» »

Shared space - Ljubljana

Shared space - Ljubljana

Okapi ::

Moj kometar se je našal na tvojo opazko, da to deluje kjer je malo prometa. Kar je totalen bullshit.
Totalen bullshit je samo tvoje laganje in podtikanje. Ker nikjer nisem napisal, da (samo) tam deluje. Napisal sem, da je tam (med drugim) to smiselno.

O.

jype ::

BlaY0> To narediš na koncu, ko že vse ostalo funkcionira, ne pa na začetku.

Skratka, podremo pol Ljubljane, da naredimo plac za avtobuse, potem pa pozidamo ceste?

BlaY0 ::

St235 je izjavil:


Normalno, zato se dnevno dogaja, da pešci gazijo eden po drugem na čopovi. Dnevno jih vsaj 100 odpeljejo na urgenco, ker je nekaj skrajno nenaravnega na temu, da ni posebej predpisanih stez po katerih lahko hodijo v katero od smeri.

Po moje si dal slab primer. Čopova je že zregulirana do maksimuma, tam lahko hodijo samo pešci. Človek se peš premika recimo 4km/h in ni neke nevarnosti za poškodbe tudi če se dva zaletita čelno, kolo se recimo 15km/h (bicikelj), moped 25 km/h. Če dodaš še avtobus 30km/h in njegovo skupno maso vsaj 15 ton... govorimo o kategorijah, kjer bi pa mogoče bilo pametno, da je kaj označeno, vsaj v prehodnem obdobju, dokler se udeleženci vseh kategorij ne navadijo sobivati tako kot se za shared-space spodobi.

Okapi ::

Vsekakor bo zanimivo videti podatke LPPja, za koliko se jim je hitrost prog, ki grejo čez Slovensko zvišala ali nižala. Jaz bi rekel, da ne omembe vredno. Če sploh je kakšna izguba zaradi shared spacea, se bo skompenzirala z (delnim) umikom avtomobilov iz celotne Slovenske oz. centra.
Ampak umik avtov + ločen pas za buse bi pa javni promet zanesljivo pohitril, peščci in kolesarji pa zaradi tega ne bi bili občutno prikrajšani in skupni rezultat glede na zadovoljstvo ljudi in pretočnost prometa bi bil (morda) večji.

O.

jype ::

BlaY0> dokler se udeleženci vseh kategorij ne navadijo sobivati tako kot se za shared-space spodobi.

Smo že navajeni.

BlaY0 ::

jype je izjavil:

BlaY0> To narediš na koncu, ko že vse ostalo funkcionira, ne pa na začetku.

Skratka, podremo pol Ljubljane, da naredimo plac za avtobuse, potem pa pozidamo ceste?

Plac za avtobuse je, samo avtomobile je treba odmaknit. Nič ni treba podirat. Najprej pasovi za avtobuse na vseh glavnih vpadnicah ven in notri, potem pravi P+R (pa ne tak kot so ga na Barjanski naredili za 2x preveč denarja) na koncu vsake vpadnice, na koncu se pa lahko igramo z raznimi shared-spacei v centru.

jype je izjavil:

BlaY0> dokler se udeleženci vseh kategorij ne navadijo sobivati tako kot se za shared-space spodobi.

Smo že navajeni.

Zdaj ne vem, a sam sebe vikaš al kaj, al govoriš v imenu večine? Pa izvzel si "prehodno obdobje", ki ne bi bilo namenjeno tebi, ti ga pač ne rabiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

BlaY0> samo avtomobile je treba odmaknit.

Ja, kaj zdej? Najprej, al pol? Ker prej si reku da morš najprej zrihtat javni transport, šele pol loh avtomobile odmakneš, zdej pa praviš, da samo odmakneš avtomobile, pa je vse kul.

Se prav se strinjamo?

BlaY0> Zdaj ne vem, a sam sebe vikaš al kaj, al govoriš v imenu večine?

Govorim glede na doslej znane podatke: Po tednu dni še nismo presegli kapacitet ljubljanske mrtvašnice.

St235 ::

BlaY0 je izjavil:

St235 je izjavil:


Normalno, zato se dnevno dogaja, da pešci gazijo eden po drugem na čopovi. Dnevno jih vsaj 100 odpeljejo na urgenco, ker je nekaj skrajno nenaravnega na temu, da ni posebej predpisanih stez po katerih lahko hodijo v katero od smeri.

Po moje si dal slab primer. Čopova je že zregulirana do maksimuma, tam lahko hodijo samo pešci. Človek se peš premika recimo 4km/h in ni neke nevarnosti za poškodbe tudi če se dva zaletita čelno, kolo se recimo 15km/h (bicikelj), moped 25 km/h. Če dodaš še avtobus 30km/h in njegovo skupno maso vsaj 15 ton... govorimo o kategorijah, kjer bi pa mogoče bilo pametno, da je kaj označeno, vsaj v prehodnem obdobju, dokler se udeleženci vseh kategorij ne navadijo sobivati tako kot se za shared-space spodobi.


Kako se navadiš na koncept shared space s tem, da uvedeš oznake in pravila? To pač ne gre skupaj.

Je pa na prvo žogo videti, da ljudje nimajo nikakršnih težav s privajanjem. Ker vse težave so omjene po mojih informacija zgolj in le na nakaladanje na forumu. O kakšnih nesrečah, poškodba, škodi in ne vem še čemu kar naj bi taka uraditev prinesla zaenkrat ni ničesar. Tako, da imajo očitno s tem sistemom težave predvsem tisti, ki ga poznajo samo iz gostilniških debat.

Človek se peš premika recimo 4km/h in ni neke nevarnosti za poškodbe tudi če se dva zaletita čelno,

Amapak fora je v tem, da se NE zaletita. Vsaj dvakrat dnevno grem po čopovi in se v zadnjih 30 letih niti enkrat nisem čelno zaletel v drugega pešca. Torej se ljudje očitno znamo sporazumet kako bomo hodili eden mimo drugega brez posebnih pravil. In nič drugače ni z kolesarji in nenavsezadnje z avtomobili. Bistveno je da NIHČE nima prednosti. S tem se bosta oba morala sporazumet kako se bosta srečala. Vsakršnjo uvajanje pravil in regulacij ponovno vpelje pojem da ima a prednost pred b in posledično, da a lahko ravna samovoljno ker ima pač prednost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BlaY0 ::

jype je izjavil:

BlaY0> samo avtomobile je treba odmaknit.

Ja, kaj zdej? Najprej, al pol? Ker prej si reku da morš najprej zrihtat javni transport, šele pol loh avtomobile odmakneš, zdej pa praviš, da samo odmakneš avtomobile, pa je vse kul.

Spet si iz konteksta vse vzel... vse si pomešal, jao jao. Avtomobile je treba odmakniti na vpadnicah toliko, da bo plac za avtobus v obe smeri. To narediš tako da začrtaš rumeno črto še navzven (navznoter je že, nekje). Avtomobili s Slovenske so pa že umaknjeni, treba je samo še urediti lpp tako, da bo možno hitro prehajanje centra brez izogibanja kuram brez glav. Konec koncev center lahko živi samo če lahko v njega pripelješ ljudi. Stanuje tam tako ali tako praktično nihče.

jype je izjavil:


BlaY0> Zdaj ne vem, a sam sebe vikaš al kaj, al govoriš v imenu večine?

Govorim glede na doslej znane podatke: Po tednu dni še nismo presegli kapacitet ljubljanske mrtvašnice.

A bi jo morali? A to je merilo? A en teden je po tvoje zadosti, da vlečeš zaključke?

jype ::

BlaY0> treba je samo še urediti lpp tako, da bo možno hitro prehajanje centra brez izogibanja kuram brez glav.

Čemu? A pod rožnik je treba tudi zvrtat tunel, ker zdaj predolgo traja, da prideš na drugo stran?

BlaY0> Konec koncev center lahko živi samo če lahko v njega pripelješ ljudi.

Ne ga lomt, no.

BlaY0> A bi jo morali? A to je merilo? A en teden je po tvoje zadosti, da vlečeš zaključke?

Zadosti je že 15 minut - tolk da vidiš, kako se ljudje obnašajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

fujtajksel ::

jype je izjavil:

BlaY0> To narediš na koncu, ko že vse ostalo funkcionira, ne pa na začetku.

Skratka, podremo pol Ljubljane, da naredimo plac za avtobuse, potem pa pozidamo ceste?


Ni treba ravno podret pol LJ. Ponekod dodajo kakšen dodatni pas za buse, npr vem da je ob Celovški že n desetletij v ureditvenem načrtu vrisana cona širitve, kjer je bil kolkrvem predviden tramvaj. V mnogih mestih so naredili nadvoze, ki sicer običajno ne izgledajo najlepše. Na Slovenski to ne pride v poštev, bi pa lahko dali buse eno etažo nižje. Seveda ne bi bilo poceni, ampak za tole prenovo so tudi dali kar nekaj denarja, glede pretočnosti javnega prevoza pa dosegli nič! Po mojem mnenju so šli pod higienski minimum s tem da niso naredili razširitve za postajo, tako da se zdaj busi ne morejo niti prehitet.
Metro omrežja dosežejo pospešitev z izvennivojskim križanjem linij, s postajami na obeh blizu mesta križanja. Na Slovenski je še vedno predvideno v glavnem s prestopanjem med množico linij speljanih po isti cesti ki ustavljajo na isti postaji, rezultat v konici je bil že prilepljen na fotki. Po novem so izvedli križanje nekih linij v istem nivoju s prestopanjem na Ajdovščini zraven križišča, ampak zato so morali eno postajo dodat na majhni razdalji od naslednje, kar je spet upočasnitev.
Nadvozi ali podvozi križišč s postajami so možne rešitve za pohitritev javnega prometa na vpadnicah izven centra, tako da ni treba ustavljat posebej za semafor in postajo. Jih lahko začneš dodajat postopno, na tistih križiščih kjer najbolj zmanjkuje prostora oz se izgublja največ časa.
Fajn rešitev bi bila tudi lahki vlakci po obstoječih železniških tirih. Žal je precej infeasible ker ti tiri navkljub obči neučinkovitosti SŽ še zdaleč niso prosti in je obvozna železniška proga za tovorni promet zelo velik zalogaj.

BlaY0 ::

St235 je izjavil:


Kako se navadiš na koncept shared space s tem, da uvedeš oznake in pravila? To pač ne gre skupaj.

Je pa na prvo žogo videti, da ljudje nimajo nikakršnih težav s privajanjem. Ker vse težave so omjene po mojih informacija zgolj in le na nakaladanje na forumu. O kakšnih nesrečah, poškodba, škodi in ne vem še čemu kar naj bi taka uraditev prinesla zaenkrat ni ničesar. Tako, da imajo očitno s tem sistemom težave predvsem tisti, ki ga poznajo samo iz gostilniških debat.

Jaz o poškodbah/nesrečah sploh ne govorim. Problem se mi zdi predvsem pretočnost JP po tej žili, ki je za enkrat še vedno najbolj obremenjena kar se Ljubljane tiče.

Ne vem, mogoče bo pa čez par mesecev Slovenska čisto prazna, tudi pešcev ne bo več. Če je to cilj pa tudi OK. Samo ne zdi se mi smiselno za tak cilj pol leta preurejat nečesa.

thramos ::

jype je izjavil:

Čemu? A pod rožnik je treba tudi zvrtat tunel, ker zdaj predolgo traja, da prideš na drugo stran?


Pravzaprav ja, takšni so "načrti". Ne enega, ampak dva - cestnega iz Šiške (Na jami) do Rožne pa še železniškega iz Centra na zahod. :))

jype ::

Ah, ta načrt ni zaradi potreb po prometnih povezavah, temveč zaradi potreb po porabljanju evropskih sredstev, potreb po zaposlovanju v gradbenem sektorju, potreb po prelivanju javnega denarja v zasebne žepe in potreb po projektih, pred katerimi se lahko ob otvoritvi slikajo politiki.

BlaY0 ::

jype je izjavil:


Zadosti je že 15 minut - tolk da vidiš, kako se ljudje obnašajo.

Kateri ljudje? No, se ne strinjam s tabo.

Recimo da ukineš policijo (z danes na jutri), potem pa naslednji dan (ne samo 15 minut ampak cel dan) gledaš kako se ljudje obnašajo in na podlagi tega dneva potegneš zaključek, da so ljudje navadne žvali in nazaj uvedeš policijo ter v zaključek "raziskave" napišeš: "Ljudje niso zmožni funkcionirati brez policije/represije" in potem na koncu temu še verjameš.

jype ::

BlaY0> Kateri ljudje?

Tisti, ki se znajdejo tam. Saj jih ni tako malo.

BlaY0> Recimo da ukineš policijo (z danes na jutri), potem pa naslednji dan (ne samo 15 minut ampak cel dan) gledaš kako se ljudje obnašajo in na podlagi tega dneva potegneš zaključek, da so ljudje navadne žvali in nazaj uvedeš policijo ter v zaključek "raziskave" napišeš: "Ljudje niso zmožni funkcionirati brez policije/represije" in potem na koncu temu še verjameš.

Lih narobe: Ukineš policijo (z danes na jutri), potem pa naslednji dan gledaš kako se ljudje obnašajo in na podlagi tega dneva ugotoviš, da policije v resnici ne potrebujemo.

Ker sem anarhist, temu tudi verjamem.

BlaY0 ::

jype je izjavil:

Ah, ta načrt ni zaradi potreb po prometnih povezavah, temveč zaradi potreb po porabljanju evropskih sredstev, potreb po zaposlovanju v gradbenem sektorju, potreb po prelivanju javnega denarja v zasebne žepe in potreb po projektih, pred katerimi se lahko ob otvoritvi slikajo politiki.

In seveda Slovenska cesta je pa nekaj čisto drugega. Preureditev so verjetno financirali iz žepov tam živečih in lastnikov obcestnih lokalov?

jype je izjavil:


Lih narobe: Ukineš policijo (z danes na jutri), potem pa naslednji dan gledaš kako se ljudje obnašajo in na podlagi tega dneva ugotoviš, da policije v resnici ne potrebujemo.

Ker sem anarhist, temu tudi verjamem.

Hmm, anarhist ali believer? No tukaj lahko kar zaključiva ;)

Ti si zgrešil foh... moral bi na FDV študirat socialno in politično antropologijo, bi lahko tam veljal za revolucionarja na tem področju :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

fujtajksel ::

jype je izjavil:

Ah, ta načrt ni zaradi potreb po prometnih povezavah, temveč zaradi potreb po porabljanju evropskih sredstev, potreb po zaposlovanju v gradbenem sektorju, potreb po prelivanju javnega denarja v zasebne žepe in potreb po projektih, pred katerimi se lahko ob otvoritvi slikajo politiki.


Ma dej no. Načrti so za izboljšanja prometa in normalno da se jih riše, čeprav niso vsi "idealni v vseh pogledih". So pa samo načrti, zato ker zanje v glavnem ni denarja. Mislim da je vlak za evropska sredstva v ta namen že lep čas zamujen, medtem ko je kar nekaj mest z njihovo pomočjo zgradilo kakšno linijo metroja. Problem je bil v lastnem sofinanciranju, ki bi ga rabili nesramno veliko, takrat ko se je LJ v relevantnem časovnem obdobju ukvarjala z vprašanjem kako sploh zakrpat proračun, ko je najprej JJ odvzel denar, potem pa je še kriza usekala. Janković pa se je rajši kot z JP bavil s circences (Stožice) - da ne bo spet JJ vsega kriv. One gospe prej pa so se ukvarjale... s čim že... aja funicular na Grad, hehe

thramos ::

jype je izjavil:

Ah, ta načrt ni zaradi potreb po prometnih povezavah, temveč zaradi potreb po porabljanju evropskih sredstev, potreb po zaposlovanju v gradbenem sektorju, potreb po prelivanju javnega denarja v zasebne žepe in potreb po projektih, pred katerimi se lahko ob otvoritvi slikajo politiki.


Pravzaprav te "načrte" podpirajo četrtne skupnosti (Rožna), ampak je lepše malo trolat, a ne?

jype ::

thramos> Pravzaprav te "načrte" podpirajo četrtne skupnosti (Rožna), ampak je lepše malo trolat, a ne?

V temi, kjer nekdo razlaga, da je narobe uvest "shared space", ker da bodo ljudje zmedeni, je nemogoče trolat.

BlaY0 ::

Pravijo da bo tak režim do novega leta in do takrat bodo imeli zadosti informacij. Jaz pa pravim da informacije do novega leta ne bodo popolne... decembra bodo mogoče trije na dan tam kolesarili, kafiči bodo pospravili polovico miz in stolov, pešcev recimo da bo nekaj, kolona avtobusov bo pa vsaj do decembra takšna kot včeraj (mogoče malo krajša) zaradi zaprtja voznega pasu med Šubičevo in Aškrčevo.

jype ::

Ne razumem, kaj natanko te moti.

BlaY0 ::

Moti me nič, pravim samo da je po moje brez veze delati raziskavo, če že v naprej veš da pridobljeni podatki v tem časovnem obdobju ne bodo mogli dati realnih rezultatov...

fujtajksel ::

No, pokazalo se bo če je treba dat semaforje nazaj, česa drugega pa se itaq ne da več za razumen denar spremenit.

BlaY0 ::

Ja ne! Nič se ne bo pokazalo. Sem ravno napisal da informacije, ki jih bodo v danem obdobju lahko "izračunali", ne bodo prikazale prave slike.

WarpedGone ::

Kater mesec bi bil po tvoje reprezentativen? September, oktober, november, december menda to niso.
Prosim utemelji z več kot eno besedo.
Kaj se aprila takega dogaja tam okrog, kar se oktrobra ne?
Zbogom in hvala za vse ribe

one too many ::

Ne da se mi prepirat...
BlaYO: Največ izposoj Biciklja je oktobra.

Invictus ::

Bil danes v Ljubljani v centru, peš in ne vidim nobenih problemov na Slovenski zaradi avtobusov.

Pogledaš levo in desno, in če je prosto, prečiš. No problem ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

BlaY0> Ja ne! Nič se ne bo pokazalo. Sem ravno napisal da informacije, ki jih bodo v danem obdobju lahko "izračunali", ne bodo prikazale prave slike.

Če v petnajstih minutah ne vidiš prave slike, potem je ne boš nikoli.

l0g1t3ch ::

Slika ko pešačim tam mimo je da pešči in kolesarji ovirajo avtobusni promet.

Zakaj pride do tega, verjetno zato ker ne razumejo enakopravnosti ampak jih kar nekaj misli da bo že bus počakal "ko ga jeb**" po domač rečeno.

Se povsem strinjam da se zapira center za avtomobile ampak lahko bi vseeno malo več prednosti dal busom. Vsaj na cesti ki je tako pomembna za avtobusni promet, glavna postaja pa to.

BlaY0 ::

jype je izjavil:

BlaY0> Ja ne! Nič se ne bo pokazalo. Sem ravno napisal da informacije, ki jih bodo v danem obdobju lahko "izračunali", ne bodo prikazale prave slike.

Če v petnajstih minutah ne vidiš prave slike, potem je ne boš nikoli.

Spet to tvoje egoistično razmišljanje... ti v 15 minutah vidiš točno tisto kar ti hočeš, drugače se obrneš proč in te ne briga za druge. Ti bi recimo rad imel anarhijo, ker si mnenja da bi se ti v njej dobro znašel (čeprav tega sploh ne veš). Tebi je pač kul, ker boš v takšnem okolju uveljavljal "svoj prav", ker si ga do zdaj drugje malo težje. Skratka nič nisi boljši od tistih, ki so te do zdaj "zatirali", ker zaradi njih nisi mogel po lastno začrtani navidezni poti priti do cilja.

WarpedGone je izjavil:

Kater mesec bi bil po tvoje reprezentativen? September, oktober, november, december menda to niso.
Prosim utemelji z več kot eno besedo.
Kaj se aprila takega dogaja tam okrog, kar se oktrobra ne?

Tega oktobra definitivno na noben način ne boš mogel primerjati z aprilom 2016. Tega oktobra bo polovica Slovenske od Aškrčeve do Šubičeve zaprta. Sicer pa to sem že napisal, samo očitno nisi videl kar preozko gledaš...

Invictus je izjavil:

Bil danes v Ljubljani v centru, peš in ne vidim nobenih problemov na Slovenski zaradi avtobusov.

Pogledaš levo in desno, in če je prosto, prečiš. No problem ...

Jaz sem bil pa 16.3.2003 tam peš. In sem preprosto prečil. Verjetno bom tudi 27.8.2019...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

one too many je izjavil:

Ne da se mi prepirat...
BlaYO: Največ izposoj Biciklja je oktobra.

Toliko slabše, ker bo takrat toliko več kur brez glav na tem območju...

WarpedGone ::

Kdaj je torej treba 'testirat'?
Takrat ko je max obremenitev al takrat ko ni? Nikol ni dobr cajt, knede?

Ma jype tokrat čist prav: proof is in the puding, greš tja na kavo in vidiš da ni mrtvih, povoženih, noben na cesti ne leži. Avtobusi namesto svojih 30 peljejo le 25. Vse teće brez najmanjše drame.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

greš tja na kavo in vidiš da ni mrtvih, povoženih, noben na cesti ne leži. Avtobusi namesto svojih 30 peljejo le 25. Vse teće brez najmanjše drame.
Ker prej so pa rešilci vsakih pet minut koga odvažali, ne, čez cesto pa sploh ni bilo mogoče priti.

O.

fujtajksel ::

WarpedGone je izjavil:


Ma jype tokrat čist prav: proof is in the puding, greš tja na kavo in vidiš da ni mrtvih, povoženih, noben na cesti ne leži. Avtobusi namesto svojih 30 peljejo le 25. Vse teće brez najmanjše drame.


Še zmerej nihče ne poroča kako je s spremembo v času prebijanja s trolo čez center v konici, v primerjavi s stanjem pred začetkom preurejanja.

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:

Kdaj je torej treba 'testirat'?
Takrat ko je max obremenitev al takrat ko ni? Nikol ni dobr cajt, knede?

Ma jype tokrat čist prav: proof is in the puding, greš tja na kavo in vidiš da ni mrtvih, povoženih, noben na cesti ne leži. Avtobusi namesto svojih 30 peljejo le 25. Vse teće brez najmanjše drame.

Ja pol pa dajmo kufe pit no. Ker to je očitno point tega konkretnega open-spacea... greš tja, se usedeš, piješ kofe in si zadovoljen sam s sabo in svojim položajem...

Zdaj bodo še do Bavarca zaprli vse, boš lahko dlje in še večkrat kufe pil...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

one too many ::

BlaY0 je izjavil:

one too many je izjavil:

Ne da se mi prepirat...
BlaYO: Največ izposoj Biciklja je oktobra.

Toliko slabše, ker bo takrat toliko več kur brez glav na tem območju...

Ne, toliko bolje! Pa saj ravno to zahtevaš! Oktober bo najhujši strestni test. Če bo sistem deloval, potem bo tudi čez celo leto.
Naslednji test je maj/junij, ko so ljudje še v LJ hkrati pa prihajajo turisti. Čeprav mislim, da so nekaj govorili o posebnem režimu skozi poletje. To ni tako neobičajno, vsaj za Pariz vem, da čez poletje zaprejo eno ulico (ali več) za promet in na njej uredijo plažo.

BTW, na 400 m razdalje je precej vseeno kako hitro potuje avtobus. Razlika je maksimalno, ampak res res maksimalno, 5 minut. Pomoje pa tam do 2 minuti. In problem nista ti dve minuti, temveč da npr. od Dolgega mosta do Slovenske rabi 20 minut (oz. kolikor pač rabi).

WarpedGone ::

Ker prej so pa rešilci vsakih pet minut koga odvažali, ne, čez cesto pa sploh ni bilo mogoče priti.

Your point?
Nekakšno takšno grozno situacijo se skuša orisat, kot da bo po novem.
Neki norci ki kampirajo sred ceste, ležijo pred avtomobili in podobno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Senzacionalizem in alarmizem me ne zanima. Zanima pa me, kje je kakšen dokaz, da je ta ureditev najboljša možna za ta konkreten primer. Recimo boljša od ločenega pasu na sredi za buse, glede na to, da je cesta zelo široka in bi še vedno ostalo dovolj prostora za vse. Ali boljša od zaprtja tudi za buse, glede na to, da življenje v centru ni obstalo, ko so bili med prenovo vsi busi na obvozu.

O.

WarpedGone ::

To bo pokazala statistika nesreč, prekrškov in povprečne hitrosti premikanja pešcev, kolesarjev in avtobusov, rešilcev itd. Če te statistike ni za staro obdobje, potem drugega kot politike in teorije itak nimaš.

Imaš pa še osebno izkušnjo udeležbe v stari ureditvi in novi ureditvi.
Ki je pod črto za posameznika edina merodajna.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Rešitev ni boljša od zaprtja tudi za buse. Tisto bi bilo še boljše.

Ampak dokler ne bomo imeli dovolj radikalnega župana, se tako kvalitetnih rešitev ne moremo nadejati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlaY0 ::

Kako radikalnega? A bolj radikalnega od tega, ki ti zazida pot, da ne moreš več peš na Golovec samo zato, ker gre ta pot mimo njegove bajte?

Lej jype, isti si kot vsi ki so tebe do zdaj maltretirali in ti kratili ne vem kakšne pravice, nič te to ni izučilo. Isto se obnašaš zdaj ti. To dokazuješ s to svojo radikalnostjo.

No, čisto brez busa ali nekaj busu podobnega po moje ne bo šlo. Kakor koli pogledaš, vsi se pač ne morejo s kolesi vozit, dostim bi jaz recimo tudi prepovedal vožnjo s kolesom (dosmrtno). Če gledaš shemo LPP vidiš, da je trenutno z linijami najbolj obremenjen Bavarc, potem Gosposvetska in na tretjem mestu je Slovenska mimo pošte. Glede na to da se pripravlja zaprtje Slovenske do Trga OF, bi jaz uvedel eno linijo (najbolje tramvaj s prednostjo), ki bi vozila samo po Slovenski od Trga OF do zvezde in nazaj. Potem bi lahko ostale linije kompletno umaknil iz centra.

Aja povej mi prosim še, zakaj bi bila po tvoje za vse ki se imamo namen kakor koli premikati čez center Ljubljane, najboljša rešitev tudi brez busov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

BlaY0> A bolj radikalnega od tega, ki ti zazida pot, da ne moreš več peš na Golovec samo zato, ker gre ta pot mimo njegove bajte?

Kdaj je pa to zazidal?

BlaY0> Lej jype, isti si kot vsi ki so tebe do zdaj maltretirali in ti kratili ne vem kakšne pravice, nič te to ni izučilo. Isto se obnašaš zdaj ti. To dokazuješ s to svojo radikalnostjo.

Vožnja z motornim vozilom po poljubni površini ni nikakršna pravica.

BlaY0> Aja povej mi prosim še, zakaj bi bila po tvoje za vse ki se imamo namen kakor koli premikati čez center Ljubljane, najboljša rešitev tudi brez busov?

Zato, ker boste dihali čistejši zrak in bili v manjši nevarnosti hude telesne poškodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlaY0 ::

jype je izjavil:


Vožnja z motornim vozilom po poljubni površini ni nikakršna pravica.

Poljubna ali javna ni isto...

jype je izjavil:


Zato, ker boste dihali čistejši zrak in bili v manjši nevarnosti hude telesne poškodbe.

Avtobus na tako kratki liniji je lahko električen. To da bomo zares v manjši nevarnosti je pa samo tvoje ugibanje oziramo verjetje. Ajt bom pa še jaz... koliko ljudi je bilo hudo telesno poškodovanih v zadnjih desetih letih zaradi avtobusov, ki vozijo tam?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

BlaY0> Poljubna ali javna ni isto...

Tudi vožnja z motornim vozilom po javni površini ni nikakršna pravica.

BlaY0> Avtobus na tako kratki liniji je lahko električen.

Pa iz papirja, da ne predstavlja nevarnosti za druge udeležence v prometu.

BlaY0> koliko ljudi je bilo hudo telesno poškodovanih v zadnjih desetih letih zaradi avtobusov, ki vozijo tam?

Po podatkih UKC zaradi bolezni dihal v Ljubljani predčasno umre okoli 200 ljudi na leto. Še več tisočim se izrazito poslabša kvaliteta življenja.

Samo zato, ker se tebi ne ljubi prehodit tistih pet minut peš.

l0g1t3ch ::

jype je izjavil:


BlaY0> koliko ljudi je bilo hudo telesno poškodovanih v zadnjih desetih letih zaradi avtobusov, ki vozijo tam?

Po podatkih UKC zaradi bolezni dihal v Ljubljani predčasno umre okoli 200 ljudi na leto. Še več tisočim se izrazito poslabša kvaliteta življenja.

Samo zato, ker se tebi ne ljubi prehodit tistih pet minut peš.


Za kar obstaja tehnična rešitev, dokončni prehod vseh busov na metan.

Sicer so pa že sedaj busi pljunek v morje proti avtomobilom in kurjenju trdnih goriv za ogrevanje. Kolo ni alternativa za vse skozi vse leto.

Invictus ::

l0g1t3ch je izjavil:


Kolo ni alternativa za vse skozi vse leto.

Pravzaprav je. Skupaj z dobrimi čevlji in 10 minutnim odhodom prej od doma ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fujtajksel ::

jype je izjavil:

BlaY0> Poljubna ali javna ni isto...

Tudi vožnja z motornim vozilom po javni površini ni nikakršna pravica.


Še malo naprej po isti logiki tudi hoja peš po javnih površinah ni nikakršna pravica in jih Zoki mirno kompletno odda kafičem, ali pa pretvori v plačljivo parkirišče če se mu enkrat tako sprdne ko mu spet zmanjka financ za naslednji podvig.

WarpedGone ::

Za kar obstaja tehnična rešitev, dokončni prehod vseh busov na metan.

Ki bogo še vedno ropotali in še vedno onesnaževali.
** nobenega ** tehničnega razloga ni, da mestni avtobusi niso 100% električni.
Zbogom in hvala za vse ribe

Mehmed ::

Ta tema me spominja na kup njih pred casom kako bicikelj ne bo mogel nikoli funkcionirati, ker bomo vse vandalizirali, pokradli pa ne vem kaj.

Pa zacuda lepo funkcionira, niti en jim se ni zginil, ce se ne motim.

Tukaj pricakujem isto. En kup jamranja folka, ki se mu upirajo spremembe, to je pa vse.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi živeli pod daljnovodom? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
18336353 (12630) Invictus
»

Prometna nesreča na vhodu v osnovno šolo

Oddelek: Na cesti
293549 (2718) gulfstream

Več podobnih tem