» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
23 / 36
»»

solatko ::

negotiator - Gre za voznike, ki povsod (varnostni razlogi ali šparanje z gorivom) vozijo 70 in takim si v naselju ovira, takoj, ko je tabla za konec naselja, pa ti izginejo iz ogledala, ker greš ti takoj 90, pri njih pa nekaj časa traja, da pridejo zopet do svojih 70.

Taka obnašanja sploh niso povezana s tipom vozila, temveč tipom voznika. Velikokrat se zgodi, da se na rit ob omejitvi v naselju nalima star Clio, Škoda, Golf vseh izvedb, največkrat pa so to tričrkovne limuzine, tiste s štirimi krogi ali zvezdo in obvezno SUV-i in praviloma gre za mlajše voznike, tam nekje do 30 let/uč. Vedno več je takih tudi mladih deklet, ki poleg tega počnejo v vozilu še vse drugo, ne samo vozijo - pošiljanje SMS-ov in lajkanje je vedno bolj popularno med vožnjo, si znajo popravit šminko ali puder, skratka varnost vožnje jim je zadnja briga. Ravno tako postajajo vedno bolj nesramne, večina se niti zahvali ne, ko jim daš prednost, skoraj nikoli pa ne veš, kam nameravajo zavijat, ker je smerokaz nepotrebno sredstvo, saj itak vsi vedo, kam so namenjene. Tudi nekaj dekliških fingerjev sem doživel ob opozorilu.
Delo krepa človeka

cleanac ::

Hvala za pojasnilo, jaz sem bil namreč prepričan, da barva las določa tip voznika.

Po vajinem mnenju, če nekoga presedeš iz BMW-ja v Citroena postane zgleden voznik in obratno? Meni se zdi, da predvsem zavist določa tip voznika.

MasterTade ::

negotiator je izjavil:

Prejle mi je takoj za ritjo v naselju sledil mini cooper, pa sem peljal dobrih 50, ko smo prišli pa izven naselja je bil pa kar na enkrat daleč za mano, pred mano pa je dobrih 90 vozil nek star citroen c5. Velikokrat že znamka/model avtomobila povesta marsikaj o vozniku. Če imate še vi kaj za povedat, kar se tiče drugih voznikov, bi bilo dobro, če poveste še, za katero znamko/model avtomobila je šlo, saj se dostikrat vozniki v enakih avtomobilih podobno obnašajo.



Sicer se tako fojbanje res sliši nepotrebno ampak ko me je kdo izsilil, skoraj izrinil s ceste (če ne bi bil karambol), mi svetil z dolgimi v glavo, mi v coni 30 ali 50 blendal je bil ponavadi v precej dražjem avtomobilu kot je moj. Da, znamka in avto nekaterim boostata ego na cesti in mislijo da lahko počnejo kar koli..Odtod imamo potem raznorazne anekdote o BMW voznikih in njihovih (ne)delujočih žmigavcih. Pa najnovejši audi na kredit, doma pa rastur :D
Mors omnia aequat

solatko ::

Bolj bo držalo to, da ste vi nevoščljivi lastnikom dražjih vozil (čisto slovensko), saj tistih nekaj prepotentnežev ne pomeni, da so vsi lastniki luksuznih vozil idioti, saj drugega naziva za tako obnašanje v prometu, enostavno ni.
Je pa res, da se bolj opazi in zgleda še bolj nevarno in blizu, nek velik avto visokega razreda, kakšnega spedenanega cliota pa ne, pa če prav je še kakšen meter bližje odbijaču.

In zanimivo, 3-je avtomobili, ki so mi poljubili zadek, zaradi prekratke varnostne razdalje, so bili nižjega srednjega razreda, uni ta veliki so se tudi v kritičnih situacijah pravočasno ustavili. Enkrat, pred leti pa sem zadek obvaroval pred petrolovo malo cisterno, ko sem ob zaviranju, zapeljal bolj levo in je model prišel do polovice mojega vozila, preden je ustavil.
Sploh pa so, kar se tiče varnostne razdalje, cvetke, razni dostavni kombiji, ker sem jim mudi razvozit blago.
Delo krepa človeka

MasterTade ::

Kaj bom nevoščljiv imam to kar mislim da potrebujem, in ne trdim da so vozniki dragih avtov idioti, ampak da se mnogi po nakupu luksuznih avtov obnašajo kot kralji cest.
Mors omnia aequat

Spajky ::

Za lastnike malih peglic/hatchBackov : nasvet : nalepka na riti avta : Kako sprozit zavist pri drugih: "imam veliki Ku*ac, ne trebaju mi velika kola" :)) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

krneki0001 ::

"Spor sam ali sam ispred tebe!" je boljši napis.

Za vse, ki pa nimajo veliko denarja pa: "Star sem, ampak sem vsaj odplačan!".

negotiator ::

@solatko

Saj ne pravim, da se pri vseh vidi enako ali podobno obnašanje, dostikrat pa je tako - zanimivo.
All easy problems have already been solved.

jero_no1 ::

solatko je izjavil:

In zanimivo, 3-je avtomobili, ki so mi poljubili zadek, zaradi prekratke varnostne razdalje, so bili nižjega srednjega razreda, uni ta veliki so se tudi v kritičnih situacijah pravočasno ustavili.
Sploh pa so, kar se tiče varnostne razdalje, cvetke, razni dostavni kombiji, ker sem jim mudi razvozit blago.


Ker imajo dražji avtomobili ponavadi boljše zavore, gume itd. se pač ustavijo tako kot ti. Meni se je v zadek enkrat prlimal boljši avto od mojega, ampak samo zato, ker je imel slabše gume (bila je mokra cesta).
Nisem nobenmu fovš, ampak lastniki treh čudežnih črk so v 3/4 idioti na cesti. Primer: zgoščen promet na AC pri dobrih 100 km/h in pride en mlečnozobec, ki mi že 100m preden se mi približa, blenda na veliko. A ti bi v taki situaciji hladno odreagiral?

Poleg dostavnih kombijev so v LJ recimo živčneži z 1m varnostne razdalje še taxiji in dostavljalci hrane.

CoolBits ::

Nekateri mešajo vožnjo na omejitvi z vožnjo na meji.

Vožnje na meji zgledajo takole:


Za nekatere je meja pač pri 60 km/h :D

negotiator ::

CoolBits je izjavil:

Nekateri mešajo vožnjo na omejitvi z vožnjo na meji.

Vožnje na meji zgledajo takole:


Za nekatere je meja pač pri 60 km/h :D



Končno, še eden redkih, ki se dejansko zaveda o čem govorimo.
All easy problems have already been solved.

šernk ::

hja...marsikdo se res zabije v ovinku pri 60km/h, medtem ko je ovinek povsem varno v suhem speljati 100km/h

in potem policaji za tako nesrečo napišejo: zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom, pa pri 80km/h tam ne bo zdrsnil niti fičo in seveda v novice pride: prehitri voznik za 4 ure zaprl cesto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

bambam20 ::

šernk je izjavil:

hja...marsikdo se res zabije v ovinku pri 60km/h, medtem ko je ovinek povsem varno v suhem speljati 100km/h

in potem policaji za tako nesrečo napišejo: zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom, pa pri 80km/h tam ne bo zdrsnil niti fičo in seveda v novice pride: prehitri voznik za 4 ure zaprl cesto.


če je omejitev 60 km/h in se ugotovi, da si peljal z višjo hitrostjo in cepnil v jarek je to neprilagojena hitrost. Kaj teb ni jasno.

In noben ovinek, kjer stoji omejitv 60 km/h ni vrano prevozit s hitrostjo 100 km/h. Zato pa padajo v jarke, ker se precenijo.

Aston_11 ::

Pa ne gredo v jarek tisti s 60, temveč pametnjakoviči s 100.

MaliJanez ::

šernk je izjavil:

hja...marsikdo se res zabije v ovinku pri 60km/h, medtem ko je ovinek povsem varno v suhem speljati 100km/h

in potem policaji za tako nesrečo napišejo: zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom, pa pri 80km/h tam ne bo zdrsnil niti fičo in seveda v novice pride: prehitri voznik za 4 ure zaprl cesto.


odvisno od voznika in njegovih sposobnosti, ter seveda od avtomobila samega.

Aston_11 ::

MaliJanez je izjavil:

odvisno od voznika in njegovih sposobnosti, ter seveda od avtomobila samega.
Ja valjda, pri 60, z omejitvijo 60, moraš biti res za F1, pa fičota ne smeš imet.

RegulusDraco ::

šernk je izjavil:

hja...marsikdo se res zabije v ovinku pri 60km/h, medtem ko je ovinek povsem varno v suhem speljati 100km/h

in potem policaji za tako nesrečo napišejo: zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom, pa pri 80km/h tam ne bo zdrsnil niti fičo in seveda v novice pride: prehitri voznik za 4 ure zaprl cesto.


prilagojena hitrost pomeni da si zmožen avto obvladati v danih pogojih brez da bi s tem povzročil prometno nesrečo ali bilokoga ogrozil.
To pomeni, da če nisi sposoben tega tvojega ovinka prevoziti hitreje kot s 50 kmh, je 51 kmh že neprilagojena hitrost.

Aston_11 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

odvisno od voznika in njegovih sposobnosti, ter seveda od avtomobila samega.
Ja valjda, pri 60, z omejitvijo 60, moraš biti res za F1, pa fičota ne smeš imet.


povsem nepomembno ali si voznik F1 ali pa ne znaš obvladat niti nakupovalnega vozička v Merkatorju. VSAK mora voziti tako, da svoje vozilo povsem obvlada. Če bi vozil 1 kmh hitreje in zletel s ceste je to že neprilagojena hitrost.

bambam20 je izjavil:

šernk je izjavil:

hja...marsikdo se res zabije v ovinku pri 60km/h, medtem ko je ovinek povsem varno v suhem speljati 100km/h

in potem policaji za tako nesrečo napišejo: zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom, pa pri 80km/h tam ne bo zdrsnil niti fičo in seveda v novice pride: prehitri voznik za 4 ure zaprl cesto.


če je omejitev 60 km/h in se ugotovi, da si peljal z višjo hitrostjo in cepnil v jarek je to neprilagojena hitrost. Kaj teb ni jasno.

In noben ovinek, kjer stoji omejitv 60 km/h ni vrano prevozit s hitrostjo 100 km/h. Zato pa padajo v jarke, ker se precenijo.


Tudi če je omejitev 60 kmh in si ti vozil 40 kmh in zletel ven zaradi poledice je to neprilagojena hitrost. Z 20 kmh na tem delu ceste verjetno ne bi zletel ven.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

Heavy ::

solatko je izjavil:

Bolj bo držalo to, da ste vi nevoščljivi lastnikom dražjih vozil (čisto slovensko), saj tistih nekaj prepotentnežev ne pomeni, da so vsi lastniki luksuznih vozil idioti, saj drugega naziva za tako obnašanje v prometu, enostavno ni.


Je kar mednarodni trend - če gledaš tuje forume se isto v Angliji pogovarjajo kako imajo vozniki Audi ali BMW slab sloves (še Clarkson se je iz tega hecal). Z Mercedesom se mi še noben ni na rit lepil.

Vidiš tudi zvišane voznike enoprostorcev/karavanov z nalepkami "Princ/Princesa v avtu". Tej so bolj nevarni, ker ti izsiljujejo prednost, vozijo skozi rdeče luči, parkirajo čez 2 boksa, loputajo z vrati po drugih parkiranih avtomobilih...
#TeamFelix

Aston_11 ::

Heavy je izjavil:

Vidiš tudi zvišane voznike enoprostorcev/karavanov z nalepkami "Princ/Princesa v avtu". Tej so bolj nevarni, ker ti izsiljujejo prednost, vozijo skozi rdeče luči, parkirajo čez 2 boksa, loputajo z vrati po drugih parkiranih avtomobilih...
Ja, ženske so tiste, potem pa vozijo potomstvo tako, kot da bi jih hotele takoj v trugo spraviti, morda jih za svoje potomstvo še nekaj skrbi, jim je pa popolnoma vseeno za ves preostali svet. Sploh pa ideja, en otrok enoprostorec, dva otroka avtobus, potem vozijo te velike kante po mestih, še dobre so, kolikor niso tudi popolnoma glupe.

MaliJanez ::

Aston_11 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

odvisno od voznika in njegovih sposobnosti, ter seveda od avtomobila samega.
Ja valjda, pri 60, z omejitvijo 60, moraš biti res za F1, pa fičota ne smeš imet.


nisi me razumel, če maš ovinek z omejitvijo 60km/h lahko tudi ga zvoziš z 100km/h če si dober voznik in če maš malo boljši avto, sploh kakega nemca trdega z pogonom na vse 4 in široke gume8-)

RegulusDraco ::

ne, dober voznik ne bo divjal kot nek 15 letni mulc.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

MaliJanez ::

RegulusDraco je izjavil:

ne, dober voznik ne bo divjal kot nek 15 letni mulc.


to pa sploh nima veze z ničemer kakšen voznik si če si dober al pa slab, če se hitro voziš. Če se hitro voziš, moreš pač bit bolj pozoren in več stvari predvidevat in se nesmeš precenit. Slabi vozniki so ponavadi tisti bolj počasni..

RegulusDraco ::

https://www.google.si/maps/@46.4056998,...!3m6!1e1!3m4!1sYqiNQlZfYOqLjTDtQXXnDA!2e0!7i13312!8i6656?hl=sl

tu je omejitev 90. Izvoli, dokaži se.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Aston_11 ::

MaliJanez je izjavil:

če si dober voznik
Ga še nisem videl takega, približek so razni profesionalni vozniki, na tem forumu ni nobenega, prav tako ga ni daleč naokrog. Pod tem pojmom seveda razumem tudi takega, ki ima pošlihtano v glavi in takega ovinka ne bo peljal 100, če ne drugače, me drugim tudi zato ne, ker ve, da ne sme.

RegulusDraco ::

MaliJanez je izjavil:

RegulusDraco je izjavil:

ne, dober voznik ne bo divjal kot nek 15 letni mulc.


to pa sploh nima veze z ničemer kakšen voznik si če si dober al pa slab, če se hitro voziš. Če se hitro voziš, moreš pač bit bolj pozoren in več stvari predvidevat in se nesmeš precenit. Slabi vozniki so ponavadi tisti bolj počasni..


ja, to mi vsak 18 letnik reče.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

MaliJanez ::

nevem zakaj imam občutek, da si takšen voznik, ko bi mogo dobit kazen za oviranje prometa?

RegulusDraco ::

To pa reče vsak slo-techovec.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

MaliJanez ::

RegulusDraco je izjavil:

https://www.google.si/maps/@46.4056998,...!3m6!1e1!3m4!1sYqiNQlZfYOqLjTDtQXXnDA!2e0!7i13312!8i6656?hl=sl

tu je omejitev 90. Izvoli, dokaži se.


kaka zakon cesta!:))

St235 ::

MaliJanez je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

odvisno od voznika in njegovih sposobnosti, ter seveda od avtomobila samega.
Ja valjda, pri 60, z omejitvijo 60, moraš biti res za F1, pa fičota ne smeš imet.


nisi me razumel, če maš ovinek z omejitvijo 60km/h lahko tudi ga zvoziš z 100km/h če si dober voznik in če maš malo boljši avto, sploh kakega nemca trdega z pogonom na vse 4 in široke gume8-)


Se eden ki niti osnovnošolske fizike ne obvlada.
Štirikolesni pogon nima praktično ničesar s tem kakšna je max hitrost v ovinku.

MaliJanez ::

St235 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

odvisno od voznika in njegovih sposobnosti, ter seveda od avtomobila samega.
Ja valjda, pri 60, z omejitvijo 60, moraš biti res za F1, pa fičota ne smeš imet.


nisi me razumel, če maš ovinek z omejitvijo 60km/h lahko tudi ga zvoziš z 100km/h če si dober voznik in če maš malo boljši avto, sploh kakega nemca trdega z pogonom na vse 4 in široke gume8-)


Se eden ki niti osnovnošolske fizike ne obvlada.
Štirikolesni pogon nima praktično ničesar s tem kakšna je max hitrost v ovinku.


bi te rad videl če primerjama kakšen quattro al pa pogon na zadnje, kdo bo prej odfrčal iz ovinka al pa ga bo zasukalo

RegulusDraco ::

Quattro nima veze s hitrostjo vozila skozi ovinek.

Če bi to držalo bi namreč vsi dirkali s Pandam, se ti ne zdi?
Samo ja, srednješolcem se izrad quattro hudo dobro sliši ja, se spomnim nebuloz iz tistih let.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

MaliJanez ::

Zaj če ti voziš pando, še ne pomeni da bi jo drugi vozli ali "dirkali" z njo, nasploh pogon na vse 4, kot quattro, xdrive, 4matic, 4x4 itd...

RegulusDraco ::

 Panda

Panda


tole je po tvojem mnenju torej najboljše kar obstaja za dirkat skozi ovinke? Fiat panda 4x4!
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

MaliJanez je izjavil:

St235 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

odvisno od voznika in njegovih sposobnosti, ter seveda od avtomobila samega.
Ja valjda, pri 60, z omejitvijo 60, moraš biti res za F1, pa fičota ne smeš imet.


nisi me razumel, če maš ovinek z omejitvijo 60km/h lahko tudi ga zvoziš z 100km/h če si dober voznik in če maš malo boljši avto, sploh kakega nemca trdega z pogonom na vse 4 in široke gume8-)


Se eden ki niti osnovnošolske fizike ne obvlada.
Štirikolesni pogon nima praktično ničesar s tem kakšna je max hitrost v ovinku.


bi te rad videl če primerjama kakšen quattro al pa pogon na zadnje, kdo bo prej odfrčal iz ovinka al pa ga bo zasukalo


Bogi revež. Daj osnovno šolo končajo. Štirikolesni pogon ima funkcijo samo in le kadar vozilo pospešuje. To pa nima nikakršne veze z najvišjo hitrostjo v ovinku.

CoolBits ::

Aja zdej vem zakaj imajo VSI WRC avtomobili pogon na vse 4... ker se lepše sliši... :))

MaliJanez ::

RegulusDraco je izjavil:

 Panda

Panda


tole je po tvojem mnenju torej najboljše kar obstaja za dirkat skozi ovinke? Fiat panda 4x4!


ti si res bedak..

RegulusDraco ::

Lepše pospeši ven iz ovinka WRC. Hitrost skozi ovinek je 100% ista.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Aston_11 ::

CoolBits je izjavil:

Aja zdej vem zakaj imajo VSI WRC avtomobili pogon na vse 4... ker se lepše sliši... :))
Ne pozabiti na formulo 1.

CoolBits ::

Formula 1 je počasnejša na navadni cesti od wrc vozila.
No edino če je večina ravnine :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: CoolBits ()

RegulusDraco ::

MaliJanez je izjavil:

RegulusDraco je izjavil:

 Panda

Panda


tole je po tvojem mnenju torej najboljše kar obstaja za dirkat skozi ovinke? Fiat panda 4x4!


ti si res bedak..


ti praviš da je quattro daleč najboljša stvar za vožnjo skozi ovinek. Zakaj torej panda ni ustrezna? Verjetno zato ker nimaš pojma o čem govoriš?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

MaliJanez ::

St235 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

St235 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

odvisno od voznika in njegovih sposobnosti, ter seveda od avtomobila samega.
Ja valjda, pri 60, z omejitvijo 60, moraš biti res za F1, pa fičota ne smeš imet.


nisi me razumel, če maš ovinek z omejitvijo 60km/h lahko tudi ga zvoziš z 100km/h če si dober voznik in če maš malo boljši avto, sploh kakega nemca trdega z pogonom na vse 4 in široke gume8-)


Se eden ki niti osnovnošolske fizike ne obvlada.
Štirikolesni pogon nima praktično ničesar s tem kakšna je max hitrost v ovinku.


bi te rad videl če primerjama kakšen quattro al pa pogon na zadnje, kdo bo prej odfrčal iz ovinka al pa ga bo zasukalo


Bogi revež. Daj osnovno šolo končajo. Štirikolesni pogon ima funkcijo samo in le kadar vozilo pospešuje. To pa nima nikakršne veze z najvišjo hitrostjo v ovinku.


Pojma nimaš kak deluje štirikolesni pogon, vse 4 kole grabijo, moč se porazdeli, večji del moči gre v zadnja kolesa, ampak še vedno ostaja nekje 30-40% v sprednjih glih zaradi tega, da sprednja kolesa ne overstirajo oz understirajo. Noben se ne pogovarja zdaj za "najvišjo hitrost v ovinku".

St235 ::

CoolBits je izjavil:

Aja zdej vem zakaj imajo VSI WRC avtomobili pogon na vse 4... ker se lepše sliši... :))

Kakšno vezo ima to z max hitrostjo v ovinku? Daj si razčisti osnovne pojme preden se smejiš dalje. 4 kolesni pogon ima dodano vrednost pri pospešEvan ju in posledično omogoča višja povprečno hitrostjo, nikakor pa ne omogoča povečanja max hitrosti v ovinku.

Aston_11 ::

MaliJanez je izjavil:

Pojma nimaš kak deluje štirikolesni pogon, vse 4 kole grabijo, moč se porazdeli, večji del moči gre v zadnja kolesa, ampak še vedno ostaja nekje 30-40% v sprednjih glih zaradi tega, da sprednja kolesa ne overstirajo oz understirajo. Noben se ne pogovarja zdaj za "najvišjo hitrost v ovinku".
Kaj pa prepreči bočno silo (tangencialno, pravokotno na ovinenek, razen gum?

RegulusDraco ::

MaliJanez je izjavil:


Pojma nimaš kak deluje štirikolesni pogon, vse 4 kole grabijo, moč se porazdeli, večji del moči gre v zadnja kolesa, ampak še vedno ostaja nekje 30-40% v sprednjih glih zaradi tega, da sprednja kolesa ne overstirajo oz understirajo. Noben se ne pogovarja zdaj za "najvišjo hitrost v ovinku".


Torej zakaj omenjaš neke audi quattrote? Če si hotel izpasti pameten in strokoven si se pač hudo, hudo zmotil.
Pogon na vsa 4 kolesa pomaga _samo_ pri pospeševanju vozila.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

MaliJanez ::

RegulusDraco je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

RegulusDraco je izjavil:

 Panda

Panda


tole je po tvojem mnenju torej najboljše kar obstaja za dirkat skozi ovinke? Fiat panda 4x4!


ti si res bedak..


ti praviš da je quattro daleč najboljša stvar za vožnjo skozi ovinek. Zakaj torej panda ni ustrezna? Verjetno zato ker nimaš pojma o čem govoriš?


Verjetno sploh ne veš da tudi vsi hyper avtomobili, kakor tudi super in sport klase uporabljajo po večini pogon na vse 4? POjma nimaš zaj pa se odstrani nekam z tvojo pando.

St235 ::

MaliJanez je izjavil:

St235 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

St235 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

odvisno od voznika in njegovih sposobnosti, ter seveda od avtomobila samega.
Ja valjda, pri 60, z omejitvijo 60, moraš biti res za F1, pa fičota ne smeš imet.


nisi me razumel, če maš ovinek z omejitvijo 60km/h lahko tudi ga zvoziš z 100km/h če si dober voznik in če maš malo boljši avto, sploh kakega nemca trdega z pogonom na vse 4 in široke gume8-)


Se eden ki niti osnovnošolske fizike ne obvlada.
Štirikolesni pogon nima praktično ničesar s tem kakšna je max hitrost v ovinku.


bi te rad videl če primerjama kakšen quattro al pa pogon na zadnje, kdo bo prej odfrčal iz ovinka al pa ga bo zasukalo


Bogi revež. Daj osnovno šolo končajo. Štirikolesni pogon ima funkcijo samo in le kadar vozilo pospešuje. To pa nima nikakršne veze z najvišjo hitrostjo v ovinku.


Pojma nimaš kak deluje štirikolesni pogon, vse 4 kole grabijo, moč se porazdeli, večji del moči gre v zadnja kolesa, ampak še vedno ostaja nekje 30-40% v sprednjih glih zaradi tega, da sprednja kolesa ne overstirajo oz understirajo. Noben se ne pogovarja zdaj za "najvišjo hitrost v ovinku".


Fantek, temo si falil. Ker ja, govorimo o tem kaj je najvišja hitrost v ovinku preden izgubiš kontrolo. Tako da se pejt napihovat kam drugam.

RegulusDraco ::

MaliJanez je izjavil:

RegulusDraco je izjavil:

MaliJanez je izjavil:

RegulusDraco je izjavil:

 Panda

Panda


tole je po tvojem mnenju torej najboljše kar obstaja za dirkat skozi ovinke? Fiat panda 4x4!


ti si res bedak..


ti praviš da je quattro daleč najboljša stvar za vožnjo skozi ovinek. Zakaj torej panda ni ustrezna? Verjetno zato ker nimaš pojma o čem govoriš?


Verjetno sploh ne veš da tudi vsi hyper avtomobili, kakor tudi super in sport klase uporabljajo po večini pogon na vse 4? POjma nimaš zaj pa se odstrani nekam z tvojo pando.

Dobro, zakaj je Fiat Panda 4x4 slabša od super duper Audi Quattro? Pogon ima na vsa 4, torej mora biti fenomenalna? Ali pa tvoja logika ne deluje?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

MaliJanez ::

RegulusDraco je izjavil:

MaliJanez je izjavil:


Pojma nimaš kak deluje štirikolesni pogon, vse 4 kole grabijo, moč se porazdeli, večji del moči gre v zadnja kolesa, ampak še vedno ostaja nekje 30-40% v sprednjih glih zaradi tega, da sprednja kolesa ne overstirajo oz understirajo. Noben se ne pogovarja zdaj za "najvišjo hitrost v ovinku".


Torej zakaj omenjaš neke audi quattrote? Če si hotel izpasti pameten in strokoven si se pač hudo, hudo zmotil.
Pogon na vsa 4 kolesa pomaga _samo_ pri pospeševanju vozila.


rekel sem za primer quattro, sem ti povedal tudi da maš tudi ostale izraze za pogon na vse 4

RegulusDraco ::

zakaj torej Fiat Panda 4x4 ni odlilčen primer vozila, ki lahko odlično leto skozi ovinek?


Madona sem mislil da boš dojel če te vprašam 10x.

Še enkrat: pogon na vsa kolesa _nima_ veze s tem kako htiro bo lahko vozilo ovinek zvozilo.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Izraze že, vendar se tehnologije in njih posledice kar nekaj razlikujejo. Kangoo 4x4 je tudi fajn primerek za tvoj ovinek probati. Torej bočne sile, kaj jih preprečuje?
««
23 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16334993 (32745) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528121750 (98772) solatko

Več podobnih tem