Forum » Omrežja in internet » Amis in pogodbena kazen
Amis in pogodbena kazen
hocuspocus ::
Pozdravljeni,
zanima me, če kdo ve kako je z omenjenim? Doma imamo že leto in pol, dobesedno na tedenski bazi, frke z tem internetnim ponudnikom. Na kratko bom povzel par bistvenih stvari (branje v alinejah neobvezno);
-izpad interneta že od prvega dne po 10-15x na dan oz vsake pol ure-uro za minuto ali dve.
-celo leto so trdili, da je lokalni problem (tu in tam so prišli zamenjat modem - vse skup ene 4x), čeprav smo meli vsak mesec pri nas telekomovca, ki je rekel, da je naša napeljava perfektna.
-tam nekje junija poleti so končno priznali, da je problem pri njih in še isti dan nekaj začarali na centrali, da nam je tista 2 mesca internet deloval kot mora.
-avgusta/septembra se problemi spet pojavijo. spet smo krivi mi in naša napeljava, naše naprave. spet menjava modema, spet pri nas telekomovec. enaka zgodba.
-naj še omenim, da smo meli skozi leto tudi situacije, ko ni blo interneta po teden skupaj - tako je bilo tudi 2 tedna nazaj, ko so prišli zamenjat modem (sam nisem bil doma takrat, mati je pa mislila, da so popravila še vedno v "teku". ko sem prišel domov sem moral POKLICATI na njihovo številko, da so mi spet priklopili internet??? - takrat so ga tudi omejili, da bo povezava "stabilna")
-omenim jim prekinitev pogodbe in takoj omenijo denarno kazen hkrati pa vklopijo "panic mode", začnejo zatrjevati kako bodo dali zadevo svojim tehnikom naprej, in gledali osebno, da se zadeva reši, da bojo stvar resno vzeli v roke, itd itd. skratka, na tej točki sem se vprašal ali moram resno groziti z prekinitvijo pogodbe, da se nekaj začne premikat? No, rekli so da bodo zamenjali port na centrali.
-port je bil danes menjan. Povezava je čez dan bla "dokaj" stabilna (ping testi še vedno registrirajo Time Out vsakih 20-30 vrstic - v igrah se takrat seveda opazi zamik). Hitrost je še vedno omejena, vendar ko sem jih poklical pravijo, da NI. Glede Time Outov pravijo, da ma modem že 12 ur uptajma in da je napaka spet pri meni. Vmes se z tipom spravima v debato v kateri izjavi, da se bi napake povezavi prej pokazale na TVju (zastoj slike) kot pa v internetnih igrah (ki so v realnem času)??? Čudno, ker sem dokaj prepričan, da majo TV škatle svoj buffer, ki bi v primeru 1-sekundnega izpada le-tega popolnoma znegiral. Takrat sem se tudi odločil, da pri Amisu v večini delajo ljudje, ki dejansko ne vejo kaj delajo (ali govorijo).
Moje vprašanje je:
ali se glede na mojo situacijo (in ta je ta, da, ker mi ponudnik ne more zagotavljati naročenih storitev, prekinjam pogodbo iz NEZADOVOLJSTVA) lahko izognem plačilu (in kako)?
Hvala.
zanima me, če kdo ve kako je z omenjenim? Doma imamo že leto in pol, dobesedno na tedenski bazi, frke z tem internetnim ponudnikom. Na kratko bom povzel par bistvenih stvari (branje v alinejah neobvezno);
-izpad interneta že od prvega dne po 10-15x na dan oz vsake pol ure-uro za minuto ali dve.
-celo leto so trdili, da je lokalni problem (tu in tam so prišli zamenjat modem - vse skup ene 4x), čeprav smo meli vsak mesec pri nas telekomovca, ki je rekel, da je naša napeljava perfektna.
-tam nekje junija poleti so končno priznali, da je problem pri njih in še isti dan nekaj začarali na centrali, da nam je tista 2 mesca internet deloval kot mora.
-avgusta/septembra se problemi spet pojavijo. spet smo krivi mi in naša napeljava, naše naprave. spet menjava modema, spet pri nas telekomovec. enaka zgodba.
-naj še omenim, da smo meli skozi leto tudi situacije, ko ni blo interneta po teden skupaj - tako je bilo tudi 2 tedna nazaj, ko so prišli zamenjat modem (sam nisem bil doma takrat, mati je pa mislila, da so popravila še vedno v "teku". ko sem prišel domov sem moral POKLICATI na njihovo številko, da so mi spet priklopili internet??? - takrat so ga tudi omejili, da bo povezava "stabilna")
-omenim jim prekinitev pogodbe in takoj omenijo denarno kazen hkrati pa vklopijo "panic mode", začnejo zatrjevati kako bodo dali zadevo svojim tehnikom naprej, in gledali osebno, da se zadeva reši, da bojo stvar resno vzeli v roke, itd itd. skratka, na tej točki sem se vprašal ali moram resno groziti z prekinitvijo pogodbe, da se nekaj začne premikat? No, rekli so da bodo zamenjali port na centrali.
-port je bil danes menjan. Povezava je čez dan bla "dokaj" stabilna (ping testi še vedno registrirajo Time Out vsakih 20-30 vrstic - v igrah se takrat seveda opazi zamik). Hitrost je še vedno omejena, vendar ko sem jih poklical pravijo, da NI. Glede Time Outov pravijo, da ma modem že 12 ur uptajma in da je napaka spet pri meni. Vmes se z tipom spravima v debato v kateri izjavi, da se bi napake povezavi prej pokazale na TVju (zastoj slike) kot pa v internetnih igrah (ki so v realnem času)??? Čudno, ker sem dokaj prepričan, da majo TV škatle svoj buffer, ki bi v primeru 1-sekundnega izpada le-tega popolnoma znegiral. Takrat sem se tudi odločil, da pri Amisu v večini delajo ljudje, ki dejansko ne vejo kaj delajo (ali govorijo).
Moje vprašanje je:
ali se glede na mojo situacijo (in ta je ta, da, ker mi ponudnik ne more zagotavljati naročenih storitev, prekinjam pogodbo iz NEZADOVOLJSTVA) lahko izognem plačilu (in kako)?
Hvala.
- spremenil: hocuspocus ()
hocuspocus ::
hocuspocus ::
bambam20 ::
A zdej je pa kar Amis kriv, ce te Telekom jeb#?
Telekom nima nič s tem če ima Amis pri njih najet vod. Tudi T-2 ima od telekoma kablovje.
OP.. v tem primeru ti ne zagotavljajo nemotenega delovanja. Plačuješ pa!
Dolžnosti ima tudi ponudnik in AMIS je itak drekasto oz. neresno podjetje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
kokos25 ::
Če imaš subvencionirano opremo, si dolžal poplačat preostali del, v kolikor nisi koristil nobene ugodnosti, se nimaš kaj za bati.
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
bambam20 ::
IL_DIAVOLO ::
Ni amis kriv ce zivis v vukojebini in se ne znas pred tem pozanimati kateri ponudnik je optimalen v kraju, kjer zivis.
M-XXXX ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ni amis kriv ce zivis v vukojebini in se ne znas pred tem pozanimati kateri ponudnik je optimalen v kraju, kjer zivis.
Za to ne. Je pa kriv, da ti je zagotovil, da bo nekaj delal, potem ti pa ne more. Oni so experti, oni ti morajo povedati kaj lahko zagotovijo in kaj ne.
mihec87 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ni amis kriv ce zivis v vukojebini in se ne znas pred tem pozanimati kateri ponudnik je optimalen v kraju, kjer zivis.
Če ne zmorejo zagotovit storitve je naj ne ponujajo....
SaXsIm ::
Če si s ponudnikom sklenil dogovor, imaš najbrž pogodbo. V njej piše, kakšne so dolžnosti in pravice tako tebe, kot ponudnika. Če ti amis ne zagotavlja storitev iz pogodbe, imaš od nje pravico odstopiti. Seveda pa si dolžan prejete ugodnosti vrniti (če je šlo za brezplačno opremo) bodisi plačati (če je šlo za ugodnejšo naročnino). Problem pa vidim v tem, ker bi ti sedaj rad za nazaj uveljavljal nezmožnost izpolnjevanja pogodbenih dolžnosti operaterja. Za to si po mojem mnenju prepozen, boljša rešitev bi bila, če bi vsak mesec zavrnil račun.
Čisto iz tehnične plati, a si preizkusil internetni priključek z različnimi napravami? Različnimi računalniki, različnimi routerji?
Čisto iz tehnične plati, a si preizkusil internetni priključek z različnimi napravami? Različnimi računalniki, različnimi routerji?
SaXsIm
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ni amis kriv ce zivis v vukojebini in se ne znas pred tem pozanimati kateri ponudnik je optimalen v kraju, kjer zivis.
Amis je seveda zadolžen , da preveri kvaliteto omrežja.
Ne gre to tako, da bi samo pobirali denar, storitve pa zanič.
Eni ste z miselnostjo še vedno v srednjem veku.
Amis je smrdljiv ponudik internetnih storitev, ki bi moral že zdavnaj propadit,
shadeX ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ni amis kriv ce zivis v vukojebini in se ne znas pred tem pozanimati kateri ponudnik je optimalen v kraju, kjer zivis.
I actually LOL'd..
Magic1 ::
Sej je op sam napisal da je doloceno obdobje v redu delalo. To je le zajebavanje telekoma. Edino kar lahko naredi je, da gre na siol, potem bo takoj delal.
Magic
Mordecai ::
@prvi post
Pri nas je bila ista jeba, sem ze mislil, da je nasa napeljava kriva, ceprav ni stara hisa. No potem sem govoril z druzinskim kolegom, ki je serviser in rekel naj grem na vdsl. No smo sklenili na novo, dobili fritzov modem, sedaj ze pol leta deluje brez problema. So prej tudi parkrat menjali tiste bele iskrine modeme ampak kaj ce so ocitno serijsko zanic. Sedaj, ko dostopam do tega novega modema je vedno normalno odziven, oni od iskre so pa vsi skoraj vedno bili zastekani. Nevem, ce se ti splaca si nabavi fritzov modem.
Pri nas je bila ista jeba, sem ze mislil, da je nasa napeljava kriva, ceprav ni stara hisa. No potem sem govoril z druzinskim kolegom, ki je serviser in rekel naj grem na vdsl. No smo sklenili na novo, dobili fritzov modem, sedaj ze pol leta deluje brez problema. So prej tudi parkrat menjali tiste bele iskrine modeme ampak kaj ce so ocitno serijsko zanic. Sedaj, ko dostopam do tega novega modema je vedno normalno odziven, oni od iskre so pa vsi skoraj vedno bili zastekani. Nevem, ce se ti splaca si nabavi fritzov modem.
kokos25 ::
Če imaš subvencionirano opremo, si dolžal poplačat preostali del, v kolikor nisi koristil nobene ugodnosti, se nimaš kaj za bati.
To nima veze, če zadeva ne deluje.
Samo tv mu pa ostane potem zastojn, ali kako? (če ga je vzel pri podpisu pogodbe seveda)
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
DOOM_er ::
Mi smo imeli podobne težave s T-2 še pred leti. Smo javili na AKOS in on nam je urgiral naprej. Smo imeli vsak mesec 75% manjši znesek na položnici zaradi stalnih izpadov interneta. Potem smo pa dosegli da so nam v že obstoječ vod optike priklopili cel blok.
Robots will steal your job. But that's OK
spirit ::
Jaz sem bil z Amisom do sedaj zadovojen, redki izpadi in linja taka kot mora biti, zadnji teden pa katastrofa ping, ki sem ga navajen okoli 2 ms zdej je okoli 30 (kar sploh ni panike), je ap panika da mi DL hitrost blazno niha in skače od 20 do 50, s tem da imam linijo 100, kar mi pa res ni všeč. Absurdna stvar je da ko odprem pri njih zahtevek za reševanje se stvari normalizirajo, čim ga zapremo ponoven padec, zadnjič je bilo celo tako da anredim test ko imam sistemca an telefonu, ping 1, hitrost 93, mu rečem vse je ok, zapri ticket in odložim telefon, za hec naredim nov test ping 27, hitrost pa 11, kot da ko zaprejo ticket mi zaprejo pipo. čez vikend in od včeraj sem imel opnovno odprt zahtevek, ker sem anročil sistemca na dom, me kkliče da bi se dogovorila za obisk pa mu rečem da že 4 dni ni nobenih težav da ni potrebe da hodi in naj zapre zahtevek (ker so me opozorili da če ne bo napaka pri njih, bom plačal delo sistemca), pridem domov, sem nekaj ur na računalniku in potem no ap da vidimo test, ponovno ping skoraj 30, hitrost pod 50. Pa vem da se bo našel kdo ki bo rekel pa saj imaš 50, res imam 50 ampak niha pa med 10 in 50, in plačujem 100, tako da jih danes ponovno kličem pa da vidimo kaj bo. Zaradi mene imajo alhko konstanto odprt zahtevek samo da meni dela to kar plačeujem. :)
Bakunin ::
zadnjič je bilo celo tako da anredim test ko imam sistemca an telefonu..
DSL ali FTTH?
do KOD imas slab ping?
kaj pa pravi https://www.akostest.net/en/ ?
bambam20 ::
Sej je op sam napisal da je doloceno obdobje v redu delalo. To je le zajebavanje telekoma. Edino kar lahko naredi je, da gre na siol, potem bo takoj delal.
kaj je telekom kriv? Amis ima najet določen del omrežja in tle je izključno problem pri AMISU in njihovi poceni in zastareli opremi.
Škoda določenim razlagat, ker ne vidite pet cm pred svojim nosom.
Kaj ima veze, če je določeno obdobje delovalo? Ima, da dleuje ves čas! AMis je tisti, ki bi moral kot resno podjtje odpraviti te težave. Itak jih ne, ker so neresni, nesposobni, dilendanti, ki lovijo stranke na "nižjo ceno svojih nekvalitetnih storitev"...
Ne poznam niti enega, ki je bil naročnik pri AMisu in bi bil z njimi zadovoljen. POznam jih pa en kup, ki so bili ali pa so še in so NEZADOVOLJNI!
hocuspocus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ni amis kriv ce zivis v vukojebini in se ne znas pred tem pozanimati kateri ponudnik je optimalen v kraju, kjer zivis.
Ne vem kje si zasledil, da živim v "vukojebini". Aja, čakaj, nisi, ampak ti je dolgčas, zato po forumu smetiš z debilnimi domnevami. No, če si že hotel vedeti; živim v centru manjšega mesta, 50m od centrale.
Pravzaprav to sploh ni stvar pogovora. "Zakaj je tako", "kdo je kriv" in druga vprašanja so že za mano. Ta trenutek me izključno zanima, kako najbolj učinkovito (beri brez kazni) prekinit pogodbo. Upal sem, da ima kdo tukaj kakšne osebne izkušnje?
Trenutno sem spisal batch skripto, ki mi neprestano pinga google in log z časovnimi zaznamki shranjuje v tekstovno datoteko. Zaenkrat je plan, da pustim par dni prižgano, potem pa vse skup predložim kot nekakšen dokaz.
bambam20 ::
hocuspocus je izjavil:
Pravzaprav to sploh ni stvar pogovora. "Zakaj je tako", "kdo je kriv" in druga vprašanja so že za mano. Ta trenutek me izključno zanima, kako najbolj učinkovito (beri brez kazni) prekinit pogodbo. Upal sem, da ima kdo tukaj kakšne osebne izkušnje?
Da bi se dejansko pozanila pri pristojnih službah in pri kakšnem odvetniku ti pa ne pride na misel? na forumu ne boš dobil ustreznega odgovora, ker ni nihče strokovno in pravno usposobljen.
bambam20 ::
spirit ::
Evo nekaj testov, ki sem jih takrat opravil:
[img]http://shrani.si/f/3P/4g/2pnOfAhi/.png[...
[img]http://shrani.si/f/y/UY/23KpTiQa/.png[/...
[img]http://shrani.si/f/3b/Xa/viIpZUs/.png[/...
tole je graf od danes sedaj, ko je povezava sicer ok:
[img]http://shrani.si/f/3G/Dc/3CNmEeCk/it.pn...
LP
[img]http://shrani.si/f/3P/4g/2pnOfAhi/.png[...
[img]http://shrani.si/f/y/UY/23KpTiQa/.png[/...
[img]http://shrani.si/f/3b/Xa/viIpZUs/.png[/...
tole je graf od danes sedaj, ko je povezava sicer ok:
[img]http://shrani.si/f/3G/Dc/3CNmEeCk/it.pn...
LP
spirit ::
SaXsIm ::
Še enkrat - ali ste preverili, če je vaša oprema 100%? Testna menjava routerja, preizkus na drugem računalniku, na kablu / wifiju?
SaXsIm
spirit ::
Kalbe sem vse zamenjal nekaj dni nazaj, ker je bil en malo poškodovan, sprobano tudi na prenosniku (s kablom) zadeva enaka, razlike med priklopom preko routerja in direktno na modem ni. Tudi na WiFi (5ghz) ni kaj dosti drugače.
Magic1 ::
Če je tako sranje pri direktnem priklopu na modem in testirano s dvema računalniko, potem sta možnosti le dve. Zanič modem, ali zanič povezava. Glede na to da Amisu teži non stop, dvomim da bi mu nosili vedno zanič modem, saj imajo s kontantnimi obiski več škode, kot koristi od njegove naročnine. Telekom pa trenutno nima razloga, da ti uredi zadevo, ker je pri konkurenci.
Glede prekinitve pa jim pošlji mail in vprašaj, kako je z prekinitvijo, če oni ne morejo zagotavljati storitve. Napiši da zahtevaš da oni razdrejo pogodbo, če se stvari ne uredijo v enemu mesecu.
Glede prekinitve pa jim pošlji mail in vprašaj, kako je z prekinitvijo, če oni ne morejo zagotavljati storitve. Napiši da zahtevaš da oni razdrejo pogodbo, če se stvari ne uredijo v enemu mesecu.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
AC_DC ::
Če ima 100 mbit povezavo, potem ima optiko.
Naj pride tehnik in opravi meritve pri njem.
Dvomim da kdo pri Amisu ročno viša in niža omejitev hitrosti za njega.
Naj pride tehnik in opravi meritve pri njem.
Dvomim da kdo pri Amisu ročno viša in niža omejitev hitrosti za njega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
misek ::
Telekom nima nič s tem če ima Amis pri njih najet vod.Seveda ima. Ko sem jaz imel problem pred nekaj leti me je klical Telekomov tehnik. In je on uredil zadevo.
Sicer pa glede prekinitve vezave: glede na to, da storitve sploh ne moreš uporabljati, bi jo verjetno lahko prekinil iz tega razloga?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: misek ()
spirit ::
Ja imam optiko, ampak pač dokler je na Amisu zadeva odprta dela normalno, ko se zapre pa pade in niha..., za to sem tudi tehniku rekel naj ne hodi merit, ker ga ne bom plačal, ko bo rekel da je vse ok, in potem bodo zaprli zadevo bo pa spet vse padlo.
Assass1n ::
Kdo ti je rekel, da ga boš plačal? Meni je od amisa prišel in pogledal zadeve, vse je bilo ok in je šel.
Če ti nagaja pokliči in zahtevaj obisk tehnika, vse ti bodo porihtali brez plačila nič skrbet. To da ti oni omejujejo zanalašč, komu misliš da se to da delat :)
Če ti nagaja pokliči in zahtevaj obisk tehnika, vse ti bodo porihtali brez plačila nič skrbet. To da ti oni omejujejo zanalašč, komu misliš da se to da delat :)
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
hocuspocus ::
Prosim moderatorja, če zaklene to temo in rečimo, da je stvar razrešena.
Vidim da se slo-tech ni spremenil že od daljnega 05. Naslov teme je jasen. Izmed 35 odgovorov sta mogoče bila 2 ali 3-je dejansko v okviru pogovora. Tako ali tako pa vidim, da se je ta razvil v tehnično pomoč za pogumneža, ki se je odločil hijackat to temo, da bo lahk razpravljal o svojem pingu in downloadu.
Hvala vseeno.
Lep pozdrav,
K.
Vidim da se slo-tech ni spremenil že od daljnega 05. Naslov teme je jasen. Izmed 35 odgovorov sta mogoče bila 2 ali 3-je dejansko v okviru pogovora. Tako ali tako pa vidim, da se je ta razvil v tehnično pomoč za pogumneža, ki se je odločil hijackat to temo, da bo lahk razpravljal o svojem pingu in downloadu.
Hvala vseeno.
Lep pozdrav,
K.
spirit ::
Se opravičujem da sem ,,hijackal'' temo, podal sem pač svojo izkušno in odgovarjal na vprašanja drugih, če te moti da sem se priključil tvoji temi ne da bi odprl svojo precej podobno mi je zelo žal, ker se mi to ne zdi smiselno, edina razlika med tvojim in mojim primerom je ta da jaz še ne razmišljam o predčasni prekinitvi pogodbe, za svojo dilemo mislim da si dobil odgovore, da jim poveš da misliš preklicat pogodbo, če se ne bodo držali dogovra oziroma naj temu primerno zmanjšajo račun. Ne vem kaj bi točno še rad? in še manj zakaj ti gre v nos da sem si sposodil temo?
Assass1n, da še tebi odgovorim, to da če se izkaže da napaka ni pri njih ampak pri meni (s tem je verjetno mislil, PC, NAS, router,..) bom za delo tehnika plačal, in kaj bo tehnik ugotovil, če mi linija dela kot mora? torej bo prišel in mi zaračunal, za to ga ne rabim, tudi jasno mi je da nihče tam malo ne odpira/zapira moje pipe ker mu je to zabavno, tega nisem nikoli trdil, vedno sem rekel da je kot da bi to nekdo počel, ker je res dokler je zadeva odprta deluje, ko se ticket zapre pa pade, torej je kot da bi se nekdo igral:)
Če Hocuspocusa en moti bom tudi poročal o tem kako se je zadeva razrešila, njega pa tudi prosim da pove kako bo on rešil zadevo.
LP
Assass1n, da še tebi odgovorim, to da če se izkaže da napaka ni pri njih ampak pri meni (s tem je verjetno mislil, PC, NAS, router,..) bom za delo tehnika plačal, in kaj bo tehnik ugotovil, če mi linija dela kot mora? torej bo prišel in mi zaračunal, za to ga ne rabim, tudi jasno mi je da nihče tam malo ne odpira/zapira moje pipe ker mu je to zabavno, tega nisem nikoli trdil, vedno sem rekel da je kot da bi to nekdo počel, ker je res dokler je zadeva odprta deluje, ko se ticket zapre pa pade, torej je kot da bi se nekdo igral:)
Če Hocuspocusa en moti bom tudi poročal o tem kako se je zadeva razrešila, njega pa tudi prosim da pove kako bo on rešil zadevo.
LP
hocuspocus ::
Se opravičujem da sem ,,hijackal'' temo, podal sem pač svojo izkušno in odgovarjal na vprašanja drugih, če te moti da sem se priključil tvoji temi ne da bi odprl svojo precej podobno mi je zelo žal, ker se mi to ne zdi smiselno, edina razlika med tvojim in mojim primerom je ta da jaz še ne razmišljam o predčasni prekinitvi pogodbe, za svojo dilemo mislim da si dobil odgovore, da jim poveš da misliš preklicat pogodbo, če se ne bodo držali dogovra oziroma naj temu primerno zmanjšajo račun. Ne vem kaj bi točno še rad? in še manj zakaj ti gre v nos da sem si sposodil temo?
Assass1n, da še tebi odgovorim, to da če se izkaže da napaka ni pri njih ampak pri meni (s tem je verjetno mislil, PC, NAS, router,..) bom za delo tehnika plačal, in kaj bo tehnik ugotovil, če mi linija dela kot mora? torej bo prišel in mi zaračunal, za to ga ne rabim, tudi jasno mi je da nihče tam malo ne odpira/zapira moje pipe ker mu je to zabavno, tega nisem nikoli trdil, vedno sem rekel da je kot da bi to nekdo počel, ker je res dokler je zadeva odprta deluje, ko se ticket zapre pa pade, torej je kot da bi se nekdo igral:)
Če Hocuspocusa en moti bom tudi poročal o tem kako se je zadeva razrešila, njega pa tudi prosim da pove kako bo on rešil zadevo.
LP
Če nisi imel izkušnje z prekinitvijo pogodbe, kar nisi, potem tvojih izkušenj res ne rabim, ker so redundantne. Še enkrat, preberi si temo pogovora. "edina razlika med tvojim in mojim primerom je ta da jaz še ne razmišljam o predčasni prekinitvi pogodbe" Fant, s to izjavo si mi pa tudi polepšal dan. Mislim, da so me slišali v sosednji blok. Prekinitev pogodbe je dejansko edina stvar o kateri sprašujem. To je kot, da bi šel na med.over.net razpravljat v temo za vegane o steaku, ki sem ga pravkar pojedel in potem besnim ljudem izjavil "pa saj edina razlika je ta, da vi ste vegani, jaz pa še ne razmišljam o tem!"
Vsaka ti čast za tole.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hocuspocus ()
simcek009 ::
da ne odpiram nove teme po nepotrebnem, imam problem z storitviji amis mobia na pc-ju, na fonu kot android dela super.
Napaka se mi dogaja, ko ko se logiram na amisovi spletni strani grem notri, dam za program- predvajaj in vedno mi downloada tisti viewright player na novo, piše pa da morem resetirat brskalnik, kje se to naredil ? in kjeri npapi dodatek vklopim ?
viewright player sem že inštaliral in je uspešno nameščen na pc-ju, uporabljam google chrome in windows 7.
hvala če poznate rešitev !
Napaka se mi dogaja, ko ko se logiram na amisovi spletni strani grem notri, dam za program- predvajaj in vedno mi downloada tisti viewright player na novo, piše pa da morem resetirat brskalnik, kje se to naredil ? in kjeri npapi dodatek vklopim ?
viewright player sem že inštaliral in je uspešno nameščen na pc-ju, uporabljam google chrome in windows 7.
hvala če poznate rešitev !
simcek009 ::
Mel isti problem. Pa sem rešil z Mozillo.
ok. mel mozillo, imel probleme s neki virusi, zato imam od zdaj naprej chrome, a zna kdo to rešit na chromu ?
kaj pa si naredu na mozilli da je deloval ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: simcek009 ()
shadeX ::
Enostavno po inštalaciji je zadeva delovala. Na chromu sem dejansko obupal. Enkrat mi je celo ratal da je delal, pol pa spet isti problem . Od takrat uporabljam mozillo za Amis tv. Sicer če ti mozila ne paše, uporabi Opero ali kaj drugega.
simcek009 ::
Enostavno po inštalaciji je zadeva delovala. Na chromu sem dejansko obupal. Enkrat mi je celo ratal da je delal, pol pa spet isti problem . Od takrat uporabljam mozillo za Amis tv. Sicer če ti mozila ne paše, uporabi Opero ali kaj drugega.
ok. sem probal z IE, ampak mi noče inštalirat tega predvajalnika kot dodatek. Bom počakal če kdo ve.
LP
BorutK-73 ::
simcek009 ::
Mel isti problem. Pa sem rešil z Mozillo.
ok. mel mozillo, imel probleme s neki virusi, zato imam od zdaj naprej chrome, a zna kdo to rešit na chromu ?
kaj pa si naredu na mozilli da je deloval ?
Kakšne veze imajo virusi z Mozzilo?
imel sem probleme z add ware oglasi in se mi je zapirala :( problemi skoz. četudi sem imel dva programa inštalirala ki naj bi jih blokirali.
Enron x86 ::
Tudi jaz imam isti problem na Chromu, v Firefoxu pa dela BP. Težava se je pojavila po tem, ko je Google odstranil podporo za določen tip starejših pluginov, med katere očitno spada tudi ViewRight. @simcek009, mogoče lahko poskusiš očistit računalnik s programom CCleaner ali kakšnim bolj agresivnim orodjem in potem inštaliraš Firefox samo z enim pluginom za blokiranje oglasov, npr. AdBlock. Če sta nameščena dva, je mogoče, da se tepeta med sabo ...
Lp
Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 36 37 38 39 )Oddelek: Omrežja in internet | 602510 (1486) | bm1973 |
» | Amis težave (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 13622 (8010) | Cowboy6 |
» | Amis blamaza/nateg/izsiljevanje/..Oddelek: Omrežja in internet | 8451 (3822) | radmannsdorf |
» | Selitev priključka Amis - ne hvalaOddelek: Omrežja in internet | 5376 (3989) | 111111111111 |
» | Težave z Amis internetomOddelek: Omrežja in internet | 6951 (5241) | ...:TOMI:... |