Forum » Igre » Elex
Elex
oo7 ::
Nova igra od razvijalcev Piranha Bytes ( Gothic in Risen)
Elex is scheduled to release between mid-December 2016 and mid-March 2017 on PC, PlayStation 4 and Xbox One.
Elex is described as a “handcrafted action RPG” set in a post-apocalyptic sci-fi fantasy universe, rife with mutated creatures and original characters.
Players will be immersed in a rather large, seamless world where they will need to make moral choices, and perform “powerful actions”.
Nordic Games commented that Elex is “by far the most ambitious project” for it and Piranha Bytes to-date.
“Elex is going to be edgy, dark, uncompromising, complex, and we love it already,” said Nordic’s product director Reinhard Pollice. “We will be premiering a vertical slice build at gamescom 2015 with more information released in due time.”
http://www.vg247.com/2015/07/02/elex-pc...
Elex is scheduled to release between mid-December 2016 and mid-March 2017 on PC, PlayStation 4 and Xbox One.
Elex is described as a “handcrafted action RPG” set in a post-apocalyptic sci-fi fantasy universe, rife with mutated creatures and original characters.
Players will be immersed in a rather large, seamless world where they will need to make moral choices, and perform “powerful actions”.
Nordic Games commented that Elex is “by far the most ambitious project” for it and Piranha Bytes to-date.
“Elex is going to be edgy, dark, uncompromising, complex, and we love it already,” said Nordic’s product director Reinhard Pollice. “We will be premiering a vertical slice build at gamescom 2015 with more information released in due time.”
http://www.vg247.com/2015/07/02/elex-pc...
opeter ::
Odlična novica! Upam, da bo tudi na GOG-u.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
The Player ::
super novica, kajti pred kratkim sem se spraševal "kaj se dogaja z Piranha Bytes?".
Upam, da bo igra začrtala staro slavo Piranha Bytes, saj sta zadnja dva risen-a pustila mešane občutke (tudi pri meni) in si nekako ne morejo privoščiti novega kiksa,...
Zna kdo kaj več povedati o Nordic Games? A to so razvijalci al založniki?
Upam, da bo igra začrtala staro slavo Piranha Bytes, saj sta zadnja dva risen-a pustila mešane občutke (tudi pri meni) in si nekako ne morejo privoščiti novega kiksa,...
Zna kdo kaj več povedati o Nordic Games? A to so razvijalci al založniki?
opeter ::
Nordic Games je švedski založnik. Imajo pa širok spekter različnih iger in pod svojim okriljem tudi studije.
V preteklosti so kupili cel kup blagovnih znamk, izdelkov in iger od JoWooD Entertainment, DreamCatcher Interactive, THQ, Atarija, nemškega dtp entertainmenta in drugih.
Nekaj njihovih najbolj poznanih blagovnih znamke:
- Darksiders
- AquaNox
- The Black Mirror serija
- Red Faction serija
- SpellForce
- The Guild
- Shadowrun
- Painkiller
- Titan Quest
- Juiced
- Desperados
... in cel kup drugih.
Nordic Games %28company%29 @ Wikipedia
www.nordicgamesgroup.com
Skratka, v zadnjem času so postali eden izmed (naj)večjih evropskih založnikov.
Še njihovo uradno sporočilo v zvezi z Elexom:
http://www.nordicgamesgroup.com/news/ne...
V preteklosti so kupili cel kup blagovnih znamk, izdelkov in iger od JoWooD Entertainment, DreamCatcher Interactive, THQ, Atarija, nemškega dtp entertainmenta in drugih.
Nekaj njihovih najbolj poznanih blagovnih znamke:
- Darksiders
- AquaNox
- The Black Mirror serija
- Red Faction serija
- SpellForce
- The Guild
- Shadowrun
- Painkiller
- Titan Quest
- Juiced
- Desperados
... in cel kup drugih.
Nordic Games %28company%29 @ Wikipedia
www.nordicgamesgroup.com
Skratka, v zadnjem času so postali eden izmed (naj)večjih evropskih založnikov.
Še njihovo uradno sporočilo v zvezi z Elexom:
http://www.nordicgamesgroup.com/news/ne...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
The Player ::
elex preview
http://www.gamestar.de/spiele/elex/arti...
če zna kdo nemško, lahko pove o čem se gre. also 2. filmček ma slike iz igre, 1. ignorirajte
http://www.gamestar.de/spiele/elex/arti...
če zna kdo nemško, lahko pove o čem se gre. also 2. filmček ma slike iz igre, 1. ignorirajte
The Player ::
oo7 ::
The Player je izjavil:
Preview še v angleščini
First Look at Elex - The Science Fantasy RPG from The Creators of Gothic
Zanimivo upam, da jim uspe narediti dobro igro.
Izi ::
Znanstveno fantazijski RPG (mešanica med znanstveno fantastiko in fantazijo).
Tole gre kar takoj na moj spisek iger, ki jih moram obvezno nabaviti.
Tole gre kar takoj na moj spisek iger, ki jih moram obvezno nabaviti.
oo7 ::
[Pax East 2016] Elex Gameplay (no sound)
In ELEX, you join the war over a powerful resource that gives people great magic-like powers, but turns them into indifferent cold creatures. You decide if emotions and humaneness or cold synthetic logic will rule the world of Magalan.
Features:
Completely seamless Open World experience without borders and loading zones for the ultimate exploration experience
Vertical Exploration: Use the jetpack to reach any place in the game world
Simulated game world where everything reacts to the players actions and provides for an authentic atmosphere
Highly interconnected quest system that support true player choices
Tactical and challenging combat system for close and ranged combat
Universe set in a post apocalyptic science fantasy universe that combines the most interesting aspects of all genres
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
The Player ::
Še en video malo bolj v detajle
izgleda zanimivo, kakor od začetka nisem mogel dojeti kako bodo ves ta futurizem, post apokalipso in fantazijo itd. itd. spravili skupaj, izgleda obetavno.
Edino kar mi ni všeč je to, da še zmeraj silijo stare prakse iz risen 2 in 3.
Recimo zakaj še zmeraj silijo enotne "izkušnje" neglede na nasprotnike. Npr. v Gothicu je bil razpon izkušenj od 50-1000, medtem ko ima od risen 2 naprej vsi sovragi večinoma enotne izkušnje.
Tudi mi ni všeč ker so začel od risen 2 naprej kopirati "design" od Gothic 4 arcanie.
no pustimo se presenetiti
izgleda zanimivo, kakor od začetka nisem mogel dojeti kako bodo ves ta futurizem, post apokalipso in fantazijo itd. itd. spravili skupaj, izgleda obetavno.
Edino kar mi ni všeč je to, da še zmeraj silijo stare prakse iz risen 2 in 3.
Recimo zakaj še zmeraj silijo enotne "izkušnje" neglede na nasprotnike. Npr. v Gothicu je bil razpon izkušenj od 50-1000, medtem ko ima od risen 2 naprej vsi sovragi večinoma enotne izkušnje.
Tudi mi ni všeč ker so začel od risen 2 naprej kopirati "design" od Gothic 4 arcanie.
no pustimo se presenetiti
Twixz ::
What...?
Okay tole je res.. Čudn špil
Kakorkoli, dokazano je da gre Piranha Bytes vedno bolj v moški spolni organ. Z nadaljevanjem Gothic sage bi zadovoljili vsako RPG dušo, čeprav je tudi tam šla igralnost v ženski spolni organ. Z Gothic 1 so sicer naredili igro ki je z igranjem postajala lažja, dvojka me še danes mami da bi jo odigral, čeprav sem jo obrnil trikrat (Mercenary, Fire Mage, Paladin).
Risen je tudi še kar v redu.
Tole pa nikakvo.. Prihodnost zmešana s preteklostjo, 250 watt?
Okay tole je res.. Čudn špil
Kakorkoli, dokazano je da gre Piranha Bytes vedno bolj v moški spolni organ. Z nadaljevanjem Gothic sage bi zadovoljili vsako RPG dušo, čeprav je tudi tam šla igralnost v ženski spolni organ. Z Gothic 1 so sicer naredili igro ki je z igranjem postajala lažja, dvojka me še danes mami da bi jo odigral, čeprav sem jo obrnil trikrat (Mercenary, Fire Mage, Paladin).
Risen je tudi še kar v redu.
Tole pa nikakvo.. Prihodnost zmešana s preteklostjo, 250 watt?
The Player ::
V videu več o zgodbi :)
ELEX - Official Prologue Trailer
JOJ, si me prehitel sm vidu napovednik šele danes.
Če ste se spraševali zakaj igra še ni izšla. Spet so spremenili čas izida, na 3/4 2017, se pravi, da lahko pričakujemo izid približno to poletje ali zgodaj jeseni (sem prebral komental na pod eno objavo uradni FB strani od Piranhe bytes, na žalost ga ne morem pripopat, ker je že star in bi ga težko našel).
Napovednik in sam začetek zgodbe se mi zdita zelo generična, da ne omenjam tipičnega holywoodskega glasu. Mnogi so skritizirali napovednik sodeč po youtube komentarjih.
Kaj vi mislite, kakšna bo igra? Bo presenetila ali pa bo na rangu Risen 2 in 3?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
The Player ::
Tole so prilepili na uradno FB stran Piranha Bytes
https://www.amazon.de/THQ-Nordic-GmbH-E...
Na povezavi piše, da je Datum izida 29.12.2017? Dajmo se presenetiti
https://www.amazon.de/THQ-Nordic-GmbH-E...
Na povezavi piše, da je Datum izida 29.12.2017? Dajmo se presenetiti
oo7 ::
The Player je izjavil:
Na povezavi piše, da je Datum izida 29.12.2017? Dajmo se presenetiti
Sem mislil, da bo prej. Je pap ozen datum v letu tako, da bi raje rekel januar Februar 2018.
opeter ::
Meni osebno izgleda zanimivejša od Mass Effect.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
The Player ::
The Player je izjavil:
Na povezavi piše, da je Datum izida 29.12.2017? Dajmo se presenetiti
Sem mislil, da bo prej. Je pap ozen datum v letu tako, da bi raje rekel januar Februar 2018.
Ja, glede na to, da so obljubljali za 3. četrtino 2017 je kar pozno, po drugi strani bi bil pa januar 2018 zelo prepozen, glede na to, da so že 1x, če ne celo 2x že prestavili izid igre.
Po drugi strani je pa bolje potrpeti, kot spet dobiti Risen 2 in 3.
oo7 ::
The Player je izjavil:
Po drugi strani je pa bolje potrpeti, kot spet dobiti Risen 2 in 3.
To pa sigurno.
oo7 ::
oo7 ::
ELEX - June 2017 Gameplay HD
Men vsekakor igra zgleda zanimivo sploh svet je zanimiv grafika mi je tudi vredu edino gameplay se mi zdi malo lesen drugače pa sem zainterisiran :)
Men vsekakor igra zgleda zanimivo sploh svet je zanimiv grafika mi je tudi vredu edino gameplay se mi zdi malo lesen drugače pa sem zainterisiran :)
oo7 ::
Piranha Bytes on Improved Polish and 100+ Hours Worth of Playtime in ELEX
Is there a level cap? Could players unlock all skills (except the faction ones)?
There is no level cap. But each consecutive level needs more and more experience points.Will it be possible to mix and match weapons without restrictions, for instance using a shield and a gun at the same time?
Will it be possible to mix and match weapons without restrictions, for instance using a shield and a gun at the same time?
You can use Swords or other one-handed weapons together with a shield but, for example, a two-handed hammer cannot be used together with a shield. But of course, you can switch from sword and shield to a laser rifle instantly.
Can players expect dynamic encounters or "events" while roaming the open world?
Yes. For example, some creatures in the world have other creatures they would like to eat. So if a raptor randomly meets a little rat, they will start fighting each other. The same goes for NPCs. If some Creatures come near a city, the guards will start to defend their city. The player can even use this to his advantage by luring some enemies who are too strong for him to a city to get some help.
How big is the world of ELEX in terms of size and time to cross it?
This is really hard to say because the world is not flat, there are a lot of mountains, cliffs and stuff like that, so you cant just walk in a straight line. But what we can say is the size of the world, it is roughly 1.5 times bigger than the world of Gothic 3.
From what I understand, this is the first time Piranha Bytes added romance options. Can you talk about this implementation? Is same-sex romance possible?
No, same-sex romance is not possible. For what is possible we don't want to say too much because we don't want to spoil anything!
What's the expected average playtime to complete the main story? And what if we included side content, too?
Around 40 hours if you rush through the game. But you will need above 100+ hours if you really want to achieve everything in the game but one thing to mention is that the game does not end after the credits roll. Even after the story ends you can go back into the world again and still continue the remaining side quests.
For those who intend to become an outlaw, will bounties carry over from town to town or are they local?
The Outlaws are a faction in our game. If you join them, the other factions might not like you anymore but you will not be a criminal. You only get a bounty on your head if you commit too many crimes in a city and if this happens you can't for example trade anymore in that city, but only in that city. Other cities are still friendly towards you unless you commit crimes there, too.
Can you talk about the companion system? Is it possible to upgrade their equipment?
You can learn perks which make your companions stronger. We have a lot of features for companions in ELEX. They have their own character and will interrupt you in dialogues, comment on your surroundings, have their own questlines and even leave you if you do too much stuff they dislike.
A fairly significant amount of bugs has been the bane of previous Piranha Bytes games. Do you feel that ELEX will fare much better in this regard at launch?
If you look at the Risen series then you will see that those games do not have many bugs anymore. This time we even made all console versions ourselves to ensure that these versions are on the same level.
Similarly, users have often lamented the "janky" combat and animations. Do you think ELEX has been improved significantly in this area?
We had a lot of positive feedback about this on our latest version at the GamesCom. Last GamesCom (in 2016) we had some people complaining about the animations so we worked really hard to improve them.
You recently stated that there won't be any "stinking" DLCs. Does that mean post-launch content will be free, or rather that there won't be any? Will the game support HDR displays and if so, on which platforms?
We don't plan on making any DLCs and no, we will not support HDR.
http://wccftech.com/piranha-bytes-impro...
Is there a level cap? Could players unlock all skills (except the faction ones)?
There is no level cap. But each consecutive level needs more and more experience points.Will it be possible to mix and match weapons without restrictions, for instance using a shield and a gun at the same time?
Will it be possible to mix and match weapons without restrictions, for instance using a shield and a gun at the same time?
You can use Swords or other one-handed weapons together with a shield but, for example, a two-handed hammer cannot be used together with a shield. But of course, you can switch from sword and shield to a laser rifle instantly.
Can players expect dynamic encounters or "events" while roaming the open world?
Yes. For example, some creatures in the world have other creatures they would like to eat. So if a raptor randomly meets a little rat, they will start fighting each other. The same goes for NPCs. If some Creatures come near a city, the guards will start to defend their city. The player can even use this to his advantage by luring some enemies who are too strong for him to a city to get some help.
How big is the world of ELEX in terms of size and time to cross it?
This is really hard to say because the world is not flat, there are a lot of mountains, cliffs and stuff like that, so you cant just walk in a straight line. But what we can say is the size of the world, it is roughly 1.5 times bigger than the world of Gothic 3.
From what I understand, this is the first time Piranha Bytes added romance options. Can you talk about this implementation? Is same-sex romance possible?
No, same-sex romance is not possible. For what is possible we don't want to say too much because we don't want to spoil anything!
What's the expected average playtime to complete the main story? And what if we included side content, too?
Around 40 hours if you rush through the game. But you will need above 100+ hours if you really want to achieve everything in the game but one thing to mention is that the game does not end after the credits roll. Even after the story ends you can go back into the world again and still continue the remaining side quests.
For those who intend to become an outlaw, will bounties carry over from town to town or are they local?
The Outlaws are a faction in our game. If you join them, the other factions might not like you anymore but you will not be a criminal. You only get a bounty on your head if you commit too many crimes in a city and if this happens you can't for example trade anymore in that city, but only in that city. Other cities are still friendly towards you unless you commit crimes there, too.
Can you talk about the companion system? Is it possible to upgrade their equipment?
You can learn perks which make your companions stronger. We have a lot of features for companions in ELEX. They have their own character and will interrupt you in dialogues, comment on your surroundings, have their own questlines and even leave you if you do too much stuff they dislike.
A fairly significant amount of bugs has been the bane of previous Piranha Bytes games. Do you feel that ELEX will fare much better in this regard at launch?
If you look at the Risen series then you will see that those games do not have many bugs anymore. This time we even made all console versions ourselves to ensure that these versions are on the same level.
Similarly, users have often lamented the "janky" combat and animations. Do you think ELEX has been improved significantly in this area?
We had a lot of positive feedback about this on our latest version at the GamesCom. Last GamesCom (in 2016) we had some people complaining about the animations so we worked really hard to improve them.
You recently stated that there won't be any "stinking" DLCs. Does that mean post-launch content will be free, or rather that there won't be any? Will the game support HDR displays and if so, on which platforms?
We don't plan on making any DLCs and no, we will not support HDR.
http://wccftech.com/piranha-bytes-impro...
Izi ::
Ne vem ali bi kupil ali počakal na razprodajo
Ti ki si fan Falout 4, nimaš kaj razmišljat. Čimprejšnji nakup je obvezen Elex po mojem mnenju prekosi Fallout 4.
Polna cena je malo nižja od običajnih AAA iger. Stane 45 €, ampak svetujem nakup preko mešetarjev s ključki za okoli 30 €.
Cdkeys jo ima za 30,79 €
Igra je mešanica med Fallout in Gothic. Okolje je Fallot, zgodba pa Gothic.
Svet je postapokaliptičen, ampak že precej po apokalipsi s kometom, tako da ruševin ni več. Je pa VELIKANKI, tako da ga nikoli ne moreš preiskati v celoti. Podobno kot v Skyrim in Fallout 4 je glavno delo v mestih, pokrajino izvem mest raziskuješ bolj sproti, ko potuješ na kakšno nalogo. Proti koncu potuješ s teleporti, katere moraš seveda najprej odkriti vsakega posebej.
Zgodba pa je po moje še najbližje Gothicu 1. Kot tam imamo tudi tukaj tri frakcije, ki so si razdelile svet. Opazi se klasična fantazijska razporeditev. Berserkerji so bojevniki, Kleriki so čarovniki, Outlaws so pa tatovi.
Podobno kot v Gothic 1 se tudi tukaj ni treba kar takoj nekomu pridružiti. Lahko delaš za vse tri strani, da jih dodobra spoznaš in se šele potem odločiš h komu se boš pridružil.
Berserkerji zavračajo vso tehnologijo. Pri njih pozabi na magijo in moderna laserska orožja.
Kleriki so ravno obratno mahnjeni na tehnologijo. Če hočeš postati moderen vesoljski bojevnik bo to to.
Outlaws so pa nekaj vmes. Čista Mad Max scena. Uporabljaš vse po vrsti, po možnosti ukradeno.
Bojevanje je kot smo ga vajeni iz Gothicov, močno leseno in na začetku težavno ko sam hudič. Če na začetku samo malenkost odtavaš iz varne glavne potke boš mrtev v nekaj sekundah.
Na začetku je najbolje, da se čim hitreje odpraviš do najbližjega mesta, to je mesto Berserkerjev, in tam začneš počasi kot največji revež iz nule počasi in z muko nabirati izkušnje in opremo.
Igra se odklene šele danes zvečer.
oo7 ::
Ne vem ali bi kupil ali počakal na razprodajo
Ti ki si fan Falout 4, nimaš kaj razmišljat. Čimprejšnji nakup je obvezen Elex po mojem mnenju prekosi Fallout 4.
Polna cena je malo nižja od običajnih AAA iger. Stane 45 €, ampak svetujem nakup preko mešetarjev s ključki za okoli 30 €.
Cdkeys jo ima za 30,79 €
Igra je mešanica med Fallout in Gothic. Okolje je Fallot, zgodba pa Gothic.
Svet je postapokaliptičen, ampak že precej po apokalipsi s kometom, tako da ruševin ni več. Je pa VELIKANKI, tako da ga nikoli ne moreš preiskati v celoti. Podobno kot v Skyrim in Fallout 4 je glavno delo v mestih, pokrajino izvem mest raziskuješ bolj sproti, ko potuješ na kakšno nalogo. Proti koncu potuješ s teleporti, katere moraš seveda najprej odkriti vsakega posebej.
Zgodba pa je po moje še najbližje Gothicu 1. Kot tam imamo tudi tukaj tri frakcije, ki so si razdelile svet. Opazi se klasična fantazijska razporeditev. Berserkerji so bojevniki, Kleriki so čarovniki, Outlaws so pa tatovi.
Podobno kot v Gothic 1 se tudi tukaj ni treba kar takoj nekomu pridružiti. Lahko delaš za vse tri strani, da jih dodobra spoznaš in se šele potem odločiš h komu se boš pridružil.
Berserkerji zavračajo vso tehnologijo. Pri njih pozabi na magijo in moderna laserska orožja.
Kleriki so ravno obratno mahnjeni na tehnologijo. Če hočeš postati moderen vesoljski bojevnik bo to to.
Outlaws so pa nekaj vmes. Čista Mad Max scena. Uporabljaš vse po vrsti, po možnosti ukradeno.
Bojevanje je kot smo ga vajeni iz Gothicov, močno leseno in na začetku težavno ko sam hudič. Če na začetku samo malenkost odtavaš iz varne glavne potke boš mrtev v nekaj sekundah.
Na začetku je najbolje, da se čim hitreje odpraviš do najbližjega mesta, to je mesto Berserkerjev, in tam začneš počasi kot največji revež iz nule počasi in z muko nabirati izkušnje in opremo.
Igra se odklene šele danes zvečer.
Ja svet naj bi bil ogromen in lep ampak ocene so bolj slabe
Prve ocene
GamePro 83 / 100
GRYOnline.pl 7.5 / 10.0
PS Siten 7.0 / 10.0
We Got This Covered 70 / 100
IGN Spain 6.5 / 10.0
Spaziogames 6.5 / 10.0
PlayStation LifeStyle 5.0 / 10.0
GamingBolt 5.0 / 10.0
Game Revolution 50 / 100
PlayStation Universe 3.0 / 10.0
Open critic - http://opencritic.com/game/4612/elex
Skupna ocena trenutno 61%
Izi ::
Ja svet naj bi bil ogromen in lep ampak ocene so bolj slabe
Povsem pričakovano. Tudi Gothic in Risen so imele vedno zelo nizke ocene pa med poznavalci kljub temu veljajo za kultne.
To niso igre za vsakogar, saj na začetku zahtevajo precej potrpežljivosti, trajajo 100+ ur, da sploh kam prilezeš, bojevanje je pa dokaj leseno in težavno ko hudič, dokler nisi dobro nabildan in opremljen.
Današnjim igralcem je težko razumeti, da to ni kot v Skyrimu, ko se lahko s katerimkoli sovražnikom spopadeš takoj ko ga zagledaš. Pri Pirajinih igrah je treba včasih čakati tudi po 20 ur, preden si sposoben napasti sovražnika, ki si ga srečal čisto na začetku ob potki v prvo mesto.
Si pa zato proti koncu igre vedno božje močan in lahko celo mesto zravnaš z zemljo z enim zamahom roke. Takrat se lahko maščuješ za vsa ponižanja, ki jim moraš trpeti na začetku.
Kljub moderni preobleki je v ozadju tole še vedno čisti pravi stari hardcore RPG. To pomeni:
- Nobenega level scalinga sovražnikov skozi celotno igro. Za določene sovražnike, ki jih lahko srečaš kadarkoli, boš moral čakati do konca igre, da jih boš lahko premagal.
- Nobenega respawnanja sovražnikov. Nikjer in nikoli.
- Ves "loot" v celotni igri je fiksen in ročno določen. Nemogoče, da boš z veliko sreče, že nekje na začetku dobil dobro orožje. Najboljša orožja in oprema je seveda zaklenjena na določeno frakcijo, ki se ji moraš pridružiti, da dobiš dostop.
dolenc ::
Kera bedna slikca, tudi v gothicu so misije, ki so preproste in tudi v witcherju so misije, ki se lahko čisto drugače razpletejo/potekajo glede na to kaj narediš, oz če odkriješ kak delček zgodbe še preden prideš do točke odločitve.
Res, da včasih ni bilo GPSa, ampak v tko velikih svetovih bi težko preživel brez njega.
Je pa tudi meni osebno, sistem, ki ga je imel gothic, zlo všečen in zato vse kar pride od teh razvijalcev sprobam, kljub temu, da jim ni čisto uspelo ponovit "gothic 1,2 vzdušja" z njihovimi novejšimi špili.
Res, da včasih ni bilo GPSa, ampak v tko velikih svetovih bi težko preživel brez njega.
Je pa tudi meni osebno, sistem, ki ga je imel gothic, zlo všečen in zato vse kar pride od teh razvijalcev sprobam, kljub temu, da jim ni čisto uspelo ponovit "gothic 1,2 vzdušja" z njihovimi novejšimi špili.
Izi ::
O questih je zaenkrat znano sledeče:
- ubiti se da vsakega, od prijateljev do sovražnikov, vključno z dajalci questov in pomembnimi liki za zgodbo.
- questi so dinamični in se sproti prilagajajo vsem spremembam in morebitnim smrtim pomembnih oseb za quest. Se pravi, če bo vse delovalo kot je bilo zamišljeno ne boš ostal z nerešenim questom četudi boš nekoga "ponesreči" ubil ko bi mu moral pomagati.
Pri frakcijah sem pa prej malo zamešal. Če hočeš biti čarovnik se moraš pridružiti Berserkerjem.
Berserkers - Sovražijo in zavračajo vso tehnologijo. Če te dobijo z kakšnim tehničnim gadgetom se boš znašel v težavah. Tehnologijo je pri njih zamenjala magija. Ves Elex predelajo v Mano s katero potem čarajo. To bo torej prava izbira za čarovnike.
Clerics - Živijo v meteorskem kraterju, ki je uničil svet in naokoli je vse polno lave. V bistvu so verski fanatiki, ki menijo da je uporaba Elexa greh, zato prisegajo izključno na tehnologijo. To pomeni napredna laserska orožja, roboti, industrija. Če hočeš biti bojevnik ovešen z najsodobnejšimi orožji in gadgeti potem bo to prava izbira.
Outlaws - Odpadniki, ki se potikajo po puščavi v stili Mad Maxa. Ne častijo nobenega boga in nimajo nobenih zakonov. Opremo in orožja pa si morajo najti v raznih ruševinah po svetu. Skratka Scavengerji. Če sovražiš zakone in rad posedaš po raznih beznicah in striptiz barih, potem bo to frakcija zate.
Albs - Ne vem če se jim sploh lahko pridružiš. Kakorkoli že, Albi menijo, da je prav ves Elex njihov in ga ne uporabljajo samo za tehnologijo, ampak ga celo konzumirajo vase, kar jim daje večjo moč in pamet, hkrati pa jim vzame vsa čustva, kar jih dela vedno bolj čudaške. Imajo se za najmočnejšo raso in striktno izvajajo genocid nad vsemi, ki niso Albi.
- ubiti se da vsakega, od prijateljev do sovražnikov, vključno z dajalci questov in pomembnimi liki za zgodbo.
- questi so dinamični in se sproti prilagajajo vsem spremembam in morebitnim smrtim pomembnih oseb za quest. Se pravi, če bo vse delovalo kot je bilo zamišljeno ne boš ostal z nerešenim questom četudi boš nekoga "ponesreči" ubil ko bi mu moral pomagati.
Pri frakcijah sem pa prej malo zamešal. Če hočeš biti čarovnik se moraš pridružiti Berserkerjem.
Berserkers - Sovražijo in zavračajo vso tehnologijo. Če te dobijo z kakšnim tehničnim gadgetom se boš znašel v težavah. Tehnologijo je pri njih zamenjala magija. Ves Elex predelajo v Mano s katero potem čarajo. To bo torej prava izbira za čarovnike.
Clerics - Živijo v meteorskem kraterju, ki je uničil svet in naokoli je vse polno lave. V bistvu so verski fanatiki, ki menijo da je uporaba Elexa greh, zato prisegajo izključno na tehnologijo. To pomeni napredna laserska orožja, roboti, industrija. Če hočeš biti bojevnik ovešen z najsodobnejšimi orožji in gadgeti potem bo to prava izbira.
Outlaws - Odpadniki, ki se potikajo po puščavi v stili Mad Maxa. Ne častijo nobenega boga in nimajo nobenih zakonov. Opremo in orožja pa si morajo najti v raznih ruševinah po svetu. Skratka Scavengerji. Če sovražiš zakone in rad posedaš po raznih beznicah in striptiz barih, potem bo to frakcija zate.
Albs - Ne vem če se jim sploh lahko pridružiš. Kakorkoli že, Albi menijo, da je prav ves Elex njihov in ga ne uporabljajo samo za tehnologijo, ampak ga celo konzumirajo vase, kar jim daje večjo moč in pamet, hkrati pa jim vzame vsa čustva, kar jih dela vedno bolj čudaške. Imajo se za najmočnejšo raso in striktno izvajajo genocid nad vsemi, ki niso Albi.
oo7 ::
Day One Patch Notes
Crafting
You can now upgrade shields
Bugfixes for socketing weapons
AI
Improved awareness when sneaking
Improved navigation for NPCs and monsters
Better party behavior from NPCs
UI
Missing icons added
Connection bugfixes
Bugfixes for the world map
Bugfixes for the skills display
Gameplay
Bugfixes for item interactions
Sleep will now also replenish energy
Lock picks will break more often
Reduced fall damage with the jet pack
Appropriate behavior when you receive damage on a ladder
Additional slots for autosaves
Monster traps no longer have a focus
Cutscenes
Slight optimization of cutscenes
Story
Caja accompanies the player to all locations
Both PSI amplifiers are now distributed
Minor quest and display fixes
NPCs
Aesthetic improvements to some armor
Improved control of dialogue gestures
Improved facial animations for women
Improved transitions for motion sequences
Combat
Shields can now block ranged weapons
Improved targeting behavior from NPCs
Fixed the situation where companions were not helping with battle in certain situations
Grenades will now always ricochet off of obstacles
Ball lightning will now always jump to the next target
Dialogues
Improved camera in dialogues
Improved placement of conversation partners
Text
Updates and fixes
Engine
Improved shadow mapping to sun position
Eliminated flickering mist when the camera was too close to obstacles
Subtitles are now deactivated by default when the same language is selected for voice and text
Crafting
You can now upgrade shields
Bugfixes for socketing weapons
AI
Improved awareness when sneaking
Improved navigation for NPCs and monsters
Better party behavior from NPCs
UI
Missing icons added
Connection bugfixes
Bugfixes for the world map
Bugfixes for the skills display
Gameplay
Bugfixes for item interactions
Sleep will now also replenish energy
Lock picks will break more often
Reduced fall damage with the jet pack
Appropriate behavior when you receive damage on a ladder
Additional slots for autosaves
Monster traps no longer have a focus
Cutscenes
Slight optimization of cutscenes
Story
Caja accompanies the player to all locations
Both PSI amplifiers are now distributed
Minor quest and display fixes
NPCs
Aesthetic improvements to some armor
Improved control of dialogue gestures
Improved facial animations for women
Improved transitions for motion sequences
Combat
Shields can now block ranged weapons
Improved targeting behavior from NPCs
Fixed the situation where companions were not helping with battle in certain situations
Grenades will now always ricochet off of obstacles
Ball lightning will now always jump to the next target
Dialogues
Improved camera in dialogues
Improved placement of conversation partners
Text
Updates and fixes
Engine
Improved shadow mapping to sun position
Eliminated flickering mist when the camera was too close to obstacles
Subtitles are now deactivated by default when the same language is selected for voice and text
The Player ::
Heh....slika iz drugega foruma...
Kako je kaj v tem špilu z držanjem za rokico?
Če se ne motim je gothic 3 in risen serija tudi imeli GPS sistem, pa je igra še zmeraj bila zelo dobra (razen risen 2 in 3), je pa res, da zaradi velikega sveta je veliko težje alternativno rešiti nalogo ali imeti potrpljenje ga rešiti po alternativni poti. Se kdo spomni, je imel gothic 3 alternativno reševanje nalog, kot gothic 1 in 2?
Upam, da bo Elex vrnil staro slavo Piranje, namreč risen 2 in 3 sta bila bolj meh. Ocene so tudi zelo zanimive, vse od 8.5 do 3.0, zdej je treba še počakat jeznega Jožefa, da "skritizira" igro
A igro se mogoče, da pri nas dobiti v fizični obliki?
Zdej lahko še enkrat prešpilam Gothic 2, pol pa dobim igro za 9 morji
oo7 ::
The Player je izjavil:
A igro se mogoče, da pri nas dobiti v fizični obliki?
http://www.gameshop.si/PCIgre/elex-2048...
Izi ::
Ocene dejanskih igralcev na Steam so "Mostly Positive".
Večina se strinja, da je to končno pravi naslednik legendarnega Gothic 2, ki še vedno velja za najboljši RPG vseh časov. Tudi v primerjavi z Witcher 3 in Fallout 4, ki sta sicer legendarni igri, amapk ju komajda lahko štejemo med RPG-je.
Začetna scena v Elex, ko smo še Alb, je menda grafično najgrša v celi igri, da ne bo kdo prehitro obupal nad grafiko. Kasneje je grafika opazno boljša. Pa treba je vedeti, da je celoten Elex izdelan ročno in ne kot večina modernih iger, kjer je vsa pokrajina računalniško generirana.
Dobro je vedeti še, da se lahko eni izmed frakcij pridružimo najprej šele po kakšnih 20 urah igranja in ne prej, da se ne bo kdo bal delati queste za vse strani. Nobena skupina te ne bo kar sama od sebe posvojila. Treba se bo potruditi, da te bodo sploh sprejeli kot polnopravnega člana.
Pa ne pretiravajte pri izbiri težavnosti. Prave RPG igre nudijo večji užitek na nižjih težavnostih. Pri Elex je začetek menda še najlažji del igre in svinjsko težaven postane tam nekje na polovici, ko začneš prodirati na ozemlje Albov, ki so menda glavni negativci v zgodbi, čeprav je naš junak na začetku eden izmed Albov.
Večina se strinja, da je to končno pravi naslednik legendarnega Gothic 2, ki še vedno velja za najboljši RPG vseh časov. Tudi v primerjavi z Witcher 3 in Fallout 4, ki sta sicer legendarni igri, amapk ju komajda lahko štejemo med RPG-je.
Začetna scena v Elex, ko smo še Alb, je menda grafično najgrša v celi igri, da ne bo kdo prehitro obupal nad grafiko. Kasneje je grafika opazno boljša. Pa treba je vedeti, da je celoten Elex izdelan ročno in ne kot večina modernih iger, kjer je vsa pokrajina računalniško generirana.
Dobro je vedeti še, da se lahko eni izmed frakcij pridružimo najprej šele po kakšnih 20 urah igranja in ne prej, da se ne bo kdo bal delati queste za vse strani. Nobena skupina te ne bo kar sama od sebe posvojila. Treba se bo potruditi, da te bodo sploh sprejeli kot polnopravnega člana.
Pa ne pretiravajte pri izbiri težavnosti. Prave RPG igre nudijo večji užitek na nižjih težavnostih. Pri Elex je začetek menda še najlažji del igre in svinjsko težaven postane tam nekje na polovici, ko začneš prodirati na ozemlje Albov, ki so menda glavni negativci v zgodbi, čeprav je naš junak na začetku eden izmed Albov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
Sem igral 1 uro. Grafika ni nič posebnega gameplay sem mislil, da bo slabši edino glavni lik, ki ga upravljamo se mi zdi malo smotan zaenkrat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
dolenc ::
Se mi zdi, da so dandanes špili zlo "standardizirani". Če zažežen assassins creed dober veš kaj te čaka, najprej mal tišine pred nevihto, pol zaplet, pomožnosti ti pol familije pobijejo, pol si par urc v tutorial načinu, pol počasi napreduješ v master assassina itd... Cod serija ista zgodba, tud velik rpgjev, tudi takih, ki sem jih z veseljem preigral. (Se je pa pripovedništvo in gameplaj močno izboljšal, tako da bolj na tem bazirajo)
Fora je, da s to standardizacijo, kako more zaplet it, kakšne so lahko gameplay mehanike in tako naprej, je marsikateri špil sicer zabaven, zgubi pa mal tiste pravljičnosti, neznanega, kar je imel včasih čist vsak špil, ko še niso mel pojma kaj delajo. Pač preigravaš interaktiven film z solidnim gameplayom.
In to je mogoče tud tak čar teh piranja špilov, da niso tko po šabloni narejeni, in so stvari ročno dodelane, tud ni jih blo velik, da bi se navadu na njhihov sistem.Ko igram gledam kaj se dogaja okoli mene, ne da predvidem po 3 poteze naenkrat kaj moram klikent, ker mi je jasno še preden se zgodi.
Dejansko sem po prvi urvi igranja čist zgubljen, ampak tko, na dober način, tko kot sem bil v gothicu, ko sem ga prvič igral. Vedu sem da me čaka boga in pol, ampak kako točno bom tja prišel pa nimam pojma, vem pa da se bom lastoročno nekako počasi prebil, ne da se bo zgolj zgodba okoli mene odvrtela.
Ne bom si še mnenja ustvarjal, ker je prezgodaj, je pa zanimivo, da znajo tist gothic občutek pričarat, enostavno majo njihovi špili mal drugačen občutek kot vsi ostali :).
(vseen pa se vid da so na nekaterih področjih malo zaspali, tko leseno gibanje pa res ne bi smelo bit v 2017)
Fora je, da s to standardizacijo, kako more zaplet it, kakšne so lahko gameplay mehanike in tako naprej, je marsikateri špil sicer zabaven, zgubi pa mal tiste pravljičnosti, neznanega, kar je imel včasih čist vsak špil, ko še niso mel pojma kaj delajo. Pač preigravaš interaktiven film z solidnim gameplayom.
In to je mogoče tud tak čar teh piranja špilov, da niso tko po šabloni narejeni, in so stvari ročno dodelane, tud ni jih blo velik, da bi se navadu na njhihov sistem.Ko igram gledam kaj se dogaja okoli mene, ne da predvidem po 3 poteze naenkrat kaj moram klikent, ker mi je jasno še preden se zgodi.
Dejansko sem po prvi urvi igranja čist zgubljen, ampak tko, na dober način, tko kot sem bil v gothicu, ko sem ga prvič igral. Vedu sem da me čaka boga in pol, ampak kako točno bom tja prišel pa nimam pojma, vem pa da se bom lastoročno nekako počasi prebil, ne da se bo zgolj zgodba okoli mene odvrtela.
Ne bom si še mnenja ustvarjal, ker je prezgodaj, je pa zanimivo, da znajo tist gothic občutek pričarat, enostavno majo njihovi špili mal drugačen občutek kot vsi ostali :).
(vseen pa se vid da so na nekaterih področjih malo zaspali, tko leseno gibanje pa res ne bi smelo bit v 2017)
oo7 ::
Dejansko sem po prvi urvi igranja čist zgubljen, ampak tko, na dober način, tko kot sem bil v gothicu, ko sem ga prvič igral. Vedu sem da me čaka boga in pol, ampak kako točno bom tja prišel pa nimam pojma, vem pa da se bom lastoročno nekako počasi prebil, ne da se bo zgolj zgodba okoli mene odvrtela.
Tudi jaz sem rahlo izgubljen. Posebej questi mi niso čistojasni, ker jih ne kaže na zemljevidu ?
Drugače pa mi je všeč, da tako hitro dobiš jet pack :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 26990 (749) | oo7 |
» | Outcast Reboot HD (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 7950 (914) | dolenc |
» | Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 27829 (11594) | Jerry000 |
» | Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20852 (13035) | opeter |
» | Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 18275 (13547) | kratos |