» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
20 / 36
»»

otago ::

Kako pa vozite na nepoznanih cestah. recimo Logatec-Idrija-Tolmin... Se pac peljem 1x na leto... Ovinki so od nedolznih do 360°. A naj ne-domacin vedno vozi na polno 90?

Ce imam cas, peljem tudi 80 po regionalki, pa si se malo pogledam okolico med voznjo. Ce bi naredil kolono, se bi odpeljal na kaksno avtobusno in spustil neucakane mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

zenith1 ::

A naj ne-domacin vedno vozi na polno 90?


Ne. Vožnjo vedno prilagodiš razmeram. Ali svojemu znanju. Če pa koga to moti, te pač prehiti ali pa svoje živce skulira.

MasterTade ::

Ne nepoznanih cestah je seveda drugače, npr. ceste ki jih dobro poznam in vem kje lahko in kje ne, pa lahko nekje iz omejitve 70 prilagodim na 100, a ravno zdaj so začeli kontrole tam postavljat, tako da zadnje čase grem tam 70-80
Mors omnia aequat

Spajky ::

Jest "domačine" pustim predse; ti ponavadi vedo kje so vozne pasti (+tudi radarske) :)) ...

Drugače pa se danes mlajši in frišnejši vozniki težko naučijo vozit (izkušnje, predvidevanja etc); prometa je preveč in imajo preveč "fine" avte in preveč distrakcij zraven. Tako se lahko manjše napake kmalu sprevržejo v veliko piz*arijo. Preplavljenost telesa s testosteronom ter časovne stiske tudi naredijo svoje. V takem stanju kot je vse skup, ni čudno, da je kot je.

Jest sem imel srečo oz. nabiral izkušnje (se izvlačit iz včasih neverjetnih situacij) še v času, ko ni bilo tako kot danes. Pa še danes vsaketoliko napravim kakšno večjo ali manjšo neumnost, učimo pa se stalno sproti.

... in ker nobeden ne vozi po predpisih stalno in vedno, se vsi učimo iz napak, svojih in tujih. Če pa ne delaš napak ali jih ne vidiš, se ne moreš nič naučit, kajti največ se naučiš iz svojih! Včasih se pač iz različnih vzrokov dogodi kakšna raztresenost ...

Upaš pa lahko seveda, da kakšna svoja napaka ne prinese nesorazmernih posledic ... tolko sem mel za dodat ...

Ps.: Tudi meni gredo "mečkači, telefonisti, gorivo-šparovci, kazno-prestrašenci, EasyDriverji" etc. na jetra ... Ker si lahko privoščim izbegavam vožnjo ko so prometne konice, vikend + praznične "selitve naroda" etc.
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spajky ()

zenith1 ::

Ja, največkrat se nesreča zgodi domačinom, ko jim postaviš nov STOP znak, potem pa se čudijo: Saj se tukaj vozim že dvajset let, tega znaka nikoli ni bilo tam. :P

solatko ::

sheeshkar - No, če bi bil normalno sposoben razumevanja, bi opazil, da sem mladcem podal svoje mnenje in bi vsaj to pohvalil, ne pa, da si zopet sprožil svoj ego in mi oporekaš stvari, ki jih sploh ne počnem. Daj malo prebiraj poste počasneje, morda dvakrat, da boš sploh dojel, kaj razpravljalec misli povedat, potem pa komentiraj izključno celotno vsebino in ne samo posamezno, napačno postavljenih vejic ali odlomkov, to namreč počnejo pravniki, normalno logični ljudje, pač ne, saj jim je važna vsebina in ne forma.

Spajky - To, da domačina spuštis spredaj, je že stara finta dobrih voznikov, kljub temu pa obnašanje za domačinom, ne sme postati avtomatizem, ker boš enkrat zapeljal za njim na dvorišče ali v prometno nesrečo, ker domačini skoraj vsi, vozijo avtomatsko in sprememb niti ne opazijo.
Najbolje se je učiti na napakah drugih, od izkušenih sovoznikov, inštruktorjev, morda kolega policaja,......, ki ti lepo razložijo napake drugih, da se ni potrebno učiti na lastnih, ker lahko postanejo dokončne, sploh na enoslednih vozilih. Izkušnje drugih (preživelih) so zlata jama znanja.

zenith1 - To je tudi zelo stara resnica - domač teren poznam, zato vozim avtomatsko - napaka, ki te lahko stane življenja in res je, največ nesreč se zgodi blizu prebivališča, ko smo že skoraj doma in pozornost popusti.

Sicer je pa tako, sosed je po enem letu enosmerne ureditve prometa in vsakodnevni vožnji v kontra, na mojo opombo, vprašal - ja kdaj so pa te znake dal tle. Enostavno ljudje tam, kjer vozijo ali hodijo na pamet, niti ne opazijo sprememb v prometni signalizaciji, še huje pa je, da tega ne opazijo niti vozniki, ki pridejo iz drugih krajev Slovenije, med njimi tudi poklicni vozniki avtobusa, reševalnega vozila ali dostave.
Tu so izključeni vozniki, ki v kontra smer vozijo namerno, samo do mene, saj jih steram lepo rikverc v pravo smer. če ne gre drugače, pa nakažem slikanje s telefonom in klicanje policije, še tako široki obritoglavi lastniki BMW-jev in drugih takih vozil, se nejevoljno začnejo premikat nazaj, ko se oglasi nekaj hup v ozadju.
Enkrat me je mladenka v novejši rdeči Ibizi mimo grede poslala v rodni kraj, pa sem jo naslednji dan, ob pogovoru s policajem, ki mu je zagnano razlagala, da ni videla znakov (treh), da naj njega pošlje tja, kamor je mene prejšnji dan in v momentu je policist prijel blokec z mandatkami, saj je bil že skoraj odločen, da ji bo tokrat pogledal skozi prste. Ob pitju kavice v lokalu, mi je pogled na postopek, ki je bil sestavljen še iz pregleda prve pomoči, precej polepšal dan, saj sem na vožnje v nedovoljeno smer, alergičen tako pri kolesarjih, kot pri avtomobilistih.

Sem pač sam dober voznik in me taka nonšalantna kršenja predpisov, pri čemer ovirajo druge udeležence v prometu, motijo, ravno tako vozniki, ki vozijo pod vplivom opojnih substanc.

Ko sam zavestno kršim kak predpis, je to izključno takrat, ko ne oviram ali ne spravljam nikogar v nevarno situacijo, sem bil pa zaradi takih nesposobnih debilov, kar nekaj krat v smrtni nevarnosti, pa sem zahvaljujoč vsem izkušnjam in znanju izšel cel iz njih. Velika večina povprečnih voznikov, na mojem mestu nebi tipkala po tipkovnici v tem času. Žena je nekajkrat na hitro naredila oporoko in potem čakala, da bo vsekalo, pa ni in je samo vprašala, kako si lahko ušel.
Hebat ga, ne vem, avtomatsko!!!!
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - No, če bi bil normalno sposoben razumevanja, bi opazil, da sem mladcem podal svoje mnenje in bi vsaj to pohvalil, ne pa, da si zopet sprožil svoj ego in mi oporekaš stvari, ki jih sploh ne počnem. Daj malo prebiraj poste počasneje, morda dvakrat, da boš sploh dojel, kaj razpravljalec misli povedat, potem pa komentiraj izključno celotno vsebino in ne samo posamezno, napačno postavljenih vejic ali odlomkov, to namreč počnejo pravniki, normalno logični ljudje, pač ne, saj jim je važna vsebina in ne forma.

Boš uspel citirati, kaj sem ti v zadnjem prispevku oporekal in da tega ne počneš? Kakšne vejice in odlomki? Ti si tisti, ki ne prebira prispevkov ostalih članov, oziroma se niti malo ne potrudiš pri razumevanju povedanega.

Kot si v svojih opozorilih "mladcem" tudi sam izpostavil, je njihovo ravnanje na cestah nevarno (s čimer se več kot strinjam in te tukaj javno pohvalim - slava solatku!). Jaz sem ti želel samo povedati, da oni večinoma zagovarjajo enake poglede kot ti v primerih, kjer se vzroke za nesreče išče pri počasnejših voznikih ter na enak način relativizirajo nevarnost hitre vožnje. Ampak, če bi bil funkcionalno pismen, bi uspel razbrati, da tebe nisem uvrstil v njihovo kategorijo divjakov, temveč sem izpostavil, da si od njih v večini primerov (z izjemo kršenja omejitev v "varnih" situacijah) boljši, vendar zaradi tvojih sklepanj ter argumentacij glede hitrosti ter počasnih voznikov v tvojih prispevkih takšni "mladci" v tebi najdejo potuho in izgovore tudi za svoje precej bolj nevarne manevre, kot je kršenje omejitev na praznih cestah. Bo sedaj šlo?

Spajky ::

solatko je izjavil:

.. domačini skoraj vsi, vozijo avtomatsko in sprememb niti ne opazijo...
... se mi je že zgodilo tudi meni, pa še kaj drugega zraven od vsega kar si napisal, zato pa npr.ne trdim, da sem dober voznik, prej z dosti sreče oz. zgleda da kao imam "angela varuha" v najbolj kritičnih situacijah ;) ... ta je večkrat že spremenil "matrico" v drugačni izid :)) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

solatko ::

sheeshkar - Kljub temu, da si vse zavil v celofan, me v vseh prometnih temah smatrate za nevarnega voznika, ker včasih kršim en predpis. Mladci se lahko na moje razlaga ne morejo iskati potuhe, ker se niti slučajno nikoli ne vozim prehitro, kar mladci večinoma počno. Vsako pomlad s prepričevanji, učenjem, razlaganjem osnovnih stvari v prometu, ohranimo kar nekaj mladih motoristov, da se v sezoni ne ubijejo ali polomijo, vendar nam je izredno žal, da ne moremo do vseh, oziroma, da ne poslušajo starih "pametnih" kozlov in ga pač sirjejo po svoje in sezone ne preživijo. Vsako leto jih je več, kar je izredna škoda.

Določenih zadev se v prometu ne da urediti drugače, kot z nenehnim izobraževanjem in opozarjanjem na nevarnosti. Tako je potrebno delati z vsemi udelženci v prometu, povdarek pa je potrebno dati mladim, pešcem, kolesarjem in voznikom enoslednih vozil, ker so njihove napake ali neizogib napakam drugih, po navadi katastrofalne - končajo s težko invalidnostjo ali smrtjo, ne glede na to, kdo je kriv.

Pešec, ki se ne prepriča, če je pot varna, lahko da ni čisto nič kriv, vendar je mrtev pa nebi bil, če bi pogledal in se ustavil - tako enostavno je to - pogled in zaustavitev za nekaj sekund je meja med življenjem in smrtjo.
Pri motorjih je ta meja nekaj 10 km nižja hitrost.
Tako malo je potrebno, da človek preživi.
Delo krepa človeka

r3dkv1c4 ::

Pri motorjih je ta meja nekaj 10 km nižja hitrost.



http://www.liveleak.com/view?i=1a2_1481...

ne verjamem.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

negotiator ::

Tudi če se nekdo vozi po cesti, ki je ne pozna, se da čisto normalno vozit po omejitvah - kdor se s tem ne strinja, ni za na cesto. Vse, kar rabiš je to, da se držiš pravil in gledaš znake. Če je nekje omejitev 90, se pelješ 90, ne 70 in tudi, če ceste ne poznaš, se ne boš nikamor zaletel, razen, če si slep. Če se bliža oster ovinek, so za ta namen nameščeni dobro pregledni znaki, ki te na to opozorijo in ne samo to - ponavadi je pred takim ovinkom tudi znak za nižjo hitrost - če teh stvari ne opazite, potem pa pač nehajte vozit, preden koga ubijete. Če se bliža križišče, je postavljen znak, ki vas na to opozarja, zraven pa lahko še piše, koliko metrov je križišče oddaljeno od znaka. Če je križišče semaforizirano, ga pa res ni problem opazit - poleg tega so včasih znaki postavljeni tudi za semaforizirana križišča.

@solatko

Jaz, GrimReaper in ostali podobni ne vozimo rally-ja po domačih cestah, niti po neznanih ne - ne vem od kod ti ta informacija. Želimo si le vožnje, ki je primerna razmeram in omejitvam.

@sheeshkar

Ti pa si raje še nekajkrat preberi celotno temo - mogoče boš takrat razumel, o čem govorimo, ker trenutno več, kot očitno ne razumeš.
All easy problems have already been solved.

solatko ::

negotiator - ne vozite rally-a, ker za to pač niste usposobljeni, imate pa slabe živce in izzivate usodo tam, kjer to ni primerno in s hitrostmi, pri katerih ne boste varno ustavili.
Vsaj po nekaj izjavah o vožnji na pločnik, okoliško cesto,......
Sem sorazmerno hiter voznik, vendar niti enkrat v življenju nisem šel v škarje in niti enkrat v življenju, nisem prehiteval v ovinku, pred vrhom klanca in podobnih mestih, kar počnete danes mladci s premalo izkušnjami.
Rad vozim enakomerno, če je kolona in sem 5, 6, +, se postavim v povečano varnostno razdaljo, da me lahko prehitijo in se držim tempa prvega. Mi gre na spolni organ, sem pa sposoben to zdržat in varno zase in za nasproti vozeče, priti na cilj.
Veš, prvo moraš imeti rad samega sebe in se naučit pazit nase, tako najbolj paziš na vse druge.
Sicer pa, če sem prvi, pospešim čim hitreje do omejitve, potem pa v naseljih, to omejitev tudi držim, ne glede na to, da mi neredko, ravno mladeniči tvojega kova, vozijo precej preblizu. Opozorilo s štirimi smerokazi, po navadi zaleže, ko pa ne, se pač držim svojega tempa in prepustim neumnosti, tistemu zadaj. Ko je konec naselja, pa po navadi tistega zadaj zgubim, če ne prej v prvih nekaj ovinkih.
Delo krepa človeka

MasterTade ::

Tako, da voziš npr. 70 namesto 90 je dopustno le, če je cesta zanič (normalne vremenske razmere)
Mors omnia aequat

Zgodovina sprememb…

Cervantes ::

Na našem koncu je povsod razen po naseljih omejitev standardna, torej 90.
Ampak pelji se od Gorenje vasi proti Žirem, nastavi Cruise Control na 90, garant se najmanj trije ovinki, kjer boš letel ven.
Seveda je tam smiselno vozit ene 70, ampak ni hudič da se ti takorekoč v prtljažn7k nalima ena Honda CRX recimo, te na prvem maloboljpreglednem odseku prehiti, potem pa besno bremza pred naslednjim ovinkom.
Saj razumem, hormoni pa to, ampak kje pa je pamet, lepo prosim??

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Kljub temu, da si vse zavil v celofan, me v vseh prometnih temah smatrate za nevarnega voznika, ker včasih kršim en predpis.

Kadar kršiš omejitve, na lestvici (ne)varnosti definitivno padeš med bolj nevarne voznike. Definitivno te takrat ne moremo smatrati za varnega voznika. Kot sem pa sedaj že večkrat povedal, problem je predvsem v tem, da na forumu daješ potuho kretenom, nad katerimi si bil pred samo nekaj prispevki tudi sam na strani tistih, ki takšno ravnanje izpostavljamo kot nevarno.

Potuho jim pa daješ, ko vzroke za smrtne nesreče iščeš pri počasnih voznikih (s tem kreteni mislijo, da je povsem normalno, če jih nekaj takšnega tako sprovocira, da ga grejo nevarno prehitevati, ker vsaj delna krivda je na polžu), pri voznikih, ki predolgo vozijo na prehitevalnem pasu (s tem kreteni mislijo, da je prehitevanje po desni ok, ker je tudi v tem primeru čisto normalno, da jih to tako sprovocira in grejo v nevaren manever) pri pešcih, ki niso dvignili roke (s tem kreteni mislijo, da je divjanje v bližini prehodov in podobno ok, ker so baje pešci vsaj delno odgovorni, če niso bili oblečeni v utripajoče lučke) ali pri tistih, ki upoštevajo predpise ter v megli ustrezno zmanjšajo hitrost (s tem kreteni mislijo, da je divjanje skozi meglo pravilno ravnanje s katerim so manj nevarni od tistih, ki zmanjšajo hitrost ter da je krivda za verižno trčenje na strani počasnejših).

Nekaj takšnih primerov (ki so jih sproducirali samo v nekaj urah) sem zato izpostavil za funkcionalno nepismene. Očitno tudi to ni pomagalo.



solatko je izjavil:

Določenih zadev se v prometu ne da urediti drugače, kot z nenehnim izobraževanjem in opozarjanjem na nevarnosti.

Se povsem strinjam, zato tudi sam sodelujem v takšnih temah. Vendar poudarek je potrebno dati na tiste, ki upravljajo s stroji, kateri pri nekaterih nesrečah lahko povzročijo hude poškodbe ali smrt. Na njih je v prometu daleč največja odgovornost, zato so za upravljanje s temi stroji zahtevani izpiti (in bolj kot je nek stroj nevaren, bolj zahteven je izpit). Šele potem (ali pa vsaj hkrati) pridejo na vrsto tudi ostali in bolj kot boste krivdo (pa naj bo to delna ali moralna) polagali na pleča tistih, ki niso odgovorni za smrti na naših cestah, bolj bomo ostali glasni pri izpostavljanju dejanskih vzrokov (ki so podkrepljeni z viri, zakoni, fiziko, strokovnjaki in kmečko logiko - za vse tiste, ki zaradi funkcionalne nepismenosti niste sposobni razumeti bolj "kompleksnih" razlag).



solatko je izjavil:

...je meja med življenjem in smrtjo... Pri motorjih je ta meja nekaj 10 km nižja hitrost.

Opa, opa, kaj pa je sedaj to? Nižja hitrost bi bila meja med življenjem in smrtjo motoristov? Hm, čakaj, kdo ima praktično identične argumente pri debatah o vzrokih smrti? Joj no, na koncu jezika ga imam...

Saj vem, sedaj se boš sprenevedal in rekel: "sheeshkar - nauči se brati, nikjer nisem rekel, da je hitrost odgovorna za visoko število smrti motoristov bla bla bla... ko jaz kršim omejitve nikoli ne vozim prehitro ker imam infrardeče-rentegnski vid ter najboljši reakcijski čas na svetu s katerim sem že praktično jasnoviden, poleg tega pa sem po usposobljenosti za vožnjo na ravni Alaina Prosta... bla, bla, zgodbica, ki nima nobene povezave z dejansko debato, bla..."

V resnici si natrosil že toliko bedarij, da še sam ne veš več točno, kaj pravzaprav zagovarjaš.

Cervantes ::

Mi grejo pa res na živce modeli, ki se imajo za "dobre voznike".
Tega preprosto ni. Prej ali slej prideš v situacijo, ki ji nisi kos.
Trenutek nepazljivosti je dovolj. Tudi če povoziš samo psa, ki je pribezljal izza hiše ob cesti. Kaj šele, če je to otrok.
Te zaznamuje za vse življenje.
Osebno imam srečo, da se mi kaj takega nikoli ni zgodilo.
Sem bil pa dostikrat v situaciji, ko so odločale milisekunde.
Samo zgoraj omenjeni sreči se imam zahvaliti za to, da se nikoli ni zgodilo nič usodnega, pri vseh tisočih prevoženih kilometrov, do Lune in nazaj, pa še malo.
Nikakor pa ne moji spretnosti ali izkušenosti.
Zato vztrajam: dobrih voznikov ni. So samo srečni vozniki.
Naj nas bo čim več takih.

negotiator ::

Solatko, daj no, kdo je pa rekel, da izzivamo usodo?

Vsaj po nekaj izjavah o vožnji na pločnik, okoliško cesto,......


A sem kje navedel, da sem priletel na pločnik? Najprej sem se sunkovito ustavil na cesti (za mano ni bilo nikogar), ker sem falil za 1m za v tisto ulico, sem namesto prestavljanja vzvratno in zgubljanja časa pač zapeljal čez 1m pločnika in nato dol. To je bilo vse. In seveda sem pogledal na pločnik, nisem kar slepo zapeljal gor, če te to skrbi.
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

Cervantes je izjavil:

Mi grejo pa res na živce modeli, ki se imajo za "dobre voznike".
Tega preprosto ni. Prej ali slej prideš v situacijo, ki ji nisi kos.
Trenutek nepazljivosti je dovolj. Tudi če povoziš samo psa, ki je pribezljal izza hiše ob cesti. Kaj šele, če je to otrok.
Te zaznamuje za vse življenje.
Osebno imam srečo, da se mi kaj takega nikoli ni zgodilo.
Sem bil pa dostikrat v situaciji, ko so odločale milisekunde.
Samo zgoraj omenjeni sreči se imam zahvaliti za to, da se nikoli ni zgodilo nič usodnega, pri vseh tisočih prevoženih kilometrov, do Lune in nazaj, pa še malo.
Nikakor pa ne moji spretnosti ali izkušenosti.
Zato vztrajam: dobrih voznikov ni. So samo srečni vozniki.
Naj nas bo čim več takih.


Ta je pa verska... Še bogu se zahvali za srečo. Seveda so dobri in slabi vozniki - in če je nekdo dober voznik, še ne pomeni, da je nadnaravno dober - če ti nekdo skoči pred avto iz grmovja ob cesti, je velika verjetnost, da ne boš mogel ustavit ali varno odvit stran - in to ni napaka voznika, pač pa tistega, ki je skočil pred avto. Kar loči dobre voznike od slabih, je prilagajanje na cesti - slabi se ne znajo, dobri pa se. Prilagajaš se razmeram in predpisom na cesti, prilagajaš se drugim voznikom (če so slednji slabi, je prilagajanje pač težje in moraš biti že res dober voznik, da se varno prilagajaš takim), ne misliš samo na svojo rit - če razmere in predpisi dopuščajo, pospešiš do omejitve, če bi nekdo rad prehitel, ga pač spustiš, namesto da, ko te začne prehitevat pospešiš in ogrožaš sebe, nasproti prihajajočega in tega, ki bi te rad prehitel, pa po možnosti še kakšnega tailgater-ja v bližini, preden nekaj narediš uporabiš možgane. To je le nekaj lastnosti dobrega voznika.
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

Kot sem že nekajkrat omenil tukaj - tisto prehitevanje starejšega para - najprej sem imel več, kot dovolj prostora in sem šel prehitevat, ko sem prišel njima vzporedno, sem kar na enkrat prehiteval veliko počasneje (ata si je očitno mislil "ti pa že ne boš mene prehiteval") ko sem ju za las prehitel, sem pogledal v vzvratno ogledalo in kar na enkrat sem bil vsaj 100m stran od prehitevanega avtomobila - očitno se je na koncu le spomnil pobremzat, kreten.
All easy problems have already been solved.

zenith1 ::

MasterTade je izjavil:

Tako, da voziš npr. 70 namesto 90 je dopustno le, če je cesta zanič (normalne vremenske razmere)


Pravzaprav je dopustna meja 40kmh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zenith1 ()

joze67 ::

Cervantes je izjavil:

Saj razumem, hormoni pa to, ampak kje pa je pamet, lepo prosim??

Med nogami. Zato pa sta dve glavi.

Cvetka leta:

GrimReaper je izjavil:

So pa počasni vozniki najbolj problematični zjutraj ... prvi primer, prehitim kombi, ki se vlači med pospeševanjem iz krožnega

čeprav je že v istem stavku močna konkurenca:

GrimReaper je izjavil:

... in bom moral spet, kot sem moral že vsako leto prej, omejit svojo hitrost na max 80 ter zelo pazit kje prehitevam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: joze67 ()

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

Tudi če se nekdo vozi po cesti, ki je ne pozna, se da čisto normalno vozit po omejitvah
Lahko bi bil politično korekten in napisal, da se da normalno voziti po omejitvah, ni pa treba.

negotiator je izjavil:

A sem kje navedel, da sem priletel na pločnik? Najprej sem se sunkovito ustavil na cesti (za mano ni bilo nikogar), ker sem falil za 1m za v tisto ulico, sem namesto prestavljanja vzvratno in zgubljanja časa pač zapeljal čez 1m pločnika in nato dol. To je bilo vse. In seveda sem pogledal na pločnik, nisem kar slepo zapeljal gor, če te to skrbi.
Iz enega debilizma v naslednjega. Meni v vsej vozniški karieri ni padlo nikoli na misel, da bi obračal tako, da bi zapeljal na pločnik, če ne drugače, škoda avtomobila. Vedno politično korektno poiskal primerno mesto ali križišče ali karkoli. Serješ debilizme, da glava boli.

negotiator je izjavil:

A sem kje navedel, da sem priletel na pločnik?
Bi bilo bolje, če bi priletel v pločnik. Tako bi izpadel samo kot prepotenten nesposobneš, dejansko pa ti falijo kolesca v glavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

zenith1 ::

Nagradno vprašanje za "brihte", ki tolerirajo 90kmh all the way: Kaj ti bo rekel policaj, ko boš zletel s ceste, ker si jo poznal kot svoj žep???
Nasvet, ki ga dam zastonj: Tudi tvoj kasko ti takrat ne bo pomagal. (kazen 400€ ker nisi prilagodil hitrosti)

solatko ::

MasterTade - Voziš lahko kolikor hočeš, do omejitve, ne smeš pa ovirat prometnega toka, torej pri dveh vozilih zadaj, jim moraš dati možnost na prvem možnem mestu. Samo to in nič več.

Cervantes - Vožnja skozi ovinke z direktno hitrostjo 5. ali 6. je izzivanje sreče, če pa pred ovinkom, ki ga ne poznaš, daš brzino nižje, pa je dogajanje odvisno od tvojega znanja. S tempomatom se na neznanem terenu ne vozi!!!
Dobri vozniki se zanašajo na znanje, slabi pa na srečo.

sheeshkar - Če voziš z rezervo, torej ne voziš prehitro, vedno vozilo popolno obvladaš in ne povzročaš nevarnosti! Kakšno hitrost pri tem dosežeš je nepomembno.
Šibkejše udeležence v prometu ne krivim za nič, samo to, da bi ob večji pazljivosti, bili še živi.

negotiator - Ravno to je tisto, kar manjka neizkušenim, vsak zna pritiskat na gas, potrebno je razmišljat tudi o pravočasni zaustavitvi.
Dober voznik se prilagodi čisto vsaki situaciji.
Prehiteva se s hitrostjo nižje in potem ni važno, če prehitevani doda gas.

zenith1 - Dopustna meja je 1km/h, samo pri manj kot polovice hitrosti, moraš dat vse štiri utripalke.
Vsak trk ali izlet s ceste je vožnja z neprilagojeno hitrostjo. Kolikšna je, v tem primeru sploh ni pomembno.
Delo krepa človeka

GrimReaper ::

@zenith1: Kdor ne zna ocenit kolko se da speljat kateri ovinek, mu pa ni pomoči. Seveda niso vsi ovinki za 90, mal seveda pomagajo znaki za nevarnost ovinka, ampak če voziš max 90-110, jih niti ne rabiš, saj ja vidiš kako zavit je kakšen ovinek.
Daj mi kakšen primer iz Google maps kjer bi bil problem ocenit težavnost ovinka, ker ne verjamem da obstaja tak, če voziš v mejah normale.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

In kaj tebe briga, ce nekdo oceni manj kot bi ocenil ti?

Ko sem se mel spuscen avto, sem se zaradi tega vozil pocasneje, ker bi mi drugace raztrgalo podvozje...
Vsak pa ma pravico, da me prehiti.

GrimReaper je izjavil:

@zenith1: Kdor ne zna ocenit kolko se da speljat kateri ovinek, mu pa ni pomoči. Seveda niso vsi ovinki za 90, mal seveda pomagajo znaki za nevarnost ovinka, ampak če voziš max 90-110, jih niti ne rabiš, saj ja vidiš kako zavit je kakšen ovinek.
Daj mi kakšen primer iz Google maps kjer bi bil problem ocenit težavnost ovinka, ker ne verjamem da obstaja tak, če voziš v mejah normale.

Hitrost se ne prilagaja samo temu, kako se zvija ovinek...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

r3dkv1c4 ::

Prej ali slej prideš v situacijo, ki ji nisi kos.


Tole ni ravno res...odvisno je kako spremljaš okolico.
To da pa nekdo seka ovinek in prileti čelno v tebe, pa ne moremo rečt, da nismo kos situaciji.

Dejstvo je, da se 90% kritičnih situacij lahko reši, če spremljaš okolico in razmišljaš o potencialnih možnostih.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

GrimReaper ::

m0LN4r je izjavil:

In kaj tebe briga, ce nekdo oceni manj kot bi ocenil ti?

Kje sem pa kaj takega napisal, še ravno zdaj sem hotel dopolnit, da tisti ki se vozijo 50-60 čez ovinke, sigurno ne vedo koliko se še da varno speljat kak ovinek ali pa se jim ne ljubi o tem razmišljati, vse ženske so že take.
Mene osebno ne moti če gre kdo mal počasneje kot bi šel sam (sam vozim po moji oceni na 70-80%), recimo da gre 70 čez 80 ovinek, če gre pa 50, me pa seveda moti. Če se res vlači (ponavadi prej kakšen šlepar, za avtom se že da vozit 50), se pa ustavim pri strani ceste in počakam tiste 2 minuti, da se promet razkadi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

r3dkv1c4 ::

Pri solatkotu so 4. vrste vozil s prednostjo.

Gasilci, reševalci, policija, vozila s prednostjo, med katere spadajo tudi lokal patrioti.:))
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

jype ::

GrimReaper> sigurno ne vedo koliko se še da varno speljat kak ovinek

Ti tudi očitno ne.

solatko ::

r3dkv1c4 - Ti bom napisal samo dva primera, kjer se mi je splačalo spustit lokalca naprej - Zadar - Rijeka stara jadranska magistrala, najmanj eno uro bi vozil na nepoznanem terenu dlje, kot je bila vožnja za domačinom.
Cres - trajekt - Mali Lošinj, za domačinom, najmanj pol ure. Nikoli na neznanem terenu nebi tako tiščal v neznano. Ja bo kar držalo, domačini so vozila s prednostjo na neznanem terenu!!!!>:D
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

Jup, jih vidim vsak dan lokalce, ko gredo mimo. Hitrost, ovinki, sekanje, dvojna črta, ni da ni. Nimam toliko časa, da bi video spacal skupaj, če bi imel kamero.

solatko ::

GrimReaper - Nihče ne more oceniti s kakšno hitrostjo lahko še varno vozi, dokler nekajkrat ne prevozi relacijo. Taki, ki ocenjujejo ovinke na uč, končajo v nasproti vozečem vozilu, v jarku ali v hribu, če se zmotijo pri oceni. Vsi pametni vozniki, na relacijah, ki jih ne poznajo, vozijo previdneje ali se poslužijo domačinov, če si seveda upajo vozit tako hitro, kot oni. Če ti oceniš, da je v domačem kraju ovink brez problema z 90 je za nepoznavalca to maximalno 70, da nima problemov.

m0LN4r - Lahko voziš ovinke kolikor hočeš, samo, če opaziš, da bi šli nekateri hitreje, ne pritisni gas do omejitve, takoj ko si ven iz ovinka, ampak nadaljuj s to hitrostjo, dokler te tisti zadaj ne prehitijo.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Če ti oceniš, da je v domačem kraju ovink brez problema z 90 je za nepoznavalca to maximalno 70, da nima problemov.

Kaj pa je s tabo? Če nekdo vozi 70 tam, kjer bi lahko 90, to gotovo pomeni, da je na telefonu, da ne spremlja dogajanja okoli sebe, da ogroža vse okoli sebe in da ne spada na cesto!

zenith1 ::

GrimReaper je izjavil:

@zenith1: Kdor ne zna ocenit kolko se da speljat kateri ovinek, mu pa ni pomoči. Seveda niso vsi ovinki za 90, mal seveda pomagajo znaki za nevarnost ovinka, ampak če voziš max 90-110, jih niti ne rabiš, saj ja vidiš kako zavit je kakšen ovinek.
Daj mi kakšen primer iz Google maps kjer bi bil problem ocenit težavnost ovinka, ker ne verjamem da obstaja tak, če voziš v mejah normale.


Težavnost ovinka je še najmanjši problem. Razmere na cesti so pa nekaj čisto drugega.

m0LN4r ::

m0LN4r - Lahko voziš ovinke kolikor hočeš, samo, če opaziš, da bi šli nekateri hitreje, ne pritisni gas do omejitve, takoj ko si ven iz ovinka, ampak nadaljuj s to hitrostjo, dokler te tisti zadaj ne prehitijo.

Pol le ni tako hiter, ce moram jaz zarad njega gas spuscat...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Z vsem nespostovanjem, ti si bedak.

m0LN4r ::

Bedak je tist, ki leti po ovinkih,
kjer se ti nasproti lahko pripelje marsikaj (kolesar, avto, srna, avtobus, tovornjak, kombajn, traktor) - misli da je sam na cesti -
na ravnem mu pa zmanjka sape in potem se buni, da ni po njegovem.

Ce imas v ovinku vecjo in-out hitrost od vozila pred tabo, ti tudi z slabsim motorjem mora uspet prehitet vozilo pred tabo z pravim tajmingom.

Se opravicujem ce se pogovarjamo o 60KM prot 250km masini.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Bedak je tisti, ki se ne pusti prehitet in ne zna vozit enakomerno. Sej nismo na reliju da bi pospesevali na vsaki ravnini. Kdo te je naucil tako vozit? Kater bedak? Ceste so narejene za enakomerno voznjo, brez zaviranja, ce se ne znas tako vozit, pac ne vozi. Pa ne zdej ven vlect neke hairpine na gorskih prelazih, ceprav se niti tam vmes ne pospesuje prevec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Ceste so narejene za enakomerno voznjo, brez zaviranja, ce se ne znas tako vozit, pac ne vozi.


Ti bo se kdo slucajno verjel
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Nesposobnezi brez vsakega obcutka pac ne bojo verjeli, jasno.

m0LN4r ::

Jaz imam tempomat na 98 nonstop, razen na makedamski cesti pa v gozdu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

GrimReaper ::

solatko je izjavil:

Če ti oceniš, da je v domačem kraju ovink brez problema z 90 je za nepoznavalca to maximalno 70, da nima problemov.

Domač kraj nima veze, recimo če gledam najbolj zahrbten ovinek na moji cesti, je levi ovinek, tako da je nevarnost da zadaneš robnik. Se vozim vsak dan že 9 let, pa ga povečini še nisem upal speljat z več kot 80, v res letnih mesecih mogoče da z 90, pa se ga pomoje da prevozit z ene 100. Se ga pa že na oko da ocenit, tudi če voziš prvič, da pri 80 ne boš imel nobenih problemov.
Tudi kadar grem po regionalkah na povsem drugem koncu Slovenije, res nikol nimam problemov s tem, na 90% (to je komaj 80 pri 90 ovinku, pa 90 je moja še dovolj varna ocena, max je verjetno 100+) znam speljat vse ovinke kjerkoli in kadarkoli. Na 95-100% ima pa itak malokdo tolk jajc še po ovinkih po katerih vozi vsak dan.
Tako da tole tvoje pisanje pri meni ne pije vode. Ne vem, je že kdo tukaj razbil avto, ker je narobe ocenil zavitost ovinka? Ker prvič slišim za tako stvar.

Edini kraj kjer sem vozil, pa da so še mene prehitevali, je iz Gorenjske proti Tolminu, ampak sam ne verjamem da bi kaj hitreje vozil, tudi če bi bil iz tam, ampak so pomoje le oni preveč pretiravali.

Imam pa povsod po SLO probleme s tem, da se moram zaradi počasnel itak vozit 60. Večina voznikov pač vzame vsak ovinek na 60% sigurnost, recimo 50 na 80 (s tem da 80 spet ni max, ampak je to nekje 90, 75 je pa res povsem varno), pa dobro, v zdajšnjem vremenu naj jim še bo, sploh če imajo slabe gume, ampak da gredo tako poleti, je pa že mal zajebavanje tistih zadaj.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Pri nas v prekmurju mas glavne ceste, kjer so robovi cest pogreznjeni tako mocno, pa se poflikani za kurac, da se ves folk samo se po sredini ceste vozi. Ce pa pride avto mimo, pa je res najbolj udobno, da se peljes ene 70 pa magari ce vidis 5 ovinkov vnaprej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Aston_11 ::

GrimReaper je izjavil:

Večina voznikov pač vzame vsak ovinek na 60% sigurnost, recimo 50 na 80 (s tem da 80 spet ni max, ampak je to nekje 90, 75 je pa res povsem varno),
Za kakšne ovinke se to gre? Recimo, za referenco, ovinke na planinskih ridah s kakšno hitrostjo bi odpeljal?

zenith1 ::

Sami Schumacherji in Senne tukaj. Še Rusi so pusiji za nekatere.

Cervantes ::

@solatko:
Dober voznik se prilagodi čisto vsaki situaciji.

Rahlo prepotentno.
Recomo da ti pade skala na cesto, tik pred haubo.
Tudi to je "situacija".
Če si veren>:D in imaš srečo, se ti to ne zgodi.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

negotiator je izjavil:

Tudi če se nekdo vozi po cesti, ki je ne pozna, se da čisto normalno vozit po omejitvah - kdor se s tem ne strinja, ni za na cesto. Vse, kar rabiš je to, da se držiš pravil in gledaš znake. Če je nekje omejitev 90, se pelješ 90, ne 70 in tudi, če ceste ne poznaš, se ne boš nikamor zaletel, razen, če si slep. Če se bliža oster ovinek, so za ta namen nameščeni dobro pregledni znaki, ki te na to opozorijo in ne samo to - ponavadi je pred takim ovinkom tudi znak za nižjo hitrost - če teh stvari ne opazite, potem pa pač nehajte vozit, preden koga ubijete. Če se bliža križišče, je postavljen znak, ki vas na to opozarja, zraven pa lahko še piše, koliko metrov je križišče oddaljeno od znaka. Če je križišče semaforizirano, ga pa res ni problem opazit - poleg tega so včasih znaki postavljeni tudi za semaforizirana križišča.


Ejga, majstr' ...

Daj si oglej tole situacijo link na gmaps.
Potem pa pošteno povej, a bi zvozil ovinek na koncu z 90 in ali ti kakšna tabla pove, da ga moraš zvoziti z manj?
Tam čez brez dirkalnega avta ne prideš 90 ...
Če je pa mokro (kar je izjemno velikokrat, ker je v ovinek v gozdu) potem je pa še to brez kakšne moderne elektronike vprašljivo ...

GrimReaper ::

Aston_11 je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Večina voznikov pač vzame vsak ovinek na 60% sigurnost, recimo 50 na 80 (s tem da 80 spet ni max, ampak je to nekje 90, 75 je pa res povsem varno),
Za kakšne ovinke se to gre? Recimo, za referenco, ovinke na planinskih ridah s kakšno hitrostjo bi odpeljal?

Tale tukaj je zame za 80, to je tisti najbolj zahrbten o katerem sem govoril, vsaj če ga hočeš speljat po svojem pasu, po sredini že gre 90-100.
1
Ker je klanec gor, večina vozi 50-60 celo pot že zaradi same porabe. Tako da na najdaljši ravnini prehitevam:
2
Dol po klancu se pa niti ne da, razen če gre kdo res samo 50. Mogoče se čudno sliši, ampak je res vse lažje in hitreje delat v klanec gor, pač ker te že sam klanec zavira, dol ti pa daje pospešek.

V kontra smer pa ostali sploh ne upajo več kot 50-70, čeprav verjemite, da je 80 povsem varno, če so temperature nad ničlo. V dežju grem tudi sam raje 70. 90 pa sam upam samo v poletnih mesecih, pa če sem v drugi prestavi.
3

Potem pa isti ovinek kot v prvem primeru, samo v kontra smer:
4
80 se komot da s športnim avtom, drugače pa bolje da s 75. Nekje 50-70 ga zvozijo ostali.
Problemov nisem imel še nikoli na tem klancu, edino enkrat na tem ovinku, ker sem se mal afnal in hotel povsem po robu asfalta, ampak sem vseeno s polovico desne gume zapeljal po bankini.

Sam ne grem čez ovinke praktično nič hitreje kot z Astro H 1.6 105, čeprav ima Clio 197 precej boljše podvozje. Dosežene max hitrosti v klanec gor na štirih ravninah pred 180 ovinkom so pa z Astro 100 (prva, najdaljša) / 95 (to je ta takratka pred prvim zgoraj nalimanim ovinkom) / 100 / 100 (pred 180 ovinkom), s Cliom pa 110/110/100/112, pred nakupom sem mislil da mora to prit do 120, pač glede na to da ima skoraj 2x več moči. Seveda so te hitrosti namerjene julija/avgusta in ne sedaj decembra.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

RedDrake je izjavil:

Potem pa pošteno povej, a bi zvozil ovinek na koncu z 90 in ali ti kakšna tabla pove, da ga moraš zvoziti z manj?
Tam čez brez dirkalnega avta ne prideš 90 ...

Ta ovinek je za 50, dirkalni avto gor ali dol, tole tudi na reliju ne bi zvozili z 90, ampak nekje 70 ter verjetno je ta ovinek že za ročno.
Saj prav da so znaki, ampak vsak človek z normalnim vidom že na tem mestu opazi (praktično takoj za tablo), da ovinek zavije ostro desno in da ga bo treba zvozit v drugi prestavi pri nekje 50.
Tako da to na žalost še ni primer kjer na drugem koncu SLO ne bi mogel ocenit zavitosti ovinka.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

««
20 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16334989 (32741) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528121734 (98756) solatko

Več podobnih tem