Slo-Tech - Uber je zaradi svojega modela poslovanja pogosto tarča kritik, da ruši elemente normalnih delovnih razmerij in da predstavlja nelojalno konkurenco registriranim prevoznikom ljudi, pred čemer se je Uber pogosto branil z izjavami, da so njegovi izvajalci dobro finančno nagrajeni in tudi zato lahko nudijo prijaznejšo storitev. Oprijemljivih podatkov o zaslužkih voznikov za Uber v javnosti praktično ni, zato so dobrodošle informacije, ki so iz Uberja pricurljale do Buzzfeeda. Agregirani podatki iz več virov kažejo, da vozniki v Denverju, Detroitu in Houstonu zaslužijo 13,17, 10,75 oziroma 8,77 dolarja neto na uro. To pa ni bistveno več od minimalnih plač, ki na primer v Detroitu znaša 8,50 dolarja.
Ker pri Uberju vozniki krijejo vse stroške sami, so morali pri Buzzfeedu nekako oceniti stroške, ki jih ima voznik s svojo dejavnostjo. Zato so predpostavili, da povprečen voznik uporablja lastno 16.000 dolarjev vredno vozilo, s katerim bo prevozil 400.000 kilometrov. Porabo goriva so ocenili na 11,3 litra na 100 kilometrov, ceno goriva pa na 0,46 dolarja za liter. K temu so prišteli še 3000 dolarjev stroškov popravil, zavarovanja, registracije in cestnin letno. Računali so, da voznik svoje delo opravlja 40 ur tedensko 50 tednov v letu. Rezultat so uvodoma navedene številke, ki predstavljajo neto zaslužek voznika.
Podatki, ki jih je Buzzfeed uporabljal, se nanašajo na leto 2015 (dva ali osem tednov), in sicer zajemajo več kot tri milijone voženj. Uber sicer trdi, da nimajo podatka o neto zaslužku svojih voznikov, a nekatere preglednice, ki jih pridobil Buzzfeed, vseeno ponujajo oceno teh prihodkov.
Študija, ki jo je Uber naročil lani, je pokazala, da so njihovi vozniki v 20 mestih povprečno zaslužili 17 dolarjev bruto na uro. Od tega gre četrtina do tretjina za stroške, poleg tega pa so cene prevozov in plačil trenutno nižje kot leta 2014, za katero je podatke uporabljala omenjena študija. Problematično je tudi, da Uber v svojih reklamah navaja bruto prihodke svojih voznikov, ne omenja pa znatnih stroškov, ki jih imajo vozniki z vozilom. Uber pravi, da je to zato, ker so med seboj neprimerljivi.
V ZDA trenutno potekajo boji za uzakonitev minimalne plače v višini 15 dolarjev na uro. Vozniki Uberja od tega ne glede na razplet ne bodo imeli nič, ker pri Uberju niso zaposleni.
Novice » Ostalo » Uberjevi vozniki zaslužijo malo nad minimalno plačo
nekikr ::
To nikogar ne briga. Če je cent ceneje, pa četudi vozniki crknejo (pa mi z njimi, saj ni nadzora), potem je ok. Dokaz: vse teme na temo Uberja tule gor. Če bi bilo pol centa ceneje je to dovolj, da večina tule proda sebe in/ali svoja prepričanja, tako pokončni smo.
kow ::
Ne razumem naslova. Koliko pa naj bi zasluzili za delo, ki ga lahko opravlja prakticno vsak izmed cirka 7 milijard Zemljanov.
fosil ::
A je v čas vštet tudi prihod na lokacijo?
Verjetno ne, kar pomeni, da je končni znesek še nižji.
Verjetno ne, kar pomeni, da je končni znesek še nižji.
Tako je!
c00L3r ::
Čez 10 let bo večino teh ljudi brezposelnih, ker bodo samo vozeča vozila prevzela njihovo delo. Najprej v ZDA, kjer imajo "bolj preproste" ceste v mestih. Malo kasneje pa še v Evropi.
AC_DC ::
Uberjevi vozniki delajo samo to ali so še redno zaposleni in jim služi uber "taksiranje" kot dodatna dejavnost ?
bambam20 ::
Kje so potem zaposleni? So samozaposleni?
Ta podatek, da njihov avtomobil porabi povprečno 11 litrov bencina je neumna. Tudi v Ameriki.
Voziš Škodo Superb 2.0 TDI. To je za prevoz potnikov. Redni servis na 30.000 in gasa.
Ta podatek, da njihov avtomobil porabi povprečno 11 litrov bencina je neumna. Tudi v Ameriki.
Voziš Škodo Superb 2.0 TDI. To je za prevoz potnikov. Redni servis na 30.000 in gasa.
Isotropic ::
ne
pri marsikaterem delu, za katerega ne rabiš izobrazbe, lahko dobiš več od minimum wage.
uber se fura predvsem na uspesnosti iz preteklosti, ko ni bilo čist preveč voznikov in so ti lahko dejansko tut kaj zasluzili.
zdaj bo pa še uno nategunsko financiranje in bo še slabše.
pri marsikaterem delu, za katerega ne rabiš izobrazbe, lahko dobiš več od minimum wage.
uber se fura predvsem na uspesnosti iz preteklosti, ko ni bilo čist preveč voznikov in so ti lahko dejansko tut kaj zasluzili.
zdaj bo pa še uno nategunsko financiranje in bo še slabše.
c00L3r ::
...:TOMI:... je izjavil:
11 l je čisto realna cifra, če se fijakaš po mestu in veliko čakaš.
Jap, to drži.
zee ::
V Singapurju je vecini voznikov Uber dopolnilna dejavnost ... pac malo se furajo okrog v prostem casu.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
dexterboy ::
... khm, meni se tukaj poraje najpomembnejše vprašanje; kdo ali kaj IMA sploh koristi od te uber scene? Če so to potniki, potem ceh plačajo vozniki. Če so to vozniki uberja, potem plačajo ceh vozniki taxijev ali pa, da so to ponovno vozniki uberja, ki imajo sedaj možnost zaslužka, prej pa brez službe, pa so taxi vozniki sedaj brez službe... Pa nočem nikogar žaliti, samo imam občutek, da bo moralo preteči še nekaj vode do splošne zadovoljenosti vseh akterjev...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
PaX_MaN ::
Markoff ::
Heh, saj tukaj nas tudi večina pač malo tapka tipkovnico v prostem času.
Kok pa od SDS dobiš za to?
Pecunia non olet.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
cegu ::
Po podobni logiki bi lahko izračunali strošek avtomobila za osebo, ki ga uporablja samo za vožnjo na delo in nazaj (predpostavka).
Na palec:
Recimo da je to 50km (Kranj - Ljubljana), dnevno 100km.
Življenjska doba avtomobila: 300.000km (250 delovnih dni na leto - 12 let.
Nov avtomobil: cca: 12000EUR
Zavarovanje, registracija, ceste za 12 let = 12 * 400EUR = 4800EUR
Bencin: 1.3EUR/liter pri porabi 6l/100km --> 18000 litrov = 23400EUR
Redni servis, gume, etc, cca 300EUR/letno, 300*12 = 3600EUR
Vinjeta 12*110EUR = 1320EUR
Povračilo stroška za prevoz (kilometrina) 0,12EUR/km = 36000EUR
(maksimalno je 0,18, javna uprava dobi med 0,10 in 0,12)
Končna računica:
36000EUR
-12000EUR
- 4800EUR
-23400EUR
- 3600EUR
- 1320EUR
--------
-9120 EUR
9000EUR v 12ih letih = 750EUR na leto oz. 3/4 mesečne plače vsako leto samo zato, da se lahko pripelje na delo in nazaj.
Kolik ima pa smisel na tak način računati pa ne vem...
Na palec:
Recimo da je to 50km (Kranj - Ljubljana), dnevno 100km.
Življenjska doba avtomobila: 300.000km (250 delovnih dni na leto - 12 let.
Nov avtomobil: cca: 12000EUR
Zavarovanje, registracija, ceste za 12 let = 12 * 400EUR = 4800EUR
Bencin: 1.3EUR/liter pri porabi 6l/100km --> 18000 litrov = 23400EUR
Redni servis, gume, etc, cca 300EUR/letno, 300*12 = 3600EUR
Vinjeta 12*110EUR = 1320EUR
Povračilo stroška za prevoz (kilometrina) 0,12EUR/km = 36000EUR
(maksimalno je 0,18, javna uprava dobi med 0,10 in 0,12)
Končna računica:
36000EUR
-12000EUR
- 4800EUR
-23400EUR
- 3600EUR
- 1320EUR
--------
-9120 EUR
9000EUR v 12ih letih = 750EUR na leto oz. 3/4 mesečne plače vsako leto samo zato, da se lahko pripelje na delo in nazaj.
Kolik ima pa smisel na tak način računati pa ne vem...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cegu ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ECJ: Uber je taksislužba (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 19068 (14984) | leiito |
» | London prepovedal Uber, slednji se ne predajaOddelek: Novice / Ostale najave | 17110 (15536) | leiito |
» | Popolna prepoved Uberja v Italiji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 33307 (28774) | konspirator |
» | Uber dela izguboOddelek: Novice / Rezultati | 15805 (13054) | BigWhale |