» »

Garancija Da ali Ne

Garancija Da ali Ne

Jdusan ::

Pozdravljeni!

Najprej zaplet:

Dne 21.11.2013 sem nabavili televizor PHILIPS 32PFL3088H/12 v Merkurju z 2 letno garancijo. Cena 280 EUR.

Pred približno 2 meseci so se začele težave v delovanju na televizorju in sicer so se programi samodejno izbrisali. Ponovno smo jih nastavili in tako je delovalo 14 dni. Nakar se je zopet pojavila ista napaka.

Dne 12.11.2015 sem kontaktiral Philipsov kontaktni center, jim opisal težavo, nakar so mi svetovali nadgraditev programske opreme, kar sem tudi naredil in ponovil postopek shranjevanja TVprogramov.
Dne 25.11.2015 se je zopet pojavil isti izpis in programi spet niso shranjeni v televiziji.

Dne 26.11.2015 sem zopet kontaktiral Philipsov kontaktni center, kjer so mi svetovali naj se obrnem na servis.

Istega dne sem stopil v kontakt z pooblaščenim servisom ter jim opisal napako. Na podlagi opisa so mi poslali okvirno ceno popravila (160 EUR). Na vprašanje ali sem upravičen do garancije sem dobil negativen odgovor saj je dne 21.11.2015 potekla garancija.

O omenjenih postopkih imam pisno korespodenco preko el. sporočil.

Sedaj pa me zanima ali imam kakšen možnosti, da bi lahko uveljavljal garancijo za popravilo?

Ali lahko svetujete, kako lahko rešim to težavo?

Za odgovore se že v naprej zahvaljujem.

Lep dan še naprej

Jdusan

Furbo ::

Jaz bi pisal temu Philips centru in jih povedal to zgodbo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

scipascapa ::

Nič ne moreš preko servisa, saj ti je garancija potekla. Edino če ti gre sam Philips kaj na roko. Poizkusi ga uporabiti na interno televizjo preko vmesnika?
Drugače pa menjaj TV, 32'' so po 200€ oziroma vzemi večjega če je prostorska in finančna možnost.

St235 ::

Imaš. Vprašanje pa če brez civilne tožbe. Namreč ti si jih obvestil o napaki 12.11.2015 kar je še v okviru garancije. Tukaj se bo sedaj pojavila diskusija ali se tvoj email lahko šteje kot zahtevek za odpravo napake v garancijskem obdobju.

Jaz bi na tvojem mestu kontaktiral Philipsov kontaktni center in jim pojasnil, da si sledil njihovim navodilo vendar so ti na servisu zavrnili popravilo, ker je do njih zahtevek prišel po izteku garancije. Glede na to, da si njih kontaktiral še v okviru garancije pričakuješ, da bodo stopili v stik z pooblaščenim servisom in se dogovorili za popravilo.

scipascapa ::

Za servis je zadeva zaključena, edino Philips lahko še morda kaj reši.

MadMicka ::

Če maš Telemach, Siol, itd., lahko priklopiš gor box in imaš tam shranjene programe.

Mare2 ::

Jdusan je izjavil:

Na vprašanje ali sem upravičen do garancije sem dobil negativen odgovor saj je dne 21.11.2015 potekla garancija.


Če bi vedel, bi že prvič uveljavljal garancijo, ob prvem kontaktu.

Tako pa so ti s temi priporočili le "podaljšali agonijo" do iztega garancije.

Jaz bi napisal prošnjo na isti naslov, da ti odobrijo dokončno rešitev napake, ki se je pojavila še v garancijskem roku.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nisem dobil plačila za delo, ki sem ga opravil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15137381 (19610) Furbo
»

BigBang - Reklamacija brez računa (Logitech K800)

Oddelek: Pomoč in nasveti
236551 (5384) Compufreek
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615213 (11971) St235
»

Upravičen do garancije?

Oddelek: Zvok in slika
364005 (3091) BlaY0
»

Zamenjava izdelka in najem izdelka in potrosniki in zakoni

Oddelek: Loža
243927 (3652) goba

Več podobnih tem