Forum » Šola » Matematika
Matematika
krennn123 ::
Unknown_001 ::
Vse je v enotskem krogu :)
Poskusi sam rešit, pokaži nam kaj si naredil in te bomo usmerili. Namesto tebe ne bo nihče reševal, čeprav je tu možno 3/4 nalog iz glave na pamet rešit :) Tak test ne bi smel trajati več kot 15 minut :)
Poskusi sam rešit, pokaži nam kaj si naredil in te bomo usmerili. Namesto tebe ne bo nihče reševal, čeprav je tu možno 3/4 nalog iz glave na pamet rešit :) Tak test ne bi smel trajati več kot 15 minut :)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
krennn123 ::
Hvala za odgovor. Bom probu rešit sam, samo približno a mi lahko poveste, kako bi izrazu x pri prvi nalogi? Pač, po katerem postopku
SaXsIm ::
Inverzna funkcija. Arc sin. Pa na pamet se naučit vrednosti kotov, ker ko vidiš vrednost (2)1/2 /2, ti morabiti jasno, za kateri kot (x) gre že na daleč.
SaXsIm
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SaXsIm ()
AC_DC ::
Če imaš pare za Samsung Galaxy S6 Edge, potem je 50 eur sitnica za uro inštrukcij.
Resno pričakuješ, da ti bo nekdo šel reševati, brez da pokažeš trohico svojega vloženega truda ?
Prva naloga
Druga naloga
hipotenuza in kot alfa, uporabi sin/cos izrek za določitev stranic a in c.
Resno pričakuješ, da ti bo nekdo šel reševati, brez da pokažeš trohico svojega vloženega truda ?
Prva naloga
Druga naloga
hipotenuza in kot alfa, uporabi sin/cos izrek za določitev stranic a in c.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
Aston_11 ::
Ravno zato, ker ima za Galaxy in ga celo kupi, postavlja takšna osnovna vprašanja. Če ne bi bil sinus vmes, bi mislil, da so naloge za 8,9 razred OŠ....
krennn123 ::
In kaj ma veze, če mam s6? Sm hotel pomoč sam, ker sm meu ostale probleme čez leto (doma,...) in nism sledil pouku dosti. Mogoče se za vas zdijo osnove to, meni pa ne lih zaradi tega, kar se je dogajalo in nism slediu pouku :)... pa še profesorico mamo tako, da je prou joj...
BivšiUser2 ::
Potreboval bi kak nasvet, kako se učit uni matematike. Redno spremljam predavanja, hodim na vaje itak, samo ko sem pa učim nevem kje naj bi začel. Snov mi je sicer znana, ker smo v srednji obdelali osnove tega in mi je šlo odlično, sedaj pa se po 15 minutah izgubim in niti ne folgam razmišljat kaj prepisujem ker je vsa ta stvar zame nova. Še huje je, ko po določenem času slišim, od profesorice, da smo zdaj komaj ponovili prejšnjo snov in, da se še naj nekaj novega naučimo. A je res gimnazijska matematika tako težja on srednje šole? Mislim, res. Matematiko in izbrana poglavja iz matematike sem zadnji dve leti imel 5, še celo maturo 90% (se je dejansko nemreš napiflati, ker je dejansko vsak problem različen ) zdaj pa sem pri tem predmetu čisto v krizi. Kako ste si pomagali tisti, ki ste prišli in tehniškega na uni program. Predmet je osnove matematične analize.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
bili_39a ::
Del faksa je, da se naučiš učiti se... Vsak najde malce svojo metodo, ampak pri matematiki ni druge kot vaja. Poišči kakšno zbirko vaj in začni delati naloge, zanesljivo si dobil priporočeno literatur, če ne, vprašaj sošolce. Začneš pri lažjih in nadaljuješ.
Lahko sicer sprašuješ za kakšne napotke sošolce, ampak dokler ne pokapiraš sam boš vedno nekje vmes. Prazen papir in zbrana glava pa gre.
Lahko sicer sprašuješ za kakšne napotke sošolce, ampak dokler ne pokapiraš sam boš vedno nekje vmes. Prazen papir in zbrana glava pa gre.
BivšiUser2 ::
da se naučiš učiti seA, se tega v srednji ne učimo?
Pa saj ni problem računati, prelistam zvezek po zapiskih naredim ene par primer in zračunati v bistvu znam. Ampak enostavno nevem kaj računam. Naravna števila to razumem. Dokazovanje z indukcijo razumem, da neke n-je maš, potem pa še neke enačbe za n+1 pisati, namesto, da bi zračunal za 3 in njegovega naslednika. Enostavno ne kužim point v indukciji, kompleksnih števil, katera so itak delo delno ne realna, njihovo vrtenje,... Imel sem vse razen indukcije in na tisti ravni je šlo lepo, zdaj nevem enostavno o čem je govora. Se pri kolokvijih/izpitih preverja samo, da znaš računati ali te kaj bolj teoretičnega tudi izprašajo.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
otago ::
@S4NNYI
Nimamo magicne kugle. Resno. Vsak faks, studijski program oz. ,vsak profesor ali asistent ima svoj nacin poucevanja. Saj vam na zacetku leta povedo kako in kaj. So vam tudi dali seznam literature. Gres po tem. Mizori Oblak je recimo tak fajn zadeva. Potem pa resujes, dokler ti ne pride v kri. Vecina je tipskih nalog.
In ja...matematika je se ena redkih predmetov, kjer se vecinoma ne da zblefirati, kot locnica med resnimi in neresnimi studenti.
Ce ima vaje mlajsi asistent, se zmeni za konzultacije. Povecini radi pomagajo. Da ne omenjam, da pri ocenjevanju ne vidi tvojga imena prvic in ti podari kak procent za 6ko.
Nimamo magicne kugle. Resno. Vsak faks, studijski program oz. ,vsak profesor ali asistent ima svoj nacin poucevanja. Saj vam na zacetku leta povedo kako in kaj. So vam tudi dali seznam literature. Gres po tem. Mizori Oblak je recimo tak fajn zadeva. Potem pa resujes, dokler ti ne pride v kri. Vecina je tipskih nalog.
In ja...matematika je se ena redkih predmetov, kjer se vecinoma ne da zblefirati, kot locnica med resnimi in neresnimi studenti.
Ce ima vaje mlajsi asistent, se zmeni za konzultacije. Povecini radi pomagajo. Da ne omenjam, da pri ocenjevanju ne vidi tvojga imena prvic in ti podari kak procent za 6ko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
martincek1 ::
Meni se je ustavilo pri Matematiki 3 na fakulteti, predvsem ker sem malo zabluzil med predavanji in vaji, in sem se pač sprijaznil, da bo treba plačati 100€, da mi nekdo razloži diferencialne enačbe in krivulje.
Je pa načeloma tako, da snov na izpitu sledi snovi na vajah, tako da najdi dobre zapiske in pojdi čez. Ali pa prosi kakšnega kolega oz asistenta med govorilnimi, da ti pomaga kar te muči.
Je pa načeloma tako, da snov na izpitu sledi snovi na vajah, tako da najdi dobre zapiske in pojdi čez. Ali pa prosi kakšnega kolega oz asistenta med govorilnimi, da ti pomaga kar te muči.
BivšiUser2 ::
Saj ju3 grem na te tutorske ure. Inštrukcij pa ne mislim imeti glede na to, da sem pri PM matematiko naredil 95%.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
next3steps ::
BivšiUser2 je izjavil:
Potreboval bi kak nasvet, kako se učit uni matematike. Redno spremljam predavanja, hodim na vaje itak, samo ko sem pa učim nevem kje naj bi začel. Snov mi je sicer znana, ker smo v srednji obdelali osnove tega in mi je šlo odlično, sedaj pa se po 15 minutah izgubim in niti ne folgam razmišljat kaj prepisujem ker je vsa ta stvar zame nova. Še huje je, ko po določenem času slišim, od profesorice, da smo zdaj komaj ponovili prejšnjo snov in, da se še naj nekaj novega naučimo. A je res gimnazijska matematika tako težja on srednje šole? Mislim, res. Matematiko in izbrana poglavja iz matematike sem zadnji dve leti imel 5, še celo maturo 90% (se je dejansko nemreš napiflati, ker je dejansko vsak problem različen ) zdaj pa sem pri tem predmetu čisto v krizi. Kako ste si pomagali tisti, ki ste prišli in tehniškega na uni program. Predmet je osnove matematične analize.
Look, sem falil 3/4 šole, hotel šmekati šolsko doktorico matematike, šprical, a vseeno nekaj vem.
Matematike niti ne poskušaj razumeti. Guli naloge tako dolgo, da jih boš znal iz glave zapisati, vključno s celim postopkom in rezultatom. Več ponovitev daš skozi, boljše bo.
Na koncu boš prišel tako daleč, da boš ob pogledu na problem sam od sebe videl in našel končno rešitev. Časovno je pač matematika potratna - vsaj na začetku.
A120 ::
3much5me tole je pa dalec najslabsi nasvet kar ga lahko das nekomu ki se poskusa nauciti matematiko. razumevnje je kljucno. ce snovi ne razumes se jo je brezveze uciti. je res, da vecina uni matematike ni niti blizu pravi matematiki ampak vseeno ni to srednja sola in se jo je treba uciti tako, da razumes kaj delas in zakaj je tako. torej najprej dobro vso teorijo (izreke, po moznosti tudi dokaze) potem pa pocasi na vaje
KraitPay ::
Sem sem imel ogromno težav z mat. v OŠ. Enostavni nisem vedel kaj gledam, kaj sploh treba delati. Če sem se česa lotil nisem bil niti blizu pravemu postopku, razlog je bil v slabih osnovah.
Mat sem vedno imel -2, pa sem pač nekako zdelal OŠ.
Se je pa konec OŠ, nekako "odprlo", predelal sem celo OŠ, od ulomkov naprej, saj nisem znal niti krajšati ulomkov, če pa sem jih že krajšav, jih pa nebi smel zaradi računskih operacij. Skratka od 5 razreda dalje. Šele takrat sem videl kako sem bil butast, da sem se na pamet učil naloge.
Če razumeš teorijo, bi moral praktičen primer z malo vaje rešiti sam.
Sem končal srednjo poklicno šolo, potem VS fax in še magisterij. Matematika v nobenem primeru ni bila težava, kvečjemu nasprotno. Na MAG stopnji, so oni iz UNIja imeli več težav, kot mi iz VS, ker so imeli preveč teorije, v prakksi na nobeden ni vedel kaj dela.
Skratka, mat. se uči tako, da najprej razumeš teorijo. Šele ko zakapiraš teorijo lahko greš na praktičen primer. Primer: Imaš za izračunati volumen kocke. Na pamet veš da je to a^3, ampak če ne veš od kje do tega prideš ti ne pomaga nič, pa če rešiš 100 primerov. Upam da sem bil s tem jasen.
Če ne veš kaj početi v nalogi je to zato, ker ne razumneš osnovnih pojmov in teorije o kateri je govora. Najprej torek učbenik in terija, nato nekaj osnovnih primerov, nato se postopoma nadaljuje.
Tudi na zgornjem priemru je ogromno teorije; kocka, vedeti moraš da ima vse stranice enako dolga, potem volumen, kaj volumen sploh predstavlja in od tam potem enačba. Če ne veš kaj je volumen in ne veš da ima kocka vse stranice enako dolge, si ga oplel. No tole je bil bol banalen primer, je pa le za razmislit.
Mat sem vedno imel -2, pa sem pač nekako zdelal OŠ.
Se je pa konec OŠ, nekako "odprlo", predelal sem celo OŠ, od ulomkov naprej, saj nisem znal niti krajšati ulomkov, če pa sem jih že krajšav, jih pa nebi smel zaradi računskih operacij. Skratka od 5 razreda dalje. Šele takrat sem videl kako sem bil butast, da sem se na pamet učil naloge.
Če razumeš teorijo, bi moral praktičen primer z malo vaje rešiti sam.
Sem končal srednjo poklicno šolo, potem VS fax in še magisterij. Matematika v nobenem primeru ni bila težava, kvečjemu nasprotno. Na MAG stopnji, so oni iz UNIja imeli več težav, kot mi iz VS, ker so imeli preveč teorije, v prakksi na nobeden ni vedel kaj dela.
Skratka, mat. se uči tako, da najprej razumeš teorijo. Šele ko zakapiraš teorijo lahko greš na praktičen primer. Primer: Imaš za izračunati volumen kocke. Na pamet veš da je to a^3, ampak če ne veš od kje do tega prideš ti ne pomaga nič, pa če rešiš 100 primerov. Upam da sem bil s tem jasen.
Če ne veš kaj početi v nalogi je to zato, ker ne razumneš osnovnih pojmov in teorije o kateri je govora. Najprej torek učbenik in terija, nato nekaj osnovnih primerov, nato se postopoma nadaljuje.
Tudi na zgornjem priemru je ogromno teorije; kocka, vedeti moraš da ima vse stranice enako dolga, potem volumen, kaj volumen sploh predstavlja in od tam potem enačba. Če ne veš kaj je volumen in ne veš da ima kocka vse stranice enako dolge, si ga oplel. No tole je bil bol banalen primer, je pa le za razmislit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KraitPay ()
trojnis252 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Saj ju3 grem na te tutorske ure. Inštrukcij pa ne mislim imeti glede na to, da sem pri PM matematiko naredil 95%.
Predvidevam, da si 1. letnik fri ker imaš OMA, jaz sem tudi. Nima poklicna matura kaj dosti veze tu, prihajam iz elektro šole in sem delal 5. predmet matematiko, imel sem 97% pa se zdaj lovim pri OMA.
lebdim ::
Lepo napisano, KraitPay. Matematika je pa res predmet, kjer se ne da nič zblefirati. Šele lansko leto sem se zares začel zavedati, koliko pri matematiki pomeni razumevanje definicij in pojmov, izrekov, posledic, lem, itd...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
BivšiUser2 ::
trojnis252 je izjavil:
BivšiUser2 je izjavil:
Saj ju3 grem na te tutorske ure. Inštrukcij pa ne mislim imeti glede na to, da sem pri PM matematiko naredil 95%.
Predvidevam, da si 1. letnik fri ker imaš OMA, jaz sem tudi. Nima poklicna matura kaj dosti veze tu, prihajam iz elektro šole in sem delal 5. predmet matematiko, imel sem 97% pa se zdaj lovim pri OMA.
Ja dobro predvidevaš (na fri mam samo p1 in oma). Ja nič bo treba odmislit do konca izpitov. KraitPay, res dobro napisano. Ja, nič vidimo se enkrat po izpitih. Hvala za nasvete in adijo do takrat.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
BivšiUser2 ::
Ker se stvar počasi prerašča v resen problem, bi potreboval en pošteni nasvet (ne tipa "Obesi faks na klin", ker sem se, da sem notri prišel res fejst potrudil) glede matematike. Enostavno je ne folgam razumet, domače naloge komaj komaj rešujem za tistih 50%, da imam potem pravico pristopit k izpitu, prvi (obvezni) kolokvij sem izpustil, ker enostavno nebi imelo smisla tam zabluziti 90 minut. Torej kako naprej? Pri ostalih predmetih sploh nimam težav ampak tukaj bo katastrofa.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
bluefish ::
Usedi se in prični na začetku. Razjasni si teorijo in po vsakem sklopu utrdi snov z vajami. Če se ti kjerkoli zatakne, ne preskakuj snovi, ampak poišči pomoč nekoga, ki dejansko obvlada.
BivšiUser2 ::
Usedi se in prični na začetku. Razjasni si teorijo in po vsakem sklopu utrdi snov z vajami. Če se ti kjerkoli zatakne, ne preskakuj snovi, ampak poišči pomoč nekoga, ki dejansko obvlada.
Kolko pa so ceniki za domače naloge,ki jih moreš meti sproti vsaj 50% za pristop k izpitu?
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
bili_39a ::
BivšiUser2 je izjavil:
Ker se stvar počasi prerašča v resen problem, bi potreboval en pošteni nasvet (ne tipa "Obesi faks na klin", ker sem se, da sem notri prišel res fejst potrudil) glede matematike. Enostavno je ne folgam razumet, domače naloge komaj komaj rešujem za tistih 50%, da imam potem pravico pristopit k izpitu, prvi (obvezni) kolokvij sem izpustil, ker enostavno nebi imelo smisla tam zabluziti 90 minut. Torej kako naprej? Pri ostalih predmetih sploh nimam težav ampak tukaj bo katastrofa.
Bi rekel vseeno škoda, da nisi šel pisat. Tudi če ne narediš, ni hudega. Vsaj vidiš kakšne so naloge itd.
Resno, za matematiko rabiš vajo. Ne reševat samo v mislih, ne se zbat nalog, ne jih prepisovat od kolega. Začni pri enostavnih in nadaljuj k težjim. Se bo zelo poznalo tudi za kasneje. Postajala bo vedno lažja.
Za začetek mogoče poiščeš par sošolcev, ki so pripravljeni delati v skupini, ampak naloge rešuj sam kolikor je mogoče.
BivšiUser2 ::
Bi rekel vseeno škoda, da nisi šel pisat. Tudi če ne narediš, ni hudega. Vsaj vidiš kakšne so naloge itd
Naloge so ble nekaj podobnega kot na vajah, ki so pa ble enostavno prebrutalne, še tolko bolj ker rešujemo snov, ki jo jemljemo dan kasneje in ker so vaje na sporedu, ko se mi oči že zapirajo.
Pa ne, da se jih bojim, enostavno sem nekako zgubil voljo za mato, občutka za njeno praktičnost pa sploh nisem nikdar imel.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
sarma832 ::
naloge na kolokviju so bile res lahke. To, da sploh ne greš na kolokvij pa je največja neumnost. Učil bi se in šel vsaj probat, manj kot 0% ne moreš dobiti.
Sedaj ti bo samo težje. Na popravnih kolokvijih boš imel vso snov hkrati, pa še teorijo za izpit, ki ga imaš isti dan.
Sedaj ti bo samo težje. Na popravnih kolokvijih boš imel vso snov hkrati, pa še teorijo za izpit, ki ga imaš isti dan.
BivšiUser2 ::
Se jo bom pač na horuk naučil pa se vse na en dan rešim, če vidim da se nekaj je smiselno naučit, je to najmanjši problem.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
dihur ::
Mislim, da boš (z veliko dela?) OMA naredil.
> Naloge so ble nekaj podobnega kot na vajah, ki so pa ble enostavno prebrutalne, še tolko bolj ker rešujemo snov, ki jo jemljemo dan kasneje in ker so vaje na sporedu, ko se mi oči že zapirajo.
Morda bi pomagalo, če bi se že prejšnji teden začel pripravljati na snov naslednjega tedna.
Pri OMA boš teorijo razumel že, če boš znal samostojno reševati naloge. Dvomim, da bo teorija na ustnem izpitu presegala težavnost nalog.
Pri Linearni algebri ti pa priporočam, da si naprtiš dodatno delo, kajti glede na tisto, kar sem videl po tablah, dvomim, da bomo pri vajah dokazovali vse, česar dokazovanje prinaša globoko razumevanje. Priporočam ti, da dokažeš čim več trditev iz tukaj (ta predogled celotne knjige, ki je namenjena bolj poglobljenem in obsežnejšem študiju linearne algebre, pokriva dobršen del snovi naše Linearne algebre). Če ne drugega, vsaj preberi ta predogled in poskusi razumeti dokaze. Možno je, da boš zaradi količine snovi pozabljal, katere pristope--kajti te se se ponavljajo, saj se brez vzorcev pač ne bi mogli iti matematike--bi lahko uporabil določeni nalogi, zato je pomembno, da si svoje rešitve beležiš natančno in jasno, da boš lahko kasneje pogledal, kakšen pristop si uporabil pri podobnih nalogah. Pomagati bi tudi moralo, da si osnovne koncepte nekam zapišeš, morda celo v obliki miselnega vzorca.
> Naloge so ble nekaj podobnega kot na vajah, ki so pa ble enostavno prebrutalne, še tolko bolj ker rešujemo snov, ki jo jemljemo dan kasneje in ker so vaje na sporedu, ko se mi oči že zapirajo.
Morda bi pomagalo, če bi se že prejšnji teden začel pripravljati na snov naslednjega tedna.
Pri OMA boš teorijo razumel že, če boš znal samostojno reševati naloge. Dvomim, da bo teorija na ustnem izpitu presegala težavnost nalog.
Pri Linearni algebri ti pa priporočam, da si naprtiš dodatno delo, kajti glede na tisto, kar sem videl po tablah, dvomim, da bomo pri vajah dokazovali vse, česar dokazovanje prinaša globoko razumevanje. Priporočam ti, da dokažeš čim več trditev iz tukaj (ta predogled celotne knjige, ki je namenjena bolj poglobljenem in obsežnejšem študiju linearne algebre, pokriva dobršen del snovi naše Linearne algebre). Če ne drugega, vsaj preberi ta predogled in poskusi razumeti dokaze. Možno je, da boš zaradi količine snovi pozabljal, katere pristope--kajti te se se ponavljajo, saj se brez vzorcev pač ne bi mogli iti matematike--bi lahko uporabil določeni nalogi, zato je pomembno, da si svoje rešitve beležiš natančno in jasno, da boš lahko kasneje pogledal, kakšen pristop si uporabil pri podobnih nalogah. Pomagati bi tudi moralo, da si osnovne koncepte nekam zapišeš, morda celo v obliki miselnega vzorca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dihur ()
okn ::
A bi znou kdo tole rest (a in b sta vektorja)
|a|=4
|b|=3
kot med a in b je Pi/3
določite realno število m da bo |a+mb|=koren iz 13.
|a|=4
|b|=3
kot med a in b je Pi/3
določite realno število m da bo |a+mb|=koren iz 13.
eko_2k4 ::
razbijes na x in y komponento oba vektorja, sestejes, zracunas dolzino sestetega vektorja, kvadrat le te je 13.
Resis kvadratno enacbo... ce se ne motim (na hitro racunal) dobis m1=-0.317 in m2=-1.183.
Resis kvadratno enacbo... ce se ne motim (na hitro racunal) dobis m1=-0.317 in m2=-1.183.
tony1 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Saj ju3 grem na te tutorske ure. Inštrukcij pa ne mislim imeti glede na to, da sem pri PM matematiko naredil 95%.
Sine, matura katerekoli sorte je najbolj enostavna reč, kar boš imel opraviti z matematiko v življenju. Pozabi na maturo, matura je bila hec. (Sam sem jo pisal 100%, pa sem celotno srednješolsko snov ponovil v enem dnevu.)
Na faksu bo malo drugače.
Se pridružujem ostalim: za začetek se na pamet nauči vse izreke in vso teorijo. Šele nato nadaljuj z vajami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
BivšiUser2 ::
BivšiUser2 je izjavil:
Saj ju3 grem na te tutorske ure. Inštrukcij pa ne mislim imeti glede na to, da sem pri PM matematiko naredil 95%.
Sine, matura katerekoli sorte je najbolj enostavna reč, kar boš imel opraviti z matematiko v življenju. Pozabi na maturo, matura je bila hec. (Sam sem jo pisal 100%, pa sem celotno srednješolsko snov ponovil v enem dnevu.)
Na faksu bo malo drugače.
Se pridružujem ostalim: za začetek se na pamet nauči vse izreke in vso teorijo. Šele nato nadaljuj z vajami.
Naaa, ne bi ravno rekel, da je lahka oz. je poleg informatike najtežja od vsega kar sem pisal (pač na angleščini bi pogorel). In kak se naj učim to blesavo teorijo ala odvod je limita difirenega kvocienta, meni to nič ne pove. Pač sem bolj praktične sorte. Teorije niti gledati ne morem, pač tak dolgo delam vaje dokler sam ne skapiram. Prav tako so en primer permutacije in variacije. Teorije nisem nič gledal, samo naloge reševal in sem znal tudi vse random naloge na testu rešit, tak da ne bluzite mi s teorijo pri matematiki oziroma razložite mi stvar na lažji način.
Imam pa eno vprašanje.
S pomočjo razvoja v Taylorjevo vrsto izračunaj e0.01 na 5 decimalnih mest natančno:To sem po neki formuli na netu uspel zračunati in je 1,01005. Ne morem pa priti do cifre stopnje Taylorjevega polinoma.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
A120 ::
mah cela matura je hec, sploh matematika. sam sem matematiko odpisal 97% višjo raven z lezanjem (spanjem) pri pouku in prakticno brez najmanjsega vlozenega truda. S4NNY1 teorija je prava matematika. tebi nic nepomaga da znas izracunati stvar ce ne ves zakaj je tako in bos naslednjic ko bos imel malo obrnjeno stvar pol ure tuhtal kako se to obrne. kaj pa tebi sploh ve odvod? da je to smerni koeficient tangente v neki tocki? ja kaj pa je to drugega kot limita diferencnega kvocienta? uci se z razumevanjem ozadja snovi in ne samo vaj in verjemi da ti bo lazje
BivšiUser2 ::
Ja, ampak daj mi neko pošteno razlago ali pa knjigo kjer ti ne težijo z formulami, ki jih prvič v življenju vidiš, ampak ti normalno povejo o čem se gre.
BTW
Je slučajno 2? Ker je drugi odvod od e^0.01 > 1.01005 . Ne bi rad nekaj bv noter vtipka, ker če narobe notr vtipkam zgubim pravico do izpita.
BTW
Je slučajno 2? Ker je drugi odvod od e^0.01 > 1.01005 . Ne bi rad nekaj bv noter vtipka, ker če narobe notr vtipkam zgubim pravico do izpita.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
bluefish ::
BivšiUser2 je izjavil:
Ja, ampak daj mi neko pošteno razlago ali pa knjigo kjer ti ne težijo z formulami, ki jih prvič v življenju vidiš, ampak ti normalno povejo o čem se gre.Odvisno od knjig. Nekatere predstavijo tudi praktične primere rabe. Ampak pri konkretni razlagi brez formul pač ne gre.
BivšiUser2 ::
Potem že lahko pozabim na vse skupaj, ker pa se drkat formul ne mislim, če ne vem kaj, kaj pomeni.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
bluefish ::
Saj se ne gre za to, da bi se na pamet piflal celo izpeljavo. Pomembno je, da na koncu veš, od kje pride končen izraz.
maco-maco ::
Štos formul je ravno v tem, da lahko črke zamenjaš za konkretne zadeve. Potem ti je lažje računat z jabolki, kubiki vode, ....
Ena naloga
The curious incident of the man and the reactor
HOLMES: You say he was last seen tending this vat ...
SIR BOSS: You mean "overflow stirred tank reactor," Mr Holmes
HOLMES: You must excuse my ignorance of your particular technical jargon, Sir Boss
SIR BOSS: That's all right; however, you must find him, Mr. Holmes. Imbit was a queer chap; always staring into the reactor, taking deep breaths and licking his lips, but he was our very best operator. Why, since he left, our conversion of googliox has dropped from 80% to 75%.
HOLMES (tapping the side of the vat idly): By the way, what goes on in the vat?
SIR BOSS: Just an elementary second order reaction, between ethanol and googliox, if you know what I mean. Of course, we maintain a large excess of alcohol, about 100 to 1 and ...
HOLMES (interrupting): Intriguing, we checked every possible lead in town and found not a single clue.
SIR BOSS (wiping away the tears): We'll give the old chap a raise - about twopence per week- if only he'll come back.
DR WATSON: Pardon me, but may I ask a question?
HOLMES: Why certainly, Watson
WATSON: What is the capacity of this vat, Sir Boss?
SIR BOSS: A hundred imperial gallons, and we always keep it filled to the brim. That is why we call it an overflow reactor. You see, we are running at full capacity - profitable operation, you know.
HOLMES: Well, my dear Watson, we must admit we are stumped, for without clues deductive powers are of no avail.
WATSON: Ahh, but there is where you are wrong, Holmes. (Then, turning to the manager): Imbit was a largish fellow - say about 18 stones - was he not?
SIR BOSS: Why yes, but how did you know?
HOLMES (with awe): Amazing, my dear Watson!
WATSON: Why it's quite elementary, Holmes. We have all the clues necessary to deduce what happened to the happy fellow. But first of all, would someone fetch me some dill?
With Sherlock Holmes and Sir Boss impatiently waiting, Dr. Watson casually leaned against the vat, slowly and carefully filled his pipe, and - with the keen sense of the dramatic - lit it. There our story ends.
(i) What momentous revelation was Dr. Watson planning to make, and how did he arrive at this conclusion?
and best of all,
(ii) Why did he never make it?
Ena naloga
The curious incident of the man and the reactor
HOLMES: You say he was last seen tending this vat ...
SIR BOSS: You mean "overflow stirred tank reactor," Mr Holmes
HOLMES: You must excuse my ignorance of your particular technical jargon, Sir Boss
SIR BOSS: That's all right; however, you must find him, Mr. Holmes. Imbit was a queer chap; always staring into the reactor, taking deep breaths and licking his lips, but he was our very best operator. Why, since he left, our conversion of googliox has dropped from 80% to 75%.
HOLMES (tapping the side of the vat idly): By the way, what goes on in the vat?
SIR BOSS: Just an elementary second order reaction, between ethanol and googliox, if you know what I mean. Of course, we maintain a large excess of alcohol, about 100 to 1 and ...
HOLMES (interrupting): Intriguing, we checked every possible lead in town and found not a single clue.
SIR BOSS (wiping away the tears): We'll give the old chap a raise - about twopence per week- if only he'll come back.
DR WATSON: Pardon me, but may I ask a question?
HOLMES: Why certainly, Watson
WATSON: What is the capacity of this vat, Sir Boss?
SIR BOSS: A hundred imperial gallons, and we always keep it filled to the brim. That is why we call it an overflow reactor. You see, we are running at full capacity - profitable operation, you know.
HOLMES: Well, my dear Watson, we must admit we are stumped, for without clues deductive powers are of no avail.
WATSON: Ahh, but there is where you are wrong, Holmes. (Then, turning to the manager): Imbit was a largish fellow - say about 18 stones - was he not?
SIR BOSS: Why yes, but how did you know?
HOLMES (with awe): Amazing, my dear Watson!
WATSON: Why it's quite elementary, Holmes. We have all the clues necessary to deduce what happened to the happy fellow. But first of all, would someone fetch me some dill?
With Sherlock Holmes and Sir Boss impatiently waiting, Dr. Watson casually leaned against the vat, slowly and carefully filled his pipe, and - with the keen sense of the dramatic - lit it. There our story ends.
(i) What momentous revelation was Dr. Watson planning to make, and how did he arrive at this conclusion?
and best of all,
(ii) Why did he never make it?
Kaj?
lebdim ::
Tole z matematiko mi je vedno ful zanimivo ... Pa saj ravno poanta fakultetne matematike je, da je zelo selektivna. Tukaj se pa res vidi, kdo je skozi matematiko v gimnaziji prišel s šlepanjem in kdo z razumevanjem. Tisti, ki z razumevanjem, nima nobenih težav, ostali pač.
Sem pa pred tremi meseci našel en super kanal Professorja Leonarda, ki ima posneta predavanja. Pokrita ima praktično vsa področja analize in nekaj algebre.
Sem pa pred tremi meseci našel en super kanal Professorja Leonarda, ki ima posneta predavanja. Pokrita ima praktično vsa področja analize in nekaj algebre.
robertz ::
Tudi g. Andrej Škraba se je zelo potrudil in posnel predavanja iz matematike. Poglejte si na: http://astra.si/
BivšiUser2 ::
Okej, glede matematike sem se odločil, da bom delal septembra, pač ok sprejmem, da sem nesposoben za to. Zanima pa me če obstaja kakšna skripta, ki ti vse lepo od začetka vse razloži. Pač iz skript, ki jih profesorji pišejo se ne razumem.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Se je možno pripraviti na matematiko 1?Oddelek: Šola | 2696 (1949) | kow |
» | Matematika na FERIJUOddelek: Šola | 5516 (3899) | spegli |
» | FRI - UNI ali VSŠ (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 21738 (18148) | SimplyMiha |
» | FRI (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šola | 48615 (36135) | awy |