» »

Programiranje - plačilo po učinku

Programiranje - plačilo po učinku

malisvizec ::

Pozdravljeni,

Iščem kakšen dober način za merjenje učinkovitosti pri programiranju. Iz vidika delodajalca.
Iz izkušenj se plačilo glede na porabljene ure ni izkazalo za učinkovito. Motiviranost programerjev, da bi se sproti učili je bila zelo nizka.
Rezultat tega pa je bila slaba programska koda in neunčikovitost.

Kurzweil ::

Pogovoriš se z njim in naredita nekakšen "roadmap" oz. načrt do kdaj mora biti kaj narejeno. Progamiranje je sicer težko merljivo, saj ne gre za delo v proizvodnji in število narejenih komadov. Bolj kot teroriziranje in stiskanje, pa se ti bo obrestovalo, če mu za dobro oz. hitreje opravljeno kvalitetno delo daš kakšne nagrade, naprimer kakšen % pri plači, tako bo tudi doma še kaj pogledal oz. razmislil. Sicer pa ne vem kako je pri vas, ampak ponavadi je nek deadline in vse tempiraš tako, da mora biti do nekega določenega datuma nekaj narejenega, seveda narediš še kakšno "tampon cono" v obliki kakšnega tedna viška. Če ti pa zaposlen ne zna pisati kode, pa bo moral na tem tudi sam nekaj narediti doma. So pa v 95% IT podjetij v Sloveniji plače prenizke, tako, da ne boš slučajno sanjal o kakšnem prikritem znižanju plače. Nizko plačilo in nemotiviranost v službi dajeta seveda svoje rezultate a na drugi strani je tudi potrebno vedeti, da ima določene obveznosti in predvsem roke, ko mora biti stvar implementirana, dokumentirana in na nivoju, če pa je stvar res kot mora biti, pa ti daš še nekaj nagrade za motivacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()

djabi ::

Če bi bilo plačilo po učinku, bi ljudje marsikje ostali brez plače ...

pegasus ::

Scrum je imho še najbližji česarkoli "po učinku".

Furbo ::

Kolikor govorim s programerji, bi bila učinkovitost precej večja, če bi delodajalci vedeli kaj hočejo in programerjem sproti dajali vse informacije, katere potrebujejo za svoje delo.
Ne pa da se jih ne vlači na razne krizne sestanke, kjer se jih samo živcira, namesto da bi se jim zagotovilo prej omenjeno.

Si prepričan, da jim tudi daješ pogoje za optimalno delo?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, DELL U3014

krneki0001 ::

malisvizec je izjavil:

Pozdravljeni,

Iščem kakšen dober način za merjenje učinkovitosti pri programiranju. Iz vidika delodajalca.
Iz izkušenj se plačilo glede na porabljene ure ni izkazalo za učinkovito. Motiviranost programerjev, da bi se sproti učili je bila zelo nizka.
Rezultat tega pa je bila slaba programska koda in neunčikovitost.


Vsi programerji smo motivirani izključno z denarjem ali slavo, da postaneš znan. Več znaš, več veljaš in več znaš narest, posledica je boljša plača. Če je programer "zaspal" in ni več motiviran, pomeni, da ga:
1.) predobro plačuješ
2.) nima zanimivega dela in se dolgočasi
3.) je delo prelahko zanj in njegovo delo nima več smisla zanj


Je pa pri programiranju zelo težko merit učinkovitost.

Nekdo naleti na problem in ga 2 dni rešuje in ko ga reši je porabil preveč časa za ta program in ga boš s tem slabo ocenil, čeprav je v končni fazi našel rešitev in rešil problem, ter se nekaj novega naučil.
Po drugi strani pa bo nekdo dobil par "lahkih" programov za rešit in ga boš dobro oceni, čeprav in je bila to rutina, rutinsko delo in ta tip problema, ki ga je kolega 2 dni reševal, nikoli nebi rešil.

solatko ::

Pri kolegu imajo nekako tako - Skupina dobi ovrednoten projekt in okviren čas v katerem naročnik pričakuje izdelek, potem pa si med seboj porazdelijo naloge in sredstva.
Zadeva je v tem, da prej naredijo zadovoljivo nalogo, prej bodo dobili drugo in s tem frišna sredstva.
Če rok zamudijo, do izdelave pač delajo zastonj.

Praviloma naredijo projekt 1 mesec do 14 dni pred rokom, se jim je pa že zgodilo, da so nekaj dni delali đabe.

V bistvu je to posel na čez, dogovori se cena in čas, potem pa je na izvajalcu, da to izpolni.

Ko sem kot mlad fantič delal na elektriki - instalacije, smo najbolj uživali pri delu na uro, švical pa pri delu na čez.

V bistvu se da vsako delo zmerit, če ne prej pa potem ko je narejeno, ravno tako se da vsako delo pošteno ovrednotit, samo tisti, ki ocenjuje, se mora na delo spoznat, ne pa da so najzahtevnejša orodjarska dela v bivši jugi delali za 3 DEM/h in so ekonomisti in razni referenti ob sklenitvi posla, naredili takoj izgubo, ko so pridobili posel za 3 mioDEM, pa je samo plača orodjarjev za tisti čas, znašala 5mioDEM.
Ko je šel po enak posel bivši orodjar, je takoj dosegel za podobna dela 25-30 DEM/h, kar je bilo pol ceneje od A in D orodjarjev.
Delo krepa človeka

Rippy ::

Moraš tudi upoštevati, da pri takšnem delu, v povprečju, precej težko dobiš iz človeka 5-6 ur iz 8 urnega delovnika. Lahko so pa tudi tvoji programerji psihično "skurjeni" (in to mislim, kot fuck my life, kaj počnem, ne da se mi) in če kot delodajalec ne vlagaš veliko energije v preprečevanje tega boš vedno imel zaposlene, ki so večkrat na leto in dalj časa manj učinkoviti. To ni nekakšno avtomatizirano delo pri katerem lahko nekdo večkrat "odjadra". Z razlogom imajo zelo uspešna podjetja razne telovadnice, dnevne sobe s konzolami/igrami in kakšne snack bare.

Invictus ::

Če nadrejeni ne zna oceniti učinka dela svojih podrejenih in išče neke cifre za ocenitev, to samo pomeni da nadrejeni nima pojma kaj delajo podrejeni...

Namreč ocena trajanja dela bi morala pač biti delo nadrejenega.

Samo mali šefici pri nas hitro pozabijo kaj je to programiranje, potem pa dobimo zahtevo pa taki butasti temi...

Rippy je izjavil:

Moraš tudi upoštevati, da pri takšnem delu, v povprečju, precej težko dobiš iz človeka 5-6 ur iz 8 urnega delovnika. Lahko so pa tudi tvoji programerji psihično "skurjeni" (in to mislim, kot fuck my life, kaj počnem, ne da se mi) in če kot delodajalec ne vlagaš veliko energije v preprečevanje tega boš vedno imel zaposlene, ki so večkrat na leto in dalj časa manj učinkoviti. To ni nekakšno avtomatizirano delo pri katerem lahko nekdo večkrat "odjadra". Z razlogom imajo zelo uspešna podjetja razne telovadnice, dnevne sobe s konzolami/igrami in kakšne snack bare.

Z lahko se programra 8 ur.

V tistih, uspešnih podjetjih folk visi tam po 12 - 14 ur, ker nima privat življenja. Zato pač igralnice, konzole in podobne bedarije.

Če zadeva ni narejena v roku, pomeni da:

- so roki nerealni
- delo ni pravilno razdeljeno, razbito nad podtaske
- podtaski niso pravilno razdeljeni med zaposlene
- šef nima pojma za kaj se sploh gre, zato birokratska merjenja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

noraguta ::

pegasus je izjavil:

Scrum je imho še najbližji česarkoli "po učinku".

Scrum nima veze z metriko in učinkom. Cela zadeva je kvečjem kontra temo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

noraguta ::

Sicer je pa kurtzvajl lepo napisal. Mora pač en bedet nad deco. Sicer je hitr kaos.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

noraguta ::

Sploh pa a za redno zaposlenega al sp. Al študenta.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

xardas ::

Furbo je izjavil:

Kolikor govorim s programerji, bi bila učinkovitost precej večja, če bi delodajalci vedeli kaj hočejo in programerjem sproti dajali vse informacije, katere potrebujejo za svoje delo. Ne pa da se jih ne vlači na razne krizne sestanke, kjer se jih samo živcira, namesto da bi se jim zagotovilo prej omenjeno.


To.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali so v Sloveniji sploh še kakšni developerji? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
28060410 (30007) LeQuack
»

Medosebni odnosi v IT podjetjih & roki & nadure (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8818019 (14303) Tody
»

Kako do zaposlitve (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7827339 (23388) roko88
»

Outsourcanje lastne službe (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9623048 (14624) St235

Več podobnih tem