» »

vrste rondojev

vrste rondojev

mirator ::

Že ko sem spremljal spremembo Tomačevskega rondoja v Ljubljani, me je nekoliko zaskrbela varnost. Čas je sicer pokazal, da je manj karambolov, kot jih je bilo pred spremembo, po drugi strani pa bi sedaj težko rekel, da je to klasičen rondo, kjer lahko, če si se zmotil, narediš dodaten krog.
Kar pa se tiče rondojev v Kopru pa mislim, da je zopet nekdo delal nekašen doktorat.
Moje mnenje je, da je preveč različnih rondojev, kaj pa mislite ostali sodelujoči forumaši?

eric_cartman ::

Ne vem kaj bi rekel za Koper in Maribor, kjer imajo vmes te pregrade..

Vem pa da sem že parkrat opazil nesrečo v Kopru v industrijski coni, ko je nekdo zapeljal čez tiste pregrade in v drug avto. Problem rondojev je, ker večina ne upošteva črt, ravno tako se ne upošteva polnih črt na Tomačevem rondoju v LJ. Vidim, da peljejo vozniki kar tako malo po domače čez polno črto pred semaforjem, s tem pa izsilijo še voznika zadaj za sabo, ki pravilno pelje na drugem pasu.

Skratka rondojev imaš ogromno vrst. Ravno nekaj časa nazaj sem bil na Dunaju na rondoju blizu centra (Prater). Pa mi navigacija reče zapeljite na deveti izvoz. :) Sem kar mojo zadolžil, da šteje izvoze, vmes pa imaš še semaforje za tramvaj in seveda tramvaje, ki ti uletavajo v krožne in imajo prednost. Mislim pa, da je tam 7 pasov na rondoju, če sem prav štel. Naši rondoji so uglavnem mala malica proti tistim v velikih mestih.

bobby ::

V cem pa je problem?
V rondoju Tomacevo se lahko vozis okol in okol kolkr ti pase, ne vidim problema. Kar se pa koprskega tice pa se je treba PRED vstopom v rondo pravilno razvrstit, jjaaaaaa, treba je table gledat, ce zajebes pac upostevas pravila in gres iz rondoja ven kot moras, potem pa obrnes in se pravilno razvrstis in peljes dalje.

Dragi moji, pri voznji je treba mislt, kaj bi ne pa po sistemu ah sej bo.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

AndrejO ::

bobby je izjavil:


V rondoju Tomacevo se lahko vozis okol in okol kolkr ti pase, ne vidim problema.

So ga morda kaj spremenili v zadnjem mesecu? Ker je bil še avgusta (in tudi leta pred tem) narejen tako, da si lahko v njemu po pravili prišel najdlje do "180 obrata", nikakor pa se nisi mogel brez prekrška "voziti okoli".

garamond ::

bobby je izjavil:

V cem pa je problem?
V rondoju Tomacevo se lahko vozis okol in okol kolkr ti pase, ne vidim problema.
Je kar lepo omejeno število krogov, ki jih lahko narediš: maksimalno 70.

Nekatera manjša krožišča imajo še manjšo število maksimalnih krogov, zaradi boljše pretočnosti.
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

čuhalev ::

Eh, krožišča so preteklost. Ko gre radij proti nič, križišče predstavlja limito.

Nekateri imajo povečano dozo pameti in v Posavju naredijo takega, da ima manjši premer kot je obračalni premer mojega osebnega vozila in ja, le nekajkrat mi je uspelo skrožiti do zadnjega izvoza (tistega, ki je bil na levi strani, ko sem vpeljal). Brez skrbi, je tak, da gredo traktorske prikolice kar preko središča, čeprav je poskrbel za dve prometni v prvem tednu delovanja. ;((

Zaradi centrifugalne sile sovražim projektane, ki jih postavijo tam, kjer je premalo prostora. Dovolj veliki so mi pa všeč.

bobby ::

AndrejO je izjavil:

bobby je izjavil:


V rondoju Tomacevo se lahko vozis okol in okol kolkr ti pase, ne vidim problema.

So ga morda kaj spremenili v zadnjem mesecu? Ker je bil še avgusta (in tudi leta pred tem) narejen tako, da si lahko v njemu po pravili prišel najdlje do "180 obrata", nikakor pa se nisi mogel brez prekrška "voziti okoli".


https://m.youtube.com/watch?v=X1XzBImPa...

Pri casu 1:28 ni neprekinjene linije in ali tam lahko varno spremenis pas?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

AndrejO ::

Varno ali po pravilih? Varno se da marsikaj ampak po CPP pa tam pasu ne smeš menjati.

bobby ::

Sem se pozanimal.
Ja, NI po pravilih.

Damn, se vid, da imam ze predolgo casa izpit in mi znanje sepa. Ampak ok, sem se nekaj novega naucil.
No na mojem primeru te nitke, sedaj se bolj podpiram idejo, da bi bilo obvezno vsake 5 let osvezitev cpp predpisov, v prvo zastonj, v drugo delno placilo in v tretje ali naprej polno placilo voznika, ki zeli izpit, in pa seveda po istem principu tudi prakticni del. Bi kiksnu, zihr ampak bi vsaj bil bolj izobrazen glede tega. Ok, jaz sem postvil vprasanje, dobil odg in se upam, da kaj naucil. Vecina pa,.. Vemo kako to gre.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Furbo ::

Rondo Tomačevo je kar dober, drugače bi pa rekel, da je v Sloveniji toliko vrst rondojev, kot je rondojev. Vsak je zgodba zase.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

m0LN4r ::

Men gredo na K rondoji, kjer na razdalji od prvega do drugega izvoza (četrt kroga), ni dovolj mesta niti za dva cliota.
Povrh tega pa je še dvopasovni lol, sredinski krog z dolgim avtom sploh nemoreš zvozit, kaj šele trije maks ena za drugim...
Šleper gre pa itak po dveh pasih + prek sredine z ritjo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

[D]emon ::

garamond je izjavil:

bobby je izjavil:

V cem pa je problem?
V rondoju Tomacevo se lahko vozis okol in okol kolkr ti pase, ne vidim problema.
Je kar lepo omejeno število krogov, ki jih lahko narediš: maksimalno 70.

Nekatera manjša krožišča imajo še manjšo število maksimalnih krogov, zaradi boljše pretočnosti.


Not sure if stupid or trolling. Or both.

Rondoji > Krizisca. Neki kar morejo MURICA se pogruntat. Ne pa da se jebes z njihovimi cestami kot idiot. :D
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

bobby ::

[D]emon je izjavil:

garamond je izjavil:

bobby je izjavil:

V cem pa je problem?
V rondoju Tomacevo se lahko vozis okol in okol kolkr ti pase, ne vidim problema.
Je kar lepo omejeno število krogov, ki jih lahko narediš: maksimalno 70.

Nekatera manjša krožišča imajo še manjšo število maksimalnih krogov, zaradi boljše pretočnosti.


Not sure if stupid or trolling. Or both.

Rondoji > Krizisca. Neki kar morejo MURICA se pogruntat. Ne pa da se jebes z njihovimi cestami kot idiot. :D


Ta post sem zanalasc ignore
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

M.B. ::

@booby: Če želiš lahko to na nek način narediš tukaj. Stran vsebuje bazo vseh vprašanj CPP, ki se lahko pojavijo na izpitu CPP. Edina razlika je da je izpit 40 vprašanj tukaj jih pa naenkrat dobiš 15. Obstaja tudi igrica učenja vožnje po krožišču.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

mirator ::

Majhni rondoji so iz gledišča varnosti res brezvezni, bistveno bolje se mi v takih primerih zdi pravilo desnega. Tako je sedaj samo dirka, kdo je prej v rondoju. So pa takšni rondoji jasno bistveno cenejši od semaforiziranega križišča.
Projektanti seveda projektirajo rondoje na osnovi nekih simulacij, ki pa na žalost niso odraz dejanskega stanja v praksi. Simulacija mogoče omogoča ravnanje povprečnega voznika (kakšen pa je povprečen voznik?), vendar se v prometu znajdejo tako nadpovprečni kot podpovprečni vozniki in zmeda je tu (da ne govorim o karambolih).
Strinajm se z @booby-jem, da bi bila potrebna osvežitev CCP in tudi prve pomoči. Vendar obvezna bi bila samo udeležba, ne pa ponovno preverjanje znanja.
Prav tako mislim, da bi morali pred odprtjem kakršnega koli novega prometnega objekta, preko TV prikazati nove prometne režime.

borut_p ::

Rondoji so prav fajn če upoštevaš znake za razvrščanje - a to vozniki znate ali ne (pa si na tomačevem ali pa v kopru). Se tudi v 'navadnem' križišču postavite za pas za naravnost in potem zavijate levo potem pa bentite kako križišče ni pravilno narejeno ?
edino drugo pravilo, ki ga moraš še upoštevat je - če greš prvi izvoz ven si na zunanjem pasu če pa kakršnikoli drugi greš na notranjega - vsa umetnost
krožni so primerni za križanje enakovrednih cest ter za umirjanje prometa.

m0LN4r ::

mirator je izjavil:

Majhni rondoji so iz gledišča varnosti res brezvezni, bistveno bolje se mi v takih primerih zdi pravilo desnega. Tako je sedaj samo dirka, kdo je prej v rondoju. So pa takšni rondoji jasno bistveno cenejši od semaforiziranega križišča.
Projektanti seveda projektirajo rondoje na osnovi nekih simulacij, ki pa na žalost niso odraz dejanskega stanja v praksi. Simulacija mogoče omogoča ravnanje povprečnega voznika (kakšen pa je povprečen voznik?), vendar se v prometu znajdejo tako nadpovprečni kot podpovprečni vozniki in zmeda je tu (da ne govorim o karambolih).
Strinajm se z @booby-jem, da bi bila potrebna osvežitev CCP in tudi prve pomoči. Vendar obvezna bi bila samo udeležba, ne pa ponovno preverjanje znanja.
Prav tako mislim, da bi morali pred odprtjem kakršnega koli novega prometnega objekta, preko TV prikazati nove prometne režime.

Povprečen voznik gor al dol, če na notranji pas v en krog ne spraviš vsaj 5 večjih vozil z razmakom ane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

[D]emon ::

bobby je izjavil:


Ta post sem zanalasc ignore


reply != ignore

Rajsi priznaj da si kot glup american ki prvic vidi rondo. :))
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10212667 (10409) MrStein
»

Omejitev na hitri cesti

Oddelek: Na cesti
3210714 (7048) Opkow
»

Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5613705 (12499) darkolord
»

kazen za rumeno luč (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10721296 (18850) WarpedGone
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10526149 (22538) ThinkPad

Več podobnih tem