Forum » Na cesti » Počasni vozniki
Počasni vozniki
CoolBits ::
Aja zdej vem zakaj imajo VSI WRC avtomobili pogon na vse 4... ker se lepše sliši...
Kakšno vezo ima to z max hitrostjo v ovinku? Daj si razčisti osnovne pojme preden se smejiš dalje. 4 kolesni pogon ima dodano vrednost pri pospešEvan ju in posledično omogoča višja povprečno hitrostjo, nikakor pa ne omogoča povečanja max hitrosti v ovinku.
Poveča stabilnost v ovinku ko presežeš tvojo maksimalno hitrost in že drsiš...
RegulusDraco ::
Zakaj? Kaj naj bi povečalo stabilnost?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Aston_11 ::
RegulusDraco ::
Poveča stabilnost v ovinku ko presežeš tvojo maksimalno hitrost in že drsiš...Stabilno drsenje. Mi like it. Podobno kot ESP; ko zdrsne, zdsne s stilom.
ja, hold my coffee and watch this. Crash s stilom.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
RegulusDraco ::
ne lepit videov strokovnjakov. Povej mi kaj naj bi povečalo nadzor nad zdrsnjenim vozilom? Mogoče me po 300.000 prevoženih km naučiš nekaj novega.
Razloži mi, grem probat po šihtu.
hint.: v real lifu ti pogon na vsa 4 ne bo koristil nič. Ko boš zdrsnil boš povzročil nesrečo zaradi neprilagojene hitrosti.
Razloži mi, grem probat po šihtu.
hint.: v real lifu ti pogon na vsa 4 ne bo koristil nič. Ko boš zdrsnil boš povzročil nesrečo zaradi neprilagojene hitrosti.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
St235 ::
Aja zdej vem zakaj imajo VSI WRC avtomobili pogon na vse 4... ker se lepše sliši...
Kakšno vezo ima to z max hitrostjo v ovinku? Daj si razčisti osnovne pojme preden se smejiš dalje. 4 kolesni pogon ima dodano vrednost pri pospešEvan ju in posledično omogoča višja povprečno hitrostjo, nikakor pa ne omogoča povečanja max hitrosti v ovinku.
Poveča stabilnost v ovinku ko presežeš tvojo maksimalno hitrost in že drsiš...
Približno take neumnosti, kot izjava da lahko v tretji hitreje zaustavil vozilo. Otroci, osnove fizike vam niso jasni, pa bi pametovali o vožnji avtomobila?
Aston_11 ::
Na posnetku je videti, da pospešujejo, ne pa da (u)lovijo stabilnost. Sicer pa čakam mladenča, da utemelji, se je kar nekaj potuhnil.
RegulusDraco ::
Nimaš ti kaj probat. Razloži raje ti strokovnjakom s posnetka zakaj 4x4 ne pripomore...
na posnetku pospešujejo bolje zaradi 4x4 pogona. V ovinku so zdrsnili povsem isto kot bi zdrsnil nekdo s Cliotom na prednji pogon ali Bolho na zadnji pogon. ALi nekdo s Fiat Pando 4x4.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
Mare2 ::
Kolikor vem, imajo 4-kolesniki bolj izpopolnjen ESP. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
MaliJanez ::
Za max hitrost skozi ovinek vpliva več faktorjev, prvo kot prvo tip avtomobila, ali imaš hatchback, kombi, terenca, limuzino, športaka itd, nižji in širši kot je avto bol se ceste drži, potem pogon ali maš sprednji pogon, zadnji, ali pa 4x4, gume igrajo vlko vlogo, normalno da bo nekdo z 195 dimenzijami gum prej odletel iz ceste kot pa nekdo z 275 ali pa še več, potem tudi odvisno od podvozja in ali je avto "trd" ali mehek da "plava po cesti" in seveda tudi od voznika samega.
St235 ::
RegulusDraco ::
Za max hitrost skozi ovinek vpliva več faktorjev, prvo kot prvo tip avtomobila, ali imaš hatchback, kombi, terenca, limuzino, športaka itd, nižji in širši kot je avto bol se ceste drži, potem pogon ali maš sprednji pogon, zadnji, ali pa 4x4, gume igrajo vlko vlogo, normalno da bo nekdo z 195 dimenzijami gum prej odletel iz ceste kot pa nekdo z 275 ali pa še več, potem tudi odvisno od podvozja in ali je avto "trd" ali mehek da "plava po cesti" in seveda tudi od voznika samega.
Pogon pri tem nima veze. Avto bo zdrsnil povsem pri isti hitrosti pa če imaš pogon na prednji, zadnji ali vse 4 kolesa.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Aston_11 ::
šernk ::
če je omejitev 60 km/h in se ugotovi, da si peljal z višjo hitrostjo in cepnil v jarek je to neprilagojena hitrost. Kaj teb ni jasno.
kje sem kakršnokoli omejitev napisal? ovinek, ki ga imam v mislim ima drugače omejitev 90km/h, ljudje se pa redno zabivajo pod to omejitvijo.
95% driftov na asvaltu je izguba časa. nekdo je omenil da WRC nese F1 na navadni cesti. to samo v primeru res ekstremnih ovinkov (tu edino driftanje pomaga). takih je pa malo, v kolikor bo WRC prišel do kombinacije ovinkov, kjer bo lahko vsaj 80km/h dosegal, ga bo prilagojena F1 pustila daleč zadaj, ker bo proti njemu že prilepljena na cesto. seveda bo treba krilca in krmiljenje prenastavit. če vzameš pa še kak dirkalnik s krajšo medosno razdaljo se bo pa zadeva še povečala.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RegulusDraco ::
Otroci naučte se brat najprej...
se misliš pogovarjat in nekaj naučit ali mislš kurcat ljudi, ki so prevozili mnogo, mnogo kilometrov?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
CoolBits ::
RegulusDraco je izjavil:
Za max hitrost skozi ovinek vpliva več faktorjev, prvo kot prvo tip avtomobila, ali imaš hatchback, kombi, terenca, limuzino, športaka itd, nižji in širši kot je avto bol se ceste drži, potem pogon ali maš sprednji pogon, zadnji, ali pa 4x4, gume igrajo vlko vlogo, normalno da bo nekdo z 195 dimenzijami gum prej odletel iz ceste kot pa nekdo z 275 ali pa še več, potem tudi odvisno od podvozja in ali je avto "trd" ali mehek da "plava po cesti" in seveda tudi od voznika samega.
Pogon pri tem nima veze. Avto bo zdrsnil povsem pri isti hitrosti pa če imaš pogon na prednji, zadnji ali vse 4 kolesa.
Seveda ampak s pogonom na vse 4 ga boš precej lažje ujel, torej hitreje pripeljal v ovinek in iz njega...
St235 ::
Za max hitrost skozi ovinek vpliva več faktorjev, prvo kot prvo tip avtomobila, ali imaš hatchback, kombi, terenca, limuzino, športaka itd, nižji in širši kot je avto bol se ceste drži, potem pogon ali maš sprednji pogon, zadnji, ali pa 4x4, gume igrajo vlko vlogo, normalno da bo nekdo z 195 dimenzijami gum prej odletel iz ceste kot pa nekdo z 275 ali pa še več, potem tudi odvisno od podvozja in ali je avto "trd" ali mehek da "plava po cesti" in seveda tudi od voznika samega.
Prosim nehaj delat bedaka iz sebe in podtikat noter 4x4, ki nima veze s tem.
Stik z podlago (oziroma manjko le tega)je tisto kar definira kdaj vozilo zdrsne. In kadar vozilo ne pospešuje je vpliv 4x4 na to praktično ničen.
MaliJanez ::
RegulusDraco je izjavil:
Za max hitrost skozi ovinek vpliva več faktorjev, prvo kot prvo tip avtomobila, ali imaš hatchback, kombi, terenca, limuzino, športaka itd, nižji in širši kot je avto bol se ceste drži, potem pogon ali maš sprednji pogon, zadnji, ali pa 4x4, gume igrajo vlko vlogo, normalno da bo nekdo z 195 dimenzijami gum prej odletel iz ceste kot pa nekdo z 275 ali pa še več, potem tudi odvisno od podvozja in ali je avto "trd" ali mehek da "plava po cesti" in seveda tudi od voznika samega.
Pogon pri tem nima veze. Avto bo zdrsnil povsem pri isti hitrosti pa če imaš pogon na prednji, zadnji ali vse 4 kolesa.
nebo, če greš z polnim plinom v nek ovinek, pri zadnjem pogonu te lahko zasuče, pri sprednjem ti lahko overstreera in zdrsi se boš peljal ravno, pri pogonu na vse 4 kolesa pa je večja možnost da zvoziš ovinek.
RegulusDraco ::
RegulusDraco je izjavil:
Za max hitrost skozi ovinek vpliva več faktorjev, prvo kot prvo tip avtomobila, ali imaš hatchback, kombi, terenca, limuzino, športaka itd, nižji in širši kot je avto bol se ceste drži, potem pogon ali maš sprednji pogon, zadnji, ali pa 4x4, gume igrajo vlko vlogo, normalno da bo nekdo z 195 dimenzijami gum prej odletel iz ceste kot pa nekdo z 275 ali pa še več, potem tudi odvisno od podvozja in ali je avto "trd" ali mehek da "plava po cesti" in seveda tudi od voznika samega.
Pogon pri tem nima veze. Avto bo zdrsnil povsem pri isti hitrosti pa če imaš pogon na prednji, zadnji ali vse 4 kolesa.
Seveda ampak s pogonom na vse 4 ga boš precej lažje ujel, torej hitreje pripeljal v ovinek in iz njega...
glej ne zanima me, razumeš? Na cesti namenjeni običajni vožnji nimaš kaj "driftat".
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Aston_11 ::
RegulusDraco je izjavil:
mnogo kilometrov?Samo en je tak na forumu, torej solatko s plinom v gumah in še par junaškimi dejanji in milijoni narejenih km brez nesreče.
CoolBits ::
RegulusDraco je izjavil:
Otroci naučte se brat najprej...
se misliš pogovarjat in nekaj naučit ali mislš kurcat ljudi, ki so prevozili mnogo, mnogo kilometrov?
Jaz vozim že 25 let... pa ti?
RegulusDraco ::
Dobro, to imaš prav. Sicer Solatko dostikrat pove kaj pametnega pa se mi ne da pisat. Tokrat pa me je izjava o 4x4 pogonu prav razkurila. Kdaj se bodo mulci naučili da pogon na vsa 4 kolesa ne pomaga pri hitrosti skozi ovinek.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
St235 ::
RegulusDraco je izjavil:
Za max hitrost skozi ovinek vpliva več faktorjev, prvo kot prvo tip avtomobila, ali imaš hatchback, kombi, terenca, limuzino, športaka itd, nižji in širši kot je avto bol se ceste drži, potem pogon ali maš sprednji pogon, zadnji, ali pa 4x4, gume igrajo vlko vlogo, normalno da bo nekdo z 195 dimenzijami gum prej odletel iz ceste kot pa nekdo z 275 ali pa še več, potem tudi odvisno od podvozja in ali je avto "trd" ali mehek da "plava po cesti" in seveda tudi od voznika samega.
Pogon pri tem nima veze. Avto bo zdrsnil povsem pri isti hitrosti pa če imaš pogon na prednji, zadnji ali vse 4 kolesa.
nebo, če greš z polnim plinom v nek ovinek, pri zadnjem pogonu te lahko zasuče, pri sprednjem ti lahko overstreera in zdrsi se boš peljal ravno, pri pogonu na vse 4 kolesa pa je večja možnost da zvoziš ovinek.
In kako vezo ima to z temo? Razen da se napihujes s v tri dni? As si sploh pogledal v katero temo postas?
RegulusDraco ::
RegulusDraco je izjavil:
Otroci naučte se brat najprej...
se misliš pogovarjat in nekaj naučit ali mislš kurcat ljudi, ki so prevozili mnogo, mnogo kilometrov?
Jaz vozim že 25 let... pa ti?
Sodeč po izjavah bi rekel da nimaš niti 18 let, niti nisi videl volana v živo (morda v igricah).
nebo, če greš z polnim plinom v nek ovinek, pri zadnjem pogonu te lahko zasuče, pri sprednjem ti lahko overstreera in zdrsi se boš peljal ravno, pri pogonu na vse 4 kolesa pa je večja možnost da zvoziš ovinek.
aha in praviš da v cestnem prometu voziš s polnim plinom skozi ovinke zato ker drugače nisi zmožen nadzorovati vozila? Torej voziš neprilagojeno?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
St235 ::
Aston_11 ::
nebo, če greš z polnim plinom v nek ovinek, pri zadnjem pogonu te lahko zasuče, pri sprednjem ti lahko overstreera in zdrsi se boš peljal ravno, pri pogonu na vse 4 kolesa pa je večja možnost da zvoziš ovinek.Samo kakšen hud idiot gre s polnim plinom okrog ovinka, pri čemer je možnost, da ga bo nekje na sredini ovinka odneslo, kar velika, drugače pa vas je polno takih, ki v ovinke pripeljete po nasprotnem pasu in potem se lovite v pm.
MaliJanez ::
RegulusDraco je izjavil:
Za max hitrost skozi ovinek vpliva več faktorjev, prvo kot prvo tip avtomobila, ali imaš hatchback, kombi, terenca, limuzino, športaka itd, nižji in širši kot je avto bol se ceste drži, potem pogon ali maš sprednji pogon, zadnji, ali pa 4x4, gume igrajo vlko vlogo, normalno da bo nekdo z 195 dimenzijami gum prej odletel iz ceste kot pa nekdo z 275 ali pa še več, potem tudi odvisno od podvozja in ali je avto "trd" ali mehek da "plava po cesti" in seveda tudi od voznika samega.
Pogon pri tem nima veze. Avto bo zdrsnil povsem pri isti hitrosti pa če imaš pogon na prednji, zadnji ali vse 4 kolesa.
nebo, če greš z polnim plinom v nek ovinek, pri zadnjem pogonu te lahko zasuče, pri sprednjem ti lahko overstreera in zdrsi se boš peljal ravno, pri pogonu na vse 4 kolesa pa je večja možnost da zvoziš ovinek.
In kako vezo ima to z temo? Razen da se napihujes s v tri dni? As si sploh pogledal v katero temo postas?
Tebi in tebi podobnim bedakom razlagam nekaj, kar je res malo offtopic.
RegulusDraco ::
Glej poba, kako za božjo voljo ti veš s kom govoriš? Kako ti veš kdo od nas ne zna obvladati nakupovalnega vozička, kdo je povprečen voznik, kdo je sovoznik v rally avtu in kdo voznik rally avta?
Glde na to da govoriš totalne neumnosti o pogonu na vsa 4 kolesa me prosim nauči vsaj to. Res bi rad vedel na podlagi česa ti oceniš človeka.
Glde na to da govoriš totalne neumnosti o pogonu na vsa 4 kolesa me prosim nauči vsaj to. Res bi rad vedel na podlagi česa ti oceniš človeka.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
Aston_11 ::
MaliJanez ::
RegulusDraco je izjavil:
Glej poba, kako za božjo voljo ti veš s kom govoriš? Kako ti veš kdo od nas ne zna obvladati nakupovalnega vozička, kdo je povprečen voznik, kdo je sovoznik v rally avtu in kdo voznik rally avta?
Glde na to da govoriš totalne neumnosti o pogonu na vsa 4 kolesa me prosim nauči vsaj to. Res bi rad vedel na podlagi česa ti oceniš človeka.
Ti mi deluješ kot takšen tip človeka, ki vozi kakšnega cliota in vozi "previdno" pod omejitvami in s tem ovira ostale. Se motim?
Aston_11 ::
RegulusDraco ::
Spet predvidevanja in na podlagi nekega predvidevanja potem žaljenje. Se vidi, da nisi programer. Programerjem je "predvidevanje" strogo prepovedano.
Skozi ovinek ne boš šel hitreje, če imaš pogon na vsa 4 koelsa. Hitrost vozila skozi ovinek bo vedno ista. Bo pa razlika v tem kako hitro boš lahko iz ovinka ven pospešil.
Vožnja postrani skozi ovinke je zgolj izguba moči in časa. Je pa hudičevo atraktivno za gledat ja, oni pa nujno rabijo denar in sponzorje.
Pri nas na rallijih se vedno pojavi nekaj fantov s starimi BMWji, ki zelo lepo driftajo skozi ovinke, publika pa izredno navdušeno ploska in kriči. Šov je nujen. Samo kaj ko jih potem vse za zajtrk požre italijanska Škoda Fabia, ki vozi tako da...glej ga zlomka.. gre skozi ovinke relativno počasi in pospešuje tako da trga asfalt.
Skozi ovinek ne boš šel hitreje, če imaš pogon na vsa 4 koelsa. Hitrost vozila skozi ovinek bo vedno ista. Bo pa razlika v tem kako hitro boš lahko iz ovinka ven pospešil.
Drsenje skozi ovinek?
Vožnja postrani skozi ovinke je zgolj izguba moči in časa. Je pa hudičevo atraktivno za gledat ja, oni pa nujno rabijo denar in sponzorje.
Pri nas na rallijih se vedno pojavi nekaj fantov s starimi BMWji, ki zelo lepo driftajo skozi ovinke, publika pa izredno navdušeno ploska in kriči. Šov je nujen. Samo kaj ko jih potem vse za zajtrk požre italijanska Škoda Fabia, ki vozi tako da...glej ga zlomka.. gre skozi ovinke relativno počasi in pospešuje tako da trga asfalt.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
MaliJanez ::
in vozi "previdno" pod omejitvami in s tem ovira ostale. Se motim?Še en pacient, ki se mu zrola, ko naleti na počasnejšega voznika.... boste ustanovili lahko kar društvo zrolanih voznikov.
ja ker nimaš lepšega, sploh ko se ti kam mudi, prideš izven naselja, kjer je omejitev 90 a se kakšen "varen voznik" pred tabo še dalje skoz vozi 50-60.
RegulusDraco ::
in vozi "previdno" pod omejitvami in s tem ovira ostale. Se motim?Še en pacient, ki se mu zrola, ko naleti na počasnejšega voznika.... boste ustanovili lahko kar društvo zrolanih voznikov.
ja ker nimaš lepšega, sploh ko se ti kam mudi, prideš izven naselja, kjer je omejitev 90 a se kakšen "varen voznik" pred tabo še dalje skoz vozi 50-60.
pojdi od doma 5 minut prej.
Če boš vozil 50 ali 150 kmh na relaciji 10 km ne boš privarčeval niti 1 minute.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
CoolBits ::
RegulusDraco je izjavil:
Vožnja postrani skozi ovinke je zgolj izguba moči in časa. Je pa hudičevo atraktivno za gledat ja, oni pa nujno rabijo denar in sponzorje.
Pri nas na rallijih se vedno pojavi nekaj fantov s starimi BMWji, ki zelo lepo driftajo skozi ovinke, publika pa izredno navdušeno ploska in kriči. Šov je nujen. Samo kaj ko jih potem vse za zajtrk požre italijanska Škoda Fabia, ki vozi tako da...glej ga zlomka.. gre skozi ovinke relativno počasi in pospešuje tako da trga asfalt.
A zate je driftanje in drsenje enako? Nimamo se kaj pogovarjat
RegulusDraco ::
10 km
hitrost 50 kmh: 0 : 12 : 0.00
hitrost 150 kmh 0 : 4 : 0.00 + čas da te zapakirajo v trugo.
v cestnem prometu nimaš kaj prakticirat ne eno ne drugo.
evo samo zate: razdalja 10 km:
70 kmh: 0 : 8 : 34.28
90 kmh: 0 : 6 : 40.00
povej mi, kaj delaš s pridobljeno minuto?
hitrost 50 kmh: 0 : 12 : 0.00
hitrost 150 kmh 0 : 4 : 0.00 + čas da te zapakirajo v trugo.
RegulusDraco je izjavil:
Vožnja postrani skozi ovinke je zgolj izguba moči in časa. Je pa hudičevo atraktivno za gledat ja, oni pa nujno rabijo denar in sponzorje.
Pri nas na rallijih se vedno pojavi nekaj fantov s starimi BMWji, ki zelo lepo driftajo skozi ovinke, publika pa izredno navdušeno ploska in kriči. Šov je nujen. Samo kaj ko jih potem vse za zajtrk požre italijanska Škoda Fabia, ki vozi tako da...glej ga zlomka.. gre skozi ovinke relativno počasi in pospešuje tako da trga asfalt.
A zate je driftanje in drsenje enako? Nimamo se kaj pogovarjat
v cestnem prometu nimaš kaj prakticirat ne eno ne drugo.
in vozi "previdno" pod omejitvami in s tem ovira ostale. Se motim?Še en pacient, ki se mu zrola, ko naleti na počasnejšega voznika.... boste ustanovili lahko kar društvo zrolanih voznikov.
ja ker nimaš lepšega, sploh ko se ti kam mudi, prideš izven naselja, kjer je omejitev 90 a se kakšen "varen voznik" pred tabo še dalje skoz vozi 50-60.
evo samo zate: razdalja 10 km:
70 kmh: 0 : 8 : 34.28
90 kmh: 0 : 6 : 40.00
povej mi, kaj delaš s pridobljeno minuto?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
MaliJanez ::
RegulusDraco je izjavil:
10 km
hitrost 50 kmh: 0 : 12 : 0.00
hitrost 150 kmh 0 : 4 : 0.00 + čas da te zapakirajo v trugo.
RegulusDraco je izjavil:
Vožnja postrani skozi ovinke je zgolj izguba moči in časa. Je pa hudičevo atraktivno za gledat ja, oni pa nujno rabijo denar in sponzorje.
Pri nas na rallijih se vedno pojavi nekaj fantov s starimi BMWji, ki zelo lepo driftajo skozi ovinke, publika pa izredno navdušeno ploska in kriči. Šov je nujen. Samo kaj ko jih potem vse za zajtrk požre italijanska Škoda Fabia, ki vozi tako da...glej ga zlomka.. gre skozi ovinke relativno počasi in pospešuje tako da trga asfalt.
A zate je driftanje in drsenje enako? Nimamo se kaj pogovarjat
v cestnem prometu nimaš kaj prakticirat ne eno ne drugo.
in vozi "previdno" pod omejitvami in s tem ovira ostale. Se motim?Še en pacient, ki se mu zrola, ko naleti na počasnejšega voznika.... boste ustanovili lahko kar društvo zrolanih voznikov.
ja ker nimaš lepšega, sploh ko se ti kam mudi, prideš izven naselja, kjer je omejitev 90 a se kakšen "varen voznik" pred tabo še dalje skoz vozi 50-60.
evo samo zate: razdalja 10 km:
70 kmh: 0 : 8 : 34.28
90 kmh: 0 : 6 : 40.00
povej mi, kaj delaš s pridobljeno minuto?
preverim frizuro in napol skadim cigaret
RegulusDraco ::
torej, let me get this straight, pizdiš se nad nekom, ki vozi kakor se mu zdi, da potem skadiš cigaret, da revež prideš nazaj k sebi? Hudo življenje.
Nekoč je že bila takšna debata na slo-techu. Prav ista kot tokrat :)
Skratka fantje, pogon na vsa 4 kolesa ne bo preprečil da avto zdrsne. Zdrsnili boste pri povsem isti hitrosti. Ne divjat ker zadaj piše Quattro, ker vam ne bo pomagal zaustaviti avta.
Nekoč je že bila takšna debata na slo-techu. Prav ista kot tokrat :)
Skratka fantje, pogon na vsa 4 kolesa ne bo preprečil da avto zdrsne. Zdrsnili boste pri povsem isti hitrosti. Ne divjat ker zadaj piše Quattro, ker vam ne bo pomagal zaustaviti avta.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
CoolBits ::
Tukaj ste najbolj glasni tisti, ki vam je že precej dolgočasna vožnja na omejitvi preveč in prehudo zgleda.
Nihče ne pravi, da se na javni odprti cesti vozi čez omejitev... samo pravimo, da je čuden tisti, ki vozi precej pod.
Nihče ne pravi, da se na javni odprti cesti vozi čez omejitev... samo pravimo, da je čuden tisti, ki vozi precej pod.
RegulusDraco ::
po čem lahko smatraš kako hitro jaz vozim?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
MaliJanez ::
Drugače pa ker smo zašli iz teme, sam probam vozit po omejitvah, sploh v krajih kjer jih ne poznam, tu ko je pa domač teritorij, kjer poznam ceste in ko vem kje lahko radar stoji ali pa ne, pa se peljem malo bolj hitro, pa ko me drugi prehitevajo maker se sam peljem 100-110 pri omejitvi 90 me ne moti, moti me pa ko naletim na kakšnega polža v naselju pa si mislim sa ob boljše ko pridemo iz naselja pa še dalje vstraja pri 50-60km/h čeprav je sama ravnina, te pa če se mi mudi al pa ne ko veselo prehitevam, ker nevem zakaj bi se vozil 50-60 če se lahko vsaj 90.
RegulusDraco ::
Waw, kako grozljivo je brat tvoje poste. Dejansko si celo klobaso napisal v 1 stavku. Se imam torej pravico pizdit in potem skadit cigaret, ker me grozljivo moti tvoj način pisanja? Ali pa lahko pišeš kakor se ti zazdi in bom pač jaz ignoriral tvoj stil pisanja in ob priliki šel mimo?
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
MaliJanez ::
wow se opravičujem, gospod Draco, da te moti moj stil pisanja, ker pač trenutno pišem iz telefona in hocem hitro napisat.
RegulusDraco ::
vstraja pri 50-60km/h čeprav je sama ravnina, te pa če se mi mudi al pa ne ko veselo prehitevam, ker nevem zakaj bi se vozil 50-60 če se lahko vsaj 90.
Nepomembno je zakaj vozi 50-60 kmh. TI imaš samo pravico varno prehiteti.
wow se opravičujem, gospod Draco, da te moti moj stil pisanja, ker pač trenutno pišem iz telefona in hocem hitro napisat.
Aha, imaš opravičilo za bebav stil pisanja. Kaj pa veš, morda imajo oni opravičilo za vožnjo s 60 kmh kjer je omejitev 90. Enostavno poskrbi da jih varno prehitiš in to je to :)
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
MaliJanez ::
RegulusDraco je izjavil:
vstraja pri 50-60km/h čeprav je sama ravnina, te pa če se mi mudi al pa ne ko veselo prehitevam, ker nevem zakaj bi se vozil 50-60 če se lahko vsaj 90.
Nepomembno je zakaj vozi 50-60 kmh. TI imaš samo pravico varno prehiteti.
ja, samo takim bi dal sprve kazen za oviranje prometa, če se vozi 30-40km/h pod omejitvijo, ker očitno se zaveda da ni sposoben bit na cesti in potemtakem nima kaj za delat za volanom.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36048 (33800) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 125375 (102397) | solatko |