» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
19 / 36
»»

sheeshkar ::

GupeM je izjavil:

Res je, je v skladu s CPP. Pa je moralno? Zame je to duševna motnja, da se kljub temu, da vidi, da bi nekdo rad vozil hitreje od njega, ne umakne.

Je moralno voziti v skladu s CPP? :))

Duševna motnja je to, če postaneš nestrpen, ko nekdo vozi 10km/h manj od tebe.

m0LN4r je izjavil:

Ja sej tocno to, ce ga ne mores prehitet, ocitno res ni tako kul cesta ;)
Drugo pa, sej z 80 ne oviras prakticno nobeno normalno osebo.

Seveda. Saj na ravninah, kjer je mogoče varno voziti 90 (kar sicer počnem tudi sam), je možno tudi varno prehitevati. Čim pa nisi na ravnini (pa tudi, če so nekateri "sposobni varno" voziti 90), pa 80km/h za nobenega normalnega ne predstavlja neke ovire in dam roko v ogenj, da policija ob takšni hitrosti te vožnje ne bi nikoli označila za prekršek (tudi, če bi se za eno leto skoncentrirali samo na kaznovanje polžev).

Zgodovina sprememb…

sheeshkar ::

Duševna motnja je tudi to, da v vožnji na javnih cestah iščeš užitke v hitrosti.

solatko ::

sheeshkar - Seveda ti zopet razlagaš zakon po svoje - prekršek je vsako oviranje prometa s hitrostjo nižjo od predpisane in se za teboj nabere kolona. Zakon ne razlaga ali je to 1km/h ali mora bit 30+.
Ko pripelješ iz ovinka, je na ravnini promet in prehitevanje ni možno, torej ni možno varno prehiteti, sploh če je vožnja prvega vozila blizu omejitve.

Sicer pa na slovenskih cestah ni ravno veliko ravnin, kjer bi nekaj vozil lahko prehitelo počasno vozilo, saj je pogoj, da ni nikogar nasproti.

Če nisi sposoben vozti enakomerno, potem tudi na ravnini vozi toliko kot v ovinku, da bodo lahko šli drugi, ki bi tudi ovinek vozili po omejitvi, česar ti pač nisi sposoben, saj pritisnit gas takoj, ko prideš iz ovinka, ni vljudno, saj s tem avtomatično ne daš možnosti varnega prehitevanja, v ovinkih hitrejšim od sebe, zato doživljate situacije, da vas prehitevajo preko polne črte, v ovinkih (na ravninah jim to ne omogočite) in skratka ste taki vozniki še večji debili, kot tisti, ki skozi vozijo pod omejitvijo.

Vljuden in varen voznik to ve in se v taki situaciji, ko bi rad vozil pod omejitvijo, umakne vsakemu, ki hitreje pripelje za njim.
Delo krepa človeka

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Seveda ti zopet razlagaš zakon po svoje - prekršek je vsako oviranje prometa s hitrostjo nižjo od predpisane in se za teboj nabere kolona. Zakon ne razlaga ali je to 1km/h ali mora bit 30+.
Ko pripelješ iz ovinka, je na ravnini promet in prehitevanje ni možno, torej ni možno varno prehiteti, sploh če je vožnja prvega vozila blizu omejitve.

Citiral ter poudaril sem ti del zakona, ki se nanaša na to temo. Edina stvar, ki nikjer ni določena, je to, da MORAŠ voziti točno po dani omejitvi. Če pa misliš, da je 89 (ali pa tudi 80 v večini primerov) namesto 90 oviranje prometa in da je to bolj nevarno od vožnje preko omejitev, potem pa res nevem, kaj naj rečem.



solatko je izjavil:

Če nisi sposoben vozti enakomerno, potem tudi na ravnini vozi toliko kot v ovinku, da bodo lahko šli drugi, ki bi tudi ovinek vozili po omejitvi, česar ti pač nisi sposoben, saj pritisnit gas takoj, ko prideš iz ovinka, ni vljudno, saj s tem avtomatično ne daš možnosti varnega prehitevanja, v ovinkih hitrejšim od sebe, zato doživljate situacije, da vas prehitevajo preko polne črte, v ovinkih (na ravninah jim to ne omogočite) in skratka ste taki vozniki še večji debili, kot tisti, ki skozi vozijo pod omejitvijo.

Čakaj malo, kaj? Če nekdo pelje 90 po ravnini in nato zmanjša na 80 na ovinkih ter nato ponovno zviša na 90, predstavlja oviro, ki bi se ti morala umakniti? Pa si ti normalen?

CoolBits ::

Nihče ne pravi, da moraš voziti na zgornji omejitvi... lahko voziš tudi do samo polovice omejitve ampak se MORAŠ v tem primeru umikat koloni.

sheeshkar ::

CoolBits je izjavil:

Nihče ne pravi, da moraš voziti na zgornji omejitvi... lahko voziš tudi do samo polovice omejitve ampak se MORAŠ v tem primeru umikat koloni.

Ja, s tem se vsi strinjamo. Problem je, ker nekateri mislijo, da si v prekršku tudi, če skozi ovinke pelješ 80 (ali celo 89).

CoolBits ::

Ne... takrat si samo nesposoben... :D:))

sheeshkar ::

CoolBits je izjavil:

Ne... takrat si samo nesposoben... :D:))

Ja, za duševno motene, ki mislijo, da so reinkarnacije Ayrtona Senne. ;)

Invictus ::

sheeshkar je izjavil:


Ja, za duševno motene, ki mislijo, da so reinkarnacije Ayrtona Senne. ;)

A lahko prodaš avto in vrneš izpit?

Ker bremzanje pred vsakim ovinkom je znak duševne bolezni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

sheeshkar je izjavil:

GupeM je izjavil:

Res je, je v skladu s CPP. Pa je moralno? Zame je to duševna motnja, da se kljub temu, da vidi, da bi nekdo rad vozil hitreje od njega, ne umakne.

Je moralno voziti v skladu s CPP? :))

Duševna motnja je to, če postaneš nestrpen, ko nekdo vozi 10km/h manj od tebe.

m0LN4r je izjavil:

Ja sej tocno to, ce ga ne mores prehitet, ocitno res ni tako kul cesta ;)
Drugo pa, sej z 80 ne oviras prakticno nobeno normalno osebo.

Seveda. Saj na ravninah, kjer je mogoče varno voziti 90 (kar sicer počnem tudi sam), je možno tudi varno prehitevati. Čim pa nisi na ravnini (pa tudi, če so nekateri "sposobni varno" voziti 90), pa 80km/h za nobenega normalnega ne predstavlja neke ovire in dam roko v ogenj, da policija ob takšni hitrosti te vožnje ne bi nikoli označila za prekršek (tudi, če bi se za eno leto skoncentrirali samo na kaznovanje polžev).

Je moralno ne odstopiti sedeža na avtobusu starejši osebi/nekomu z zlomljeno nogo/nosečnici? Če ga ne odstopiš, se držiš vseh zakonov in predpisov, ni pa moralno...

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Trojanski krof se popapca v trojanah, ohladil se bo tako ali tako v parih minutah xD

Pr 90 je polovica 45, med 45 in 90 je sredina 67,5 - Lahko bi rekli da je tudi 70 na zgornji meji :))
Oz. vec kot tricert

Zakaj se trojanski krof popapca na Trojanah? Daj mi razlog. Jaz ga lahko po vseh zakonih brez razloga peljem kamor hočem. Mogoče imam termo posodo, ki ga bo ohranjala toplega 20 minut, po 22,5 minutah pa bo mrzel... Sicer pa nima veze. Coca-Colo se tudi spije kjer si jo kupil. Vi polži pa še avte vozite samo tam, kjer ste jih kupili. Če je to avtohiša, samo na njihovem ozemlju, če je pri fizični osebi, pa samo tam.

Zate je 70 na zgornji meji. Teoretično je na zgornji meji vse, kar je nad 45. Vozimo torej malenkost nad polovico omejitve. Tako bomo na zgornji meji, kar je za nekatere od vas že divjanje. Seveda imamo v ovinkih vso pravico zmanjšati hitrost, ker čez (blage) ovinke pa res ne bomo divjali na zgornji meji.

sheeshkar ::

GupeM je izjavil:

Je moralno ne odstopiti sedeža na avtobusu starejši osebi/nekomu z zlomljeno nogo/nosečnici? Če ga ne odstopiš, se držiš vseh zakonov in predpisov, ni pa moralno...

Saj se zavedaš, da govorimo o primerih, ko nekdo vozi 80 namesto 90, ane? Je voznik za to "počasnelo" hendikepiran, tako kot so to starejši/nosečnice/poškodovani na avtobusu? Ne. Problem tukaj ni v tistemu, ki vozi 80, temveč v tistemu, ki ima s tem težave. Pravo vprašanje tukaj je, zakaj imajo nekateri težavo nekaj kilometrov voziti 80.

Vsi se pa strinjamo, da se ob izpolnitvi vseh pogojev MORA umakniti, če pa voziš res počasi (kar 80km/h to ni), pa se strinjam, spodobilo bi se, da se umakneš, če te nekdo za seboj ne more normalno prehiteti (tudi, ko s tem nisi v prekršku, ker se za teboj ni nabrala kolona).

St235 ::

GupeM je izjavil:

St235 je izjavil:

ja, na žalost danes dobi izpit tudi duševno motena oseba, ki brez razloga sunkovito zavira in vozi preko pločnikov in bankin zato, ker ni sposobna vozit 10 km/h pod omejitvijo. Če se znebimo takih kretenov na cesti bo to bistveno bolj varno tako za počasnejše kot hitrejše voznike.
Tvoji komentarji na tem forumu so mi običajno všeč, ker jih vedno podkrepiš z argumenti, tukaj pa si brcnil v temo.

V citatu sem ti boldano označil tvojo napako. Oz., če to ni napaka, potem lahko rečemo tudi sledeče:
ja, na žalost danes dobi izpit tudi duševno motena oseba, ki brez razloga vozi 10 km/h pod omejitvijo zato, ker ni sposobna vozit na zgornji meji omejitve in se umakniti nekomu, ki bi brez kršenja zakona, znotraj omejitve, rad prišel prej na cilj. Če se znebimo takih kretenov na cesti bo to bistveno bolj varno tako za počasnejše kot hitrejše voznike.


Ali ima oseba ki vozi 10km/h pod omejitvijo razlog ali ne je zgolj in le tvoje ugibanje. Dejstvo, ki ga je potrdil tudi veleum, ki je obudil temo pa je, da on (razen duševne motnje) ni imel nikakršnega razloga za idiotizem, ki si ga je privoščil zgolj in le zato, ker mu ego ni dopuščal, da vozi za počasnejšim vozilom.

Dejstvo, ki ostaja pa je tudi, da če odstranimo vse, ki brez razloga vozijo prepočasi, bomo na cesti še vedno imeli psihipate, ki bodo prehitevali v škarje in vozili po bankinah, ker bodo želeli voziti hitreje od tistih pred sabo. Ker idiot, ki gre za peljat čez robnik/pločnik zato, da se zrine pred vozilo pred sabo bo to počel tudi takrat ko tisti pred njim upravičeno vozil počasneje ali celo po omejitvi. Če pa se znebimo duševno neuravnoteženih osebkov, ki se za volanom niso sposobni obvladat, bo to bistveno več naredilo za prometno varnost. Ker nekdo, ki nima duševnih motenj in ne zgubi živcev zgolj zato, ker nekdo pred njim vozi 10 km/h pod omejitvijo prav tako ne bo zgubljal živcev zaradi nekoga, ki vozi 5 pod omejitvijo ali zaradi nekoga ki vozi po omejitvi. Za duševno motene osebke, ki jih v tej temi ne manjka, pa tega ni mogoče trditi.

sheeshkar ::

Invictus je izjavil:

A lahko prodaš avto in vrneš izpit?

Ker bremzanje pred vsakim ovinkom je znak duševne bolezni...

Bodi priden in poišči citat, kjer sem dejal, da bremzam pred vsakim ovinkom.

St235 je izjavil:

Dejstvo, ki ostaja pa je tudi, da če odstranimo vse, ki brez razloga vozijo prepočasi, bomo na cesti še vedno imeli psihipate, ki bodo prehitevali v škarje in vozili po bankinah, ker bodo želeli voziti hitreje od tistih pred sabo. Ker idiot, ki gre za peljat čez robnik/pločnik zato, da se zrine pred vozilo pred sabo bo to počel tudi takrat ko tisti pred njim upravičeno vozil počasneje ali celo po omejitvi. Če pa se znebimo duševno neuravnoteženih osebkov, ki se za volanom niso sposobni obvladat, bo to bistveno več naredilo za prometno varnost. Ker nekdo, ki nima duševnih motenj in ne zgubi živcev zgolj zato, ker nekdo pred njim vozi 10 km/h pod omejitvijo prav tako ne bo zgubljal živcev zaradi nekoga, ki vozi 5 pod omejitvijo ali zaradi nekoga ki vozi po omejitvi. Za duševno motene osebke, ki jih v tej temi ne manjka, pa tega ni mogoče trditi.

Točno to.

Zgodovina sprememb…

69charger ::

"Želja po vožnji na omejitvi je duševna motnja, pretirana obsedenost in totalna prepričanost da je vožnja 30 v 50 edina rešitev na svetu za varnost pa ni..." - Slo-Tech, 2016
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

sheeshkar ::

69charger je izjavil:

"Želja po vožnji na omejitvi je duševna motnja, pretirana obsedenost in totalna prepričanost da je vožnja 30 v 50 edina rešitev na svetu za varnost pa ni..." - Slo-Tech, 2016

Boš tega slamnatega moža morda podkrepil s kakšnimi citati?

GupeM ::

St235 je izjavil:

Ali ima oseba ki vozi 10km/h pod omejitvijo razlog ali ne je zgolj in le tvoje ugibanje. Dejstvo, ki ga je potrdil tudi veleum, ki je obudil temo pa je, da on (razen duševne motnje) ni imel nikakršnega razloga za idiotizem, ki si ga je privoščil zgolj in le zato, ker mu ego ni dopuščal, da vozi za počasnejšim vozilom.

Dejstvo, ki ostaja pa je tudi, da če odstranimo vse, ki brez razloga vozijo prepočasi, bomo na cesti še vedno imeli psihipate, ki bodo prehitevali v škarje in vozili po bankinah, ker bodo želeli voziti hitreje od tistih pred sabo. Ker idiot, ki gre za peljat čez robnik/pločnik zato, da se zrine pred vozilo pred sabo bo to počel tudi takrat ko tisti pred njim upravičeno vozil počasneje ali celo po omejitvi. Če pa se znebimo duševno neuravnoteženih osebkov, ki se za volanom niso sposobni obvladat, bo to bistveno več naredilo za prometno varnost. Ker nekdo, ki nima duševnih motenj in ne zgubi živcev zgolj zato, ker nekdo pred njim vozi 10 km/h pod omejitvijo prav tako ne bo zgubljal živcev zaradi nekoga, ki vozi 5 pod omejitvijo ali zaradi nekoga ki vozi po omejitvi. Za duševno motene osebke, ki jih v tej temi ne manjka, pa tega ni mogoče trditi.

Oseba, ki ni duševno motena, bo vozila 50 km/h, kjer je omejitev 50 km/h. Če ima dober razlog za počasno vožnjo (npr. da vozi torto), in ni duševno motena, pa se bo umaknila, četudi ni v prekršku. Enako, kot ti trdiš, da je nekdo duševno moten, ker mu gre na živce voziti za polžem, lahko jaz trdim da so polži, ki brez razloga vozijo pod omejitvijo duševno moteni. Strinjam se s tem, da to, da je model zapeljal čez robnik in pločnik, kaže na duševno motenost. Ni pa duševno moten vsak, ki ga živcira vožnja za polži.

Ko sem prej omenjal avtobus in odstopanje sedežev: Oseba, ki ne odstopi sedeža tistim, ki sem jih prej naštel, je zame duševno motena. Pa je vse znotraj zakona.

69charger ::

sheeshkar je izjavil:

69charger je izjavil:

"Želja po vožnji na omejitvi je duševna motnja, pretirana obsedenost in totalna prepričanost da je vožnja 30 v 50 edina rešitev na svetu za varnost pa ni..." - Slo-Tech, 2016

Boš tega slamnatega moža morda podkrepil s kakšnimi citati?

Malo poscrollaj gor ali pa klikni na naključno stran v tej temi, ni nek problem :)
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

CoolBits ::

St235 je izjavil:


Dejstvo, ki ostaja pa je tudi, da če odstranimo vse, ki brez razloga vozijo prepočasi, bomo na cesti še vedno imeli psihipate, ki bodo prehitevali v škarje in vozili po bankinah, ker bodo želeli voziti hitreje od tistih pred sabo. Ker idiot, ki gre za peljat čez robnik/pločnik zato, da se zrine pred vozilo pred sabo bo to počel tudi takrat ko tisti pred njim upravičeno vozil počasneje ali celo po omejitvi. Če pa se znebimo duševno neuravnoteženih osebkov, ki se za volanom niso sposobni obvladat, bo to bistveno več naredilo za prometno varnost. Ker nekdo, ki nima duševnih motenj in ne zgubi živcev zgolj zato, ker nekdo pred njim vozi 10 km/h pod omejitvijo prav tako ne bo zgubljal živcev zaradi nekoga, ki vozi 5 pod omejitvijo ali zaradi nekoga ki vozi po omejitvi. Za duševno motene osebke, ki jih v tej temi ne manjka, pa tega ni mogoče trditi.

Lahko zgodbo tudi obrnemo in rečemo: "Dejstvo, ki ostaja pa je tudi, da če odstranimo vse, ki bi vozili na zgornji omejitvi" bo ostali del zgodbe vseeno enak.

St235 ::

69charger je izjavil:

"Želja po vožnji na omejitvi je duševna motnja, pretirana obsedenost in totalna prepričanost da je vožnja 30 v 50 edina rešitev na svetu za varnost pa ni..." - Slo-Tech, 2016

Kaj ko bi ta idiotizem podkrepil s kakšnim konkretnim citatom? Tako, da vsaj ne izpadeš totalen bedak.

Duševna motnja je to, da te nekdo, ki vozi pod omejitvijo, do te mere znervira, da ogrožaš sebe in ostale v prometu. Še prav posebna duševna motnja pa je, da verjameš da je počasnejši voznik kakorkoli odgovoren za idiote okrog njega, ki se ne znajo obvladat.

GupeM je izjavil:

St235 je izjavil:

Ali ima oseba ki vozi 10km/h pod omejitvijo razlog ali ne je zgolj in le tvoje ugibanje. Dejstvo, ki ga je potrdil tudi veleum, ki je obudil temo pa je, da on (razen duševne motnje) ni imel nikakršnega razloga za idiotizem, ki si ga je privoščil zgolj in le zato, ker mu ego ni dopuščal, da vozi za počasnejšim vozilom.

Dejstvo, ki ostaja pa je tudi, da če odstranimo vse, ki brez razloga vozijo prepočasi, bomo na cesti še vedno imeli psihipate, ki bodo prehitevali v škarje in vozili po bankinah, ker bodo želeli voziti hitreje od tistih pred sabo. Ker idiot, ki gre za peljat čez robnik/pločnik zato, da se zrine pred vozilo pred sabo bo to počel tudi takrat ko tisti pred njim upravičeno vozil počasneje ali celo po omejitvi. Če pa se znebimo duševno neuravnoteženih osebkov, ki se za volanom niso sposobni obvladat, bo to bistveno več naredilo za prometno varnost. Ker nekdo, ki nima duševnih motenj in ne zgubi živcev zgolj zato, ker nekdo pred njim vozi 10 km/h pod omejitvijo prav tako ne bo zgubljal živcev zaradi nekoga, ki vozi 5 pod omejitvijo ali zaradi nekoga ki vozi po omejitvi. Za duševno motene osebke, ki jih v tej temi ne manjka, pa tega ni mogoče trditi.

Oseba, ki ni duševno motena, bo vozila 50 km/h, kjer je omejitev 50 km/h. Če ima dober razlog za počasno vožnjo (npr. da vozi torto), in ni duševno motena, pa se bo umaknila, četudi ni v prekršku. Enako, kot ti trdiš, da je nekdo duševno moten, ker mu gre na živce voziti za polžem, lahko jaz trdim da so polži, ki brez razloga vozijo pod omejitvijo duševno moteni. Strinjam se s tem, da to, da je model zapeljal čez robnik in pločnik, kaže na duševno motenost. Ni pa duševno moten vsak, ki ga živcira vožnja za polži.


A sem kje trdil, da je vožnja pod omejitvijo pravilna in občudovanja vredna?

Če si funkcionalno pismen boš ugotovil dve stvari:
Kršenje prometnih predpisov je anomalija, ki v prometu ni zaželjena.
Kakršno koli opravičevanje svojih kršitev z kršitvami drugih, je znak resnih duševnih motenj in eretilne disfunkcionalnoti.
Počasnejši voznik (ne glede na to kakšne duševne motnje ima) ni odgovoren za idiote, ki prehitevajo v škarje in vozijo po bankini.
To, da nisi sposoben peljat za počasnejšim voznikom in spravljaš sebe in stale v nevarne situacije je duševna motnja zaradi katere bi te morali trajno odstranit iz prometa.
Počasnejši voznik nikogar ne ogroža.
Odstranitev počasnejših voznikov ne bo rešila problema nestrpnih psihopatov, ki se ne znajo obvladat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

69charger ::

Si podprl moj "idiotizem" sam z svojim odgovorom, lol.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

St235 ::

Ja, res je, nedvomno je nekdo, ki ga počasnejši voznik znervira do te mere, da ogroža sebe in druge navaden idiot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

sheeshkar ::

69charger je izjavil:

sheeshkar je izjavil:

69charger je izjavil:

"Želja po vožnji na omejitvi je duševna motnja, pretirana obsedenost in totalna prepričanost da je vožnja 30 v 50 edina rešitev na svetu za varnost pa ni..." - Slo-Tech, 2016

Boš tega slamnatega moža morda podkrepil s kakšnimi citati?

Malo poscrollaj gor ali pa klikni na naključno stran v tej temi, ni nek problem :)

Če pa ni problem, potem pa ti to ne bo vzelo veliko časa, ane. :)) Bo šlo ali se boš raje izognil dodatni sramoti kot vsi ostali?

69charger ::

Da razložim tistim, ki se grejo neke varuhe ceste... o tem, če je moja vožnja nepravilna ali ogroža ljudi bo odločal varuh zakona, ki obstaja prav za to in noben drug. Tisti, ki pa bremzajo celo kolono zato "da varujejo ostale" in se potem fajn počutijo, ker oni delajo "red" pa niso čisto nič boljši od kateregakoli, ki prehiteva v nevarnih delih.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

sheeshkar ::

69charger je izjavil:

Da razložim tistim, ki se grejo neke varuhe ceste... o tem, če je moja vožnja nepravilna ali ogroža ljudi bo odločal varuh zakona, ki obstaja prav za to in noben drug.

Ok, ampak...

69charger je izjavil:

Tisti, ki pa bremzajo celo kolono zato "da varujejo ostale" in se potem fajn počutijo, ker oni delajo "red" pa niso čisto nič boljši od kateregakoli, ki prehiteva v nevarnih delih.

...ti in ostali pa lahko "odločate" o pravilnosti vožnje drugih?

Saj ne moreš verjeti :))

69charger ::

Ne odločam, upoštevam prepise in pravilo CPP - oziraj se na ostale v prometu oz. ne povzročam gužve. Če pa je to bolj narobe kot vožnja po jajcih mi bo pa že policaj povedal.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Aston_11 ::

GupeM je izjavil:

Zame je to duševna motnja, da se kljub temu, da vidi, da bi nekdo rad vozil hitreje od njega, ne umakne.


Torej sta dve duševni motnji (po mnenju druge duševne motnje). V resnici je samo ena, in to tista, ki se vozi zadaj.

V Polju ji bodo zrihtali moralo (poslušati o tem, kaj je to morala, od notoričnih divjakov, ki zase morale ne poznajo, je vedno razodetje) in poskrbeli za ustrezno terapijo.

zmaugy ::

St235 je izjavil:


Počasnejši voznik nikogar ne ogroža.
Odstranitev počasnejših voznikov ne bo rešila problema nestrpnih psihopatov, ki se ne znajo obvladat.


Bravo. V bistvu so tisti deli CPP, ki govorijo o prepočasnih voznikih "psihopatski", ane?
Če zadevo ekstrapoliramo - najpočasnejši voznik je mirujoč voznik. Nekdo, ki ustavi svoj avto na prehitevalnem pasu avtoceste brez razloga vsekakor ni prehiter voznik. Po tvoje nikogar ne ogroža.

Buggy ::

Jaz underspeedarje cimprej prehitim zaradi tega, ker mi delujejo labilni in nepredvidljivi (mogoce pod substancam) saj taki tudi praviloma bremzajo na vsakem ovinku in ob nasproti prihajajocem avtu...seveda na 70kmh ali manj na regionalki.

Ko ga prehitim in vidim, da tapka po telefonu, moram pa nagonsko sipo pocistit z veckratnim intervalom spricanja :))

LeQuack ::

Buggy je izjavil:

Jaz underspeedarje cimprej prehitim zaradi tega, ker mi delujejo labilni in nepredvidljivi (mogoce pod substancam) saj taki tudi praviloma bremzajo na vsakem ovinku in ob nasproti prihajajocem avtu...seveda na 70kmh ali manj na regionalki.

Ko ga prehitim in vidim, da tapka po telefonu, moram pa nagonsko sipo pocistit z veckratnim intervalom spricanja :))


Prej se ti je mudilo, ko pa ga prehitiš pa ne več? To tudi ni normalno in predvidljivo.
Quack !

m0LN4r ::

Treba je tut pazit na okolje, zato zmanjsajte hitrost ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

Omejitve hitrosti so 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 110, 130 in v zakonu ne piše do, temveč konkretna številka, za tisto do, pa govori člen o oviranju prometnega toka.
Če vi debilsko razlagate zakon, to še ne pomeni, da so tisti, ki bi radi vozili omejitev, za v norhaus, temveč, da tisti, ki brez razloga ne dosežejo predpisane omejitve, tist moment niso sposobni upravljat motornega vozila, če se ne umikajo hitrejšim, oziroma jim ne omogočijo varno prehitevanje.
Če bi hotel zakonodajalec manjšo hitrost na določenem odseku, bi tak znak tudi obesil.

Tisto vaše, lahko vozijo kolikor hočejo, tudi če za seboj vlečejo kolono, je prekršek, ki je razlog, da nekaterim popustijo živci. Tega dejstva ne more spremeniti nihče od vas.

Zakon tudi pravi, da naj udeleženci poskrbijo, da bo promet potekal čim bolj tekoče in enakomerno, kar pomeni, da skakanej iz 90 na 80 ali še manj, niti slučajno ni način vožnje, ki bi bil zaželen. Pred nevarnimi ovinki je vedno opozorilo in nižja predpisana hitrost.

Obnašate se tako, kot, da bi jaz trdil, da je možno, ko zavijaš desno, dat levi smerokaz, saj je v zakonu napisano da je potrebno namen spremembe pasu nakazati s smerokazom, nič pa ne piše katerim.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Beseda "omejitev" :))

Prilepi: omejiti omejíti -ím dov.
2. narediti, povzročiti, da kaj ne preseže določene meje, stopnje
3. določiti, predpisati najvišjo ali najnižjo mejo česa:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Cifix63 ::

Moje mnenje ja takšno in o tem sploh ne debatiram, ker sploh ni kaj za debatirati.

Torej, da je VEČINA slovenskih cest ( vsaj 70%) v tako katastrofalno slabem stanju, da se več od max 60 km/h normalno ne da voziti oz le pod enim pogojem: 1. -da si zadel (za) avto na lotu in ti je za vse vseeno ali 2. -da ti nekdo tretji financira pogosta popravila na avtomobilu, ki so posledica izjemno zanič cest, kar je v bistvu enako, kot pod točko 1. ...ali kaj podobnega.

gusto ::

Sam opažam da so vozniki, ki na cestah z omejitvijo 90 vozijo 70 in manj tudi tisti, ki potem v rondoju ne dajo smerokaza, čakajo da se ta cel sprazne preden zapeljejo vanj, dajo smerokaz šele ko se ustavijo v križišču in podobno. Strokovno bi temu rekli nesposobni za vožnjo.

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Omejitve hitrosti so 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 110, 130 in v zakonu ne piše do, temveč konkretna številka, za tisto do, pa govori člen o oviranju prometnega toka.

Da ne boš blodil, ker ste očitno s klapo danes že nakak spili - piše tako:

(1) Najvišja dovoljena hitrost vozila je:
1. na cestah v naselju 50 km/h;
Otroci pojem "najvišja" dobro razumejo. Če pa ne razumeš pomena stavka, potem si zadnji, ki boš drugim vsiljeval svoje blodnje o tem, kaj je mislil zakonodajalec.

solatko je izjavil:

Če vi debilsko razlagate zakon
Debilsko ga razlagaš edino ti.

solatko je izjavil:

tisti, ki brez razloga ne dosežejo predpisane omejitve, tist moment niso sposobni upravljat motornega vozila,
Glede na to, da si potegnil tole (boldano) iz ritnje luknje, naj ti povem, da to tja tudi sodi. Tisti, ki niste sposobni držati se omejitve,

solatko je izjavil:

niso sposobni upravljat motornega vozila

solatko je izjavil:

Če bi hotel zakonodajalec manjšo hitrost na določenem odseku, bi tak znak tudi obesil.
Namesto tega je splošno omejitev zapisal v zakon, "poznavalci" pa debilsko razlagate zakon s temu primernim razumevanjem.

solatko je izjavil:

Tisto vaše, lahko vozijo kolikor hočejo, tudi če za seboj vlečejo kolono, je prekršek, ki je razlog, da nekaterim popustijo živci. Tega dejstva ne more spremeniti nihče od vas.
Drži, dejstva, da psihično nestabilnim praviloma popuščajo živci in da naj tisti, ki se tega zavedajo, raje ostanejo doma ali pa si dobijo prevoz enega izmed tistih, ki mu živci ne popuščajo.

solatko je izjavil:

Zakon tudi pravi, da naj udeleženci poskrbijo, da bo promet potekal čim bolj tekoče in enakomerno
Zakon tudi pravi, da naj se SOLATKO drži npr. omejitve hitrosti, da naj on in podobni pacienti ne vozijo v riti, da naj ne prihetavajo preko dvojne črte, da naj ne telefonirajo, da naj ne vozijo v riti, pa SOLATKO in njemu podobne kapacitete to vseeno počnejo. Res so Solatko IN NJEMU Podobni _kršitelji_ moralna avoriteta, ki bodo drugim zapovedali, kako naj se obnašajo in jih učili morale.

solatko ::

Aston_11 - Solatko je že večkrat napisal, da ima v počasni koloni večjo varnostno razdaljo, kot je potrebna, ravno zaradi takih, ki bi na vsak način prehitevali kolono, če prav ne pridobijo dosti, samo nevarno situacijo povzročijo z vsakim prehitevanjem, ravno tako je solatko večkarat izjavil, da se omejitve strogo drži v vseh naseljih, od table do table, tudi na cestninskih postajah, če prav ima zaradi tega, določene paciente, ki pozneje vozijo do 100, takoj, dobesedno na zadnjem odbijaču, pa še kakšna luč se pojavi vsake toliko. Hitreje pa vozi samo tam, kjer ni nevarnosti za nikogar, razen padalca, ki bi padel pred avto z zaprtim padalom.

Kakor pa vi razlagate zakonodajo pa to pomeni, da se lahko čisto vsak, v prometu obnaša po svoje, vsi drugi pa morajo to potrpet, torej, če moram jaz trpeti dejanja nesposobnih debilov, potrpite še vi moje hitrejše vožnje.

Vsi, ki brez pametnega razloga vozijo pod omejitvijo, zaradi večje varnosti, niso sposobni normalno in varno upravljati motornih sredstev in bi morali deponirat VD.
Z omejitvami je pa tako, kot sem dejal, če je omejitev 90 in normalne razmere na cesti, mora bit vsak voznik tam sposoben varno voziti 90, če to predstavlja nevarnost, bo upravljalec cest, določil nižjo omejitev.
Želje po počasnejši vožnji pa nosijo tudi določene dolžnosti proti drugim udeležencem in to je, da jim omogočijo vožnjo po omejitvi. Če tega in največkrat tega ne storijo, so v prekršku, ki je sicer cenejši, kot moja hitra vožnja, vendar je ravno tako prekršek in traja ravno toliko časa kot moj (neha se, ko se spravim na hitrost omejitve, njegov pa, ko nima za seboj kolone). Koliko gdo povzroča nevarnosti pa je odvisno od situacije, smrtna je lahko tudi neprevidna hoja.

Solatko je ravno toliko avtoriteta, kot je avtoriteta Aston 11 ali Lakotnik ali kdorkoli drug na tem forumu, smo samo razpravljalci, ki ponujamo svoja mnenja in prepričanja, čisto nič drugega, s tem, da so nekateri večje avtoritete, ker se znajo obnašat nesramno in podcenjujoče, kar po navadi počno tudi v real life-u.

In še mimogrede - na vozniškem izpitu padeš, če na trasi, kjer je omejitev 90, voziš 70 ali 80 in so razmere za vožnjo normalne.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Utk ::

Resitev ni v blebetanju po internetu, ker bedakov itak ne bos spreobrnil, ampak v avtu ki potegne vsaj do 130 na vsaki cesti, kjer se nekdo vozi varno 70.

Buggy ::

@solatko: jaz se strinjam s povedanim in te razumem. Kdor lapa bedarije ni zadosti na cesti, da bi videl kaj se dogaja v prometu. Telefoni so pri pocasnezem glavni razlog za tako voznjo. Biti teoretik profila, ki nam s pisarne in "simulacij krizisc" postavlja vedno manjse omejitve na ceste je lahko, namesto da bi se ceste saniralo in omogocilo varno in tekoco vozno, postavljamo vedno bolj nesmiselne omejitve hitrosti...za retardirance v avtih modela Ford T.
Vec policije na cesto pa mal bolj gosto sito narest, kdo dobi izpit. Avtosole danes na moji relaciji konstantno vozijo pod omejitvijo. Kaj je danes drugace, kar je bilo pred 25 leti ne vem...samo moj instruktor me je v Reanult Five (upgrade katrce) priganjal na gasu, ce nisem bil sposoben slediti prometnemu toku.

Probleme se pri nas resuje pac tako, ce pa pridodas na umetno postavljeno omejitev se radar si pa zmagal...no obcina, ki bo denar skanalizirala seveda drugam...se spomnimo kam je sel denar od cestinine in kako preplacujemo avtoceste?

Vse za varnost #zlender

Utk je izjavil:

Resitev ni v blebetanju po internetu, ker bedakov itak ne bos spreobrnil, ampak v avtu ki potegne vsaj do 130 na vsaki cesti, kjer se nekdo vozi varno 70.


to sem pa ze pred leti reku, ko sem se nehal sekirat. VArno in hitro prehitim take bebce, pa naj se kdo rece da je danes 300KM prevec >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

69charger ::

Na glavnih vožnjah v zadnjih nekaj letih padeš, če izven naselja dovolj hitro ali pa sploh ne dosežeš približne hitrosti omejitve. Sploh pa na avtocesti, če pri vključitvi na avtocesto nimaš vsaj 100 noter je izpit že pod vprašajem. Eni pa pač radi furajo 90 ker so "bolj varni in ekonomični". Ampak kaj ve komisija in inštruktor...
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Utk ::

Čakaj malo, kaj? Če nekdo pelje 90 po ravnini in nato zmanjša na 80 na ovinkih ter nato ponovno zviša na 90, predstavlja oviro, ki bi se ti morala umakniti? Pa si ti normalen?

Tako oviro prehitim tudi ce gre na ravnini 100. Problem so samo butci s predobrimi avti, ki na ravnini znajo pritisnit, cez ovinke grejo pa s hitrostjo spacka s praznimi gumami. Taki so pa res ovira.
Sicer pa tako vozijo tisti, ki ne znajo vozit in bi blo itak bolje da se umaknejo tudi ce so sami na cesti.
Tako se ne vozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

negotiator ::

St235 je izjavil:

negotiator je izjavil:

hitrost, analogno namerjenih 120 km/h (omejitev 60).
Brez kakršnega koli plačila kazni!


Ja, takrat država ni tako močno črpala denarja iz vseh možnih koncev. Poleg tega, pa še ni bilo toliko nesposobnežev na cesti. Danes dobi izpit že vsak, ki ima dovolj denarja.


ja, na žalost danes dobi izpit tudi duševno motena oseba, ki brez razloga sunkovito zavira in vozi preko pločnikov in bankin zato, ker ni sposobna vozit 10 km/h pod omejitvijo. Če se znebimo takih kretenov na cesti bo to bistveno bolj varno tako za počasnejše kot hitrejše voznike.

negotiator je izjavil:

solatko je izjavil:

To jim ne boš mogel dopovedat, počakaj da se oglasijo Aston, Lakotnik,......


Takrat že ne bom več prisoten :))


Srčno upam, da samo ti in ne boš sabo vzel še koga.

negotiator je izjavil:

solatko je izjavil:

Sarkazem on!
Take situacije, za večino razpravljalcev niso nevarne, saj počasna vožnja ne ubija. Živce moraš pa brzdat in ti jih izgleda ne kontroliraš prav dobro, zato si to, kar sem napisal.


Brez skrbi, nestrpnost != nepazljivost.


Je pa nestrpnost = duševna motnja.


Nisem brez razloga sunkovito zaviral (razlog je bil pred mano). Preko pločnika sem zapeljal samo zato, ker sem se ustavil 1m prepozno, poleg tega pred zaviranjem vedno pogledam v vzvratno ogledalo, če le ni ravno kritična situacija - mimogrede, če bi mi kdo priletel v rit, bi bil kriv on, saj je imel premajhno varnostno razdaljo. Kaj pa, če bi se znebili takšnih, ki ovirajo promet? Npr. tistega, ki sem ga omenil - nimam nič proti temu, da se vozi, tudi če ni več ravno dovolj sposoben, samo naj to dela tako, da ne ovira ostalih.

-Ja, solatko je bil najbrž tudi že odsoten, preden si odgovoril - potemtakem sem ga torej vzel s sabo?

-Imaš kakšne reference za to? (nestrpnost = duševna motnja)

Rad bi te videl, kako strpen bi bil, ko ne bi dobil plače, pa ne bi vedel, kdaj jo boš, če jo sploh boš ;)

Mimogrede, danes spet, kolona ene treh, prvi v vrsti spet vozi 70, izven naselja in s prižganimi dolgimi. Nasproti gre tovornjak in mu blenda - zelo varno, kajne? Ko bo pa tovornjak enkrat v nekoga zapeljal, bo pa lahko razlagal, zakaj ima dolge prižgane - varnost počasnih voznikov - brigajo se samo za svojo rit.

pa naj se kdo rece da je danes 300KM prevec


Škoda, da je registracija in ostalo za tak avto tako navita cenovno.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Škoda, da je registracija in ostalo za tak avto tako navita cenovno.


se najde kaj tudi pod 130KW in potem cipas in uplinis (dizl hater here). Ce ni avto pretezek ali pa ce nima ravno EKO dolgega menjalnika s spodobnim podvozjem je cisto fajn in cenovno ugodna stvar, da se na regionalkah varno pripeljes domov >:D

Enega takega menjal za 4x4 pa mi je celo malo zal, ker je novi pretezek in v ovinkih manj agilen, ceprav je razmerje moc/teza celo boljsa...so pa ovinki manj fun (vse v omejitnvah).
Za AC in ravnine pa je dosti cisto vsak avto, ker tam pa ni pardona in umotvorov.

Zavite in hribovite regionalke so problem.

GrimReaper ::

Cifix63 je izjavil:

Torej, da je VEČINA slovenskih cest ( vsaj 70%) v tako katastrofalno slabem stanju, da se več od max 60 km/h normalno ne da voziti oz le pod enim pogojem: 1. -da si zadel (za) avto na lotu in ti je za vse vseeno ali 2. -da ti nekdo tretji financira pogosta popravila na avtomobilu, ki so posledica izjemno zanič cest, kar je v bistvu enako, kot pod točko 1. ...ali kaj podobnega.

No to ni res, sam imam precej trd avto, Clio 197 Cup z 205/45/17, marsikdo ki si ga lasti pravi da je pretrd, ampak meni se zdi napram prejšnji res trdi Alfi skorajda udoben avto. Pa se lahko normalno peljem po 99% cest na Gorenjskem, 60 samo čez tiste ovinke ki tolk zahtevajo. Seveda pa se izogibam lukenj, ne kot nekateri, ki kar na bankine zapeljejo, ker imajo očitno preveč dela s telefonom, da bi se osredotočali še na vožnjo.
Res bi rad screen iz Google maps kje so te 60 ceste, 60 bi šel lahko še po granitnih kockah ki so po Kranju.

Drugače ste pa že pravilno ugotovili, da je treba imet za naše regionalke 300KM, z mojimi 185KM se moram precej matrat da prehitevam počasnejše izven dolgih ravnin. Pa pride na malo daljši ravnini komot do 130 (odvisno od zaleta, 100-130 ni noben problem), kot je Utk rekel da mora. Problem je bolj pospešek 30-100, kjer je avto še vedno nepremičnina, pa v klanec gor ni nikoli dovolj, pomoje se dobro začne s 6s do 100 in manj.
Čeprav je pa prednost švohnejšega, da imaš več časa za razmislek in lahko popravljaš svoje napake, s 300KM pomoje ne bi ostal cel po enem letu, da prehitevaš vsakega počasnejšega. Moral bi res prehitevat samo tam kjer je dovoljeno, ampak potem je pa dovolj že pol manj konj.
Pa kar sem še ugotovil je to, da mora avto imet nujno turbino, drugače imaš take fore, da je 80-120 v 4. še Mito 155 hitrejši od E36 M3 3.2 320KM. Čeprav ok, M3 bi se verjetno že dalo normalno peljat, ampak gre potem poraba v nebo, pa že pri 2.0 ni ravno majhna s 13l.
Začne se pa nekje pri Mitu 1.4T 135 (8,5s do 100, po GPS prej 9,5s, 80-120 V. 7s), ki sem ga imel prej, v praksi niti ni bil počasnejši od Clia, kvečjem se je zaradi 40Nm več navora zdel hitrejši. Recimo pri pospešku iz krožnega v drugi do 50 si imel več od 1.4T, če cesta ni vodila v naselje, pa mal več od Clia, ker potem ko ga zvoziš proti 7500, dobiš nekaj užitka. Drugače pa kar imam meritev, je povprečje vseh samo 0,5s počasneje.
30-100 sta pa enako hitra, edino pri Cliu seveda pridobiš 0,5s, če začneš v prvi, ampak v praksi to redkokdaj delaš, sploh pa ne pozimi, kjer je še v drugi problem z oprijemom.
Mislim da še najbolj idealni, če gledaš tudi na stroške, so 1.6T, raje B kot C razreda, če ne rabiš 5 vrat. Tudi kak 150-155KM se najde, če je problem zavarovanje nad 130kW.
Sam čakam na novo Fiesto ST 2018 (ampak 1.0 ne kupim, kot pravijo zadnje novice, pa če ima 250KM) ali Corso F OPC, ker s tem Cliom ne vidim da bom zdržal več kot dve leti, ko ga vozim se mi zdi, da sem spet naredil korak nazaj proti 1.6 16V 105, seveda je hitrejši, ampak vožnja je pa podobna bolj temu kot pa 1.4T.

So pa počasni vozniki najbolj problematični zjutraj, ko je veliko divjadi. Zdaj sem imel že 2x bližnje srečanje in bom moral spet, kot sem moral že vsako leto prej, omejit svojo hitrost na max 80 ter zelo pazit kje prehitevam.
Namreč, prvi primer, prehitim kombi, ki se vlači med pospeševanjem iz krožnega, po prehitevanju imam notri že 90, ravno takrat skoči čez cesto srna, uspe mi zmanjšat samo na kakih 60, oz. sem imel še mal fore, tako da na ene 20 bi šlo.
Drugi primer, vozim lepo 85-90 z dolgimi, pred mano ena baba z Nissan Micro, sem takoj videl da bo ovira, ker se avto na pogled ni premikal, kasneje sem ugotovil da je šla 70. To je pa res nikakva hitrost in sam raje mal reskiram pri 80, kot pa da praktično stojim na cesti. Čeprav časovno ni take razlike, do šihta 5km kasneje je bila takoj za mano, res pa da je šla čez naselje vsaj 10 več, pa tudi po tem prehitevanju se mi je v ogledalu zdelo, da sem ji dal zagon, ker ni šla več samo 70, ampak prej 80, če sem šel sam 90. Ampak kot rečeno, se ne gre za pridobitek na času, avto se mora vsaj približno premikat.
No in za prvim ovinkom se spravim prehitevat, nasproti vidim avto, se pravi je prva stvar da gre on mimo, vzamem zalet do Micre, ravno ko smo vsi trije na kupu, pa na desni opazim povoženo srno, odvijem hitro v levo proti sredinski črti, nato še desno, da dam nasprotnemu mal več prostora. Ona ni nič odvila, ne vem kako je to možno, lahko da je kar čez zapeljala. Sem imel kar srečo, pa seveda sem predvideval da lahko kakšna srna steče čez cesto, ampak 70 se res ne da vozit.
Če bi ona vozila lepo 80, ne bi bilo nobenih problemov, sam bi z dolgimi sigurno pravočasno opazil srno. Ona je pa vozila 70 s kratkimi, to je pomoje še slabše kot 80 z dolgimi.
Vsaj nekaj novega sem se naučil, bom probal uporabit novo znanje v prihodnjem tednu.

Utk je izjavil:

Tako oviro prehitim tudi ce gre na ravnini 100. Problem so samo butci s predobrimi avti, ki na ravnini znajo pritisnit, cez ovinke grejo pa s hitrostjo spacka s praznimi gumami. Taki so pa res ovira.

Popoldne vsekakor ravno iz tega razloga prehitim tudi take, ki vozijo 100. Še zadnjič, ko sem že mislil da se bom lepo umirjeno (100 zame spada še pod umirjeno, ker pač pri taki hitrosti vožnja zame ni stresna) za enim vozil, je šel skozi vse ovinke lepo (ti ovinki so drugače razlog, da moram prej prehitet, ker jih 95% ne zna odpeljat z normalno hitrostjo), potem v klanec gor se mu pa že ni več dalo in sem ga moral prehitet. Da bi res kdo celo pot vozil po mojem tempu se res ne spomnim primera.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

Buggy je izjavil:

Škoda, da je registracija in ostalo za tak avto tako navita cenovno.


se najde kaj tudi pod 130KW in potem cipas in uplinis (dizl hater here). Ce ni avto pretezek ali pa ce nima ravno EKO dolgega menjalnika s spodobnim podvozjem je cisto fajn in cenovno ugodna stvar, da se na regionalkah varno pripeljes domov >:D

Enega takega menjal za 4x4 pa mi je celo malo zal, ker je novi pretezek in v ovinkih manj agilen, ceprav je razmerje moc/teza celo boljsa...so pa ovinki manj fun (vse v omejitnvah).
Za AC in ravnine pa je dosti cisto vsak avto, ker tam pa ni pardona in umotvorov.

Zavite in hribovite regionalke so problem.


Ja, po potrebi pa še sedeže in ostalo, kar ni potrebno ven vržeš, da zmanjšaš težo :) Samo, če zvišaš moč, se potem to homologira in je registracija spet dražja ali? Če bi lahko, bi si osebno privoščil nekaj s 5/6 litrskim motorjem in nad 500hp (just love the sound), žal pa je to tukaj skoraj nemogoče, če nisi ravno milijonar.
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

@GrimReaper

Se strinjam. Še en problem so tisti na regionalkah ali hitrih cestah z dvema pasovoma - nekateri se kar vlečejo po prehitevalnem pasu in jih je treba prehitevat po desni, kar pa mi ni najljubše, ker nikoli ne veš, kdaj bo kar brez razloga šel tudi on na desnega, brez da bi sploh kaj pogledal ali nakazal. Imaš pa tudi take, ki gredo na levi pas in se vozijo po njem, dokler ne dohitijo nekoga na desnem in se potem vzporedno z njim vozijo naprej (in to s 70km/h) - takrat nimaš druge opcije, razen čakanja. Ponavadi se nas tako nekaj nabere in čakamo, da bo končno nekdo pospešil (ali pa upočasnil), da se potem da priti mimo. Nekateri potem takim zlezejo čisto za rit ampak v večini primerov sploh ne pomaga (tisti spredaj se: 1.ali noče umaknit in 2.sploh ne vidi, kaj se dogaja okoli njega). To opažam, včasih, ko se vračam domov (okoli 21. do 23. ure). Tam okoli 1. ali 2. ure ponavadi ni težav (1. ni veliko prometa in 2. tudi tisti, ki so, običajno znajo vozit)
All easy problems have already been solved.

solatko ::

Utk, Buggy, GrimReaper, negotiator - Vi štirje pa ste take mlade cvetke, brez živcev, pa tudi brez dovolj izkušenj.
Fantje, to se na cestah, enostavno ne počne, je pa res, da v vsaki vasi živi kakšen tak nadebudnež, ki ima lokalne ceste v mezincu in lahko vozi rejli v krogu 20 km okoli doma.
Problem pri takih je predvsem ta, da nimate dovolj izkušenj s predvidevanji, obvladanjem vozila in poznavanjem cest, pa se hočete enako obnašat tudi tam, kjer cest ne poznate in potem je štala.

Fantje, predvsem pamet v glavo in najprej poskrbite za lastno varnost, šele potem, glejte na uro, saj hitro življenje pomeni po navadi, tudi hitro smrt.

Preveč prijateljev na dveh kolesih sem zaradi take zagnanosti in nestrpnosti izgubil na cestah, ker so hoteli početi stvari, za katere še niso bili usposobljeni.
Res je v avtomobilu več možnosti preživetja, se pa hitro zgodi, da narediš sranje drugemu in se potem sekiraš celo življenje, tudi potem, ko prideš k pameti.
Delo krepa človeka

Utk ::

Jaz nisem noben norc, lahko se vozim tudi 60 za nekom, ce ni treba se pa ne bom. Sploh ce je kolona se sigurno ne lotim niti prvega. Bi pa morali razumet tudi tisti, ki se vozijo kao 90, kar je dovolj, da ni vseeno kako gres cez ovinke. Ce zavira pred vsakim, ga bom prehitel ze zarad tega, ker je nesposoben in lahko naredi se kaksno neumnost. In takrat je bolje da imas cim vec konjev.
Jaz imam izpit dobrih 15 let, najboljsa leta za na cesto so ze mimo. Sam vidim da grem pocasi ze navzdol, tako da dodatne izkusnje mi ne bojo vec pomagale. Sej pri drugih tudi, samo da tega noben ne prizna pres 70. letom.

Mare2 ::

GrimReaper je izjavil:

vzamem zalet do Micre,


Tole prehitevanje si lepo opisal: "vzamem zalet". :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Utk, Buggy, GrimReaper, negotiator - Vi štirje pa ste take mlade cvetke, brez živcev, pa tudi brez dovolj izkušenj.
Fantje, to se na cestah, enostavno ne počne, je pa res, da v vsaki vasi živi kakšen tak nadebudnež, ki ima lokalne ceste v mezincu in lahko vozi rejli v krogu 20 km okoli doma.
Problem pri takih je predvsem ta, da nimate dovolj izkušenj s predvidevanji, obvladanjem vozila in poznavanjem cest, pa se hočete enako obnašat tudi tam, kjer cest ne poznate in potem je štala.

Ali sedaj morda vidiš, zakaj je tvoje vztrajanje o "varnem" kršenju omejitev, neodgovorno ter neumno? Poglej, kdo je pri teh debatah na tvoji strani. Idioti, ki v tvojem pisanju dobivajo potuho za svoje divjanje, kjer kršijo še marsikaj drugega, kot samo omejitve "tam, kjer je varno". Problem, ki ga jaz imam s teboj ni toliko v načinu tvoje vožnje, ker ti verjamem, da ne voziš za ritjo, da ne prehitevaš na neprimernih mestih, da ne telefoniraš med vožnjo in vse ostalo, kar konstantno ponavljaš (kljub temu, da se o teh stvareh vsi strinjamo). Lahko ti tudi verjamem, da omejitve res kršiš samo na praznih cestah, čeprav se tukaj nikoli ne bova strinjala o varnosti tega početja. Problem pri tvojem zagovarjanju hitre vožnje ter valjenju krivde na vse ostalo (in zato si moja pogosta "tarča") je predvsem v tem, da imaš na svoji strani mnogo večje idiote od sebe, ki s tvojim pisanjem opravičujejo svoje divjanje (in to takšno, ki se tudi tebi očitno zdi nevarno - pa pustimo zaenkrat ob strani ali je to bolj ali manj nevarno od počasnih voznikov). In verjemi, da je na forumu še mnogo takšnih, ki so enaki ali še hujši kot ti idioti, vendar v tej temi ne sodelujejo, temveč jo samo berejo. Zato se vsaj meni zdi pomembno, da imamo v takšnih debatah neko protiutež (pa naj bom to jaz, Lakotnik, Pihlit, Aston, kdorkoli drug), ker v nasprotnem primeru bo kmalu postalo sprejemljivo tudi prehitevanje po desni, vožnja za ritjo ali pa še kaj hujšega. Takrat boš sicer ti v mojem položaju, ko boš primoran zagovarjati CPP ter razlagati fiziko mnogo večjim divjakom od sebe, ki so samo v zadnjih nekaj urah sproducirali takšne cvetke:

Utk je izjavil:

Tako oviro prehitim tudi ce gre na ravnini 100.


GrimReaper je izjavil:

Moral bi res prehitevat samo tam kjer je dovoljeno, ampak potem je pa dovolj že pol manj konj.

Popoldne vsekakor ravno iz tega razloga prehitim tudi take, ki vozijo 100.


negotiator je izjavil:

@GrimReaper

Se strinjam. Še en problem so tisti na regionalkah ali hitrih cestah z dvema pasovoma - nekateri se kar vlečejo po prehitevalnem pasu in jih je treba prehitevat po desni
««
19 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16334989 (32741) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528121734 (98756) solatko

Več podobnih tem