Forum » Na cesti » Kateri karavan kupiti ?
Kateri karavan kupiti ?
Bellzmet ::
Za 20k vzami Octavio 1.2 bencinar, 6 prestav. Se mi zdi, da je tudi neko dobro financiranje.
Ogromno prostora, nizki stroški registracije/zavarovanja, za 20k dobiš še nekaj dodatne opreme. 1.2 motor je veliko boljši kot pri npr. starejši 1.6 bencinarjih, tako da sploh ni problema. Tisti, ki šimfajo 1.2 pač sklepajo samo na podlagi karakteristik na papirju, vozili ga pa še niso. 110KM je čisto dovolj za normalno vožnjo. Vleče pa že od 1500 vrtljajev naprej. Skratka super zadevca za ta dnar.
Ogromno prostora, nizki stroški registracije/zavarovanja, za 20k dobiš še nekaj dodatne opreme. 1.2 motor je veliko boljši kot pri npr. starejši 1.6 bencinarjih, tako da sploh ni problema. Tisti, ki šimfajo 1.2 pač sklepajo samo na podlagi karakteristik na papirju, vozili ga pa še niso. 110KM je čisto dovolj za normalno vožnjo. Vleče pa že od 1500 vrtljajev naprej. Skratka super zadevca za ta dnar.
videc ::
Za ta denar boš verjetno spet Focusa kupil, 1.5TDCI.
Vzami si čas in pretestiraj par modelov, ki so v tem cenovnem rangu, dogovori se, da dobiš avto čez vikend, da ga lahko pošteno preizkusiš.
Vzami si čas in pretestiraj par modelov, ki so v tem cenovnem rangu, dogovori se, da dobiš avto čez vikend, da ga lahko pošteno preizkusiš.
Mufasa ::
lucca brassi je izjavil:
renault grand scenic III 1,6 dCi
trenutmo vozim 1,9 dCi l 2010 , kupim s 100.000 km (10.000EUR ) prevozim do 300.000 dam naprej , izkušnja zelo dobra . Ne zamenjam več enoprostorca za karavana (tudi cenejše vzdrževanje prej sem imel megana karavana )
edino drugega grem kupit direkt v nemčijo od pravne osebe !
OP, posluš modre besede...
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
balluf ::
Za 20k vzami Octavio 1.2 bencinar, 6 prestav. Se mi zdi, da je tudi neko dobro financiranje.
Ogromno prostora, nizki stroški registracije/zavarovanja, za 20k dobiš še nekaj dodatne opreme. 1.2 motor je veliko boljši kot pri npr. starejši 1.6 bencinarjih, tako da sploh ni problema. Tisti, ki šimfajo 1.2 pač sklepajo samo na podlagi karakteristik na papirju, vozili ga pa še niso. 110KM je čisto dovolj za normalno vožnjo. Vleče pa že od 1500 vrtljajev naprej. Skratka super zadevca za ta dnar.
Za ta denar boš verjetno spet Focusa kupil, 1.5TDCI.
Vzami si čas in pretestiraj par modelov, ki so v tem cenovnem rangu, dogovori se, da dobiš avto čez vikend, da ga lahko pošteno preizkusiš.
Ravno tle se vrtim, Octavia se mi dopade že od nekdaj tudi pred desetimi leti ko sem kupoval sem se najprej vpičil v Octavio, vendar me je že takrat cena in slabi pogoli financiranja odvrnila in sem potem kupil focusa ki je takrat ponujal največ za ta denar med gledanimi.
Tako da...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: balluf ()
Invictus ::
Ravno tle se vrtim, Octavia se mi dopade že od nekdaj tudi pred desetimi leti ko sem kupoval sem se najprej vpičil v Octavio, vendar me je že takrat cena in slabi pogoli financiranja odvrnila in sem potem kupil focusa ki je takrat ponujal največ za ta denar med gledanimi.
Tako da...
Kako je focus največ ponujal?
Ta je največji krš od avta. Sploh izpred 10 let. Sprobal oba in kupil Octavio. Čeprav je bila dražja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
Kljub močnejšemu motorju je moj punto bolj potegnil, da ne govorim o Octavii.
Vodljivost porazna, volan trd kot pri Ladi. Kao dinamična trdota, odvisna od hitrosti. My ass ...
Ovinkov se je držal bolj teoretično.
Notranjost zanič. Cel kup nepotrebnih, cheap plastičnih zadev, ki so škripale. Že tako se mi je notranjost zdela nakičena.
Ko pa mi je še kolega rekel, da pri njih po enem, dveh letih garancijsko Fordom menjajo pragove, ker prerjavijo, pa odločitev ni bila več težka.
Sicer pa, kateri ameriški avto je pa res dober ?!?! Ga še nisem videl ...
Vodljivost porazna, volan trd kot pri Ladi. Kao dinamična trdota, odvisna od hitrosti. My ass ...
Ovinkov se je držal bolj teoretično.
Notranjost zanič. Cel kup nepotrebnih, cheap plastičnih zadev, ki so škripale. Že tako se mi je notranjost zdela nakičena.
Ko pa mi je še kolega rekel, da pri njih po enem, dveh letih garancijsko Fordom menjajo pragove, ker prerjavijo, pa odločitev ni bila več težka.
Sicer pa, kateri ameriški avto je pa res dober ?!?! Ga še nisem videl ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Not A Number ::
krneki0001 je izjavil:
Not A Number je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Saj sem ti že napisal. Subaru XV za 19.900 evrov. Odličen avto, prostoren prtljažnik, pa še malo višje od tal je, da se boš po "samajama" cestah lahko vozil.
Za 19.900 dobiš osnovni model, malo opreme in (po specifikacijah sodeč) zaspan in dokaj žejnen 1.6 bencinski motor, ki je poleg vsega še boxer. AWD je edina prednost, ki jo avto ima.
Si ga vozil? Si testiral porabo? Na testnih vožnjah (za vikend sem ga imel in sem se veliko prevozil z njim) nisem presegel 6 litrov porabe.
Kaj je sedaj malo opreme? serijsko je 9 airbagov, bose ozvočenje, klima, abs, sistem proti zdrsu koles,....
V čem je boxer slabši od navadne mašine? Vedno je bil in vedno bo boljša zasnova.
Sem ga imel na testni vožnji, sicer 2.0 bencinarja z Lineartronic menjalnikom (njihova CVT varianta). Trda vožnja, veliko vibracij od motorja (boxer), slabo dušenje zvoka, poraba na mojem testu okoli 8.5 - 9 l/100km kar je skoraj 2l več kot je oglaševano. Motor ni noben presežek kar se tiče pospeška/navora/porabe. Notranjost plastična. Plus je veliko odlagalnih prostorov, AWD, prtljažnik relativno velik glede na velikost avtomobila (vseeno manjši kot karavan). V tem cenovnem rangu bi se raje odločil za Golf Varianta z DSG menjalnikom.
Sem pa vozil ameriškega in evropskega focusa, oba letnik 2014. Razen zunanjosti in imena ni med njima skoraj nič skupnega - drug avto. Ameriška verzija po mojem mnenju za razred boljša. EDIT: Možno pa, da je to bilo samo po občutku zaradi boljših cest kot pri nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Not A Number ()
videc ::
Kljub močnejšemu motorju je moj punto bolj potegnil, da ne govorim o Octavii.Jaz sem imel podobno izkušnjo z Oktavijo. :)
Vodljivost porazna, volan trd kot pri Ladi. Kao dinamična trdota, odvisna od hitrosti. My ass ...
Ovinkov se je držal bolj teoretično.
Notranjost zanič. Cel kup nepotrebnih, cheap plastičnih zadev, ki so škripale. Že tako se mi je notranjost zdela nakičena.
Ko pa mi je še kolega rekel, da pri njih po enem, dveh letih garancijsko Fordom menjajo pragove, ker prerjavijo, pa odločitev ni bila več težka.
Sicer pa, kateri ameriški avto je pa res dober ?!?! Ga še nisem videl ...
francek1 ::
Res me zanima, kako naj se normalen človek na osnovi vseh zgornjih komentarjev lahko pametno odloči...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Unknown_001 ::
Škoda rapid z veliko opreme bi bila fina zadeva. Ni to avto da boš se naokoli važil ampak hej, cena je odlična, oblikovno všečen, pa glede na budget si lahko privoščiš en spodoben motor z avtomatskim menjalnikom in všečen paket opreme. Tvoja odločitev. Pojdi na Škodin konfigurator in si skombiniraj.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
balluf ::
Unknown_001 je izjavil:
Škoda rapid z veliko opreme bi bila fina zadeva. Ni to avto da boš se naokoli važil ampak hej, cena je odlična, oblikovno všečen, pa glede na budget si lahko privoščiš en spodoben motor z avtomatskim menjalnikom in všečen paket opreme. Tvoja odločitev. Pojdi na Škodin konfigurator in si skombiniraj.
Na rapida pa nisem pomislil,ni glih karavan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: balluf ()
GrimReaper ::
1. Octavia
2. Focus
3. 308
4. Ceed
5. Toledo
6. Astra
Toledo ni isti razred, verjetno si mislil Leona.
Sicer pa prihajajoča Astra K, če bo vse po planih, bo verjetno zlezla proti vrhu tele tvoje lestvice.
Tudi zdajšnja J je dobra, ampak imaš probleme kot so velika teža, slabotni motorji (IMO je šele 1.6T 200KM dovolj, stari 180 ni šel nikamor), nestandardne (drage) dimenzije gum.
Vse to bodo pri K popravili, mislim da če bodo obdržali kvaliteto in zanesljivost prejšnje, je to to.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
krneki0001 ::
Not A Number je izjavil:
Sem ga imel na testni vožnji, sicer 2.0 bencinarja z Lineartronic menjalnikom (njihova CVT varianta). Trda vožnja, veliko vibracij od motorja (boxer), slabo dušenje zvoka, poraba na mojem testu okoli 8.5 - 9 l/100km kar je skoraj 2l več kot je oglaševano. Motor ni noben presežek kar se tiče pospeška/navora/porabe. Notranjost plastična. Plus je veliko odlagalnih prostorov, AWD, prtljažnik relativno velik glede na velikost avtomobila (vseeno manjši kot karavan). V tem cenovnem rangu bi se raje odločil za Golf Varianta z DSG menjalnikom.
Sam sem testiral 1.6 in 2.0. Pa se mi 1.6 bolj dopade kot 2.0. Poraba je bila nižja, vožnja enaqko udobna, pospeški so sicer slabši, ampak meni niso več pomembni. Za to imam drug avto. Pomembna mi je pa oddaljenost od tal in se mi orenk dopade zaradi najnižje točke 22cm od tal (pa še vedno je bolj stabilen avto od gnojfa.
Poleg tega ima 1.6 reduktor, kar pomeni veliko razbremenitev sklopke, če je kako prikolico treba v kak klanec povlečt, ali pa če je treba pozimi po snegu kam prilezt.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Škoda rapid z veliko opreme bi bila fina zadeva. Ni to avto da boš se naokoli važil ampak hej, cena je odlična, oblikovno všečen, pa glede na budget si lahko privoščiš en spodoben motor z avtomatskim menjalnikom in všečen paket opreme. Tvoja odločitev. Pojdi na Škodin konfigurator in si skombiniraj.
Na rapida pa nisem pomislil,ni glih karavan.
Kako da ne? Imaš limuzinsko različico in 2 karavanski. Ena je Combi druga, malo bolj šminkerska pa spaceback. Malo podrobneje še poglej na njihovi spletni strani.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
balluf ::
Unknown_001 je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Škoda rapid z veliko opreme bi bila fina zadeva. Ni to avto da boš se naokoli važil ampak hej, cena je odlična, oblikovno všečen, pa glede na budget si lahko privoščiš en spodoben motor z avtomatskim menjalnikom in všečen paket opreme. Tvoja odločitev. Pojdi na Škodin konfigurator in si skombiniraj.
Na rapida pa nisem pomislil,ni glih karavan.
Kako da ne? Imaš limuzinsko različico in 2 karavanski. Ena je Combi druga, malo bolj šminkerska pa spaceback. Malo podrobneje še poglej na njihovi spletni strani.
Kot vidim sta samo dve različici limo in spaceback .
videc ::
Škoda Rapid je, mislim da, nižji rang kot Octavia, Focus, Astra, Golf.
Pa tudi manjši je od zgoraj naštetih.
A Octavia še ima rob v pritljažniku, da je sam prtljažnik par cm nižji kot rob prtljažnika?
Pa tudi manjši je od zgoraj naštetih.
A Octavia še ima rob v pritljažniku, da je sam prtljažnik par cm nižji kot rob prtljažnika?
dj_uro ::
seveda je dosti nižji rang... škoda rapid je zelo slabo narejena... no, ne slabo, šparovno...
vw-klub.si
LordNacho ::
Jaz galsujem za seata. Praktično enak avto kot octavia, vendar ga verjetno dobiš ceneje. Druga izbira (za seatom in octavio) kak golf, nato pa focus.
- Pišem glede na izkušnje znancev. (Noben ni imel problemov s katerimkoli avtomobilom)
- Pišem glede na izkušnje znancev. (Noben ni imel problemov s katerimkoli avtomobilom)
balluf ::
Jaz galsujem za seata. Praktično enak avto kot octavia, vendar ga verjetno dobiš ceneje. Druga izbira (za seatom in octavio) kak golf, nato pa focus.
- Pišem glede na izkušnje znancev. (Noben ni imel problemov s katerimkoli avtomobilom)
Sm gledal cene LEON-OCTAVIA ni skoraj nič razlike. Zanimivo ,da se vrtimo okrog VAG-FORD kaj pa izkušnje druge firme karavani-golf razred seveda.
Invictus ::
Leon in Octavia pa res nista v isti kategoriji ...
Leon je prej razred Golfa, Octavia pa passata ...
S temi avti so pač dobre izkušnje, zato ne govorimo o drugih. Take imamo. Sam Octavio vozim že 10 let, pa bi zamenjal samo se s kakim boljšim avtom ala BMW, Mercedes, Jaguar. Vsi korejci, američani, japonci, Audi odpadejo ... Ker ne prinašajo nič boljšega.
Je pa z avtom tako kot z babo. okusi so različni, kaj si lahko privoščiš pa veš sam. nekateri imajo tudi dobro babo na svoj kredit ...
Leon je prej razred Golfa, Octavia pa passata ...
S temi avti so pač dobre izkušnje, zato ne govorimo o drugih. Take imamo. Sam Octavio vozim že 10 let, pa bi zamenjal samo se s kakim boljšim avtom ala BMW, Mercedes, Jaguar. Vsi korejci, američani, japonci, Audi odpadejo ... Ker ne prinašajo nič boljšega.
Je pa z avtom tako kot z babo. okusi so različni, kaj si lahko privoščiš pa veš sam. nekateri imajo tudi dobro babo na svoj kredit ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jan_g ::
Morda še en predlog: znanec ima Hyundai i40, bencinarja, in ga vedno pohvali. Dosedaj ni imel težav in avto je tudi kar prostoren. Cena nekje od 17 tisoč naprej. Res pa je, da ni turbo, tako da se ne da direkt primerjati s TSI motorji. Mislim, da se boš lažje odločil, če boš šel na par voženj, veliko je odvisno tudi od tega, kaj ti več pomeni.
Spock83 ::
Jaz glasujem za Toyoto Auris TS Hybrid. Boš bistveno bolj zadovoljen. Samo pelješ in menjaš olje. Imel boš bencinarja, ki malo pokuri, varen in zanesljiv avto. Pogonski skop je zelo zanesljiv in malokaj lahko gre narobe. Recimo jaz se igram s porabo non stop tako da mi je avto fun za furat in ni samo prevozno sredstvo. Avto pa vleče v katerkoli klanec kar močno in brey prestanka. Avtomatik je tudi super za mestno vožnjo (mogoče nekatere moti ko pristisneš na gas, da se malo bolje sliši. Za mene ni moteče), star/stop deluje vrhunsko in je nezaznaven ter ni kot pri navadnih avtomobilih. Nima klasičneg štarterja. Mogoče ni tako evropske oblike ampak je precej bolj zanimiv od "navadnih avtomobilov" Meni so oblikovno EU avtomobili ok, vse ostalo pa je dolgčas. Pač vsak ima svoje prednsoti ter slabosti. Ti pa veš kar rabiš in si to vzmaeš. Pač enim paše to, drugim spet nekaj tretjega.
WarpedGone ::
Leon je prej razred Golfa, Octavia pa passata ...
Mal odvisno kako definiraš razred.
Po centimetrih je mogoče octavia blizu passata, po tehnologiji pa navaden golf (minule) generacije.
Zbogom in hvala za vse ribe
balluf ::
Leon in Octavia pa res nista v isti kategoriji ...
Leon je prej razred Golfa, Octavia pa passata ...
S temi avti so pač dobre izkušnje, zato ne govorimo o drugih. Take imamo. Sam Octavio vozim že 10 let, pa bi zamenjal samo se s kakim boljšim avtom ala BMW, Mercedes, Jaguar. Vsi korejci, američani, japonci, Audi odpadejo ... Ker ne prinašajo nič boljšega.
Je pa z avtom tako kot z babo. okusi so različni, kaj si lahko privoščiš pa veš sam. nekateri imajo tudi dobro babo na svoj kredit ...
Ce je Octavia Passata kaj je pa superb ?
krneki0001 ::
S temi avti so pač dobre izkušnje, zato ne govorimo o drugih. Take imamo. Sam Octavio vozim že 10 let, pa bi zamenjal samo se s kakim boljšim avtom ala BMW, Mercedes, Jaguar. Vsi korejci, američani, japonci, Audi odpadejo ... Ker ne prinašajo nič boljšega.
No, pri nas doma so imeli octavio 10 let in bili pametni, da bo nova še veliko boljša. Ko so novo kupili in staro prodali, sedaj jokajo, kok je bila prejšnja boljša, ker v tej vse nekaj škripa, plastika je slabša od tiste v favoritkah leta 1990, stalno neki problemi z računalnikom in elektroniko na splošno. Uglavnem avto za 26k evrov (4x4 varianta) pa sami problemi.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Bellzmet ::
No Octavio se kvečemju lahko primerja z prejšnjo generacijo Passata in ne z Golfom.
@nebivedu: poznam obe Octavii in moram rečt, da to kar si napisal ni res ali pa žal nimaš sreče. Nova Octavia je v vseh pogledih boljša, novejša. Škripa nič ne, problemov z elektroniko ni, izdelava je vsaj na nivoju prejšnje,...
@nebivedu: poznam obe Octavii in moram rečt, da to kar si napisal ni res ali pa žal nimaš sreče. Nova Octavia je v vseh pogledih boljša, novejša. Škripa nič ne, problemov z elektroniko ni, izdelava je vsaj na nivoju prejšnje,...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
D3m ::
Leon in Octavia pa res nista v isti kategoriji ...
Leon je prej razred Golfa, Octavia pa passata ...
S temi avti so pač dobre izkušnje, zato ne govorimo o drugih. Take imamo. Sam Octavio vozim že 10 let, pa bi zamenjal samo se s kakim boljšim avtom ala BMW, Mercedes, Jaguar. Vsi korejci, američani, japonci, Audi odpadejo ... Ker ne prinašajo nič boljšega.
Je pa z avtom tako kot z babo. okusi so različni, kaj si lahko privoščiš pa veš sam. nekateri imajo tudi dobro babo na svoj kredit ...
Octavia je razred Golf.
Superb je razred Passat.
|HP EliteBook|R5 6650U|
videc ::
Octavia je rang golfa. Je vedno bila in verjetno vedno bo, ker je narejena na osnovi golfa. Katerekoli generacije že. Tako kot Seat Leon. Ki je boljši. Kot rečeno, mene je razočarala (v primerjavi s Seat Leon in Ford Focus modeloma).
Superb je narejen na osnovi pasata.
Pri oplu je podobno, Astra in zafira sta na isti osnovi Astre (ki je rang golfa), Meriva in Corsa ter Mokka pa na osnovi Corse. Včasih je bil potem še Signum in Vectra (danes Insignia).
Pri Fordu imaš pa na osnovi Focusa nerejene Focusa, Kuga in C-Maxa (rang golfa), na osnovi Fieste so Fiesta, B-Max, na osnovi Mondea pa Mondeo in S-Max.
Nekdo zgoraj je omenil Toyoto Aurisa, ki bi lahko bil tudi kandididat. Sem pred časom vozil testnega, pa ni slab.
Hyundai i30 je v še tem rangu, i40 se pozicionira v rang C5, Insignia, Mondeo, Passat.
Superb je narejen na osnovi pasata.
Pri oplu je podobno, Astra in zafira sta na isti osnovi Astre (ki je rang golfa), Meriva in Corsa ter Mokka pa na osnovi Corse. Včasih je bil potem še Signum in Vectra (danes Insignia).
Pri Fordu imaš pa na osnovi Focusa nerejene Focusa, Kuga in C-Maxa (rang golfa), na osnovi Fieste so Fiesta, B-Max, na osnovi Mondea pa Mondeo in S-Max.
Nekdo zgoraj je omenil Toyoto Aurisa, ki bi lahko bil tudi kandididat. Sem pred časom vozil testnega, pa ni slab.
Hyundai i30 je v še tem rangu, i40 se pozicionira v rang C5, Insignia, Mondeo, Passat.
dj_uro ::
fantje, octavia je zadnje generacije bazirala na GOLFOVI platformi, tako kot audi a3, leon ipd..
octavia NI ENAKO passat
octavija JE ENAKO golf
octavia NI ENAKO passat
octavija JE ENAKO golf
vw-klub.si
videc ::
Tukaj je potrebno še potem primerjati pakete opreme in npr. Focusa s Titanium opremo dobiš za 20K, kako je z Octavio ne vem.
Je pa res, da so prodajalci Fordov, ponavadi, "smotani", kot da se jim ne da prodajat oziroma se avtomobili prodajajo sami.
Je pa res, da so prodajalci Fordov, ponavadi, "smotani", kot da se jim ne da prodajat oziroma se avtomobili prodajajo sami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
Invictus ::
WarpedGone je izjavil:
po tehnologiji pa navaden golf (minule) generacije.
Saj hvala bogu, da vgrajujejo preverjene dele, ne pa neke brezzvezne novitete.
fantje, octavia je zadnje generacije bazirala na GOLFOVI platformi, tako kot audi a3, leon ipd..
octavia NI ENAKO passat
octavija JE ENAKO golf
Meni je pomemben prostor.
In tega je v octavii bistveno več kot v passatu ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
dj_uro ::
??
PASSAT: medosna: 2,791 prtljažnik: 586/1,512
OCTAVIA: medosna: 2,686 prtljažnik: 590/1,580
karavan:
passat: 2,791 650/1,780
octavia: 2,686 610/1,740
mal mim pihnu?
PASSAT: medosna: 2,791 prtljažnik: 586/1,512
OCTAVIA: medosna: 2,686 prtljažnik: 590/1,580
karavan:
passat: 2,791 650/1,780
octavia: 2,686 610/1,740
mal mim pihnu?
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
Invictus ::
Od kdaj so pa passata tako povečali ?
Pač ne spremljam avtov dnevno ...
Pač ne spremljam avtov dnevno ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
D3m ::
Če se gre za prosotrnost potem Civic Honda Tourer. Samo na žalost je predrag.
Pa je ne zate.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Mufasa ::
Od kdaj so pa passata tako povečali ?
Pač ne spremljam avtov dnevno ...
Z novim modelom 2015
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Invictus ::
Od kdaj so pa passata tako povečali ?
Pač ne spremljam avtov dnevno ...
Z novim modelom 2015
So pač morali . Sam za passata ne bom dajal premium cene ... Je Škoda dovolj dobra ... Mogoče edino superb naslednjič ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Amdforce ::
Prej sem vozil skodo octavio, sedaj pasata in morm rect da kar se prostornosti tice nisem opazil neke bistvene razlike. Pasat je sirsi kar se res pozna, ima pa tudi dosti boljso izolacijo kot octavia. Materiali v kabini so v obeh zelo dobri. Tudi skoda ni imela kej velik plastike notri. Prevozil sem 430kkm z njo in ni bilo nobenih crickov. Servisi zelo poceni, super avto skratka.
Za ta denar definitivno skoda, ce ti je seveda vsec.
Sem pa imel tudi mondeota in focusa. Mondeo je prooooostoren da ni za verjet, focus je pa crap, se nisem imel slabsega vozila pa sem tudi fiata vozil. Sama plastika in zelo dragi deli, za mondeota ti je lazje dat vec za dele saj ves da je avto kot se zagre.
V glavnem skoda octavia/rapid, dsg menjalnik= win. Samo pri rapid je potrebno vzeti boljsi paket opreme, ker ko sem videl tiste plasticne kljuke znotraj sem pa popizdil....drugace pa zanimiv avto. Fabia kombi je tud ok, za moj okus le nekoliko preozka.
Razne focuse/megane itd dobis poceni in z veliko opreme ampak je tako z razlogom, zal.
Korejcev novejsih nisem imel, tast ma aurisa pa je tako tako, spet dosti plastike dela pa super avto. Sem pa slisal da so servisi spet dost dragi.
Sicer imamo doma tudi H accent letnik 99 za rezervo, ki sicer ni nobeno merilo ampak kaj je servis pa tudi ne ve....:-)
Sicer pa definitivno na testno voznjo, avto je lahko se tako lep na koncu pa.....
Ps- pri octaviji bejz stran od sportnega podvozja ce noces vsak tedn h kiropraktiku hi hi....
Lp
Za ta denar definitivno skoda, ce ti je seveda vsec.
Sem pa imel tudi mondeota in focusa. Mondeo je prooooostoren da ni za verjet, focus je pa crap, se nisem imel slabsega vozila pa sem tudi fiata vozil. Sama plastika in zelo dragi deli, za mondeota ti je lazje dat vec za dele saj ves da je avto kot se zagre.
V glavnem skoda octavia/rapid, dsg menjalnik= win. Samo pri rapid je potrebno vzeti boljsi paket opreme, ker ko sem videl tiste plasticne kljuke znotraj sem pa popizdil....drugace pa zanimiv avto. Fabia kombi je tud ok, za moj okus le nekoliko preozka.
Razne focuse/megane itd dobis poceni in z veliko opreme ampak je tako z razlogom, zal.
Korejcev novejsih nisem imel, tast ma aurisa pa je tako tako, spet dosti plastike dela pa super avto. Sem pa slisal da so servisi spet dost dragi.
Sicer imamo doma tudi H accent letnik 99 za rezervo, ki sicer ni nobeno merilo ampak kaj je servis pa tudi ne ve....:-)
Sicer pa definitivno na testno voznjo, avto je lahko se tako lep na koncu pa.....
Ps- pri octaviji bejz stran od sportnega podvozja ce noces vsak tedn h kiropraktiku hi hi....
Lp
Spock83 ::
Če se gre za prosotrnost potem Civic Honda Tourer. Samo na žalost je predrag.
Pa je ne zate.
Bi ga z veseljem imel, če bi si ga lahko privoščil. Civicov 1.6 je odličen motor, samo za moje potrebe je hybrid najboljši kompromis. V vsakem primeru bi Aurisa ali pa tudi Golf GTE če bi bil v karavanski izvedbi.
Spock83 ::
Hehe je moj edini hobi/delo pa mi je žal da prodam.
Edit: No saj imam Priusa, ki pa je praktično isto kot Auris, samo malo manj prosotra. Honda pa bo počakala na boljše čase :)
Edit: No saj imam Priusa, ki pa je praktično isto kot Auris, samo malo manj prosotra. Honda pa bo počakala na boljše čase :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spock83 ()
Mufasa ::
... Je Škoda dovolj dobra ... Mogoče edino superb naslednjič ...
Superb je res prava škoda-tank, premium materiali in neuničljiv motor ter almost-mercedez like vožnja. Izvzemši premium marke imho, imho najboljši karavan na trgu.
Edinole potem je skušnjava ko vidiš da dobiš leto starejšega/podhranjenega sharana za podoben dnar. ;)
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
krneki0001 ::
Superb je res prava škoda-tank, premium materiali in neuničljiv motor ter almost-mercedez like vožnja. Izvzemši premium marke imho, imho najboljši karavan na trgu.
Kaj šteješ pod premium marke. Ker očitno se s prav dosti avtomobilov nisi vozil. Ti pa lahko naštejem vsaj 3 karavane, ki so boljši od superba. Bolj udobni, na cesti bolje stojijo in z vsaj toliko vzdržljivimi motorji.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20994 (6393) | jest10 |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62551 (35116) | urkoman |
» | Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 43918 (33357) | Sparkxl |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38065 (31131) | Superboyy |
» | Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 18700 (15841) | RejZoR |