» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
17 / 36
»»

Aston_11 ::

Unknown_001 je izjavil:

Primerna hitrost je tista najvišja s katero lahko večina udeležrncev v prometu varno zvozi odsek.
Ne. Tista, pri kateri vsi zvozijo odsek.

Pithlit ::

Unknown_001 je izjavil:

...

Ne vem kdo je bolj pod stresom... prvi ki hoče nekaj izvedeti, ali drugega ki hoče svoj prav po vsej sili uveljaviti z žaljenjem prvega.

Govor je tekel o počasnih voznikih ter o tem kako so (če so) krivi za dejanja drugih... nakar uletiš ti s tem:

Unknown_001 je izjavil:

Glavni problem je itak, da si tisti ki namerno ovirajo druge, iz inata nečejo priznat da so pizde do drugih.

Žal jaz misli ne znam brati... ampak izgleda definitivno kot da ti počasne voznike obtožuješ da so pizde ker namerno ovirajo druge.

Nakar te jaz vprašam kako veš... in žaljenje se prične. Je pa res da si nekako uspel razložiti da si v resnici imel v mislih le tistih 15 počasnih voznikov ki se naslajajo nad tem da volk za sabo jebejo v glavo... in ne kar na splošno vse počasne voznike. Ampak ponovno, misli ne znam brati (ti očitno jih, glede na to da mi marsikaj tako suvereno pripisuješ).
Life is as complicated as we make it...

Unknown_001 ::

Aston_11 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Primerna hitrost je tista najvišja s katero lahko večina udeležrncev v prometu varno zvozi odsek.
Ne. Tista, pri kateri vsi zvozijo odsek.


Tudi neizpravno vozilo po tvoje? Ali nekdo ki se je orešvercal čez zdravstveni pregled?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Pithlit ::

Unknown_001 je izjavil:

Tudi neizpravno vozilo po tvoje? Ali nekdo ki se je orešvercal čez zdravstveni pregled?

Uuuu lej... spet nov scenarij da se potrdi lastni prav.

Ja, lej, v tem primeru imaš, seveda, prav.
Life is as complicated as we make it...

Unknown_001 ::

Pithlit je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Tudi neizpravno vozilo po tvoje? Ali nekdo ki se je orešvercal čez zdravstveni pregled?

Uuuu lej... spet nov scenarij da se potrdi lastni prav.

Ja, lej, v tem primeru imaš, seveda, prav.


Point dobre raziskave je predvideti in upoštevati čimveč dejavnikov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Pithlit ::

Unknown_001 je izjavil:

Point dobre raziskave je predvideti in upoštevati čimveč dejavnikov.

Res je. Ampak nekaj pozabljaš. Za dobro raziskavo ne smeš prirejat scenarijev tako da ti potrdijo pričakovan rezultat.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

Pithlit - Za ugotovitev dejanskega stanja, je dovolj, da opazuješ dogajanje v koloni, ki vozi omejitev +5 in dogajanje v koloni omejitev -n.

Boš presenečena.
Delo krepa človeka

r3dkv1c4 ::

Raptor F16 je danes ob 21:25:45 izjavil:
Glavni problem je itak, da si tisti ki namerno ovirajo druge, iz inata nečejo priznat da so pizde do drugih.


Tvoj največji problem na cesti se kliče: Raptor F16
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Unknown_001 ::

Pithlit je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Point dobre raziskave je predvideti in upoštevati čimveč dejavnikov.

Res je. Ampak nekaj pozabljaš. Za dobro raziskavo ne smeš prirejat scenarijev tako da ti potrdijo pričakovan rezultat.


Saj jih ne. Zgolj dodajam jih da jih lahko naprej obdelujemo.
Seznam_znakov_da_je_pred_vami_pizda.append('scenarij')
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

solatko ::

Dajmo si bit enkrat za vselej na jasnem - Za čisti vse nesreče, je kriva neprilagojena hitrost, čisto vse, tudi tiste, ki se zgodijo veliko pod omejitvijo.
Edino kar dam prav vsem, ki so proti hitri vožjni je to, da so posledice hujše, kolikor je hitrost večja, ni pa nujno, da pri extremni hitrosti na naših cestah, mora priti do nesreče.
In na srečo, ne pride velikokrat, se pa zgodi.
Delo krepa človeka

Buggy ::

solatko je izjavil:

Dajmo si bit enkrat za vselej na jasnem - Za čisti vse nesreče, je kriva neprilagojena hitrost, čisto vse, tudi tiste, ki se zgodijo veliko pod omejitvijo.
Edino kar dam prav vsem, ki so proti hitri vožjni je to, da so posledice hujše, kolikor je hitrost večja, ni pa nujno, da pri extremni hitrosti na naših cestah, mora priti do nesreče.
In na srečo, ne pride velikokrat, se pa zgodi.


to da je otepati z neprilagojeno hitrostjo najlazje vedo tudi na statisticnem uradu. Kaj so vzroki za to pa je ze malo prevec zajebana situcija za analizirat knede? Da se pri 30kmh lahko povozi pesca ko tipkas sms ni nic cudnega...neprilagojena hitrost ali kaj drugega?

Konckoncev bom zjutraj ob 6ih sred ceste ustavil, ker kaj pa ves ta trenutek mi lahko na cesto skoci pesec na katerega bi po definiciji moral paziti ...lahko je samo se na pol zbujen je pa pac udelezenec v promtu, ker pa je sibkejsi clen moram jaz predvideti njegove napake...tudi ce ima slusalke v usesu ali pa vozi neosvetljen s kolesom brez bremz v nasprotno smer...pac imam neprilagojeno hitrost za take idote in to je dejstvo!

Malo vec kulture v prometu bi pomagal tako enim kot drugim!

Mehmed ::

MisterR je izjavil:


Če ti s prepočasno vožnjo (manj kot je zgornja meja) narediš kolono vozil se MORAŠ umakniti, ne glede na mojo varnostno razdaljo.

Res je, mora se. Ce ni mozno varno prehitet, na prvem primernem mestu, ta dva dela ful folka rado ignorira, samo ok, nista vazna trenutno.
Ce imas ti premajhno varnostno razdaljo je cisto mozno, da to vpliva na voznjo tistega pred tabo. Zdej se vec ukvarja s teboj, kot isce primerno mesto za umaknit. Tudi primerna mesta se zmanjsajo, ker za nekatera bi moral spustiti gas mal prej, da to varno izvede, kar je pa tezko, ker te ima na riti. Roko na srce je v tem primeru bolj smotrno tvegat kazen za kolono pa nadaljevat, kot se zaplest v nesreco, cetudi bi bil ti kriv zanjo.
Si upam stavit, da je dost takih situacij, ki jih neucakani cist za brezveze zakomplicirajo. Oni si jih pa seveda interpretirajo kot podjebavanje, ker pac samokriticnost ni lih njihova vrlina.

negotiator ::

Zdej se vec ukvarja s teboj, kot isce primerno mesto za umaknit.


Ojoj, če je pa tvoje razmišljanje res tako, potem pa upam, da se na cesti ne srečava. Če je nekdo za tabo in te to moti, lahko samo pospešiš ali se umakneš, nimaš se kaj "ukvarjat" z njim. Glej na cesto in pospeši, če se obiraš, drugače pa se na primernem mestu umakni. Lahko pa mu tudi prižgeš tist LCD, za katerega si rekel, da ga imaš zadaj, v avtu (kaj piše na njem, sicer ne bom citiral, saj to že sam veš) in upaš, da tisti za tabo ni kakšen ex-con.

Poleg tega, četudi se začneš "ukvarjat" s takim, ki ti je preblizu zadka, mar ne bi pomislil na umik, na primerno mesto? To je namreč način "ukvarjanja", s "težavo", ki se pelje za tabo. Razen, če imaš z "ukvarjanjem" v mislih bolj kakšen "road rage" - v tem primeru pa to še dosti bolj pojasni, kakšen voznik dejansko si.
All easy problems have already been solved.

Mehmed ::

Umikanje je samoumnevno.
Primernih mest bo pa mogoce manj, kdo mu je kriv, ce ne zna razmisljat vnaprej.

Mehmed ::

Ti in podobni dajete pocasnezem idealen izgovor vsakic, ko nabijate o netocnih stevcih pa realnih kilometrih. Kako bos cloveku ocital, da je pod doloceno hitrostjo, ce vsi stevci lazejo? In pri takih, ki jim mozgani tako logicne stvari ne uspejo povezat ti je dost vseeno kako mnenje imajo o tebi pa kdaj se njim zdi, da dozivljajo road rage.
Bitch all you want, noben ne bo spremenju nacina voznje na racun tebe.
Edinokrat ko bos dozivel, da bo folk iz tle hitel je, ko se s solatkotom celno razfukata. Takrat bo dirka kdo bo prej temo tozilstvu forwardiru. Cist tko, da bodo vedeli maksimalno namest minimalne kazni zahtevat.

Ceprav pri solatku bo zastaralo preden najdejo dva psihiatra, ki se lahko zedinita kaj vse je z njim sploh narobe.

IL_DIAVOLO ::

Ja in kaj? Pac cincas za njim dokler ni dovolj pregledno da gres mimo njega. Pocasni vozniki niso izgovor za nevarno voznjo.

Zato se pa gre nekaj minut prej na cesto.

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

Zdej se vec ukvarja s teboj, kot isce primerno mesto za umaknit.


Ojoj, če je pa tvoje razmišljanje res tako, potem pa upam, da se na cesti ne srečava. Če je nekdo za tabo in te to moti, lahko samo pospešiš ali se umakneš, nimaš se kaj "ukvarjat" z njim. Glej na cesto in pospeši, če se obiraš, drugače pa se na primernem mestu umakni. Lahko pa mu tudi prižgeš tist LCD, za katerega si rekel, da ga imaš zadaj, v avtu (kaj piše na njem, sicer ne bom citiral, saj to že sam veš
Spet ti, ki boš dirigiral, kako naj se ostali obnašajo. Fašizma je konec, tvoja naci pravila pa ne obstajajo. Amen. Tistega spredaj pa na miru pusti in mu ne vozit v riti.

negotiator je izjavil:

Ojoj, če je pa tvoje razmišljanje res tako, potem pa upam, da se na cesti ne srečava.

Amen to that. Za vas so gozdne ceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

solatko ::

Mehmed - V počasni koloni imajo čisto vsi prekratko varnostno razdaljo in to je nedvoumno znak, da bi večina vozila malo hitreje od prvega, ki pa se ne umakne, varno prehitevanje pa morda ni možno (Kočevje - LJ).
Zato se včasih zgodi, da se nekomu zblede in naredi neumnost. Vzrok-posledica.

Če je varnostna razdalja dovolj velika in večina vozil na sredini voznega pasu, je vožnja prvega v redu, torej vožnja prometnega toka, brez ovir.

Kaj je tu potrebno filozofirat, veste samo vi, meni so te stvari jasne, da bolj nebi mogle bit.
Vožnja v koloni me ne moti, paš traja malo dlje, bolj moraš pazit na tiste pred in za seboj, vendar gre.
Drugače pa je, ko tako kolono srečam. Namesto normalnega srečanja, me na mojem voznem pasu, lahko pričaka, voznik, ki se je pustil sprovocirat in začel prehitevat.
Ker so vsi ob sredinski črti, se prehitevajoči ne more pomaknit toliko desno, da bi meni sicer dal možnost, da z vožnjo z enim koleso na bankini, situacijo rešim in je moja edina možnost, da se zaletim v nekoga na levem pasu, ker bo posledica manjša, ker vozi počasneje, ne pa v tistega, ki prehiteva.

V taki situaciji, ko nebi imel druge možnosti, bi to tudi storil, sesul bi nekoga, ki sicer vozi pravilno in to namerno.

IL_DIAVOLO - Preberi celo temo, govorimo o teh, ki se jim pri počasni koloni odtrga in gredo prehitevat. Na žalost, na take ne moreš uplivat, ker se odločijo v trenutku, z odpravo počasnih kolon, pač zmanjšamo možnost nastanka takih situacij.

Kaj vam za boga milega ni jasno.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Mehmed ::

Do zdej se nepodkrepljene mantre, ki se vztrajno ponavljajo:
-lahko bi vozili hitreje, ker vsi stevci itak lazejo
-pocasni vozniki so odgovorni/krivi/vzrok

alexmarsic ::

Mehmed je izjavil:

Do zdej se nepodkrepljene mantre, ki se vztrajno ponavljajo:
-lahko bi vozili hitreje, ker vsi stevci itak lazejo
-pocasni vozniki so odgovorni/krivi/vzrok


Glede števcev ki lažejo bi morali že proizvajalci ali se poenotit koliko naj laže to naj bo 5km/h navzdol. Ali pa naredit točno 130km/h in mir! Jaz mam trenutno samo na enem avtu v letnem času števec točen so pa gume za ta avto vsekakor prevelike :) Pozimi laže za 6-7km/h. Na ta drugem pa mi laže poleti za 5km/h pozimi pa za 3km/h.

Proizvajalci pa itak vržejo gor kr eno dimenzijo pnevmatik in rezultat tega je potem da števec laže.

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

alexmarsic je izjavil:



Glede števcev ki lažejo bi morali že proizvajalci ali se poenotit koliko naj laže to naj bo 5km/h navzdol.


To, da števci lažejo v resnici zavaja tiste, ki gledajo porabo po potovalnem računalniku v avtu. To je tudi glavni namen te laži.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

krneki0001 ::

alexmarsic je izjavil:

Mehmed je izjavil:

Do zdej se nepodkrepljene mantre, ki se vztrajno ponavljajo:
-lahko bi vozili hitreje, ker vsi stevci itak lazejo
-pocasni vozniki so odgovorni/krivi/vzrok


Glede števcev ki lažejo bi morali že proizvajalci ali se poenotit koliko naj laže to naj bo 5km/h navzdol. Ali pa naredit točno 130km/h in mir! Jaz mam trenutno samo na enem avtu v letnem času števec točen so pa gume za ta avto vsekakor prevelike :) Pozimi laže za 6-7km/h. Na ta drugem pa mi laže poleti za 5km/h pozimi pa za 3km/h.

Proizvajalci pa itak vržejo gor kr eno dimenzijo pnevmatik in rezultat tega je potem da števec laže.


Ne, proizvajalci so se že poenotili. Pri 50km/h je lahko 3% napake, pri 100km je lahko 7% napake.

Pa ne vržejo kr ene gume gor, ampak je to kr dodobra izračunano da bo to nek optimum na avtu.

negotiator ::

Mehmed, števci lažejo normalno tako, da kažejo okoli 5km/h več - pa četudi tistemu za tabo kaže točno, bo lahko videl samo 5km/h razlike. Če tudi njemu kaže 5km/h premalo, bo videl na števcu točno tako hitrost, kot ti, tako da je čas, da nehaš nabijat. Če se ti zdi, da gredo ostali hitreje, kot ti, bi bilo dobro da avto pelješ na pregled, ker se tudi za to kazni tala (če števec ne kaže prav). Najverjetnejši vzrok v tem primeru pa so nameščene premajhne gume. Ali prevelike, če kaže premalo.

Če je kdo nacist, si to ti, aston.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

alexmarsic ::

Ma prav ni res da so optimalne.
Priimer prvi avto letnik 2006: Original dimenzija 195/60r15 pri 110km/h dejanska hitrost 100km/h. Menjal platišča in gume 215/40R18 vožnja 110km/h in voziš nekje 106km/h.
Drugi primer (drugo vozilo ki imam v lasti govorimo novo vozilo): Original dimenzija 205/55R17 pri 110km/h dejanska hitrost 98km/h. Menjal gume za 215/55r17 jih seveda homologiral (ki na tem avtu naj nebi bilo mogoče te dimenzije dajati gor vsaj AH pravi tako) in evo odstopanje pri 110km/h je 105km/h. PA gre za NOVO VOZILO!!! Bomo čez kako leto še kakšno afero videli.

Tako kot je Mare2 povedal namen je res samo glede porabe saj tudi BC ni točen odstopa za 0.2 do 0.4l/100km.

Ampak dobro zdaj to je že prav OFFTOPIC.

MA sem samo jaz da opažam to daš tempomat 120km/h in dejansko prehitevaš 3/4 naroda na cesti ? Jaz se itak vozim cel čas po tempomatu in samo ko prehitevam dvignem do 130km/h ker dejansko ni potrebe ker je večina voznikov prepočasna na ACju

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:


Če je kdo nacist, si to ti, aston.
morda si pa funkcionalno nepismen, ker nisi razumel prebranega. Da si idiot, ker ljudi obkladaš z nacisti, si pa že dokazal. Fizika ti je tako tako, logika tudi. Mladi vozniki meh.

Mare2 ::

Aston_11 je izjavil:

negotiator je izjavil:


Če je kdo nacist, si to ti, aston.
morda si pa funkcionalno nepismen, ker nisi razumel prebranega. Da si idiot, ker ljudi obkladaš z nacisti, si pa že dokazal. Fizika ti je tako tako, logika tudi. Mladi vozniki meh.


Mene zanima, koliko od vas pelje maximalno, torej točno po najvišji dovoljeni hitrosti?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

negotiator ::

Oh, ne, aston, v tvoje poste se ne poglabljam več, si pozabil? Ker so vsi tvoji odgovori žalitve in ignoriranje, pa še, s pridihom trolanja, zraven.
All easy problems have already been solved.

jype ::

Ampak on ima prav, ti se pa motiš.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: negotiator ()

knesz ::

Par primerov "počasnežov" iz naslova, včeraj in danes. Hitrost je levo spodaj, tisti, ki poznajo cesto, vedo kako se da normalno peljati :)

Keltika, dva italijana



Kolona od Kanala do Solkana (dolga)



Počasnež iz Kanala



Počasi proti Trebiji



Bi se dalo peljati normalno... :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knesz ()

solatko ::

Saj je bilo, za tiste spredaj, čisto normalno. Normalno ni bilo samo to, da so vsi ostali na prekratki varnostni razdalji, vključno s teboj in da se modeli ne umaknejo na prvem možnem mestu, ker je za prehitevanje malo možnosti, če ceste ne poznaš.

In take situacije so nevarne, če bi se utrgalo nekomu za teboj.

O tem teče beseda že celo temo. Oblika kolone je popolnoma drugačna, če gre prvi omejitev +5.

Lepi posnetki, če boš imel možnost, posnemi še en filmček z normalno kolono, da se bodo nejeverni Tomaži prepričali še na uč, kako nevarno je ovirati prometni tok.

Seveda bi se normalnemu vozniku po cestah, na vseh posnetkih, dalo peljat normalno (po omejitvah).
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

S posnetki s širokotnimi objektivi si težko kaj pomagaš, ker so perspektive skažene in težko oceniš hitrost, razdaljo itd. Meni se zdi, da Italijana drvita, na 3. posnetku pa se mi zdi, da je prednji avto malo "preveč osvetljen", kar mu najbrž kvari vidljivosti in ga tudi slepi. Varnostna razdalja, I guess, hitrosti pa tudi ne morem oceniti. Glede na promet, obliko in potek ceste tam , razen na par odsekih, z maks hitrostjo nimaš kaj početi.

jype ::

solatko> Oblika kolone je popolnoma drugačna, če gre prvi omejitev +5.

Yup, takale:

knesz ::

Aston_11 je izjavil:

S posnetki s širokotnimi objektivi si težko kaj pomagaš, ker so perspektive skažene in težko oceniš hitrost, razdaljo itd. Meni se zdi, da Italijana drvita, na 3. posnetku pa se mi zdi, da je prednji avto malo "preveč osvetljen", kar mu najbrž kvari vidljivosti in ga tudi slepi. Varnostna razdalja, I guess, hitrosti pa tudi ne morem oceniti. Glede na promet, obliko in potek ceste tam , razen na par odsekih, z maks hitrostjo nimaš kaj početi.

Hitrost po GPS je embendana v video desno spodaj, verjetno je to bolje vidno z ogledom na YT in ne v postu.
Tretji video, cesta je prazna, avto pred mano je drugi avto, nasproti ni nobenega ki bi ga slepil. Posnetek je pa tak kot je, glede na low budget kamero se mi zdi čisto v redu. :)

Še to, omejitev tam je 90 in se da peljati 90 brez težav...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knesz ()

Aston_11 ::

knesz je izjavil:

glede na low budget kamero se mi zdi čisto v redu. :)
Saj gopro bi enako naredil z enakimi širokokotnimi lečami.

knesz ::

Aston_11 je izjavil:

knesz je izjavil:

glede na low budget kamero se mi zdi čisto v redu. :)
Saj gopro bi enako naredil z enakimi širokokotnimi lečami.

... za ceno x5, pa še vidna je. Ta je pa lepo skrita in služi svojemu namenu.

solatko ::

Aston_11 - iz vseh posnetkov je razvidno, da je varnostna razdalja veliko prekratka, niti ene sekunde, če pa ti nisi sposoben iz posnetka to ocenit, potem ti vid dela velike težave in tudi v vzvratnem ogledalu, ne vidiš vozil zadaj in zato vlačiš kolone pod omejitvijo. saj misliš, da so na varnostni razdalji in zadovoljni s tvojim cjazenjem.;(
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

Aston_11 - iz vseh posnetkov je razvidno, da je varnostna razdalja veliko prekratka, niti ene sekunde, če pa ti nisi sposoben iz posnetka to ocenit, potem ti vid dela velike težave in tudi v vzvratnem ogledalu, ne vidiš vozil zadaj in zato vlačiš kolone pod omejitvijo. saj misliš, da so na varnostni razdalji in zadovoljni s tvojim cjazenjem.;(
Vid ustreza, če se ne motim, 35 oziroma 50 stopinjam. Tule je najbrž 170 stopinj. Morda bo ravno obratno, če misliš, da je pri teh kotih varnostna razdalja premajhna. Btw, kaj nisem že enih 100x napisal, da kolon za mano ni, ker prehitevajo sproti?

knesz ::

Aston_11 je izjavil:

solatko je izjavil:

Aston_11 - iz vseh posnetkov je razvidno, da je varnostna razdalja veliko prekratka, niti ene sekunde, če pa ti nisi sposoben iz posnetka to ocenit, potem ti vid dela velike težave in tudi v vzvratnem ogledalu, ne vidiš vozil zadaj in zato vlačiš kolone pod omejitvijo. saj misliš, da so na varnostni razdalji in zadovoljni s tvojim cjazenjem.;(
Vid ustreza, če se ne motim, 35 oziroma 50 stopinjam. Tule je najbrž 170 stopinj. Morda bo ravno obratno, če misliš, da je pri teh kotih varnostna razdalja premajhna. Btw, kaj nisem že enih 100x napisal, da kolon za mano ni, ker prehitevajo sproti?

Varnostne razdalje je dovolj (če Solatko pri tej razdalji in hitrosti 45km/h ne more ustaviti, naj vrne izpit). Kamera je 160 stopinjska in ustreza svojemu namenu.

solatko ::

knesz - Ustavi se še pri manjši, ne vem pa kako boš v to razdaljo stlačil vozilo, ki bi hotelo prehitevati vozilo za vozilom in bi pri tem moralo imeti večjo hitrost.
Pa kakšni ste to moroni na cesti.

Na filmu se da štet sekunde in, če dobite več kot 1 za prevoženo pot, ste geniji. Za ustavit pri tej hitrosti pa je seveda dovolj, če si z očmi priključen na dogajanje in reagiraš v 0,5 sekunde.
Rezultate takih varnostnih razdalj in refleksov povoženih kur, pa vidite čisto vsak dan na naših varnih cestah in to ravno pri podobnih hitrostih (poročanja radia, vsako jutro o zaprtih odsekih cest, zaradi naleta vozil).
Včeraj dva na prehitevalnem pasu okoli 11-ih dopoldan, med Brezovico in Vrhniko, pa še dva na Razdrtem, ko se mi je mudilo v Sežano, pa sem namesto običajnih 40 minut, rabil skoraj dve uri.
Delo krepa človeka

GrimReaper ::

knesz je izjavil:

Par primerov "počasnežov" iz naslova, včeraj in danes. Hitrost je levo spodaj, tisti, ki poznajo cesto, vedo kako se da normalno peljati :)

Mora bit pa tut smotano vozit s tako podhranjenim avtom, prvi posnetek, prehitevanje 50-90, avto rabi celih 7,5s, predzadnji posnetek pa 6s. Recimo tisti Clio 0.9 90, ki je spredaj, rabi v 4. nekje 7s, 2.+3. pa 5,5s.
Moj Clio 2.0 197, daleč od kakšne rakete, rabi v 2. med 3,5 in 4s (1.6 turbaki nekje 3s), pa bi na tej cesti tudi težko našel primerno mesto za prehitevanje. Ozka je kot hudič, pa še čez sredinsko črto se vozijo, to moraš nujno potrobit čim si na levem pasu.
Ampak namesto 3 minute in pol, bi sam rabil nekje minuto do minute in pol, da opravim s temi tremi šalabajzarji.
Ne vem, za nekoga, ki ga tako počasna vožnja vsakodnevno moti, je potem že smiselno kupit mal močnejši avto.

Drugače je pa cesta primerna za nekje 80, če se ti res ne mudi pa 70, seveda z vmesnim zmanjševanjem. 50-60 pa ne vem komu se zdi normalna hitrost.
Še ko sem bil prvič iz Gorenjske do Tolmina, in sem vozil 80-100, so me domačini prehitevali.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

cleanac ::

knesz je izjavil:

Par primerov "počasnežov" iz naslova, včeraj in danes. Hitrost je levo spodaj, tisti, ki poznajo cesto, vedo kako se da normalno peljati :)

Keltika, dva italijana



Kolona od Kanala do Solkana (dolga)



Počasnež iz Kanala



Počasi proti Trebiji



Bi se dalo peljati normalno... :)

Hitrosti nisem niti gledal, ampak glede na "sekanje" ovinkov na vseh posnetkih, je ta očitno previsoka.

Mare2 ::

Tole je kaar kriza. Mislim, da si je treba vzeti čas. Prehitevat če polno črto tudi ni zdravo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

ziga1990 ::

Eh vi ste malo nestrpni jaz peljem točno po omejitvi torej v naselju 50km/h po števcu ne GPS-ju in se mi kolona vzadaj nabere ampak se ne umikam ker ne oviram nobenega normalnega voznika
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

dj_uro ::

saj se ti NI potrebno umakniti, če voziš na max dovoljeni hitrosti...
vw-klub.si

ziga1990 ::

^^to dopovej tistim ki za tabo vozijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Pithlit ::

dj_uro je izjavil:

saj se ti NI potrebno umakniti, če voziš na max dovoljeni hitrosti...

Jih imaš en kup v tej temi ki bi znoreli... ker zanje je normalno da se vozijo omejit+5,10,20 (recimo solatko ma rad 110). Saj bodo trdili da 9' je čist dost, ampak v resnici je pač tako da kdorkoli vozi spredaj počasneje od njihovih želja je pač počasnela.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

Pithlit - Spet mene omenjaš, pa niti v enem postu nisem omenil, da mene osebno nervirajo počasneži, če se jih ne da umaknit, pač vozim po njihovo, če ne gre drugače, tudi 50 km daleč.
Jaz govorim, da me stisne, ko srečam počasno kolono in pričakujem, da se nekomu v tej koloni, odtrga. Takrat bom za karambol, če ne bo šlo drugače, izbral nekoga na moji levi, ker gre sigurno počasneje od tistega, ki leti proti meni.

Imam se za dobrega voznika in v to spada tudi potrpljenje.
Nikoli v življenju pa nisem prehiteval v škarje, niti z motorji, kjer je to lažje izvest. Se imam pač rad.

Zato me v debatah o debilih in nestrpnežih, izpusti, saj znam biti tudi sam nesramen in dobro ozmirjat tiste, ki si to zaslužijo. Glede na to, da nimaš kakšnega naziva, pričakujem, da se moje ime ne bo pojavljalo v tvojih stavkih, tako pogosto, razen ko mi argumentirano odgovarjaš.

Res imam rad hitrosti, vendar ne po vsaki ceni in povsod. Če sem prvi v koloni, bo moja hitrost po števcu - omejitev +5, če pa je cesta prazna, kot so regionalke ob AC, pa je moja hitrost do 120 km/h, s katero smo se lahko legalno vozili že s predpotopnimi fičoti.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

solatko je izjavil:

Pithlit - Spet mene omenjaš

Se opravičujem... vi mene lahko non stop tiščite v drek, ko pa jaz nekoga omenim pa v jok. Šment.

solatko je izjavil:

Glede na to, da nimaš kakšnega naziva

Poglej še enkrat.

Glede na to da ti po lastnih besedah zavedno kršiš CPP kadarkoli se ti zazdi... _ne moreš_ bit dober voznik. Ne na cesti. Pejd na grobnik al whatever če ne znaš normalno vozit.

solatko je izjavil:

s katero smo se lahko legalno vozili že s predpotopnimi fičoti.

Edino na avtocesti. Pa na nobeni drugi. Pa tisti ki je s fičotom 120 divjal (po katerikoli cesti) mu res manjka par zobnikov v glavi.
Life is as complicated as we make it...

jype ::

dj_uro> saj se ti NI potrebno umakniti, če voziš na max dovoljeni hitrosti...

Je pa vljudno, da se, ker ne moreš vedeti, zakaj bi nekdo rad vozil hitreje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

MasterTade ::

Pithlit je izjavil:

dj_uro je izjavil:

saj se ti NI potrebno umakniti, če voziš na max dovoljeni hitrosti...

Jih imaš en kup v tej temi ki bi znoreli... ker zanje je normalno da se vozijo omejit+5,10,20 (recimo solatko ma rad 110). Saj bodo trdili da 9' je čist dost, ampak v resnici je pač tako da kdorkoli vozi spredaj počasneje od njihovih želja je pač počasnela.


To si spet nekaj izmišljuješ ker tega ni nihče rekel. Če voziš 90 na regionalni ali recimo vsaj 80 še ne boš počasnela in se ti ni treba umikati, če pa jaz lahko tam vozim 100 te bom pa že prehitel ko bo to varno. Če voziš pa 50-60 na regionalni je pa lepo če druge pustiš mimo..
Mors omnia aequat
««
17 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16334992 (32744) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528121747 (98769) solatko

Več podobnih tem