» »

Volkswagnovi dizli: kdo je vedel za prevaro

««
15 / 15
»
»»

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Še največ se kurčite ljudje ki si teh vozil sploh ne lastite. Ironija na kubik.

Jasno, sej nas zastrupljate. Vi ste imeli od goljufije korist. Manjšo porabo, boljše zmogljivosti, daljšo življenjsko dobo (filtrov). Jebe se tebi, sej nimaš auspuha v kabino speljanega. Mi bi morali dobit odškodnino, ne vi. Vsi stroški bojo pa vidni čez 10 let ko bojo šli ti avti s cest, prej ne. No, edino če bojo šli prej s cest...



Se kurči folk ki vozi verjetno še kakega starega bencinarja brez katalizatorja iz katerega letijo rožice.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Če si človek ki itak gleda samo cifre na palirju potem se ne čudim da si šokiran. Če pa ti nekja uporabljaš pa je najbolj važno da stvar deluje kot mora.

Kako bi morala delovat je opisano tudi v od države požegnanih papirjih.
Cel škandal je ravno zato, ker ne deluje tako kot je država (USA) zahtevala.
Da se posamezen voznik ne sekira, kaj leti iz njegovega auspuha, ni presenetljivo.
Js se tut ne sekiram glede tega, pa nimam tdi.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Ja avtov brez katalizatorja je pa res veliko v Sloveniji....dizelaši mislite, da je vse filtre tako enostavno ven fuknit kot dpf.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ja avtov brez katalizatorja je pa res veliko v Sloveniji....dizelaši mislite, da je vse filtre tako enostavno ven fuknit kot dpf.


Novi avtomobili so v vsakem primeru čistejši od starih pa se postav na glavo zarad mene.

Če si lastnik vozila ki je starejše od 10 let se nimaš kaj kurčit kako sosed bolj zastruplja.

Še sebe nisi sposoben razumet kaj da boš druge.

Nasploh kdorkoli vozi avtomobil se nima kaj kurčit da ostali zastrupljajo svet on pa edini svetnik med svetniki.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Zelene umwelt vinjete na euro 3 bencinarjih pravijo drugače. Ampak ti že veš.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Zelene umwelt vinjete na euro 3 bencinarjih pravijo drugače. Ampak ti že veš.


Ko se voziš svinjaš. Neizpodbitno dejstvo pa če imaš sto zelenih diplom. Razen če si po nekem čudnem sistemu izumil perpetuum mobile prve ali druge vrste.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Razlika je ali svinjam v mejah normale (zakona) ali ne.
Sadje in zelenjavo se tudi zaliva s strupi. Pa so neke meje pri tem, a ne da?

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Razlika je ali svinjam v mejah normale (zakona) ali ne.
Sadje in zelenjavo se tudi zaliva s strupi. Pa so neke meje pri tem, a ne da?


Zakon si jaz lahko jutri zmislim drugačen da boš tudi ti na strani "onesnaževalcev".
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Pa si dej. VW je bil vseeno na drugi strani zakona že včeraj. V normalni državi, ali pa z normalnimi ljudmi, o tem sploh ne bi blo kaj debatirat.

Unknown_001 ::

VW ju tega sploh ne ni bilo treb apočet če bi politika kaj razmišljala o ekologiji. Kretensko je da poleg emisijskih zahtev hočeš da se prostornina motorjev zmanjša. Povej mi logiko kdo bolj onesnasmžuje. 2 litrski motor ki v povorečju stabilno porabi cca 5-7 litrov na 100km ali neka 1.2 jajca ki žrejo 7-9 litrov na 100km. Karikiran primer.

Kretensko je nabijat davk na kubaturo. S tem je prišlo do downsizinga in vseh z njim pozezanih problemov.

Zakon je kretensko zastavljen.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kje piše, da je treba zmanjševat prostornino? Kolega je glihkar kupil 2,0 bencinarja, brez turbine, novega, in ima dost nizko porabo. Zakaj je pri nemcih to nemogoče?

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Kje piše, da je treba zmanjševat prostornino? Kolega je glihkar kupil 2,0 bencinarja, brez turbine, novega, in ima dost nizko porabo. Zakaj je pri nemcih to nemogoče?



Davk na prostornino. Tole ti trobim. VW gleda tako da si ga bo čim več ljudi lahko privoščilo. Zakaj misliš da so sploh šli menjat 1.9 TDI za 1.6. Sedaj so 1.6 hvalabogu v večjih avtomobilih ukinili in imaš vsaj 2 litra mašino. Pač splošno znano je da si folk kupuje avtomobile ki jih ne more vzdrževat. 1.6 je cenejši z letnimi stroški napram 2.0 na primer. Ampak vseeno jih je veliko in predstavljajo vir zaslužka za VW

Vprašanje. Je kolega kupil mazdo?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Ista fora za močnejš motorje. Djmo navit 2 litrski motor, da folk ne bo mel zadržka kupt športn avto. In tako folk kup ker je 2.0 in ne 3.0 in bo prišparal pri letnih stroških.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Mazdo ja. Lahko bi pa tudi 1,8 priusa, pa še kaj podobnega.

Davka na prostornino ni. Davek na CO2 je, pa še ta je res neumen, in večja prostornina ne pomeni avtomatsko večje porabe.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Mazdo ja. Lahko bi pa tudi 1,8 priusa, pa še kaj podobnega.

Davka na prostornino ni. Davek na CO2 je, pa še ta je res neumen, in večja prostornina ne pomeni avtomatsko večje porabe.


Jeje.

V sloveniji nad 2.5 litra prostornine plačuješ davek na luksuz.

Večja prostornina pa nanese pri letni registraciji vozila ker imaš letno dajatev odmerjeno po prostornini.
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Razlika med 1400 in 2000 kubiki ni omembe vredna. Kako fino, da smo Slovenci krivi z našim arhaičnim davkom za celo afero.
Sem računal ta davek v Nemčiji. Pri istem CO2 izpustu je razlika med 1200 in 2000 kubiki 16 evrov letno. Več kot 2500 kubikov itak nima noben normalen avto, in manj kot 1% iz te afere, čeprav je res, da je tudi tist davek neumnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

Utk je izjavil:

Mazdo ja. Lahko bi pa tudi 1,8 priusa, pa še kaj podobnega.

Davka na prostornino ni. Davek na CO2 je, pa še ta je res neumen, in večja prostornina ne pomeni avtomatsko večje porabe.

Seveda je.

Davek na luksuz.

Mislim, da vse nad 2,5 ali 3,0 prostornine.

Zaradi tega je BMW 760 pri nas dražji za 80.000 EUR kot v Nemčiji. Članek v Financah si najdi sam.

Tipičen davek malega uradnička, ki hoče kaznovat tiste, ki dobro zaslužijo. Kaj se je zgodilo po uveljavitvi tega zakona? Pojavilo se je veliko luksuznih avtov z nemškimi tablicami ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Kako fino, da smo Slovenci krivi z našim arhaičnim davkom za celo afero.
Sem računal ta davek v Nemčiji. Pri istem CO2 izpustu je razlika med 1200 in 2000 kubiki 16 evrov letno. Več kot 2500 kubikov itak nima noben normalen avto, in manj kot 1% iz te afere, čeprav je res, da je tudi tist davek neumnost.


Ko bi vedel kok so švabi škrti...

Pa povsod večja kubatura pomen dražje vozilo. Can't deny.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Utk je izjavil:

Več kot 2500 kubikov itak nima noben normalen avto, in manj kot 1% iz te afere, čeprav je res, da je tudi tist davek neumnost.

Toliko bi moral imeti vsak normalen avto, ki se malo več vozi. Ne samo do trgovine ali službe in nazaj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Utk ::

Sicer se je pa za vprašat, ali so nemci manjšali kubature zarad tega davka, ali ta davek obstaja, da imajo nemci razlog manjšat kubatore, in s tem nagajat ostalim, ki jim ni jasno zakaj bi obdavčeval železo. Jaz stavim na drugo.

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

Utk je izjavil:

Več kot 2500 kubikov itak nima noben normalen avto, in manj kot 1% iz te afere, čeprav je res, da je tudi tist davek neumnost.

Toliko bi moral imeti vsak normalen avto, ki se malo več vozi. Ne samo do trgovine ali službe in nazaj.


Hudič je da zdaj še kombija z več kot 2.5 mašino skor ne dobiš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

fujtajksel ::

Unknown_001 je izjavil:


Novi avtomobili so v vsakem primeru čistejši od starih pa se postav na glavo zarad mene.


Ni res. Novejši mali turbobencinarji po NOx in PM lovijo dizle. Dokler se niso lotili downsizinga da bi prišparali tisti dodatni deci pri porabi in CO2, z bencinarji ni bilo teh problemov, če le niso bili pokvarjeni in je bil katalizator vredu.

Pa tudi to je eden glavnih problemov da so bili EURO6 dizli bolj čisti od EURO5 v glavnem le na papirju in v laboratorijskih testih, medtem ko na cesti ni bilo bistvene razlike od EURO4. Je mirne duše 20x nad limiti. Te dni naj bi stopil v veljavo EU6c, s katerim naj bi se limiti kao zdej pa res spoštovali, ampak v prehodnem obdobju še z 200% popustom...

In je zdej v Nemčiji velik politični problem, kaj naredit s temi relativno novimi goljufivimi avti. So jih še cela parkirišča neprodanih, ki bi jih trgovci še radi drago prodali ker so novi, po drugi strani jim kot packom grozi da kmalu ne bodo smeli več v mestna središča (sodna odločitev že za Stuttgart). Avtokartel je rekel da bodo dobili samo nov softver, sodišče je zaenkrat reklo da to ni dovolj.

> Kretensko je nabijat davk na kubaturo. S tem je prišlo do downsizinga in vseh z njim pozezanih problemov.

Downsizing so se šli zaradi nižanja CO2. Ni bil vzrok davek na prostornino ampak na porabo.

Unknown_001 ::

In prišli so do česa. Da premajhen motor žre in s tem posledično po stehiometriji ustvari več izpuha kot večji. Đabe vse skup.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Truga ::

Unknown_001 je izjavil:

Ne kateri so mozag priključili direkt na internet. Pizda sam računalničarji ste res posebni. Sam nikako v dobrem smislu.

Je kolega reku...

Ja sm na internetu prebral...

Ja na tem linku to piše...


Meanwhile jst.

Probam stvar v praksi, mal pogledam kako in kaj... zaključim z lastnim mnenjem.

V redu zanemarljiva razlika da mogoče požre 2 deci nafte na sto kilometrov več. Ste hepi? 2 decilitra. In zarad tega je vredno v luft skakat. Prodajte svoje gare in se vozte z biciklom.


Sam komplicirat znate in nič drugega. Res bolje da se kovač in šivilja držita svojega posla. Bog se usmil, da bi vam dal kdo avto za delat.

"moja anekdota je boljsa od tvoje anekdote!!!"

fujtajksel ::

Unknown_001 je izjavil:

In prišli so do česa. Da premajhen motor žre in s tem posledično po stehiometriji ustvari več izpuha kot večji. Đabe vse skup.


Ne, premajhen motor pije enmalčk manj in s tem nadiha malo manj CO2, ampak to je žal doseženo na račun strupenih emisij NOx in PM.

Unknown_001 ::

fujtajksel je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

In prišli so do česa. Da premajhen motor žre in s tem posledično po stehiometriji ustvari več izpuha kot večji. Đabe vse skup.


Ne, premajhen motor pije enmalčk manj in s tem nadiha malo manj CO2, ampak to je žal doseženo na račun strupenih emisij NOx in PM.


Ja pod štantgasom. Ko greš pa na cesto ? Sorry sam na avtocesti ta mala jetra pogrnejo pri porabi. Prav tako če voziš drugače kot...

0 (prva) 15 (druga) 30 (tretja) 45(četrta) 60 (peta)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jest10 ::

Unknown_001 je izjavil:


Ja pod štantgasom. Ko greš pa na cesto ? Sorry sam na avtocesti ta mala jetra pogrnejo pri porabi.

Mislim da 6l na 100km s klimo ni glih slabo za 1200+kg težek avto z 1,2 TSI mašino. Pri 130km/h po GPS(136 po števcu).

In ne, nisem prvi v koloni, kot bo pisalo v prvi "pametni" opazki.
klik

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

stara mama ::

Utk je izjavil:

Kje piše, da je treba zmanjševat prostornino? Kolega je glihkar kupil 2,0 bencinarja, brez turbine, novega, in ima dost nizko porabo. Zakaj je pri nemcih to nemogoče?

In zakaj se še ti vedno kurčiš s stvojim starim smrdljivim 1.2 bencinarjem?
Ti po dveh letih še kar ne potegne da manjši kot je motor, slabši je za okolje!
Upam, da ga čimprej pelješ v prešo, ker na cesti nima več kaj počet!
Ekologija™ in Trajnost™

-valvoline- ::

Najvecji problem so turbine, v nobenem primeru pri prisilnem polnenju ne more pridet do natancnega in popolnega zgorjevanja goriva. Res da turbine izboljsajo izkoristek, vendar sodobni multipoint sistemi so lahko ucinkoviti tudi brez turbin, so pa precej cistejsi. Vglavnem ce hocemo ciste motorje oz izpuhe se bo treba znebit turbin.

Utk ::

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:

Kje piše, da je treba zmanjševat prostornino? Kolega je glihkar kupil 2,0 bencinarja, brez turbine, novega, in ima dost nizko porabo. Zakaj je pri nemcih to nemogoče?

In zakaj se še ti vedno kurčiš s stvojim starim smrdljivim 1.2 bencinarjem?
Ti po dveh letih še kar ne potegne da manjši kot je motor, slabši je za okolje!
Upam, da ga čimprej pelješ v prešo, ker na cesti nima več kaj počet!

Haha, in ti pravis da delas v neki avtomobilski industriji, ocitno nimas pojma.

stara mama ::

Utk je izjavil:


Haha, in ti pravis da delas v neki avtomobilski industriji, ocitno nimas pojma.

Katalizator si že enkrat zrihtaj!!
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Katalizator dela kot sus. Na tehnicnem hitreje prileti v zeleno kot nove nemske kripe.

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

Najvecji problem so turbine, v nobenem primeru pri prisilnem polnenju ne more pridet do natancnega in popolnega zgorjevanja goriva. Res da turbine izboljsajo izkoristek, vendar sodobni multipoint sistemi so lahko ucinkoviti tudi brez turbin, so pa precej cistejsi. Vglavnem ce hocemo ciste motorje oz izpuhe se bo treba znebit turbin.

to sploh ni res. Glih zarad "popolnega" izgorevanja nastajajo NOx in podobna sranja. turbina gor ali dol.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

sandmat ::

hojnikb je izjavil:


to sploh ni res. Glih zarad "popolnega" izgorevanja nastajajo NOx in podobna sranja. turbina gor ali dol.

Hm, last time I checked kemija pravi drugače ...

Gasoline @ Wikipedia

J.McLane ::

"Popolno izgorevanje" ni enako "večja termodinamična učinkovitost".

Najbližje popolnemu izgorevanju je kotel za gretje bajte, termodinamični izkoristek 0% :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

HotBurek ::

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

andromedar ::

Eh?
««
15 / 15
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen v novi aferi, tokrat davčni

Oddelek: Novice / Ostale najave
4210577 (4305) poweroff
»

Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
632155385 (100112) krneki0001
»

Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12738936 (34590) fujtajksel
»

V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19265219 (58291) pirlo
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777369 (63591) stara mama

Več podobnih tem