» »

Kateri karavan kupiti ?

Kateri karavan kupiti ?

hojnikb ::

dj_uro je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Heh, tole si pa iz riti potegno :)

če se to nanaša na nebivedu je to, kar je napisal popolnoma prav...

če tega do sedaj niste vedeli...pač jeba za vas...
mislim da je komplet cena z razvojem enega MB S klasa tam okoli 15-18 max... prodajajo se pa za 8x toliko...

potem predvidevam da lahko z lahkoto potegnes iz rokava en BOM takega avta.
#brezpodpisa

balluf ::

njyngs je izjavil:

nekikr je izjavil:

Eh kaj pa govoriš. nekikr pa že ve kaj govori. Saj mu je prodajalec lepo povedal, da bo zaslužil samo 300EUR.

Daj sprejmi izziv, saj veš, daj denar tja kjer imaš usta in to. Izpogajaj za ballufa vsaj 2.500€ pupusta (se pravi na tisto najnižjo ceno, ki jo je dobil), on ti bo dal pa 500€ provizije. On bo prišel fantastično skozi, ti boš dobil pa 500€, kar je ok za dan ali dva dela. Bo šlo? Ali ravno sedaj ne moreš, ker si z enim kolegom nekaj zmenjen oz. nimaš časa, ker se ne boš s tem ukvarjal, 500€ za dva dni ti je premalo itd.? Bo šlo?

Ne rabiš se sedaj na mene obešati, če te je prodjalec obrnil pri nakupu.


Saj mi je samo eden, če je tako lahko mi zrihtaj kot je predlagal nekikr pa ti dam 500e.

hojnikb je izjavil:

dj_uro je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Heh, tole si pa iz riti potegno :)

če se to nanaša na nebivedu je to, kar je napisal popolnoma prav...

če tega do sedaj niste vedeli...pač jeba za vas...
mislim da je komplet cena z razvojem enega MB S klasa tam okoli 15-18 max... prodajajo se pa za 8x toliko...

potem predvidevam da lahko z lahkoto potegnes iz rokava en BOM takega avta.


Tudi jaz delam v avtoindustriji in ti povem, da naš izdelek ki ga prodamo naprej dobavitelju stane 5-8e odvisno od tipa, kot rezervni del pa 40-80e u trgovini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: balluf ()

krneki0001 ::

hojnikb je izjavil:

Heh, tole si pa iz riti potegno :)


Ko sem še živel zraven revoza in so tastari delal tam, je bil proizvodnja cena cliota II 350.000 tolarjev. Toliko je prišel material in izdelava.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

perci ::

Ja in? Kdo pa oglaševanje plača? Pa letala in hotele za management? Pa najemnino? A to misliš, da se iz zraka plačuje?

nekikr ::

Pa predvsem testiranja in ostale birokratske zadeve.
Kaj, a ne bo noben pomagal soforumašu, kljub nagradi 500€? Imate prepolne riti ali so vas le polna usta? Kje ste zdaj, forumaši, da izpogajate nek hud popust? Sposobnost barantanja taka, da bi pri arbitraži dobili še Split in Dubrovnik, ne samo celotnega piranskega zaliva, ampak za 500€ pa ne bi sprejeli izziva?

videc ::

Malajlo je izjavil:

A pri Veitu na Viru si bil za Forda? Nazadnje je Urša jamrala, da se s Fiatom ne da nič zmenit, zato bodo imeli še Forde. Pa sem za Fiata dobil tudi takrat precej konkreten popust.
Ko sem se jaz zanimal lani oktobra za testnega mondea, stari model, ki so ga imeli, če dajo kaj popusta, ni bila za stvar (če misliva isto Uršo).
Da bi dal enak znesek kot za nov model???
Smo pač šli drugam.
Težava je tudi v tem, da so saloni dogovorjeni med sabo, da ne nižajo cen. Vsaj tak občutek sem dobil. Lahko bi kakšna inšpekcija malo preverila, če se to res dogaja, ker to potem smrdi na kartelno dogovarjanje.

dj_uro ::

bi, pa (najbrž?) noče...ponujal se pa ne bom...
vw-klub.si

balluf ::

V ponedeljek pokličem ,če mi tadva ki sta mi po telefonu ponujala resno mislita in če mi data 1k popusta se bom verjetno kar odločil.

dj_uro ::

Lej.. pisi mi na zs..ce je avto za 25000, bo spredaj 2 ;)
vw-klub.si

hojnikb ::

krneki0001 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Heh, tole si pa iz riti potegno :)


Ko sem še živel zraven revoza in so tastari delal tam, je bil proizvodnja cena cliota II 350.000 tolarjev. Toliko je prišel material in izdelava.

ker je seveda novi clio cist primerljiv avto. pa inflacije sploh ni blo vmes

kot receno, BOM konkretnega modela or gtfo
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

krneki0001 ::

perci je izjavil:

Ja in? Kdo pa oglaševanje plača? Pa letala in hotele za management? Pa najemnino? A to misliš, da se iz zraka plačuje?


To je pa tista razlika do 4000 evrov, kar je pa več, je pa čisti dobiček.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Martin Krpan ::

krneki0001 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Heh, tole si pa iz riti potegno :)


Ko sem še živel zraven revoza in so tastari delal tam, je bil proizvodnja cena cliota II 350.000 tolarjev. Toliko je prišel material in izdelava.


Sem tudi jaz pred leti nekje prebral , da je bila proizvodna cena mislim da za Alfo 159 , ki so jo prodajali za 50.000 € le 15.000 €.8-O

WarpedGone ::

Zakaj tolk firm propade?
Ker je v njih preveč folka, ki se čudi tako kot tale pred mano.

Znajo pršraufat šrauf, mogoče tut spisat ultrasuperduper algoritm. Al pa narisat avto, ki povzroča orgazme pri 90letnicah. Ampak zaračunat pravo ceno in zadevo za tako ceno tut prodat, žal ne znajo. Kakšna je prava cena? Takšna, da firma lahko plača vse račune tudi v mesecu N + 1.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Ko se bo folk zavedal, da BOM (ali proizvodna cena, whatever) ni celotna zgodba, prej bo dojel, da 5000€ popustov na cliotu nebo dobil.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Sej nekikr-ova pobuda je čistnamestu. Kdorkoli resno verjame v take popuste ima super poslovno priliko. Človek pride k njemu s ceno, katero je uspel sam spogajat (nesposobn kot je), tipo pa mu zrihta X% nižjo ceno, s tem da pobere recimo tretjino razlike. Rade volje plačam jurja provizije, če bo končna cena zame 2 jurja nižja (tipo je spogajal recimo 3 jurje nižjo ceno). Kolikor so nekateri polni sami sebe kako se to da in je možno in to njim ratuje, kje ste kandidati?

Tretjina razlike bo vaša, jurja na dan, je 20 jurjev mesečno. Denar smrdi?
Al ste le mal preveč polni sami sebe?
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Takmu pogajalcu še jst dam tisto provizijo. Z veseljem.
#brezpodpisa

Mufasa ::

Btw tkole se dela čisto ligitimen kšeft v tujini...ala autohaus24.de ipd online auto retailerji.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe

nekikr ::

No, pa smo končno druga Švica. Ljudem se ne da več delati za 500€ ali 1000€ dnevno, juhej in juhuhu. Ali to ali pa so ostali samo še nesposobni nakladači. Eno ali drugo. Hmmmm...

Malajlo ::

Ja, če pa titanuim Forda dobi za ceno spodobnega Megana! Temu ne more noben normalen parirati.
(tudi mene so prepričevali, da je ful hudega Tourana možno dobiti za 16k. Meni je pa cifre ranga 30k+ ven metalo, pa sem 15% popusta vštel zraven; ok, saj Veyron je res v neki nemški grupi ...)

balluf ::

Malajlo je izjavil:

Ja, če pa titanuim Forda dobi za ceno spodobnega Megana! Temu ne more noben normalen parirati.
(tudi mene so prepričevali, da je ful hudega Tourana možno dobiti za 16k. Meni je pa cifre ranga 30k+ ven metalo, pa sem 15% popusta vštel zraven; ok, saj Veyron je res v neki nemški grupi ...)



Ato leti name ?:O

Malajlo ::

Menda ...
po predračunu je avto vreden skoraj 19k Titanium oprema

Dvomim, da to opremo na 1.2 mašino tlačijo...

l0g1t3ch ::

nekikr je izjavil:

No, pa smo končno druga Švica. Ljudem se ne da več delati za 500€ ali 1000€ dnevno, juhej in juhuhu. Ali to ali pa so ostali samo še nesposobni nakladači. Eno ali drugo. Hmmmm...


dj_uro se je dvakrat ponudil ...
Zdej če sta se z avtorjem teme kaj zmenila pa nevem, bosta sama povedala.

Malajlo ::

O, mater! Z 1.0 mašino! Pa sem mislil, da je šala...
Skratka, akcijska cena, ki jo jaz vidim, je 20k. Za avto. Samokolnice s ksenoni me ne zanimajo. In redna cena je skoraj 25k (kar je sicer ogromno za avto nižje klase).
Ja glej, na MPC se da dobiti popust. Na akcijsko ceno pač ne. Saj nas nategujejo s temi akcijami, ampak nekateri modeli so s ceno tako nastavljeni, da ni lufta za eno malico. Mogoče na strešne nosilce, ja.
(in titanium oprema sploh ni vse, kar človek pričakuje pri tej ceni ... Še se da zapraviti za opremo, še 8-))

balluf ::

l0g1t3ch je izjavil:

nekikr je izjavil:

No, pa smo končno druga Švica. Ljudem se ne da več delati za 500€ ali 1000€ dnevno, juhej in juhuhu. Ali to ali pa so ostali samo še nesposobni nakladači. Eno ali drugo. Hmmmm...


dj_uro se je dvakrat ponudil ...
Zdej če sta se z avtorjem teme kaj zmenila pa nevem, bosta sama povedala.


Se meniva -za Škodo

Malajlo je izjavil:

O, mater! Z 1.0 mašino! Pa sem mislil, da je šala...
Skratka, akcijska cena, ki jo jaz vidim, je 20k. Za avto. Samokolnice s ksenoni me ne zanimajo. In redna cena je skoraj 25k (kar je sicer ogromno za avto nižje klase).
Ja glej, na MPC se da dobiti popust. Na akcijsko ceno pač ne. Saj nas nategujejo s temi akcijami, ampak nekateri modeli so s ceno tako nastavljeni, da ni lufta za eno malico. Mogoče na strešne nosilce, ja.
(in titanium oprema sploh ni vse, kar človek pričakuje pri tej ceni ... Še se da zapraviti za opremo, še 8-))



Ali te je kdo vprašal če te zanimajo"Samokolnice s ksenoni me ne zanimajo" ne biti nesramem če se ti določeni avti ne dopadejo ! Drugače pa v tem rangu se cene za podobno opremo vrtijo tam nekje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: balluf ()

Malajlo ::

Sorry. Pač, na karjolo pomislim, ko zagledam litrsko mašino. In v naslovu teme je karavan. 1000ccm in velik družinski voz ne gre skupaj. Potem pa zmetati še za en avto opreme na to, je malo, no, ne vem, čudno.

balluf ::

Malajlo je izjavil:

Sorry. Pač, na karjolo pomislim, ko zagledam litrsko mašino. In v naslovu teme je karavan. 1000ccm in velik družinski voz ne gre skupaj. Potem pa zmetati še za en avto opreme na to, je malo, no, ne vem, čudno.


Ker sem odprtega mišljenja kaj /kateri avto/opremo pa ti predlagaš ?
1000ccm 125KM je za mene dovolj. Glede opreme je pa tako da imam sedaj opremo GHIA in je težko iti nazaj,ko se navadiš na dodatke. Povem samo primer "avtomatsko zasenčenje notranjega ogledala" prej ko ga nisem imel me je tisto preklapljanje ogledala z rokami zelo motilo "imam pa težave z očmi ponoči ko mi nekdo nabije dolge luči odspredaj in odzadaj".

WarpedGone ::

Kolk je moči na polovici obratov z max močjo?
Ta cifra pove velik več o voznosti zadeve kot max moč.
Zbogom in hvala za vse ribe

tomaz- ::

problem teh malih mlinčkov je predvsem poraba.. ravno pred cca 14 dnevi sem kupoval (in kupil) avto. Vzel sem majhen avto ( Peugeot 208 ) zato, ker imam še C4 Picassoja. Že pri Picassoju sem takrat ( 2010 ) vzel 2.0 HDi.. Zdaj pa sem šel peljat 82konjski trivaljni mlinček in ti povem, da je takole: Če ga pelješ res mirno in "počasi", je poraba primerljiva Hdi-ju. TAKOJ, ko moraš malce bolj potegnit ( prehitevanje kakega kamiona, avtocesta, uvozi na avtocesto, izvozi iz krožišč in podobno ) , ga MORAŠ pritisnit, da se zvrti, potem pa poraba JUHUHU.. Sam sem ga mel za vikend in sem si rekel, da ga bom vozil točno tako, kot bi ga vozil praktično vsak dan. Mirna vožnja, večinoma po omejitvah, seveda pa nikakor ne jajcanje s pospeševanjem iz križišča in take nebuloze.. Poraba je takoj zlezla na 7,6 litra. Pa mi niti ni bil problem višja poraba, problem je nastal, ko ugotoviš, da ga moraš za vsako nejajcanje kar krepko držat nad cca 3500-4000 obrati. Saj ima navor tudi nižje, ampak nikoli nisem hotel bit skoraj "zamašek" na cesti.. Peljat sem šel tudi Capturja s trivaljnimi 90 konji - isti drek, poraba še cca dva deci višja. No, pri JAJCANJU je bila pa res okoli 4,9 litra.. Vzel sem potem dvestoosmico 1.6Hdi.. In mi ni žal višjega zneska, ki ga verjento ne bom dobil nikoli povrnjenega pri prodaji, ampak pelje se pa super. Vsak dan uživam, ko se vsedem v ta mali jajček in zadevo res lepo potegne, ni treba konstantno žonglirat po prestavah... Poraba pri meni je zdaj v prvih 14 dneh 5.1 litra.. Nikakor ne jajcanje, vedno malenkost preko omejitev ( če je 50, grem po števcu 55, če je 90, grem 95 )

torej, tudi jaz mislim, da na dolgi rok ni nobenega veselja s temi downsajzanimi mlinčki.. Konec koncev verjetno kupuješ avto kot jaz, za vsaj cca 7-9 let.. in da bi imel doma podhranjena jajca toliko časa, pa magari kot drugi avto?? No way..
Vsekakor ti svetujem, da avto vzameš na test, ga naložiš in se greste peljat.. Pri tem bodi malce tudi kritičen in se ZAVEDAJ, da boš kišto pripeljal domov za mnogo let, ne samo za tisti dan..
To je tako, kot takrta, ko se mladec zaljubi v babo.. Nobenih napak "ne vidi" oziroma jih v svoji glavi kar odmisli.. Ko se čez par let "med poliže", ga pa vse pizdarije na njej motijo- pa so bile tam že od prvega dne.. Samo kaj ko je tako luštno frišno babo domov pripeljat, pa tako fino diši, pa lepe nohte ima, pa zmer je zrihtana.. Bognedaj, da bi preveril, a sploh ve, kako izgleda pralni stroj in kaj točno pomeni doma narejeno kosilo.. Ni čudno, da je potem tolk nezadovoljnih ljudi, hehe

balluf ::

tomaz- je izjavil:

problem teh malih mlinčkov je predvsem poraba.. ravno pred cca 14 dnevi sem kupoval (in kupil) avto. Vzel sem majhen avto ( Peugeot 208 ) zato, ker imam še C4 Picassoja. Že pri Picassoju sem takrat ( 2010 ) vzel 2.0 HDi.. Zdaj pa sem šel peljat 82konjski trivaljni mlinček in ti povem, da je takole: Če ga pelješ res mirno in "počasi", je poraba primerljiva Hdi-ju. TAKOJ, ko moraš malce bolj potegnit ( prehitevanje kakega kamiona, avtocesta, uvozi na avtocesto, izvozi iz krožišč in podobno ) , ga MORAŠ pritisnit, da se zvrti, potem pa poraba JUHUHU.. Sam sem ga mel za vikend in sem si rekel, da ga bom vozil točno tako, kot bi ga vozil praktično vsak dan. Mirna vožnja, večinoma po omejitvah, seveda pa nikakor ne jajcanje s pospeševanjem iz križišča in take nebuloze.. Poraba je takoj zlezla na 7,6 litra. Pa mi niti ni bil problem višja poraba, problem je nastal, ko ugotoviš, da ga moraš za vsako nejajcanje kar krepko držat nad cca 3500-4000 obrati. Saj ima navor tudi nižje, ampak nikoli nisem hotel bit skoraj "zamašek" na cesti.. Peljat sem šel tudi Capturja s trivaljnimi 90 konji - isti drek, poraba še cca dva deci višja. No, pri JAJCANJU je bila pa res okoli 4,9 litra.. Vzel sem potem dvestoosmico 1.6Hdi.. In mi ni žal višjega zneska, ki ga verjento ne bom dobil nikoli povrnjenega pri prodaji, ampak pelje se pa super. Vsak dan uživam, ko se vsedem v ta mali jajček in zadevo res lepo potegne, ni treba konstantno žonglirat po prestavah... Poraba pri meni je zdaj v prvih 14 dneh 5.1 litra.. Nikakor ne jajcanje, vedno malenkost preko omejitev ( če je 50, grem po števcu 55, če je 90, grem 95 )

torej, tudi jaz mislim, da na dolgi rok ni nobenega veselja s temi downsajzanimi mlinčki.. Konec koncev verjetno kupuješ avto kot jaz, za vsaj cca 7-9 let.. in da bi imel doma podhranjena jajca toliko časa, pa magari kot drugi avto?? No way..
Vsekakor ti svetujem, da avto vzameš na test, ga naložiš in se greste peljat.. Pri tem bodi malce tudi kritičen in se ZAVEDAJ, da boš kišto pripeljal domov za mnogo let, ne samo za tisti dan..
To je tako, kot takrta, ko se mladec zaljubi v babo.. Nobenih napak "ne vidi" oziroma jih v svoji glavi kar odmisli.. Ko se čez par let "med poliže", ga pa vse pizdarije na njej motijo- pa so bile tam že od prvega dne.. Samo kaj ko je tako luštno frišno babo domov pripeljat, pa tako fino diši, pa lepe nohte ima, pa zmer je zrihtana.. Bognedaj, da bi preveril, a sploh ve, kako izgleda pralni stroj in kaj točno pomeni doma narejeno kosilo.. Ni čudno, da je potem tolk nezadovoljnih ljudi, hehe


Na testni vožnji sem vozil "ta mlinček" se mi ni zdel tako slab, je pa res da nisem gledal porabe in sem ga vozil samo 15min. Sem razmišljal tudi o močnejšem 1500ccm pa me je žena hitro "kaj misliš da si Scumacher za mene je čist dost";(, potem sem rekel O.K. verjetno bo res dost.

videc ::

balluf je izjavil:

Na testni vožnji sem vozil "ta mlinček" se mi ni zdel tako slab, je pa res da nisem gledal porabe in sem ga vozil samo 15min. Sem razmišljal tudi o močnejšem 1500ccm pa me je žena hitro "kaj misliš da si Scumacher za mene je čist dost";(, potem sem rekel O.K. verjetno bo res dost.
Reci ženi, naj se neha hecat. ;) Moja je iz 1.0 Corse prešla na 1.3cdti Corso, nato na 1.6hdi C4. Pa pravi, da ne bi škodilo, če bi imel C4 še kakšnega konjička več. :D
Pa ko greš na testno vožnjo si vzami vsaj eno uro, še raje cel vikend. Naložiš avto, vidiš ali ima dovolj prostora, kako se sedi, tudi zadaj, itd.

Malajlo ::

Pa ravno navijanje, da kam prideš, pušča vtis, da si Schumacher. Meni je sicer zabavno voziti ta majhne mlinčke, ki so nafrizirani, ampak to ni za vsak dan. Moji ženi je bencinar dovolj res samo za otroke razvažati. Pa pozimi je prej segret. Drugače pa oboleva, ker se lahko samo prevaža, ne more pa voziti.

RedDrake ::

Za vozit je dost 70KM/tono.
Za vozit dinamično je recimo vsaj 100KM/tono.
Za vozit dinamično in hitro rabiš min 150KM/tono.
Za schumacherja rabiš tam nekje 300KM/tono.

Samo mnenje.
Za prevažanje pa je dovolj že par KM, samo poglej tiste gajbe, s po manj kot 10KM ki jih lahko voziš brez izpita.


@OP: 100-130KM je za modernega srednje velikega karavana čist ok številka. Turboti ti dajo mal več navora, poraba je načeloma primerljiva. Dizel da precej več navora in manjšo porabo, ampak to ti veš, če se ti splača. Ignoriraj vse te forumske fitipaldije, ki brez 300KM pod ritjo sploh ne morjo vozit. Vsaj 3/4 ljudi pri nas pade v prvo ali drugo kategorijo po moči/tono, tako da če nimaš kakšnih kompleksov, potem je to to. price/performance optimum za naš standard.

Bellzmet ::

Ah dejte no. Sicer ne vem kako so 1.0 motorji ampak za 1.2 TSI se ne strinjam z ničemer napisanim. Zadeva čisto dovolj močna in avto lepo odziven in se zelo lepo vozi. Sploh 6 prestava na avtocesti je res zakon. Max navor prime že pri zelo nizkih obratih (isto kot dizel) zato ga sploh ni potrebno gnat na 3500-4000 kakor je nekdo napisal. Skratka iz napisanega bi človek prej sklepal, da govorite na pamet. Pa 1.2 TSI je veliko boljši kakor stare 1.6 mašine.

Edit: no je pa treba vedeti, da ima (po specifikacijah) 1.2 motor od npr. Peugeota 208 - BISTVENO slabše lastnosti, kakor npr. 1.2 TSI motor od VAG (Škoda, Golf, Seat,...).

balluf ::

RedDrake je izjavil:

Za vozit je dost 70KM/tono.
Za vozit dinamično je recimo vsaj 100KM/tono.
Za vozit dinamično in hitro rabiš min 150KM/tono.
Za schumacherja rabiš tam nekje 300KM/tono.

Samo mnenje.
Za prevažanje pa je dovolj že par KM, samo poglej tiste gajbe, s po manj kot 10KM ki jih lahko voziš brez izpita.


@OP: 100-130KM je za modernega srednje velikega karavana čist ok številka. Turboti ti dajo mal več navora, poraba je načeloma primerljiva. Dizel da precej več navora in manjšo porabo, ampak to ti veš, če se ti splača. Ignoriraj vse te forumske fitipaldije, ki brez 300KM pod ritjo sploh ne morjo vozit. Vsaj 3/4 ljudi pri nas pade v prvo ali drugo kategorijo po moči/tono, tako da če nimaš kakšnih kompleksov, potem je to to. price/performance optimum za naš standard.


Glede same moči motorja so me kompleksi že pred leti pasali, naredim pa/samo 8000-10000km na leto, tako da...

Glede opreme ,pa zgleda da imam še zmeraj komplekse...ane Malajlo.:P;)

hojnikb ::

>Turboti ti dajo mal več navora,

Tole je pa understatment of the year. Primerjaj navor 1.0 atmosferca in 1.0 turbota. Pa vrtljaje maksimalnega navora.
#brezpodpisa

Malajlo ::

Ne, seveda je oprema nujna. Jaz tudi ne preživim več v avtu brez sredinskega naslona za roko. Pa še kaj se najde. Pravim samo, da spimpan podhranjen avto ni ravno ideal. Če je vrednost opreme enaka preostanku avta, je nekaj narobe s konfiguracijo.

hojnikb ::

>Edit: no je pa treba vedeti, da ima (po specifikacijah) 1.2 motor od npr. Peugeota 208 - BISTVENO slabše lastnosti,

Itk da je bistveno slabši, če je pa navadn atmsferc. To primerjat z 1.0 turbotom..
#brezpodpisa

Bellzmet ::

Ja samo tukaj vse kar je 1.0 ali 1.2 so "mlinčki" in ljudje mešajo jabolke in hruške.

Pač je treba za vsak motor pogleda specifikacije ne kar na pamet govoriti.

RedDrake ::

hojnikb je izjavil:

>Turboti ti dajo mal več navora,

Tole je pa understatment of the year. Primerjaj navor 1.0 atmosferca in 1.0 turbota. Pa vrtljaje maksimalnega navora.

Mogoče nisem bil dovolj jasen.
V razredu vozil, ki zanimajo OP-a imaš na voljo:
1.4-1.6 atmosferce z močjo od 100-135KM
1.0-1.2 turbote z močjo od 100-125KM
To sem primerjal.
1.6 atmosferc od Hyundai-a, recimo, z 135KM ima manj navora kot pa 1.2 TSI 105KM, right?
Tu je bil point, ne v tistem, kar je za večino očitno ...

krneki0001 ::

hojnikb je izjavil:

Primerjaj navor 1.0 atmosferca in 1.0 turbota. Pa vrtljaje maksimalnega navora.


@Red Drake; Navor, ne moč.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

Jaz res ne vem kako nekateri uspete z mlinčki dobiti 7,5+ l/100 km. Res mi je neverjetno. 900 ccm mlinček mi v povprečju pije cca 6 l/100km. Po mestu dinamična vožnja. Pri speljevanju iz križišča me v večini primerov ne prehitevajo, kvečjemu jaz. Avtocesta od 110 - 150 km/h. Odvisno od situacije. Po lokalnih cestah isto dinamično vozim in večinoma jaz prehitevam. Seveda pa ne rinem z glavo skozi zid. Poraba pa nikoli čez 6,5 l/100 km. S 45 litrskim tankom ni problema narediti 750+ km. A to držite gas in sklopko na križiščih, ko čakate?
Je pa res, če po mestu vozi ženska, potem poraba naraste čez 7 l/100km. Samo potem to jaz kompenziram, da dolgoročno pride na cca 6 l/100km.

Siddh ::

Z 1.2 atmosfercem imam povprečje 6,9 in počasi pada, pa avto dostikrat vleče prikolico. Clio III. Prehitevajo me samo tisti, ki vozijo nad omejitvami. V križišču se mi nihče ne lepi na rit, ko speljujem, ponavadi vsi ostanejo na kar opazni razdalji zadaj. V tretji pospešujem do 70 in več, pa je poraba vseeno nizka. Kako lahko eni z manjšimi turbaki dosežete večjo porabo mi ni jasno. Razen če poznate samo gas do podna.


krneki0001 ::

Wrop je izjavil:

Jaz res ne vem kako nekateri uspete z mlinčki dobiti 7,5+ l/100 km. Res mi je neverjetno. 900 ccm mlinček mi v povprečju pije cca 6 l/100km. Po mestu dinamična vožnja. Pri speljevanju iz križišča me v večini primerov ne prehitevajo, kvečjemu jaz. Avtocesta od 110 - 150 km/h. Odvisno od situacije. Po lokalnih cestah isto dinamično vozim in večinoma jaz prehitevam. Seveda pa ne rinem z glavo skozi zid. Poraba pa nikoli čez 6,5 l/100 km. S 45 litrskim tankom ni problema narediti 750+ km. A to držite gas in sklopko na križiščih, ko čakate?
Je pa res, če po mestu vozi ženska, potem poraba naraste čez 7 l/100km. Samo potem to jaz kompenziram, da dolgoročno pride na cca 6 l/100km.


Noben problem s twingom 1.2, 60KM, doseči 10 litrov porabe po mestu. Pač so obrati stalno nad 5000, da se jajček kam premakne, lahko pa tudi 800km s 33 litri, če ga ne tišiš in res lepo pelješ. Po drugi strani pa s 17 let starim foresterjem (in bencinsko mašino, ki po mišljenju vseh pije ko žolna) brez problema pod 8 litrov porabe na mešani vožnji in pod 7.5 litra na relaciji. Tudi že s prtljažnikom in več kot 100kg na prtljažniku in visokem nekje 35 do 40cm nisem imel porabe nad 10 litrov (merjeno na 7800km, pot iz ljubljane v maroko in nazaj, s približno 780 litri bencina tankanega v tank, doma je bilo pa še nekje tričetrt tanka (60 litrski tank), torej nekje pod 10 litri). Pa je avto cegu in ima tut upornost cegla na avtocesti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Siddh ::

Če težkega clia z isto 1.2 mašino kot jo ima twingo ni treba tiščat nad 5000 vrtlaji da se premakne, potem twinga tudi ni treba. V prvi in drugi lepo potegne, potem pa tak voziš 50, 60 v tretji, četrti, hitreje pa po mestu ponavadi itak ne gre.


krneki0001 ::

Prva do 40, potem pa v peto in naprej 50 ali 60 do naslednjega križišča. Samo to je bilo nekje 20 let nazaj, ko sem bil še mulc.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

RedDrake ::

krneki0001 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Primerjaj navor 1.0 atmosferca in 1.0 turbota. Pa vrtljaje maksimalnega navora.


@Red Drake; Navor, ne moč.

Funkcionalna nepismesnost?
Točno to sem namreč napisal. Da imajo atmosferski motorji večjo moč, a manjši navor, pri večji kubaturi.

WarpedGone ::

Primerjaj navor 1.0 atmosferca in 1.0 turbota. Pa vrtljaje maksimalnega navora.

Turbo ni on/off zadeva, ampak je stvar ki se nuca čas opazen čas da se zbudi.
Do takrat je pa lahko še slabše kot atmosferc, ki je stjunan da diha brez bergel kolikor pač lahko.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

To je veljalo za starejše turbote iz 80-ih in 90-ih, ki si jih moral držat na 3-4k+ obratih da je blo kej od njih.
Tile moderni mlinčki imajo manjše in lažje turbine in nimajo tako dolgega spool-up časa. Navora je veliko že pri nižjih obratih.
Recimo moj 2.0T ima že pri 2k obratih navoljo skoraj ves (cca 260NM od 300NM) navor.
Pri 1.5k obratih še vedno več kot vsak 2.0 N/A.

krneki0001 ::

RedDrake je izjavil:

To je veljalo za starejše turbote iz 80-ih in 90-ih, ki si jih moral držat na 3-4k+ obratih da je blo kej od njih.
Tile moderni mlinčki imajo manjše in lažje turbine in nimajo tako dolgega spool-up časa. Navora je veliko že pri nižjih obratih.
Recimo moj 2.0T ima že pri 2k obratih navoljo skoraj ves (cca 260NM od 300NM) navor.
Pri 1.5k obratih še vedno več kot vsak 2.0 N/A.


Tvoj 2.0T ima dovolj, govorimo pa o 1.0 in 1.2 motorjih. Torej, koliko ima 1.0 turbo navora pri 2k obratih?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7121228 (6627) jest10
»

Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20362859 (35424) urkoman
»

Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28444307 (33746) Sparkxl
»

Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17338459 (31525) Superboyy
»

Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10218812 (15953) RejZoR

Več podobnih tem