» »

BigBang - Reklamacija brez računa (Logitech K800)

BigBang - Reklamacija brez računa (Logitech K800)

Compufreek ::

Živijo!
2 leti nazaj sem kupil Logitech K800 tipkovnico ki jo uporabljam z unifying reciverjem v kombinaciji z miško M510
iz včeraj na danes se je tipkovnica začela čudno obnašati... naprimer če v chromu pritisnem s se odpre pomoč, če pritisnem enter se pritisne 6z in enter itd mislil sem da so slabi kontaktni ampak če pritisnem shift + s se izpiše normalno velik S.... imam original škatlo in vse papirje ampak nikakor ne uspem najti računa od BigBanga kar je čudno ker že par let shranjujem original škatle in dam račune kar v škatlo ....

me pa zanima če ma kdo kaj izušenj z takšno situacijo ... kot prvo rešitev tipkovnice ....
imam 2 reciverja z obema je isto ... poskusil sem odstraniti gonilnike in priklopit na 2 PC ja ampak je v obeh situacija ista...

kot drugo pa vrnitev na garancijo ... predvidevam da brez računa ni možno ali pa pozna kdo kak način da greš mimo tega ?

sem se pa definitivno odločil da od zdaj naprej digitaliziram vse račne pa shranim na drive -.- neglede na to kako skrbno paziš na te zadeve se ti neumnost lahko zgodi .... mam namreč veliko opreme doma in sem našel račune od vsega samo od tipkovnice pa miške ne.

erex ::

V BB ju vedno hočejo original račun. Tudi če imaš izpolnjen garanciski list.

Steinkauz ::

Kdaj ti trgovina izda duplikat, da ga imaš za na servis.

BorutK-73 ::

Nekatere trgovine komplicirajo tudi če imaš vso dokumentacijo, tako da bo tole težka, če posebej ker je Big Bang.
Ampak probat ni greh.
A si mogoče kupil še kaj drugega zraven tipkovnce in je račun v drugi škatli?

medenko ::

Račun in garancijski list je edina skrb kupca, pa še to jih 1/2 izgubi ali založi. Je tako težko imeti 1 fascikel?

solatko ::

Če imaš doma kak star račun lahko neseš tistega, po dveh letih noben več ni berljiv (se zapis zbriše).
Če bi hotel pravi račun, bi ga moral takoj kopirat in shranit kopijo, ki pa pri trgovcu tako nebi veljala.
Že kar nekaj stvari sem uspešno reklamiral s sicer praznimi listki, original računov.
Delo krepa človeka

MIHAc27 ::

Pogodbeni serviser za Logitech je Eventus (na Rudniku LJ)... če je na tipkovnici kaka serijska verjetno lahko preverijo ali je še v garanciji. Drugače brez računa verjetno ne bo šlo nikakor.

BB bi pa itak poslal k njim.

tomaz- ::

Odvisno, koliko si "siten" oz podučen.. Pri uveljavljanju garancije nimajo nobene pravice zahtevati tudi račun.. Dovolj je ALI garancija-pravilno izpolnjena ALI račun.. Če oni zahtevajo še račun, pač ni v skladu z zakonom.. Sem tudi sam moral enkrat to imeti s seboj sprintano ( sicer ne v Big Bangu.. ), da smo skupaj prebrali in potem so z muko sprejeli TV v garancijsko popravilo.. Sem pa seveda priložil pravlno izpolnjen garancijski list..

mzakelj ::

kaj sploh tako komplicirajo tudi meni ni jasno. Saj stroške popravila ja krije proizvajalec potom servisa.

Zheegec ::

če se spomniš datuma nakupa (ali pa si plačal s kartico da lahko preveriš) ti v trgovini sprintajo duplikat računa.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

puginho ::

mzakelj je izjavil:

kaj sploh tako komplicirajo tudi meni ni jasno. Saj stroške popravila ja krije proizvajalec potom servisa.


Mogoče zato, da nebi 5 let stare aparate na servis vozili pa garancijo uveljavljali?

tomaz- ::

Zakaj 5 let stare aparate??? Tukej gre za preprosto neupoštevanje zakona. Če le-ta jasno pravi, da je pravilno izpolnjen garancijski list dovolj, zakaj še račun?? Na garancijksem listu imaš koneckoncev tudi pomembne ( in zakonsko zahtevane ) podatke, kot so naslovi servisev, podatki uvoznika, rok trajanja garancije in pogoje garancije.. Kaj od tega imaš pa na računu??

p.s.
Compufreek: "imam original škatlo in vse papirje ampak nikakor ne uspem najti računa"..
- torej imaš garancijski list!? Potem ni debate, ČE je seveda izpolnjen.. Ker jaz moram vsakič, ko mi ob nakupu prodajalka reče, da "garancija velja z računom", ali da "račun velja kot garancija" , kar malce zatežiti, da mi kljub temu izpolnijo tudi garancijski list, ki je priložen tehničnemu blagu. In to ni moja kaprica, tako bi moralo biti, pa smo še vedno očitno glede tega malo "po domače"..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

RejZoR ::

Ne vem kaj eni nabijate. Računi veljajo v vseh oblikah, original ali kopija. Garancijski list NI pogoj za uveljavitev.

- Prazen garancijski list oz brez garancijskega lista + račun
- Izpolnjen in potrjen garancijski list brez računa

Edini, ki je do sedaj mal bolj kompliciral je bil Gorenje kjer so striktno žele imet oboje (res pa je, da imajo oni edini dejansko gor tud serijske številke). Pri vseh ostalih je bilo dovolj eno ali drugo.

To, če pa oni želijo poiskat v sistemu tvoj račun pa je povsem dobra volja trgovine in če se odločijo, da ti ga ne bojo posikal, then tough luck. DOlžni ti niso in glede na ignoranco folka jih do neke mere povsem razumem. 3/4 folka izgubi/založi račune, težijo kadar ni slovenskih navodil, ko pa so jih pa itaq noben klinac ne prebere. Največkrat pa jih vržejo stran skupaj z embalažo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Olórin ::

Zheegec je izjavil:

če se spomniš datuma nakupa (ali pa si plačal s kartico da lahko preveriš) ti v trgovini sprintajo duplikat računa.


jaz sem vedel datum, uro, minuto in sekundo nakupa pa mi v trgovini s čevlji niso želeli izdati novega računa. 2 meseca stari čevlji so se strgali po šivu, račun sem povsem pomotoma vrgel stran poleg starih računov iz petrola.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Compufreek ::

Živijo!
Hvala za vse odgovore .... osebi ki je vprašala če je res tako težko imeti vse v enem fasciklu, ironično imam ampak tako kot sem rekel imam račune ki jim je 5 let nazaj potekla garancija oz račune od čisto vsega ostalega samo tega ne najdem :/
sem se namreč 2x vmes selil in er nimam svojega avta je kr problem ... najbrž se je izgubil pri selitvi ....
sem šel pogledat na klik in je transakcija bila narejena 10.02.2012 v BigBang BTC city. Ali mislite da je možno dobit kopijo računa ? oz imam olega ki dela v lokalnem big bangu .... ali je opcija da mi kopijo nardi nekdo iz drugega big banga ?

Pač malo povprašam preden da se sam lotim popravila ....

Drugače pa na servis sem pisal pa so mi odgovorili da ni možna reklamacija brez računa .

RejZoR ::

Ne vem kako Big Bang funkcionira ampak vsaj pri nas ni možno brskat po računih drugih centrov razen v primeru reklamacije kjer vpišeš kateri center je bil in prenese samo tisti račun.
Načeloma če prideš s prijaznim odnosom in lepo prosiš ti bojo marsikje ustregli. Če točno veš kajs i kupil in katerega dne ačeloma ni problem. Problem je ko folk ve kaj so kupili, se jim pa ne sanja kdaj, gre pa za stvar, ki jih prodaš na desetine vsak teden. Čre gre to za 2 leti nazaj pomeni brskanja po gorah računov in s tem se ne bojo ukvarjal. Če pa veš, to pa ponavad kar gre. Tko da si lepo zapiši točni model oz še bolje EAN kodo če jo slučajno še imaš (embalaža recimo), datum in mogoče druge posebnosti (če si kupil zraven še kaj drugega) in pejt v center kjer si dejansko kupil. Pri nas, če folk lepo prosi naredimo marsikaj. Sem že tud strankam pošiljal kopije v PDF obliki na maile po samo telefonskem pogovoru, ker so mi povedal vse kar sem rabil in sem ga takoj našel. Skratka probaj, pa z nekim odnosom, pa bo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Olórin ::

sem šele zdaj videl. Ti bi rad reklamiral 19 MESECEV star produkt?

pa je to sploh možno?!?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

111111111111 ::

Compufreek je izjavil:

Živijo!
2 leti nazaj sem kupil Logitech K800 tipkovnico ki jo uporabljam z unifying reciverjem v kombinaciji z miško M510
iz včeraj na danes se je tipkovnica začela čudno obnašati... naprimer če v chromu pritisnem s se odpre pomoč, če pritisnem enter se pritisne 6z in enter itd mislil sem da so slabi kontaktni ampak če pritisnem shift + s se izpiše normalno velik S.... imam original škatlo in vse papirje ampak nikakor ne uspem najti računa od BigBanga kar je čudno ker že par let shranjujem original škatle in dam račune kar v škatlo ....

me pa zanima če ma kdo kaj izušenj z takšno situacijo ... kot prvo rešitev tipkovnice ....
imam 2 reciverja z obema je isto ... poskusil sem odstraniti gonilnike in priklopit na 2 PC ja ampak je v obeh situacija ista...

kot drugo pa vrnitev na garancijo ... predvidevam da brez računa ni možno ali pa pozna kdo kak način da greš mimo tega ?

sem se pa definitivno odločil da od zdaj naprej digitaliziram vse račne pa shranim na drive -.- neglede na to kako skrbno paziš na te zadeve se ti neumnost lahko zgodi .... mam namreč veliko opreme doma in sem našel račune od vsega samo od tipkovnice pa miške ne.


Izklopi add-ine za logitech pa bo spet vse delovalo. Domnevam da v Chrome tudi šumniki ne delujejo.

Zgodovina sprememb…

galu ::

@OP

Kontaktiraj Logitech direktno, mogoče ti bojo tam pogledali skozi prste glede računa... Ali pa če ti kdo od soforumašev/kolegov/internetz pošlje svoj račun za to tipkovnico, ker Logitech zahteva zgolj proof of purchase (nima veze od kod).

P.S. Glede na to, da si stvar kupil pred več kot 2 letoma (10.02.2012), je garancija v SLO že skoraj ziher potekla. Logitech ti sicer ponuja 3-letno garancijo, AFAIK...
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

Phantomeye ::

Compufreek je izjavil:

Živijo!
Hvala za vse odgovore .... osebi ki je vprašala če je res tako težko imeti vse v enem fasciklu, ironično imam ampak tako kot sem rekel imam račune ki jim je 5 let nazaj potekla garancija oz račune od čisto vsega ostalega samo tega ne najdem :/
sem se namreč 2x vmes selil in er nimam svojega avta je kr problem ... najbrž se je izgubil pri selitvi ....
sem šel pogledat na klik in je transakcija bila narejena 10.02.2012 v BigBang BTC city. Ali mislite da je možno dobit kopijo računa ? oz imam olega ki dela v lokalnem big bangu .... ali je opcija da mi kopijo nardi nekdo iz drugega big banga ?

Pač malo povprašam preden da se sam lotim popravila ....

Drugače pa na servis sem pisal pa so mi odgovorili da ni možna reklamacija brez računa .


to ni ironija. Ironija bi bila, če bi našel račun, potem bi šel pa v avto in ugotovil, da so ti tipkovnico ukradli. In bi imel račun, ampak ne tipkovnice. :P Nič pripomogel k temi, ampak so itak vsi povedali že vse.

Compufreek ::

Takole bom na hitro vsem odgovoril, kar se tiče gonilnikov in ostalih software-nih stvari sem poiskusil res vse in je očitno napaka na vezju, kar se tiče garancija je na škatli neizpolnjena nalepka tega servisa, izpolnjenaso pa polja, firma logitech in garancija 36 mesecev, tako da imam definitivno še slabo leto garancije, kar se pa tiče reklamacije sem pa danes klical big bang (nek manjši lokalni) in smo se dogovorili da pridem v poslovalnico in preverimo kaj se bo dalo uredit... na srečo poznam te ljudi in sem marsikaj gor kupo (monitor , TV , ruter) in upam da mi bodo pogledali skozi prste... sporočim razplet tekom tedna.

cekr ::

Si poskusil na drugem računalniku?
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Seljak ::

BB ne bo nič kompliciral. Ti samo pojdi tja in povej kako in kaj. Govorim iz lastnih izkušenj,le prijazen bodi in bodo vse rešili,tako kot je treba.

Compufreek ::

Seljak je izjavil:

BB ne bo nič kompliciral. Ti samo pojdi tja in povej kako in kaj. Govorim iz lastnih izkušenj,le prijazen bodi in bodo vse rešili,tako kot je treba.



Tako kot je napisal... se je dalo vse dogovorit in smo zadevo rešili brez kakeršnekoli komplikacije :)

Lp!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Garancija za moj WD 2.0TB disk!

Oddelek: Pomoč in nasveti
162168 (1864) Zheegec
»

garancija brez računa ?

Oddelek: Loža
156004 (5239) cortez
»

Lahko zahtevam garancijo?

Oddelek: Pomoč in nasveti
192160 (1748) Zheegec
»

Logitech UltraX Media SLO USB - defektna tipka :)

Oddelek: Strojna oprema
71277 (1145) anzy panzy

Več podobnih tem