Forum » Na cesti » Hitrost vožnje na AC
Hitrost vožnje na AC
Temo vidijo: vsi
driver_x ::
lovro535v2 je izjavil:
enkrat bo pa na cestninski rampa dol pa ti bo iz bmweja naredila palačinko.
Ko je bilo v veljavi še ABC cestninjenje, sem tisto rampo večkrat zbil iz tečajev (takrat še brez vozniškega dovoljenja) brez večjih posledic za avto.
issak ::
AapocalypseE je izjavil:
Lastniki BMW-jov mamo radi malo zabave na cestah
Drugače pa nimam takšnih problemov, da se mi BMW-ji ne bi hoteli umaknit na desno špuro.
Mam pa kdaj probleme s kakšnim z drugo znamko, ker si misli, BMW-ju pa se nebom pustil. Grem običajno po desni mimo pa še pomaham čez okno...
Nisem pa tak, da se komu zalepim na rit in blendam z lučmi, ker če meni kdo to dela zadaj se tudi naredim francoza in ostanem na levi.
evo, takim je pa res izpit za vzet. Prehitevanje po desni, pa kaj vam je?
No, jz sicer vozim toliko da sem pod 4000 obrati, ker nad 4000 postane avto čisto preglasen.
Po ravnem je to 120-130 po števcu, po klancu dol pa kak kilometer več.
Če imam pa več ljudi v avtu pa malo počasneje, ker hitreje enostavno ne gre. Okol 120 je to še zmeri po števcu drugač.
Nissan note 2006 benzin 1,4L 88 konjev.
Dirkanje me ne zanima, moram pa večkrat prehitevati s 110, ker me BMWji ki švigajo 150+ mimo ne pustijo na pas, dokler nisem primoran zmanjšati na 90 ker sem tik za tovornjakom. Pospeškov pa nimam takih da bi lahko na 160 potegnil.
Če je treba prehiteti pritisnem kolikor pač gre, ampak ne gre prav veliko (tam do 145)
Kjer je omejitev manj kot 130, vozim po omejitvi.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Zgodovina sprememb…
- spremenil: issak ()
lexios ::
Zaviješ na odstavni pas in pelješ dalje, v tehničnem smislu v tem primeru ne prehitevaš po desnem voznem pasu!
Vsem tistim tule, ki vam je dolgčas na AC in se kratkočasite z udrihanjem po gasu priporočam raje vožnjo v nasprotni smeri! Works for me! Je bolj zabavno! Posebno rekacije zafrustriranih voznikov...
Vsem tistim tule, ki vam je dolgčas na AC in se kratkočasite z udrihanjem po gasu priporočam raje vožnjo v nasprotni smeri! Works for me! Je bolj zabavno! Posebno rekacije zafrustriranih voznikov...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
driver_x ::
xda develope je izjavil:
Sammy73 tebi in podobnim bi mogli vzeti izpit, sploh ker je uporaba motilca kaznjiva.
Ja, seveda, vi bi lastnikom BMWjev pobrali izpite, misleč, da se bodo potem babe raje na vaše stare kante lepile.
xda develope ::
xda develope je izjavil:
Sammy73 tebi in podobnim bi mogli vzeti izpit, sploh ker je uporaba motilca kaznjiva.
Ja, seveda, vi bi lastnikom BMWjev pobrali izpite, misleč, da se bodo potem babe raje na vaše stare kante lepile.
Nekateri ne rabimo bemfla da se babe lepijo na nas.
Poleg starih kant pa vozim avto letnik 2015
Zgodovina sprememb…
- spremenil: xda develope ()
AapocalypseE ::
V soboto sem šal iz Maribora na Bled in je bila kar gužva po AC. Med Trojanami in Ljubljano je bilo največ prometa. Vozili smo po levi v koloni okoli 110. Zadaj sem mel nov model Mercedeza A. Skakal je skozi na desno in nazaj na levo špuro. Kak je blo malo fraj na desni je šal mimo in se vsilil k nam v kolono in spet po desni mimo in nazaj na levo v kolono heh.
Jaz pa z BMW-jem lepo normalno vozil
Dvignejo me samo ljudje, ki izzivajo, ker sam ne delam tega in hočem čimprej mimo takšnega osebka...
Jaz pa z BMW-jem lepo normalno vozil
Dvignejo me samo ljudje, ki izzivajo, ker sam ne delam tega in hočem čimprej mimo takšnega osebka...
xda develope ::
Ziga Dolhar ::
Nazaj na topic. Dovolj futranja sammya, ki vas uspešno trola.*
*(Kaj pa mu drugega preostane, ko sem ga danes zjutraj z mojim petnajst let starim Cliom prehitel!)
*(Kaj pa mu drugega preostane, ko sem ga danes zjutraj z mojim petnajst let starim Cliom prehitel!)
https://dolhar.si/
lexios ::
Dvignejo me samo ljudje, ki izzivajo, ker sam ne delam tega in hočem čimprej mimo takšnega osebka...
Mene pa tovornjaki, pijani ljudje, tisti, ki vozijo manj kot 130 km/h in ostali, ki svojo kripo vozijo na AC. Dejte si že zapomnit, AC so za tiste, ki znamo vozit hitro in imamo drage avte! Vsi ostali se lahko peljete po regionalnih cestah.
Ajd, OK, Ziga je reku da je dost zajebancije...
xda develope ::
Dvignejo me samo ljudje, ki izzivajo, ker sam ne delam tega in hočem čimprej mimo takšnega osebka...
Mene pa tovornjaki, pijani ljudje, tisti, ki vozijo manj kot 130 km/h in ostali, ki svojo kripo vozijo na AC. Dejte si že zapomnit, AC so za tiste, ki znamo vozit hitro in imamo drage avte! Vsi ostali se lahko peljete po regionalnih cestah.
Ajd, OK, Ziga je reku da je dost zajebancije...
Drage bi lahko izpustil ker lahko 10 let star avto prehiti novega bmwja.Evo konc back on topic
samo še nekaj kaj je zate drag avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: xda develope ()
Aston_11 ::
xda develope je izjavil:
Pri visji hitrosti bos bolj spremljal vse in zase vem da sem bolj pozoren pri visji hitrosti in tudi refleksi mi hitreje delujejo pri visji hitrosti.
Sanjaj.
AapocalypseE ::
Lahko pride 50 let stara "kripa" in vas vse tu prehiti... leta niso sploh važna, ampak v kakem stanju je avto.
Dr_M ::
xda develope je izjavil:
Pri visji hitrosti bos bolj spremljal vse in zase vem da sem bolj pozoren pri visji hitrosti in tudi refleksi mi hitreje delujejo pri visji hitrosti.
Sanjaj.
Mogoce bi pa ti raje nehal sanjat in vklopit mozgane.
Jest ce moram zelo pocas vozit, mi rata dolgcas in zacnem okolico gledat. Ce vozim tocno na omejitvi, je ok. Definitivno sem bolj pozoren, ce vozim malo hitreje, kot pocasi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
RedDrake ::
AapocalypseE je izjavil:
Lahko pride 50 let stara "kripa" in vas vse tu prehiti... leta niso sploh važna, ampak v kakem stanju je avto.
Hihihi
lexios ::
Pozornost ti v realni situaciji en k. pomaga... Je pa bistvena razlika med zavorno potjo pri 170 km/h ali 120 km/h!
Vsem uber voznikom tule privoščim vsaj en kreš (po možnosti v drevo ali ograjo brez ostalih soudeležencev), da vas volan mal butne v glavo, mogoče vas nato sreča pamet...
Vsem uber voznikom tule privoščim vsaj en kreš (po možnosti v drevo ali ograjo brez ostalih soudeležencev), da vas volan mal butne v glavo, mogoče vas nato sreča pamet...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
xda develope ::
Nesreco sem sam imel ampak nisem bil krivec posledice so pa bile zareze po obrazu zaradi sipe in sem moral za vleko placati 400 evtov ker sem bil v skoraj v drzavi v katero sem bil namenjen kilometrov je bilo 200.
Aston_11 ::
issak ::
Jest ce moram zelo pocas vozit, mi rata dolgcas in zacnem okolico gledat.Bodi doma potem. Kaj ti je siliti na cesto igrati enega ultra sposobneža, če pa po omejitvah po svojih besadah nisi sposoben voziti.
Hehe, ta je pa dobra :D
Za tiste, ki jim je dolgčas pri počasni vožnji, pojdite na poligon za varno vožjo, kjer ti pri 30kmh (da, polževih 30) deska rit premakne. Avto spraviš v red samo če imaš reflekse 100%, pa še to ni nujno. Če bi ti rit odneslo pri 100kmh, ni varjante da ga ujameš nazaj. Da o 160 in to sploh ne govorim. Hitrost ni šala, četudi se nesreče dogajajo tudi pri nizkih hitrostih, se pri višjih samo povečuje verjetnost smrtnega izida. Malo poračunajte fiziko, in sile do katerih pride pri trku z visoko hitrostjo.
Zaradi divjakov na avtocesti se sploh ne da vozit normalnih 130 po števcu, ker na desnem pasu vozijo tovornjaki 90kmh, na levem pa bemveji 160, in če želiš z nekim navadnim "švoh" avtom prehitet, moraš najprej šaltati v četrto da sploh dobiš kaj pospeška, pa še to se ti, ko komaj potegneš do 110, nalima na rit nek težak in blenda in trobi ko ne vem kaj. Preden sploh lahko pospešim do 130 se moram že umikati za naslednji tovornjak, ki gre ravno tako 90. Pa smo spet na istem. Potem pa v četrti do 5000 obratov da počasi potegnem to 140, kar je napol sprejemvljivo za vse profesionalne voznike bmwjev.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
chinko ::
Nesreco sem sam imel ampak nisem bil krivec posledice so pa bile zareze po obrazu zaradi sipe in sem moral za vleko placati 400 evtov ker sem bil v skoraj v drzavi v katero sem bil namenjen kilometrov je bilo 200.
Če bi vozil počasneje bi lahko še kaj rešu, če si res tko sposobn voznik kot razlagaš! Pri 200 km/h nimaš več kaj odreagirat, lahko le še počakaš da butne. Mogoče pa bi desetinke sekunde, ki bi jih s počasnejšo vožnjo pridobil, same rešile situacijo.
Pšenični ::
Jest ce moram zelo pocas vozit, mi rata dolgcas in zacnem okolico gledat.Bodi doma potem. Kaj ti je siliti na cesto igrati enega ultra sposobneža, če pa po omejitvah po svojih besadah nisi sposoben voziti.
Hehe, ta je pa dobra :D
Za tiste, ki jim je dolgčas pri počasni vožnji, pojdite na poligon za varno vožjo, kjer ti pri 30kmh (da, polževih 30) deska rit premakne. Avto spraviš v red samo če imaš reflekse 100%, pa še to ni nujno. Če bi ti rit odneslo pri 100kmh, ni varjante da ga ujameš nazaj. Da o 160 in to sploh ne govorim. Hitrost ni šala, četudi se nesreče dogajajo tudi pri nizkih hitrostih, se pri višjih samo povečuje verjetnost smrtnega izida. Malo poračunajte fiziko, in sile do katerih pride pri trku z visoko hitrostjo.
Zaradi divjakov na avtocesti se sploh ne da vozit normalnih 130 po števcu, ker na desnem pasu vozijo tovornjaki 90kmh, na levem pa bemveji 160, in če želiš z nekim navadnim "švoh" avtom prehitet, moraš najprej šaltati v četrto da sploh dobiš kaj pospeška, pa še to se ti, ko komaj potegneš do 110, nalima na rit nek težak in blenda in trobi ko ne vem kaj. Preden sploh lahko pospešim do 130 se moram že umikati za naslednji tovornjak, ki gre ravno tako 90. Pa smo spet na istem. Potem pa v četrti do 5000 obratov da počasi potegnem to 140, kar je napol sprejemvljivo za vse profesionalne voznike bmwjev.
"Profesionalne" voznike BMW jev. Ki pri nas po naselju vozijo 90 na uro, ravno danes..... Sicer sem zamenjal par avtov, najprej sem mel Jugota 45, ko me je postalo strah kamijonarjev na stari cesti, na Črnem kalu so me prehitevali ko nori..., sem avto zamenjal za 1,4 kubikov. Čez par let se zgodba ponovi......
Za udobno vožnjo pa AC je dobro met malo boljši avto, vožnja je lagodna, ne padeš iz avta ko pokošen, po daljši vožnji. No, zdej šaltam v 5 pr 175, kar je sprejemljivo za večino voznikov BMW jev.
Dr_M ::
Jest ce moram zelo pocas vozit, mi rata dolgcas in zacnem okolico gledat.Bodi doma potem. Kaj ti je siliti na cesto igrati enega ultra sposobneža, če pa po omejitvah po svojih besadah nisi sposoben voziti.
Waw, si pa bister kot gnojnica.
Ce nisi sposoben vozit avta po predpisih, ti bodi raje doma, namesto da oviras promet.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
MuadDib ::
Jest ce moram zelo pocas vozit, mi rata dolgcas in zacnem okolico gledat.Bodi doma potem. Kaj ti je siliti na cesto igrati enega ultra sposobneža, če pa po omejitvah po svojih besadah nisi sposoben voziti.
Pod Dr_M-ov post se lahko samo podpisem... Ce moras po mestu vozit 30, pol dejansko gledas vec okoli. Svojcas sem vozil po Mariboru mimo ljudskega vrta (omejitev 30), kjer enostavno ne mores vec vozit... kolesarji so me prehitevali PO DESNI! Valda sem bolj gledal kolesarje, da ne bo slucajno kake luknje spregledal in mi zavil pod avto (krivec je tako ali tako voznik osebnega vozila). Ce bi vozil PREHITRO, bi bil strah pred taksnimi kolesarji brezpomenski!
Zraven tega pa lahko lepo povem izkusnje iz mlajsih let! Voznja z MINIMALNO hitrostjo 70km/h (zmanjsanje zaradi odvzema prednosti) skozi mesto, ki mi je pognala adrenalin po zilah, preprecevanje kacljivih situacij po tekocem traku, reagiranje v pravem trenutku in primerno! Ali pa povem se tisto, ko se mi pri 20km/h (konstantna voznja po snegu in ledu - pesek na cesti je bila samo pobozna zelja), zaviranje pred lezecimi policaji (ena izmed najvecjih nevarnosti v prometu sploh) in hopa - ze sem dobil enega zadi v rit, ker, kakor mi je kasneje povedal, ni vedel, da je tam lezeci policaj! Kazen sem pa dobil jaz, ker sem zaviral, kjer sploh "ne bi bilo potrebe" (naj omenim da je prehod za pesce na lezecem policaju - 30. clen, 1. odstavek: "Voznik sme voziti s taksno hitrostjo, da vozilo ves cas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliscine lahko pricakuje.")!
Vsekakor raje vozim po Avstriji, kjer se peljes tistih 140km/h po levi spuri (desna je za tovornjake in slovenceljne, ki vozijo do 100km/h), prehitevanje po desni je nekaj najbolj obicajnega in se moras pac tega navadit ali pa dat prostor hitrejsim vozilom in pa voznja pri 140km/h pomeni da si tako hiter kot skoraj ves promet (izjeme so kaksni uvozeni dunajcani, ki ga pripici enih 160km/h - torej potovalna hitrost)!!!
Se raje pa vozim po nemskih avtocestah, sploh tam, kjer ni omejitev, saj lahko dejansko vozis s pravo potovalno hitrostjo (se enkrat, 160km/h)!
Je pa res, da je idealna hitrost 75% maksimalne hitrosti tvojega vozila (se pravi ce gre avto 200, pol je idealna hitrost 150)...
driver_x ::
Za tiste, ki jim je dolgčas pri počasni vožnji, pojdite na poligon za varno vožjo, kjer ti pri 30kmh (da, polževih 30) deska rit premakne. Avto spraviš v red samo če imaš reflekse 100%, pa še to ni nujno.
Jaz sem bil na tem poligonu in to tudi priporočam vsakemu. Sicer pa je v mojem primeru pri vseh vajah vse postoril avto sam. Na tej vaji z desko mi je nato inštruktor rekel, da naj poizkusim še z izključeno vso elektroniko. V tem primeru je bilo bistveno težje, saj sem potreboval skoraj cel poligon, da sem avto poravnal.
Ziga Dolhar je izjavil:
Nazaj na topic. Dovolj futranja sammya, ki vas uspešno trola.*
Včasih si ne morem pomagati, sploh v sedečem položaju na palubi, srkajoč priljubljen napitek.
Ziga Dolhar je izjavil:
*(Kaj pa mu drugega preostane, ko sem ga danes zjutraj z mojim petnajst let starim Cliom prehitel!)
Sori, ampak nisem opazil nobenega cliota, ki bi plul v moji okolici.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: driver_x ()
Unknown_001 ::
Za tiste, ki jim je dolgčas pri počasni vožnji, pojdite na poligon za varno vožjo, kjer ti pri 30kmh (da, polževih 30) deska rit premakne. Avto spraviš v red samo če imaš reflekse 100%, pa še to ni nujno.
No no, ne pretiravat. Tisto spodmikanje zadka in lovljenje pri tej hitrosti ni nobena znanost, če nisi ravno paničar, ki histerijo začne zganjat čim gre avto mal po svoje.
Vsako zimo se na vaškem makadamu da doživeti več, kot pa na tečaju varne vožnje če imaš kaj pojma. Je pa tečaj dober, ker ti postrežejo tudi s teoretično podlago in ti inštruktor pomaga pri izboljševanju reševanja situacij (komentira napake).
Se pa strinjam, da je pri višjih hitrostih to hudičevo nevarno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Jaz sem bil na tem poligonu in to tudi priporočam vsakemu. Sicer pa je v mojem primeru pri vseh vajah vse postoril avto sam. Na tej vaji z desko mi je nato inštruktor rekel, da naj poizkusim še z izključeno vso elektroniko. V tem primeru je bilo bistveno težje, saj sem potreboval skoraj cel poligon, da sem avto poravnal.
? Nam so namensko rekli naj izklopimo esp če ga kdo ima in podobne zadeve. V prvo sem pozabil v drugem poskusu sem pa izklopil ampak ni bilo razlike. Čim je avto cuknil, bum po sklopki in karseda hitro popraviš smer z volanom pa ni bilo nobene drame. Drugo pa je če prideš z zlizanimi gumami pa refleksi slabšimi od crknjenega konja.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krneki0001 ::
Na deski, kjer ti rit odnese smo mi probali s 40, 50 in 60km/h. Poligon je bil pa ÖAMTC-ov v celovcu s slovenskimi inštruktorji. Smo si s klubom zrihtal mal popusta, pa uglavnem sami 4x4 avtomobili, tako da je bilo bolj zanimivo. Samo se res pozna razlika 2WD proti 4WD na takem poligonu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
St235 ::
Unknown_001 je izjavil:
Jaz sem bil na tem poligonu in to tudi priporočam vsakemu. Sicer pa je v mojem primeru pri vseh vajah vse postoril avto sam. Na tej vaji z desko mi je nato inštruktor rekel, da naj poizkusim še z izključeno vso elektroniko. V tem primeru je bilo bistveno težje, saj sem potreboval skoraj cel poligon, da sem avto poravnal.
? Nam so namensko rekli naj izklopimo esp če ga kdo ima in podobne zadeve. V prvo sem pozabil v drugem poskusu sem pa izklopil ampak ni bilo razlike. Čim je avto cuknil, bum po sklopki in karseda hitro popraviš smer z volanom pa ni bilo nobene drame. Drugo pa je če prideš z zlizanimi gumami pa refleksi slabšimi od crknjenega konja.
ja, do tega pride ko ljudje kliknejo na tipko z fancy imenom, ki v resnici odklopi nadzor zdrsa pogonskih koles pri speljevanju, ne pa dejanskega ESP. Ker to je edini način, da trdiš, da ni razlike med lovlenjem avtomobila z delojučim ali nedelujočim ESP.
issak ::
Unknown_001 je izjavil:
Za tiste, ki jim je dolgčas pri počasni vožnji, pojdite na poligon za varno vožjo, kjer ti pri 30kmh (da, polževih 30) deska rit premakne. Avto spraviš v red samo če imaš reflekse 100%, pa še to ni nujno.
No no, ne pretiravat. Tisto spodmikanje zadka in lovljenje pri tej hitrosti ni nobena znanost, če nisi ravno paničar, ki histerijo začne zganjat čim gre avto mal po svoje.
Vsako zimo se na vaškem makadamu da doživeti več, kot pa na tečaju varne vožnje če imaš kaj pojma. Je pa tečaj dober, ker ti postrežejo tudi s teoretično podlago in ti inštruktor pomaga pri izboljševanju reševanja situacij (komentira napake).
Se pa strinjam, da je pri višjih hitrostih to hudičevo nevarno.
Je znanost, če tega nikoli prej ne doživiš. Zato je ta varna vožnja zdaj tudi obvezna za mlade voznike, da enkrat doživiš nekaj takega preden se ti zgodi zares. Vsem tam ki so bili takrat z mano na poligonu (vključno z mano), bi avto gladko odneslo s ceste, v drugo in tretje je šlo pa že bolje. Reagirati je treba takoj in natančno, če tega nisi nikoli prej doživel (ali pa se pogovrajaš po telefonu, kadiš čik, eno roko moliš čez okno ipd.), te bo obrnilo. Za ta manuver potrebuješ obe roki 100% na volanu in 100% zbranost, in časa za paničarit sploh nimaš, ker si že obrnjen. Seveda pa ni nič posebnega, ko enkrat malo povadiš, ali pa še bolje vadiš redno.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
driver_x ::
Unknown_001 je izjavil:
Jaz sem bil na tem poligonu in to tudi priporočam vsakemu. Sicer pa je v mojem primeru pri vseh vajah vse postoril avto sam. Na tej vaji z desko mi je nato inštruktor rekel, da naj poizkusim še z izključeno vso elektroniko. V tem primeru je bilo bistveno težje, saj sem potreboval skoraj cel poligon, da sem avto poravnal.
? Nam so namensko rekli naj izklopimo esp če ga kdo ima in podobne zadeve. V prvo sem pozabil v drugem poskusu sem pa izklopil ampak ni bilo razlike. Čim je avto cuknil, bum po sklopki in karseda hitro popraviš smer z volanom pa ni bilo nobene drame. Drugo pa je če prideš z zlizanimi gumami pa refleksi slabšimi od crknjenega konja.
ja, do tega pride ko ljudje kliknejo na tipko z fancy imenom, ki v resnici odklopi nadzor zdrsa pogonskih koles pri speljevanju, ne pa dejanskega ESP. Ker to je edini način, da trdiš, da ni razlike med lovlenjem avtomobila z delojučim ali nedelujočim ESP.
Druga možnost je še ta, da ima sposobnosti nivoja dirkačev formule 1.
Unknown_001 ::
Je znanost, če tega nikoli prej ne doživiš. Zato je ta varna vožnja zdaj tudi obvezna za mlade voznike, da enkrat doživiš nekaj takega preden se ti zgodi zares. Vsem tam ki so bili takrat z mano na poligonu (vključno z mano), bi avto gladko odneslo s ceste, v drugo in tretje je šlo pa že bolje. Reagirati je treba takoj in natančno, če tega nisi nikoli prej doživel (ali pa se pogovrajaš po telefonu, kadiš čik, eno roko moliš čez okno ipd.), te bo obrnilo. Za ta manuver potrebuješ obe roki 100% na volanu in 100% zbranost, in časa za paničarit sploh nimaš, ker si že obrnjen. Seveda pa ni nič posebnega, ko enkrat malo povadiš, ali pa še bolje vadiš redno.
Doživel sem na cesti že marsikaj pa vedno uspel rešit situacijo.
Verjamem da je problem to spodnašanje pri višjih hitrostih kot sem tudi potrdil. Ampak pri 30 na uro pa res ni nič takega da ne bi mogel rešit če gledaš na cesto. Pa nehajte srat po drugih ki se ne strinjajo povsem z vašim "strokovnim" mnenjem, ki meni osebo ni vredno pol k*.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
AapocalypseE ::
Še prava pesem med vožnjo BMW-ja od 1:10 naprej
Freude am Fahren
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
blackbfm ::
Doživel sem na cesti že marsikaj pa vedno uspel rešit situacijo.
Verjamem da je problem to spodnašanje pri višjih hitrostih kot sem tudi potrdil. Ampak pri 30 na uro pa res ni nič takega da ne bi mogel rešit če gledaš na cesto. Pa nehajte srat po drugih ki se ne strinjajo povsem z vašim "strokovnim" mnenjem, ki meni osebo ni vredno pol k*.
Joj nehaj nakladat, če se ti večkrat dogajajo take situacije je nekaj narobe s tvojim načinom in 1x se pač ne boš uspel rešit.. Jaz sem recimo mislu da obvladam kolo 50kmh+ brez problema, nazadnje sem se pa skoraj ubil pri 15kmh
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
AapocalypseE ::
Še, ko kaže --- ni panike pri BMW-ju
Edit: OK
Edit: OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
šernk ::
Verjamem da je problem to spodnašanje pri višjih hitrostih kot sem tudi potrdil. Ampak pri 30 na uro pa res ni nič takega da ne bi mogel rešit če gledaš na cesto.
dokler dokler ne gre nekaj hudo narobe
se imam za nadpovprečno dobrega voznika, pa sem pri manj kot 40km/h skoraj totalko naredil. dovolj je bil led za ovinkom potem ko sem prevozil več kot 30km po suhi cesti. lahko mi verjameš ali ne, da sem naslednja 2km prevozil pri hitrosti 20km/h dokler nisem prišel na glavno cesto, ker nisem imel nobene volje še enkrat podoživet zadevo. pa me je izključno moja hitra in pravilna reakcija obdržala na cesti. če zajebeš samo smer volana ali pa da pohodiš zavoro si zaključil z zgodbo. v tisti tisočinki sekunde moraš imeti obnašanje avta v mezincu, ker časa za razmišljanje kaj boš storil ni in če se ti to prej ne vsaj nekajkrat nadzorovano zgodi ne moreš znat.
ja danes se te reakcije zelo dobro lahko iz simulacij iz računalnika prenese, še vedno pa moraš zadevo občutit na volanu ko ti odnese zadnji konec.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
krneki0001 ::
AapocalypseE je izjavil:
streetracer, ni problema hitro vozit po ravnini na avtocestah, problem je ustavit, ko je kaj narobe. Omejitev ni brez razloga podana za take ceste.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
driver_x ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23922 (19355) | solatko |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22478 (19175) | Utk |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35577 (33329) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123540 (100562) | solatko |