Forum » Na cesti » Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerja
Audi A4 2.5 TDI, letnik 2004, tiptronic, diagnoza: okvara wandlerja
pantherina ::
Pozdravljeni!
Veliko vas je...morda mi lahko kdo pomaga pri razrešitvi problema.
Avto je bil na ličenju (barvan povsod, razen streha in zadaj). Ko smo ga prišli iskat na servis, avto ni imel moči (se je peljal, ampak to je vse). Takoj so se začeli izgovarjati, da je to slučaj, da žarnica tudi danes dela, jutri pa ne več, da se to zgodi ker je avto dolgo stal itd. Avto je stal 5 dni...meni prej že neštetokrat tudi po 14 dni ali več. Skratka avto smo pustili tam. Naslednji dan so ga priklopili na računalnik, ki bojda ni pokazal nič. So pa sami "podrmali" ŠIPKO (bojda odpira turbino ali nekaj takega). Avto je potem imel moč, vendar se mi je zdelo, da jo ima še vedno premalo, da ne potegne kot bi moral. Čez nekaj dni, je avto pri višji prestavi in nizkimi obrati začel potresavati. Potresaval je tri dni, sedaj dva dni ne potresava več. Na drugem servisu so ga ponovno priklopili (in peljali), vendar računalnik ni zopet nič pokazal, postavili pa so diagnozo - wandler.
Sedaj me zanima: slišala sem, da se lahko pri ličenju tudi kaj zapeče in s tem uniči. Npr. računalnik motorja, se kaj zapraši, senzorji itd.
Kakšne so druge možnosti, ki bi lahko povzročile to tresenje (poleg wandlerja)?
Kakšne so možnosti o naključjih v poteku okvar ali medsebojni povezanosti ali soodvisnosti? In kako jih dokazovati/dokazati?
Kaj storiti (poleg tega da se avto priklopi na računalnik), da se ugotovi, ali je bilo med ličenjem kaj uničeno/poškodovano?
Kakšne so možnosti, če so, da wandler začne tresti, tri dni trese, potem pa popolnoma preneha. Se mi pa zdi, da ima avto pri prehitevanju še vedno manj moči (kar lahko le subjektivno zapišem seveda).
Skratka, imam občutek, da vse te okvare, ki se kažejo, niso zgolj slučaj, glede na sosledje dogodkov.
Hvaležna vam bom za vsak odgovor!
LP
Veliko vas je...morda mi lahko kdo pomaga pri razrešitvi problema.
Avto je bil na ličenju (barvan povsod, razen streha in zadaj). Ko smo ga prišli iskat na servis, avto ni imel moči (se je peljal, ampak to je vse). Takoj so se začeli izgovarjati, da je to slučaj, da žarnica tudi danes dela, jutri pa ne več, da se to zgodi ker je avto dolgo stal itd. Avto je stal 5 dni...meni prej že neštetokrat tudi po 14 dni ali več. Skratka avto smo pustili tam. Naslednji dan so ga priklopili na računalnik, ki bojda ni pokazal nič. So pa sami "podrmali" ŠIPKO (bojda odpira turbino ali nekaj takega). Avto je potem imel moč, vendar se mi je zdelo, da jo ima še vedno premalo, da ne potegne kot bi moral. Čez nekaj dni, je avto pri višji prestavi in nizkimi obrati začel potresavati. Potresaval je tri dni, sedaj dva dni ne potresava več. Na drugem servisu so ga ponovno priklopili (in peljali), vendar računalnik ni zopet nič pokazal, postavili pa so diagnozo - wandler.
Sedaj me zanima: slišala sem, da se lahko pri ličenju tudi kaj zapeče in s tem uniči. Npr. računalnik motorja, se kaj zapraši, senzorji itd.
Kakšne so druge možnosti, ki bi lahko povzročile to tresenje (poleg wandlerja)?
Kakšne so možnosti o naključjih v poteku okvar ali medsebojni povezanosti ali soodvisnosti? In kako jih dokazovati/dokazati?
Kaj storiti (poleg tega da se avto priklopi na računalnik), da se ugotovi, ali je bilo med ličenjem kaj uničeno/poškodovano?
Kakšne so možnosti, če so, da wandler začne tresti, tri dni trese, potem pa popolnoma preneha. Se mi pa zdi, da ima avto pri prehitevanju še vedno manj moči (kar lahko le subjektivno zapišem seveda).
Skratka, imam občutek, da vse te okvare, ki se kažejo, niso zgolj slučaj, glede na sosledje dogodkov.
Hvaležna vam bom za vsak odgovor!
LP
Unknown_001 ::
Lahko je okvara turbine, kar pa se ne zgodi čez noč, lahko je zabit filter za zrak...
Če elektronika ni pokazala nobene okvare je treba iskati tam kjer elektronika ne more meriti.
Če elektronika ni pokazala nobene okvare je treba iskati tam kjer elektronika ne more meriti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
balocom ::
Tiptronic ali multitronic? Slednje je tempirana bomba, kjer odpovedo vsi, ne glede na to kaj se dela s avtom. Koliko ima prevoženih kilometrov in kdaj ter kako je bilo menjano olje v menjalniku?
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
pantherina ::
Tiptronic. 240.000 km. Odgovor serviserja: olje v menjalniku se načeloma(?) ne menja, ker audi tovarna garantira(?) da ga ni potrebno menjat in je v menjalniku doživljenjsko.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: mat xxl ()
black ice ::
Takole na prvo žogo bi bolj rekel aktuator turbine kot wandler. Sem imel tudi sam podobne simptome. Preizkusi, če membrana tesni.
sandmat ::
pantherina je izjavil:
Tiptronic. 240.000 km. Odgovor serviserja: olje v menjalniku se načeloma(?) ne menja, ker audi tovarna garantira(?) da ga ni potrebno menjat in je v menjalniku doživljenjsko.
zamenjaj serviserja.
Vsako olje, če ne drugega, razpade zaradi mehanskih vplivov (če se še spomniš osnovnošolske kemije in kaj je olje). Polomljeni radikali ne ohranjajo iste viskoznosti.
Ma%C5%A1%C4%8Dobe @ Wikipedia
ne razumem, zakaj bi menjal olje v zavorah in motorju, v menjalniku pa ne. Zakaj bi bil menjalnik drugačen?
Vikking ::
pantherina je izjavil:
Tiptronic. 240.000 km. Odgovor serviserja: olje v menjalniku se načeloma(?) ne menja, ker audi tovarna garantira(?) da ga ni potrebno menjat in je v menjalniku doživljenjsko.
zamenjaj serviserja.
Vsako olje, če ne drugega, razpade zaradi mehanskih vplivov (če se še spomniš osnovnošolske kemije in kaj je olje). Polomljeni radikali ne ohranjajo iste viskoznosti.
Ma%C5%A1%C4%8Dobe @ Wikipedia
ne razumem, zakaj bi menjal olje v zavorah in motorju, v menjalniku pa ne. Zakaj bi bil menjalnik drugačen?
Drži, kar je povedal. Olje je do konca življenske dobe menjalnika, vsak uradni servis mu bo enako povedal. Ti ga pa na željo seveda zamenjajo, olje pa je drago k žafran.
Pri 240.000km b6 tiptronic ali b6 multitronic je takorekoč pri koncu življenske dobe, sploh če se je z vozilom grdo delalo. Prava smrt je kupit b6-ko z tiptronic ali multitronic. Nov menjalnik bo verjetno presegel vrednost vozila. Dobiti rabljenega da bo zdržal precej časa pa je itak redkost.
Iti do serviserja, ki bo vozilo priklopil na računalnik in se peljal z njim ter spremljal/shranil parametre. Ker če računalnik ne pokaže napake bodo določeni parametri odstopali od normalnih med vožnjo, ki pa so še v določenih mejah da računalnik ne zazna in shrani napake.
konkreten odgovor na tole:
ne razumem, zakaj bi menjal olje v zavorah in motorju, v menjalniku pa ne. Zakaj bi bil menjalnik drugačen?
Olje v zavorah je izredno higroskopično, poleg tega da močno veže nase vlago, pa se ga itak precej izloči ob menjavi zavor in diskov. Torej v vsakem primeru hitro prideš do intervala ko moraš opraviti servis na zavorah.
Olje v motorju ima lastnosti čiščenja/pranja in nase vleče veliko umazanije. Poleg ostalih dejavnikov ga je potrebno redno menjavati.
Menjalnika se ne razdira, ne odpira, ter se ga redno ne servisira. Olje se nima kej umazati oz. nima za izgubiti neki posebnih mazalnih lastnosti zaradi vplivov oz. posegov v menjalnik.
Še torsen pogon ni treba nikoli servisirati, ter v njemu kadarkoli menjati olje.
Sicer pa b6 2.5tdi tiptronic ali b6 2.5tdi multitronic je naslabša opcija ki jo je možno vzeti pri tem letniku in modelu vozila. Zato pa imajo precej nižjo ceno, sranje motor, sranje menjalnik. Ogromno ogromno težav in nad 200k km prevoženih, tvegaš ogromno težav in veliko resnih finančnih glavobolov.
balocom ::
Olje v avtomatski menjalnikih je potrebno menjati, ne glede na izjavo tovarne. Res pa je, da avtomatski menjalnik bo vedno potreboval obnovo, razlika je samo kdaj. Če nikoli ne menjaš olja te to pričaka pri 250 kkm +/-50kkm. Če menjaš olje na 100kkm bo pa menjalnik zdržal okoli 400 do 450 kkm. Res da se menjalnika ne odpira, ampak taisto olje mora v določenih trenutkih prenašati vso moč motorja, ter omogočati speljevanje iz mesta, podpirati mora delovanje sklopk v menjalniku itd, torej to olje ima kar nekaj opravil pri katerem se obrablja.
Avtorici teme svetujem predelavo avtomobila na ročni menjalnik, vsaj tako bi naredil jaz na svojem avtu, čeprav je možna tudi obnova oz. popravilo avtomatskega menjalnika, ki pa definitivno ni poceni.
Avtorici teme svetujem predelavo avtomobila na ročni menjalnik, vsaj tako bi naredil jaz na svojem avtu, čeprav je možna tudi obnova oz. popravilo avtomatskega menjalnika, ki pa definitivno ni poceni.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
mat xxl ::
Tudi v BMW jih so trdili, olje je vseživljensko v menjalniku, sedaj pa so zadnjih nekaj let spremenili ploščo in želijo, oziroma zelo priporočajo, da naj bi se skupaj z sitom menjalo na 80 k km , moje osebno mnenje sicer je tako, če kupite avto in ga ne boste imeli čez 200 k km ni nujno nič delati, sicer je pa le dobro na ene 100 k to menjati, če pa km nabirate hitro pa vsaj na 150 k km. Eden najboljših za tako vzdrževanje in edini, ki dela po patentirani metodi Time ecart je tale : http://www.avtomatski-menjalniki.si/Ona... No sam sem na avtomatiku to naredil na 105 t km, bolj zato, da tisti zamano, ki ga bo vozil, ko bo imel 200 t + km ne bo imel težav.
tor2 ::
OP
Se tebi sanja, kaj je wandler ?
pretvornik motornega momenta, ki crkne ravno zaradi ne menjave olja
https://de.wikipedia.org/wiki/Drehmomen...
Olje je potrebno seveda menjati v vsakem menjalniku, kaj sanjajo proizvajalci za avtomatske v Eu je seveda druga zgodba.
Se tebi sanja, kaj je wandler ?
pretvornik motornega momenta, ki crkne ravno zaradi ne menjave olja
https://de.wikipedia.org/wiki/Drehmomen...
Olje je potrebno seveda menjati v vsakem menjalniku, kaj sanjajo proizvajalci za avtomatske v Eu je seveda druga zgodba.
tadejribaric ::
Pozdravljeni,
Ker je tema na menjavi olja v avtomatskem menjalniku sem se odločil komentirat.
Olje v avtomatskem menjalniku je zelo pomembno saj brez njega ni mogoče delovanje samega menjalnika. olje v avtomatskem menjalniku ne služi le za mazanje samih komponent kot v ročnem menjalniku ampak skrbi tudi za prenos moči iz motorja v sam menjalnik (wandler). ali ste vedeli, da, če na mestu v prestavi ali (D) pritiskate hkrati na zavoro in plin lahko temperatura olja v pretvorniku navora (wandler) naraste za 500 stopinj celzija ali več v samo 30 sekundah, kar se lahko konča z uničenjem olja ali pa celo uničenjem menjalnika.
glede menjave olja je zelo odvisno kje živite in tudi od vašega načina vožnje.
pri normalni vožnji se naj bi olje v avtomatskem menjalniku menjalo na 60000km, pri športnejši pa naj bi se menjava olja opravila že prej. Sem specializiran za menjavo olja v Zf menjalnikih te najdete v BMW, Audi, nekateri wolksvagni, jaguar, land rover, range rover. izobraževanje sem opravil v angliji v zf, kjer sem pridobil certifikat in upoštevam pravilni postopek menjave olja in pravilni nivo olja v menjalniku. Če koga zanima strokovna menjava olja v svojem jeklenem konjičku naj mi piše na mail ali na 040913445. Delavnica se nahaja v Novem mestu.
Ker je tema na menjavi olja v avtomatskem menjalniku sem se odločil komentirat.
Olje v avtomatskem menjalniku je zelo pomembno saj brez njega ni mogoče delovanje samega menjalnika. olje v avtomatskem menjalniku ne služi le za mazanje samih komponent kot v ročnem menjalniku ampak skrbi tudi za prenos moči iz motorja v sam menjalnik (wandler). ali ste vedeli, da, če na mestu v prestavi ali (D) pritiskate hkrati na zavoro in plin lahko temperatura olja v pretvorniku navora (wandler) naraste za 500 stopinj celzija ali več v samo 30 sekundah, kar se lahko konča z uničenjem olja ali pa celo uničenjem menjalnika.
glede menjave olja je zelo odvisno kje živite in tudi od vašega načina vožnje.
pri normalni vožnji se naj bi olje v avtomatskem menjalniku menjalo na 60000km, pri športnejši pa naj bi se menjava olja opravila že prej. Sem specializiran za menjavo olja v Zf menjalnikih te najdete v BMW, Audi, nekateri wolksvagni, jaguar, land rover, range rover. izobraževanje sem opravil v angliji v zf, kjer sem pridobil certifikat in upoštevam pravilni postopek menjave olja in pravilni nivo olja v menjalniku. Če koga zanima strokovna menjava olja v svojem jeklenem konjičku naj mi piše na mail ali na 040913445. Delavnica se nahaja v Novem mestu.
tadejribaric ::
Ja poznam te metode ampak te se naj nebi uporabljale za ZF menjalnike, tole je na posnetku volvo in mercedes, ki pa imata svoje menjalnike.... Najprej se spusti olje na cepu karterja nato pa se odstrani se karter ter filter nato pa se mehatronicna enota, ce si slucajno seznanjen z njo. Na koncu se z pritiskom (zracnim) izcrpa oz izpiha preostanek olj. ( ispiha cez posebno cev, ne samo tako po susmarsko...)
Dosti ljudi pade na tole foro "tim eckard" samo mi je blo receno v angliji,da tele aditivi, ki ispirajo menjalnik niso potrjeni z strani proizvajalca menjalnika... Je tudi mozno da skodijo raznim tesnilom...
Dosti ljudi pade na tole foro "tim eckard" samo mi je blo receno v angliji,da tele aditivi, ki ispirajo menjalnik niso potrjeni z strani proizvajalca menjalnika... Je tudi mozno da skodijo raznim tesnilom...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tadejribaric ()
sandmat ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51727 (23775) | blackbfm |
» | Servis Toyota - kje servisirati avto v garanciji (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12534 (11195) | 2dark |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 43927 (39915) | WizzardOfOZ |
» | Velik servis kje dobiti deleOddelek: Na cesti | 6461 (1626) | shintaro |