» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
9 / 36
»»

69charger ::

Vidim, da počasnele niso toliko nevarne na cesti, temveč v psihičnem zdravju glede na nekatere poste tukaj. Pri 90 omejitvi je peljati 80 frajersko in pokažeš, kako ozaveščen si o varnosti v prometi, če se pa pelješ 90,5 si pa glavni vzrok za smrti na cestah.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

m0LN4r ::

69charger je izjavil:

Vidim, da počasnele niso toliko nevarne na cesti, temveč v psihičnem zdravju glede na nekatere poste tukaj. Pri 90 omejitvi je peljati 80 frajersko in pokažeš, kako ozaveščen si o varnosti v prometi, če se pa pelješ 90,5 si pa glavni vzrok za smrti na cestah.

Če bereš poste posamezno, potem ne dojameš njihovega bistva.

Zdaj če se 97 voznikov pelje na določeni relaciji med 80-90 variabilno. Trije pa na isti relaciji komot 100, boš te tri našel sigurno v takih temah in novicah pod komentarji se pizdit nad unih 97.
V bistvu so pa izjeme in relativna napaka ravno oni trije.

Tudi, če se kdaj zgodi da bodo na relaciji trije hitri in en počasen, bo bolj varno za vse, če se prilagodijo počasnemu ali ustavijo in umirijo svoje živce, saj vozit živčen in se pizdit je še bolj nevarno, kot karkoli drugega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

negotiator ::

m0LN4r je izjavil:

kje kakšna regionalka, ki bi varno podpirala 300km/h.

To je vse relativno, kok dolgo ravnico potrebuješ za tako hitrost. Eni manj drugi veliko več ;P

Cesta je javna za vse in mora bit nastavljena tako, da omogoča potovanje iz točke A v točno B in to z čimvečjo možnostjo uspeha, ter čimbolj enostavno VSEM, ne samo Grimu, Negotiatorju in Schumaherju.


Se strinjam, dvomim pa, da grim vozi s tako hitrostjo takrat, ko so v njegovi bližini ostali udeleženci v prometu.

"kok dolgo ravnico potrebuješ"

Ja, tudi to je ena stvar, zato sem pa rekel, da ne vem, če je kje. Poleg tega, tudi če bi bila, bi bilo dobro vedeti, da na cesti res ni nikogar, ker pri 300 bolj težko z zagotovostjo vidiš ali se komu približuješ ali ne. Ampak na autobahnu jim to očitno ne dela težav - vsaj ne toliko, kot nam veliko manjše hitrosti.
All easy problems have already been solved.

m0LN4r ::

Autobahn pa slovenska regionalka nista glih nekaj kaj bi se dalo pametno primerjat.
In na večini Autobahna je omejitev 120, in se večina folka vozi tudi nekje med 100-120.
Je pa res nekaj odsekov brez omejitve, kjer za vikend privlečejo tudi kaj drugega na cesto, kot službeno kravo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

negotiator ::

m0LN4r je izjavil:

Autobahn pa slovenska regionalka nista glih nekaj kaj bi se dalo pametno primerjat.
In na večini Autobahna je omejitev 120, in se večina folka vozi tudi nekje med 100-120.
Je pa res nekaj odsekov brez omejitve, kjer za vikend privlečejo tudi kaj drugega na cesto, kot službeno kravo.


Da, nato se pa pred nekom, ki vozi 300km/h znajde "left lane cruiser" (aka počasnela) in nesreča se hitro zgodi.

Nisem pa rekel, da se autobahn primerja s slovensko regionalko, saj se tukaj ne moreš vozit 300, že 150 se bolj malo kje lahko varno pelješ.
All easy problems have already been solved.

Mehmed ::

Folk ki uporablja fraze kot realna hitrost pa xy naj spoka s ceste so praviloma vase zagledani idioti.
Predpise berejo selektivno, omejitve dojemajo kot priporocila iz nekega drugega casa ali pa kot fiksno stevilo. Edini od do v njihovem svetu je na stevcu avta.
Ful imajo radi razvlecene monologe kjer podozivljajo svojo voznjo pa skusajo prepricat svet v svojo superiornost. Ob njih se solatkovi zgledajo berljivi, ker si vsaj zmisli kaj, da ni vse prvoosebno.
Stvari si radi razlagajo crno belo, ce kdo ne vozi po njihovem okusu bodo max tri razlicne razlage, vse slabsalne za drugo stran kakopak. Za kaj vec ni ne casa ne domisljije. Zaradi tega jih tudi nimam slabo vest vreci v isti kos.
Cutijo se poklicane presojat koliko so tuji razlogi za poceti karkoli dobri, vejo jih itak ne, pac vstavijo eno od predpripravljenih razlag iz svojega ozkega repertoarja.
Enako s pravico do udelezbe v prometu; cutijo se poklicane ga odreci ob najmanjsem odstopanju od njihove vizije.
Vztrajno ponavljajo svojo mantro v upanju, da jih nekdo uslisi pa odstrani njim motece elemente, ki jih upocasnjujejo. Pa malo testirajo razlicne izgovore pa prelaganje krivde za dan, ko se bodo koncno razsuli.

Samo na konc dneva imajo na cesti tocno toliko pravic kot najbolj kratkovidna refleksno omejena bakica s se veljavnim izpitom. In bodo vozili za njo, ko ne bo slo drugace. Ves zolc, ki ga zlivajo tega ne bo spremenu in nobeno lobiranje jim ne bo tega folka odstranilo s poti. In prav je tako.

Ce ima kdo to smolo, da je ujet z njimi v avtu nej jim pac obrise znoj pa solze, ko ne morejo iti hitreje. Lahko ga uporabi kot lubrikant, ko si ga zdrka na njihovo nesrecnost. Ne rabi niti cakati do doma, itak ne bodo opazili, ker verjetno preracunavajo z gpsom kok realnih kilometrov hitreje bi lahko sli.

Mesar ::

Saj ni potrebe da dolgovezimo preberi kar ti je napisal solatko in boš hitro prišel do zaključka, da so prepočasni vozniki tudi nevarni za promet, so še bolj nevarni kot prehitri vozniki!
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: LeQuack ()

GrimReaper ::

sheeshkar je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

...

Tole je izvrstno trolanje (iskreno upam, da gre res za trolanje). V nasprotnem primeru si zrel za kakšno prijavo na organe pregona in psihiatrijo.

Zakaj bi bilo trolanje, a sem napisal da vozim po naselju 100 in zbijam pešce kot v GTA. Mislim da če v 8 letih nisem povzročil nesreče, da vozim dovolj po pameti.
Seveda pa vem, da če bi vozil počasneje, da bi bilo bolje za vse. In nikakor ne zagovarjam take vožnje. Samo rad izkoriščam vse ponije v avtu.
Glede 130, imam pa dovolj hiter avto, da v bistvu ne morem rečt da vozim 130, ampak če vozim 110, je to potem nekje 120. Če smo iskreni, če zagledaš nevarnost na cesti, imaš v trenutku 90 noter. Zjutraj pa že iz preventive vozim 80, ker takrat so pa res nevarnosti v obliki divjadi. Tudi to mi je še vedno uspelo ustavit povsem do nule.
Ni to enako kot pa če en 1.2 potegne do 130, čeprav če ima 2km pregledno ravnico, kjer so okoli samo polja, bi tudi šlo.
Ampak da bi vozil striktno po naših omejitvah in znakih, to me pa ne bo noben prepričal, da je treba ob res idealnih razmerah. To so IMO bolj srednje omejitve, ki zadostijo tako vožnji po lepem vremenu kot pa po dežju, pač da je za vse ok, ker ne znajo vsi prilagajat razmeram.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

GrimReaper ::

sheeshkar je izjavil:

samo zato, da boste na cilj prispeli minuto prej kot sicer.

Ne gre se za čas, meni se gre samo za čim večji užitek v vožnji. Iz prve roke pa lahko povem da če voziš enakomerno 100 ali enakomerno 150, da bo užitek povsem enak. Tudi pospešek od 100 do 150 ne da nekaj. Če imaš res močen avto, še najbolj pospeševanje od 40 do 100.
Tako da sam sem mnenja, močnejši avto, bližje si lahko našim omejitvam. Ampak zdaj s 190Nm to še ne gre.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Ni čudno, da je toliko kaosa na cesti, če je že tule na forumu toliko nestrpnosti.
Včeraj sem za pot v službo porabil manj kot 25 min, danes za isto pot več kot 35 min. Včeraj je bila suha cesta in smo vozili v manjši koloni 80 - 95 km/h. Nismo naleteli na kakšen tovornjak ali kaj podobnega. V glavnem tekoča vožnja. Danes mokra cesta, dva tovornjaka, nekaj voznikov, ki ne vedo ali bi peljali ali ustavili in sem zamudil v službo. Zato vas prosim, glejte tudi v ogledalo in če delate kolono, se umaknite. Hvala. Nekaj vozil vas lahko prehiti, ne more vas pa cela kolona.
Pa še to, aktivno sodelujte v prometu, opazujte kaj se dogaja okrog vas (ja tudi ogledala imate in v avtošoli so vas učili, da morate gledati v njih). Ko čakate pred semaforji, pustite telefone pri miru, ne jejte sladkarij, ne pijte, . . . ampak glejte, kdaj se prižge zelena, ne pa da vas preseneti, ko se prednji odpelje.
Pa če to bere kakšen pešec, v tem vremenu (dež, tema) vas slabše vidimo. Zato se prepričajte, da voznik ustavlja in ko se ustavi, potem čez cesto. Nosite kakšne odsevnike, svetla oblačila. Morate se zavedati, četudi je voznik kriv, v prometni nesreči ste zelo ogroženi!
Več strpnosti in obzirnosti na cesti in lep dan.

St235 ::

Mesar je izjavil:

Saj ni potrebe da dolgovezimo preberi kar ti je napisal solatko in boš hitro prišel do zaključka, da so prepočasni vozniki tudi nevarni za promet, so še bolj nevarni kot prehitri vozniki!


Ja, v njegovi dimenziji kjer se avtomobili teleportitajo v tretji in lebdijo na plinu. V realnosti pa je edini možen zaključek, da revež še osnovne šole nima, ker mu osnovni fizikalni pojavi delajo take preglavice. Sem navedel kar nekaj konkretnih raziskav na temo povezanosti med odstopanjem pri hitrostih v plus in v minus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

zmaugy ::

Mehmed je izjavil:

Folk ki uporablja fraze kot realna hitrost pa xy naj spoka s ceste so praviloma vase zagledani idioti.
Predpise berejo selektivno, omejitve dojemajo kot priporocila iz nekega drugega casa ali pa kot fiksno stevilo. Edini od do v njihovem svetu je na stevcu avta.
Ful imajo radi razvlecene monologe kjer podozivljajo svojo voznjo pa skusajo prepricat svet v svojo superiornost. Ob njih se solatkovi zgledajo berljivi, ker si vsaj zmisli kaj, da ni vse prvoosebno.
Stvari si radi razlagajo crno belo, ce kdo ne vozi po njihovem okusu bodo max tri razlicne razlage, vse slabsalne za drugo stran kakopak. Za kaj vec ni ne casa ne domisljije. Zaradi tega jih tudi nimam slabo vest vreci v isti kos.
Cutijo se poklicane presojat koliko so tuji razlogi za poceti karkoli dobri, vejo jih itak ne, pac vstavijo eno od predpripravljenih razlag iz svojega ozkega repertoarja.
Enako s pravico do udelezbe v prometu; cutijo se poklicane ga odreci ob najmanjsem odstopanju od njihove vizije.
Vztrajno ponavljajo svojo mantro v upanju, da jih nekdo uslisi pa odstrani njim motece elemente, ki jih upocasnjujejo. Pa malo testirajo razlicne izgovore pa prelaganje krivde za dan, ko se bodo koncno razsuli.

Samo na konc dneva imajo na cesti tocno toliko pravic kot najbolj kratkovidna refleksno omejena bakica s se veljavnim izpitom. In bodo vozili za njo, ko ne bo slo drugace. Ves zolc, ki ga zlivajo tega ne bo spremenu in nobeno lobiranje jim ne bo tega folka odstranilo s poti. In prav je tako.

Ce ima kdo to smolo, da je ujet z njimi v avtu nej jim pac obrise znoj pa solze, ko ne morejo iti hitreje. Lahko ga uporabi kot lubrikant, ko si ga zdrka na njihovo nesrecnost. Ne rabi niti cakati do doma, itak ne bodo opazili, ker verjetno preracunavajo z gpsom kok realnih kilometrov hitreje bi lahko sli.


:)) Dobro si jim to povedal. >:D Na kratko.>:D>:D

krneki0001 ::

1. Vljudno pozivam vse voznice in voznike osebnih vozil, ki niso sposobni voziti na avtocestah hitreje od 60 km/h, da izberejo alternativne poti oziroma cenejši javni prevoz. Vsaka vaša avantura na prehitevalnem pasu povzroči ustavitev časa v vesolju, kar veselo izkoristi George Popescu ter s svojim, po bukareštanskih standardih, tehnično izpravnim tovornjakom veselo prehiteva svoje sotrpine na svoji 72 urni brezspalni trasi. Sicer me veseli, da nam omogočate dolgotrajen ogled vseh možnih prevoznih sredstev iz nekdaj nam sosednje dežele ter hkrati priznam, da je bilo pred 21 leti, po likvidaciji ljubljenega para Ceauscesco izjemno zanimivo opazovati prve registracije z označbo RO, danes pa sem se jih žal že naveličal.

2. Hkrati pozivam takiste voznice in voznike, da upoštevajo večjo naseljenost slovenske deželice od primerjalno Mongolije ter veliko verjetnost, da je pri vključevanju na avtocesto morda še kakšen voznik za vami. 20 - 30 km/h bi bila primerna hitrost vključevanja za kakšen skiro.

3. Voznice in voznike modelov znamk, ki se prvenstveno začnejo na črke X in Q, vljudno prosim, če pustijo pred trgovskimi centri še kakšno parkirno mesto za invalide. Sicer je fino parkirati na njih, ker so blizu vhoda, zaradi večjih dimenzij parkirnega mesta pa vam ne bo nihče poškodoval vašega preljubega konjička z butanjem vrat. Drive-in shopping centrov žal še ne bo kmalu.

4. Voznice in vozniki, ki se vam v petek popoldne in soboto zjutraj tako neizmerno mudi na kavico v mondeno portoroško marino, vljudno prosim, če ne uporabljajo odstavnega pasu za prehitevanje, kajti lahko se vam zgodi, da boste naguzili kakšnega izgubljenega stoječega ferragostnega Giussepeja, ki brez vklopljenih štirih smernikov razmišlja na Ravbarkomandi, zakaj še ni v Italiji: "Madonna, saj smo jo osvobodili!"

5. Dragi kolesarji, cesta ni trening poligon, prometna signalizacija pa menda velja za vse udeležence (razen na kakšnem Touru, Giru, Franji). Saj razumem, da zdrav posameznik daje dodano vrednost družbi...samo marsikaterega rekreativca bi rad povprašal po MENTALNEM zdravju.

6. Za vse zadrteže, ki ne vedo, kaj je zadrga, nosite pa hlače na gumbe: "Zadrga je mehanizem, ki je sestavljen iz dveh zobčastih zapiralnih verižic (zapenjač), ki ju mehanično spenjamo ali odpenjamo z drsnikom in na tak način združimo ali ločimo dva ločena kosa blaga ali podobnega upogljivega materiala."
Razumem, da marsikomu ni ravno povsem jasno, kaj dela zadrga v prometu, razumljiveje bo morda tole:
"Pravilo zadrge narekuje, da ob zožitvi vsak voznik spusti predse vozilo z drugega voznega pasu. Za največjo pretočnost prometa morajo vozniki peljati do zapore in se šele tam vključiti na drug pas. Na slednjem morajo vozniki med seboj pustiti dovolj veliko razdaljo, da omogočijo vključitev po enega vozila z drugega pasu."

7. Voznice in vozniki, ki radi vozite pri kateri koli hitrosti 2 cm od avtomobila, vabim da se ustavimo in da si skupaj ogledamo moje vozilo ter vse napise na zadnji havbi. Verjamem, da vam je ali A) zanimiv model avtomobila ali B) imate par metersko havbo in ne znate oceniti razdalje ali C) bi radi prebrali model avtomobila ali celo prepoznali grb na registraciji, pa imate preslabo dioptrijo.

8. Morda na koncu še to: vsem nadebudnežem, ki uspejo spraskati zadnje pfeninge, rupije in leke za nakup nekdaj zelo prestižnega voza, danes pa s 6-mestno kilometrsko številko - ne, in še enkrat NE, s tem niste postali direktorji / tajkuni / pomembneži, vaš status se ni spremenil...žal...

9. Voznice in voznike, katerih spomin vsakodnevno peša ter zavedno ali nezavedno pozabljajo, kje so v službi oziroma doma, prosim da ali jedo ogromno česna ali si kupijo navigacijo ter vso potrebno kartografijo, da ne bodo več 2 metra pred izhodom z avtoceste na vso moč zavirali na prehitevalnem pasu.

10. Neuporabnike smernikov v krožiščih, križiščih, avtocestah, parkiriščih,… vljudno prosim, da se zglasijo v avtosalonih / servisih svojih znamk ter poprosijo trgovce / serviserje, da jim pokažejo zadnji tehnološki krik – ročico za smernike. Velik naval že pričakujejo v trgovinah / servisih s 4 krogci ter modro-belimi propelerji.

11. Vse vestne poznavalce pravilnega vključevanja in vožnje v krožiščih prosim, da vsakogar, ki ne bo upošteval pravilne uporabe smernikov – blokirate pri izhodu! Opozorilo: lahko se zgodi, da bo kdo naredil 486 krogov in se mu bo vrtelo v glavi!

12. Božično-novoletna osvetlitev avtomobila z meglenkami je sicer domača folklora italijanskih in paragvajskih voznikov. Vljudno prosim, da jih v jasnem vremenu, v mestu, ob rahlih meglicah, rahlem pršenju dežja izklopite, razen če niste Miran Stanovnik med pripravami na rally Pariz – Dakar. Če ne znate izklopiti meglenk, glej tč. 10. Saj ne želite zgledati na cesti kot Italijani?!?

13. Vsem enoprostorskim mamicam ter tudi nekaterim očetom sporočam, da se vrtci NE zapirajo ob 16.15! Na forumu Moj malček je prišlo do dezinformacije, vaših otrok po 16.16 uri NE bodo prodali na Kosovo, če ne pridete po njih.


Vsem prizadetim pa se že vnaprej globoko opravičujem!

Zgodovina sprememb…

eko_2k4 ::

@nebivedu: BRAVO! Podpišem.

krneki0001 ::

Drugače pa za prehitre voznike predlagam da si pogledajo avstralske TAC filmčke

Tole bi recimo dal na TV vsak dan pred, med in po dnevniku:



Na tem kanalu pa dobite še več takega materiala:
https://www.youtube.com/channel/UC4W83Y...

Zgodovina sprememb…

69charger ::

Policisti bi lahko zgornji post natisnili v obliki letakov in jih delili med vozniki. Verjetno bolj učinkovito kot pa vsak radar.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

negotiator ::

@nebivedu

Samo na tistem posnetku oba začneta zavirat istočasno, kar pa v praksi ni res - tisti, ki vozi hitreje, bolj gleda na cesto in, ne samo, da bo prej opazil nevarnost, tudi odreagiral bo prej, kot nekdo, ki sanja na cesti (počasnela).
All easy problems have already been solved.

Pithlit ::

negotiator je izjavil:

@nebivedu

Samo na tistem posnetku oba začneta zavirat istočasno, kar pa v praksi ni res - tisti, ki vozi hitreje, bolj gleda na cesto in, ne samo, da bo prej opazil nevarnost, tudi odreagiral bo prej, kot nekdo, ki sanja na cesti (počasnela).

Ti pa res najdeš izgovor za vse. To, da bo tisti ki je hitrejši prepeljal daljšo pot preden bo sploh začel zavirat te seveda niti malo ne zmoti. Fizika, a veš.
Life is as complicated as we make it...

negotiator ::

Pithlit je izjavil:

negotiator je izjavil:

@nebivedu

Samo na tistem posnetku oba začneta zavirat istočasno, kar pa v praksi ni res - tisti, ki vozi hitreje, bolj gleda na cesto in, ne samo, da bo prej opazil nevarnost, tudi odreagiral bo prej, kot nekdo, ki sanja na cesti (počasnela).

Ti pa res najdeš izgovor za vse. To, da bo tisti ki je hitrejši prepeljal daljšo pot preden bo sploh začel zavirat te seveda niti malo ne zmoti. Fizika, a veš.


In kje sem napisal, da je ne bo? Pismenost, a veš?

In ko bo hitrejši končno začel zavirat (kar ne bo trajalo dolgo), bo počasnejši še vedno sanjal. Ali pa visel na telefonu, ne vem, ti mi povej, kaj delaš? Nohte lakiraš? Je to razlog za počasnejšo vožnjo?

PS: mimogrede, kaj sploh govorim, hitrejši itak pazi na nevarnosti in sploh ne bo vozil hitreje, ko bo vedel, da gre lahko kaj narobe. Če bi jaz vozil za kolono vozil, zagotovo ne bi peljal hitreje, ker je možnost, da me kdo iz tiste kolone spravi v nevarnost, večja. Povej mi, od kje pride tisti tovornjak, na posnetku, če se voziš 150 po prazni cesti? Pa ne rečt fizika - da ne vidim dovolj daleč, da bi pravočasno zagledal nevarnost, pri 150.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

negotiator je izjavil:

bo počasnejši še vedno sanjal.

Nisi ti nekaj pozdil kako jaz vem da je nekdo pred mano nervozen? Ti zgleda nekako vedno veš vse o tistih počasnelah...

negotiator je izjavil:

Ali pa visel na telefonu, ne vem, ti mi povej, kaj delaš? Nohte lakiraš? Je to razlog za počasnejšo vožnjo?

Jaz se, za razliko od tebe, ne ukvarjam s tem zakaj nekdo vozi počasneje od mene. Ampak preprosto mojo vožnjo prilagodim razmeram. Če pa tebi zmanjka argumentov.... ooooh the giggles.

P.S. če si izmišljuješ vedno nove scenarije ki potrjujejo tvojo tezo... ne pomeni da imaš prav. Pomeni le da imaš prav v točno takih razmerah kot jih tvoj scenarij opisuje. Seveda se realnost pokorava tvoji percepciji... in ne obratno, kajneda?
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

tisti, ki vozi hitreje, bolj gleda na cesto
Vir je tvoja neumnost? V jarkih, novicah in na pogrebih vas vidim več takih kot počasnejših.

negotiator je izjavil:

in, ne samo, da bo prej opazil nevarnost, tudi odreagiral bo prej,
Morda, če je Šumaher in če je na stezi F1. Če je to negotiator, ki večinoma dneva preživi za računalnikom, pa je verjetnost za to enaka 0. Bo pa negotiator glede na število postov natrosil večje število bedarij, kot jih bo nekdo z iq jem za 5 večjim od negotiatorja, to pa to. Ajde, moram menjati gume. Enako široke za enako široke.

Pithlit je izjavil:

Ti zgleda nekako vedno veš vse o tistih počasnelah...
Itak, taki se vedno najdejo med seboj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

sheeshkar ::

negotiator je izjavil:

@nebivedu

Samo na tistem posnetku oba začneta zavirat istočasno, kar pa v praksi ni res - tisti, ki vozi hitreje, bolj gleda na cesto in, ne samo, da bo prej opazil nevarnost, tudi odreagiral bo prej, kot nekdo, ki sanja na cesti (počasnela).

Ali vi resno mislite, da vsi (ali pa vsaj večina), ki vozijo počasneje, avtomatično tudi "sanjajo" na cesti ter so manj pozorni od vas? Od kje vam podatki, da to stalno uporabljate kot nek točen argument? Lahko nekdo od vas poda vir, raziskavo ali nekaj kredibilnega, ki potrjuje, da ste pri svoji hitri vožnji bolj skoncentirani kot tisti, ki vozijo počasneje?

Ali je to samo še ena v vrsti laži, ki ste jo tolikokrat ponovili, da ji že sami verjamete? :))

Aston_11 ::

BTW, pejdi malo na zrak, včeraj si ves dan visel za računalnikom in se redil.

sheeshkar je izjavil:

Ali je to samo še ena v vrsti laži, ki ste jo tolikokrat ponovili, da ji že sami verjamete? :))
Negotiator laže.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Pithlit ::

sheeshkar je izjavil:

Lahko nekdo od vas poda vir, raziskavo ali nekaj kredibilnega, ki potrjuje, da ste pri svoji hitri vožnji bolj skoncentirani kot tisti, ki vozijo počasneje?

Ne more. Lahko pa poda raziskave ki potrjujejo obratno. Aja, so bile že linkane...
Life is as complicated as we make it...

jype ::

zmaugy> edit: to v bistvu počneš zelo pogosto.

Če pozorno spremljaš debato boš opazil, da to storim vsakič, ko odgovarjam na prispevek, v katerem nekdo nepravilno pripisuje lastnosti na podlagi pripadnosti skupini.

sheeshkar ::

Pithlit je izjavil:


Ti pa res najdeš izgovor za vse. To, da bo tisti ki je hitrejši prepeljal daljšo pot preden bo sploh začel zavirat te seveda niti malo ne zmoti. Fizika, a veš.

Ja čaki mal, a ti niso že neštetokrat povedali, da imajo oni skoraj nadnaravne sposobnosti, zaradi katerih zakoni fizike na njih drugače vplivajo? Da so v bistvu poklicni vozniki (oziroma še boljši), samo potrdila nimajo? Da vozijo hitreje samo in izključno v pogojih, kjer res nikogar ne ogrožajo, ker so hkrati tudi jasnovidni?

Pithlit ::

So. Večkrat. Ne verjamem.
Life is as complicated as we make it...

LordNacho ::

Pa zakaj dafak se prepiramo o načinu vožnje posameznikov tukaj - ko noben ne ve kaj točno se dogaja?!?

Dogovorimo se kako lahko večino nesreč preprečimo;

Moje mnenje je, da se večina nesreč zgodi zaradi neprilagajanja situaciji - in ko bi se to začelo kontrolirat, bi se tudi število nesreč zmanjšalo. Primeri neprilagajanja situaciji;
- Premajhna varnostna razdalja,
- Odvzem prednosti,
- (Ne)preverjanje mrtvega kota,
- (Pre)hitra vožnja v slabih razmerah,
- (Ne)umikanje hitrejšemu prometu, etc... - OPjeva tema.

Jaz mislim, da je to največkrat posledica nepozornosti ob vožnji in dost manjkrat posledica objestnosti oz. Dunning-Kruger Efekta.

Recimo, vzemimo Grim-a, ki ga nekateri označujete za pacienta na cesti.
- Sklepam, da se tisti, ki ga tako označujete ne boste strinjali z zgoraj napisanim? Namreč vi boste rekli, da ker on ne upošteva nekaterih omejitev, povzroča nevarne situacije na cesti?

Sam bom trdil, da je, ako vozi kot opisano, varen voznik - ker prilagaja svojo vožnjo razmeram na cesti in je kot tak dosti bolj pozoren voznik, kot npr. moja mama, ki se vozi 110 po avtocesti, 10m za tovornjakom.

Hkrati njegova vožnja tako tudi povzroča manj nevarnih situacij na cesti, kot pa vožnja nekoga, ki sicer vozi čisto po omejitvah ampak je ob tem oblivious na dogajanje na in ob cesti (recimo prehitevanje). Seveda ob tem ko pišem to predvidevam, iz zapisanega, da Grim ne prehiteva v škarjice, ker zna oceniti kje je prehitevanje varno.

(seveda, ob pogoju, da je tisti, ki ga prehiteva uvideven in ne začne pospeševati - tam je potem prehitevanec ustvaril nevarno situacijo).

negotiator ::

Eh, ko se boste naučili brat, se pa oglasite... Sploh nima smisla odgovarjat, če vi potem tega ne znate prebrat. Moje odgovore namreč razumete le toliko, kot šimpanzi, nekje sredi džungle. Poleg tega nekateri še žalite, ker preprosto ne najdete primernih argumentov - tisti, ki pa jih, pa se očitno ne zavedate, da vaši argumenti pač niso ustrezni.

Evo, en primer je čisto dovolj, da se naučite brati, potem se pa lahko naprej pogovarjamo:

tole je rekla pithlit:

Ti pa res najdeš izgovor za vse. To, da bo tisti ki je hitrejši prepeljal daljšo pot preden bo sploh začel zavirat te seveda niti malo ne zmoti. Fizika, a veš.


tole sem ji odgovoril jaz:

In kje sem napisal, da je ne bo? Pismenost, a veš?


tole pa je napisal sheeshkar:

Ti pa res najdeš izgovor za vse. To, da bo tisti ki je hitrejši prepeljal daljšo pot preden bo sploh začel zavirat te seveda niti malo ne zmoti. Fizika, a veš.

Ja čaki mal, a ti niso že neštetokrat povedali, da imajo oni skoraj nadnaravne sposobnosti, zaradi katerih zakoni fizike na njih drugače vplivajo? Da so v bistvu poklicni vozniki (oziroma še boljši), samo potrdila nimajo? Da vozijo hitreje samo in izključno v pogojih, kjer res nikogar ne ogrožajo, ker so hkrati tudi jasnovidni?


nato je pithlit dodala še:

So. Večkrat. Ne verjamem.


Mogoče tukaj kje vidite problem, vi s takooo visokim IQ-jem? Sama ignoracija, ignoriranje na kupu ignoriranja, poleg tega pa še žaljenje. Pithlit sem lepo odgovoril, da tega nisem nikjer napisal, kljub temu pa sheeshkar, ki itak ne prebere, na kaj odgovarja, odgovori z neko lažjo, ignoriranjem in žaljenjem. Nato pa se pithlit še strinja z njim, kljub temu, da je dobila odgovor na svojo trditev ampak ne, ta gospa/gospodična s tako visokim IQ-jem še vedno ni sposobna dojeti pomena besed, ki jih je prebrala - če jih sploh je?

Povejte mi, draga klapa počasnih, kako naj se potem sporazumevam z vami? Z momljanjem?

In ne, aston, nisem debel, verjetno še bolj vitek, kot ti - saj se dovolj gibljem vsak dan. Pa ni lepo žalit nekoga, veš? Saj razumem, da je to edina stvar, ki si jo sposoben napisat, ko ti zmanjka argumentov ampak, zadrži se, prosim.

LordNacho je izjavil:

Pa zakaj dafak se prepiramo o načinu vožnje posameznikov tukaj - ko noben ne ve kaj točno se dogaja?!?

Dogovorimo se kako lahko večino nesreč preprečimo;

Moje mnenje je, da se večina nesreč zgodi zaradi neprilagajanja situaciji - in ko bi se to začelo kontrolirat, bi se tudi število nesreč zmanjšalo. Primeri neprilagajanja situaciji;
- Premajhna varnostna razdalja,
- Odvzem prednosti,
- (Ne)preverjanje mrtvega kota,
- (Pre)hitra vožnja v slabih razmerah,
- (Ne)umikanje hitrejšemu prometu, etc... - OPjeva tema.

Jaz mislim, da je to največkrat posledica nepozornosti ob vožnji in dost manjkrat posledica objestnosti oz. Dunning-Kruger Efekta.

Recimo, vzemimo Grim-a, ki ga nekateri označujete za pacienta na cesti.
- Sklepam, da se tisti, ki ga tako označujete ne boste strinjali z zgoraj napisanim? Namreč vi boste rekli, da ker on ne upošteva nekaterih omejitev, povzroča nevarne situacije na cesti?

Sam bom trdil, da je, ako vozi kot opisano, varen voznik - ker prilagaja svojo vožnjo razmeram na cesti in je kot tak dosti bolj pozoren voznik, kot npr. moja mama, ki se vozi 110 po avtocesti, 10m za tovornjakom.

Hkrati njegova vožnja tako tudi povzroča manj nevarnih situacij na cesti, kot pa vožnja nekoga, ki sicer vozi čisto po omejitvah ampak je ob tem oblivious na dogajanje na in ob cesti (recimo prehitevanje). Seveda ob tem ko pišem to predvidevam, iz zapisanega, da Grim ne prehiteva v škarjice, ker zna oceniti kje je prehitevanje varno.

(seveda, ob pogoju, da je tisti, ki ga prehiteva uvideven in ne začne pospeševati - tam je potem prehitevanec ustvaril nevarno situacijo).


Evo, pod tole se pa podpišem. +1 Končno en, ki razume situacijo, nekdo, ki dejansko ima dovolj visok IQ, da to razume, ne pa tile, ki samo mislijo, da razumejo.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

negotiator je izjavil:

Eh, ko se boste naučili brat, se pa oglasite...

Ker ti je treba vse na pladnju prinest (da pol to po tleh razmečeš):

negotiator je izjavil:

tole je rekla pithlit:

Ti pa res najdeš izgovor za vse. To, da bo tisti ki je hitrejši prepeljal daljšo pot preden bo sploh začel zavirat te seveda niti malo ne zmoti. Fizika, a veš.


tole sem ji odgovoril jaz:

In kje sem napisal, da je ne bo? Pismenost, a veš?

negotiator je izjavil:

Samo na tistem posnetku oba začneta zavirat istočasno, kar pa v praksi ni res - tisti, ki vozi hitreje, bolj gleda na cesto in, ne samo, da bo prej opazil nevarnost, tudi odreagiral bo prej, kot nekdo, ki sanja na cesti (počasnela).

Za funkcionalno pismene je jasno da v praksi ni mogoče začet hkrati zavirat. Za funkcionalno pismene tudi pomeni da bo hitrejši prepotoval daljšo pot preden bo začel zavirat. Ampak ti trdiš drugače. Hkrati pa vse okoli sebe nekaj obtožuješ (bully varianta).

A ni zanimivo ko ste v vsej temi eni trije ki 'imate prav' vsi ostali smo pa nepismeni bebci?
Life is as complicated as we make it...

zmaugy ::

jype je izjavil:

zmaugy> edit: to v bistvu počneš zelo pogosto.

Če pozorno spremljaš debato boš opazil, da to storim vsakič, ko odgovarjam na prispevek, v katerem nekdo nepravilno pripisuje lastnosti na podlagi pripadnosti skupini.

In to sem jaz naredil kje?

Pithlit ::

negotiator je izjavil:

Nato pa se pithlit še strinja z njim

Ej, ti špilaš jasnovidca. Jaz ti pa ne verjamem. In ti dejansko lahko dokažem da nisi jasnovidec.

Lahko ti tudi dokažem da nas žališ. Še posebej s tem opletanjem okol IQ-ja... pa nepismenosti... pa počasnelami...
Life is as complicated as we make it...

negotiator ::

A ni zanimivo ko ste v vsej temi eni trije ki 'imate prav' vsi ostali smo pa nepismeni bebci?


Je, ja, žal je ovac čedalje več.

Če ima večina ljudi neko mnenje, še ne pomeni, da to drži. Potem se pa hitro zgodi, da se izvoli kekca, kot je Trump.

Še dobro, da sem se rodil v manj krutem svetu, kot je bil včasih, ker če bi včasih takim, kot ste vi, poskušal razložiti, da je zemlja okrogla, bi me verjetno zažgali.
All easy problems have already been solved.

holabaluza ::

halo, tukaj govorimo o prometu ... tukaj moramo vsi upostevat enaka pravila. ka ti ni jasno.

negotiator ::

holabaluza je izjavil:

halo, tukaj govorimo o prometu ... tukaj moramo vsi upostevat enaka pravila. ka ti ni jasno.


Pravila počasnel? Oh, pravila zakona? Ja, saj jih, pa ti? Ne bi rekel. Ker mašenje cest s svojo počasno vožnjo, brez razloga ni po zakonu. Pa četudi imaš ustrezen razlog, se moraš takoj, ko je možno umaknit, tega pa jaz še nisem videl, da bi katera počasnela to naredila.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

holabaluza ::

govorimo o prometnih predpisih ... to da ne vozis 150 po suhi ravni cesti, da ne prehitevas objestno ko en manijak, da si strpen in te ne bo razneslo od jeze ker bos morda za par minut kje zamujal.

voznja mora biti dolgocasna pa predvidljiva, ce hoces rally, se vpis v kak dirkaski klub, namest da ogrozas zivljenje drugih.

ti si en tistih ko pizdi zakaj nekdo v tvojem kraju vozi 50 po predpisih in mu verjetno skos lezes v rit, ker hoces it 60.

negotiator ::

holabaluza je izjavil:

govorimo o prometnih predpisih ... to da ne vozis 150 po suhi ravni cesti, da ne prehitevas objestno ko en manijak, da si strpen in te ne bo razneslo od jeze ker bos morda za par minut kje zamujal.

voznja mora biti dolgocasna pa predvidljiva, ce hoces rally, se vpis v kak dirkaski klub, namest da ogrozas zivljenje drugih.

ti si en tistih ko pizdi zakaj nekdo v tvojem kraju vozi 50 po predpisih in mu verjetno skos lezes v rit, ker hoces it 60.


Well, če bi prebral moje prisprvke v tej temi, bi videl, da nič, od tega, kar si napisal, zame ne drži. Kot vsi ostali - sploh ne preberejo, pa že odgovarjajo.
All easy problems have already been solved.

holabaluza ::

s tem, ker zagovarjas nekoga, ki se tako ravna, dost pove o tebi.

negotiator ::

holabaluza je izjavil:

s tem, ker zagovarjas nekoga, ki se tako ravna, dost pove o tebi.


Reaper sicer ne vozi vedno po zakonih ampak, po napisanem sodeč, to dela le takrat, ko s tem nikogar ne ogroža.
All easy problems have already been solved.

holabaluza ::

negotiator je izjavil:

... ko s tem nikogar ne ogroža.


ne, kadar on misli da nobenega ne ogroza.

negotiator ::

holabaluza je izjavil:

negotiator je izjavil:

... ko s tem nikogar ne ogroža.


ne, kadar on misli da nobenega ne ogroza.


Ja, ker ti pa tudi voziš ravno toliko počasi, da se tebi zdi varno, ane?

Veš, kdaj on potegne 150? Takrat, ko je cesta suha in prazna - verjetno ponoči. Razen totalnega idiota, sredi dneva ne bi noben tako vozil, ko je na cesti polno ostalih - ki ponavadi vozijo še krepko pod omejitvijo.
All easy problems have already been solved.

holabaluza ::

Ti povem kdaj js vozim pocasneje: mokre ceste, slaba vidljivost (gosta megla, noc, mokre ceste, na ocitno slabih cestah, zahtevni ovinki). naceloma pa se drzim omejitev.

Na AC, ce sem pocasnejsi od 120, nisem nikoli na pregitevalnem. Ce se slucajn zgodi, da naletim na kake take modele, kot sta vidva z grim, ki sta po moznosti domacina in jima je tista cesta dost bolj domaca od mene, jih poskusam naprej spustit. Drugace delajo mene zivcnega, ker mi skos za ritjo vozijo in morm 2x tolk gledat na zadnja ogledala.

St235 ::

negotiator je izjavil:

holabaluza je izjavil:

s tem, ker zagovarjas nekoga, ki se tako ravna, dost pove o tebi.


Reaper sicer ne vozi vedno po zakonih ampak, po napisanem sodeč, to dela le takrat, ko s tem nikogar ne ogroža.


Negotiator, zakaj pa nisi takoj povedal, da ti je Danny, po nočni seansi pozabil potegnit kristalno kroglo ven iz riti?

Ker sklep, da je počasen voznik avtomatično nepozoren, medtem ko je prehitrev voznik 100% skoncentriran na vožnjo, ni dejstvo ampak tvoja izmšljotina.

Prav tako voznik, ki vozi 80 km/h ni sam posebi slabši voznik od nekoga, ki vozi 100 km/h. To je spet in le idiotsko posploševanje, na podlagi okroglega predmeta, ki ga imaš v anusu.

Če imamo vozilo, ki pelje 80 km/h in vozilo ki pelje 100 km/h je edini zaključek, ki ga lahko potegnemo ven to, da je eden hitrejši od drugega. Vse ostalo so mokre sanje po naporni noči. Popolnoma ničesar ni mogoče sklepat o kvaliteti ali pozornosti voznika.

Lahko pa pogledamo fizikalna dejstva:

Med hitrostjo in škodo/poškodbami obstaja močna linearna povezanost. Torej večja hitrost v primeru nesreče pomeni več škode in hujše poškodbe.

Večja hitrost pomeni daljši čas ustavljanja. Če damo na stran reakcijski čas voznika se avto pri 80 km/h ustavi slabih 40m po tistem, ko zavira. Avto pri 100 km/h potrebuje slabih 60m. Torej če damo povsem na stran reakcijski čas je razlika 20 METROV. Če ima voznik hitrejšega vozila odzivni čas 1s (da zazna nevarnost in začne na polno zavirat) potrebuje, da se ustavi 88m. Voznik pri 80km/h si lahko vzame dvakrat toliko časa pa bo še vedno prej ustavil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

negotiator ::

holabaluza je izjavil:

Ti povem kdaj js vozim pocasneje: mokre ceste, slaba vidljivost (gosta megla, noc, mokre ceste, na ocitno slabih cestah, zahtevni ovinki). naceloma pa se drzim omejitev.

Na AC, ce sem pocasnejsi od 120, nisem nikoli na pregitevalnem. Ce se slucajn zgodi, da naletim na kake take modele, kot sta vidva z grim, ki sta po moznosti domacina in jima je tista cesta dost bolj domaca od mene, jih poskusam naprej spustit. Drugace delajo mene zivcnega, ker mi skos za ritjo vozijo in morm 2x tolk gledat na zadnja ogledala.


Z vožnjo, ki si jo opisal, ni nič narobe, ko bi le vsi vozili tako. In naj ti namignem, da se od vožnje, ki si jo opisal, z grimom praktično ne razlikujeva.
All easy problems have already been solved.

St235 ::

Obstaja par pomembnih razlik:

Ne hvali se s tem, da je dober, varen, vhunski... voznik.
Ne hvali se, da krši prometne predpise.
Ne hvali se, da po nepotrebnem obremenjuje okolje.
Ne hvali se, da vozi blizu roba svojih sposobnosti.
Ne povezuje svojega ega in erektilne funkcionalnosti s svojim vozilom.
Nima kompleksa večvrednosti.

GrimReaper ::

Pithlit je izjavil:

sheeshkar je izjavil:

Lahko nekdo od vas poda vir, raziskavo ali nekaj kredibilnega, ki potrjuje, da ste pri svoji hitri vožnji bolj skoncentirani kot tisti, ki vozijo počasneje?

Ne more. Lahko pa poda raziskave ki potrjujejo obratno. Aja, so bile že linkane...

Saj ne rabiš nobenih raziskav, če prehitevaš in imaš nasproti tolk prosto, da imaš čas pogledat v avto, dobro vidiš koliko je ura. Ena si je enkrat nos vrtala, zame še vedela ni. Starejši imajo vrat trd kot kamen in se jim ne obrne niti za stopinjo. Ne vem kakšne raziskave rabiš tukaj, dobro se ve, da kdor vozi 60 na 90 omejitvi, da je nesposoben za vožnjo. Ker ob idealnih vremenskih razmerah ni res nobenega razloga za tako počasno vožnjo. Drugo je 80 na 90, tisti samo hoče peljat mal bolj na sigurno.
Kdor je kasneje vedel zame, sem mu pa prej potrobil (na kar sicer nisem ponosen in to upam da ne bom delal več), drugače ne bi vedel da sem za njim.

Prav tako med vožnjo večkrat vidim voznike, ki se ne znajo držat na sredini pasu, kar nekaj po robu ceste vozijo, ti verjetno tudi med vožnjo delajo še kaj drugega, najverjetneje telefonarijo ali pišejo SMS-e.
Seveda da smo mi "car guys" (če gledate Car Throttle na Youtube, veste kaj mislim) najbolj skoncentrirani na vožnjo. Eden, ki vozi počasi je enkrat celo priznal, da je manj skoncentriran na cesto kot pa tisti, ki vozijo hitro. Logično, saj sam če bi se šel vozit 60 ob lepem vremenu, bi imel tudi čas gledat naokoli. Je pa drugače ob slabih razmerah, tam se moraš pri 60 kar dobro osredotočati na cesto.

m0LN4r je izjavil:

Cist tko mim grede, peljejo se trije grimi in trije negotiatorji v koloni en za drugim. Kateri se bo umaknil? Se bo ?

Jaz se vedno umikam hitrejšim. Verjeli ali ne, na naših cestah obstajajo tudi res hitri avtomobili, ki so še hitrejši kot moj 185HP Clio. In ko sem videl za sabo kakšen pospešek ima en BMW, sem se umaknil na prvem primernem mestu, to je bilo že 50m za tem ko sem ga videl. Ni treba tako kot nekateri zadrževati hitrejših za sabo celih 10km.
Pa sploh ni treba da je avto hiter, v naseljih se redno umikam tistim, ki bi radi vozili 70, nisem jest šerif, da bi jim ukazoval vožnjo 50.
Tako da sam imam dva razloga za umikanje, prvi je umikanje hitrejšim, pač kar nočeš zase, nočeš tudi drugim. Drugi je pa, da ne maram da kdo vozi za mano na neprimerni varnostni razdalji.
In to drugo očitno ne moti nobenega ostalega voznika (za prvo mi je jasno da jih ne moti, ker pač nikoli niso bili v obratnem položaju), ker vozijo normalno naprej če so sami, ali pa če imajo za sabo celo kolono.

holabaluza je izjavil:

pa pomisli, da se srecata dva taka modela za volanom, ki isceta izzive na cesti ...

Če mal pretiravam, če bi vsi vozili tako kot jest, ne bi bilo nobenih nesreč.
1. Gre Grim1 po prazni regionalki 110-130, pri stranskih cestah zmanjšuje na 100, če koga vidi da stoji, pa na 80
2. Grim2, 3 in 4. itd. lahko vozijo nasproti enako hitro, lahko čakajo na stranskih cestah, ne more prit do nobene nesreče, ker se vsi znajo dobro prepričat kdaj se lahko vključijo

Tako da nisem jest kot sam problem, problem so lahko samo ostali. Tudi statistika to potrjuje, ker sam še nisem povzročil nesreče, se mi je pa v snegu ženska zaletela v rit.
Ampak kot rečeno, vem kje se lahko naredi, da me kdo drug "zajeba" in do zdaj nisem imel večjih problemov s tem, ker sem zelo dober pri predvidevanju. Ne potegnem do 130 kjer je možnost vključitve, ampak tam kjer so na obeh straneh samo polja. Ali se bo traktor kar iz nikoder pojavil na cesti?
Ja, seveda se spomnim kakšnega primera, ko je tovornjak stal na cesti, in je bil bolj temačen odsek, sam pa ravno potegnil proti 100, ampak sem ga še pravi čas opazil. Seveda v takih izjemnih primerih je manjša hitrost boljša, ampak tudi 80 ne bi bila dovolj nizka. Če bi tako razmišljal bi lahko povsod vozil 60.

OK, dajte mi en primer kjer nekdo samo za 5s potegne daleč čez omejitev (pač nikjer nisem napisal da vozim konstantno 130, to je velika razlika) in kjer na cesti daleč naokrog ni videti nobene nevarnosti. Potem se bom pa zamislil.

Aja, s polnim tankom 45l naredim komaj 340km, pije okol 13l, raje več kot manj. To se je verjetno tudi že kdo spraševal. Seveda je metanje denarja skozi okno oz. izpuh, ampak verjemite da se tega Clia 197 ne da peljat dosti lepše. Pri prestavljanju pri 4-5k rpm se vozi kot recimo Honda 1.8 140KM, ki ima od 4-5k 100-120KM, moj pa 110-130KM, s tem da pije 10l namesto 8l. Tako da za tako vožnjo ni smiseln nakup.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

negotiator ::

St235 je izjavil:

Obstaja par pomembnih razlik:

Ne hvali se s tem, da je dober, varen, vhunski... voznik.
Ne hvali se, da krši prometne predpise.
Ne hvali se, da po nepotrebnem obremenjuje okolje.
Ne hvali se, da vozi blizu roba svojih sposobnosti.
Ne povezuje svojega ega in erektilne funkcionalnosti s svojim vozilom.
Nima kompleksa večvrednosti.


-Noben ga ni prosil, naj se, čeprav ga jaz vidim, kot dobrega voznika, po tem, kar je napisal.
-Tudi jaz se ne, niti grim, čeprav to dela - dela pa zgolj takrat, ko to ni nevarno in zgolj zaradi užitka. On nima nič od tega, da tebi reče, da se vozi 150, samo poskuša razložit, da to ni vedno nevarno.
-Tudi midva z grimom se ne hvaliva, da ga obremenjujeva. Nekdo bo doma pred bajto odpadke in plastiko kuril, osebno tega ne delam. Nekdo pokadi dve škatlici na dan, jaz pa ne kadim. Nekdo vozi avto, z 2.0, 3.0 ali več litri, jaz vozim 1.6. Ko jaz pohodim gas, povzročim ene toliko izpustov, kot jih nekdo povzroča pri normalni vožnji z 200+ konjskim motorjem. Marsikdo je priklopljen na termoelektrarno šoštanj, jaz ne. Pa še bi se dalo naštevat. Enkrat te preljube zemljice itak ne bo več, ti se pa obremenjuješ z izpusti, kot da ni že dovolj veliko večjih težav.
-Tudi grim in jaz se ne hvaliva, da voziva blizu roba svojih sposobnosti.
-Osebno mi ni nikoli vstal, ko sem vozil hitro ali koga prehitel - za to so ženske (za nekatere pa moški). Jaz se kvečjemu počutim sproščenega, da lahko z normalno hitrostjo vozim naprej - sem se že naveličal opazovat odsevnike na varnostni ograji.
-Jaz se kvečjemu nagibam bolj proti manjvrednostnemu kompleksu - delam za ostale marsikdaj preveč in sem preveč popustljiv. Bolj bi se moral osredotočit nase, ne samo na druge.
All easy problems have already been solved.

St235 ::

-Noben ga ni prosil, naj se, čeprav ga jaz vidim, kot dobrega voznika, po tem, kar je napisal.

normalno da ga ni, samohvala je pač posledica narcisoidnosti in ne dejanske kvalitete.

-Tudi jaz se ne, niti grim, čeprav to dela - dela pa zgolj takrat, ko to ni nevarno in zgolj zaradi užitka. On nima nič od tega, da tebi reče, da se vozi 150, samo poskuša razložit, da to ni vedno nevarno.

Seveda ima, tiste 2 sekudne erekcije v dnevu. Kaj drugega pa je to kot hvaljenje z prekrški? Užitek v tem, da kršiš predpise je značilno za sociopate.

-Tudi midva z grimom se ne hvaliva, da ga obremenjujeva. Nekdo bo doma pred bajto odpadke in plastiko kuril, osebno tega ne delam. Nekdo pokadi dve škatlici na dan, jaz pa ne kadim. Nekdo vozi avto, z 2.0, 3.0 ali več litri, jaz vozim 1.6. Ko jaz pohodim gas, povzročim ene toliko izpustov, kot jih nekdo povzroča pri normalni vožnji z 200+ konjskim motorjem. Marsikdo je priklopljen na termoelektrarno šoštanj, jaz ne. Pa še bi se dalo naštevat. Enkrat te preljube zemljice itak ne bo več, ti se pa obremenjuješ z izpusti, kot da ni že dovolj veliko večjih težav.

Ker so drugi kreteni, nočeš zaostajat za njimi?

-Tudi grim in jaz se ne hvaliva, da voziva blizu roba svojih sposobnosti.

Kako da ne? sam je napisal, da vozi tako hitro kot je sposoben brez nesreče. Če bi bil hitrejši bi letel s ceste, ergo vozi na robu svojih sposobnosti.

-Osebno mi ni nikoli vstal, ko sem vozil hitro ali koga prehitel - za to so ženske (za nekatere pa moški). Jaz se kvečjemu počutim sproščenega, da lahko z normalno hitrostjo vozim naprej - sem se že naveličal opazovat odsevnike na varnostni ograji.

Očitnmo nisi prebral Grimove samohvala o tem kako je prehitevanim treba pokazat kak avto voziš.

-Jaz se kvečjemu nagibam bolj proti manjvrednostnemu kompleksu - delam za ostale marsikdaj preveč in sem preveč popustljiv. Bolj bi se moral osredotočit nase, ne samo na druge.
predlagam, da si najprej razčistiš pojme kaj kaj pomeni, ker kaj tako neumesnega že dolgo nisem prebral. Je pa res da poleg večvrednostnega kompleksa tudi samovšečnost ni tuja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

sheeshkar ::

LordNacho je izjavil:

Pa zakaj dafak se prepiramo o načinu vožnje posameznikov tukaj - ko noben ne ve kaj točno se dogaja?!?

Zakaj? Ker nekateri opisujejo svoje dejanske primere nevarne vožnje (torej točno vemo, kaj se z njimi dogaja, za razliko od projeciranja, da vsi ostali konstantno kršimo vse možne predpise razen omejitev), ker potem zagovarjajo primere nevarne vožnje drugih kretenov in ker relativizirajo ali povsem ignorirajo, da je prehitra vožnja mnogo, mnogo večji problem na naših cestah kot počasnejša vožnja.

LordNacho je izjavil:

Dogovorimo se kako lahko večino nesreč preprečimo;

Moje mnenje je, da se večina nesreč zgodi zaradi neprilagajanja situaciji - in ko bi se to začelo kontrolirat, bi se tudi število nesreč zmanjšalo. Primeri neprilagajanja situaciji;
- Premajhna varnostna razdalja,
- Odvzem prednosti,
- (Ne)preverjanje mrtvega kota,
- (Pre)hitra vožnja v slabih razmerah,
- (Ne)umikanje hitrejšemu prometu, etc... - OPjeva tema.

Jaz mislim, da je to največkrat posledica nepozornosti ob vožnji in dost manjkrat posledica objestnosti oz. Dunning-Kruger Efekta.

Če se nekdo ne umakne hitrejšemu prometu, je to v nekaterih situacijah (ne pa vseh, definitivno pa te niso tako pogoste, kot to trdijo nekateri imbecili) lahko prekršek. Nikoli pa to ni povzročitelj nesreče. Za vse ostale primere se pa prav vsi strinjamo, torej o tem nimamo debat.

Če predpostavimo, da obstajata dva ekstrema - polži in divjaki, bi veliko manj smrtnih žrtev bilo v primeru, če se znebimo divjakov. Zakaj pa nekateri mislijo, da so počasnejši vozniki avtomatično manj pozorni, da ne uporabljajo ogledal, da telefonirajo med vožnjo in podobne zadeve, s katerimi idioti mislijo, da se s tem lahko opraviči njihovo divjanje, pa meni ni jasno (lahko pa to dokažejo s kakšnim kredibilnim virom). Prav vsi tukaj se strinjamo, da so takšne zadeve prav tako lahko nevarne in prav nihče jih ne zagovarja (za razliko od divjanja ter kršenja omejitev - tudi, če samo v točno določenih pogojih).



LordNacho je izjavil:

Recimo, vzemimo Grim-a, ki ga nekateri označujete za pacienta na cesti.
- Sklepam, da se tisti, ki ga tako označujete ne boste strinjali z zgoraj napisanim? Namreč vi boste rekli, da ker on ne upošteva nekaterih omejitev, povzroča nevarne situacije na cesti?

Hm, sem še enkrat prebral Grimove pravljice in moram reči, da se strinjam s teboj.

GrimReaper je izjavil:

Imaš prav, sam prehitevam tiste z 90-100 tudi v današnjem vremenu, ko cesta ni bila povsem suha. Mogoče tudi v dežju, ampak v dežju mi je 90-100 načeloma dovolj.

Vožnja ter prehitevanje krepko nad omejitvami na mokri cesti definitivno ni povzročanje nevarnih situacij.


GrimReaper je izjavil:

Meni gre že 2. do 100 in pač po preglednih ravninah potegnem, v redkih primerih grem do nekje 150, večinoma pa do nekje 130. Ampak to so samo vmesne hitrosti, enakomerna vožnja je pri največ 110.

Vožnja s 150km/h in večinoma s 130km/h na regionalkah prav tako ni povzročanje nevarnih situacij. Konec koncev gre za fantastičnega voznika, ki lahko v vsakem trenutku ustrezno reagira tudi na najbolj nepredvidljive situacije, kar nam mora biti seveda jasno.


GrimReaper je izjavil:

Prav tako po naseljih vozim 50. Čez kakšne vasi in mesta povsem striktno, so pa nekateri odseki kjer vozim do nekje 70.
Pač povsod vozim tolk hitro kot se le da, da ne povzročim kakšne nesreče.

Imaš prav, ker je napisal, da po naseljih vozi po omejitvah, je varen voznik. Pa kaj potem, če na nekaterih odsekih potegne do 70 oziroma toliko hitro kot se le da. Takrat gotovo ne povzroča nevarnih situacij. In to sigurno počne izjemno redko oziroma skoraj nikoli.


GrimReaper je izjavil:

Vožnja striktno po omejitvah se mi zdi pa veliko preveč na sigurno. Sicer za ostale so mi omejitve povsem primerne, nikakor ne bi želel da bi vsi vozili tako kot sam, bi pa seveda bilo odlično, da bi vsi vedno, ko to razmere omogočajo, vozili na zgornji omejitvi hitrosti ter nekje -5%.

Po ponovnem premisleku se seveda strinjam, da ima GrimReaper (bolj primernen username v tej temi bi lahko bil samo še Ghost Rider) očitno fantastične vozniške sposobnosti in da mu o tem (tako kot solatkotu, negotiatorju in ostalim profesionalnim voznikom z ustreznimi potrdili ter dovoljenji) lahko povsem brez problema verjamemo na besedo. Za ostale pa so omejitve seveda povsem primerne.


GrimReaper je izjavil:

Še največji užitek mi je pa, da mi uspe speljat tako hitro, da lahko zavijem levo pred kolono. Kar pa glede na pospeševanje ostalih ni tak problem.

Seveda ni problem, če bi z malo več denarja in sreče lahko bil tekmovalec v Formuli 1, ane. Pa tudi sicer to ni nič takšnega, kar bi povzročalo nevarne situacije na cesti.


GrimReaper je izjavil:

Ne gre se za čas, meni se gre samo za čim večji užitek v vožnji.

Tako kot vsem varnim voznikom.



LordNacho je izjavil:

Sam bom trdil, da je, ako vozi kot opisano, varen voznik - ker prilagaja svojo vožnjo razmeram na cesti in je kot tak dosti bolj pozoren voznik, kot npr. moja mama, ki se vozi 110 po avtocesti, 10m za tovornjakom.

Mene je tudi prepričal. Še posebej s tem odstavkom, kjer je zatrdil da ni TOTALNI manijak in hkrati celo uspel opisati situacijo, kjer ne ogroža ostalih.

GrimReaper je izjavil:

Nisem pa totalni manijak, seveda prilagajam razmeram, danes zjutraj v popolni megli sem vozil 40-50, čeprav sem siguren, da če bi bil kdo že prej za mano, da bi me ujel z nekje 70.
V snegu tudi vozim med 30 in 50.


S čim je pa tebe prepričal?

GrimReaper ::

negotiator je izjavil:

Veš, kdaj on potegne 150? Takrat, ko je cesta suha in prazna - verjetno ponoči.

Ah kje, ponoči vozim max 80.
Eno vprašanje, kdo je bolj varen voznik:
1. ponoči vozi 70-80, podnevi 100-110
2. ponoči vozi 90, podnevi vozi 90
Verjetno bo večina odgovorila da 1., tako da te vaše omejitve si lahko nekam vtaknete, ker drugi bo vozil po omejitvah, ampak ni pa bolj varen voznik.

Idealnega vozika ni, pa če se postavite na glavo, tisti ki vozijo pod omejitvijo, niso avtomatsko dobri vozniki, ker večina dela polno še večjih bedastoč, kot je pa prekoračitev hitrosti.
Ampak v kar sem pa siguren, sam bi bil med najboljšimi vozniki, če bi vozil mal bolj umirjeno, kar sem pa seveda zmožen. Veliko stvari se namreč naučiš šele pri večjih hitrostih, kaj hudiča se boš pa naučil, če se voziš 60.
Tisti, ki ne upajo vozit niti 90, sem seveda prepričan da ne znajo voziti tako dobro kot sam.
Seveda da imam potem kompleks večvrednosti, kaj si naj pa drugega mislim, če pa na cesti ni za najti enega voznika za katerega bi rekel da dobro vozi.
Recimo vidiš nekoga, ki zavija levo, postavi se pa na sredino. Najbrž da si bom zdaj mislil kako dober voznik je.
Ali pa na ravnini vozi 80, za tega ne morem vedt kako dober voznik je drugače, lahko samo predvidevam da ne ravno dober, če ne zna niti do 90 potegnit.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
««
9 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332499 (30251) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528113908 (90930) solatko

Več podobnih tem