» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
10 / 36
»»

sheeshkar ::

GrimReaper je izjavil:

Seveda da smo mi "car guys" (če gledate Car Throttle na Youtube, veste kaj mislim) najbolj skoncentrirani na vožnjo. Eden, ki vozi počasi je enkrat celo priznal, da je manj skoncentriran na cesto kot pa tisti, ki vozijo hitro.

Lakotnik, imajo dokaz! Izgubili smo debato, divjaki imajo prav. :))

negotiator ::

normalno da ga ni, samohvala je pač posledica narcisoidnosti in ne dejanske kvalitete.


In kako ti to veš? -Da ni dejansko kvaliteten voznik? Meni se po napisanem zdi precej kvaliteten. Poglej taksiste recimo - so profesionalni vozniki, pa še nikoli nisem videl, da bi se kdo kaj obiral, ko to ni potrebno.

Seveda ima, tiste 2 sekudne erekcije v dnevu. Kaj drugega pa je to kot hvaljenje z prekrški? Užitek v tem, da kršiš predpise je značilno za sociopate.


On uživa v hitrosti, ne v kršenju zakonov - no, mogoče tudi v slednjem, kar niti ni nič posebnega, veliko ljudi uživa v tem - ker se počutijo bolj svobodne.

Ker so drugi kreteni, nočeš zaostajat za njimi?


Lahko še z drugimi besedami?

Kako da ne? sam je napisal, da vozi tako hitro kot je sposoben brez nesreče. Če bi bil hitrejši bi letel s ceste, ergo vozi na robu svojih sposobnosti.


To še ne pomeni, da vozi na robu. Pomeni pa, da vozi tako hitro, da je z zagotovostjo prepričan, da je varno.

Očitnmo nisi prebral Grimove samohvala o tem kako je prehitevanim treba pokazat kak avto voziš.


To še ne pomeni, da mu vstane.

ker kaj tako neumesnega že dolgo nisem prebral.


Potem pa drugič bolj primerno izbiraj svoje besede. Pač si tokrat uporabil napačno, potem si se pa čudil - več sreče prihodnjič.

Ah kje, ponoči vozim max 80.


Odvisno, kako dobro je osvetljena cesta, pa širina ceste.

Potem si imel pa najbrž srečo podnevi, da je bila cesta dovolj prazna in si šel lahko 150?



divjaki imajo prav.


V tej temi še nisem zasledil nobenega divjaka.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

St235 ::


Potem si imel pa najbrž srečo podnevi, da je bila cesta dovolj prazna in si šel lahko 150?

Odličen izbor besed. ker vozit 150 km/h po regionalni cesti odvisno samo in le od sreče. No in pa plina v gumah in glavi.

GrimReaper ::

St235 je izjavil:

Kako da ne? sam je napisal, da vozi tako hitro kot je sposoben brez nesreče. Če bi bil hitrejši bi letel s ceste, ergo vozi na robu svojih sposobnosti.

To bo ja, na 1km/h natančno pa res ne vem koliko se da speljati kakšen ovinek, saj nisem robot. Seveda grem na 100% sigurno, na 200% kot večina pa tudi ne. Če se en ovinek da speljat pri 120, ga bom pri 100, če se ga da pri 100, ga bom pri 80, če se ga da pri 60 (recimo kak 180 ovinek), ga pri 40, itd.
S tem pa res nisem imel nikol problemov, znam dobro ocenit kolko se da speljat kak ovinek. Večina pa kar lepo 50-60, pa to zna vsak 10 letnik.

Ravnine, tam hitrost sama po sebi ni problem. Recimo Medvode-Kranj lahko potegneš do 200, in samo zaradi tega ne boš zletel s ceste kot ti praviš. Bi pa bil problem če se pojavi kaka ovira na cesti. Ampak voziti tam 80 kot se vozi večina je pa že res mal pretiravanje, 100-130 se pelješ brez kakšne nevarnosti zase ali za ostale, wtf, saj je samo ravna cesta brez priključkov. Ali avti kar padajo na cesto ali kaj?
Mislim, vsekakor pri moji vožnji govorimo o dnevnih šansah za nesrečo 1:3000, ker se vozim že 8,5 let brez povzročene nesreče. Tukaj pa govorite kot da vozim s šansami 50:50.

Kakorkoli že, svojega avta nimam namen razsuti, tako da sam zase že vem kolko hitro lahko vozim. Nikakor to ni na robu, to si ne bi upal niti na dirkališču.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

St235 ::

Poglej taksiste recimo - so profesionalni vozniki, pa še nikoli nisem videl, da bi se kdo kaj obiral, ko to ni potrebno.

ROFL, ko mi nekdo kot primer dobrega in varnega voznika da taksiste sta samo še dve možnosti. al je trol al pa idiot.

GrimReaper ::

negotiator je izjavil:

Potem si imel pa najbrž srečo podnevi, da je bila cesta dovolj prazna in si šel lahko 150?

Ne rabim take sreče, nekatere ceste na Gorenjskem so večkrat povsem prazne. Tudi ta kjer se vozim dnevno. NE dosežem pa vsakodnevno 150, čeprav za Lakotnika vidim da je to enako.
Recimo danes ne vem če sem šel čez 100, potem pa tudi povsem mirnih živcev vozil za kolono 70.

Problem bi bil, če bi vozil kot en z BMW-jem v isti firmi, ki vozi vsakodnevno 160, ampak to tudi čez bolj rahle ovinke. To je pa zame res ruska ruleta, ker on pa vozi, da je nevarnost že sam sebi, res po limitu, ni treba da se sploh najde še kdo drug.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

St235 ::

potem je bilo to da večino časa po regionalka 130 km/h samo hvalisanje? ne vem kaj je bolj žalostno.

negotiator ::

St235 je izjavil:


Potem si imel pa najbrž srečo podnevi, da je bila cesta dovolj prazna in si šel lahko 150?

Odličen izbor besed. ker vozit 150 km/h po regionalni cesti odvisno samo in le od sreče. No in pa plina v gumah in glavi.


Kar seveda ne drži.

Jaz sem o njegovi situaciji le ugibal, zna pa sam povedat, kakšna natanko je bila situacija.

Če je cesta dobro osvetljena, suha in na njej ni prometa (kot je to ponavadi v poznih urah), se da komot 150 peljat, varno. Drugo pa je vožnja po mestu - tam je polno križišč in ostalih dejavnikov, ki lahko privedejo do nesreče. Da bi pa avti kar iz neba padali na regionalko, kot si vi to domišljate in, kot je to omenil že grim, pa temu pač ni tako.

GrimReaper je izjavil:

negotiator je izjavil:

Potem si imel pa najbrž srečo podnevi, da je bila cesta dovolj prazna in si šel lahko 150?

Ne rabim take sreče, nekatere ceste na Gorenjskem so večkrat povsem prazne. Tudi ta kjer se vozim dnevno. NE dosežem pa vsakodnevno 150, čeprav za Lakotnika vidim da je to enako.
Recimo danes ne vem če sem šel čez 100, potem pa tudi povsem mirnih živcev vozil za kolono 70.

Problem bi bil, če bi vozil kot en z BMW-jem v isti firmi, ki vozi vsakodnevno 160, ampak to tudi čez bolj rahle ovinke. To je pa zame res ruska ruleta, ker on pa vozi, da je nevarnost že sam sebi, res po limitu, ni treba da se sploh najde še kdo drug.


No, zdaj vidimo, kakšna je bila situacija pri grimu. Prazna cesta. Še kakšno vprašanje, g. lakotnik?

St235 je izjavil:

potem je bilo to da večino časa po regionalka 130 km/h samo hvalisanje? ne vem kaj je bolj žalostno.


Tebi in tvoji klapi res nič ne pride do živega, vztrajate na nekih izgovorih, lažeh in žaljenju, pa če se človek še tako trudi nekaj dopovedat.

Vi ste kot, da bi steni govoril.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

ja, res je težko nekoga prepričat v totalno blodnjo in idiotizem.

negotiator ::

St235 je izjavil:

ja, res je težko nekoga prepričat v totalno blodnjo in idiotizem.


Lol, prav imaš, kaj sem tak idiot, da še vedno govorim tukaj, s tabo in podobnimi in vam poskušam dopovedat, da se motite, adijo.
All easy problems have already been solved.

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

Ker mašenje cest s svojo počasno vožnjo, brez razloga ni po zakonu.
Spet lažeš. Spet zato, ker to spet ni prvič.

negotiator je izjavil:

Lol, prav imaš, kaj sem tak idiot, da še vedno govorim tukaj, s tabo in podobnimi in vam poskušam dopovedat, da se motite, adijo.
Seveda se motiš. Ves čas. Pa lažeš tudi. Če bi se motil, bi bila ena. Ampak ti si eden izmed tistih bullijev, ki gonijo svojo, dokler ne dosežejo svojo.

negotiator je izjavil:

Da bi pa avti kar iz neba padali na regionalko, kot si vi to domišljate in, kot je to omenil že grim, pa temu pač ni tako.
Meni je padla srna. Dobro, da ni bil otrok. Ali pa pešec. Ali pa ti. Sem si domišljal? Ko pogledam račun, si žal nisem domišljal. Regionalka, dovoljena hitrost. 150 my asa, vitki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

GrimReaper ::

Srne sam sredi belega dne na žalost še nisem videl. Zjutraj pa kot rečeno se vozi max 80, največji razlog so res srne, pač ker kaj drugega sam na cesti še nisem videl, mogoče kakšna mačka. Ampak največ kar sem povozil je pa ptič.
Otroci se pa načeloma tudi ne igrajo tik ob regionalki, vsaj če so starši kolikor toliko gladki.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Aston_11 ::

GrimReaper je izjavil:

vsaj če so starši kolikor toliko gladki.
Ne moreš računat na to, da imajo vsi otroci gladke starše, da imajo vsi otrokci starše, da otrok ni pobegnil, itd. itd. itd. Sicer sredi gozda pojav otroka ob cesti ni ravno predvidljiv pojav, živali pa kar že je. Meni je skočil srnjak (smrk negotiator, prej sem napisa srna, smrk) iz poševnnega klanca z desne strani preko ograje, preko katere navzdol ni bilo mogoče videti ničesar, direkt v avto. Tako da branje @negotiatorja, kako palamudi in fantazira, je kot branje nekega naivca, ki zaupa, da se mu nič na tem svetu ne more zgoditi. Ni čist, tudi če je vitek (smrk, bolj vitek kot jaz, je napisal, smrk).

jype ::

zmaugy> In to sem jaz naredil kje?

Nimam pojma, saj nisem tebi odgovoril s posploševanjem.

LordNacho> Hkrati njegova vožnja tako tudi povzroča manj nevarnih situacij na cesti, kot pa vožnja nekoga, ki sicer vozi čisto po omejitvah ampak je ob tem oblivious na dogajanje na in ob cesti (recimo prehitevanje). Seveda ob tem ko pišem to predvidevam, iz zapisanega, da Grim ne prehiteva v škarjice, ker zna oceniti kje je prehitevanje varno.

Hkrati je pa njegova vožnja bistveno nevarnejša od vožnje nekoga, ki vozi pravilno in zbrano.

shadeX ::

GrimReaper je izjavil:

Srne sam sredi belega dne na žalost še nisem videl. Zjutraj pa kot rečeno se vozi max 80, največji razlog so res srne, pač ker kaj drugega sam na cesti še nisem videl, mogoče kakšna mačka. .


Verjetno odvisno kje se voziš in kako naletiš. Mene imajo očitno zelo rade in prav hočejo da jih povozim. Po 2. nezgodah s srno, sem za "šalo" dobil za rojstni dan tole darilo. in začuda od kadar sem namestil tisto na avto srne še nisem videl.

solatko ::





Malo v razmilek Lakotniku & comp.
Delo krepa človeka

negotiator ::

@solatko

No, evo, še profesionalni podporniki zakona pravijo, da včasih zakon pač ne drži.
All easy problems have already been solved.

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

@solatko

No, evo, še profesionalni podporniki zakona pravijo, da včasih zakon pač ne drži.
Kje to pravijo, so to izjavili ali si jim bral z ustnic? Spet lažeš?

negotiator ::

Aston_11 je izjavil:

negotiator je izjavil:

@solatko

No, evo, še profesionalni podporniki zakona pravijo, da včasih zakon pač ne drži.
Kje to pravijo, so to izjavili ali si jim bral z ustnic? Spet lažeš?


Ne, z dejanji, spet si ignoranten.
All easy problems have already been solved.

solatko ::

Po navadi se obnašajo ravno tako, ko so v civilnih avtomobilih, saj se kolegi ne kaznujejo med seboj.
Delo krepa človeka

zmaugy ::

jype je izjavil:

zmaugy> In to sem jaz naredil kje?

Nimam pojma, saj nisem tebi odgovoril s posploševanjem.
.


Seveda da si.

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

podporniki zakona pravijo

negotiator je izjavil:

Ne, z dejanji, spet si ignoranten.
Razumem, važno da si ti zelo natančen, kjer povsod soliš pamet, kaj si napisal in kaj nisi. Sedaj si napisal, pa spet nisi zadovoljen. Sedaj kažejo z dejanji, ok.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Malo v razmilek Lakotniku & comp.

Kaj točno je tu za razmišljati?

jype ::

zmaugy> Seveda da si.

Link?

negotiator ::

A si ti bolan aston, resno?

Poleg tega, a nisem napisal, da ti ne bom več odgovarjal, ker nima smisla? Ja, sem. Pa še kar imam to prekleto željo po pogovarjanju z norcem ;((
All easy problems have already been solved.

zmaugy ::

jype je izjavil:

zmaugy> Seveda da si.

Link?

https://slo-tech.com/forum/t685277/p531...

jype ::

V tem prispevku se ti počutiš prizadetega, ker sem nekomu drugemu odvrnil, da so vsi vozniki enaki (ko je impliciral, da so vsi biciklisti enaki).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

zmaugy ::

https://slo-tech.com/forum/t685277/p531...

ni primerljivo. malo boš moral znižati raven svoje agresije.

MasterTade ::

Pithlit je izjavil:

sheeshkar je izjavil:

Lahko nekdo od vas poda vir, raziskavo ali nekaj kredibilnega, ki potrjuje, da ste pri svoji hitri vožnji bolj skoncentirani kot tisti, ki vozijo počasneje?

Ne more. Lahko pa poda raziskave ki potrjujejo obratno. Aja, so bile že linkane...


Negotiator ima tu prav, in za to ni potrebna nobena raziskava ampak malo zdrave pameti. Vozi se 50 po naselju , nato pa na AC pritisni do 140-150. Pri takih hitrostih nosiš precej večjo odgovornost, saj so posledice nezbranosti lahko zelo hude in več možnosti je za smrtne žrtve. Enako velja za neugodne vremenske razmere, npr. megla, snežni metež, toča,...Seveda se v taki vožnji še bolj skoncentriraš, ker težave niso daleč. In tako vozi kvaliteten voznik. Tudi če gre čez omejitve, dokler hitrost zna prilagoditi in je pri vožnji popolnoma zbran, odgovoren. Če pa na regionalki spite kot v coni 30 se pač res raje držite do 90, ampak ne se čudit če kdo nekje zna prilagodit hitrost do večjih številk na števcu.
Mors omnia aequat

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

St235 ::

MasterTade je izjavil:

Pithlit je izjavil:

sheeshkar je izjavil:

Lahko nekdo od vas poda vir, raziskavo ali nekaj kredibilnega, ki potrjuje, da ste pri svoji hitri vožnji bolj skoncentirani kot tisti, ki vozijo počasneje?

Ne more. Lahko pa poda raziskave ki potrjujejo obratno. Aja, so bile že linkane...


Negotiator ima tu prav, in za to ni potrebna nobena raziskava ampak malo zdrave pameti. Vozi se 50 po naselju , nato pa na AC pritisni do 140-150. Pri takih hitrostih nosiš precej večjo odgovornost, saj so posledice nezbranosti lahko zelo hude in več možnosti je za smrtne žrtve. Enako velja za neugodne vremenske razmere, npr. megla, snežni metež, toča,...Seveda se v taki vožnji še bolj skoncentriraš, ker težave niso daleč. In tako vozi kvaliteten voznik. Tudi če gre čez omejitve, dokler hitrost zna prilagoditi in je pri vožnji popolnoma zbran, odgovoren. Če pa na regionalki spite kot v coni 30 se pač res raje držite do 90, ampak ne se čudit če kdo nekje zna prilagodit hitrost do večjih številk na števcu.


in dokaz tega vele uma je 130 mrtvih na cestah. Sami odgovorni in sposobni vozniki.

LordNacho ::

sheeshkar je izjavil:



S čim je pa tebe prepričal?


Hvala ti za odgovor, ki ni samo razjarjeno blatenje.

Tako bom rekel;
Kar mislim, da se lahko strinjamo je
- Če primerjamo 2 voznika, ki sta na cesti skoncetrirana, povzroča večjo nevarnost na cesti seveda tisti, ki krši omejitve
- Če primerjamo 2 voznika, kjer en voznik krši omejitve takrat, ko se mu to zdi varno (moje mnenje o Grimu - pričakujem da se ne boš strinjal, ampak prepričala drug drugega ne bova) en voznik pa vozi pod omejitvijo vendar brez da bi opazoval dogajanje okoli njega (-je nepozoren) je nevarnejši drugi voznik.
- Voznik ki krši omejitve iz objestnosti in disregarda do soljudi je najnevarnejši.

Za ustavit najnevarnejše je pač potrebno več policijske patrole. Al pa malo več izobraževanja naroda. Glede ostalih pa so moje izkušnje takšne, da so na cesti nevarnejši tisti nepozorni in nevedni (sploh glede varnostne razdalje). Oboje bi I guess tudi rešilo več policijske patrole - niti ne rabijo ustavljat, da ljudje vidijo policijski avto, gre naenkrat vse lepše.

sheeshkar ::

MasterTade je izjavil:

Negotiator ima tu prav, in za to ni potrebna nobena raziskava ampak malo zdrave pameti. Vozi se 50 po naselju , nato pa na AC pritisni do 140-150. Pri takih hitrostih nosiš precej večjo odgovornost, saj so posledice nezbranosti lahko zelo hude in več možnosti je za smrtne žrtve. Enako velja za neugodne vremenske razmere, npr. megla, snežni metež, toča,...Seveda se v taki vožnji še bolj skoncentriraš, ker težave niso daleč. In tako vozi kvaliteten voznik. Tudi če gre čez omejitve, dokler hitrost zna prilagoditi in je pri vožnji popolnoma zbran, odgovoren. Če pa na regionalki spite kot v coni 30 se pač res raje držite do 90, ampak ne se čudit če kdo nekje zna prilagodit hitrost do večjih številk na števcu.

No, če bomo samo malo nakladali, potem pa dajmo. Če nekdo prične iz danes na jutri voziti 20km/h hitreje, kot je to počel do sedaj, bo zagotovo bolj skoncentriran na vožnjo kot prej. Ampak takoj, ko se bo tega navadil, bo njegova koncentracija šla na prvotno raven, ki jo je imel že pri nižji hitrosti, hkrati pa bo še vedno vozil hitreje in s tem povečal možnosti za smrtne žrtve. Neugodne vremenske razmere so nekaj, kar ni tako pogosto kot normalne razmere, zato si takrat tudi bolj skoncentriran, ker tega nisi tako navajen. Če bi čisto vsak dan vozil v toči ali snežnem metežu, bi se tega prav tako sčasoma navadil in takšno vožnjo opravil tudi z manjšo stopnjo koncentracije. Enako velja tudi za poznane ter nepoznane ceste. Ko se po kakšni bolj težavni cesti voziš prvič, si avtomatično bolj skoncentriran, kot če se po neki težavni cesti voziš vsak dan.

To je nekaj povsem normalnega in še zdaleč ne pomeni, da je tvoja koncentracija pri tvoji običajni hitrosti ali na cestah, ki jih poznaš, premajhna (pri nekaterih morda je, pri nekaterih morda ni, to je odvisno od vsakega posameznika). Koliko je dejansko vsak posameznik skoncentriran, zbran ali odgovoren, v resnici ni povezano s hitrostjo vožnje. Če nekdo vozi 70 namesto 90 na regionalki, nikakor ne pomeni, da je divjak, ki krši omejitve zaradi hitrejše vožnje bolj skoncentriran ali zbran. Edina stvar, ki je pri tem neizpodbitna (in ne zaradi prometnih predpisov, temveč zaradi zakonov fizike) - večja kot je hitrost, daljša je zavorna pot, več je možnosti za smrtno nesrečo. Vse ostalo (vključno to, da so bolj sposobni kot ostali, čeprav za to nimajo prav nobenega dokaza) si divjaki samo domišljajo in svoje izmišljotine uporabljajo kot izgovore ali sedaj celo kot dokaze, da so v resnici bolj varni vozniki, ker vsi ostali nismo tako skoncentrirani kot oni. V resnici se lahko vsaka opica navadi voziti hitreje, nekateri samo ne čutimo potrebe po tem. Nažalost pa forumske opice svojih frustracij, ega, iskanja užitkov oziroma edine možnosti za erekcijo ne grejo zdraviti na dirkališča, temveč to počnejo tako, da ogrožajo tudi vse ostale.

Še vedno torej čakam na dokaze, da so negotiatorji, GrimReaperji, solatkoti in podobna mitološka bitja v resnici bolj skoncentrirani od povprečnega voznika, čakam pa tudi na uradna potrdila, da imajo nadpovprečne vozniške sposobnosti, ki jim omogočajo izvajanje bolj tveganih manevrov s katerimi kršijo prometne predpise in da so hkrati v resnici bolj varni vozniki od povprečja.

sheeshkar ::

LordNacho je izjavil:

Hvala ti za odgovor, ki ni samo razjarjeno blatenje.

Razjarjeno blatenje je ponavadi povezano z idiotizmom, ki ga nekdo proizvede v neki debati ter posledično na cestah, kjer me lahko tudi neposredno ogroža.

LordNacho je izjavil:

Tako bom rekel;
Kar mislim, da se lahko strinjamo je
- Če primerjamo 2 voznika, ki sta na cesti skoncetrirana, povzroča večjo nevarnost na cesti seveda tisti, ki krši omejitve
- Če primerjamo 2 voznika, kjer en voznik krši omejitve takrat, ko se mu to zdi varno (moje mnenje o Grimu - pričakujem da se ne boš strinjal, ampak prepričala drug drugega ne bova) en voznik pa vozi pod omejitvijo vendar brez da bi opazoval dogajanje okoli njega (-je nepozoren) je nevarnejši drugi voznik.
- Voznik ki krši omejitve iz objestnosti in disregarda do soljudi je najnevarnejši.

Z odebeljenim se ne strinjam popolnoma. Problem, ki ga tukaj imam, je v delu "ko se mu to zdi varno". To je zelo subjektivno in v resnici nihče ni v celoti sposoben oceniti, kdaj bo njegova hitrejša vožnja, ki je že zaradi same hitrosti bolj tvegana, tudi res varna. V tistih primerih, kjer jim uspe dobro oceniti (ne)varnost svojega početja in je nek počasnejši voznik neskoncentriran, potem ja, se lahko strinjam, da je nevarnejši. Vendar nevarna sta v resnici oba, tveganje obeh pa povsem nepotrebno. Grim pa meni definitivno ne deluje kot nekdo, ki je sposoben ustrezno oceniti, kdaj je hitrejša vožnja tudi varna za ostale (enako velja tudi za negotiatorja in solatka). "Nikoli še nisem imel nesreče" ni prav noben dokaz.

MasterTade ::

in dokaz tega vele uma je 130 mrtvih na cestah. Sami odgovorni in sposobni vozniki.

Odštej tiste ki so vozili pod vplivom psihoaktivnih snovi, odštej tiste ki so gledali v telefon, tiste ki so nekomu odvzeli prednost in sploh tiste, ki so vozili kontra smer na AC,...

Če nekdo prične iz danes na jutri voziti 20km/h hitreje, kot je to počel do sedaj, bo zagotovo bolj skoncentriran na vožnjo kot prej. Ampak takoj, ko se bo tega navadil, bo njegova koncentracija šla na prvotno raven, ki jo je imel že pri nižji hitrosti, hkrati pa bo še vedno vozil hitreje in s tem povečal možnosti za smrtne žrtve.

Saj ne vozi vedno čez omejitve, ampak takrat in tam, kjer je to varno izvedljivo..Jaz bolj kot ne vozim po omejitvah, blizu mene je obvoznica s tablo 70, jaz lahko hitrost prilagodim na 90-100. Če se pa navadiš povsod vozit prehitro si pač divjak, ker boš to počel tudi takrat, ko prej ne bi in po možnosti še izvajal nevarne manevre. Ti si opisal nekoga ki tera gas ves čas, v naselju, coni ali na regionalki in tak kmalu zleti s ceste, medtem ko tvoja bajeslovna bitja hitrost prilagodijo, in če so do sedaj počeli to brez nesreč jim kot kaže kar uspeva.

Še vedno torej čakam na dokaze, da so negotiatorji, GrimReaperji, solatkoti in podobna mitološka bitja v resnici bolj skoncentrirani od povprečnega voznika
Povprečen voznik bo pri večjih hitrostih povečal koncentracijo
Mors omnia aequat

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Povprečen voznik bo pri večjih hitrostih povečal koncentracijo


11 božja zapoved, tako da naj nihče ne dvomi v to.

MasterTade ::

Ne zapoved, ampak instinkt, ki te ohranja pri življenju
Mors omnia aequat

49106 ::

MasterTade je izjavil:

Ne zapoved, ampak instinkt, ki te ohranja pri življenju


Zapoved ali šesti čut, kje je razilika?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

MasterTade ::

Razlika je, ker tistega nisem zapovedal ampak je dejstvo
Mors omnia aequat

49106 ::

Dejstvo je kvečjemu to, da je hitrejše vozilo nevarnejše.

MasterTade ::

Odvisno kdo ga upravlja
Mors omnia aequat

sheeshkar ::

MasterTade je izjavil:

Saj ne vozi vedno čez omejitve, ampak takrat in tam, kjer je to varno izvedljivo.

Problem je v tem, da so to povsem subjektivne ocene. Povsem subjektivne ocene so tudi naše lastne sposobnosti vožnje (še vedno čakam dokaze v nasprotno). Glede na to, da smo kot družba sprejeli določene okvire (ne govorim samo o omejitvah, temveč tudi o ostalih prometnih predpisih, kot je varnostna razdalja, telefoniranje, itd., torej vse, kar nekateri imbecili uporabljajo kot izgovor za njihovo početje) znotraj katerih naj bi vsi relativno varno vozili (tudi, če so kje nelogične in se jih da izboljšati, kar ti pa ne daje izgovora za kršenje), je najbolj logično ter varno, da se jih vsi skupaj držimo. Ne pa, da ti oceniš, kje in za koliko lahko kršiš omejitve, ker se bo vedno našel večji kreten od tebe in to ocenil še bolj tvegano. Rezultat je divji zahod in trenutna prometna kultura na naših cestah, kjer nekateri mislijo, da določeni predpisi za njih ne veljajo (to velja tudi za tiste, ki telefonirajo, ne ohranjajo primerne varnostne razdalje itd.).

St235 ::

MasterTade je izjavil:

Ne zapoved, ampak instinkt, ki te ohranja pri življenju


Tako kot tele? http://www.zurnal24.si/na-mestu-nesrece... Sem prepričan, da je bil šofer 120% da obvlada in mu je vseh 20 čutov omogočalo nadčloveško pozornost. Dokler ni nasadil semaforja.

MasterTade ::

St235 je izjavil:

MasterTade je izjavil:

Ne zapoved, ampak instinkt, ki te ohranja pri življenju


Tako kot tele? http://www.zurnal24.si/na-mestu-nesrece... Sem prepričan, da je bil šofer 120% da obvlada in mu je vseh 20 čutov omogočalo nadčloveško pozornost. Dokler ni nasadil semaforja.


Prevozili rdečo luč in trčili v semafor Mislim da lahko ta primer kar zaključimo, ker če greš čez rdečo s polno hitrostjo bosta koncentracija in instinkt blažev žegen
Mors omnia aequat

Utk ::

Dokler kdo ne izumi metrike za koncentracijo, je skoda govorit o tem.

m0LN4r ::

MasterTade je izjavil:

Odvisno kdo ga upravlja

Niti ne, tut če bi ga hakkinen upravljaj, ga lahko vprašaš. 200 je nevarnejše od 100.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MasterTade ::

m0LN4r je izjavil:

MasterTade je izjavil:

Odvisno kdo ga upravlja

Niti ne, tut če bi ga hakkinen upravljaj, ga lahko vprašaš. 200 je nevarnejše od 100.


Dobro no, ne mislim tako velikih razlik, eno je da voziš 100 na regionalni, eno pa da greš 120 ali več
Mors omnia aequat

49106 ::

Razlika je ogromna

negotiator ::

Zdaj, ko le opazujem to debato, se mi vse skupaj zdi še bolj smešno. MasterTade & LordNacho se sicer trudita (tako, kot sem se jaz, zadnje dni) ampak brez učinka, saj je nasprotniški klapi nemogoče nekaj dopovedat. Svetujem vama, da se ne trudita, MT & LN, ker itak ne bodo dojeli. Bolj jim nekaj razlagaš, bolj ignorirajo tvoje razlage - dobesedno. Mi napišemo nekaj, oni trdijo, da smo napisali nekaj čisto drugega. Dokler ne bodo nehali ignorirat, jim pač ne bo za dopovedat. Ampak oni se bojijo nehat ignorirat, ker se bojijo, da bi morda ugotovili, da imamo prav.

Skratka, delajo nekaj v stilu otroka, ki si zatiska ušesa in glasno momlja, da ne bi slišal tega, česar noče slišat.
All easy problems have already been solved.

49106 ::

Kaj pa je za dopovedat razen tega, da je hitrejše vozilo nevarnejše?
««
10 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16334996 (32748) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528121761 (98783) solatko

Več podobnih tem