Slo-Tech - Pred letom dni smo poročali o novem projektu Elona Muska, s katerim je želel revolucionizirati hitri potniški promet. Med Los Angelesom in San Franciscom želi postaviti cev, po kateri bi ob znižanem tlaku skoraj z zvočno hitrostjo švigale kapsule za prevoz ljudi. Projekt Hyperloop pa se ne bo začel z gradnjo testne proge v Teksasu, kot so sprva predvidevali, temveč z miljo dolgim odsekom kar poleg sedeža podjetja SpaceX v Kaliforniji. Leto dni pozneje je tudi znano, da bo prototip gradilo podjetje Aecom. Projekt je torej še kako živahen!
Aecom je velik igralec, ki zaposluje več kot sto tisoč ljudi po celem svetu in se lahko podpiše pod številne gradbene izzive po svetu, od podzemnih železnic in plinskih terminalov do nakupovalnih centrov in mostov. Zgradili so na primer letališču v Abu Dabiju in mestno železnico v Ottawi. Prototip hyperloopa bo imel premer 1,8 metra in ga bo poleg vakuumsko zaprte cevi sestavljala še nemagnetna proga. Služil bo kot poligon za testiranje kapsul, za razvoj katerih je SpaceX razpisal natečaj. Na SpaceX Hyperloop Pod Competition namreč sodelujejo študentje, ki bodo ta konec tedna na teksaški univerzi predstavili svoje predloge. Najboljše bodo po izgradnji lahko preizkusili tudi v praksi.
SpaceX pa ni edino podjetje, ki želi postaviti svoj hyperloop, kar je priznal tudi Aecom. Svojega gradi tudi losangeleški start-up Hyperloop Transportation Technologies, ki želi letos začeti gradnjo v Kaliforniji. Drugo podjetje z zelo podobnim imenom Hyperloop Technologies pa sodeluje s SpaceX-om in je eden izmed spoznorjev tekmovanja, ki bo potekalo ta vikend.
Novice » Znanost in tehnologija » Hyperloop se počasi bliža
Blinder ::
Pri njih vsaj cenijo studente.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Matako ::
Vedno se spomnim splošnega "konsenza" v osemdesetih, kako v 21. stoletju sploh ne bo treba kaj dosti hoditi nikamor, ker bomo itak vsi imeli "globalno omrežja" in bomo furali video-konference šihti bodo pa itak vsi od doma ali avtomatizirani na daljavo.
Zakaj se vsem tako mudi nekam potem?
Zakaj se vsem tako mudi nekam potem?
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
num_lock ::
Vedno se spomnim splošnega "konsenza" v osemdesetih, kako v 21. stoletju sploh ne bo treba kaj dosti hoditi nikamor, ker bomo itak vsi imeli "globalno omrežja" in bomo furali video-konference šihti bodo pa itak vsi od doma ali avtomatizirani na daljavo.
Zakaj se vsem tako mudi nekam potem?
Bolje ne bi mogel povedat :)
bolj kot je svet avtomatiziran, manj časa imajo ljudje
WarpedGone ::
Zakaj se vsem tako mudi nekam potem?
Ker je precej drugače it peš na kum kot pa gledat kako je XY šel peš na kum.
Zbogom in hvala za vse ribe
MIHAc27 ::
Ampak če pogledaš trend na youtubu, ko ljudje gledajo druge kako igrajo na veliko....
Glede tube transporta pa... če vzdrževanje ne bo drago, in bo cena ugodna, prevoz sam pa hiter... potem bo zaživelo. Drugače pa bolj teško.
Kar se same varnosti tiče pa je tole verjetno 1000 svetlobnih let, pred avtomobili.
Glede tube transporta pa... če vzdrževanje ne bo drago, in bo cena ugodna, prevoz sam pa hiter... potem bo zaživelo. Drugače pa bolj teško.
Kar se same varnosti tiče pa je tole verjetno 1000 svetlobnih let, pred avtomobili.
Mehmed ::
Zadeva ima dosti potenciala.
En rov pod mejo skopljes pa torpediras 100 mehicanov na minuto na drugo stran.
En rov pod mejo skopljes pa torpediras 100 mehicanov na minuto na drugo stran.
SimplyMiha ::
Vedno se spomnim splošnega "konsenza" v osemdesetih, kako v 21. stoletju sploh ne bo treba kaj dosti hoditi nikamor, ker bomo itak vsi imeli "globalno omrežja" in bomo furali video-konference šihti bodo pa itak vsi od doma ali avtomatizirani na daljavo.
Zakaj se vsem tako mudi nekam potem?
Zato, ker še imamo dinozavre za šefe, ki ne znajo najti pravega gumba za videokonferenco, zato vztrajajo pri sestankih za mizo.
aleksander10 ::
SimplyMiha je izjavil:
Vedno se spomnim splošnega "konsenza" v osemdesetih, kako v 21. stoletju sploh ne bo treba kaj dosti hoditi nikamor, ker bomo itak vsi imeli "globalno omrežja" in bomo furali video-konference šihti bodo pa itak vsi od doma ali avtomatizirani na daljavo.
Zakaj se vsem tako mudi nekam potem?
Zato, ker še imamo dinozavre za šefe, ki ne znajo najti pravega gumba za videokonferenco, zato vztrajajo pri sestankih za mizo.
Pod tole se pa podpišem. Predvsem imamo take "šefe", ki nimajo "jajc", da bi naredili kakšno spremembo, čeprav je napačna. Zato je tako kot je. Bolje se je odločiti, kot pa narediti NIČ.
Aleksander
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
"A friend is someone who gives you total freedom to be yourself. (J.M.)"
Jst ::
Hyperloop je v bistvu alternativa Maglev vlakom. Američani imajo poleg zelo starega električnega omrežja, tudi najstarejše železniško omrežje (pa še kakšno omrežje bi se našlo). Oboje potrebno posodobitve. In če se Hyperloop izkaže kot viable alternativa, ne vidim razloga, zakaj ne bi namesto novih tirnic in vlakov raje razvili in uporabili Hyperloop kapsule.
Jaz osebno navijam za Hyperloop.
Jaz osebno navijam za Hyperloop.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
vostok_1 ::
Vedno se spomnim splošnega "konsenza" v osemdesetih, kako v 21. stoletju sploh ne bo treba kaj dosti hoditi nikamor, ker bomo itak vsi imeli "globalno omrežja" in bomo furali video-konference šihti bodo pa itak vsi od doma ali avtomatizirani na daljavo.
Zakaj se vsem tako mudi nekam potem?
Bolje ne bi mogel povedat :)
bolj kot je svet avtomatiziran, manj časa imajo ljudje
V bistvu niti ne. Sam več želijo počet pa se jim zato več mudi.
Če se odpoveš večini neumnosti na tem planetu pa si bistveno bolj fraj.
Ampak vsak naj si najde nek svoj optimum, ki vzame v obzir tud druge seveda.
SubjectX ::
Hyperloop je v bistvu alternativa Maglev vlakom. Američani imajo poleg zelo starega električnega omrežja, tudi najstarejše železniško omrežje (pa še kakšno omrežje bi se našlo). Oboje potrebno posodobitve. In če se Hyperloop izkaže kot viable alternativa, ne vidim razloga, zakaj ne bi namesto novih tirnic in vlakov raje razvili in uporabili Hyperloop kapsule.
Jaz osebno navijam za Hyperloop.
Ker je drazje, manj zanesljivo, manj preizkuseno, manj ljudi bo zaposlenih (nezaposlenost bo sla v visave, ce zaprejo zeleznice), bolj obcutljivo na neprilike (potres, nesreca,..), monopolnost nad izvedbo in upravljanjem, ipd..
Jst ::
We choose to go to the moon in this decade and do the other things, not because they are easy, but because they are hard,...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
SimplyMiha ::
S to razliko, da s tem hyperloop-om gredo samo do soseda, ne na drugo stran države, kaj šele na Luno...
[D]emon ::
SimplyMiha je izjavil:
S to razliko, da s tem hyperloop-om gredo samo do soseda, ne na drugo stran države, kaj šele na Luno...
Ne budaliraj, tudi ameriski vesoljski program ni s prvo raketo odletel direktno do Lune pa nazaj.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Jst ::
Zakaj bi pa še enkrat polagali železniško progo če imajo MORDA v Hyperloop-u boljšo alternativo? Saj bi Hyperloop lahko prevažal tudi tovor. To je za zvezne države, ki se zmenijo od kje do kje, zmenjeno na enem kosilu med županoma in udeleženci. USA drugače funkcionira kot Slovenija. :) Ko bi imele dve zvezne države tako urejen hiter prevoz med hubi, in če bi prineslo zveznima državama velike prihranke in profite, bi ostale kmalu sledile.
Zadnjič sem nekje zasledil, koliko kamijonov je v sekundi v povprečju po USA in me je številka kar šokirala. Trenutno je v history ne najdem, zato bom o velikostnem razredu raje tiho, da se ne osmešim.
Potem train accidents. Čeprav se pri nas pač ne poroča, ampak v USA se redno dogajajo. Tu je dosti kriv tudi tovorni železniški promet, ker morajo več obnavljati. Če je tu v Hyperloopu prednost, še en zadržek manj. (Oziroma bolje rečeno velika prednost.)
Pa še malo futuristične špekulacije iz moje strani. Avtonomne avte bodo sicer dovolili, ampak samo, če je voznik v njem. Če bi lahko sprostili (avto)ceste, bi lahko en pas bil namenjen samo za samovozeče avtomobile. To bi bil kar velik napredek za v prihodnost naslednjega koraka, ko bomo imeli avto as a service. Boš na telefonu odprl App "the-uber.v2" in naročil, kam naj pride in ko ga ne boš rabil več, se vrne v "floto". Avto as a serivce. Tako bi lastništvo nad avtomobilom izgubilo pomen in nam ogromno olajšalo življenja.
Never bet against technology.
Sedaj grem pa spat.
Zadnjič sem nekje zasledil, koliko kamijonov je v sekundi v povprečju po USA in me je številka kar šokirala. Trenutno je v history ne najdem, zato bom o velikostnem razredu raje tiho, da se ne osmešim.
Potem train accidents. Čeprav se pri nas pač ne poroča, ampak v USA se redno dogajajo. Tu je dosti kriv tudi tovorni železniški promet, ker morajo več obnavljati. Če je tu v Hyperloopu prednost, še en zadržek manj. (Oziroma bolje rečeno velika prednost.)
Pa še malo futuristične špekulacije iz moje strani. Avtonomne avte bodo sicer dovolili, ampak samo, če je voznik v njem. Če bi lahko sprostili (avto)ceste, bi lahko en pas bil namenjen samo za samovozeče avtomobile. To bi bil kar velik napredek za v prihodnost naslednjega koraka, ko bomo imeli avto as a service. Boš na telefonu odprl App "the-uber.v2" in naročil, kam naj pride in ko ga ne boš rabil več, se vrne v "floto". Avto as a serivce. Tako bi lastništvo nad avtomobilom izgubilo pomen in nam ogromno olajšalo življenja.
Never bet against technology.
Sedaj grem pa spat.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
SimplyMiha ::
SimplyMiha je izjavil:
S to razliko, da s tem hyperloop-om gredo samo do soseda, ne na drugo stran države, kaj šele na Luno...
Ne budaliraj, tudi ameriski vesoljski program ni s prvo raketo odletel direktno do Lune pa nazaj.
Ameriški vesoljski program ni takoj začel z Luno kot ciljem.
[D]emon ::
A imas ti IQ crknjene papige al te samo bralno razumevanje daje ?
Ti gagas ker hyperloop ne bo sel takoj na drugo stran drzave. In potem ko me citiras poves basically isto, kar sem povedal jaz.
Baby steps, dude. Baby fucking steps.
Ti gagas ker hyperloop ne bo sel takoj na drugo stran drzave. In potem ko me citiras poves basically isto, kar sem povedal jaz.
Baby steps, dude. Baby fucking steps.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
WarpedGone ::
Baby steps, dude. Baby fucking steps.
Incomprehensible za 99,9% SloTech občestva, ki je baje cvetober slovenskega bazena tehnološkega talenta.
Sicer je takšen nivo precej razširjen ... sm šel na hitro googlat za kakimi dobrimi 'kritikami' hyperloopa in najdu takšna jetra:
Top Ten Reasons why Elon Musk should use MagLev instead of, or as part of, Hyperloop
Zbogom in hvala za vse ribe
Jst ::
Haa, jaz sem si pa Maglev takoj predstavljal kot konkurenco; nisem nikoli bral ali videl kakšnega članka, ki bi obravnaval prednosti in slabosti Magleva vs. Hyperloop. Mi je bilo dejansko takoj logično, da bi Hyperloop lahko* bil rešitev za starajoče/propadajoče železniško omrežje v USA.
*pravim lahko, ker nisem videl nobene analize, ki bi primerjala ekonomiko Hyperloopa in Magleva.
Maglev je v bistvu highlight evolirane 19th century tehnologije. Hyperloop je 21st century tehnologija.
In kot sem rekel in v kar verjamem: Never bet against technology.
*pravim lahko, ker nisem videl nobene analize, ki bi primerjala ekonomiko Hyperloopa in Magleva.
Maglev je v bistvu highlight evolirane 19th century tehnologije. Hyperloop je 21st century tehnologija.
In kot sem rekel in v kar verjamem: Never bet against technology.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
WarpedGone ::
Okapi je že razlagal da je hyperloop 19th cenutry tehnologija... Pneumatic Tube Mail on steroids. Po svoje ima do neke mere tudi prav.
In Pnematic Tube Mail ni fejlana reč sama po sebi, živela je svojih 50 let:
Ergo, zamrla je, ker ni bila dovol skalabilna. Hyperloop v vsako vas pač ne bo prišel in tudi nima namena pridit. Je alternativa intrakontinentalnemu letalskemu prometu, intermetropolitanskim povezavam. Je cenejši kot MagLev? Pokazala bo praksa.
In Pnematic Tube Mail ni fejlana reč sama po sebi, živela je svojih 50 let:
By the 1950s, it became clear that the end of pneumatic tubes was in sight as increasing mail volumes and changing urban landscapes made it impractical.
Ergo, zamrla je, ker ni bila dovol skalabilna. Hyperloop v vsako vas pač ne bo prišel in tudi nima namena pridit. Je alternativa intrakontinentalnemu letalskemu prometu, intermetropolitanskim povezavam. Je cenejši kot MagLev? Pokazala bo praksa.
Zbogom in hvala za vse ribe
Jst ::
Vsaka (zvezna) država ima svoj Import/Export hub, celo Slovenija (Luka Koper kot najočitnejši primer).
Jaz si res želim, da bi se Hyperloop izkazal za commercially viable. Pri nas gledajo v prihodnost največ do naslednjih volitev. V USA upam, da bodo gledali vsaj nekaj desetletij.
Ampak prvo baby steps. In jaz močno držim pesti, da izpolni pričakovanja.
Jaz si res želim, da bi se Hyperloop izkazal za commercially viable. Pri nas gledajo v prihodnost največ do naslednjih volitev. V USA upam, da bodo gledali vsaj nekaj desetletij.
Ampak prvo baby steps. In jaz močno držim pesti, da izpolni pričakovanja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
WarpedGone ::
Glavno ogledalo smotrnosti Hyperloop je kalifornijska hitra želenica, katero popularno opisujejo kot najdražja in najpočasnejša hitra železnica.
67 milijard USD za 840 km proge, 80 milijonov USD na kilometer. Ugibanja, da bi hyperloop moral koštat bistveno manj, imajo dobro podlago.
With an anticipated construction and planning cost of $68.4 billion (in year-of-expenditure dollars) for Phase 1, the project is the most expensive public works project in United States history.
67 milijard USD za 840 km proge, 80 milijonov USD na kilometer. Ugibanja, da bi hyperloop moral koštat bistveno manj, imajo dobro podlago.
Zbogom in hvala za vse ribe
Jst ::
Pa folk, ki se boji zaradi delovnih mest. Saj bo Hyperloop tudi potreboval vzdrževanje, tako kot sedaj popravljajo kritične dele železnice (in lokomotive ter vagone). Poleg vzdrževalcev samega Hyperloopa, bodo v Hubu delali isti delavci, kjer delajo že sedaj. Samo da bodo prekladali iz Hyperloop tovornega prometa.
Nekaj delovnih mest bo seveda izginilo, se bodo pa odprla druga.
Nekaj delovnih mest bo seveda izginilo, se bodo pa odprla druga.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
WarpedGone ::
Kaj je ena taka lepa prednost hyperloop proge pred žel. tiri/maglev progo?
Da se da večji delež proge (cevi same) sestavit v namenski fabirki po principu tekočega traka in nato le zmontirat na vnaprej pripravljene nosilce, ki so zopet narejeni v serijski proizvodnji.
Montaža železniške proge je v principu bol delovno intenzivna reč, kjer se monitra majhne kose in tlakuje vsak m proge posebej.
Da se da večji delež proge (cevi same) sestavit v namenski fabirki po principu tekočega traka in nato le zmontirat na vnaprej pripravljene nosilce, ki so zopet narejeni v serijski proizvodnji.
Montaža železniške proge je v principu bol delovno intenzivna reč, kjer se monitra majhne kose in tlakuje vsak m proge posebej.
Zbogom in hvala za vse ribe
Jst ::
Saj imajo namenske stroje za to. Vem da full hecno zgledajo.
Sicer pa četudi je na začetku (prvih 5-10 let) zadeva težja, se na dolgi rok vseeno splača. Razen če si v Sloveniji in gledaš do naslednjih volitev.
Sicer pa četudi je na začetku (prvih 5-10 let) zadeva težja, se na dolgi rok vseeno splača. Razen če si v Sloveniji in gledaš do naslednjih volitev.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
[D]emon ::
WarpedGone je izjavil:
Okapi je že razlagal da je hyperloop 19th cenutry tehnologija... Pneumatic Tube Mail on steroids. Po svoje ima do neke mere tudi prav.
In Pnematic Tube Mail ni fejlana reč sama po sebi, živela je svojih 50 let:
By the 1950s, it became clear that the end of pneumatic tubes was in sight as increasing mail volumes and changing urban landscapes made it impractical.
Ergo, zamrla je, ker ni bila dovol skalabilna. Hyperloop v vsako vas pač ne bo prišel in tudi nima namena pridit. Je alternativa intrakontinentalnemu letalskemu prometu, intermetropolitanskim povezavam. Je cenejši kot MagLev? Pokazala bo praksa.
Pnevmatska posta po ceveh se uporablja se vedno, vendar ne na takem nivoju. N.pr. glavna stavba NLB v Ljubljani uporablja ta princip za interno posto.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Jst ::
Zakaj pa ne bi uporabljali tudi za tovor?
Sedaj je vrtanje luknje in delanje cevi pod zemljo poceni - v primerjavi z več kot sto let nazaj, ko so naredili prvi underground railroad sistem.
Za tovor bi lahko bile drugačne specifikacije:
-ne rabi tolikšne hitrosti,
-čeprav bi za varnost moralo biti poskrbljeno, a takoj ko je vključen človek, se cilja na najvišjo varnost,
-drugačna konfiguracija, da bi čimveč tovora prepeljali z enim "hyper-vagonom",
-nenazadnje bi pa lahko tovorni hyperloop potekal iz Import/Export Huba iz ene države direkt v Hub druge.
Sedaj je vrtanje luknje in delanje cevi pod zemljo poceni - v primerjavi z več kot sto let nazaj, ko so naredili prvi underground railroad sistem.
Za tovor bi lahko bile drugačne specifikacije:
-ne rabi tolikšne hitrosti,
-čeprav bi za varnost moralo biti poskrbljeno, a takoj ko je vključen človek, se cilja na najvišjo varnost,
-drugačna konfiguracija, da bi čimveč tovora prepeljali z enim "hyper-vagonom",
-nenazadnje bi pa lahko tovorni hyperloop potekal iz Import/Export Huba iz ene države direkt v Hub druge.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
J.McLane ::
A ti bi kar premog prevažal v Hyperloopu?
Nekatere stvari, ki se jim ne mudi do cilja, se bolj učinkovito prevozi s klasično železnico pač polžje počasi. Bi bil pa lahko Hyperloop konkurenca letalskemu cargu.
Nekatere stvari, ki se jim ne mudi do cilja, se bolj učinkovito prevozi s klasično železnico pač polžje počasi. Bi bil pa lahko Hyperloop konkurenca letalskemu cargu.
Pithlit ::
kako v 21. stoletju
Saj veš da smo ga dal šele eno zelo slabo šestinko (dobro sedminko) skoz?
Life is as complicated as we make it...
vostok_1 ::
A ti bi kar premog prevažal v Hyperloopu?
Nekatere stvari, ki se jim ne mudi do cilja, se bolj učinkovito prevozi s klasično železnico pač polžje počasi. Bi bil pa lahko Hyperloop konkurenca letalskemu cargu.
Yep.
Ne splača se masovne tovore s tem. Kapsula mora imeti dovolj hitrosti, furanje turbofana ni ravno poceni, večja masa pomeni večjo obremenitev.
Če bo tovor, bo bolj v stilu letalskega tovora ja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hyperloop prihaja v Evropo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27682 (11651) | tikitoki |
» | Nemški hyperloop na SpaceX-ovem tekmovanju 457 km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 23435 (15390) | bbf |
» | Prvi preizkus Hyperloopa v puščavi v Nevadi (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 26581 (21151) | BigWhale |
» | Hyperloop želi na SlovaškoOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8966 (6239) | cegu |
» | SpaceX gradi prototip cevnega zračnega potniškega prometa v Teksasu (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 30612 (25469) | nodrim |