Forum » Na cesti » Shared space - Ljubljana
Shared space - Ljubljana
WarpedGone ::
Ljudje mamo problem preklaplanja iz zdej tko na zdej pa drugače... zdej mam prednost, zdej mam prednost, zdej mam pred Fak,šit, norc! aja, nimam prednosti, Šit!
Ko je "nimam prednosti" železno pravilo, to postane avtomatika, način kako se premikaš pač.
Enako kot doma, ko pridirjaš iz ene sobe v drugo, velja da se je treba pač zmenit kadar vas je več hkrati na vogalu.
Glede izsiljevanja, tudi če se ne premikaš, zahtevaš en del prostora zase. Pa kaj potm če si bil prej ti tam, sedaj imam željo bit js in se boma lepo zmenila iz oči v oči kako bo šlo. Če boš hotu tam leżat te bom pač obvozu, pametnejši popusti.
Ko je "nimam prednosti" železno pravilo, to postane avtomatika, način kako se premikaš pač.
Enako kot doma, ko pridirjaš iz ene sobe v drugo, velja da se je treba pač zmenit kadar vas je več hkrati na vogalu.
Glede izsiljevanja, tudi če se ne premikaš, zahtevaš en del prostora zase. Pa kaj potm če si bil prej ti tam, sedaj imam željo bit js in se boma lepo zmenila iz oči v oči kako bo šlo. Če boš hotu tam leżat te bom pač obvozu, pametnejši popusti.
Zbogom in hvala za vse ribe
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj več bi operativno sposoben odrasel človeš še potreboval?
Problem je, da operativno sposobnih odraslih ljudi po tvojih standardih ni ravno veliko, tako da se moraš najprej spustiti na nivo povprečnega Slovenceljna in potem pametovati.
Treba je dvigniti nivo povprečnega Slovenceljna, ne pa se spuščat na njegov nivo ...
Še krave se navadijo nekega reda, se bo pa še ta veleumni, vedno proti spremembam Slovencel navadil na nek nov red.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
@WarpedOne: 10 bo pametnejših, enasti pa ne bo. Pa mogoče niti ne da bi bil neumen, lahko bo samo težji in okornejši. Tak sistem na Kitajskem kjer je normalnost drugačna kot pri nas funkcionira, ker se nihče ne sekira ko nekdo komu čez noge zapelje, pri nas pa ne vem če se ravno strinjamo s takšno normalnostjo.
S prvim se strinjam, ampak ne na horuk. Zakaj pa ne bi kar vseh semaforjev pobrali ven, konec koncev bi to potemtakem moralo rezultirati v dvigu nivoja?
Ja, reda se navadijo. Ena krava ma zvonc in vse ostale gredo za njo. To je red. Saj pravim, ne moreš imeti 100 let nekega reda potem pa v enem dnevu ta red spremeniti v "ne-red", da ti potem folk laufa sem in tja po Slovenski kot kure brez glav.
Treba je dvigniti nivo povprečnega Slovenceljna, ne pa se spuščat na njegov nivo ...
Še krave se navadijo nekega reda, se bo pa še ta veleumni, vedno proti spremembam Slovencel navadil na nek nov red.
S prvim se strinjam, ampak ne na horuk. Zakaj pa ne bi kar vseh semaforjev pobrali ven, konec koncev bi to potemtakem moralo rezultirati v dvigu nivoja?
Ja, reda se navadijo. Ena krava ma zvonc in vse ostale gredo za njo. To je red. Saj pravim, ne moreš imeti 100 let nekega reda potem pa v enem dnevu ta red spremeniti v "ne-red", da ti potem folk laufa sem in tja po Slovenski kot kure brez glav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Invictus ::
S prvim se strinjam, ampak ne na horuk. Zakaj pa ne bi kar vseh semaforjev pobrali ven, konec koncev bi to potemtakem moralo rezultirati v dvigu nivoja?
Ja, reda se navadijo. Ena krava ma zvonc in vse ostale gredo za njo. To je red. Saj pravim, ne moreš imeti 100 let nekega reda potem pa v enem dnevu ta red spremeniti v "ne-red", da ti potem folk laufa sem in tja po Slovenski kot kure brez glav.
Eh, spet eno samo jamranje kako se ne da kar nekaj na novo uvesti, z enim popolnoma brezzveznim ektsremnim primerom.
Govorimo o delu Slovenske ceste, ne pa o celi Ljubljani ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Miha 333 ::
Še nikjer nisem zasledil, kakšen je pravzaprav uraden režim na Slovenski. A pešci grejo lahko čez cesto, kjer se jim zljubi, ali samo tam, kjer so (bili) prehodi? Kje vozijo kolesarji, po pločniku ali po cesti? Če po pločniku, je vseeno, v katero smer? In če kao ni nekih pravil, kako se potem izvaja odškodninska tožba v primeru bližnjih srečanj? In konec koncev, če se nekdo odloči, da bo protestiral in se uleže sredi ceste, ga policija formalno sploh lahko spravi stran in mu napiše položnico?
Tale vprašanja so kar na mestu, sam sem se spraševal podobno.
Kako je sploh uradno definirano to območje (po naši zakonodaji)? Kakšen je znak na začetku? Je to peš cona, območje umirjenega prometa, cona 30? Je tabla "pešci imajo prednost"?
Ker želeli ali ne, po naši zakonodaji je tako, da ima na vozišču prednost vozilo, razen kjer je to posebej označeno (prehod za pešce, kolesarska steza). Pešci lahko prečkajo vozišče, če v bližini 100m ni prehoda za pešce, vendar pri takem prečkanju morajo počakati, da je vozišče prosto.
Voznik ni dolžan ustaviti pešcu, če ni označenega prehoda za pešce.
Vse skupaj spominja na divji zahod, tam so se dogovarjali za prednost s pogledom. Če to ni delovalo, pa s pištolo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Miha 333 ::
Po definiciji je še najbližje območje umirjenega prometa (omejitev 10 km/h, pešci imajo prednost), samo verjetno to ni to:
Manjka definicija v zakonodaji ter ustrezna označitev, saj udeleženci ne vedo, kako postopati - kot je napisal nekdo višje, sploh ni vedel, ali tam lahko pelje z avtom ali ne.
V nekaterih državah pa imajo že tudi to pokrito v zakonodaji ter imajo predpisano označitev:
Pri nas pa kar po domače, vpeljava novega koncepta brez kakršnekoli podlage.
Manjka definicija v zakonodaji ter ustrezna označitev, saj udeleženci ne vedo, kako postopati - kot je napisal nekdo višje, sploh ni vedel, ali tam lahko pelje z avtom ali ne.
V nekaterih državah pa imajo že tudi to pokrito v zakonodaji ter imajo predpisano označitev:
Pri nas pa kar po domače, vpeljava novega koncepta brez kakršnekoli podlage.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
BlaY0 ::
Jaz sem mnenja, da ne moreš najbolj obremenjene ceste z javnim prometom v Ljubljani kar na horuk spremeniti v open-space. 75% prog LPP gre tam čez. Zakaj ne postopoma?
Točno tako, govori se o Slovenski cesti, po kateri je frekvenca mestnih avtobusov največja. Če uvajaš ekstrem, potem ti jaz valjda na še bolj ekstremnem primeru dam primerjavo, da boš videl kakšen ekstremist/radikalec v bistvu si.
Eh, spet eno samo jamranje kako se ne da kar nekaj na novo uvesti, z enim popolnoma brezzveznim ektsremnim primerom.
Govorimo o delu Slovenske ceste, ne pa o celi Ljubljani ...
Točno tako, govori se o Slovenski cesti, po kateri je frekvenca mestnih avtobusov največja. Če uvajaš ekstrem, potem ti jaz valjda na še bolj ekstremnem primeru dam primerjavo, da boš videl kakšen ekstremist/radikalec v bistvu si.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
thramos ::
BlaY0 ::
Na zdravi kmečki pameti/logiki. Ne moreš danes na njivi pobrati zelja in jutri na njej začeti z bananami.
Zgoraj imaš fotko, kjer se kolona avtobusov vije po celi Slovenski. Naj najprej uredijo to - dejansko prestavijo glavno prometno žilo za LPP na Tivolsko. Za vedno ali pa pustijo na Slovenski samo 3 linije.
Zgoraj imaš fotko, kjer se kolona avtobusov vije po celi Slovenski. Naj najprej uredijo to - dejansko prestavijo glavno prometno žilo za LPP na Tivolsko. Za vedno ali pa pustijo na Slovenski samo 3 linije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
thramos ::
Kolone avtobusov so se občasno vile po Slovenski že marsikdaj. Vsaj kolikor opažam sam, to ni pravilo pri novi ureditvi.
BlaY0 ::
Saj je zadosti, da se to dogaja ob konicah. Mogoče je še najbolje ko dežuje, ker je takrat precej manj wannabe kolesarjev.
St235 ::
Kako to misliš postopoma? Bolj postopoma se skoraj ne da pristopit k zadevi.
a. Uvedeno je na kratkem odseku slovenske ceste in samo na eni cesti.
b. Uvedeno je skupaj z obširno rekonstrukcijo
c. Sama konstrukcija površine nakazuje na drugačno ureditev
č. Bistveno je omejeno število različnih udeležencev (od motornih vozil imamo praktično samo avtobuse - ni taxijev, avtomobilov, motorjev...)
d. Edini vozniki motornih vozil (tukaj je pač največja potencialna nevarnost za poškodbe/škodo) so profesionalni vozniki, ki jih poleg odškodninske odgovornosti zavezuje tudi profesionalna.
a. Uvedeno je na kratkem odseku slovenske ceste in samo na eni cesti.
b. Uvedeno je skupaj z obširno rekonstrukcijo
c. Sama konstrukcija površine nakazuje na drugačno ureditev
č. Bistveno je omejeno število različnih udeležencev (od motornih vozil imamo praktično samo avtobuse - ni taxijev, avtomobilov, motorjev...)
d. Edini vozniki motornih vozil (tukaj je pač največja potencialna nevarnost za poškodbe/škodo) so profesionalni vozniki, ki jih poleg odškodninske odgovornosti zavezuje tudi profesionalna.
thramos ::
Saj je zadosti, da se to dogaja ob konicah. Mogoče je še najbolje ko dežuje, ker je takrat precej manj wannabe kolesarjev.
Ob konicah se je dogajalo se je že prej. Prejšnji teden pa se ni. Zakaj bi bila za včerajšnji kolaps vzrok nova ureditev? Veliko bolj verjeten razlog je zaprtje drugega dela Slovenske zaradi prenove. Ali pa kje drugje, včeraj je bila do poznega popoldneva stoječa tudi Celovška.
BlaY0 ::
@Lakotnik29: Če gre tam čez 100 avtobusov na uro, bi dal črtkane črte za avtobus in označil da tam pa zna na par minut pripeljat kakšen avtobus. Isto bi po sredini označil črtkano kolesarsko stezo v obe smeri. Potem bi pa avtobuse počasi spravljal stran, tako da bi ostalo samo še par linij, kolesarje pa navajal na to, da se bodo po sredini vozili tudi ko čez par let ne bo več črt.
Celovška je glavna severna v(iz)padnica, ki še nima ločenih pasov za javni potniški promet iz mesta...
Ali pa kje drugje, včeraj je bila do poznega popoldneva stoječa tudi Celovška.
Celovška je glavna severna v(iz)padnica, ki še nima ločenih pasov za javni potniški promet iz mesta...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Na zdravi kmečki pameti/logiki.
Očitno ne, če podatki kažejo, da je obratno od tega, kar ti tukaj trdiš.
Poleg tega da itak marsikdo ne upošteva črtic na cesti in se torej nanje nihče ne more zanašati.
Očitno ne, če podatki kažejo, da je obratno od tega, kar ti tukaj trdiš.
Poleg tega da itak marsikdo ne upošteva črtic na cesti in se torej nanje nihče ne more zanašati.
BlaY0 ::
Kakšni podatki? Na dan z njimi! Kaj je zdaj to marsikdo? Velika večina jih upošteva, kar je bistveno.
Okapi ::
Shared space se slišu fancy in moderno. Ampak a je zares boljši - in če je, v čem? A pridejo avtobusi hitreje skozi? Pridejo pešci in kolesarji kam hitreje? Bolj varno? Je kdo naredil kakšno zaresno analizo, s katero bi ugotovil, da je to dejansko bolje kot bolj klasične ureditve?
O.
O.
BlaY0 ::
Ne, saj ravno v tem je catch. Gre za POC, ki bo šele dal neke rezultate, recimo v letu ali dveh. Zato pa ne moremo še govoriti o nekih resnih "podatkih".
Invictus ::
@Lakotnik29: Če gre tam čez 100 avtobusov na uro, bi dal črtkane črte za avtobus in označil da tam pa zna na par minut pripeljat kakšen avtobus. Isto bi po sredini označil črtkano kolesarsko stezo v obe smeri. Potem bi pa avtobuse počasi spravljal stran, tako da bi ostalo samo še par linij, kolesarje pa navajal na to, da se bodo po sredini vozili tudi ko čez par let ne bo več črt.
Ali pa kje drugje, včeraj je bila do poznega popoldneva stoječa tudi Celovška.
Celovška je glavna severna v(iz)padnica, ki še nima ločenih pasov za javni potniški promet iz mesta...
A ti sploh živiš v Ljubljani? Kje ti najdeš 100 avtobusov na uro? Čez Slovensko ulico?
In Celovška ima pas za javni potniški promet ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
BlaY0> Velika večina
To ni dovolj dobro. Če samo eden ne upošteva, morajo ostali upoštevat, da občasno kdo ne upošteva - in se temu prilagoditi tako, kot da črt ne bi bilo.
BlaY0> Kakšni podatki? Na dan z njimi!
V "shared space" režimih je manj poškodb in tiste ki so, so blažje: http://www.theguardian.com/society/2006...
Okapi> A pridejo avtobusi hitreje skozi?
To ni prioriteta.
Okapi> Pridejo pešci in kolesarji kam hitreje?
To ni prioriteta.
Okapi> Bolj varno?
Definitivno.
To ni dovolj dobro. Če samo eden ne upošteva, morajo ostali upoštevat, da občasno kdo ne upošteva - in se temu prilagoditi tako, kot da črt ne bi bilo.
BlaY0> Kakšni podatki? Na dan z njimi!
V "shared space" režimih je manj poškodb in tiste ki so, so blažje: http://www.theguardian.com/society/2006...
Okapi> A pridejo avtobusi hitreje skozi?
To ni prioriteta.
Okapi> Pridejo pešci in kolesarji kam hitreje?
To ni prioriteta.
Okapi> Bolj varno?
Definitivno.
jype ::
BlaY0> Zato pa ne moremo še govoriti o nekih resnih "podatkih".
Seveda lahko. Saj nismo prva država, ki ima asfaltirano površino.
Seveda lahko. Saj nismo prva država, ki ima asfaltirano površino.
Invictus ::
@Invictus: 1000 avtobusov na dan gre tam čez...
Bi jih rad videl ...
Ko moraš 10 minut čakat na prvi avtobus, mi to ne znese 100/uro ...
Daj malo preveri kaj pišeš ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
BlaY0 ::
V "shared space" režimih je manj poškodb in tiste ki so, so blažje: http://www.theguardian.com/society/2006...
Kje je govora o shared-spaceu s 1000 avtobusi na dan?
@Invictus: 1000 avtobusov na dan gre tam čez...
Bi jih rad videl ...
Ko moraš 10 minut čakat na prvi avtobus, mi to ne znese 100/uro ...
Daj malo preveri kaj pišeš ...
Saj znaš tudi sam malo poguglat ane. 10 minut ni nobenega potem jih pa v 5ih minutah pride 20.
BlaY0> Zato pa ne moremo še govoriti o nekih resnih "podatkih".
Seveda lahko. Saj nismo prva država, ki ima asfaltirano površino.
Seveda da ne, smo ena zadnjih (v EU), kar se tiče kulture v prometu.
Okapi> A pridejo avtobusi hitreje skozi?
To ni prioriteta.
Dokler jih gre 1000 na dan tam čez, jaz mislim da kar je...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Invictus ::
Glede na članke vsi samo nabijajo o tisočih avtobusih na dan, ker jim nova prometna ureditev ni všeč.
Še najbolj pa vse novinarje moti, da se ne more več v center Ljubljane z avtom pripeljat na kofe ... Naj vzame bicikel.
Še najbolj pa vse novinarje moti, da se ne more več v center Ljubljane z avtom pripeljat na kofe ... Naj vzame bicikel.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
BlaY0 ::
BlaY0> Velika večina
To ni dovolj dobro. Če samo eden ne upošteva, morajo ostali upoštevat, da občasno kdo ne upošteva - in se temu prilagoditi tako, kot da črt ne bi bilo.
Po kateri strani se ti voziš? Po kateri strani hodiš? Ko se srečaš s kom ki gre nasproti, v katero stran odviješ? V katero stran odvije on? Kje si se to naučil? Zakaj je to dobro oziroma ne?
Glede na članke vsi sam,o nabijajo o tisočih avtobusih na dan, ker jim nova prometna ureditev ni všeč.
Še najbolj pa vse novinarje moti, da se ne more več v center Ljubljane z avtom pripeljat na kofe ... Naj vzame bicikel.
Roko na srce se izmed nas tukaj ob dežju snegu in ledu po Ljubljani s kolesom vozi edino jype, tako da ne verjamem ravno da si tukaj povzel mnenje večine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Invictus ::
Roko na srce se izmed nas tukaj ob dežju snegu in ledu po Ljubljani vozi edino jype, tako da ne verjamem ravno da si tukaj povzel mnenje večine.
Kaj ima jype veze s pljuvanjem novinarjev po novi ureditvi Slovenske ceste?
Po moje novinarje najbolj moti, da je tak režim vpeljal Srbin. Slovenec za kaj takega tako nima jajc.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
Kaj ima jype veze s pljuvanjem novinarjev po novi ureditvi Slovenske ceste?
Po moje novinarje najbolj moti, da je tak režim vpeljal Srbin. Slovenec za kaj takega tako nima jajc.
Ma pusti novinarje, se ne obremenjujem z njimi sploh, še manj pa kje kdo od njih pije kavico...
Saj ga ni Srbin, saj ga je Slovenec... piše se Koželj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
St235 ::
Kje je govora o shared-spaceu s 1000 avtobusi na dan?
Kaj pa je to tisoč? Križišče v Makkingi, Nizozemska "obdela" 22 tisoč vozil dnevno brez enega prometnega znaka.
Seveda da ne, smo ena zadnjih (v EU), kar se tiče kulture v prometu.
In po tvojem moramo tam ostat?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
Kje je govora o shared-spaceu s 1000 avtobusi na dan?
Kaj pa je to tisoč? Križišče v Makkingi, Nizozemska "obdela" 22 tisoč vozil dnevno brez enega prometnega znaka.
Seveda da ne, smo ena zadnjih (v EU), kar se tiče kulture v prometu.
In po tvojem moramo tam ostat?
Ja saj sem napisal malo višje, potem pa kar vse semaforje ven in bo po tvoje takoj tako kot v Makkingi? Večini še 5 let nič ne bo jasno...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Okapi ::
Okapi> Bolj varno?Bolj varno zato, ker so vsi skupaj na isti cesti, ali bolj varno zato, ker vozijo avti bolj počasi? Da ne gre za značilen primer napačne vzročnosti?
Definitivno.
Shared space ima neko določeno logiko tam, kjer je prostora za ločene površine premalo (in tam, kjer je prometa zelo malo). Ampak tam, kjer so ga uvedli pri nas, je prostora več kot dovolj, da bi imeli avtobusi svojo ločeno površino, za povrhu je pa še avtobusov veliko.
O.
St235 ::
Kje je govora o shared-spaceu s 1000 avtobusi na dan?
Kaj pa je to tisoč? Križišče v Makkingi, Nizozemska "obdela" 22 tisoč vozil dnevno brez enega prometnega znaka.
Seveda da ne, smo ena zadnjih (v EU), kar se tiče kulture v prometu.
In po tvojem moramo tam ostat?
Ja saj sem napisal malo višje, potem pa kar vse semaforje ven in bo po tvoje takoj tako kot v Makkingi? Večini še 5 let nič ne bo jasno...
Upam, da nekoč dejansko pridemo do takšne ureditve v urbanih središčih. Slovenska je korak v to smer.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
Je korak v to smer, samo (po moje) ne najbolj posrečen. Jaz sem še vedno za tramvaj, ki ima prednost pred vsemi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
St235 ::
Okapi> Bolj varno?Bolj varno zato, ker so vsi skupaj na isti cesti, ali bolj varno zato, ker vozijo avti bolj počasi? Da ne gre za značilen primer napačne vzročnosti?
Definitivno.
Shared space ima neko določeno logiko tam, kjer je prostora za ločene površine premalo (in tam, kjer je prometa zelo malo). Ampak tam, kjer so ga uvedli pri nas, je prostora več kot dovolj, da bi imeli avtobusi svojo ločeno površino, za povrhu je pa še avtobusov veliko.
O.
Pa kaj ko bi si kaj prebral preden prideš s takimi idejami? Praksa po evropi kaže, da sistemi brez težav funkcionirajo v strnjenih urabnih okoljih kjer je veliko število raznolikih udeležencev.
Kar se pa blodenj o vzorčnosti tiče pa je osnovna premisa, da shared space lahko deluje, zadosti nizka hitrost, ki omogoča ustrezno reakcijo. Tako shared space v svojem konceptu prisili udeležence v nižjo hitrost in z njižjo hitrostjo pride do večje varnosti (manj poškodb kakor tudi samih trčenj). Zanimivo kako lahko postaviš 100 tabelj z omejitvami pa se ljudje požvižgajo na njih, če pa jih psotaviš v shared space okolje pa sami od sebe ugotovijo, da se več kot 20 km/h pač ne da vozit.
Je korak v to smer, samo (po moje) ne najbolj posrečen. Jaz sem še vedno za tramvaj, ki ima prednost pred vsemi...
In smo spet pri blodjah o prednosti. Še 100x shared space NI namenjen hitrosti javnega prometa. Namenjen je optimalni uporabi površin za VSE udeležence hkrati. Namen ni favorizirat določenih aspektov ali udeležencev (to je tudi razlog, zakaj ga ni mogoče uvajt vsepovprek).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
WarpedGone ::
Če gre tam čez 100 avtobusov na uro, bi dal črtkane črte za avtobus in označil da tam pa zna na par minut pripeljat kakšen avtobus. Isto bi po sredini označil črtkano kolesarsko stezo v obe smeri. Potem bi pa avtobuse počasi spravljal stran, tako da bi ostalo samo še par linij, kolesarje pa navajal na to, da se bodo po sredini vozili tudi ko čez par let ne bo več črt.
Črtkane črte? Roza, modre ali oranžne? Kaj pa če bi še utripale in piskale? recimo kakšno odo radosti? Ali kretenizmu?
Označil da zna na par minut pripeljat kakšen avtobus? Ker folk avtobusa ne bo videl niti slišal, bo pa videl in "upošteval" tisti znak? Ki mu bo pomagal kako točno? Kaj bo folk zvedel iz znaka, česar ne zve iz tega da vidi avtobus ki se mu približuje?
Level of birocratic idiotism is high.
Zbogom in hvala za vse ribe
BlaY0 ::
Pa kaj ko bi si kaj prebral preden prideš s takimi idejami? Praksa po evropi kaže, da sistemi brez težav funkcionirajo v strnjenih urabnih okoljih kjer je veliko število raznolikih udeležencev.
Prej si napisal da bo udeležencev manj. Kje je tu potem logika. Se pravi načrtno zmanjševanje udeležencev? Kako bo folk sploh prišel tja. Peš, s kolesi?
Okapi ::
Kaj če bi ti prebral, kaj sprašujem, preden se repenčiš? Nisem spraševal, ali deluje, spraševal sem, ali kdo kam prej ali lažje pride.
Pa kaj ko bi si kaj prebral preden prideš s takimi idejami? Praksa po evropi kaže, da sistemi brez težav funkcionirajo v strnjenih urabnih okoljih kjer je veliko število raznolikih udeležencev.
O.
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Če gre tam čez 100 avtobusov na uro, bi dal črtkane črte za avtobus in označil da tam pa zna na par minut pripeljat kakšen avtobus. Isto bi po sredini označil črtkano kolesarsko stezo v obe smeri. Potem bi pa avtobuse počasi spravljal stran, tako da bi ostalo samo še par linij, kolesarje pa navajal na to, da se bodo po sredini vozili tudi ko čez par let ne bo več črt.
Črtkane črte? Roza, modre ali oranžne? Kaj pa če bi še utripale in piskale? recimo kakšno odo radosti? Ali kretenizmu?
Označil da zna na par minut pripeljat kakšen avtobus? Ker folk avtobusa ne bo videl niti slišal, bo pa videl in "upošteval" tisti znak? Ki mu bo pomagal kako točno? Kaj bo folk zvedel iz znaka, česar ne zve iz tega da vidi avtobus ki se mu približuje?
To ni birokracija to je postopno približevanje cilju. Lahko so roza lahko so zelene, kakršne koli, samo da se ve po kateri strani bi znal kdo pripeljati in s kakšnim prevoznim sredstvom. Zakaj ne bo slišal/videl avtobusa? Znak bo pomagal nekomu, ki se bo prvič znašel na takšnem območju...
jype ::
BlaY0> Po kateri strani se ti voziš? Po kateri strani hodiš? Ko se srečaš s kom ki gre nasproti, v katero stran odviješ? V katero stran odvije on? Kje si se to naučil? Zakaj je to dobro oziroma ne?
Random, random, random, random, v šoli, ker deluje.
Random, random, random, random, v šoli, ker deluje.
BlaY0 ::
WarpedGone je izjavil:
Kaj bo folk zvedel iz znaka, česar ne zve iz tega da vidi avtobus ki se mu približuje?
Da se ni pametno tam uleči, čeprav gre za recimo temu shared-space.
jype ::
BlaY0> Da se ni pametno tam uleči, čeprav gre za recimo temu shared-space.
Za to potrebuješ znak?
Čemu se pa potem doma ne uležeš na šporget? Sej nimaš znaka, da se ni pametno tam uleči?
Za to potrebuješ znak?
Čemu se pa potem doma ne uležeš na šporget? Sej nimaš znaka, da se ni pametno tam uleči?
BlaY0 ::
BlaY0> Po kateri strani se ti voziš? Po kateri strani hodiš? Ko se srečaš s kom ki gre nasproti, v katero stran odviješ? V katero stran odvije on? Kje si se to naučil? Zakaj je to dobro oziroma ne?
Random, random, random, random, v šoli, ker deluje.
Ne vem če deluje.... kolikor vem si imel že kar nekaj bližnjih srečanj zaradi takšnega randomness-a. Če temu praviš delovanje potem pa OK. Tvoj random pač povzroči random collision. Open-space pa ni enako space.
BlaY0> Da se ni pametno tam uleči, čeprav gre za recimo temu shared-space.
Za to potrebuješ znak?
Da, še nadaljnih 5 let. Zmeden Slovencelj navajen na kalup, ki si mu ravno predstavil definicijo človekovih pravic (prej je ni poznal) bo privzel, da če nima nihče prednosti, če ni pisanih pravil, se on lahko tam uleže brez posledic. In se tudi bo, ker bi rad sprobal kako delujejo njegove "pravice".
Čemu se pa potem doma ne uležeš na šporget? Sej nimaš znaka, da se ni pametno tam uleči?
Ker sem enkrat ko sem bil majhen tja tlačil roko in se opekel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BlaY0 ::
fujtajksel ::
Okapi> A pridejo avtobusi hitreje skozi?
To ni prioriteta.
Okapi> Pridejo pešci in kolesarji kam hitreje?
To ni prioriteta.
Sorči, meni se se zdi da to SO prioritete. V LJ je naglavni greh počasen javni promet, zaradi česar se s privatnim plehom prevaža precej več ljudi kot bi bilo higienično.
Tale "shared space" je pa podobna zgodba kot komunizem :) V nekih idealnih razmerah super ideja, v praksi pa nekje zašteka. Ne vidim finte v promociji takih super idej, kjer ne rešujejo problema učinkovitega in varnega prometa. Fajn tam kjer je prostor omejen, tako da ne moreš naredit ločenih pločnikov in kolesarskih, ampak da je motoriziranega prometa malo. Slovenska pri tej gostoti busov pa je precej očiten protiprimer.
Precej navajanih evropskih mest, kjer da tole krasno špila, ima po deljenih conah speljane večinoma manj frekventne "sekundarne" linije javnega prevoza, poleg primarne podzemne ali česa drugega kar teče hitreje.
Res posrečeno se mi je zdelo npr v Istanbulu na Istiklal od Taksima do Galate, ampak tam po peš coni vozi samo zahecna linija muzejskega tramvaja, ki pelje samo od enega konca peš cone do drugega (okej, Slovenska se res ne more primerjat s shopping cono kot je Istiklal, pa LJ ne z Istanbulom, ampak LJ je vseeno dovolj velika da je že na točki ko počasen promet kvarno vpliva na psiho dnevnih popotnikov).
jype ::
BlaY0> V katero šolo si pa to hodil 8-O
Pod most.
fujtajksel> Sorči, meni se se zdi da to SO prioritete.
Narobe se ti zdi. Prioriteti sta varnost in kvaliteta bivanja.
fujtajksel> V LJ je naglavni greh počasen javni promet
Ne, ni. V Ljubljani je glavni greh prehiter osebni motorni promet, ker se je vanj vlagalo, ostale pa zanemarjalo, posledica je pa še več osebnega motornega prometa, ki še bolj uničuje mesto.
Pod most.
fujtajksel> Sorči, meni se se zdi da to SO prioritete.
Narobe se ti zdi. Prioriteti sta varnost in kvaliteta bivanja.
fujtajksel> V LJ je naglavni greh počasen javni promet
Ne, ni. V Ljubljani je glavni greh prehiter osebni motorni promet, ker se je vanj vlagalo, ostale pa zanemarjalo, posledica je pa še več osebnega motornega prometa, ki še bolj uničuje mesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
St235 ::
Ne vem če deluje.... kolikor vem si imel že kar nekaj bližnjih srečanj zaradi takšnega randomness-a. Če temu praviš delovanje potem pa OK. Tvoj random pač povzroči random collision. Open-space pa ni enako space.
Normalno, zato se dnevno dogaja, da pešci gazijo eden po drugem na čopovi. Dnevno jih vsaj 100 odpeljejo na urgenco, ker je nekaj skrajno nenaravnega na temu, da ni posebej predpisanih stez po katerih lahko hodijo v katero od smeri.
Kaj če bi ti prebral, kaj sprašujem, preden se repenčiš? Nisem spraševal, ali deluje, spraševal sem, ali kdo kam prej ali lažje pride.
Pa kaj ko bi si kaj prebral preden prideš s takimi idejami? Praksa po evropi kaže, da sistemi brez težav funkcionirajo v strnjenih urabnih okoljih kjer je veliko število raznolikih udeležencev.
O.
A svoj del citata si zbrisal, da bo kdo spregledal kaj si izjavil? Moj kometar se je našal na tvojo opazko, da to deluje kjer je malo prometa. Kar je totalen bullshit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
fujtajksel ::
fujtajksel> Sorči, meni se se zdi da to SO prioritete.
Narobe se ti zdi. Prioriteti sta varnost in kvaliteta bivanja.
OK če imaš drugačno mnenje, ima pa precej ljudi na tem forumu težave s kulturnim izražanjem le-tega.
Mislim da možnost prihajanja iz nekega razumnega nabora točk A v točke B z javnim prevozom sodi v okvir kvalitete bivanja.
fujtajksel> V LJ je naglavni greh počasen javni promet
Ne, ni. V Ljubljani je glavni greh prehiter osebni motorni promet, ker se je vanj vlagalo, ostale pa zanemarjalo, posledica je pa še več osebnega motornega prometa, ki še bolj uničuje mesto.
Mislim da je. Osebni motorni promet sploh ni prehiter, v konicah se nadležno veliko načakaš. Spodobno urejen javni promet ima marsikje to prednost, da ima vedno prosto pot in mu ni treba čakat pred semaforji, zato se ljudje preusmerijo nanj samoiniciativno, brez neke represije (zapiranje pasov itd).
thramos ::
fujtajksel je izjavil:
ampak LJ je vseeno dovolj velika da je že na točki ko počasen promet kvarno vpliva na psiho dnevnih popotnikov).
Se strinjam s temle, ampak vzrok verjetno ni v hitrosti javnega prometa v strogem centru oz. na Slovenski. Vsekakor bo zanimivo videti podatke LPPja, za koliko se jim je hitrost prog, ki grejo čez Slovensko zvišala ali nižala. Jaz bi rekel, da ne omembe vredno. Če sploh je kakšna izguba zaradi shared spacea, se bo skompenzirala z (delnim) umikom avtomobilov iz celotne Slovenske oz. centra.
jype ::
fujtajksel> Osebni motorni promet sploh ni prehiter, v konicah se nadležno veliko načakaš.
Premalo, da bi se ljudje odločali za kaj drugega.
fujtajksel> Mislim da možnost prihajanja iz nekega razumnega nabora točk A v točke B z javnim prevozom sodi v okvir kvalitete bivanja.
Drži. Če osebni motorni promet bolj omejimo, bo javni prevoz imel bistveno manj težav pri izvajanju svojega namena.
Premalo, da bi se ljudje odločali za kaj drugega.
fujtajksel> Mislim da možnost prihajanja iz nekega razumnega nabora točk A v točke B z javnim prevozom sodi v okvir kvalitete bivanja.
Drži. Če osebni motorni promet bolj omejimo, bo javni prevoz imel bistveno manj težav pri izvajanju svojega namena.
BlaY0 ::
fujtajksel> Osebni motorni promet sploh ni prehiter, v konicah se nadležno veliko načakaš.
Premalo, da bi se ljudje odločali za kaj drugega.
Ampak problem zmanjševanja hitrosti pri ohranjanju iste količine pleha ostaja. Kvaliteta bivanja je slabša.
fujtajksel> Mislim da možnost prihajanja iz nekega razumnega nabora točk A v točke B z javnim prevozom sodi v okvir kvalitete bivanja.
Drži. Če osebni motorni promet bolj omejimo, bo javni prevoz imel bistveno manj težav pri izvajanju svojega namena.
A to tako da ga na najbolj prometni ali pa če hočeš javnemu prometu najbolj izpostavljeni ulici omejimo? To narediš na koncu, ko že vse ostalo funkcionira, ne pa na začetku.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi živeli pod daljnovodom? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 40015 (16292) | Invictus |
» | Prometna nesreča na vhodu v osnovno šoloOddelek: Na cesti | 3731 (2900) | gulfstream |