» »

Katerega Passata letnik 2007 priporočate?

Katerega Passata letnik 2007 priporočate?

«
1
2

nokia6310 ::

Pozdravljeni. Za novega žal nimam, pa se odločam med ročnim ali avtomatikom oba imata highline opremo.
Prvi:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Drugi:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Prvi ima manj kilometrov. Drugi ima avtomatski menjalnik. Oba sta dokaj lepo ohranjena. Hvala za nasvete.

dripac ::

Če gledam na "komot" vožnjo bi vsekakor vzel avtomatika... Je pa res da je takega avta škoda za po mestu nabijat (sploh zaradi obrabe podvozja in pogonskih sklopov).

Aston_11 ::

L. 2007 je mejni letnik, ko lahko fajn nastradaš na račun injektorjev, oljnje črpalke in še par ostalih problemov. Sporen motor, najslabši v VW zgodovini, se je še vgrajeval v te passate, oznaka BKP, čeprav že rahlo posodobljen, vseh napak pa jim nikoli ni uspelo odpraviti. Če hočeš mir, greš stran od tega letnika.

Km ne igrajo vloge. Tile stroji, če delajo, zdržijo boga. Jaz sem svojega l.07 prodal, sem se naveličal stalnih, majhnih vlaganj in popravil ter težavic.

Prvi na linku pa je sploh l. 06.

Smrekar1 ::

Avtomatski je letnih 2007, ta z ročnim menjalnikom je letnik 2006. Eno leto je stal v skladišču. Pri 10 let starem avtomobilu to verjetno ne igra posebne vloge.

Tale avtomatik nima potrjene servisne knjižice in ima 2. lastnika, pri avtomobilu s klasičnim menjalnikom je to urejeno.

Jaz bi vzel prvega, t.j. s klasičnim menjalnikom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

vuki ::

Če gledaš do letnik 2008 raje glej 1.9 TDI motorje, zgoraj omenjene napake so imeli 2.0 TDI motorji.

Gambino ::

Pa imej še ene 1500E za rezervo za popravila.

nokia6310 ::

Hvala vsem za odgovore. Ste me pa kar malo prestrašili. Slišal sem, da so ti Passati meli probleme s šobami pa injektorji itd. Pri avtomatiku je gorela lučka za servis. Prodajalec mi je rekel da zato, ker so jo pozabili resetirat ko so menjali olje. Drugače pa ni nekih težav. Edino motorček za ventilator od klime bo treba zamenjat. A pol je 2.0 od letnika 2008 ok? 1.9 je super sam mi je 105 konjev mal premal.

nokia6310 ::

Sprašujem se: če je avtomatik zdržal do 250.000 km in šobe niso povzročale težav zakaj nebi še naprej? Težko verjamem da prodajalec točno ve da so šobe zanič oz. v slabem stanju in da bi jih bilo potrebno zamenjat, in da bom ravno jaz tisti kateremu bodo crknile čez en mesec. Preveč naključij na kupu, čeprav ni nemogoče.

Silvo ::

Taki pasati,ki so uvoženi iz tujine nimajo samo 200K km v 10 letih,ampak jih imajo toliko že po dveh ali treh letih :)
Obstajajo mogoče izjeme,da se govori o njih :)
Silvo

FTad ::

nokia6310 je izjavil:

Hvala vsem za odgovore. Ste me pa kar malo prestrašili. Slišal sem, da so ti Passati meli probleme s šobami pa injektorji itd. Pri avtomatiku je gorela lučka za servis. Prodajalec mi je rekel da zato, ker so jo pozabili resetirat ko so menjali olje. Drugače pa ni nekih težav. Edino motorček za ventilator od klime bo treba zamenjat. A pol je 2.0 od letnika 2008 ok? 1.9 je super sam mi je 105 konjev mal premal.


2.0 masina je popravljena od letnika 2008 naprej oz z izdelanim po juliju 2007. . Pa za avto, kot je passat je minimalno 140 konjev, vse ostalo je premalo, ker se bo avto na AC pri visji hitrosti mucil, pa visja poraba bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FTad ()

hojnikb ::

če ti je premal 105, pa čipaš :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

al1976 ::

Imel A3 1.9 TDI 105 letnik 2004. Motor sicer stare sole s posodobljenimi PD sobami in precej glasen proti CR ampak čipan na 140KM je bil kot noč in dan. Veselje do vrtenja in užitek pri vožnji... Naredil z njim 110kkm brez tezav, edina omejtev pa je bila kombinacija z ročnim 5 stopenskim menjalnikom :(

koyotee ::

Namesto passata kup alfo, manj šans, da so prevrteni kilometri. Zanesljivost je na istem nivoju, pa še plavo ti ne bo kadilo kot 3/4 vag tdi motorjev.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

smacker ::

Aston_11 je izjavil:

L. 2007 je mejni letnik, ko lahko fajn nastradaš na račun injektorjev, oljnje črpalke in še par ostalih problemov. Sporen motor, najslabši v VW zgodovini, se je še vgrajeval v te passate, oznaka BKP, čeprav že rahlo posodobljen, vseh napak pa jim nikoli ni uspelo odpraviti. Če hočeš mir, greš stran od tega letnika.

Km ne igrajo vloge. Tile stroji, če delajo, zdržijo boga. Jaz sem svojega l.07 prodal, sem se naveličal stalnih, majhnih vlaganj in popravil ter težavic.

Prvi na linku pa je sploh l. 06.

Zanimivo, se še spomnim kako si v eni temi hvalil svojega Passata ko si ga prodajal >:D "En ležaj in en senzor" = "stalna majhna vlaganja in popravila ter težavice" :D https://slo-tech.com/forum/t688859/p536...
@nokia6310: vidiš tako ti hvalijo Passata ko ga prodajajo, ko pa realno povejo mnenje, pa vidiš kaj pomeni 10let star avto z 200kkm. Zdrži že, ampak da zdrži brez vlaganj in težavic, moraš imet srečo. Navadno se takih srečnih dobitkov ne prodaja, še posebej ne pri preprodajalcih, ki lahko zbijejo kilometre in dobre dele zamenjajo z bolj obrabljenimi.

Utk ::

Zdaj bi po pravici lahko napisal tudi kaj o lučeh na teh passatih, razen če je imel ksenonke...

Sami ::

koyotee je izjavil:

Namesto passata kup alfo, manj šans, da so prevrteni kilometri. Zanesljivost je na istem nivoju, pa še plavo ti ne bo kadilo kot 3/4 vag tdi motorjev.


No no, smo kar resen forum, pa tudi 1. aprila še nismo :D


Drugače pa je, pod letnikom 2007/08 jaz nebi gledal, tudi jaz sem slišal da so 2007/08 pofixani.

Kolega je imal A4 2.0TDI letnik 2005 z istim motorjem in kar nekaj težav, sedaj pa mu Passat letnik 2008 2.0TDI 140km deluje brez težav, prevoženih 230.000km, menjal pa je edino vztrajnik in sklopko.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

harmony ::

Zelis imeti za pet kosov pasata. No go. Glej od letnika 2009 in bos lahko imel sreco.

bambam20 ::

nokia6310 je izjavil:

Hvala vsem za odgovore. Ste me pa kar malo prestrašili. Slišal sem, da so ti Passati meli probleme s šobami pa injektorji itd. Pri avtomatiku je gorela lučka za servis. Prodajalec mi je rekel da zato, ker so jo pozabili resetirat ko so menjali olje. Drugače pa ni nekih težav. Edino motorček za ventilator od klime bo treba zamenjat. 1.9 je super sam mi je 105 konjev mal premal.


Sam bejž stran od tega avta. Ne bit naiven!

Lol. To se da BP čipirat na 150 konjev in dvig navora. 400-500€ ( RSR v Ljubljani) Oh, človek nevedni.

Sami ::

bambam20 je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

Hvala vsem za odgovore. Ste me pa kar malo prestrašili. Slišal sem, da so ti Passati meli probleme s šobami pa injektorji itd. Pri avtomatiku je gorela lučka za servis. Prodajalec mi je rekel da zato, ker so jo pozabili resetirat ko so menjali olje. Drugače pa ni nekih težav. Edino motorček za ventilator od klime bo treba zamenjat. 1.9 je super sam mi je 105 konjev mal premal.


Sam bejž stran od tega avta. Ne bit naiven!

Lol. To se da BP čipirat na 150 konjev in dvig navora. 400-500€ ( RSR v Ljubljani) Oh, človek nevedni.


Čipanje pride še dosti manj, ko imajo akcije ga bp čipaš na 140-150km za okoli 300eur, je lih kolega pri RSR-u čipal okoli novega leta F30 316d@320d za 300EUR.

Je pa 1.9TDI v vseh pogledih dosti bolj zanesljiv motor kot 2.0TDI.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

azislo ::

Za novega nimam.. a za potencialne stroške na takih avtih pa boš imel?
Od motorja do rje.
Spraševal si za nasvete.

Jah drugače pa, vsak avto je svoja zgodba. Vsak avto je treba temeljito pogledat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: azislo ()

bambam20 ::

Sami je izjavil:


Čipanje pride še dosti manj, ko imajo akcije ga bp čipaš na 140-150km za okoli 300eur, je lih kolega pri RSR-u čipal okoli novega leta F30 316d@320d za 300EUR.


Ko imajo akcije. In teh akcij RSR nima ravno pogosto.

azislo je izjavil:

Za novega nimam.. a za potencialne stroške na takih avtih pa boš imel?
Od motorja do rje.
Spraševal si za nasvete.

Jah drugače pa, vsak avto je svoja zgodba. Vsak avto je treba temeljito pogledat.


Seveda nima. Upa, da bo avto deloval brez problemov. Potem pa iskanje bližnjic pa servisiranje pod kozolcem z najcenejšimi rezervnimi deli. lahko tudi rabljenimi. Poznamo take.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Aston_11 ::

smacker je izjavil:

Zanimivo, se še spomnim kako si v eni temi hvalil svojega Passata ko si ga prodajal >:D "En ležaj in en senzor" = "stalna majhna vlaganja in popravila ter težavice" :D https://slo-tech.com/forum/t688859/p536...
@nokia6310: vidiš tako ti hvalijo Passata ko ga prodajajo, ko pa realno povejo mnenje, pa vidiš kaj pomeni 10let star avto z 200kkm. Zdrži že, ampak da zdrži brez vlaganj in težavic, moraš imet srečo. Navadno se takih srečnih dobitkov ne prodaja, še posebej ne pri preprodajalcih, ki lahko zbijejo kilometre in dobre dele zamenjajo z bolj obrabljenimi.

Res je. Načeloma ni bil slab avto.
En ležaj in en senzor - golf.
Stalne težavice - passat.

Dva avta.

tomaz- ::

Ampak, važno , da je passat ali golf... Magari deset let star :-)

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Zdaj bi po pravici lahko napisal tudi kaj o lučeh na teh passatih, razen če je imel ksenonke...

Jaz? Kratke luči ni imel bogve kaj. Prej slabe kot dobre. Pa ni bilo (preveč) motno steklo.

tomaz- je izjavil:

Ampak, važno , da je passat ali golf... Magari deset let star :-)
Nope. Nov mora biti. Vse ostalo je maček v žaklju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

D3m ::

|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

hojnikb ::

za tak dnar dobiš tudi focusa ~2009 letnik...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Sami ::

Sej ni zdej tak problem kupit rabljnega dizla, rabljenega Passata bi ti priporočal, ampak pod parimi pogoji :D

Kupi avto katerega poznaš zgodovino oz. se jo da dokazati, avto nujno pelji k kakšnemu mehaniku na popolni pregled, je seveda dosti skritih napak. Na avto, ki mu že v štartu gorijo opozorilne lučke kar pozabi.

Kolega je tako kupil Passata 2008, ga kompletno dal pregledati in je bil res brezhiben, tudi kilometri realni, ECU je bil tudi prvotni. V kolikor sam kupujem rabljen avto gre vedno k mojemu mehaniku, če je treba je cel dan tam....tudi teh par 10EUR mi ni težko plačati, če se izkaže da je ok.

Pri nekaterih avti že nekaj časa menjavajo tudi ECU-je z manj kilometri....treba se je pazit.

V kratkem imam namen kupiti Astro ST 1.7 ali še raje 1.6CDTI (2013/14)....kot vedno bom šel čez omenjeni proces.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

kingsix ::

ne vem kaj je z obsesijo glede TDI motorjev. Niso prav nič posebnega.

Sami ::

kingsix je izjavil:

ne vem kaj je z obsesijo glede TDI motorjev. Niso prav nič posebnega.


Sem že prevečkrat napisal, da ima moj 1,9TDI trenutno 425.000km z minimalnimi stroški in rednimi servisi, sicer pa koker za koga....jaz bi ceneje res težko prišel.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

hojnikb ::

ena ptica še ne prinese pomladi. Res je 1.9tdi kr dober, ampak to še ne pomen, da bo vsak avto z 1.9tdi kr magično super zanesljiv in neboš rabu nič vložit v njega.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

kingsix ::

Sami je izjavil:


Sem že prevečkrat napisal, da ima moj 1,9TDI trenutno 425.000km z minimalnimi stroški in rednimi servisi, sicer pa koker za koga....jaz bi ceneje res težko prišel.


Nič posebnega. To zmore 80%+ vseh trenutno obstoječih motorjev. Glede stroškov je pa tako... odvisno od sreče. Vsaka znamka/motor ima uporabnike, ki naredijo z njim 500k brez večjih vlaganj, prav tako so pa tu ljudje, ki jim pokajo glave motorja etc. pri 100k. V nekem povprečju ni TDI prav nič boljši od ostalih. Po statistiki je kvečemu za japonci/korejci.

Sicer pa ja za Op: raje poišči kak 1.9TDI, ki je boljši od 2.0, vsaj ta letnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

Sami ::

hojnikb je izjavil:

ena ptica še ne prinese pomladi. Res je 1.9tdi kr dober, ampak to še ne pomen, da bo vsak avto z 1.9tdi kr magično super zanesljiv in neboš rabu nič vložit v njega.


Se strinjam, čisto logično....je pa večina teh motorjev bulletproof, kolega ga je imel v Golfu 5 brez težav, od kolega foter v Passatu bluemotion 2006 brez težav, 2.0TDI pa so bili od začetka kar težavni.

Vedno pravim, da je bolje vzeti preverjeno stvar.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

hojnikb ::

Vedno pravim, da je bolje vzeti preverjeno stvar.

to je danes _zelo_ težko...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

facepalm ::

ce se lahko sprijaznis z enim litrom vecje porabe, kupis nekaj podobnega:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

ni to ravno zadnji hit na balkanu, ampak je vecja verjetnost, da dobis primerek ki je primeren za na cesto.
za 5k eur se kupuje take avte. priznani nemci (+ dizel tombola) bodo za tak denar vecinoma zgonjeni

nokia6310 ::

Ok še nekaj: Prvi Passat ki ima ročen menjalnik je bil bistveno bolj glasen od drugega avtomatika. Ko sva se peljala 100 km je bil preveč glasen za moja pričakovanja. Tudi ko je stal se je mašina bistveno bolj slišala kot v drugem kar me pravzaprav najbolj odvrača od nakupa, ker je bil drugače bp. Lahko to kaj pove razen to, da mi gre naživce? Avtomatik je res deloval elegantno. Ohranjen še kar dobro. Rajši pa dam nekaj 10 € za to da mi ga nekdo preveri res u nulo če je z njim vse v redu. Kdo lahko priporoča kakšnega mehanika? Kakšen je postopek v tem primeru ker človek ki ga prodaja ni iz lj? Edina stvar ki me je resnično zmotila je bila ta, da lastnik avtomatika nima rezervnega ključa ker ga baje ni dobil. Koliko čimbolj točno stane izdelava rezervnega ključa z daljincem Tako približno mislim? Je še neka zanimiva podrobnost ki jo velja omeniti: Ko sem preverjal klimo (standardna napaka vseh Passatov teh letnikov) je začel presketati motorček za usmerjanje ventilacije. Ne vem kako sem uspel nastavit da ko sem nastavljal levo stran ko sem temperaturo spuščal pri ugasnjenem avtu je toplo pihalo namesto mrzlo. Pomislil sem na možnost, da ima ta Passat morda kakšno revirse tipko? Prvi krogec iz leve proti desni je po mojem spominu samo za nastavitev temperature voznika. Drugi je za nastavitev ventilatorja. Tretji, pa je za nastavitev temperature sovoznikove klime. Imam prav ali ne? Če imam kako se je lahko zgodilo, da je ko sem krogec vrtel v levo pihalo toplo namesto mrzlo? Seveda je možno, da klima ni bila vključena ali kaj tretjega kaj vem. Zato pa sprašujem. Naj še nekdo opiše funkcije vseh gumbkov na teh krogcih in funkcije štirih tipk ki so ločene za nastavljanje klime. Hvala.

Silvo ::

Tu maš en članek zanimiv članek:
http://www.zurnal24.si/rabljen-avto-nak...
Tale odstavek mi je všeč:
3. Zlatih prvih pet minut
Ko ima izbran nek avto in si ga gre ogledati,Rožnik upošteva še eno zelo pomembno pravilo, ki si ga je izoblikoval skozi dolga leta prakse: "Če me pri ogledu avta v prvih petih minutah nekaj zmoti, se obrnem in grem. Karkoli, katerakoli napaka, ki mi daje vedeti, da je nekaj narobe - ali gre to za puščanje olja, ali je notranjost slabše ohranjena, je avto grdo opraskan ... Če te to zmoti po prvih petih minutah ogleda, potem to ni avto zate. Psihologija namreč deluje tako, da po preteklih petih minutah kupec pričenja iskati dobre stvari pri avtu in skuša upravičevati, zakaj bi ga bilo vredno vseeno kupiti kljub najdeni napaki. A če si pripravljen tisto napako spregledati, potem se ponavadi v avtu skrivajo še druge."
"Če pa po prvih petih minutah na avtu ne najdeš nič takšnega, kar bi te motilo, tudi če si laik, potem se velja pregleda lotiti bolj skrbno in temeljito, tudi ob pomoči strokovnjaka. Vse kasneje najdene napake nato služijo za to, da lahko dodatno zbiješ ceno. Mislim da je to dobro sito, da kupec na koncu pride do dobrega avta."
Silvo

Sami ::

facepalm je izjavil:

ce se lahko sprijaznis z enim litrom vecje porabe, kupis nekaj podobnega:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...

ni to ravno zadnji hit na balkanu, ampak je vecja verjetnost, da dobis primerek ki je primeren za na cesto.
za 5k eur se kupuje take avte. priznani nemci (+ dizel tombola) bodo za tak denar vecinoma zgonjeni


Sem vozil tale avtek, kar super poskočen...je pa kar malo višja poraba kot samo 1L več napram 1,9TDI.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

hojnikb ::

OP sploh ni povedu kako kilometrino bo delal
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

r00k ::

To da je en veliko glasnejši od drugega je možno da se injektor(ji) poslavlja.

azislo ::

je začel presketati motorček za usmerjanje ventilacije.

Ja, pri 10 letih to začnejo delati. Odvisno kater motorček točno, v najslabšem primeru se armatura podere in se ta zamenja.
Vse to javi tester.

Ne vem kako sem uspel nastavit da ko sem nastavljal levo stran ko sem temperaturo spuščal pri ugasnjenem avtu je toplo pihalo namesto mrzlo.

Ja kaj pa bo, nekaj na klimi očitno ne dela. Če je bila ta sploh - vključena AC tipka on, ali pa ECON na off! (Golf 5)
Je bil menjan plin v klimi, kompresor sploh dela, vse cevi dihtajo...
Spet tester.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: azislo ()

Sami ::

nokia6310 je izjavil:

Ok še nekaj: Prvi Passat ki ima ročen menjalnik je bil bistveno bolj glasen od drugega avtomatika. Ko sva se peljala 100 km je bil preveč glasen za moja pričakovanja. Tudi ko je stal se je mašina bistveno bolj slišala kot v drugem kar me pravzaprav najbolj odvrača od nakupa, ker je bil drugače bp. Lahko to kaj pove razen to, da mi gre naživce? Avtomatik je res deloval elegantno. Ohranjen še kar dobro. Rajši pa dam nekaj 10 EUR za to da mi ga nekdo preveri res u nulo če je z njim vse v redu. Kdo lahko priporoča kakšnega mehanika? Kakšen je postopek v tem primeru ker človek ki ga prodaja ni iz lj? Edina stvar ki me je resnično zmotila je bila ta, da lastnik avtomatika nima rezervnega ključa ker ga baje ni dobil. Koliko čimbolj točno stane izdelava rezervnega ključa z daljincem Tako približno mislim? Je še neka zanimiva podrobnost ki jo velja omeniti: Ko sem preverjal klimo (standardna napaka vseh Passatov teh letnikov) je začel presketati motorček za usmerjanje ventilacije. Ne vem kako sem uspel nastavit da ko sem nastavljal levo stran ko sem temperaturo spuščal pri ugasnjenem avtu je toplo pihalo namesto mrzlo. Pomislil sem na možnost, da ima ta Passat morda kakšno revirse tipko? Prvi krogec iz leve proti desni je po mojem spominu samo za nastavitev temperature voznika. Drugi je za nastavitev ventilatorja. Tretji, pa je za nastavitev temperature sovoznikove klime. Imam prav ali ne? Če imam kako se je lahko zgodilo, da je ko sem krogec vrtel v levo pihalo toplo namesto mrzlo? Seveda je možno, da klima ni bila vključena ali kaj tretjega kaj vem. Zato pa sprašujem. Naj še nekdo opiše funkcije vseh gumbkov na teh krogcih in funkcije štirih tipk ki so ločene za nastavljanje klime. Hvala.


Tale Passat 2.0TDI bi moral imeti že 6 prestav, da bi bil glasen pri 100km/h je nekaj narobe z izolacijo očitno ali pa motor ne teče dobro, v leru bi morala biti motorja enako "glasna".

Tudi kolega je imel problem pri ventilaciji, isto sem ga imel jaz na Golfu IV 1,9TDI (40EUR strošek je bil pri meni), ko sem menjal pozicije ventilacije je prasketalo in se zatikalo, nastavitev temperature je bila ok (mrzlo-mrzlo, toplo-toplo).

Iz kje pa si, lahko ti priporočim kakšnega mehanika?
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

facepalm ::

Sami je izjavil:


Sem vozil tale avtek, kar super poskočen...je pa kar malo višja poraba kot samo 1L več napram 1,9TDI.


Dvomim, da bi ta 1.4t, ob normalni voznji pokuril vec kot 7l povprecne. Passat dizel pa vemo vsi, da ne pije 5l.
Moj avto z 2.0t pije 8.2l ampak ga vozim, kot da ni moj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

nokia6310 ::

Iz lj sem. Tile Passati majo res vsi probleme s temi motorčki za usmerjanje ventilacije. po 10 letih ali prej, začnejo vsi po vrsti počasi odpovedovati. Aja spraševali ste me kolk km bi naredu na leto. Kaj pa vem tam okrog 10000 približno. Poraba je tudi pomemben faktor vsaj zame saj zato pa kupujem dizla.

Sami ::

facepalm je izjavil:

Sami je izjavil:


Sem vozil tale avtek, kar super poskočen...je pa kar malo višja poraba kot samo 1L več napram 1,9TDI.


Dvomim, da bi ta 1.4t, ob normalni voznji pokuril vec kot 7l povprecne. Passat dizel pa vemo vsi, da ne pije 5l.
Moj avto z 2.0t pije 8.2l ampak ga vozim, kot da ni moj.


Tale motorček kar popije, kot sem rekel. Kolega je imel nadomestnega in je pilo povprečne okoli 8L/100km, normalna vožnja.

Link: https://www.poraba.com/average_car.php?...
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

facepalm ::

@Sami uh to je kar dosti za 1.4t normalne voznje:)
vseeno bi ga vzel raje kot 1.9tdi.. vsaj za 10kkm letno ja :)

@nokia6310
za 10k km letno, je naceloma poraba zadnja skrb, dizel pa zadnja izbira.
letno se ti bo poznalo mogoce 300eur na gorivu ce vzames bencinca namesto dizla.

Sami ::

nokia6310 je izjavil:

Iz lj sem. Tile Passati majo res vsi probleme s temi motorčki za usmerjanje ventilacije. po 10 letih ali prej, začnejo vsi po vrsti počasi odpovedovati. Aja spraševali ste me kolk km bi naredu na leto. Kaj pa vem tam okrog 10000 približno. Poraba je tudi pomemben faktor vsaj zame saj zato pa kupujem dizla.


Za 10k km letno jaz dizla niti pod razno nebi kupil.

Passat 1,9 ali 2,0TDI bo rabil 15km, da sploh pride na delovno temperaturo, seveda pa po želji :D

Če boš imel kakšen avto ogledan ga lahko zapelješ k temu serviserju, tip in njegov sin obvladata u nulo, omenjene avtomobile dnevno "šraufata", včasih imata na zalogi tudi kakšen rabljen nadomestni del: http://www.avtomehanika-zust.si/

Servis je v Zgornji Besnici, malo stran od LJ, se pa izplača za popoln pregled avtomobila, prej se seveda naroči, imam pozitivne izkušnje....mi ga je celo moj mehanik priporočil za popoln pregled avtomobila :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

nokia6310 ::

Sami hvala za dober nasvet. Zdaj pa poglejte tole iz e-uprave. Človek ki ga prodaja ni vedel ali ni hotel vedet, da ni drugi lastnik.
https://e-uprava.gov.si/javne-evidence/...

hojnikb ::

za 10k se glatko kupi bencinarja.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Sami ::

hojnikb je izjavil:

za 10k se glatko kupi bencinarja.


Za 10k km letno seveda, drugače pa za 10k dobiš tudi dobrega dizlaša.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

nokia6310 ::

Ok 10 k je mogoče res malo premalo rajši recimo 20. Prehitro sem napisal. Več pa nebi delal letno mislim.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
503759 (1913) videc
»

nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
32664813 (30357) lucky13
»

VW Passat letnik 1999-2003 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
535233 (3710) fokz8
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14516212 (12014) krneki0001
»

Karavan/enoprostorec za cca. 2k€

Oddelek: Na cesti
293016 (1792) fikus_

Več podobnih tem