Forum » Pomoč in nasveti » Garancija Da ali Ne
Garancija Da ali Ne
Jdusan ::
Pozdravljeni!
Najprej zaplet:
Dne 21.11.2013 sem nabavili televizor PHILIPS 32PFL3088H/12 v Merkurju z 2 letno garancijo. Cena 280 EUR.
Pred približno 2 meseci so se začele težave v delovanju na televizorju in sicer so se programi samodejno izbrisali. Ponovno smo jih nastavili in tako je delovalo 14 dni. Nakar se je zopet pojavila ista napaka.
Dne 12.11.2015 sem kontaktiral Philipsov kontaktni center, jim opisal težavo, nakar so mi svetovali nadgraditev programske opreme, kar sem tudi naredil in ponovil postopek shranjevanja TVprogramov.
Dne 25.11.2015 se je zopet pojavil isti izpis in programi spet niso shranjeni v televiziji.
Dne 26.11.2015 sem zopet kontaktiral Philipsov kontaktni center, kjer so mi svetovali naj se obrnem na servis.
Istega dne sem stopil v kontakt z pooblaščenim servisom ter jim opisal napako. Na podlagi opisa so mi poslali okvirno ceno popravila (160 EUR). Na vprašanje ali sem upravičen do garancije sem dobil negativen odgovor saj je dne 21.11.2015 potekla garancija.
O omenjenih postopkih imam pisno korespodenco preko el. sporočil.
Sedaj pa me zanima ali imam kakšen možnosti, da bi lahko uveljavljal garancijo za popravilo?
Ali lahko svetujete, kako lahko rešim to težavo?
Za odgovore se že v naprej zahvaljujem.
Lep dan še naprej
Jdusan
Najprej zaplet:
Dne 21.11.2013 sem nabavili televizor PHILIPS 32PFL3088H/12 v Merkurju z 2 letno garancijo. Cena 280 EUR.
Pred približno 2 meseci so se začele težave v delovanju na televizorju in sicer so se programi samodejno izbrisali. Ponovno smo jih nastavili in tako je delovalo 14 dni. Nakar se je zopet pojavila ista napaka.
Dne 12.11.2015 sem kontaktiral Philipsov kontaktni center, jim opisal težavo, nakar so mi svetovali nadgraditev programske opreme, kar sem tudi naredil in ponovil postopek shranjevanja TVprogramov.
Dne 25.11.2015 se je zopet pojavil isti izpis in programi spet niso shranjeni v televiziji.
Dne 26.11.2015 sem zopet kontaktiral Philipsov kontaktni center, kjer so mi svetovali naj se obrnem na servis.
Istega dne sem stopil v kontakt z pooblaščenim servisom ter jim opisal napako. Na podlagi opisa so mi poslali okvirno ceno popravila (160 EUR). Na vprašanje ali sem upravičen do garancije sem dobil negativen odgovor saj je dne 21.11.2015 potekla garancija.
O omenjenih postopkih imam pisno korespodenco preko el. sporočil.
Sedaj pa me zanima ali imam kakšen možnosti, da bi lahko uveljavljal garancijo za popravilo?
Ali lahko svetujete, kako lahko rešim to težavo?
Za odgovore se že v naprej zahvaljujem.
Lep dan še naprej
Jdusan
Furbo ::
Jaz bi pisal temu Philips centru in jih povedal to zgodbo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
scipascapa ::
Nič ne moreš preko servisa, saj ti je garancija potekla. Edino če ti gre sam Philips kaj na roko. Poizkusi ga uporabiti na interno televizjo preko vmesnika?
Drugače pa menjaj TV, 32'' so po 200€ oziroma vzemi večjega če je prostorska in finančna možnost.
Drugače pa menjaj TV, 32'' so po 200€ oziroma vzemi večjega če je prostorska in finančna možnost.
St235 ::
Imaš. Vprašanje pa če brez civilne tožbe. Namreč ti si jih obvestil o napaki 12.11.2015 kar je še v okviru garancije. Tukaj se bo sedaj pojavila diskusija ali se tvoj email lahko šteje kot zahtevek za odpravo napake v garancijskem obdobju.
Jaz bi na tvojem mestu kontaktiral Philipsov kontaktni center in jim pojasnil, da si sledil njihovim navodilo vendar so ti na servisu zavrnili popravilo, ker je do njih zahtevek prišel po izteku garancije. Glede na to, da si njih kontaktiral še v okviru garancije pričakuješ, da bodo stopili v stik z pooblaščenim servisom in se dogovorili za popravilo.
Jaz bi na tvojem mestu kontaktiral Philipsov kontaktni center in jim pojasnil, da si sledil njihovim navodilo vendar so ti na servisu zavrnili popravilo, ker je do njih zahtevek prišel po izteku garancije. Glede na to, da si njih kontaktiral še v okviru garancije pričakuješ, da bodo stopili v stik z pooblaščenim servisom in se dogovorili za popravilo.
Mare2 ::
Na vprašanje ali sem upravičen do garancije sem dobil negativen odgovor saj je dne 21.11.2015 potekla garancija.
Če bi vedel, bi že prvič uveljavljal garancijo, ob prvem kontaktu.
Tako pa so ti s temi priporočili le "podaljšali agonijo" do iztega garancije.
Jaz bi napisal prošnjo na isti naslov, da ti odobrijo dokončno rešitev napake, ki se je pojavila še v garancijskem roku.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nisem dobil plačila za delo, ki sem ga opravil (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 38992 (21221) | Furbo |
» | BigBang - Reklamacija brez računa (Logitech K800)Oddelek: Pomoč in nasveti | 6882 (5715) | Compufreek |
» | Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 15933 (12691) | St235 |
» | Upravičen do garancije?Oddelek: Zvok in slika | 4175 (3261) | BlaY0 |
» | Zamenjava izdelka in najem izdelka in potrosniki in zakoniOddelek: Loža | 4115 (3840) | goba |