» »

Rada bi kupila avto

Rada bi kupila avto

1
2
3

Aston_11 ::

15 let star avto ne more biti brezhiben. Zgolj manjšaš možnost, da bo čimmanj stvari narobe. Če ni nič vitalnega, voziš, dokler ne spreže.

r3dkv1c4 ::

kixs je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

kixs je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:


Kupil sem že kar nekaj avtov, starih, novih, takšnih in drugačnih ampak glej ga zlomka......nikoli se nisem nategnil pri nakupu.
Še več, nikoli mi po nakupu ni bilo potrebno nalagat po 200€/leto na avto.
Lahko ti zaupam zakaj.

Ker se pač spoznam na stvari in me ne more nekdo , ki se ima za poznavalca, nategnit.


Pa si ziher, da imas avto? Se pri vsakem je potrebno vsaj kaksno malenkost zapravit. Noben pa ne prodaja brezhibnega avta.

Ne vem, ce je kdo napisal... pred nakupom avto obvezno peljat na tehnicni pregled.

Nimam avta, ti ga `maš.

Se pri vsakem je potrebno vsaj kaksno malenkost zapravit. Noben pa ne prodaja brezhibnega avta.

Razloži, ker res ne vem zakaj bi kupoval avto, ki ni brezhiben.


Zato ker se kupuje avto za 1K€ in starost 15+ let! Dej malo pamet v roke al kak se ze rece dandanes...


Res je, dandanes se kupuje avte nad 12k€ na puf.

Ne vidim problema, če avto ni brezhiben, se ga ne kupi.

Se pravi, da noben old-timer po tvoje ni brezhiben.

Človek, zaleti se z glavo v zid.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

r3dkv1c4 ::

kixs je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

kixs je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:


Kupil sem že kar nekaj avtov, starih, novih, takšnih in drugačnih ampak glej ga zlomka......nikoli se nisem nategnil pri nakupu.
Še več, nikoli mi po nakupu ni bilo potrebno nalagat po 200€/leto na avto.
Lahko ti zaupam zakaj.

Ker se pač spoznam na stvari in me ne more nekdo , ki se ima za poznavalca, nategnit.


Pa si ziher, da imas avto? Se pri vsakem je potrebno vsaj kaksno malenkost zapravit. Noben pa ne prodaja brezhibnega avta.

Ne vem, ce je kdo napisal... pred nakupom avto obvezno peljat na tehnicni pregled.

Nimam avta, ti ga `maš.

Se pri vsakem je potrebno vsaj kaksno malenkost zapravit. Noben pa ne prodaja brezhibnega avta.

Razloži, ker res ne vem zakaj bi kupoval avto, ki ni brezhiben.


Zato ker se kupuje avto za 1K€ in starost 15+ let! Dej malo pamet v roke al kak se ze rece dandanes...

Res je, dandanes se kupuje avte nad 12k€ na puf.

Ne vidim problema, če avto ni brezhiben, se ga ne kupi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

perci ::

Hehe, brezhiben oldtimer? Poznaš koga z oldtimerjem?

Oldtimerji so za ljudi, ki uživajo v šraufanju, iskanju delov in prevoženih par jurjev na let, ko je lepo vreme.

msjr ::

Jest mam oldtimerja, je brezhiben. Se da dobit, sploh niso tako redki in fino je, ker (večinoma) samo še pridobivajo na ceni. Se pa seveda lahko fino zafrkneš, sicer se pa lahko z novim bemfijem tudi.

perci ::

Ja, je brezhiben. Večina oldtimerjev je brezhibnih. V tistem trenutku. Že naslednji trenutek je treba pet stvari poštimat.

Vozi ti z oldtimerjem 30k na leto, pa da te vidimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

harmony ::

Miha 333 ::

Aston_11 je izjavil:

15 let star avto ne more biti brezhiben. Zgolj manjšaš možnost, da bo čimmanj stvari narobe. Če ni nič vitalnega, voziš, dokler ne spreže.

Pa še kako je lahko brezhiben. Ampak takega nihče ne prodaja. Problem je bolj v tem, da ljudje mislijo, da se tako starih vozil ne splača vzdrževati, potem je pa tak avto zanemarjen. Imam 21-letnega daily driverja, s katerim delam ca. 12k km na leto. Atmosferski bencinar. In ja, je brezhiben. Dela absolutno vse, kot mora. Vsa stikala, vse v notranjosti, klima da se prehladiš, ročna prime kot mora. Res pa je, da mi ni težko kakšen nedeljski dopoldan "zapravit" npr. za zamenjavo žarnic v armaturki ali za razstavitev in podmazanje vodil zavornih ploščic ali pa vsakih par let dati 30 € za optiko ali 20€ za polnitev klime, ... Namreč ljudje so prepričani, da se na tako starem avtu nič od tega ne splača, potem pa jasno ne more biti brezhiben.

No, jasno je skozi leta bil potreben tudi kak večji poseg (menjava sklopke 200 €, zaganjača 50€, izpušnega sistema 150€, nekaj končnikov po ca. 20€), ampak vse skupaj ni preseglo 1000 €. Ampak ljudje so prepričani, da je smrtni greh vložiti 1.000 € v 1.000 € vreden avto.

Če bi ga prodajal, ne bi dosegel niti cene 500 €. Ampak ga ne prodam, ker mi predstavlja resnično poceni in zanesljivo prevozno sredstvo. Vzdrževanje je izredno poceni. Redni servis v lastni režiji me stane 25 € in uro časa (olje 10w-40 elf/shell/total iz leclerca, kjer imajo nekajkrat letno v akciji 5l za manj kot 15 €, oljni in zračni filter 10 €), če je treba menjati tudi svečke (vsak 3. servis), še + 10 €. Zavarovanje 140 € letno (G24), kaska nimam.

Ko vse skupaj seštejem in primerjam z nekaterimi, ki jim strošek avtomobila (vključno z nakupom / financiranjem) odžre trtetjino družniskega proračuna, se mi kljub porabi 8 L /100 km smeji do ušes.

loveJDM ::

Miha 333 je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

15 let star avto ne more biti brezhiben. Zgolj manjšaš možnost, da bo čimmanj stvari narobe. Če ni nič vitalnega, voziš, dokler ne spreže.

Pa še kako je lahko brezhiben. Ampak takega nihče ne prodaja. Problem je bolj v tem, da ljudje mislijo, da se tako starih vozil ne splača vzdrževati, potem je pa tak avto zanemarjen. Imam 21-letnega daily driverja, s katerim delam ca. 12k km na leto. Atmosferski bencinar. In ja, je brezhiben. Dela absolutno vse, kot mora. Vsa stikala, vse v notranjosti, klima da se prehladiš, ročna prime kot mora. Res pa je, da mi ni težko kakšen nedeljski dopoldan "zapravit" npr. za zamenjavo žarnic v armaturki ali za razstavitev in podmazanje vodil zavornih ploščic ali pa vsakih par let dati 30 € za optiko ali 20€ za polnitev klime, ... Namreč ljudje so prepričani, da se na tako starem avtu nič od tega ne splača, potem pa jasno ne more biti brezhiben.

No, jasno je skozi leta bil potreben tudi kak večji poseg (menjava sklopke 200 €, zaganjača 50€, izpušnega sistema 150€, nekaj končnikov po ca. 20€), ampak vse skupaj ni preseglo 1000 €. Ampak ljudje so prepričani, da je smrtni greh vložiti 1.000 € v 1.000 € vreden avto.

Če bi ga prodajal, ne bi dosegel niti cene 500 €. Ampak ga ne prodam, ker mi predstavlja resnično poceni in zanesljivo prevozno sredstvo. Vzdrževanje je izredno poceni. Redni servis v lastni režiji me stane 25 € in uro časa (olje 10w-40 elf/shell/total iz leclerca, kjer imajo nekajkrat letno v akciji 5l za manj kot 15 €, oljni in zračni filter 10 €), če je treba menjati tudi svečke (vsak 3. servis), še + 10 €. Zavarovanje 140 € letno (G24), kaska nimam.

Ko vse skupaj seštejem in primerjam z nekaterimi, ki jim strošek avtomobila (vključno z nakupom / financiranjem) odžre trtetjino družniskega proračuna, se mi kljub porabi 8 L /100 km smeji do ušes.



Še model povej

Miha 333 ::

loveJDM je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

15 let star avto ne more biti brezhiben. Zgolj manjšaš možnost, da bo čimmanj stvari narobe. Če ni nič vitalnega, voziš, dokler ne spreže.

Pa še kako je lahko brezhiben. Ampak takega nihče ne prodaja. Problem je bolj v tem, da ljudje mislijo, da se tako starih vozil ne splača vzdrževati, potem je pa tak avto zanemarjen. Imam 21-letnega daily driverja, s katerim delam ca. 12k km na leto. Atmosferski bencinar. In ja, je brezhiben. Dela absolutno vse, kot mora. Vsa stikala, vse v notranjosti, klima da se prehladiš, ročna prime kot mora. Res pa je, da mi ni težko kakšen nedeljski dopoldan "zapravit" npr. za zamenjavo žarnic v armaturki ali za razstavitev in podmazanje vodil zavornih ploščic ali pa vsakih par let dati 30 € za optiko ali 20€ za polnitev klime, ... Namreč ljudje so prepričani, da se na tako starem avtu nič od tega ne splača, potem pa jasno ne more biti brezhiben.

No, jasno je skozi leta bil potreben tudi kak večji poseg (menjava sklopke 200 €, zaganjača 50€, izpušnega sistema 150€, nekaj končnikov po ca. 20€), ampak vse skupaj ni preseglo 1000 €. Ampak ljudje so prepričani, da je smrtni greh vložiti 1.000 € v 1.000 € vreden avto.

Če bi ga prodajal, ne bi dosegel niti cene 500 €. Ampak ga ne prodam, ker mi predstavlja resnično poceni in zanesljivo prevozno sredstvo. Vzdrževanje je izredno poceni. Redni servis v lastni režiji me stane 25 € in uro časa (olje 10w-40 elf/shell/total iz leclerca, kjer imajo nekajkrat letno v akciji 5l za manj kot 15 €, oljni in zračni filter 10 €), če je treba menjati tudi svečke (vsak 3. servis), še + 10 €. Zavarovanje 140 € letno (G24), kaska nimam.

Ko vse skupaj seštejem in primerjam z nekaterimi, ki jim strošek avtomobila (vključno z nakupom / financiranjem) odžre trtetjino družniskega proračuna, se mi kljub porabi 8 L /100 km smeji do ušes.



Še model povej

Volvo 460 1.8i GLE letnik 1995. Pa nikomur povedat.

Še en plus je, neviden je za tatove. Lahko ga parkiraš za par dni v centru Pariza/Beograda/Ljubljane s ključi v ključavnici, pa ga noben še pogledal ne bo.

Edini minus je, da ni lep. Ampak za to imamo francoze, vsaj to obvladajo.

loveJDM ::

Sej niti ni grd za svoj letnik,samo tisti diagonalni znak bi mu ven vzel ker to je edina napaka pri vseh Volvo-tih.

buttplugs ::

V vsakem primeru dati vsaj 200EUR na stran za morebitne popravke na vozilu.

kixs ::

r3dkv1c4 je izjavil:

kixs je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:

kixs je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:


Kupil sem že kar nekaj avtov, starih, novih, takšnih in drugačnih ampak glej ga zlomka......nikoli se nisem nategnil pri nakupu.
Še več, nikoli mi po nakupu ni bilo potrebno nalagat po 200€/leto na avto.
Lahko ti zaupam zakaj.

Ker se pač spoznam na stvari in me ne more nekdo , ki se ima za poznavalca, nategnit.


Pa si ziher, da imas avto? Se pri vsakem je potrebno vsaj kaksno malenkost zapravit. Noben pa ne prodaja brezhibnega avta.

Ne vem, ce je kdo napisal... pred nakupom avto obvezno peljat na tehnicni pregled.

Nimam avta, ti ga `maš.

Se pri vsakem je potrebno vsaj kaksno malenkost zapravit. Noben pa ne prodaja brezhibnega avta.

Razloži, ker res ne vem zakaj bi kupoval avto, ki ni brezhiben.


Zato ker se kupuje avto za 1K€ in starost 15+ let! Dej malo pamet v roke al kak se ze rece dandanes...

Res je, dandanes se kupuje avte nad 12k€ na puf.

Ne vidim problema, če avto ni brezhiben, se ga ne kupi.


Recimo, da dobi enega brezhibnega... a to avtomaticno pomeni, da bo brezhiben ostal se par tisoc km? Avto je strosek, star avto je strosek na kvadrat. Splaca se edino, ce vecino stvari sam naredis.

r3dkv1c4 ::

a to avtomaticno pomeni, da bo brezhiben ostal se par tisoc km? Avto je strosek, star avto je strosek na kvadrat. Splaca se edino, ce vecino stvari sam naredis.


Si prebral 1. post v tej temi?

Trenutno nujno potrebujem avto, vendar imam omejen budget na 1000€. Vem, za tak avto ne bom dobila ne vem kaj...rabim samo za dnevno narediti 20km in včasih za na avtocesto


Če imaš budget za nakup avta 1000€, koliko vreden avto lahko kupiš?


Po tvoji logiki naj bi zgledalo takole.

1000€ pologa + 10k kredita, pa upat, da z novim ne bo nič narobe.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

kixs ::

To v bistvu trdis ti.


Kupil sem že kar nekaj avtov, starih, novih, takšnih in drugačnih ampak glej ga zlomka......nikoli se nisem nategnil pri nakupu.
Še več, nikoli mi po nakupu ni bilo potrebno nalagat po 200€/leto na avto.
Lahko ti zaupam zakaj.

Ker se pač spoznam na stvari in me ne more nekdo , ki se ima za poznavalca, nategnit.


Ker je cista neumnost pricakovati od starega avta, da ne bo potrebno nic vlagat vanj. In 200€ letno ni nic posebnega, ce ne rihtas stvari sam.

njyngs ::

perci je izjavil:

Ja, je brezhiben. Večina oldtimerjev je brezhibnih. V tistem trenutku. Že naslednji trenutek je treba pet stvari poštimat.

Vozi ti z oldtimerjem 30k na leto, pa da te vidimo.

Če je oldtimer obnovljen kot treba (to pomeni dobra karoserija, šasija, podvozje, motor), potem teh problemov ni in lahko delaš 30k na leto. Seveda pa med njimi najdeš precej ljudi, ki zelo slabo opravijo obnovo in imajo probleme. To je pa čisto nesposobnost lastnika.

Drugače pa je namen oldtajmerja da v njem uživaš in ga hkrati "displayaš" drugim ter ga vzdržuješ v mehansko in vizualno popolnem stanju. Takšnih avtov se ne vozi 30kkm letno ne glede na stanje.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Thuban ()

Thuban ::

fantki, dekletu popolnoma NIČ ne pomagate pri nakupu avta s to trapasto gostilniško debato.

Kakšni oldtimerji, wtf. Ona potrebuje avto, ki ji bo zdržal približno 20.000 km letno. Če se kaj pokvari mora biti popravilo poceni. To niso neki blazno seksi oldtimerji tipa Volvo ali Audi (ki so sicer dobri ampak kdo jih bo vzdrževal mi ni jasno), ampak avtomobili, ki so bili že v štartu poceni. Clio, Polo, Getz, Twingo.

Moj nasvet je, da vzameš bencinarja. Preglej, da je tehnično čimbolj ohranjen. Če ima na karoseriji kakšno prasko (ki ne rjavi!!!) je kul.
S kakšnim Clio Storia boš pomojem več kot zadovoljna za ta denar. Getz tudi ni slab. To so avti, ki komot pridejo do 300.000 kilometrov, več pa res že zelo težko.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

D3m ::

Raje Getz kot pa Storia.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Machete ::

Miha 333 je izjavil:


Edini minus je, da ni lep. Ampak za to imamo francoze, vsaj to obvladajo.


Uh, upam da je tole sarkazem na steroidih.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

stara mama ::

Francozi in lepota?
Kje vi živite :))

Eiflov stolp stoji v franciji zato, da francozi gledajo v nemčijo, kako se avte dela!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: njyngs ()

DJ-DUST ::

"Vsak cigan svojega konja hvali..."

Aston_11 je izjavil:

15 let star avto ne more biti brezhiben. Zgolj manjšaš možnost, da bo čimmanj stvari narobe. Če ni nič vitalnega, voziš, dokler ne spreže.


Pa še kako je lahko brezhiben, če je le imel redne servise. Tudi ko bo kaj šlo, bo cenejše kot pri novejših.

OP: Kupi kar ti odgovarja vizualno za manj kot 1000€ da imaš nekaj rezerve, po lastniku lahko vidiš že marsikaj, po avtu pa največ, naj bo bencinar za te kilometre/letno...

kixs ::

DJ-DUST je izjavil:

"Vsak cigan svojega konja hvali..."

Aston_11 je izjavil:

15 let star avto ne more biti brezhiben. Zgolj manjšaš možnost, da bo čimmanj stvari narobe. Če ni nič vitalnega, voziš, dokler ne spreže.


Pa še kako je lahko brezhiben, če je le imel redne servise. Tudi ko bo kaj šlo, bo cenejše kot pri novejših.

OP: Kupi kar ti odgovarja vizualno za manj kot 1000€ da imaš nekaj rezerve, po lastniku lahko vidiš že marsikaj, po avtu pa največ, naj bo bencinar za te kilometre/letno...


Celotna debata glede brezhibnosti se sla zgolj zaradi izjave, da lahko kupis brezhiben avto in v njega ne bo potrebno nic vlagat. Vsako vzdrzevanje stane. Zato tudi ne bo dobila 15 let starega brezhibnega avta za 1k€ (al karkoli ze ta brezhibnost pomeni).

DJ-DUST ::

Logika pove, da je potrebno avto vzdževat, minimalno olje in oljni filter na leto, seveda pride tudi ostalo - tukaj vmes ne moreš vpletat brezhibnost.

Brezhibnost pa pove da ne bo OP kupil avto kateremu tuli kolesni ležaj, ima gnile zadnje robove ali pragove da čez njih porineš roko, poka servo letev, zanič zglob vilice, las vegas na števcu in še in še, zato je prav da vzame mehanika zraven. In če ti gre ležaj po 3k km prevoženih od nakupa, še ne pomeni da ni kupila brezhiben avto, to je le potrošni material.

Kolesni ležaj bo pa bo držal še originalen na Clio 2000 letniku, "prdnil" pa bo pri Insigniji 2010 letniku in razlika v ceni bo ogromna v prid Cliotu, o tem govorim, kot primer...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DJ-DUST ()

Spajky ::

Spajky je izjavil:

Če bi mene vprašala, bi ti rekel tole:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
... jest bi ga na tvojem mestu šel hitro izprobat, da ne zgine iz oglasov, ker drugače bo šel kmalu stran IMHO ...
... je že šou, ga ni več :-) ... tako je če se člouk preveč obotavlja ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Thuban ::

1. gospodična ve, da za ta denar ne bo dobila "ne ve kaj".
2. Rekla je že, da bo s sabo vzela mehanika, ki bo avto pregledal.

Trolaš.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

sponkaorama ::

Tako je :D tukaj sem postavila vprašanje, da dobim par nasvetov kako izbrati avto za ogled...ker pač moj mehanik nima veliko časa, moram narediti izbor parih avtomobilov, da jih greva gledat. Hvala vsem še enkrat za odgovore :D

sejmon ::

pazljivo pri 1.4 in 1.6 bencinarjih (seat,vw,...), če ima dost prevoženih...saj bo mehanik znal.

Unknown_001 ::

Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

;-) ::

perci je izjavil:

Ja, je brezhiben. Večina oldtimerjev je brezhibnih. V tistem trenutku. Že naslednji trenutek je treba pet stvari poštimat.

Vozi ti z oldtimerjem 30k na leto, pa da te vidimo.

škoda da maš tak obarvan avatar, ko pa si tak subjektiven. Mi je žal zate da imaš tako mnenje. Teta vozi restavriranega hrošča z vgrajeno klimo vsak dan, in ja dela okoli 30k na leto, vsaj vsak drug vikend gre na obalo na vikend :)

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:

VW Lupo 1.0
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...



Volan pa tako oskubljen, kot da je tale lUpo imel 5 krat motor zamenjan.

50 konjev in klimatska naprava ? Resno? Si že vozil avto s 50 konji? Že tako je nepremičnina na cesti, kaj šele, ko prižgeš klimo. Si s kolesom hitrejši.

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

VW Lupo 1.0
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...



Volan pa tako oskubljen, kot da je tale lUpo imel 5 krat motor zamenjan.

50 konjev in klimatska naprava ? Resno? Si že vozil avto s 50 konji? Že tako je nepremičnina na cesti, kaj šele, ko prižgeš klimo. Si s kolesom hitrejši.


Za 10km relacijo na šiht je čisto ok. Šele sedaj sem opazil da išče kola za kuča posao relacijo. Prihranek se bo napram ostalim glede zavarovanja in dajatev ogromno poznal. Medtem ko bi pri avtu z večjo mašino v 2h letih prilezli na 30% nakupne cene pri tem ne vem če bo 20%. Pa še male gume gor pašejo... Je pa tudi bolje ohranjen twingo 1. generacije čisto ok.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

GrimReaper ::

Jaz sem ga vozil kot prvega, in bi upal stavit, da če bi ga danes, ko je res večina voznikov ultra počasnih (sam bi rekel da vozijo kot bi imeli pod havbo 20-30KM), da bi bil med 5% najhitrejšimi.
Prestavljanje pri 5000 je rešitev, med prehitevanji in v klanec, ali ko ti pač zapaše, pa pri 6000. In 19s do 100 v bistvu ni počasi, če ostali rabijo 30s do 60.
Sicer pa že 8 let nazaj sem bil nekje med 20% najhitrejšimi, redko da me je kdo dohitel ali celo prehitel.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

loveJDM ::

Pa ves kaj je 19sekund do 100?to je ono ko gas stisnes pa cez 3sec preveris ce mas res nogo na gasu

Blinder ::

Pa to ima stikalo namesto pedala za gas. 100% on ali 100% off, vmesne stopnje niso potrebne :)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bambam20 ::

GrimReaper je izjavil:

In 19s do 100 v bistvu ni počasi, če ostali rabijo 30s do 60.
Sicer pa že 8 let nazaj sem bil nekje med 20% najhitrejšimi, redko da me je kdo dohitel ali celo prehitel.


To si mislu leta 1980.

Aston_11 ::

V bistvu ima prav. Na cesti je polno takih kompresorjev, ki ne gredo nikamor. Vendar: nekdo s 140 KM avtom bo iz 50 km/h na 90 km/h v nekaj sekundah iz naselja ven, vendar bo tale s kompresorjem na 130 v minuti in pol, dohitel te bo v max 2 minutah, ti vozil v riti, te prehitel in vozil 100-ko dalje. Ali pa, kar je bolj običajno, te dohitel, nato bo klanec, kjer bo zmanjkal, čez nekaj minut bo spet zadaj, spet klanec itd., se ga naveličaš... sploh po AC, kjer tile kompresorji v vrhniški klanec ali pa sinjegoriški preko 90 ne peljejo. Ampak do Ljubljane, Rakeka ga imaš spet v riti, v rakeški klanes ponovno izgine.... porabo pa imajo seveda 4-5, v mokrih sanjah.

mirancar ::

twingo z 60 konji se po mestu čist lepo stegne in če hočeš si hitrejši od vseh, do 70kmh gre super, pač lahek avto. Pedalo za gas je res on/off switch. Problem konjev pride šele pol na AC če hočeš it 130kmh (gre tud 150, sam pospešek je nikakav), jaz ne vidim problema če se voziš 90kmh. Avtor pravi "včasih za na AC", jaz sploh nebi kupoval vinjete.

mislm da kar kol kupš bo služil namenu, kup nekaj kar ne tolče v podvozju in volan naj gre ravno brez vibriranja
večji komfort lahko iščeš v npr. golfu/astri, višjem ranga avta. Sam pol je vsaka stvar malenkost dražja.

Dadyy ::

Tile Poloti so kar dobra izbira.
Predlagal bi ti tudi ogled kakšnega Hyundai Getza.
Mi smo imali še manjši budget in smo izbrali Mazdo 323 1.4 motor.
Poceni registracija (toliko kot polo 1.0), majhna poraba, preverjena japonska tehnika in udobje.
So pa že precej rjaste, kar smo odpravili za 100 eur.
LP Damjan

Blinder ::

1990s mazda in udobje... bi treba preverit.
Registracija in zavarovanje so oba drazji kot pri polotu 1.0.
Majhna poraba.. spet, treba preverit in primerjat s konkurenco.
100 euro za rjo ja, cez dve leti pa spet na novo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

loveJDM ::

mirancar je izjavil:

twingo z 60 konji se po mestu čist lepo stegne in če hočeš si hitrejši od vseh, do 70kmh gre super, pač lahek avto. Pedalo za gas je res on/off switch. Problem konjev pride šele pol na AC če hočeš it 130kmh (gre tud 150, sam pospešek je nikakav), jaz ne vidim problema če se voziš 90kmh. Avtor pravi "včasih za na AC", jaz sploh nebi kupoval vinjete.

mislm da kar kol kupš bo služil namenu, kup nekaj kar ne tolče v podvozju in volan naj gre ravno brez vibriranja
večji komfort lahko iščeš v npr. golfu/astri, višjem ranga avta. Sam pol je vsaka stvar malenkost dražja.


Twingotu tocno tem(60hp) zmanjkuje moci v klanec,z druge poln gas saltas v tretjo pa samo boli bolj gre pa isto,je pa res da pije malo pa za po mestu je ok,pa se lahki je tak da lahko brrz gasa speljes ce se potrudis

šernk ::

čakte ko policija neha stavkat se več kot 50 ne bo dalo vozit nikjer...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

stara mama ::

Sj policija nekak ne stavka najbolj, glede na to koliko jih vidim po cestah.
Ampak lepo, da nekateri (še) računajo na to ;)

bambam20 ::

loveJDM je izjavil:



Twingotu tocno tem(60hp) zmanjkuje moci v klanec,z druge poln gas saltas v tretjo pa samo boli bolj gre pa isto,je pa res da pije malo pa za po mestu je ok,pa se lahki je tak da lahko brrz gasa speljes ce se potrudis


Twingo 60 konjski sploh nima nizke porabe po mestu ( malce na 6 litrov ) ..

Stari maček ::

AC_DC je izjavil:

Za po mestu ok, drugače nepremičnina, ko imaš notri 3-4 ljudi in prižgano klimo, s tem da poraba ni nič nepremičninska.

Ko preberem tak najstniški zapis, se vedno smejim. A smrkavci mislite, da imamo vsi avtomobile za dirkanje?

matobeli ::

Eni jih imate tudi za drkanje.

Twingo 1.0 z 3-4 ni za na avtocesto, to še kamjoni prehtevajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

r3dkv1c4 ::

matobeli je izjavil:

Eni jih imate tudi za drkanje.

Twingo 1.0 z 3-4 ni za na avtocesto, to še kamjoni prehtevajo.

Se strinjam, če je Matobeli za volanom.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: matobeli ()

bambam20 ::

matobeli je izjavil:

Eni jih imate tudi za drkanje.

Twingo 1.0 z 3-4 ni za na avtocesto, to še kamjoni prehtevajo.



Tudi z enima za volanom ni za ac .. je z razlogom mestni avto.

D3m ::

Stari maček je izjavil:

AC_DC je izjavil:

Za po mestu ok, drugače nepremičnina, ko imaš notri 3-4 ljudi in prižgano klimo, s tem da poraba ni nič nepremičninska.

Ko preberem tak najstniški zapis, se vedno smejim. A smrkavci mislite, da imamo vsi avtomobile za dirkanje?


Pusti najstnike.

Saj cepajo, ko muhe zadnje cajte. Žal.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

bambam20 je izjavil:


Twingo 60 konjski sploh nima nizke porabe po mestu ( malce na 6 litrov ) ..

Na zalost ima patent za proizvodnjo goriva do 70 na uro TDI. Ostali ga pa morajo porabljat.

Jaz sem se s cliotom s tem motorjem, pa je clio tezji, vozil hitreje kot danes z dvainpolkrat vec konji, pa se niti danes ne cijazim. Vsak avto je dost hiter ce si dost neumen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

6l mestne porabe pr bencinarju je super...
#brezpodpisa
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avta z avtoneta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8124520 (20833) Robi :P
»

Kateri avto do 6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6313001 (10679) mat xxl
»

Katerega Passata letnik 2007 priporočate? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6912053 (10125) D3m
»

VW Passat letnik 1999-2003 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
538723 (7200) fokz8

Več podobnih tem