» »

Water chiller!!!

Water chiller!!!

1 2
3
4 5

sharp ::

Morphling a uparjalnik boš pol sam naredu?

madmitch ::

Ja sorry, mal sem ga res pihnu. Sem še enkrat pogledal listke, kjer imam vse važne zadeve napisane in piše cca 30k celota, ki je na slikci. Tistega v linku sem izbral samo za predstavo, vem da ni najbolj primeren. Bolj sem hotel poudariti zasnovo in dimenzije, ki so pri vseh modelih podobne.

Morda kakšen tisočak več predstavlja dober kompromis za tiste, ki o izmenjevalcih toplote ne vedo prav veliko, bi si pa vseeno želeli svoj mlinček ohladiti preko "normalnih" meja.

Še ena misel, ki se mi je ob tem porodila in bi morda bila vredna debate. Pri kakršnemkoli hlajenu pod temperaturo okolice pride do kondenza. Glede na to, da takšnle kompletek (že sestavljen ali pa doma narejen) nekje vendarle oddaja toploto, bi bilo morda smotrno izdelati še vpihovanje tega ogretega zraka v ohišje. Res da bi to temperaturo dvignilo za kakšno stopinjo, kar pa se mi zdi zanemarljivo glede na to, da bi na tak način morda lahko rešili problem kondenzacije in celo zmrzali v računalniku.

Opozarjam, da je to le bežna misel, brez kakšnega resnejšega ozadja, bi pa bi jo bilo morda zanimivo malo razmisliti in se pogovoriti.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

frenk ::

madmitch: tole z vpihovanjem toplega zraka nebi šlo

morphling1: r134a je zanč:D

frenk ::

r134a...-26.4°C (tale se zadnje čase precej uporablja)
r12.....-30.11°C
r22.....-41°C
r502....-45.6°C
r600a...-12.3°C (tale se zadnje čase precej uporablja)

in še best of the best....predstavljam R704...-268.9>:D

zanimiu da ni nč napisan o r404a:\...ampak to je definitivno kvaliteten plin

frenk ::

me zlo zanima pod kakšnim tlakom morš met R704, da dobi uparjevalno temperaturo nekje blizu nule:\...oz....vsaj nekje nad -30°C, ker potem bi lahko naredu kaskadni sistem, s katerim bi dosegal...še pa še>:D...al ma mogoče kdo kšno tabelo uparjalne temperaturne odvisnosti refridgerantov od tlaka:\ ...bi bil zlo hvaležen:)

frenk ::

morphling1: R290 ubistvu sploh ni zanč...uparjevalna temperatura je -42.3°C, kar pa sploh ni zanč glede na -26.4°C, ki pa je pri r134a...edina slabost je ta, da je plin eksploziven vendar se mi zdi da je presneto mal možnosti da bi ti tole eksplodiralo:)

frenk ::

SoNgOkO: dej povej kdaj loh pridem po kompresor...pa še zanima me če daš loh not r115...ker če gre loh not r115 in r22 poj gre not tud r502, ker r502 je mešanica r22 in r115...s tem bi pridobil še 5 stopinj:)

p.s.: če slučajno veš kašna je formula olja ki je not mi povej, da kšnga kemika prašam:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frenk ()

frenk ::

al mogoče kdo ve kva je pemperaturni zdrs?:\

frenk ::

zdele sm mal meru upornosti glavnega in pomožnega navitja na kompresorju in zgleda da je vse v najlepšem redu, torej more bit nekj narobe z navitjem...zdej me pa zanima če se kdo pozna tele elemente


to je verjetno rele



tegale pa ne poznam najbol...je navitje ampak kakšno?:\
če dko slučajno pozna delovanje elementov nej mi prosm pove

tole je pa še shema celotne elektronike:)

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

SoNgOkO ::

Morphling: pravila ekonomije ne delujejo vedno enako, racunaj da se Vapochill prodaja v Ameriki ter v ostalih Z drzavah. V le teh pa je material za hladino tehniko dosti cenejši, vendar problem predtstavljajo restrikcije s strani države.

Frenk: postavi se na realna tla :D pusti kaskadne sisteme in R704. Osredotoči se na uporabo R22, ker je ta efektiven poceni in lahko dostopen. Tiste ekstra stopinje si lahko cist odmisliš za zacetek bos lahko vesel, ce bos dosegel -20C. Ne bi te rad strasil vendar za optimizacijo sistema je potrebno veliko vec znanja.

Zapomnite si to, da je za nase namene cisto dovolj R22. Vecji problem so pojavi s fine tuningom celotnega sistema. Z R22 se lahko doseže tudi temp okoli -50 do -60 seveda na direct die, kar pa je že tudi max možnost z enokompresorskim sistemom.


mad mitch: a mogoce kej ves kje bi lahko staknu kaksne manometre + cevi, seveda rabljene, po moznosti odkupim za neko normalno ceno!!

LP!

madmitch ::

mad mitch: a mogoce kej ves kje bi lahko staknu kaksne manometre + cevi, seveda rabljene, po moznosti odkupim za neko normalno ceno!!

Kadar se jaz spravim žicat kakšne takšne stvari (za Mercuryja letnik 50, še kakšne tri do štiri mesece pa bo gotov :-)) se ponavadi vsedem na kolo ali v avto in do raznih tovarn (njihovih delavnic, vzdrževalcev...). Do sedaj sem dobil vse kar sem iskal in še več. Marsikdaj so fantje zelo prijazni in ti še kaj posebej naredijo za kakšnega jurja. Včasim me pa seveda nakurijo kot steklega psa. Pa kaj jim morem če so sitni.

Malo pomisli, kje takšne manometre rabijo in bi jih vzdrževalci lahko imeli, potem pa tja in "nabaci osmjeh" pa nikakor ne bodi pametnejši od njih, naj ti vse razložijo in povedo, ti si misli svoje.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madmitch ()

frenk ::

aha...zdej sm ugotovu da je un tadrug element rele...še kr pa ne vem kva je tole:\...možn da je PTC zagonski element

torej ko se kompresor priklopi na napajanje, tok steče skozi glavno navitje in s tem tudi skozi rele, ki pa zaradi velikega toka priklopi še dodatno navitje, ki deluje dokler motor ne pride do polnih obratov, ko se tok spusti na normalno vrednost in s tem rele izklopi dodatno navitje...zdej pa tle v knjigi piše da pa je PTC element namenjen izklopu pomožnega navitja...hm...čudn je tole:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frenk ()

frenk ::

ne to ne more bit PTC, ker je v serijski vezavi z obema navitjema in bi izključil celotn kompresor:\...al bi sploh rabu to...mogoče bi dal pa to loh stran:)

frenk ::

en kompresor(r134a) že dela...sam men se zdi da premal:\...zdej grem pa še tastarga probat:)

SoNgOkO ::

Madmitch: sem drgac se ze mal sprehodu po raznih delavnicah, vendar zaman, prav tako sem poslal preko 20 mailov raznim serviserjem hladilnih naprav vendar brez uspeha, prav tako sem prasal v Etisu, kjer me je prodajalec grdo zavrnil, ces da mecejo oni to direktno v kos.

a mas kej slik od avta???? Sam sem tudi veliki ljubitelj USA avtomobilov (Ford Mustang, Chevy Corvette, Pontiac Firebird...)-seveda samo klasicni modeli okoli leta 70 in ne tisti novodobni srot.

BTW: ali gres kej na wheels mania??? Jst bom zagotovo su mal pofirbcat!!

LP!

frenk ::

SoNgOkO: jest sm lih učer vidu na netu wheelsmania pa bom pomoje šu...ej:)...tastar kompresor sm spravu v tek...sam dve žičke sm mogu skup spravt...to bi mogu vidt...ga je kr zavrtel...tolk je močn:D...zdej ga je pa treba sam nafilat pa kšn olje not dat...a mislš da bi mi dal ole not na servisu pa kje?:\

p.s.: dej kj na icq prlet

p.s.: vsi k boste probaval kompresorje, morte tiste dve žičke k greta ven s kompresorja dat skup, da je tokokrog sklenjen...to sta unedve žičke k greta do tistga elementa k štima temperaturo v hladilniku

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frenk ()

frenk ::

a se da zračunat moč motorja če poznaš upornost navitja?:\

frenk ::

še ena teoretična: kapilara je v sistemu z namenom da naredi razliko v tlaku na visokotlačni strani in nizkotlačni strani...in če je kapilara prekratka bo premal razlike in ne bo prišlo do kondenzacije na visokotlačni strani in če bi že prišlo do kondenzacije, potem nebi prišlo do izparevanja na nizkotlačni strani...če pa bi bila kapilara predolga bi bilo to preveliko breme za kompresor in bi prišlo do omahnega momenta(kompresor bi se ustavil)...zdej me pa še zanima ali je aritmetična sredina obeh tlakov(visokega in nizkega) anaka tlaku ki je v sistemu ko kompresor ni vključen?:\

Jaka83 ::

Hmmmm, ste me pa zrajcal s tem chillerjem. Jst mam u kleti en star hladilnik z manjšo skrinjo in me zanima, kaj vse rabim od tam, da naredim chiller, kateremu lahko uravnavam temperaturo.
Nebi šel rad v razne ekstreme, vendar bi rad samo ohladil procesor na okrog 30°C pod obremenitvijo. Ali bi šlo?
Aja, sedaj imam doma narejeno hlajenje, ki vključuje:
- akvarijska pumpa
- silikonske cevi
- morphlingov blok MK4
- Zastava heater core (mislm, da je Yugo)
- Procesor AMD Athlon 2500+ (Barton 1800MHz @ 2475MHz 225x11 @ 2v) trenutno na 46° C 100% obremenitev s Folding@Home

Prosim, pomagajte mi.:D

PS: Kondenza se bojim, zato nebi rad hladil pod temperaturo okolice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jaka83 ()

frenk ::

jakoslav:sej izoliraš:D...tlele mam lih eno tabelo po kateri lahko izračunaš kolk je lahko telo pod sobno temperaturo da se še ne rosi...v odvisnosti vlage seveda in temperature zraka:)

songoko: kva pa sesalni akomulator...njegov namen je preprečiti tekočini vstop v suction line, isti namen ima tudi toplotni izmenjevalec

a mogoče kdo ve zakva ma pretok kapilare enote l/mm :\...jest tega ne štekam...ponavad je blo m3/h:)

p.s.:tistmu taprumu kompresorju se je zgleda bat zataknu...grem zmert napetost pomožnega navitja pa se poj slišmo:)...al pa ga bom po tleh vrgu da se odtakne:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frenk ()

Reso ::

Jaz sem ugotovil da ima kompresor ki sem ga ukradel hladilniku le 80W. Mislim da to ni dovolj za doseganje temperature pod -10 C ali pač? Pa tudi ne zalavfa se tako da moram preveriti elektorniko.

frenk ::

reso: dej mi povej ker model kompresorje maš...a si unedve žičke skupej dal al ne?:\...ker bi jih mogu:)

hm...moj pomoje prehitr izklop pomožno navitje...bom probal manual:)

tud manual ne gre...al mogoče kdo ve kako bi ga lahko odblokiral:\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frenk ()

frenk ::

pizda tud na manual ne gre;(...zravn sm pa še kurtschluss naredu:D...al bi se mogoče dal tako da bi v suction line dal mal pritiska z tadruzga kompresorja:\...to bo to ja>:D...dej nej še kšn drug kej napiše:)...k se počutm da se sam s sabo pogovarjam:D

Jaka83 ::

Če pa pojma nimamo, o čem govoriš. Stvar bi bila zelo zanimiva, če bi jo dokumentiral s slikami. Ker jaz tudi nameravam nekaj podobnega narest, vendar ne ravno tako zmogljivo.

frenk ::

Jakoslav: tkole nared...pjd u knižnco pa uzam knjigo "hladilna tehnika v proizvodnji hladilnih naprav" od Martin-a Smrekar-ja pa mal preber...jest jo mam zdele tle in je res zakon:D

Jaka83 ::

LOOOOOL

Hvala, bom v bližnji prihodnosti.

morphling1 ::

SoNgOkO, ma ja sej mi je jasno da bo pri nas zadeva kr draga bi blo treba it na Dansko :)
Frenk R134a je lahko tudi čisto dober plin, če si videl tisti model, ki sem ga linkal vidiš da gre lahko do -45°C. R290 ali propan pa jaz nikoli nebi imel v lastni sobi pa če je še tako dobro narejeno. Vedno je šansa za spuščanje plina, tako da nima smisla razkirat če imaš dobre alternative. Tudi amoniak je totalno hud plin za dosego nizkih temperatur, samo kaj ko običajno zadeva hudo smrdi.
Reso 80W je električna moč kompresorja, hladilna moč je dosti večja od tega, tako da za eksperimentiranje bi bil tudi tak komresor dober.
http://www2.arnes.si/~mlivak/ Nekaj kar naj bi bila moja domača stran, pa nikoli ne bo :)

Reso ::

Na kompresorju je edino kar je meni razumljivo le 80W :) Ali je to dovolj za poganjanje celotnega kompa?

Sem pa še malo pogledal zgradbo te stvari tej strani in nekaj piše o pravilni dolžini in debelini posameznih hladilnikov glede na kompresor.
Gledal sem tudi širino,višino in debelino običajnega kompresorja in po debelini gre v ohišje. Ostane le še pol centrimetra prostora, po dolžini ostane okoli 10 cm (odvisno od dolžine CDroma) pri višini pa v mojem ohišju okoli 15cm.

Kje pa bi dobil kompresor, ki bo sigurno deloval? Napolniti ga je pa treba p otem ko so vse cevi priklopljene nanj kajne? Koliko približno stane polnjenje?

frenk ::

btw...loh se dobimo na pjači pa mal brainstormamo glede tuninga...mogoče bomo pa kej novga pogruntal:D

morphling1: ja vem ja da se z r134a da dosegat tud takšne temperature ampak ni pa to kšn boljših plinov...u današnjih sistemih ga uporabljajo predvsem zato ker minimalno oz. sploh ne škoduje ozonu, česar pa ne moremo reči za cfc-12, cfc-22 itd...mam tud jest doma en r134a kompresor in če nebi mel druzga bi ga uporabu:)

frenk ::

reso: če gre slučajno kompresor v ohišje pa kondenzator sigurno ne gre:D...kompresor dobiš na odpadu in če slučajno kšnga majo je zlo pocen...drgač pa dobiš NOVE kompresorje od 20k sit naprej, prmbližn 30-40k bi pa koštal kšn solidn...odvisno kolk watt-ov maš za odvest in kolk nizke temperature hočš dosegat...polnjenje naje stane 10k, ampak praš songokota...on je zbil to na par jurjev:D

madmitch ::

Frenk: sej izoliraš...tlele mam lih eno tabelo po kateri lahko izračunaš kolk je lahko telo pod sobno temperaturo da se še ne rosi...v odvisnosti vlage seveda in temperature zraka

A bi bil ti lahko tako prijazen da bi to tabelo delil še z nami. Lahko jo pošlješ tudi na emajl
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

frenk ::

madmitch: na žalost jo mam v knjigi, loh ti pa povem za določeno temperaturo, če mi ti poveš vlago in temperaturo zraka

mal loh pogledate tud tole

frenk ::

tud pritisk v suction line ni pomagal...al ma kdo kšn nasvet kako premaknt bat:)

Reso ::

Daj kompresor v prtlažnik od avta in čez par dni spet probaj. Če ne drugje se pa v avtu dost trese da bi se bat spet začel premikat.

frenk ::

ja to bi blo za probat:)

Reso ::

Našel sem še nekaj PDFjev, ki ponazarjajo deovanje...
Fizične omejitve glede postavitve so tukaj: klik

Optimalne nastavitve (napisane na zadnji strani) in delovanje pa tukaj: klik

steev ::

Me še kr zanima ukol upogljivih ceveh ki bi zdržale visok pritisk. Želim jih uporabiti za DIRECT DIE.

Urke :\

frenk ::

urke: zadne cajte videvam te prepogljive cevi kar pogosto ampak ne vem pri kateri temperaturi delajo bp:\

sicer pa še ena ql stran katere moderator je tudi bowman:D

Reso ::

Zanimiva stran. Po tej strani sodeč naj bi bil TX člen le dolga tanka žička in naj bi samo ta člen vplival na optimalni izkoristek kompresorja.
frenk: kako gre z kompresorjem? se je bat zalvfu :) ?

Ali bi se dobili na kakšnem pivu da malo predebatiramo tole hlajenje? Jaz sem iz Ljubljane za ostale pa ne vem :)

frenk ::

reso: tista tanka žička je kapilara in jo daš lahko v sistem namesto txv ampak morš pa vedt kolk more bit dolga...kompresor še kr ne laufa, no ja vsaj enga mam:)

jest tud čakam pozitiven odziv glede piva in debate...sem iz kranja, dobimo se pa loh kjerkol...lahko tud na wheelsmania:)

Tic ::

Jst mam tudi en kompresor doma. Bom šel enkrat pogledat njegovo moč. Bil je od velikega hladilnika + skrinje >:D
persona civitas ;>

frenk ::

tic: a si že kej šraufal?:)

tukej mate pa tabelo temperature uparjanja različnih plinov pri različnih temperaturah...če koga zanima seveda:)

frenk ::

damn;(...ročnega ekspanzijskega ventila v sloveniji NI...a mogoče kdo za kšno internetno trgovino HVAC-a nekje v EU:\

tiborrr ::

Evo, z VASkOm sva uspesno vodno ohladila Celerona 400 (ga ni bilo prevec skoda) z water chillerjem. Slike pridejo jutri. Se malo, pa bo tudi taprava, cela verzija chillerja tu!

P.S.: Zaradi nizkih temperatur, ki bodo zdaj v sistemu, te prosim, da mi posljes dwg skico pokrova mk4 bloka, ker bi rad izrezal bakren pokrov :\ .
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

frenk ::

in kašen je ta chiller?...kater kompresor mata...čimbol se razpiš:)

p.s.: pa temperature tud mal zaupej>:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frenk ()

tiborrr ::

P.S.: Prekopiran zmrzovalnik, vse je original, nic razpakirano, le kista vode je v fridzu :P Jutri pa bova zavila evaporizator v posodo z vodo, da bo boljse. Nevem, ta radiator je res za klinac. To se ni to, da bi lahko rekel, da je water chiller, je le preizkus delovanja :D. Vglavnem, da je kompresor pri zavesti, hehehe.

Trebalo bo najti kak radiator od klime, da bo zadeva spodobna. Bo spet treba bo odpadih hoditi... :\
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tiborrr ()

frenk ::

tiborrr: kere odpade pa priporočaš?...maš mogoče kšno cifro?:)

tiborrr ::

Hehe, zdaj so kosovni odpad pobirali, zdaj si vsega boga nasel. Drugace pa klici na kaksno firmo, ki prodaja klime, ce ti ugodno prodajo radiator od kaksne klime...
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

frenk ::

predrago...jest bi rabu kompresor iz odpada:)

tiborrr ::

Evo, 12°C na Celeronu 500, navitem na 633MHz (visje plosca ne dopusca, ueee), na vetrnicah pa okoli 45°C. To je seveda idle, vedite pa tudi, da je posoda z vodo le v skrinji in da evaporizator ni namocen v posodo z tekocino. Takda - bo, ko bo :P Slike danes popoldne, rajt? Bova probala razdreti skrinjo (ker je evaporizator namotan po policah, tako, da ga treba zravnati). Plina ne bi rad izgubil. Kaj lahko pri polni cevi s plinom z brenerjem uravnavam cevi?

Plosca je izolirana s silikonskim kitom (v socketu, le okoli diode je prosto, za procesorjem, na procesorju okoli jedra, okoli socketa in na zadnji strani maticne plosce pri socketu). Looks sweet! 8-)
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tiborrr ()
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

R407 direct die (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
32929843 (21476) AlesZ
»

vodno hlajenje (strani: 1 2 )

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
646338 (5075) LordWorm
»

Waterchiller za obstojece vodno hlajenje

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
101667 (1523) frenk
»

Peltier

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
421673 (1128) Vesoljc
»

Water chiller

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
191466 (1210) madmitch

Več podobnih tem