznikom, vidi in pride do izraza, šele v kritičnih situacijah, v katere pa dobri vozniki pridemo veliko bolj poredko, kot povprečni in slabi.
En Kuzmič, doživi v real lifeu zelo malo situacij, kjer mora uporabit ves svoj repertuar znanja in izkušenj, en podpovprečen voznik je v takih situacijah, nekaj krat na dan.
iskreno se mi ne da prebirat te kurje čreve. Saj se zavedaš da že nekaj let po slo-techu pišeš eno in isto enim in istim ljudem? Se mi začenja dozdevat, da te ne poslušajo veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
RegulusDraco ::
Problem je ravno v tem, da se razlika med dobrim in slabim ali povprečnim voznikom, vidi in pride do izraza, šele v kritičnih situacijah, v katere pa dobri vozniki pridemo veliko bolj poredko, kot povprečni in slabi.
mah jaz se tudi lahko okličem za dobrega voznika in začnem tebe zmerjat s slabim voznikom. Potem pa se lahko veselo prepirava 30 strani. Ne gre to tak.
Miki N ::
Samovozeča vozila ne bodo ovirala prometa, ker je to prekršek. Sprogramirana bodo tako, da se bodo v primeru, če bo zadaj kolona, ob prvem primernem mestu umaknila in varno sprostila promet naprej.
Ja saj. Kaj pa če bo tako vozilo brnelo po omejitvi zadaj pa samo ti? Robot lepo izračuna "aha eno vozilo za mano, manj kot 2, verjetno ga ne moti - ni kolona, vozi dalje.". Saj on ne ve, ali ga ti hočeš prehiteti, če voziš normalno za njim. Kaj pa če ga res nočeš? EDIT: ena ideja bi bila, da bi samovozeča vozila probala optimirati varnostno razdaljo... potem bi tako vozilo avtomatično pospešilo, ko bi se mu približal za rit. Še kar dobra rešitev.
Ali pa če bo za njim še eno samovozeče vozilo in jima je kul? Pa še preveč jih je za prehiteti potem.
Moja distopična napoved: enkrat ko bo ekonomska logika prava, bo na cesti vedno več samovozečih vozil. Roboti bodo lepo kruzali na izi po optimalnem kompromisu predpisov in ekonomije, hladni kot špricer, mi bomo noreli zadaj našponani s koktejlom kemikalij iz naših žlez in se posledično zaletavali, letali iz cest ipd.
Razni organi se bodo končno zbrali ugotovili, da tako ne gre več in po dolgem premisleku prepovedali ... človeške voznike!
Na srečo bomo takrat tako stari, da nam bo itak ostalo samo še tole za divjanje - saj do takrat bo sigurno tudi kak GT model.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
Utk ::
m0LN4r ::
OK, skozi temo ste ugotovili in zaključili, da so vozniki kateri vozijo izpod omejitev 60-70 na 90 in 90-100 na 130 nesposobni. A je temu res tako ali pa v tem grmu tiči še kakšen drugi zajec?
Kaj pa če varčujejo gorivo? Sedaj ima že skoraj vsak novejši avtomobil prikazovalnik trenutne porabe goriva na 100 prevoženih km. In ko šparaven vozniki zagleda na monitorju preveliko porabo za njegove pojme, pač vozi počasneje in ja tudi v naselju je prevelika poraba, če voziš 50 v četrti prestavi, da ne gorimo o tretji in takšni vozniki veselo natepavajo skozi naselja 60-70 v peti ali šesti prestavi, če jo imajo. Na ta način se da privarčevati vsaj 1 liter goriva na 100 km, v primerjavi z bolj energično vožnjo pa tudi več. Plus tega gredo takšni vozniki vedno pravočasno od doma, da se jim nikamor ne mudi in lepo prikruzajo do cilja.
Folk pa ves penast ugotavlja, da so to nesposobni vozniki. Sam ne spadam med te, če vozne razmere dopuščajo,vozim na zgornji meji + 5 km/h več, kolikor laže skoraj vsak števec hitrosti plus radarska toleranca in si še vedno v mejah normale.
Torej poglejte na počasno vožnjo tudi iz tega zornega kota, ker ni vse tako črno belo kot zgleda na prvi pogled.
Varcujejo z gorivom oz. lahko bi rekli, da najmanj onesnazujejo okolje s tako voznjo, kar pa niti ni tko slabo.
Recimo v Munchnu v doloceni coni, ne smes s kakrsnokoli prdalico notr pa z najnizjo mozno prestavo brneti tam notr, drugace fases kazen odma.
Trade Republic 38MVDVXM
thramos ::
Moja distopična napoved: enkrat ko bo ekonomska logika prava, bo na cesti vedno več samovozečih vozil. Roboti bodo lepo kruzali na izi po optimalnem kompromisu predpisov in ekonomije, hladni kot špricer, mi bomo noreli zadaj našponani s koktejlom kemikalij iz naših žlez in se posledično zaletavali, letali iz cest ipd.
Razni organi se bodo končno zbrali ugotovili, da tako ne gre več in po dolgem premisleku prepovedali ... človeške voznike!
Skratka, vožnja bo bolj varna in ekonomična? Zanimiv način uporabe pridevnika "distopična".
solatko ::
Vozim v okviru svojega počutja in nikoli prehitro!
Pišem pa vedno enako zato, ker tisti, ki ne vedo kaj je v prometu pomembno tudi pišejo vedno enake nebuloze in neka svoja predvidevanja in načine vožnje, ki pa je v vseh segmentih, mimo normalnega obnašanja v prometu.
Jaz se ne oklicujem za dobrega voznika, enostavno, po vseh statističnih merilih, sem dober voznik, poleg tega umirjen in vljuden, tako kot na forumu, nikogar ne zaničujem in žalim, če prav za druge, ki naj bi bili oh in sploh, ljudje brez napak, ker ne kršijo omejitve hitrosti, so pa dugače kolerični takoj, ko se srečajo z drugačnim mnenjem.
In že nekajkrat sem omenil, da bom vozniško kariero obesil na klin v momentu, ko ne bom več sposoben voznega sredstva imeti stalno pod kontrolo in se ne bom več uspešno vključeval v dnevene prometne tokove in situacije.
Ko mi bo vožnja postala obremenitev in ne več zadovoljstvo in umiritev, se bom prostovoljno preselil na javni prevoz.
Tudi jaz sem se na treningih in ob delanju raznih vaj, razkantal, obrnil,... na varnih krajih, kjer sem ogrožal samo sebe, Popovič je pač vozil prehitro in to se mu je zgodilo s 911-ko, za Kuzmiča pa ne vem, če se je kdaj razkantal v prometu, če pa že, so se razkantali, brez, da bi ogrožali druge ali pa so morali s ceste, da so ohranili svoje življenje, tako kot sem moral sam, ko mi je ob srečanju s počasno kolono, kreten pripeljal po moji strani in je bilo samo vprašanje ali v njega ali s ceste, na srečo, na ravni travnik.
m0LN4r - Če bi poznal delovanje motorjev z notranjim izgorevanjem, je najmanj onesnaževanja takrat, ko je izgorevanje največje in to je po navadi v območju najvišjega navora.
Nepopolno izgorevanje je razlog za prekomerno onesnaževanje, torej pospeševanje in menjavanje brzin v območju najvišjega navora, do želene hitrosti, potem pa 5 ali 6-ta brzina in vzdrževanje te hitrosti, je najmanj obremenjujoče za okolico. Počasno dodajanje gasa in počano nabiranje željene hitrosti to vsekakor ni. Vožnja 60 v direktni prestavi in pospeševanje na 100 pusti največ svinjarije skozi ispuh, šaltanje v 3-jo in normalno pospeševanje pa to je.
jero_no1 ::
En Kuzmič se je v življenju že pakrat pošteno razkantal, moja mama, ki po vseh (in tudi mojih) merilih skoraj da ne bi smela na cesto, pa vseeno gre, se ni pa še nikoli. Niti nihče drug med prehitevanjem nje.
Bravo za tale komentar, res :)
Kolk pa nardi mama km na leto - do 2000? Kuzmič jih pa 20x toliko ali še več? Temu se reče verjetnost za nek (nesrečen) dogodek...
Utk ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36068 (33820) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 125423 (102445) | solatko |