Novice » Tožbe » Nove težave za Volkswagnove 3-litrske motorje
Magic1 ::
Ne govorim o teranju ali občasnemu oblačku, temveč konstantnem oblaku ob normalni vožnji. Kot da nihče nima nobenega filtra sploh. Je že čas, da na tehničnem gledajo še kaj drugega, kot samo CO2.
Magic
Utk ::
Men grejo počas že kar konkretno na k*** tw VW dizli. Sem malo bolj pozoren, ko vozim za njimi po Lj. in jih vsaj 90% med normalno vožnjo spušča kar konkreten oblak temnega izpusta. BK za mariskaj, a to da neko sranje na polno osnažuje brez zavor, je pa preveč!
Poglej malo tudi ostale dizle, vsi brez DPF filtra lahko kdaj pokadijo....pri novejših VW tega ne boš opazil.
Če ne bi bilo goljufanja, bi to z novimi še šlo čez, ampak ok. Kaj pa ko so 5 let stari z 200 jurji in začnejo kadit? Na odpad z njimi? Bo potem dizel še zmeraj kralj stroškov?
Prav, vi se kar vozte z dizli, samo jih držite v stanju kot naj bi veljalo za novega - pa to stanje niti za nove ne velja, vsak dan to dokazuje kak nov članek.
3p ::
To, da v Evropi ne bodo dobili kazni, ki bi jih za zgled udarila po prstih je lahko le v spodbudo ostalim. Goljufanje se splača. Kam smo prišli.
Glede zanesljivosti pa, komur ni jasno, da se na anekdotična pričevanja ni zanašati, naj bo raje tiho. Obstaja nekaj spletnih mest, ki beležijo pogoste napake in statistike... Recimo https://www.adac.de/infotestrat/unfall-....
Glede zanesljivosti pa, komur ni jasno, da se na anekdotična pričevanja ni zanašati, naj bo raje tiho. Obstaja nekaj spletnih mest, ki beležijo pogoste napake in statistike... Recimo https://www.adac.de/infotestrat/unfall-....
Sami ::
Če ne bi bilo goljufanja, bi to z novimi še šlo čez, ampak ok. Kaj pa ko so 5 let stari z 200 jurji in začnejo kadit? Na odpad z njimi? Bo potem dizel še zmeraj kralj stroškov?
Prav, vi se kar vozte z dizli, samo jih držite v stanju kot naj bi veljalo za novega - pa to stanje niti za nove ne velja, vsak dan to dokazuje kak nov članek.
Odpad pri 200.000km...se hecaš?
Moj 1.9TDI pri 411.000km nič ne kadi, razen če ga recimo v drugi zahodiš na ene 4k rpm.
Pri novih pa ne vem kje si to opazil, golfa 6 1.6TDI sem teral brez oblačka dima.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Utk ::
Ja ja, nič ne kadi, razen ko daš gas. Vse jasno.
Si vozil novega brez oblačka dima, ker 20x preveč NOx-ov vseeno ne vidiš.
Si vozil novega brez oblačka dima, ker 20x preveč NOx-ov vseeno ne vidiš.
MrStein ::
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Sami ::
Ja ja, nič ne kadi, razen ko daš gas. Vse jasno.
Si vozil novega brez oblačka dima, ker 20x preveč NOx-ov vseeno ne vidiš.
Ne razumem zakaj se tako razburjaš, potem vozi električni avto....okusi so različni, je pa to zanemarljivo z raznimi izpusti industrije.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
MrStein ::
Men grejo počas že kar konkretno na k*** tw VW dizli. Sem malo bolj pozoren, ko vozim za njimi po Lj. in jih vsaj 90% med normalno vožnjo spušča kar konkreten oblak temnega izpusta. BK za mariskaj, a to da neko sranje na polno osnažuje brez zavor, je pa preveč!
Pismo vladi... (če so že za tehnične preglede kaznovali)
Aja, zdaj so zaposleni z cenzuro interneta... pssst, da nas ne slišijo!
Jebe m...fiatu in vsem po spisku....
F.I.A.T. = Fehler in allen Teilen
(prevod: napaka v vsakem delu)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Gregor P ::
Obstaja nekaj spletnih mest, ki beležijo pogoste napake in statistike... Recimo https://www.adac.de/infotestrat/unfall-....... tale mislim da je one bolj obširnih DEKRA oz. tu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ja ja, nič ne kadi, razen ko daš gas. Vse jasno.
Si vozil novega brez oblačka dima, ker 20x preveč NOx-ov vseeno ne vidiš.
Ne razumem zakaj se tako razburjaš, potem vozi električni avto....okusi so različni, je pa to zanemarljivo z raznimi izpusti industrije.
Sej to da vw fahreri marsikaj ne razumete in še slabo berete že vemo. Ne vem pa kaj imajo okusi s tem...dvomim da kdo uživa v vdihavanju rakotvornih stvari. Tudi pregovorna slovenska poštenost in ljubezen do poštenosti je čudežno izginila. Od kod čudenje, da vsi goljufajo in kradejo, če jim tega niti ne zamerite?
Sami ::
Ja ja, nič ne kadi, razen ko daš gas. Vse jasno.
Si vozil novega brez oblačka dima, ker 20x preveč NOx-ov vseeno ne vidiš.
Ne razumem zakaj se tako razburjaš, potem vozi električni avto....okusi so različni, je pa to zanemarljivo z raznimi izpusti industrije.
Sej to da vw fahreri marsikaj ne razumete in še slabo berete že vemo. Ne vem pa kaj imajo okusi s tem...dvomim da kdo uživa v vdihavanju rakotvornih stvari. Tudi pregovorna slovenska poštenost in ljubezen do poštenosti je čudežno izginila. Od kod čudenje, da vsi goljufajo in kradejo, če jim tega niti ne zamerite?
Sem 8 let vozil bencinarja (Opel), še sedaj ga občasno. Ampak nekateri nimamo avta samo za v trgovino in nazaj, ampak naredimo kar lepo število kilometrov.
Bencinar, ki bi imel podobne lastnosti kot moj 1.9TDI bi mi pil okoli 9L/100km (primerljiv 2.0 naturalc), moj pa mi pije 5L in celo gorivo je cenejše.
Bi z veseljem ponovno vozil bencinarja, mi najdeš kakšnega s primerjivo močjo (konjaža, navor), velikostjo avta (moj je Variant) in voznimi lastnostmi, ki bi mi pil 5L/100km pri 140km/h?
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Utk ::
Kaj je zdej, a TDI kupujejo tisti, ki si jih lahko privoščijo, ali socialni problemi, ki nimajo za bencin? Odločte se že enkrat.
Napajalc ::
Če bi bili vw konkurenčni avtomobili jim nebi bilo potrebno goljufat, očitno so si z goljufijo pridobili čas za razvijanje konkurenčnih tehnologij.
011011100111010101100010
Aston_11 ::
Mar ni to običajna slika za vsakim dizlom? Ali je to samo takrat tako, ko jih terajo kot bencinarje?
Ne, samo VW dizli kadijo, ostali so kot rožice.
Kaj je zdej, a TDI kupujejo tisti, ki si jih lahko privoščijo, ali socialni problemi, ki nimajo za bencin? Odločte se že enkrat.Od kdaj pa tisti, ki lahko kupijo TDI, morajo imeti porabo xxx? ALi ta tip ljudi ne sme šparat in morajo trošit kot neumen. Bedarije pišeš, ti škodi vdihovanje bencinskih hlapov, ki menda niso rakotvorni, pa pasivno kajenje pa hlapi in računalnika in vdihovanje lepil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Telbanc ::
Če ne bi bilo goljufanja, bi to z novimi še šlo čez, ampak ok. Kaj pa ko so 5 let stari z 200 jurji in začnejo kadit? Na odpad z njimi? Bo potem dizel še zmeraj kralj stroškov?
Prav, vi se kar vozte z dizli, samo jih držite v stanju kot naj bi veljalo za novega - pa to stanje niti za nove ne velja, vsak dan to dokazuje kak nov članek.
Odpad pri 200.000km...se hecaš?
Moj 1.9TDI pri 411.000km nič ne kadi, razen če ga recimo v drugi zahodiš na ene 4k rpm.
Pri novih pa ne vem kje si to opazil, golfa 6 1.6TDI sem teral brez oblačka dima.
Mam alfo 1.9 dti, ko pohodim pokadi. Ampak nič več ko golf.
Vozim jo normalno in kljub starosti 13 let je bp. Ma pa okoli 300.000. km.
V bistvu so te 1.9 mašine neuničljive. Menda je bil na tem avtu zavrten števec nazaj pred leti, ko je mela alfa 450.000. Uvožena je bla iz Italije, sem jo dobu za drobiž. In pol zrihtal.
Ima sam 1270kg in ma najmajnšo porabo od teh alf....od 4 litre naprej.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Utk ::
Od kdaj pa tisti, ki lahko kupijo TDI, morajo imeti porabo xxx? ALi ta tip ljudi ne sme šparat in morajo trošit kot neumen. Bedarije pišeš, ti škodi vdihovanje bencinskih hlapov, ki menda niso rakotvorni, pa pasivno kajenje pa hlapi in računalnika in vdihovanje lepil.
Naj šparajo, samo ne na moj račun. Pa naj se držijo pravil. Proizvajalci in lastniki. Če se ne zmorete, začnite zbirat za bencin.
In ja, vsak dan se zadevam z lepili, itak, to je ful dobro za zdravje.
Sami ::
Od kdaj pa tisti, ki lahko kupijo TDI, morajo imeti porabo xxx? ALi ta tip ljudi ne sme šparat in morajo trošit kot neumen. Bedarije pišeš, ti škodi vdihovanje bencinskih hlapov, ki menda niso rakotvorni, pa pasivno kajenje pa hlapi in računalnika in vdihovanje lepil.
Naj šparajo, samo ne na moj račun. Pa naj se držijo pravil. Proizvajalci in lastniki. Če se ne zmorete, začnite zbirat za bencin.
In ja, vsak dan se zadevam z lepili, itak, to je ful dobro za zdravje.
Na kakšen tvoj račun?
Ne razumem napisanega....pa vozi hibrida ali električni avto, če se boš bolje počutil, misliš da 2.0 naturalec nič ne onesnažuje, ko ga zavrtiš na 7000rpm???
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Aston_11 ::
Aston_11 ::
dihal bom pa itak vaše goljufive hlapeJup. Dihal boš vso svinjarijo, ki ti jo bomo podturili. Pozimi drva, čez leto dizel in bencin, vmes pa lepila. IN še hvaležen si lahko.
15 milijard kazni v Ameriki diktira kaj se sme in kaj ne, jaz ne.To je itak za vse dobro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
pegasus ::
Bi z veseljem ponovno vozil bencinarja, mi najdeš kakšnega s primerjivo močjo (konjaža, navor), velikostjo avta (moj je Variant) in voznimi lastnostmi, ki bi mi pil 5L/100km pri 140km/h?Pravilna metrika je €/100km in če znaš tako gledat, kar naenkrat rata plin (lpg ali cng) hudo mikavna reč. Z velikim zanimanjem raziskujem TGI ponudbo ...
Utk ::
Še bolj od mene vam bojo hvaležni vsi otroci z astmo, sploh pri 50ih letih ko jih bo kap od vašega sranja.
Sami ::
Ja jaz se naj skeširam za električnega, dihal bom pa itak vaše goljufive hlape. Fak of.
Koliko si sploh star, da take pišeš? Sploh vidiš čez volan?
Pa saj si sokrivec, če voziš bencinarja....ne razumem te, onesnažuješ okolje.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Aston_11 ::
Sami ::
15 milijard kazni v Ameriki diktira kaj se sme in kaj ne, jaz ne.
Seveda...2.0TDI je rak, njihovi V8 6.2 HEMI motorji so pa kot rožče :D
Dej zresni se....pojdi v naravo, da se malo prepucas...tam ni TDI-jev :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
tomaz- ::
Ampak prav res, Utk.. Glasen si tako, da moraš biti največji čistun daaaleč naokoli.. Sem tudi sam krepko proti goljufivemu VW in sistemu nasploh, ampak toje rantanje je pa kar malo too much.. Ne vem, uporabljaš elektriko, klimo, avto, motor, kdaj prdneš, uporabljaš deodorante?? hudiča, potem nisi tako noro eko-čist..
Invictus ::
Naj šparajo, samo ne na moj račun. Pa naj se držijo pravil. Proizvajalci in lastniki. Če se ne zmorete, začnite zbirat za bencin.
In ja, vsak dan se zadevam z lepili, itak, to je ful dobro za zdravje.
Kako na tvoj račun? A VW nakazuješ mesečno keš? Ali pa lastnikom VW?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
J.McLane ::
Utk je lepo napisal, ostali pa pač s prsti kažite drugam pa se bomo vsi zadušili, saj se vedno dobi sosedov Jazen, ki kuri iverko v stari štadlerci, zakaj bi bil jaz boljši.
Čiste uporabe enegije NI, to je dejstvo, so pa bolj čiste in manj čiste, dizelski motor (sploh po nekaj letih) definitivno ne sodi v čistejše kot sodoben NA PFI bencinar, kdor tega ne razume mu ni pomoči.
Čiste uporabe enegije NI, to je dejstvo, so pa bolj čiste in manj čiste, dizelski motor (sploh po nekaj letih) definitivno ne sodi v čistejše kot sodoben NA PFI bencinar, kdor tega ne razume mu ni pomoči.
Utk ::
Ampak prav res, Utk.. Glasen si tako, da moraš biti največji čistun daaaleč naokoli.. Sem tudi sam krepko proti goljufivemu VW in sistemu nasploh, ampak toje rantanje je pa kar malo too much.. Ne vem, uporabljaš elektriko, klimo, avto, motor, kdaj prdneš, uporabljaš deodorante?? hudiča, potem nisi tako noro eko-čist..
Ne vem po čem sklepaš da sem noro eko čist? Kaj točno takega sem napisal kar bi blo pretiravanje? Prosim, en primer. Če resnica boli, ni to moj problem. Ne vem po kateri zblojeni logiki je dizel v redu in prav gotovo ni strupen, če pa z njim prišparam 300 evrov na leto. Kakšna logika je to? A obstaja kaka koleracija med tem kolk prišparaš in kako nedolžna je stvar?
Kako na tvoj račun? A VW nakazuješ mesečno keš? Ali pa lastnikom VW?
VW se je odločil, da je sprejemljivo strupit ljudi, če si s tem pridobi konkurenčno prednost, njihovi vozniki pa nižjo porabo in nižje stroške. In potem sem jaz bad guy. Faking unbelievable.
In če je dizel v redu, ker tudi bencin ni stoprocentno čist, je po isti logiki tudi bencin v redu, ker niti dizel ni zastojn. Pa kakšna je to logika?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
R1710 ::
Naj šparajo, samo ne na moj račun. Pa naj se držijo pravil. Proizvajalci in lastniki. Če se ne zmorete, začnite zbirat za bencin.
In ja, vsak dan se zadevam z lepili, itak, to je ful dobro za zdravje.
Kako na tvoj račun? A VW nakazuješ mesečno keš? Ali pa lastnikom VW?
Največji fenomen je, da evropski lastniki vozil VAG koncerna po večini ne pričakujejo/ne želijo odškodnin, nek slotehovski @Utk pa pizdi že 2 dni, čeprav ne razume zakaj.
J.McLane ::
Zakaj? Zato ker lastniki VW so v plusu (konkurenčen izdelek), dodatno onesnaževanje pa dihamo vsi.
Utk ::
Aston_11 ::
dodatno onesnaževanje pa dihamo vsi.Če bi vsi ostali bili čisti, kar pa niso, bi tale trditev držala. Vendar, ker so vsi testi pokazali, da razen enih dveh vsi pretirano Nox onasnežujejo, je tole čisto sprenevedanje. Novi bencinci z vbrizgom proizvedejo podobno sranja kot dizli. Tako da, kdor noče onesnaževati, mu ostane bicikl. Sploh ker pozabljate, da tudi proizvodnja vozila in vseh drugih izdelkov pripomore k onesnaževanju in vseh ostalih izdelkov. Torej, dobra tema za čistune ala UTK, ki ne vidijo dlje od nosu.
To bomo samo tebe. Drugi si tega privilegija ne zaslužijo, ker so premalo zaslepljeni.Zakaj? Zato ker lastniki VW so v plusu (konkurenčen izdelek), dodatno onesnaževanje pa dihamo vsi.
Zdaj te bojo označili da si jim fauš. Pa da še ti kupi VW. Pač tako delujejo primitivne pameti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
stjan ::
aston, kako pa veš da ostali avtomobili niso čisti?
Ker v vw časopisu tako piše ?
Ali bluziš samo na pamet, ker si pač kupil škodljivca, za katerega so oglaševali da je oh in sploh nekaj uber ales?
Če bi bila SLO normalna država bi vsem tem avtomobilom odvzeli prometno dovoljenje in bi morali na ponovno homologacijo.
Ker v vw časopisu tako piše ?
Ali bluziš samo na pamet, ker si pač kupil škodljivca, za katerega so oglaševali da je oh in sploh nekaj uber ales?
Če bi bila SLO normalna država bi vsem tem avtomobilom odvzeli prometno dovoljenje in bi morali na ponovno homologacijo.
Utk ::
Da DI bencinarji niso dost boljši sem jaz tu napisal že leta nazaj. Ko ti še nisi vedel kaj je DI bencinar.
Sprenevedanje bi bilo, če bi jaz zahteval, da se vsi držijo samo predpisov. Pa hočem v resnici več, ker očitno VW goljufanje po ameriških zakonih v Evropi sploh ni prepovedano. Meni je precej vseeno ali se filtri med vožnjo izklopijo zakonito ali ne, če se izklapljajo, taki avti nimajo kaj delat na cesti. Da ne govorimo o tem, da ni prepovedano dpf odstranit oz. tega nihče ne zmore preverjat. Zato je treba vse dizle ukinit, ker jih ne znajo naredit čiste, vi jih pa nočete spodobno vzdrževati. DI bencinarji pa dobivajo filtre. Boljše kot nič, ampak čez 10 let jih itak več ne bomo potrebovali. Bomo šli na štrom, tako da je skoraj vseeno.
Jaz kupim stvar novo in jo znucam do konca. Dokler ne crkne, je ne menjam.
Zaslepljeni od česa?
Vendar, ker so vsi testi pokazali, da razen enih dveh vsi pretirano Nox onasnežujejo, je tole čisto sprenevedanje.
Sprenevedanje bi bilo, če bi jaz zahteval, da se vsi držijo samo predpisov. Pa hočem v resnici več, ker očitno VW goljufanje po ameriških zakonih v Evropi sploh ni prepovedano. Meni je precej vseeno ali se filtri med vožnjo izklopijo zakonito ali ne, če se izklapljajo, taki avti nimajo kaj delat na cesti. Da ne govorimo o tem, da ni prepovedano dpf odstranit oz. tega nihče ne zmore preverjat. Zato je treba vse dizle ukinit, ker jih ne znajo naredit čiste, vi jih pa nočete spodobno vzdrževati. DI bencinarji pa dobivajo filtre. Boljše kot nič, ampak čez 10 let jih itak več ne bomo potrebovali. Bomo šli na štrom, tako da je skoraj vseeno.
Sploh ker pozabljate, da tudi proizvodnja vozila in vseh drugih izdelkov pripomore k onesnaževanju in vseh ostalih izdelkov.
Jaz kupim stvar novo in jo znucam do konca. Dokler ne crkne, je ne menjam.
To bomo samo tebe. Drugi si tega privilegija ne zaslužijo, ker so premalo zaslepljeni.
Zaslepljeni od česa?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Invictus ::
Čiste uporabe enegije NI, to je dejstvo, so pa bolj čiste in manj čiste, dizelski motor (sploh po nekaj letih) definitivno ne sodi v čistejše kot sodoben NA PFI bencinar, kdor tega ne razume mu ni pomoči.
Seveda korejski dizli sejejo rožice... Svinjajo ravno tako kot nemški, saj je dizel tehnologija precej na koncu. Korejci so pa še par let zadaj.
Če hočeš zadostiti vedno strožjim EURO standardom, pač nimaš šans...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Magic1 ::
Pa naj delajo dizle zaradi mene, sam če se postavi neke standarde, naj se to preverja in skrbi, da je standardu zadoščeno dlje, kot le začetnih 20 min vožnje pa še to le prvo leto.
Ali pa naj jih preprosto prepovejo v mestih...
Ali pa naj jih preprosto prepovejo v mestih...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
J.McLane ::
Nimam ne dizla ne DI bencinca, a to pomeni da sem zdaj lahko glasen?
Kot kaže se Korejci hitreje adaptirajo na strožje EU standarde kot evropejci - Hyundai IONIQ
"A modern diesel engine is already $3000 [at factory cost] more expensive than an equivalent petrol engine. Our engineers think it will cost another $1500 to add the Urea injection system. This additional $4500 cost is very similar to the extra cost of our new hybrid system,"
Ne vem kdo bo ostal zadaj, VW sicer skuša kar v enem koraku preskočit direktno na EV, vmes jih bodo pa vsaj 10 let Američani (Ford, GM), Japonci (Toyota, Honda) in Korejci (Hyundai, KIA) zjebali s klasičnimi hibridi, ki bodo cenenjši od dizlov in ne bodo potrebovali kompliciranih filtrov.
Kot kaže se Korejci hitreje adaptirajo na strožje EU standarde kot evropejci - Hyundai IONIQ
"A modern diesel engine is already $3000 [at factory cost] more expensive than an equivalent petrol engine. Our engineers think it will cost another $1500 to add the Urea injection system. This additional $4500 cost is very similar to the extra cost of our new hybrid system,"
Ne vem kdo bo ostal zadaj, VW sicer skuša kar v enem koraku preskočit direktno na EV, vmes jih bodo pa vsaj 10 let Američani (Ford, GM), Japonci (Toyota, Honda) in Korejci (Hyundai, KIA) zjebali s klasičnimi hibridi, ki bodo cenenjši od dizlov in ne bodo potrebovali kompliciranih filtrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Aston_11 ::
aston, kako pa veš da ostali avtomobili niso čisti?Ker je bilo polno testov po internetu vseh znamk in ne samo VW.
Na linku za hejterje neprijetna novica, da je vw med čistejšimi.
Npr. http://www.dailymail.co.uk/money/cars/a...
Evo, še meritve različnih:
http://www.dailymail.co.uk/news/article...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
R1710 ::
Buggy ::
Bi z veseljem ponovno vozil bencinarja, mi najdeš kakšnega s primerjivo močjo (konjaža, navor), velikostjo avta (moj je Variant) in voznimi lastnostmi, ki bi mi pil 5L/100km pri 140km/h?Pravilna metrika je €/100km in če znaš tako gledat, kar naenkrat rata plin (lpg ali cng) hudo mikavna reč. Z velikim zanimanjem raziskujem TGI ponudbo ...
Jaz imam sedaj ze drugega turbobencinskega karavana 1700-1900kg cipanega >200KM in predelanega na LPG z nic kaj nezno voznjo in stroskom 5-6€ na 100km
Prvi je bil na princip uparjalnika (v slabih treh letih narejeno brezproblematicnih skoraj 100kKm na plin), drugi na tekoco fazo (ne potrebuje bencina za hladen uzig). Ropotajocih smrdljivcev tud pogledam nikoli ne...sem se jih nazrl, ko sem se kombi vozu
S CNG so trenutno se rahle tezave s pumpami, drugace je pa CNG cista zmaga, za LPG pa so pumpe ze prakticno povsod. Delovanje avtomobila na tekoci fazi LPG-ja ima celo 5KM vec kot na bencinu...izmerjeno prejsnji teden na valerjih.
Naslednji avto bo seveda spet na plin (CNG/LPG) ali pa EV
GeRo ::
Nikoli nisem razumel zakaj bi kdo imel dizla, razen če dela res veliko kilometrov oziroma da ima terenca (dandanes je potrebno poudariti - da ga kdaj pa kdaj zapelje tudi na teren).
Na primer: če ne delaš veliko kilometrov, potem tista "razlika" v porabi in ceni goriva ne odtehta glasne, tresoče vožnje (napram bencinarju) + kot novi so dizli dražji in prav tako je z vzdrževanjem.
Pri terencih pa je nepogrešljiv visok navor že pri nizkih obratih (pa če je V6 kar lepo prede in ne trese kot dizel z štirimim cilindri).
Za vse drugo je po mojem bencinar boljša izbira.
Na primer: če ne delaš veliko kilometrov, potem tista "razlika" v porabi in ceni goriva ne odtehta glasne, tresoče vožnje (napram bencinarju) + kot novi so dizli dražji in prav tako je z vzdrževanjem.
Pri terencih pa je nepogrešljiv visok navor že pri nizkih obratih (pa če je V6 kar lepo prede in ne trese kot dizel z štirimim cilindri).
Za vse drugo je po mojem bencinar boljša izbira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GeRo ()
R1710 ::
Welcome to 2008, ko so dizli common rail, ne tresejo, niso glasni in vzdrževanje enako bencinarju, če je nenavit, celo cenejše.
Sam sebi si odgovoril na vprašanje zakaj dizla. Nabijanje kilometrov.
Sam sebi si odgovoril na vprašanje zakaj dizla. Nabijanje kilometrov.
Malajlo ::
CNG polnilnico postavljajo na Dolgem mostu. Tista pri LPP pa je nadgrajena z večjim rezervoarjem. Se premika počasi, se.
GeRo ::
Welcome to 2008, ko so dizli common rail, ne tresejo, niso glasni in vzdrževanje enako bencinarju, če je nenavit, celo cenejše.
Sam sebi si odgovoril na vprašanje zakaj dizla. Nabijanje kilometrov.
Leta 2016 smo in še vedno je očitna razlika glede hrupa in tresenja med bencinarjem in dizlom. Da ne bo nesporazuma, sem proti nabijanju kilometrov. Žal smo narod, ko praktično živimo na cesti, kar je tudi za zamislit se. Ampak to je že druga tema...
R1710 ::
Leta 2016 smo in še vedno je očitna razlika glede hrupa in tresenja med bencinarjem in dizlom. Da ne bo nesporazuma, sem proti nabijanju kilometrov. Žal smo narod, ko praktično živimo na cesti, kar je tudi za zamislit se. Ampak to je že druga tema...
Za novo astro je bil celo članek, da ne veš kaj voziš, dokler ne občutiš navora.
Če je to glasen, smrdljiv, tresajoč, nesmiselen in karkoli si pisal pred urejanjem, dizel, sem papež.
youtube.com/watch?v=EziCLQmTQAA
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: R1710 ()
Nikec3 ::
Saj verjamem, da enim preprosto ni všeč, ampak ko mi v isti sapi ponujajo korejce...če tu ne opazijo razlike...z lahkoto trdim, da eni res nimajo okusa.
In kaj je narobe recimo z novimi Hyundai? Notranjost je povsem spodobna, zunanji videz je itak nekajkrat boljši od dolgočasnih, škatlastih VW-jev, mala razlika je mogoče v porabi, ni pa vredno tega dodatka, ki ga plačaš. Glede zanesljivosti pa sta itak tako Hyundai kot Kia pred VW-jem. Kia je celo višje od Hyundaia, ker dobijo vedno že preizkušene komponente.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo prevara v ZDA stala še dodatno milijardo dolarjev (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostalo | 49146 (44178) | boolsheat |
» | Volkswagen bo v ZDA odkupil tudi nekatera vozila s 3-litrskimi motorji (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 14886 (12620) | Utk |
» | Volkswagnov načrt za vpoklic 3-litrskih dizlov neustrezenOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12426 (9813) | fujtajksel |
» | Volkswagen razgrnil časovnico odprave napake in podrobnosti (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 16879 (13604) | zmaugy |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65076 (58148) | pirlo |