Forum » Na cesti » Barvanje celega avtomobila
Barvanje celega avtomobila
prodblaz ::
Ker sem tukaj že velikokrat dobil pomoč in odgovore na moja vprašanja, postavljam še enega.
Zanima me barvanje celega avtomobila. Kako poteka in koliko časa traja.
Avto je bil prebarvan z otroškimi barvami, ki pa so pustile sledi.
Čiščenje in poznejše poliranje avtomobila ni pomagalo. Avto je metalik barve.
Osnovne informacije o cenah že imam, bi bil pa vesel še kake...
HVALA
Zanima me barvanje celega avtomobila. Kako poteka in koliko časa traja.
Avto je bil prebarvan z otroškimi barvami, ki pa so pustile sledi.
Čiščenje in poznejše poliranje avtomobila ni pomagalo. Avto je metalik barve.
Osnovne informacije o cenah že imam, bi bil pa vesel še kake...
HVALA
konspirator ::
Zanima me barvanje celega avtomobila. Kako poteka in koliko časa traja.
Ga razstaviš na prafaktorje, tako da ostane samo karoserija.
Nato se ga očisti in barva v posebnem prostoru, kjer se nadzorovano počasi suši (lakirnica in sušilna komora).
Model vozila, letnik, koda barve so željeni podatki, ki zanimajo avtoličarja.
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
prodblaz ::
to bi pa res lahko napisal. Avto je renault megan, letnik 2012, črna metalik barva.
Glede cene(renault servis) je 1700 do 2000 glede na opisano delo sploh realna?
Glede cene(renault servis) je 1700 do 2000 glede na opisano delo sploh realna?
AndrejO ::
Za črno metalik, na vozilu velikosti Renault Megan je to na spodnji meji tega, kar bi človek rekel, da bo res vse prebarvano. Sploh, če je govora o kvalitetnem barvanju. To bi ti šlo zlahka čez 3k in gor.
Veliko bolj verjetno je, da barva še ni zbledela in bodo dejansko samo popravili tiste dele, kjer je poškodovana, ne bodo pa vsega razstavili na prafaktorje in nato znova pobarvali. Za takšno stvar pa je cena potem realna, ker je manj dela in manj materiala. Je pa cena za oboje višja, kot sicer, ker je to črna barva.
Sicer pa mi ni jasno kako, da s poliranjem to ni šlo dol. Za barvice bi pričakoval, da kemično uničijo samo clear-coat sloj, ki se ga bi s poliranjem sicer izrabilo do konca, bi se pa potem lahko čez naneslo nov zaščitni sloj, ki ga bi moral redno obnavljati. Kdo ti je to poliral? Ali je to bil kdo, ki se redno ukvarja s poliranjem črne barve, ali pa je to bilo narejeno bolj tako, tako ... Kot sem se naučil, uradni servisi tukaj nimajo nikakršne "zajamčene ekspertize", ker avtoličarstvo ni del prodajnega programa avtomobilskih podjetij.
Veliko bolj verjetno je, da barva še ni zbledela in bodo dejansko samo popravili tiste dele, kjer je poškodovana, ne bodo pa vsega razstavili na prafaktorje in nato znova pobarvali. Za takšno stvar pa je cena potem realna, ker je manj dela in manj materiala. Je pa cena za oboje višja, kot sicer, ker je to črna barva.
Sicer pa mi ni jasno kako, da s poliranjem to ni šlo dol. Za barvice bi pričakoval, da kemično uničijo samo clear-coat sloj, ki se ga bi s poliranjem sicer izrabilo do konca, bi se pa potem lahko čez naneslo nov zaščitni sloj, ki ga bi moral redno obnavljati. Kdo ti je to poliral? Ali je to bil kdo, ki se redno ukvarja s poliranjem črne barve, ali pa je to bilo narejeno bolj tako, tako ... Kot sem se naučil, uradni servisi tukaj nimajo nikakršne "zajamčene ekspertize", ker avtoličarstvo ni del prodajnega programa avtomobilskih podjetij.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
black ice ::
Zakaj bi barval cel avtomobil? Saj ni muzejski primerek. Naj ti pobarvajo samo del, ki je poškodovan, seveda s prehodom, nato daš avto spolirat in če je dobro narejeno živa duša ne bo opazila, da je bil barvan.
prodblaz ::
Hec je v temu da je bil cel avto(ampak res cel) poštemljan z rokami. Evo fotkica, da si lažje predstavljate kje je težava . Avto si lastim slab mesec(resda ni nov, vendar je hudo zaslužen). Na avtu so ostali madeži(kot zbledena barva ali pa kot bi šel z oljem gor), ne vem kako naj opišem. So pa bile barve za otroke, ki gredo z oblačil dol. Kar je bil v začetku hec v podjetju, se je obrnilo za 360 stopinj.
Torej če te prav razumem bi popravili samo tiste dele kjer so sledi barve, pa je to sploh trajna rešitev?
Glede poliranja, poliran je bil v AC, ki sem mu zaupal. Po poliranju v senci ali pa tam kjer avto ni na direktnem soncu zadeva ni vidna, če pa je avto na soncu in pogledaš malenkost pod kotom vidiš vse. Polirali so kot sem na hitro videl s 3m polirno pasto??
hvala
Torej če te prav razumem bi popravili samo tiste dele kjer so sledi barve, pa je to sploh trajna rešitev?
Glede poliranja, poliran je bil v AC, ki sem mu zaupal. Po poliranju v senci ali pa tam kjer avto ni na direktnem soncu zadeva ni vidna, če pa je avto na soncu in pogledaš malenkost pod kotom vidiš vse. Polirali so kot sem na hitro videl s 3m polirno pasto??
hvala
MonkeyHead ::
Dečki delajo čudeže. Na tvojem mestu se bi prej oglasil pri enem od teh...
http://www.zankoc.si/
http://www.poliglob.si/
///ne delam reklame po potrebi zbrišite post
http://www.zankoc.si/
http://www.poliglob.si/
///ne delam reklame po potrebi zbrišite post
Vikking ::
Glede poliranja, poliran je bil v AC, ki sem mu zaupal. Po poliranju v senci ali pa tam kjer avto ni na direktnem soncu zadeva ni vidna, če pa je avto na soncu in pogledaš malenkost pod kotom vidiš vse. Polirali so kot sem na hitro videl s 3m polirno pasto??
hvala
Zgleda da nimajo pojma o postopkih poliranja. Znajo sam približno dekonzervirati vozilo, tam pa se njihovo znanje konča.
Monkeyhead je dal linke do profijev. imaš tudi na forumu avtomobilizem temo, kjer je nekaj profijev (ki objavljajo tudi svoje delo), ki znajo zadevo rešiti.
Zadeva se ne polira direktnoi, ampak se zbrusi z 2000-3000 brusnim papirjem. S tem tudi laka ne odnesemo preveč, potem dobimo motno površino laka, odnesemo z brušenjem napake, ter se zadeva s pravilnim postopkom spolira.
Pri tem postopku je seveda imeti tudi merilec laka, kvalitetno in pravilno osvetlitev, pravilno in kvalitetno orodje, pribor, opremo in seveda polirne paste.
Delo za profesionalca, ki bo zadevo saniral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
AndrejO ::
Na avtu so ostali madeži(kot zbledena barva ali pa kot bi šel z oljem gor), ne vem kako naj opišem. So pa bile barve za otroke, ki gredo z oblačil dol. Kar je bil v začetku hec v podjetju, se je obrnilo za 360 stopinj.
Organska kemija žal narede svoje, pod vplivom UV žarkov pa še huje in hitreje. Kot smo ugotovili nekateri s sončno kremo, ki je nismo pravočasno obrisali iz laka :/
Torej če te prav razumem bi popravili samo tiste dele kjer so sledi barve, pa je to sploh trajna rešitev?
Za avto kot celoto je manj destruktivna in cenejša. Tisto ocena, ki si jo dobil, verjetno zajema to in ne barvanja celotnega vozila. Pri slednjem bi morali karoserijo razdreti v celoti, pobrati dol vse čepke, testnila in podobne "malenkosti", jih nato nadomestiti z novimi (kajti nekatere stvari se pri odstranjevanju uničijo), ... verjetno bi bili samo stroški dela 1500 EUR, ne pa komplet storitev.
Trajna rešitev? Hmnja... težka bo v vsakem primeru, ker se izven prozivodne hale originalne kvalitete barve več ne da obnoviti. Skozi leta se bodo na soncu pokazale razlike in bo potrebno vajo do neke mere ponavljati.
Glede poliranja, poliran je bil v AC, ki sem mu zaupal. Po poliranju v senci ali pa tam kjer avto ni na direktnem soncu zadeva ni vidna, če pa je avto na soncu in pogledaš malenkost pod kotom vidiš vse. Polirali so kot sem na hitro videl s 3m polirno pasto??
AC? Avtocesta ali avtocenter? Kar bi ti najprej potreboval je posvet s specialistom ličarjem, ne pa obisk splošnega avtocentra. Najprej naredi to, potem pa boš imel več in mnogo bolj strokovne informacije kako naprej.
matobeli ::
Kaj pa če nardiš nalepke v obliki tehle rokic in kar tak avto furaš?
Sej v končni fazi ni tolko hudo grdo, sploh če maš (oziroma boš mel) sam otroke. Ženskam bi bilo zih všeč.
Predlagam da se pozanimaš kakšno otroško barvo točno so uporabljali in poizkušaš dobiti kakšen tehnični list, mogoče majstri avtoličarji vedo kako in koliko določene kemikalije poškodujejo lak/barvo.
Sej v končni fazi ni tolko hudo grdo, sploh če maš (oziroma boš mel) sam otroke. Ženskam bi bilo zih všeč.
Predlagam da se pozanimaš kakšno otroško barvo točno so uporabljali in poizkušaš dobiti kakšen tehnični list, mogoče majstri avtoličarji vedo kako in koliko določene kemikalije poškodujejo lak/barvo.
Robi :P ::
Kaj pa če bi dal avto oblečt v folijo ali pa plastidipat? Folija je dražja ampak obstojnešja od dipa oz bolj vdzržlijva. Dip je cenejši in lažji za popravljat... Dipanje tega avta bi te pomojem prišlo cca 600-800e folija pa tam 800-1200e bi moral vprašat po firmah ki to delajo. Folija metalic črna in druge barve, če je vredu nareto se sploh ne vidi da je avto oblečen v folijo.
prodblaz ::
AndrejO, "poliran"(kot sedaj vem) je bil v avtocentru, ki sem mu zaupal v popravila prejšnji avto. Delovali so solidno, jaz sem pa čisti laik na tem področju.
Torej pri delnem barvanju, kar verjetno dobim za ta predračun lahko pričakujem težave v naslednjih letih.
matobeli, ženskam je že sedaj všeč, ampak takim, ki že imajo otroke ;).
Avto imam namen, v kolikor bo vse uredu, čez nekaj let prodati. Rad bi videl kupca za takle avto, ki nebi želel popusta v višini barvanja.Tehnični list pa ni slaba ideja.
Robi :P, na folijo pa nisem pomislil, bom pogledal še v tej smeri. Mogoče nebi bilo slabo. Ponovno pa se pojavi problem pri prodaji.
Pozna kdo kakega dobrega strokovnjaka z območja od Trebnjega pa do Ljubljane, tako za konkretno mnenje....
Torej pri delnem barvanju, kar verjetno dobim za ta predračun lahko pričakujem težave v naslednjih letih.
matobeli, ženskam je že sedaj všeč, ampak takim, ki že imajo otroke ;).
Avto imam namen, v kolikor bo vse uredu, čez nekaj let prodati. Rad bi videl kupca za takle avto, ki nebi želel popusta v višini barvanja.Tehnični list pa ni slaba ideja.
Robi :P, na folijo pa nisem pomislil, bom pogledal še v tej smeri. Mogoče nebi bilo slabo. Ponovno pa se pojavi problem pri prodaji.
Pozna kdo kakega dobrega strokovnjaka z območja od Trebnjega pa do Ljubljane, tako za konkretno mnenje....
Vikking ::
Poliranje, z predhodnim brušenjem. (Nezaželjena barva) je nanenešna na zaščitni lak.
Takšni nanosi z rokami lahko imajo najmanj 400mikronov in preko 1000mikronov barve nanešene. Poliranje pa ti odstrani 10-20mikronov sloja. Potem ti je lahko jasno da direktno s poliranjem ne boš naredil popolnoma nič.
Z brušenjem pa ne boš odnesel celotnega zaščitnega laka (se preverja z vmesnim preverjanjem z merilcem). Zatorej do profija, pojdi na avtomobilizem forum pod avtokozmetiko, pa povprašaj ali poišči mojstre ki tam objavljajo dela.
Zadeva je povsem rešljiva, če ni poškodovan lak.
Takšni nanosi z rokami lahko imajo najmanj 400mikronov in preko 1000mikronov barve nanešene. Poliranje pa ti odstrani 10-20mikronov sloja. Potem ti je lahko jasno da direktno s poliranjem ne boš naredil popolnoma nič.
Z brušenjem pa ne boš odnesel celotnega zaščitnega laka (se preverja z vmesnim preverjanjem z merilcem). Zatorej do profija, pojdi na avtomobilizem forum pod avtokozmetiko, pa povprašaj ali poišči mojstre ki tam objavljajo dela.
Zadeva je povsem rešljiva, če ni poškodovan lak.
prodblaz ::
Vikking,hvala za nasvet, sem že napisal na avtomobilizem. Barve so šle dol tam kjer so bile roke pa so ostali fleki. Sedaj ne vem koliko "škode" je bilo narejeno pri "poliranju".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: prodblaz ()
AndrejO ::
AndrejO, "poliran"(kot sedaj vem) je bil v avtocentru, ki sem mu zaupal v popravila prejšnji avto. Delovali so solidno, jaz sem pa čisti laik na tem področju.
Za 99% primerov je praktično vsak izučen ličar dober. Potem pa prideš do tistih 1% specifičnih težav z barvami, kjer potrebuješ nekoga, ki je svoje podjetje posvetil samo ličarstvu. Ne pravim, da je bila tvoja izbira slaba, ampak zelo majhna verjetnost je, da si dobil specialista, ki pozna vse možnosti, njihove prednosti in njihove slabosti.
Torej pri delnem barvanju, kar verjetno dobim za ta predračun lahko pričakujem težave v naslednjih letih.
Sonce naredi svoje in črna barva je najbolj neusmiljena, kar se tiče vidnih sprememb. Od kvalitete dela in nakdnadnega vzdrževanja pa je odvisno, če bodo postale razlike vidne čez 1 leto ali čez 10 let. In to je znova nekaj, kar ti bo specialist najbolje razložil in svetoval.
Pozna kdo kakega dobrega strokovnjaka z območja od Trebnjega pa do Ljubljane, tako za konkretno mnenje....
K prejšnjim lahko dodaš še Avtoličarstvo Plut. Glede na to, da je boš izbiral med potencialno slabo rešitvijo za 2000 EUR in potencialno odlično rešitvijo za 500 EUR, se ti verjetno izplača vzeti eno popoldne, se zapeljati do več njih, da jim pokažeš stvar in se nato odločiti.
Z brušenjem pa ne boš odnesel celotnega zaščitnega laka (se preverja z vmesnim preverjanjem z merilcem). Zatorej do profija, pojdi na avtomobilizem forum pod avtokozmetiko, pa povprašaj ali poišči mojstre ki tam objavljajo dela.
Težava se pojavi, če je nanešena stvar (v tem primeru otroške barvice) kemično reagirala z zaščitnim slojem (kar mu spremeni optične lastnosti) ali celo barvo. V takšnem primeru si zajeb in nekaj dni s takšnim avtom na soncu zelo poveča verjetnost,d a je do tega prišlo. Tudi opis težave mi smrdi po takšni spremembi.
Zato pa definitivno k specialistu. Ta bo dal končno sodbo. Morda je vse skupaj samo stvar pravilnega poliranja za nekaj 100 EUR.
radmannsdorf ::
prodblaz, ceneje kot barvanje te bo prišlo če ga daš zaviti v folijo.
http://www.wrapping.si/
http://www.wrapping.si/
prodblaz ::
Moja izbira delavnice je bila glede na končen rezultat slaba. Če bi v podjetju takoj povedali da nimajo izkušenj s takimi težavami, bi se obrnil drugam, vendar so mi sami vlivali zaupanje da vedo kaj delajo.
AndrejO, misliš www.as-avto-plut.si ?
Seveda se imam namen naslednji teden zapeljati do večih strokovnjakov in dobiti nekaj mnenj ter se potem odločiti kako naprej.
Glede cene, raje dam več pa da bo mir, najpomembneša mi je končna rešitev, ki bo trajna.
AndrejO,ravno tega se bojim, avto je bil poslikan z barvami, ko je cel dan stal na soncu sredi vročinskega vala. Torej so bile temperature visoke.
hvala!
AndrejO, misliš www.as-avto-plut.si ?
Seveda se imam namen naslednji teden zapeljati do večih strokovnjakov in dobiti nekaj mnenj ter se potem odločiti kako naprej.
Glede cene, raje dam več pa da bo mir, najpomembneša mi je končna rešitev, ki bo trajna.
AndrejO,ravno tega se bojim, avto je bil poslikan z barvami, ko je cel dan stal na soncu sredi vročinskega vala. Torej so bile temperature visoke.
hvala!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: prodblaz ()
blackbfm ::
Za oblacenje v folijo kontaktiraj klemna iz poglej poglej
http://poglejpoglej.si
Ljudje mu zaupajo Lamborghinije, aston martine.. :p
http://poglejpoglej.si
Ljudje mu zaupajo Lamborghinije, aston martine.. :p
AndrejO ::
AndrejO, misliš www.as-avto-plut.si ?
Da, to je ta. Preden greš k njim, jih pokliči, ker imajo nekje avgusta kolektivni dopust. B.v., da prideš pred zaprta vrata. Če boš šel, si tudi natisni karto. Da jih boš prvič sploh našel.
korenje3 ::
Ker sem tukaj že velikokrat dobil pomoč in odgovore na moja vprašanja, postavljam še enega.
Zanima me barvanje celega avtomobila. Kako poteka in koliko časa traja.
Avto je bil prebarvan z otroškimi barvami, ki pa so pustile sledi.
Čiščenje in poznejše poliranje avtomobila ni pomagalo. Avto je metalik barve.
Osnovne informacije o cenah že imam, bi bil pa vesel še kake...
HVALA
če je avto originalno barvan bi načeloma moral imeti še prozoren lahk čes, tako da bi šle te barvice dol s poliranjem površine.
Poliranje, z predhodnim brušenjem. (Nezaželjena barva) je nanenešna na zaščitni lak.
Takšni nanosi z rokami lahko imajo najmanj 400mikronov in preko 1000mikronov barve nanešene. Poliranje pa ti odstrani 10-20mikronov sloja. Potem ti je lahko jasno da direktno s poliranjem ne boš naredil popolnoma nič.
Z brušenjem pa ne boš odnesel celotnega zaščitnega laka (se preverja z vmesnim preverjanjem z merilcem). Zatorej do profija, pojdi na avtomobilizem forum pod avtokozmetiko, pa povprašaj ali poišči mojstre ki tam objavljajo dela.
Zadeva je povsem rešljiva, če ni poškodovan lak.
kaj ti bluziš o 400 in 1000 mikronih. lol pa kaj je s tem forumom sami pametnjakoviči. ker avto ima 1mm barve na površini? še naš viličar v firmi je nima več kot 0,3mm, pa je ročno barvan.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
ingeniero ::
korenje3: še enkrat prečitaj kaj je napisal ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ingeniero ()
;-) ::
Itak da takega avta nebi šel celega barvat zarad take bedarije, če si ga poliral na AC si denar vstran vrgel, kot so ti povedali na avtomobilizem forum ter poišči dečke:lamike, grahovc itd.
Blinder ::
Kar je bil v začetku hec v podjetju, se je obrnilo za 360 stopinj
Hoces rect 180 stopinj? Mislim...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
prodblaz ::
Tudi sam sem tako kot drugi ugotovil da sem vrgel denar stran za poliranje, upam da nisem naredil več škode kot koristi s tem! Cena tu do neke razumne meje ne igra vloge, gledam prej na kvaliteto in trajnost rešitve...
Poslal sem nekaj mailov in pridobil kontaktne številke, jutri grem pa v akcijo.
Poslal sem nekaj mailov in pridobil kontaktne številke, jutri grem pa v akcijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: prodblaz ()
AndrejO ::
Dvomim, da bi tisto poliranje naredilo kakšno škodo. Če se pod kotom še vedno vidijo sledi rok, to pomeni, da ni bilo tako globoko, da bi prišlo do laka - zaščitni sloj je tam z razlogom. Če pa slučajno je prišlo do laka, potem je pa bil že prej načet lak in tudi tako poliranje tudi ne bi moglo ničesar poslabšati.
Zato mislim, da se ti ni potrebno sekirati za že opravljeno delo, razen tega, da za svoj denar pač nisi dobil željenega rezultata.
Jutri pa srečno! Vsaj jaz ti držim pesti, da bo že ustrezno poliranje pri izbranem specialistu tvojo težavo uredilo v celoti, dolgoročno in za primerno ceno.
Zato mislim, da se ti ni potrebno sekirati za že opravljeno delo, razen tega, da za svoj denar pač nisi dobil željenega rezultata.
Jutri pa srečno! Vsaj jaz ti držim pesti, da bo že ustrezno poliranje pri izbranem specialistu tvojo težavo uredilo v celoti, dolgoročno in za primerno ceno.
njyngs ::
Foliraj. Mat črno ali sivo. Kombiniraj z karbon folijo. S pravim pristopom bo avto paša za oči. Pa še ceneje bo.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Robi :P ::
Foliraj. Mat črno ali sivo. Kombiniraj z karbon folijo. S pravim pristopom bo avto paša za oči. Pa še ceneje bo.
Paša za oči za nas ki cenimo avte. In pa magnet za vandaliste oz. pičke ki se spravijo na avto namesto na človeka... Sam imam samo 2 črti ala GT style v večjih mestih izpade avto prav provukativno... Da ne omenjam tega da so mi ga tudi v domačem mestu butnal z vratim tako globoko da mi zgleda bolj namerno kot ponesreči, razen če je nasportna vrata odprl neki 140 kilski finteser...
marvin42 ::
kaj ti bluziš o 400 in 1000 mikronih. lol pa kaj je s tem forumom sami pametnjakoviči. ker avto ima 1mm barve na površini? še naš viličar v firmi je nima več kot 0,3mm, pa je ročno barvan.
govora je bilo o debelini nanosa barve z roko, ne pa o debelini barve in laka na avtu.
Mostly Harmless
spenstar ::
Ker so barve otroske, kar pomeni "naravne" oljnate, ce je zapeklo notri v lak. jaz bi zaupal samo enemu cloveku pri mokrem brusenju in to je MP Pavlic. Drugace ima tudi svoj post na avtomobilizem.com. isci na FB #Avtokozmetika MP
SPENSTAR--builder
Robi :P ::
Ker so barve otroske, kar pomeni "naravne" oljnate, ce je zapeklo notri v lak. jaz bi zaupal samo enemu cloveku pri mokrem brusenju in to je MP Pavlic. Drugace ima tudi svoj post na avtomobilizem.com. isci na FB #Avtokozmetika MP
Točno to njegove projkete tudi jaz spremljam na facebooku in tip dela čudeže.
Vikking ::
Če ni prizadet lak vozila, ki je seveda zaščitni sloj, ki ščiti barvo vozila. Potem se da zadevo sanirati brez težav.
Profiji seveda niso poceni, to ni 50€ poliranje celotnega vozila. Znajo pa zadevo narediti v nulo, da ne govorimo o znanju in poznavanju materiala ki ga uporabljajo.
Tisti ki pa hodijo k polir mojstrom za 50€ za celotno vozilo, pa jim po poliranju namaže vozilo z filerji, vozilo seveda niti pod razno ni spolirano (malo zlošči lak, niso pa odstranjene napake, defekti, mikro risi, pajčevina iz laka), po parih mesecih ko se filerji sperejo z vozila, pa je avto tak kot da nikoli ni bil poliran, vse napake pred poliranjem so še vedno tam, z strašnimi hologramskimi defekt ki jih naredil s polirno mašino kvazi mojster.
Profiji seveda niso poceni, to ni 50€ poliranje celotnega vozila. Znajo pa zadevo narediti v nulo, da ne govorimo o znanju in poznavanju materiala ki ga uporabljajo.
Tisti ki pa hodijo k polir mojstrom za 50€ za celotno vozilo, pa jim po poliranju namaže vozilo z filerji, vozilo seveda niti pod razno ni spolirano (malo zlošči lak, niso pa odstranjene napake, defekti, mikro risi, pajčevina iz laka), po parih mesecih ko se filerji sperejo z vozila, pa je avto tak kot da nikoli ni bil poliran, vse napake pred poliranjem so še vedno tam, z strašnimi hologramskimi defekt ki jih naredil s polirno mašino kvazi mojster.
blackbfm ::
Profiji seveda niso poceni, to ni 50€ poliranje celotnega vozila. Znajo pa zadevo narediti v nulo, da ne govorimo o znanju in poznavanju materiala ki ga uporabljajo.
Ja cel rocket science je to no al pa še hujš.
AndrejO ::
Vsakomur svoje. Nekateri želimo perfekcijo, nekaterim za takšne napake na laku prav dol visi. Če želiš perfekcijo, potem moraš pač sprejeti, da zadeva ni tako enostavna.
AndrejO ::
To je lepo videti, da sanacija uspešno napreduje. Upam, da OP pride še kaj nakoli in dopiše še kaj o temu kako je to izgledalo iz njegovega zornega kota. Da se bo v prihodnje lahko še kdo bolj informirano odločil o tem, kaj storit.
Vikking ::
Profiji seveda niso poceni, to ni 50€ poliranje celotnega vozila. Znajo pa zadevo narediti v nulo, da ne govorimo o znanju in poznavanju materiala ki ga uporabljajo.
Ja cel rocket science je to no al pa še hujš.
Se ti blede, ker to nima veze z rocket sciencem, zgleda da ne razumeš prispevka.
Miha_T ::
Mene bolj zanima kako bo izgledalo čez mesec ali dva. Madeže od sončne kreme je tudi meni uspelo odstraniti z avtomobila za kakšen mesec, pol so se pa nazaj pojavili...
Vikking ::
Mene bolj zanima kako bo izgledalo čez mesec ali dva. Madeže od sončne kreme je tudi meni uspelo odstraniti z avtomobila za kakšen mesec, pol so se pa nazaj pojavili...
enostavno povedano: pravilno kvalitetno in profesionalno poliranje, je "odrezovanja" tanke plasti laka z vozila avtomobila.
Nepravilno, poceni, kvazi mojster način, pa je filanje napak z filerji, ter slabo glajenje, z vtiskavanjem v lak ogromno hologramov.
Če predpranje, pranje in clay-anje vozila predstavlja ogromno dela. Kje je šele, da profesionalec ugotovi katere vrste (znamko) in granulacije polirne paste bo uporabil, ponavadi 2-3 različni granulacij, . Laki se med seboj ogromno razlikujejo, tako po znamkah, modelih kot letnikih vozil. Zatorej ne vzame plirno pasto all in one in hopa na avto. Potem je šel cel kup polirnih gobic... Torej različnega polirnega materiala mora imeti ogromno na zalogi, ter ga tudi poznati.
Lahko na enem vozilu odlično deluje, na drugem vozilo bo povzročalo težave.
Kako bo zgledalo čez mesec ali dva. Z laka so odstranjene napake (100%) itak se takorekoč nikoli ne da. Odvisno od načina pranja, ter zaščite ki je nanešena na vozilo, ter obnove te zaščite.
V vsakem primeru se bo sčasoma naneslo najprej ogromno tankih risov (pajčevina), ki bodo pač bolj razpršili svetlobo ter bo manj leska. Kasneje pač zaradi uporabe vozila spet pride do globjih prask itd... v večini primerov pa bo kr nekaj let gledal svetleče vozilo, po vsakem pranju. Najbolje na roke, dvovederni sistem z kvalitetno gobo ki ne povzroča mikroprask, ter obriše z mikrokrpo ki tudi ne pušča praks.
N0t0ri0us ::
staršem so s sivim sprejem pobarvali moder avto.. Zadevo sem rešil brez poliranja in barvanja.
Vzel sem FSG industrijsko čistilo tipa B, krpo in začel drgniti. Najprej na steku in je šlo počasi dol, nato sem poizkusil na zakotnem delu avta, da slučajno nebi poškodovalo barve in je tudi ni nič poškodvalo.. Zadevo sem očistil v pol ure.
Vzel sem FSG industrijsko čistilo tipa B, krpo in začel drgniti. Najprej na steku in je šlo počasi dol, nato sem poizkusil na zakotnem delu avta, da slučajno nebi poškodovalo barve in je tudi ni nič poškodvalo.. Zadevo sem očistil v pol ure.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poliranja avtomobilaOddelek: Na cesti | 8365 (4357) | Hatchback678 |
» | Poliranje vetrobranskega steklaOddelek: Na cesti | 25834 (11632) | Smartydug |
» | Poliranje stekel na žarometih (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26855 (21341) | RED_line |
» | Črni avtomobil (umazanija,praske)Oddelek: Na cesti | 10766 (9644) | bambam20 |
» | Poliranje avtomobilaOddelek: Na cesti | 8161 (967) | RejZoR |